• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Informatory multimedialne w trójmiejskich taksówkach

10 czerwca 2009 (artykuł sprzed 15 lat) 
Multimedialne taksówki wyróżniają się nie tylko wewnątrz, ale także na zewnątrz. Multimedialne taksówki wyróżniają się nie tylko wewnątrz, ale także na zewnątrz.

Do tej pory w taksówce można było rozmawiać z kierowcą, oglądać krajobraz lub słuchać radia. Teraz do wyboru jest kolejna atrakcja: informator multimedialny.



Multimedialne zagłówki są już w 100 taksówkach, jeżdżących po ulicach Trójmiasta. Oferta obejmuje w sumie siedem miast, oprócz Gdańska i Gdyni są to m.in. Poznań i Kraków - właśnie w tych miastach można obejrzeć filmy o... Sopocie.

Nadmorski kurort prezentuje swoje atrakcje, zachęcając turystów do przyjazdu nad polskie morze. Zresztą nie jest w tym odosobniony, bo ten rodzaj komunikacji doceniło już wiele firm i instytucji.

W Trójmieście taksówki multimedialne można znaleźć w gdańskiej korporacji Hallo Taxi oraz gdyńskiej Euro School. Samochody są oznakowane specjalnymi naklejkami na bocznych drzwiach jak i z tyłu auta. Klienci często wybierają je poza kolejnością, choćby z czystej ciekawości.

Pasażer może oglądać na ekranie LCD, umieszczonym w zagłówku przedniego fotela, blok reklamowo-informacyjny, trwający 10 minut. Całość podzielona jest na 20 i 40-sekundowe spoty prezentujące gastronomię, rozrywkę, hotele, firmy i miejsca godne odwiedzenia. Jednocześnie można dowiedzieć się o nadchodzących imprezach okolicznościowych, rocznicach oraz planowanych koncertach i iwentach.

Agencja Reklamowa Media Vision, która jest właścicielem, dystrybutorem oraz operatorem nowoczesnych ekranów, włącza się również w akcje charytatywne, wspierając hospicja i fundacje. Informacje o części z nich można zobaczyć właśnie podczas jazdy multimedialną taksówką.

Oglądanie spotów nie jest oczywiście obowiązkowe. Na życzenie pasażera kierowca może wyłączyć ekran, ale - jak przyznają sami taksówkarze - niemal nigdy się to nie zdarza.

- Zainteresowanie nowym projektem jest coraz większe. Naszymi reklamodawcami są głównie znane i prestiżowe restauracje oraz hotele - mówi Pan Andrzej z Media Vision.


Agencja Reklamowa Media Vision

biuro@media-vision.com.pl
www.media-vision.com.pl
tel. 0 668 076 900
tel. 0 662 080 400

* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł

Opinie (26) 1 zablokowana

  • o wlasnie! skoro ilosc reklam rosnie,

    to dlaczego nie spadaja ceny za kurs?

    • 2 1

  • działanie absolutnie celowe - odwrócić uwagę pasażera od licznika :)

    • 4 1

2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane