• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Jedna nitka tunelu zamknięta przez tydzień. Pojedziemy w obie strony jedną rurą

Maciej Korolczuk
21 marca 2019 (artykuł sprzed 5 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat 18-latek wbiegł do tunelu. 2 tys. zł mandatu
To nie pierwsze tego typu prace w tunelu, ale po raz pierwszy kierowcy pojadą w obu kierunkach jedną rurą. To nie pierwsze tego typu prace w tunelu, ale po raz pierwszy kierowcy pojadą w obu kierunkach jedną rurą.

Od pierwszego weekendu kwietnia przez cały kolejny tydzień będą prowadzone prace serwisowe i gwarancyjne w tunelu pod Martwą Wisłą zobacz na mapie Gdańska. Po raz pierwszy od otwarcia przeprawy kierowcy w obu kierunkach pojadą jedną rurą.



Użytkownicy naszej aplikacji zostali już o tym powiadomieni
Pobierz aplikację: Android iPhone


Czy odczuwasz utrudnienia, gdy tunel pod Martwą Wisłą jest zamykany?

Zaplanowane na drugi tydzień kwietnia prace serwisowe i gwarancyjne są spowodowane przesiąkami w tunelu oraz koniecznością wymiany części płyt chroniących tunel przed ogniem.

Podobnie jak przy ostatnich tego typu pracach - przeprowadzonych w 2017 r. - prace wykonywane będą w oparciu o iniekcję wysokociśnieniową, czyli wtryskiwanie pod wysokim ciśnieniem w pory betonu środka chemicznego, który z kontakcie z wodą pęcznieje i uszczelnia przesiąk.

Tym razem jednak konieczne będzie zamknięcie po sobie obu rur.

Organizacja ruchu obowiązująca w tunelu w dniach 6-14 kwietnia. Organizacja ruchu obowiązująca w tunelu w dniach 6-14 kwietnia.

Harmonogram zamknięcia Tunelu pod Martwą Wisłą w okresie 6 - 14 kwietnia wygląda następująco:

  • Od 6 kwietnia (sobota) od godz. 23:00 do 10 kwietnia (środa) do godz. 23:00 - zamknięta będzie rura T1 - w kierunku Letnicy. Ruch dwukierunkowy odbywał się będzie w rurze T2.
  • Od 10 kwietnia (środa) od godz. 23:00 do 14 kwietnia (niedziela) do godz. 23:00 - zamknięta będzie rura T2 w kierunku Stogów. Ruch dwukierunkowy odbywał się będzie w rurze T1.


Ponadto w dniach 6 i 10 kwietnia oraz 14 kwietnia w godz. 22:00-24:00 tunel będzie zamykany całkowicie ze względu na konieczność ustawienia barier tymczasowej organizacji ruchu.

- Aby zminimalizować uciążliwości, tymczasowa organizacja ruchu zakłada dwukierunkowy ruch w jednej z nitek tunelu. Wymaga to rozebrania części barier przed tunelem, ograniczenia prędkości z 70 km/h do 50 km/h. Prosimy o szczególną ostrożność, która umożliwi bezpieczny i płynny przejazd - mówi Magdalena Kiljan, rzecznik prasowy Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni.
Prace gwarancyjne w ramach 5-letniej gwarancji wykona spółka OHL Polska.

Prace zostaną przeprowadzone w ramach obowiązującej do 2021 r. gwarancji. Prace zostaną przeprowadzone w ramach obowiązującej do 2021 r. gwarancji.
07:30 9 KWIETNIA 19

2-kilometrowy zator na Trasie Sucharskiego (9 opinii)

Ok. godz. 7:30, największy korek na Trasie Sucharskiego w stronę Letnicy. Zator mierzy ok. 2 km długości, kierowcy stracą tu co najmniej kilkanaście minut. Przypominamy, że to efekt zamknięcia do przyszłego tygodnia jednej nitki tunelu pod Martwą Wisłą. W związku z tym korkuje sie równiez Droga Zielona w stronę Stogów.

Sporo utrudnień również na południu Gdańska. Kierowcy stoją na Małomiejskiej w stronę Traktu św. Wojciecha oraz Warszawskiej, Cedrowej, Havla i Kartuskiej w stronę centrum. To efekt zamknięcia fragmentu Jabłoniowej. Przypominamy, że drogowcy zalecają korzystanie z objazdów al. Armii Krajowej oraz ulicami Leszczynową oraz Limbową.

W Gdańsku zwalnimay równiez na leśnym odcinku Słowackiego w stronę Wrzeszcza oraz Spacerowej w stronę Oliwy. W Sopocie wciąż stoimy na Malczewskiego w stronę Niepodległości, a w Gdyni na Chwaszczyńskiej i Chwarznieńskiej w stronę centrum.

Na obwodnicy redukujemy biegi jedynie między węzłami Kowale i Karczemki w stronę Gdyni.
Zobacz więcej
Ok. godz. 7:30, największy korek na Trasie Sucharskiego w stronę Letnicy. Zator mierzy ok. 2 km długości, kierowcy stracą tu co najmniej kilkanaście minut. Przypominamy, że to efekt zamknięcia do przyszłego tygodnia jednej nitki tunelu pod Martwą Wisłą. W związku z tym korkuje sie równiez Droga Zielona w stronę Stogów.

Sporo utrudnień również na południu Gdańska. Kierowcy stoją na Małomiejskiej w stronę Traktu św. Wojciecha oraz Warszawskiej, Cedrowej, Havla i Kartuskiej w stronę centrum. To efekt zamknięcia fragmentu Jabłoniowej. Przypominamy, że drogowcy zalecają korzystanie z objazdów al. Armii Krajowej oraz ulicami Leszczynową oraz Limbową.

W Gdańsku zwalnimay równiez na leśnym odcinku Słowackiego w stronę Wrzeszcza oraz Spacerowej w stronę Oliwy. W Sopocie wciąż stoimy na Malczewskiego w stronę Niepodległości, a w Gdyni na Chwaszczyńskiej i Chwarznieńskiej w stronę centrum.

Na obwodnicy redukujemy biegi jedynie między węzłami Kowale i Karczemki w stronę Gdyni.
Zobacz więcej

Opinie (166) 2 zablokowane

  • Niestety nie tak (4)

    Podczas pracy TBM między ziemią a elementami(mają też specjalne uszczelki) jest wstrzykiwana bentonit który też jest uszczelniaczem i ten twój milimetr nie ma nic do tego. Najzwyczajniej spitolili pracę polsko hiszpańskie inżynierki. Włosi są najlepsi na świecie pod względem drążenia tunelów.

    • 5 5

    • Mała poprawka (1)

      Mistrzami od tuneli są Norwegowie

      • 3 2

      • A nie krasnoludy?

        • 0 1

    • pewnie na przykładzie metra (zalanego) w Warszawie te twoje wnioski

      • 1 1

    • Do specjalYsty po prostu.

      Jak byś był w temacie a nie paplał jęzorem na tematy o których nie masz bladego pojęcia to byś wiedział że Włosi nie mają z tym nic wspólnego. TBM natrafiło na naturalny ciek wodny którego badania przeprowadzone przez naszych geologów nie wykazały. Nie wykazało też sondowanie terenu. Po pierwszych problemach z wyciekiem z otwórw do sondowania polskie kierownictwo nakazało dalszą pracę po czym nastąpiła awaria i wszystko zaczęło się wlewać do tunelu. Ale ty wiesz lepiej...

      • 2 0

  • Gdzie jest tunel awaryjny (4)

    Kto wydał zgodę na rezygnację z budowy tunelu awaryjnego. Dyrektywa Unijna mówi, że w przypadku budowy tunelu o długości ponad 1000 metrów bezwzględnie należy budować trzecią rurę jako tunel awaryjny dla służb ratowniczych. Tego w Gdańsku nie zrobiono.Poczekajcie jak spłonie cysterna gazowa w tunelu. Zobaczą ówcześni decydenci horror na niewyobrażalna skalę. Zaproponowano w zamian przejścia z jednego tunelu do drugiego zalanego. Ale heca. Jak do tego maja się plany na wypadek jakiejkolwiek awarii. Tutaj winien wkroczyć prokurator za narażanie życia jadących tam kierowców. Może z magistratu ktoś nam gdańszczanom wytłumaczy ten przedziwny fenomen.

    • 11 15

    • Swiezo po obejrzeniu filmu Tunel?

      • 2 4

    • Jak Ci się nie podoba (1)

      to nie musisz jezdzić tym tunelem Szanowny Ekspercie.

      • 3 6

      • strażak ...

        sam w kiblu....

        • 3 0

    • Tunelem awaryjnym jest zawsze druga rura. Gdzie chciałbyś mieć ten awaryjny? Pomiędzy dwiema istniejącymi rurami?

      • 5 1

  • 5 lat gwarancji????

    Żenada. Takie deale tylko w Gdansku

    • 15 6

  • a jak się skończy gwarancja to ile będziemy płacili za przecieki w tunelu ? (1)

    Gwarancja za moment minie to może już nająć firmę która to budowała , do płatnych napraw
    tunelu na pełen etat

    • 8 2

    • Jakoś o utrzymanie stadionu się nie martwisz?

      • 0 3

  • Czy Eurotunel (Kanal la Manche) też jest raz w roku zamykany bo są przesiąki? (2)

    • 15 1

    • Nie, bo tam się sopel zimą nie zrobi.

      • 2 0

    • Tak też. Konserwacja musi być .

      • 1 0

  • Teraz samochody beda stały w dwóch kierunkach w jednej rurze

    To będzie przeciążenie rury

    • 6 0

  • Trzeba było (1)

    pobudować most. Byłoby taniej.No ale wymyśli se tunel a niudaczniki go budowali.Paprały

    • 7 8

    • d**il

      • 1 0

  • nagłą potrzeba (3)

    W obu nitkach tunelu powinny być co 100m. fotoradary . Co tam wyprawiają niektórzy kierowcy to jest szok . Po pół roku inwestycja by się zwróciła , a później to już tylko czyściutka - taka kasa jak ta lala .

    • 7 7

    • co wyprawiają ?

      napisz bom ciekawy tego co tam za somoda o gomoda sie dzieje :D

      • 1 3

    • Rudy

      Ja tam cisnę,spierdzielam przed zawaleniem.

      • 2 0

    • Potop Wiślany

      Jadę szybko, żeby zdążyć przed potopem :)

      • 1 0

  • zaraz, zaraz, ja tutaj czegoś naprawdę nie rozumiem do końca (3)

    dlaczego w tak prestiżowej inwestycji województwa mówimy, że są dwie nitki lub dwie rury? Czy naprawdę nie można ogłosić jakiegoś cywilizowanego konkursu i nadać tym nitkom lub rurom jakichś stosownych imion na miarę sukcesu, czy one muszą już zawsze być określane zwykłym mianem T1 i T2 jak jakieś nocne linie tramwajowe? Nie może to być np: Tekla i Teresa albo w przypadku rur męskich Temistokles i Teodor? Zróbmy z tym coś dopóki mamy jeszcze szansę przed upływem tego przeglądu gwarancyjnego. Jeśli bilet może mieć swoje imię, to uważam, że zasługuje na nie również rura.

    • 4 11

    • może Radzio i Radziejka ? (1)

      albo Radosław i Sikorski :D

      • 2 0

      • Łelegancko, jedna rura męska i jedna damska. To jest myśl kompromisowa.

        • 1 0

    • może: Stara Rura i Młoda Rura?

      • 0 0

  • Pełowskie to inwestcje? (1)

    ?

    • 6 2

    • Tak to Pelowskiego inwestycje tego od pedofila na cokole !

      • 0 2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane