- 1 Będzie 500+ dla małżeństw ze stażem? (525 opinii)
- 2 Narkotyki za 6 mln zł przejęte przez policję (96 opinii)
- 3 To samo morze, a toalety to nie problem (172 opinie)
- 4 Co się stało z młodymi drzewami? (133 opinie)
- 5 Wstrzymany przetarg na obwodnicę Witomina (204 opinie)
- 6 Zwężenie w centrum i remont we Wrzeszczu (294 opinie)
Jedna nitka tunelu zamknięta przez tydzień. Pojedziemy w obie strony jedną rurą
Od pierwszego weekendu kwietnia przez cały kolejny tydzień będą prowadzone prace serwisowe i gwarancyjne w tunelu pod Martwą Wisłą . Po raz pierwszy od otwarcia przeprawy kierowcy w obu kierunkach pojadą jedną rurą.
Podobnie jak przy ostatnich tego typu pracach - przeprowadzonych w 2017 r. - prace wykonywane będą w oparciu o iniekcję wysokociśnieniową, czyli wtryskiwanie pod wysokim ciśnieniem w pory betonu środka chemicznego, który z kontakcie z wodą pęcznieje i uszczelnia przesiąk.
Tym razem jednak konieczne będzie zamknięcie po sobie obu rur.
Harmonogram zamknięcia Tunelu pod Martwą Wisłą w okresie 6 - 14 kwietnia wygląda następująco:
- Od 6 kwietnia (sobota) od godz. 23:00 do 10 kwietnia (środa) do godz. 23:00 - zamknięta będzie rura T1 - w kierunku Letnicy. Ruch dwukierunkowy odbywał się będzie w rurze T2.
- Od 10 kwietnia (środa) od godz. 23:00 do 14 kwietnia (niedziela) do godz. 23:00 - zamknięta będzie rura T2 w kierunku Stogów. Ruch dwukierunkowy odbywał się będzie w rurze T1.
Ponadto w dniach 6 i 10 kwietnia oraz 14 kwietnia w godz. 22:00-24:00 tunel będzie zamykany całkowicie ze względu na konieczność ustawienia barier tymczasowej organizacji ruchu.
- Aby zminimalizować uciążliwości, tymczasowa organizacja ruchu zakłada dwukierunkowy ruch w jednej z nitek tunelu. Wymaga to rozebrania części barier przed tunelem, ograniczenia prędkości z 70 km/h do 50 km/h. Prosimy o szczególną ostrożność, która umożliwi bezpieczny i płynny przejazd - mówi Magdalena Kiljan, rzecznik prasowy Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni.
Prace gwarancyjne w ramach 5-letniej gwarancji wykona spółka OHL Polska.
2-kilometrowy zator na Trasie Sucharskiego (9 opinii)
Sporo utrudnień również na południu Gdańska. Kierowcy stoją na Małomiejskiej w stronę Traktu św. Wojciecha oraz Warszawskiej, Cedrowej, Havla i Kartuskiej w stronę centrum. To efekt zamknięcia fragmentu Jabłoniowej. Przypominamy, że drogowcy zalecają korzystanie z objazdów al. Armii Krajowej oraz ulicami Leszczynową oraz Limbową.
W Gdańsku zwalnimay równiez na leśnym odcinku Słowackiego w stronę Wrzeszcza oraz Spacerowej w stronę Oliwy. W Sopocie wciąż stoimy na Malczewskiego w stronę Niepodległości, a w Gdyni na Chwaszczyńskiej i Chwarznieńskiej w stronę centrum.
Na obwodnicy redukujemy biegi jedynie między węzłami Kowale i Karczemki w stronę Gdyni. Zobacz więcej
Sporo utrudnień również na południu Gdańska. Kierowcy stoją na Małomiejskiej w stronę Traktu św. Wojciecha oraz Warszawskiej, Cedrowej, Havla i Kartuskiej w stronę centrum. To efekt zamknięcia fragmentu Jabłoniowej. Przypominamy, że drogowcy zalecają korzystanie z objazdów al. Armii Krajowej oraz ulicami Leszczynową oraz Limbową.
W Gdańsku zwalnimay równiez na leśnym odcinku Słowackiego w stronę Wrzeszcza oraz Spacerowej w stronę Oliwy. W Sopocie wciąż stoimy na Malczewskiego w stronę Niepodległości, a w Gdyni na Chwaszczyńskiej i Chwarznieńskiej w stronę centrum.
Na obwodnicy redukujemy biegi jedynie między węzłami Kowale i Karczemki w stronę Gdyni. Zobacz więcej
Opinie (166) 2 zablokowane
-
2019-03-21 19:14
Niestety nie tak (4)
Podczas pracy TBM między ziemią a elementami(mają też specjalne uszczelki) jest wstrzykiwana bentonit który też jest uszczelniaczem i ten twój milimetr nie ma nic do tego. Najzwyczajniej spitolili pracę polsko hiszpańskie inżynierki. Włosi są najlepsi na świecie pod względem drążenia tunelów.
- 5 5
-
2019-03-21 19:31
Mała poprawka (1)
Mistrzami od tuneli są Norwegowie
- 3 2
-
2019-03-22 06:28
A nie krasnoludy?
- 0 1
-
2019-03-21 23:35
pewnie na przykładzie metra (zalanego) w Warszawie te twoje wnioski
- 1 1
-
2019-03-22 09:14
Do specjalYsty po prostu.
Jak byś był w temacie a nie paplał jęzorem na tematy o których nie masz bladego pojęcia to byś wiedział że Włosi nie mają z tym nic wspólnego. TBM natrafiło na naturalny ciek wodny którego badania przeprowadzone przez naszych geologów nie wykazały. Nie wykazało też sondowanie terenu. Po pierwszych problemach z wyciekiem z otwórw do sondowania polskie kierownictwo nakazało dalszą pracę po czym nastąpiła awaria i wszystko zaczęło się wlewać do tunelu. Ale ty wiesz lepiej...
- 2 0
-
2019-03-21 19:15
Gdzie jest tunel awaryjny (4)
Kto wydał zgodę na rezygnację z budowy tunelu awaryjnego. Dyrektywa Unijna mówi, że w przypadku budowy tunelu o długości ponad 1000 metrów bezwzględnie należy budować trzecią rurę jako tunel awaryjny dla służb ratowniczych. Tego w Gdańsku nie zrobiono.Poczekajcie jak spłonie cysterna gazowa w tunelu. Zobaczą ówcześni decydenci horror na niewyobrażalna skalę. Zaproponowano w zamian przejścia z jednego tunelu do drugiego zalanego. Ale heca. Jak do tego maja się plany na wypadek jakiejkolwiek awarii. Tutaj winien wkroczyć prokurator za narażanie życia jadących tam kierowców. Może z magistratu ktoś nam gdańszczanom wytłumaczy ten przedziwny fenomen.
- 11 15
-
2019-03-21 19:17
Swiezo po obejrzeniu filmu Tunel?
- 2 4
-
2019-03-21 19:30
Jak Ci się nie podoba (1)
to nie musisz jezdzić tym tunelem Szanowny Ekspercie.
- 3 6
-
2019-03-21 20:47
strażak ...
sam w kiblu....
- 3 0
-
2019-03-21 21:26
Tunelem awaryjnym jest zawsze druga rura. Gdzie chciałbyś mieć ten awaryjny? Pomiędzy dwiema istniejącymi rurami?
- 5 1
-
2019-03-21 19:23
5 lat gwarancji????
Żenada. Takie deale tylko w Gdansku
- 15 6
-
2019-03-21 19:42
a jak się skończy gwarancja to ile będziemy płacili za przecieki w tunelu ? (1)
Gwarancja za moment minie to może już nająć firmę która to budowała , do płatnych napraw
tunelu na pełen etat- 8 2
-
2019-03-21 23:37
Jakoś o utrzymanie stadionu się nie martwisz?
- 0 3
-
2019-03-21 20:27
Czy Eurotunel (Kanal la Manche) też jest raz w roku zamykany bo są przesiąki? (2)
- 15 1
-
2019-03-21 21:29
Nie, bo tam się sopel zimą nie zrobi.
- 2 0
-
2019-04-06 01:14
Tak też. Konserwacja musi być .
- 1 0
-
2019-03-21 20:49
Teraz samochody beda stały w dwóch kierunkach w jednej rurze
To będzie przeciążenie rury
- 6 0
-
2019-03-21 20:53
Trzeba było (1)
pobudować most. Byłoby taniej.No ale wymyśli se tunel a niudaczniki go budowali.Paprały
- 7 8
-
2019-04-06 19:40
d**il
- 1 0
-
2019-03-21 20:54
nagłą potrzeba (3)
W obu nitkach tunelu powinny być co 100m. fotoradary . Co tam wyprawiają niektórzy kierowcy to jest szok . Po pół roku inwestycja by się zwróciła , a później to już tylko czyściutka - taka kasa jak ta lala .
- 7 7
-
2019-03-21 22:21
co wyprawiają ?
napisz bom ciekawy tego co tam za somoda o gomoda sie dzieje :D
- 1 3
-
2019-03-21 22:55
Rudy
Ja tam cisnę,spierdzielam przed zawaleniem.
- 2 0
-
2019-03-22 00:00
Potop Wiślany
Jadę szybko, żeby zdążyć przed potopem :)
- 1 0
-
2019-03-21 21:06
zaraz, zaraz, ja tutaj czegoś naprawdę nie rozumiem do końca (3)
dlaczego w tak prestiżowej inwestycji województwa mówimy, że są dwie nitki lub dwie rury? Czy naprawdę nie można ogłosić jakiegoś cywilizowanego konkursu i nadać tym nitkom lub rurom jakichś stosownych imion na miarę sukcesu, czy one muszą już zawsze być określane zwykłym mianem T1 i T2 jak jakieś nocne linie tramwajowe? Nie może to być np: Tekla i Teresa albo w przypadku rur męskich Temistokles i Teodor? Zróbmy z tym coś dopóki mamy jeszcze szansę przed upływem tego przeglądu gwarancyjnego. Jeśli bilet może mieć swoje imię, to uważam, że zasługuje na nie również rura.
- 4 11
-
2019-03-21 22:20
może Radzio i Radziejka ? (1)
albo Radosław i Sikorski :D
- 2 0
-
2019-03-21 23:10
Łelegancko, jedna rura męska i jedna damska. To jest myśl kompromisowa.
- 1 0
-
2019-04-05 08:37
może: Stara Rura i Młoda Rura?
- 0 0
-
2019-03-21 21:38
Pełowskie to inwestcje? (1)
?
- 6 2
-
2019-03-22 07:20
Tak to Pelowskiego inwestycje tego od pedofila na cokole !
- 0 2
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.