• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Jeden klip promuje całe Trójmiasto

MKo
25 maja 2021 (artykuł sprzed 3 lat) 

"Trzy miasta, jedna destynacja" - pod takim hasłem ruszyła nowa kampania promująca Trójmiasto. Akcja przygotowana przez Pomorską Regionalną Organizację Turystyczną ma zachęcić turystów do spędzania nad morzem nie tylko nadchodzących wakacji, ale też pokazać Trójmiasto jako miejsce idealne do całorocznego wypoczynku.



Jak oceniasz nowy klip promujący Trójmiasto?

W klipie promującym Gdańsk, Sopot i Gdynię, który dziś ma swoją premierę, widzimy wszystkie najważniejsze miejsca kojarzące się z Trójmiastem. Zarówno z perspektywy turystów, jak i mieszkańców.

Na dwuipółminutowym filmie widzimy popularne zabytki, plaże, miejsca widokowe i parki. Trójmiasto to jednak nie tylko klimatyczne miejsca, ale też wyjątkowi ludzie i smaczna kuchnia. To też imprezy plenerowe - zarówno kulturalne, jak i sportowe.

Co ciekawe - te same miejsca przewijają się w odsłonie letniej, jesiennej czy zimowej. I dzieje się tak nieprzypadkowo, a autorzy spotu chcą pokazać, że warto do Trójmiasta przyjechać nie tylko latem, ale przez cały rok - tak jak miało to miejsce przed pandemią.

- Prace nad kampanią trwały od miesięcy letnich 2020, a w ich wyniku powstał klip promujący trzy wyjątkowe miasta. Ideą przewodnią kampanii jest prezentacja Trójmiasta jako miejsca, w którym dobrze się żyje jego mieszkańcom, oraz pokazanie kilku pomysłów na to, jak spędzać tu czas przez cały rok. Kampanią i klipem chcemy pokazać, jak wiele Gdańsk, Sopot i Gdynia  mają wspólnie do zaoferowania - co najmniej trzy razy więcej niż gdziekolwiek indziej - tłumaczy Łukasz Magrian, dyrektor biura Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.
Odbiorcami kampanii są osoby w wieku 20-44. Klip kierowany jest głównie do mieszkańców z regionu pomorskiego i większych miast z sąsiednich województw (np. Bydgoszcz, Toruń, Elbląg) oraz Warszawy zainteresowanych podróżami, aktywną turystyką - także kulturową, wydarzeniami, koncertami i sportem.

Teledysk został nakręcony przez zespół Poland By Locals i Smooth Ads Studio, a piosenkę do niego specjalnie na potrzeby kampanii stworzył zespół Lady Killer wraz z Piotrem Spychałą i Arkadiuszem Tyda.

- Lojalnie uprzedzamy, że piosenka na długo zostaje w głowie - ale o to nam właśnie chodziło. Mamy też wielką nadzieję, że całość zachęci przede wszystkim młode osoby (ale nie tylko) do odwiedzania Trójmiasta w tegoroczne wakacje. Chcemy też, abyśmy my sami jako mieszkańcy Trójmiasta spojrzeli na nasze miejsce zamieszkania z innej perspektywy - dodaje Łukasz Magrian.
Wkrótce na stronie trojmiasto.pomorskie.travel pojawią się m.in. oferty turystyczne, formularze konkursowe i mapy wydarzeń. Ich celem będzie zaangażowanie i zainteresowanie potencjalnego turysty przyjazdem do Trójmiasta.
MKo

Opinie (196) ponad 10 zablokowanych

  • (1)

    Promocja 3miasta dla turystów nie dla mieszkańców

    • 2 5

    • mieszkańców jest już dosyć.

      • 0 2

  • ponoć w Bełchatowie jest pięknie, ale nie mają takiej promocji jak 3M

    • 4 1

  • sztosik (2)

    brawa dla twórców za pomysł

    • 3 6

    • Tam był jakiś "pomys" ?

      W tym klipie jest tylko żenada

      • 1 0

    • autor adekwatny do klipu

      • 1 0

  • Petycja za zakazem najmu krótkoterminowego w w Trójmieście

    Turyści mile widziani, ale imprezowicze, wieczory kawalerskie i tego typu spędy - niech jadą do hoteli.

    • 8 0

  • Skoro to film promocyjny to czemu tak mało wyświetleń? Autor nie pomyślał o jego promocji?

    • 1 1

  • Okropny

    Wizualny śmietnik bez ładu i składu okraszony tragiczną muzyką.

    • 7 0

  • Słabe to

    • 5 0

  • Merlot

    Amatorski klip.Słaby poziom.Prosze porównać klip o Gdańsku zrobiony przez Niemców przed EURO 2012.

    • 6 0

  • Fajnie ze tuse wciąż maluje

    • 1 1

  • Yyy yy dis is jor hołm

    Bardzo słaby klip - pomazane estakady, psudo grafitti" , zespół rockowy 7 sortu, puszka po napoju wyrzucana przez młodego śmieciarza. I broda cz h ipster wpatrujący się bezrozumnie w Sąd Ostateczny Memlinga

    • 2 2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane