- 1 Będzie 500+ dla małżeństw ze stażem? (452 opinie)
- 2 Szybko odzyskali skradzione auto (40 opinii)
- 3 Karne kupony za niewłaściwe parkowanie (163 opinie)
- 4 Tak wybuchł pożar w Nowym Porcie (279 opinii)
- 5 "Bilet miejski" bez zniżek dla seniorów (191 opinii)
- 6 Wznowili drogi remont po pół roku przerwy (63 opinie)
Rozbudowa Kartuskiej opóźniona. Kiedy koniec prac?
Do połowy listopada potrwa drugi etap rozbudowy ul. Kartuskiej, który miał się zakończyć we wrześniu. Z kolei w pierwszych miesiącach przyszłego roku gotowy będzie projekt ostatniego etapu rozbudowy Kartuskiej do granicy miasta.
Jednak kierowcy nie mogli cieszyć się w pełni z poszerzonej jezdni do dwóch pasów ruchu w obu kierunkach, w tym czasie bowiem trwała już realizacja drugiego etapu prac skupionych przy skrzyżowaniu Kartuskiej z ul. Nowatorów.
Pierwotnie roboty miały się skończyć we wrześniu 2022 roku, ale wciąż trwają.
Rozbudowa Kartuskiej: drugi odcinek powstanie do 15 listopada
- Termin zakończenia robót został przedłużony ze względu na budowę dodatkowego odcinka kanalizacji deszczowej o długości ok. 150 m - informuje Ewa Parafjanowicz-Potuczko z Dyrekcji Rozbudowy Miasta Gdańska. - Rozbudowa skrzyżowania ul. Kartuskiej z ul. Nowatorów zakończy się 15 listopada.
W tym przypadku wykonawcą również jest firma Kruszywo, a wartość kontraktu wynosi prawie 12,9 mln zł.
Rozbudowa Kartuskiej: trwa projektowanie trzeciego odcinka
By cała ul. Kartuska, od obwodnicy do granicy miasta, stała się jezdnią o przekroju 2x2, potrzebne jest poszerzenie ostatniego odcinka. Dla tego odcinka toczą się prace projektowe rozpoczęte jesienią 2021 roku.
Wybrani wykonawcy - firmy Vermers i Proinwesta - mają na opracowanie dokumentów 16 miesięcy, co oznacza, że projektowanie powinno się zakończyć w lutym 2023 roku. Koszt projektu to 615 tys. zł.
Opinie wybrane
-
2022-10-05 16:48
Przyjedzie więcej aut, popyt indukowany działa! (5)
Na kilka lat będą mniejsze korki, jednak zawsze gdzieś jest wąskie gardło, przestrzeń nie jest z gumy.
- 67 22
-
2022-10-06 13:53
I tak i nie.
Dodatkowe pasy do skrętów trochę pomogą w rozładowaniu ruchu lokalnego, wszak nie każdy tą drogą jedzie prosto do Kartuz.
- 1 0
-
2022-10-06 10:17
na kilka tygodni będą mniejsze korki
popyt indukowany zadziała dużo szybciej
- 1 0
-
2022-10-05 22:17
(2)
Owszem ale wyjazdowa ulica z miasta musi mieć co najmniej dwa pasy !
- 5 6
-
2022-10-06 11:35
Wyjazdowa tak
Ale po co wjazdowa :)
- 1 1
-
2022-10-06 11:12
W normalnych krajach to ma 3 albo 4, i tutaj tez tak powinno byc jesli miasto ma sie rozwijac.
- 2 1
-
2022-10-06 01:06
A Węzeł Karwiny????? (5)
To dopiero blikuje Trójmiasto.
Czy władze Trójmiasta naprawdę nie mogą z tym nic zrobić? Czy może nie chcą? Bo to co się dzieje na drogach w tym mieście to powinno podlegać pod kodeks karny.- 19 37
-
2022-10-06 10:16
Trójmiasto blokuje nadmiar samochodów
i niedorozwój sieci linii kolei podmiejskiej: słaba częstotliwość połączeń SKM i PKM i wiele innych czynników
- 1 0
-
2022-10-06 05:00
Kup sobie porządne zioło, bo sparciały kapok jak widać szkodzi.
- 5 0
-
2022-10-06 06:09
a gdzie to jest?
- 3 2
-
2022-10-06 04:51
Jakie władze? (1)
O, a kto jest we władzach Trójmiasta?
Pytaj swojego prezydenta w Gdyni, innych w to nie mieszaj. Ola ma co robić w Gdańsku- 12 3
-
2022-10-06 08:07
No tak Ola ma co robić, parcie na TV coraz większe.
- 6 14
-
2022-10-05 16:56
Szkoda tylko, że są ciągłe korki przy wyjeździe z lidla, no ktoś nie pomyślał jak projektował
- 89 16
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.