Do tej pory w taksówce można było rozmawiać z kierowcą, oglądać krajobraz lub słuchać radia. Teraz do wyboru jest kolejna atrakcja: informator multimedialny.
Multimedialne zagłówki są już w 100 taksówkach, jeżdżących po ulicach Trójmiasta. Oferta obejmuje w sumie siedem miast, oprócz Gdańska i Gdyni są to m.in. Poznań i Kraków - właśnie w tych miastach można obejrzeć filmy o... Sopocie.
Nadmorski kurort prezentuje swoje atrakcje, zachęcając turystów do przyjazdu nad polskie morze. Zresztą nie jest w tym odosobniony, bo ten rodzaj komunikacji doceniło już wiele firm i instytucji.
W Trójmieście taksówki multimedialne można znaleźć w gdańskiej korporacji
Hallo Taxi oraz gdyńskiej
Euro School. Samochody są oznakowane specjalnymi naklejkami na bocznych drzwiach jak i z tyłu auta. Klienci często wybierają je poza kolejnością, choćby z czystej ciekawości.
Pasażer może oglądać na ekranie LCD, umieszczonym w zagłówku przedniego fotela, blok reklamowo-informacyjny, trwający 10 minut. Całość podzielona jest na 20 i 40-sekundowe spoty prezentujące gastronomię, rozrywkę, hotele, firmy i miejsca godne odwiedzenia. Jednocześnie można dowiedzieć się o nadchodzących imprezach okolicznościowych, rocznicach oraz planowanych koncertach i iwentach.
Agencja Reklamowa Media Vision, która jest właścicielem, dystrybutorem oraz operatorem nowoczesnych ekranów, włącza się również w akcje charytatywne, wspierając hospicja i fundacje. Informacje o części z nich można zobaczyć właśnie podczas jazdy multimedialną taksówką.
Oglądanie spotów nie jest oczywiście obowiązkowe. Na życzenie pasażera kierowca może wyłączyć ekran, ale - jak przyznają sami taksówkarze - niemal nigdy się to nie zdarza.
-
Zainteresowanie nowym projektem jest coraz większe. Naszymi reklamodawcami są głównie znane i prestiżowe restauracje oraz hotele - mówi
Pan Andrzej z Media Vision.
Agencja Reklamowa Media Vision
biuro@media-vision.com.pl
www.media-vision.com.pl
tel. 0 668 076 900
tel. 0 662 080 400