- 1 Będzie 500+ dla małżeństw ze stażem? (514 opinii)
- 2 Zwężenie w centrum i remont we Wrzeszczu (153 opinie)
- 3 Pył węglowy nad Gdańskiem. Wyniki kontroli (120 opinii)
- 4 Koniec sporu o korty i "Górkę". Jest decyzja (94 opinie)
- 5 Wstrzymany przetarg na obwodnicę Witomina (40 opinii)
- 6 Mogli wlepić mandat, a zmienili mu koło (59 opinii)
Kandydat PO: Szczurek promuje się za miejskie pieniądze
Tadeusz Szemiot, kandydat KO na prezydenta Gdyni nie przebiera w słowach: Wojciech Szczurek promuje się za pieniądze gdynian przed wyborami. Płaci z miejskiej kasy 49 tys. zł za wywiady, które publikuje na prywatnym profilu i obwiesił swoimi zdjęciami autobusy, bo uznał się za twarz 100-lecia Gdyni, które zaczął promować akurat dwa miesiące przed wyborami, choć odbędą się za dwa lata. - Kampania w sprawie obchodów setnych urodzin miasta jest ściśle skorelowana w czasie z harmonogramem Budżetu Obywatelskiego - odpowiada rzeczniczka UM Gdynia.
Choć w sobotę gdynianie świętować będą 98. urodziny swojego miasta, urzędnicy już teraz rozpoczęli kampanię informacyjną o setnych urodzinach, które nadejdą za dwa lata.
![100 lat Gdyni: Urzędnicy namawiają do włączenia się w obchody](https://s-trojmiasto.pl/zdj/c/n/2/3640/150x100/3640259__c_256_139_1666_1166__kr.webp)
"To nie kampania informacyjna, a wyborcza"
- To kampania wyborcza, a nie informacyjna. Dlatego składamy wniosek do Wojciecha Szczurka o wycofanie jego reklam z przestrzeni publicznej wraz z prośbą, by nie robił tak w przyszłości. Nie może być tak, że prezydent sam siebie uznał za twarz obchodów 100-lecia Gdyni - mówi Tadeusz Szemiot, kandydat KO i ruchów miejskich na prezydenta Gdyni.
Wylicza też inne przykłady, gdy to prezydent imiennie "zapraszał" na plakatach na różnego rodzaju wydarzenia. Maturzyści też dostają kubki z podziękowaniami nie od samorządu, ale od Wojciecha Szczurka.
- Jeśli gdynianie wybiorą mnie na prezydenta, na pewno będę podkreślał, że to gdynianie, ewentualnie samorząd na coś zaprasza, bo to gdynianie takie rzeczy finansują, a prezydent jest jedynie władzą wykonawczą. Niedopuszczalne jest także to, że gdynianie finansują kampanię prezydencką - podkreśla Tadeusz Szemiot.
Jako drugi przykład podaje cykl filmowych wywiadów, które publikowane są na prywatnym profilu facebookowym Wojciecha Szczurka. Za ich przeprowadzenie i nagranie miasto zapłaciło 49 tys. zł.
Kampania jest skorelowana z harmonogramem BO
Zgodnie z prawem urzędnicy mają 30 dni na oficjalną odpowiedź na taki wniosek. Już teraz wiemy jednak, że nie mają sobie nic do zarzucenia.
- Kampania dotycząca konsultacji w sprawie obchodów setnych urodzin miasta jest ściśle skorelowana w czasie z harmonogramem Budżetu Obywatelskiego. Projekty można składać od 1 do 29 lutego, a podczas sesji rady miasta bezpośrednio poprzedzającej ten etap BO, uchwalono (także głosem kandydata PO), iż pojawi się w puli dodatkowy 1 mln zł z przeznaczeniem na przygotowanie obchodów. Zapowiedziano także kolejny na ten sam cel w puli przyszłorocznej. Bardzo nam zależy, aby w konsultacjach wzięło udział jak najwięcej gdynian, stąd kampania outdorowa, prowadzona m.in. w komunikacji miejskiej - odpowiada Agata Grzegorczyk, rzeczniczka Urzędu Miasta Gdyni.
Przekonuje także, że cykl reportaży realizowanych za 49 tys. zł z Pomorską Fundacją Filmową, ma zwiększyć wiedzę i świadomość potrzeb osób z niepełnosprawnością, a także kształtowanie postawy społecznej akceptacji i szacunku oraz aktywizacji osób z niepełnosprawnością.
- Stąd też udział pełnomocniczki prezydenta ds. osób z niepełnosprawnością. Zgodnie z umową zawartą z Pomorską Fundacją Filmową, filmy mają być emitowane m.in. w internecie - dodaje Agata Grzegorczyk, rzeczniczka gdyńskiego magistratu.
Miejsca
Opinie (267) ponad 20 zablokowanych
-
2024-02-07 20:08
Opinia wyróżniona
Tylko nie polityk PO (27)
- 207 101
-
2024-02-08 12:31
Niestety, kandydat PO nie potrafi przemawiać.
Duka. Broda go szpeci. Niech przeczyta książkę o efekcie aureoli, może zrozumie, dlaczego po 1989 roku A.Kwaśniewski, naonczas młody i szczupły, odziany w błękitną koszulę pokonał Lecha noblistę.
Do uzyskania image'u wilka morskiego z ex Dalmoru tęga broda jest w sam raz, ale dla przedstawiciela PO, której polskie przedsiębiorstwa były nie w smak, zarost a la powracający łowisk na Morzu Ochockim rybak prezentuje się dość dziwnie.- 4 0
-
2024-02-08 10:23
Ale też nie
Prezydent Szczurek. Za długo rządzi miastem, brak energii, źle dopiero ekipę . Pan Łucyk to pomyłka
- 12 1
-
2024-02-08 08:13
Zagłosuj
sobie na pisuara i nie zawracaj d**y.
- 4 7
-
2024-02-08 07:24
Nie ważne z jakiej partii, ważne żeby z naszych pieniędzy nie sponsorował arki
- 12 5
-
2024-02-07 22:38
To niemożliwe, tyn bardziej, że całe 3m, bez wyjatku, udziela poparcia.
- 2 1
-
2024-02-07 20:21
PiS spalone po tym wszystkim co wychodzi na światło dzienne, a głosować na Konfederosję to jak głosować na Putina. (21)
- 40 41
-
2024-02-07 22:40
Szkoda, że nie pamietasz, co wychodziło za rządów i po rządach po. Nie interesowało Cię to wcale? (15)
- 26 14
-
2024-02-08 05:08
Co takiego? Osmiorniczki? :) (9)
PiS zdemolował kraj i chce jeszcze czegos w samorzadzie. Smiechu warte.
- 21 17
-
2024-02-08 08:07
Kraj tak zdemolowany że budżet kancelarii Tuska pobił rekord (2)
Liczbą zatrudnionych i miliardów zaplanowanych na 2024.
- 12 5
-
2024-02-08 08:40
Przecież budżet na 2024 planował Morawiecki. (1)
- 7 10
-
2024-02-08 12:46
Z charakterystycznym dla staro-nowych posłów tupetem.
- 2 0
-
2024-02-08 06:57
(4)
Nie ośmiorniczki, tylko to co, mówili o Polakach i Polsce, o ich knajackim języku i podejściu do nas, o robieniu ***** USA itd....
- 9 12
-
2024-02-08 12:45
Ośmiorniczki, ośmiorniczki...
Skoro prawnuk literata mówił o państwie teoretycznym, że UJ, d*** i kamieni kupa, to powinien wcinać szare kluski podlane słoniną, a nie ośmiorniczki.
Kontrast. Za duży.- 5 1
-
2024-02-08 12:16
O pracy za miskę ryżu to chyba niejaki Marnotrawiecki (1)
ale o przeklręcie na ziemię odkupioną okazyjnie od Kościoła chyba tam nic nie było
- 6 0
-
2024-02-08 12:46
Ten niegdysiejszy doradca Tuska?
- 3 1
-
2024-02-08 08:39
A nie mieli racji?
PiS skupił każdy złom ze Stanów, na jaki tylko dostał kredyt.
- 7 12
-
2024-02-08 06:53
Demoluje teraz,PO, przybudówkami.
- 15 18
-
2024-02-08 01:00
No właśnie, co wyszlo po rządach PO??? (4)
Przez 8 ostatnich lat nikomu z PO nic nie udowodnili i nikogo nie skazali. Za to Wąsik i Kamiński zostali prawomocnie skazani.
- 28 22
-
2024-02-08 14:28
Ty myślisz, że PO funkcjonuje od 8 lat?
- 2 0
-
2024-02-08 12:42
Joanna d'Arc została spalona, a potem
beatyfikowanoa. Mikołaj II Romanow wściekle zamordowany na rozkaz Lenina po kilkudziesięciu latach trafił do panteonu świętych kościoła prawosławnego. Czas przynosi różne oceny.
Osobiście uważam, że obaj panowie powinni pójść na L4. Co innego gdyby mieli muskuły młodego Schwarzeneggera, ale jeden z panów wygląda jak pięć minut, poza tym nie cieszy się dobrym zdrowiem i powinien się dobrze wykurować.- 2 1
-
2024-02-08 07:02
(1)
Wyjdź ze swojej bańki informacyjnej i poszukaj informacji np. o p. Nowaku, o p. Grodzkim, o p. Arabskim, p. Zbigniewie R., p. Tomasz Sz z Krakowa, p. pedofil ze Szczecina, p. Krzysztof F., itd.
- 20 23
-
2024-02-08 08:38
Ilu z nich zostało skazanych za przestępstwa podczas swoich rządów?
- 10 5
-
2024-02-07 20:26
Ciekawe czy PiS będzie ponownie wciskać nam Horałe, tego cwaniaka od pilnowania łąki CPK? (4)
- 36 24
-
2024-02-08 05:47
Budowal Pan kiedyś cokolwiek?
- 11 4
-
2024-02-07 22:40
Tak każe pisać guru? To jego słowa?
- 6 8
-
2024-02-07 20:40
Horała jest lepszy od Łucyka
- 34 21
-
2024-02-07 20:34
Po co mu to, swoje zarobił na patrzeniu jak trawa rośnie.
- 26 13
-
2024-02-07 20:41
Opinia wyróżniona
wybory (7)
T. Szemiot przedstawi jakiś realny program czy tylko tak jak jego kochany guru Tusku będzie walił jadem na kontrkandydatów.
- 154 106
-
2024-02-27 19:45
Czyli jest ok?
Czyli zdaniem Pani finansowanie kampanii wyborczej ze środków miejskich jest w porządku?
- 0 0
-
2024-02-08 18:43
Jedyne co potrafią to pluć jadem i łamać konstytucję jedynie nieustraszony obrońca konstytucji Wałęsa jest w stanie powstrzymać ten bełkot
- 1 0
-
2024-02-08 13:51
Ale Szemiot ma parcie (1)
Na władzę, napewno na niego nie zagłosuje.Zamiast napisać co dobrego zrobić dla Gdyni pluje jadem na Szczurka. Ochyda.
- 3 3
-
2024-02-08 14:32
Słownik ortograficzny a propos 'ohyda'
- 2 0
-
2024-02-08 08:22
Szczurek przedstawia programy od lat...
i ich nie realizuje.
- 16 4
-
2024-02-08 07:47
skoro okazało się że to działa (1)
nie spodziewam się zmian taktyki.
- 11 6
-
2024-02-08 12:51
To działało przed pandemią ( na niektórych)
A potem, po tej wielkiej ciszy, okazało się, że król jest nagi.
- 3 2
-
2024-02-07 22:23
Opinia wyróżniona
Tyle zrobił dla miasta że sie należy! (24)
Od kiedy mieszkam w Gdynia na Dabrowie glosuje na Prezydenta Szczurka. Zasługuje On na szacunek a nie oczernianie przez byle kandydatow ktorzy chcą tylko oczernić.
Obojetnie co zrobi to bedzie krytyka zdjecie, powrot linii trolejbusowych czy rozbudowa dróg. Tylko piach w tryby tego co najlepsze w tym mieście. Szkodz że to bedzie ostatnia kadencja Prezydenta Szczurka przez zmiany ustawodaecze.- 56 377
-
2024-02-12 20:39
Wez się obudz
Czyżby rodzina prezydenta?
- 2 0
-
2024-02-08 17:10
niech zgadne - mieszkasz przy myjni gdzie droge zablokowali?
- 1 0
-
2024-02-08 13:22
A gdzie wcześniej mieszkałeś? W Pcimiu Górnym?
Rozumiem że to dla ciebie przeskok cywilizacyjny i to tłumaczy twój wybór.
- 4 1
-
2024-02-08 12:47
Krewny?
- 5 1
-
2024-02-08 11:47
Pierwszy rok w Gdyni, prawda?
- 8 0
-
2024-02-08 10:50
Ostatnia kadencja
Spokojnie, koalicja 13-ego grudnia przywróci bezterminowe kadencje w samorządach. Za dużo by stracili w dużych miastach
- 4 3
-
2024-02-08 07:56
PO
HA HA
- 7 0
-
2024-02-08 05:27
...i tak ....
....nie dostaniesz podwyżki także daremne te twoje skamlenie, na wiosnę won na zbity ryj z urzędu ,dosyć tego festiwalu kłamstw ,matactw i niekompetencji...
- 20 2
-
2024-02-08 02:00
Masz krótką pamięć i juz nie pamiętasz.... (4)
Tygodni swojego życia spędzonych w korkach w czasie remontu ulic!
A spiepszony wyjazd z Miętowej?
Zamknięcie wyjazdu przy Anyżowej...
Teraz z Dąbrowy do centrum Trolejbusem jedziesz dużej niż SKM do Wejherowa!- 23 4
-
2024-02-08 13:54
Co za
Durne komentarze.
- 0 7
-
2024-02-08 12:09
Jakich tygodni, o czym ty piszesz?
Trzy lata, trzy bite lata staliśmy w korkach patrząc na porzucony sprzęt i zarośniętą chwastami nibybudowę. A po tych trzech latach co w efekcie dostaliśmy? Jest gorzej niż było.
- 9 1
-
2024-02-08 08:11
Takie są skutki słuchania samochodowych raktywistów. (1)
Już dawno wszędzie powinny być buspasy.
- 5 12
-
2024-02-08 13:13
Plaskotki i psowicze na spacer!
- 5 0
-
2024-02-08 05:58
Wymień proszę choć dziesięć rzeczy które zrobił dobrze nasz developer przez tyle lat rządów
- 18 4
-
2024-02-07 23:34
Jestes nikim
Nic nie masz we łbie i głosujesz na zero.
- 19 6
-
2024-02-07 23:28
Bez obaw (3)
Potem łucyk będzie 2 kadencje
- 17 5
-
2024-02-08 12:48
Jezu! Nie!
- 5 0
-
2024-02-08 08:04
Jedną tylko, później z powrotem Szczurek. (1)
Jak Putin z Miedwiediewem.
- 17 4
-
2024-02-08 13:24
Całej PO bliżej do Putina i Miedwiediewa niż do mieszkańców Polski.
- 1 7
-
2024-02-07 23:03
Czy naprawdę... (2)
Mieszkaniec Dąbrowy głosuje na Wojciecha Szczurka po tym wieloletnim pogromie komunikacyjnym w tej dzielnicy?
A może to mi się tylko śniło podobnie jak straszna firma na trzy litery?- 47 2
-
2024-02-08 12:07
To żaden mieszkaniec Dąbrowy, (1)
to jakiś najmita z UM, który szczeka za klakierskie pieniądze. Wątpię, żeby na Dabrowie, Dabrówce, Karwinach, Fikakowie, Bernadowie, Kaczych Bukach a także na Wiczlinie, Chwarznie i Witominie znaleźli sie liczni wielbiciele gryzonia, po tym co ta banda nam zrobiła przez te ostatnie 4 lata. Nigdy więcej. Tfu!!
- 25 0
-
2024-02-19 21:42
Północna Gdynia
w północnej Gdyni też nie ma poparcia
- 0 0
-
2024-02-07 23:01
Likwidacja linii i powrót przed wyborami?
- 33 1
-
2024-02-07 22:36
łubu dubu, łubu dubu
Wszystkiego przypilnuje i jeszcze inni, niektórzy, wtykają mu szpilki. To nie ludzie to wilki! To mówiłem ja Jarząbek Wacław, trener drugiej klasy. Niech żyje nam prezes sto lat!
- 44 4
Wszystkie opinie
-
2024-02-07 20:01
Tak, a co?
- 3 11
-
2024-02-07 20:01
(15)
Mam tylko nadzieję ze w końcu Gdynianie pogonią obecnego włodarza.Feeria"sukcesów" począwszy od 1,5 mld długu,lotniska za 100 mln które nie dział,cuda wianków,dróg i komunikacji w fatalnym stanie,...jedynie deweloperka się rozrasta,ale centrum Gdyni...dramat i pustki.
- 230 34
-
2024-02-07 20:15
(3)
Byłeś chociaż z Gdyni?
- 9 27
-
2024-02-07 20:17
(2)
Tak,urodzony ale potem dzięki Bogu wyprowadzka,takiego "gospodarza" wstyd by było wspierać.
- 25 13
-
2024-02-07 21:36
Kiedy przestaniesz kłamać?
- 7 7
-
2024-02-08 01:04
Jak nie mieszkasz w Gdyni to zajmij się swoim wójtem
Wszyscy tacy mądrzy, na wszystkim się znają ale żaden z tych mądrali do wyborów nie stanie
- 6 2
-
2024-02-07 20:21
Jeszcze Fale dorzucili do "sukcesow" (6)
- 18 4
-
2024-02-07 20:33
Ile kopiejek PiS płaci za te komentarze o fali pod każdym artykułem? (5)
- 4 28
-
2024-02-07 20:35
Ale przecież fala to wyjatkowe g.
- 21 2
-
2024-02-07 20:51
(2)
Tyle samo, co twoi z anty pis.
- 8 5
-
2024-02-07 21:37
(1)
Czyli wiadomo że to pis marudzi na Falę, i konfa też
- 0 9
-
2024-02-08 11:54
Najprawdopodobniej dlatego że oni nie przytulili kasy z Fali
- 1 1
-
2024-02-08 12:55
Świnkami płaci. Jak jest - to szelest.
To był żart.
- 1 0
-
2024-02-07 20:51
(1)
A jak pogoni, to co dalej? Masz pomysł, aby nie upartyjnić samorządu? Tylko nie pisz o tzw. ru***ach miejskich, z reguły lewicowych.
- 4 6
-
2024-02-07 22:00
...tak mam...
.....Gdyński Dialog
- 0 5
-
2024-02-07 21:08
Pełna Zgoda
Szczur to kat Gdyni.
- 16 6
-
2024-02-07 22:24
To wszystko to jedna wielka ściema. Strategia jak w parlamentarnych i wszyscy będą usatysfakcjonowani. Wszystkie wladze 3m popie
- 2 0
-
2024-02-07 20:03
(5)
Oby wygrał w końcu ktoś kto zacznie zmiany ale takie jak Pani Cegielska.Ostatnie 20 lat to jeden wielki dramat.Dziwie się tylko że Gdynianie to akceptują,choć patrząc na te 30000 ludzi którzy z Gdyni uciekli widzę progres.Tez bym nie wspierał takiego dziadostwa.
- 103 15
-
2024-02-07 20:05
Mieszkańcy uważają inaczej
- 4 15
-
2024-02-07 20:19
Tu siem zgodzę :)))))))))))
- 2 8
-
2024-02-07 21:48
Wolę szczurka (1)
Niż oszusta z PO. Teraz jak Szczurek został wydymany przez PO, to całkiem inny człowiek.
- 7 4
-
2024-02-08 13:03
Ani jeden, ani drugi. Choć WS umie mówić,
aletembru jego głosu nie trawię, widząc oczyma wyobraźni zdemolowane chodniki. No i aż tak wielkiej brody jak drwal nie hoduje.
Moda na nieogoloną męską twarz to zemsta feministek. Starsi panowie z takim zarostem wyglądają jak menele. Zresztą w filmach, chcąc uzyskać efekt człowieka, który się stoczył, aktorzy z siwiejącym zarostem, pokazywali się na zdjęciach z dwudniowym zarostem.
Taki dwudniowy zarost wygląda dobrze jedynie u młodych niesiwiejących brunetów, cała reszta powinna co rano się golić.- 2 0
-
2024-02-08 12:56
Nazwy mieszkańców miast piszemy małą literą!
Błagam!
- 1 0
-
2024-02-07 20:05
Fejsbuk pełen jest "postów sponsorowanych" pana Ł. Widać pali się obecnie rządzącym w okolicach siedzenia.. (2)
Ale to już ich ostatnie podrygi. Niedługo wyborcy usuną ich w niepamięć historii.
- 94 9
-
2024-02-07 22:29
Taki żart?
- 1 1
-
2024-02-07 22:52
Niestety wszyscy narzekają a gryzoń znowu wygra.
- 3 3
-
2024-02-07 20:05
Twarz 100 lecia Gdyni... (1)
co za megalomania... Ciekawe czy ten facet w ogóle zna historię Gdyni.
- 124 9
-
2024-02-07 22:34
Pomysł wzięty od sprytnego radnego K. Na każdym plakacie, tablicy, podziękowaniu w ratuszu wytluszczone nazwisko radnego zajmuj
- 2 0
-
2024-02-07 20:08
To prawdziwy skandal!
Widać gdzie ma mieszkańców. 26 lat dyktatury i mało...
- 93 12
-
2024-02-07 20:08
Opinia wyróżniona
Tylko nie polityk PO (27)
- 207 101
-
2024-02-07 20:21
PiS spalone po tym wszystkim co wychodzi na światło dzienne, a głosować na Konfederosję to jak głosować na Putina. (21)
- 40 41
-
2024-02-07 20:26
Ciekawe czy PiS będzie ponownie wciskać nam Horałe, tego cwaniaka od pilnowania łąki CPK? (4)
- 36 24
-
2024-02-07 20:34
Po co mu to, swoje zarobił na patrzeniu jak trawa rośnie.
- 26 13
-
2024-02-07 20:40
Horała jest lepszy od Łucyka
- 34 21
-
2024-02-07 22:40
Tak każe pisać guru? To jego słowa?
- 6 8
-
2024-02-08 05:47
Budowal Pan kiedyś cokolwiek?
- 11 4
-
2024-02-07 22:40
Szkoda, że nie pamietasz, co wychodziło za rządów i po rządach po. Nie interesowało Cię to wcale? (15)
- 26 14
-
2024-02-08 01:00
No właśnie, co wyszlo po rządach PO??? (4)
Przez 8 ostatnich lat nikomu z PO nic nie udowodnili i nikogo nie skazali. Za to Wąsik i Kamiński zostali prawomocnie skazani.
- 28 22
-
2024-02-08 07:02
(1)
Wyjdź ze swojej bańki informacyjnej i poszukaj informacji np. o p. Nowaku, o p. Grodzkim, o p. Arabskim, p. Zbigniewie R., p. Tomasz Sz z Krakowa, p. pedofil ze Szczecina, p. Krzysztof F., itd.
- 20 23
-
2024-02-08 08:38
Ilu z nich zostało skazanych za przestępstwa podczas swoich rządów?
- 10 5
-
2024-02-08 12:42
Joanna d'Arc została spalona, a potem
beatyfikowanoa. Mikołaj II Romanow wściekle zamordowany na rozkaz Lenina po kilkudziesięciu latach trafił do panteonu świętych kościoła prawosławnego. Czas przynosi różne oceny.
Osobiście uważam, że obaj panowie powinni pójść na L4. Co innego gdyby mieli muskuły młodego Schwarzeneggera, ale jeden z panów wygląda jak pięć minut, poza tym nie cieszy się dobrym zdrowiem i powinien się dobrze wykurować.- 2 1
-
2024-02-08 14:28
Ty myślisz, że PO funkcjonuje od 8 lat?
- 2 0
-
2024-02-08 05:08
Co takiego? Osmiorniczki? :) (9)
PiS zdemolował kraj i chce jeszcze czegos w samorzadzie. Smiechu warte.
- 21 17
-
2024-02-08 06:53
Demoluje teraz,PO, przybudówkami.
- 15 18
-
2024-02-08 06:57
(4)
Nie ośmiorniczki, tylko to co, mówili o Polakach i Polsce, o ich knajackim języku i podejściu do nas, o robieniu ***** USA itd....
- 9 12
-
2024-02-08 08:39
A nie mieli racji?
PiS skupił każdy złom ze Stanów, na jaki tylko dostał kredyt.
- 7 12
-
2024-02-08 12:16
O pracy za miskę ryżu to chyba niejaki Marnotrawiecki (1)
ale o przeklręcie na ziemię odkupioną okazyjnie od Kościoła chyba tam nic nie było
- 6 0
-
2024-02-08 12:46
Ten niegdysiejszy doradca Tuska?
- 3 1
-
2024-02-08 12:45
Ośmiorniczki, ośmiorniczki...
Skoro prawnuk literata mówił o państwie teoretycznym, że UJ, d*** i kamieni kupa, to powinien wcinać szare kluski podlane słoniną, a nie ośmiorniczki.
Kontrast. Za duży.- 5 1
-
2024-02-08 08:07
Kraj tak zdemolowany że budżet kancelarii Tuska pobił rekord (2)
Liczbą zatrudnionych i miliardów zaplanowanych na 2024.
- 12 5
-
2024-02-08 08:40
Przecież budżet na 2024 planował Morawiecki. (1)
- 7 10
-
2024-02-08 12:46
Z charakterystycznym dla staro-nowych posłów tupetem.
- 2 0
-
2024-02-07 22:38
To niemożliwe, tyn bardziej, że całe 3m, bez wyjatku, udziela poparcia.
- 2 1
-
2024-02-08 07:24
Nie ważne z jakiej partii, ważne żeby z naszych pieniędzy nie sponsorował arki
- 12 5
-
2024-02-08 08:13
Zagłosuj
sobie na pisuara i nie zawracaj d**y.
- 4 7
-
2024-02-08 10:23
Ale też nie
Prezydent Szczurek. Za długo rządzi miastem, brak energii, źle dopiero ekipę . Pan Łucyk to pomyłka
- 12 1
-
2024-02-08 12:31
Niestety, kandydat PO nie potrafi przemawiać.
Duka. Broda go szpeci. Niech przeczyta książkę o efekcie aureoli, może zrozumie, dlaczego po 1989 roku A.Kwaśniewski, naonczas młody i szczupły, odziany w błękitną koszulę pokonał Lecha noblistę.
Do uzyskania image'u wilka morskiego z ex Dalmoru tęga broda jest w sam raz, ale dla przedstawiciela PO, której polskie przedsiębiorstwa były nie w smak, zarost a la powracający łowisk na Morzu Ochockim rybak prezentuje się dość dziwnie.- 4 0
-
2024-02-07 20:09
Szczurek i cały jego zespół
Jest bezużyteczny a nawet szkodliwy dla Gdynian
- 117 11
-
2024-02-07 20:13
(1)
Najlepiej za publiczną kasę!!!! Wstyd
- 79 8
-
2024-02-08 07:16
Tak się przyzwyczaił do publicznych pieniędzy że traktuje jak swoje.
- 5 0
-
2024-02-07 20:15
A później lakier sie zniszczy i pozostaną ślady kleju
Autobusy współcześnie w ogóle nie powinny posiadać reklam. Źle się one na nich prezentują.
- 32 4
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.