- 1 Kto obawia się tramwaju przez Klonową? (281 opinii)
- 2 Jarmark: zobacz jego pierwszy dzień (103 opinie)
- 3 Długie Ogrody: ogłoszono konkurs na zmianę (291 opinii)
- 4 Trójmiejskie mola, których już nie ma (101 opinii)
- 5 Historia największej z gdańskich wysp (4 opinie)
- 6 Pozbieraliśmy śmieci, ale nie dorzucajcie (99 opinii)
Kierowca Polskiego Busa zostawił spóźnialskich
Nietypowa sytuacja w autobusie Polski Bus jadącym z Warszawy do Gdańska. Kierowca odjechał z przystanku w Ostródzie bez czworga pasażerów, którzy nie wrócili o wskazanej porze. W Ostródzie pozostała m.in. matka 10-latka, który kontynuuje jazdę do Gdańska.
- Kierowca autobusu linii Polski Bus pozostawił na przystanku w Ostródzie czworo pasażerów. Oni pozostali na miejscu, a w autobusie do Gdańska jadą ich bagaże. Na pokładzie jest także 10-letni chłopiec, którego mama pozostała na przystanku - informuje nasz czytelnik.
Jak doszło do takiej sytuacji? Z relacji naszego czytelnika wynika, że autobus miał opóźnienie - kurs, który miał dotrzeć do Gdańska o godz. 16:30, prawdopodobnie przyjedzie dopiero o godz. 17. By zminimalizować opóźnienie kierowca zapowiedział krótszy niż zwykle postój w Ostródzie.
- Kierowca czekał na pasażerów dodatkowe 6 minut. Pasażerowie w autobusie namawiali kierowcę, by jeszcze zaczekał, ale on odjechał - relacjonuje nas czytelnik.
Wśród pasażerów jest 10-letni chłopiec. Z informacji naszego czytelnika wynika, że matka goni autobus taksówką.
Jak oceniacie tę sytuację? Gdyby chodziło o pociąg nikt nie miałby wątpliwości, że nie powinno się czekać na spóźnialskich. Czy jednak w przypadku autobusu kierowca nie mógł zachować się bardziej elastycznie? Zanim go ocenimy pamiętajmy jednak, że jest on rozliczany przez swoich przełożonych z punktualnej jazdy.
Piotr Bezulski, dyrektor zarządzający PolskiBus.com
W sobotę, 12 lipca br. w trakcie kursu z Warszawy do Gdańska autokar PolskiBus.com miał standardowy, 10 minutowy postój w Ostródzie [nasz czytelnik podróżujący tym autobusem twierdzi, że kierowca zaplanował skrócony postój, choć uprzedził o tym pasażerów - przyp. red.]. Jak się później okazało w jego trakcie jedna z pasażerek podróżujących z Warszawy do Gdańska wysiadła z autobusu i mimo to, że kierowca specjalnie przedłużył postój o kolejnych 6 minut nie zdążyła powrócić do autokaru w wyznaczonym czasie. Autokarem podróżowało 88 innych pasażerów więc kierowca nie mógł dodatkowo przedłużać czasu postoju.
Dodatkowo przewóz regularny wykonywany jest zgodnie z obowiązującym rozkładem jazdy a przewoźnik zobligowany jest go przestrzegać. W autokarze znajdował się jej 10 letni podopieczny wraz z bagażami. Pasażerka poinformowała nas o zaistniałej sytuacji dzwoniąc na infolinię. Natychmiast podjęliśmy działania mające na celu szybkie i skuteczne rozwiązanie sytuacji. Konsultant przekazał pełną instrukcję postępowania w tej sytuacji oraz zapewnił, że personel PolskiBus.com zaopiekuje się dzieckiem oraz bagażami. Dziecko do końca podróży znajdowało się pod opieką wykwalifikowanego personelu, który na przystanku końcowym przekazał podopiecznego i bagaże osobie wskazanej przez pasażerkę. Konsultant zagwarantował też, że pasażerka będzie mogła kontynuować podróż na pokładzie kolejnego autokaru, który będzie mógł ją zabrać za ok. 60 minut.
O całej sytuacji niezwłocznie zostali poinformowany kierowcy, personel pokładowy oraz bagażowi. Całe zdarzenie zakończyło się szczęśliwie, a spóźniona pasażerka dotarła do Gdańska następnym autokarem PolskiBus.com.
Polskibus.com każdego miesiąca przewozi około 500 tysięcy pasażerów a sytuacji takich jak ta wydarzyło się jedynie kilka w ciągu całej naszej dotychczasowej działalności.
Opinie (603) ponad 20 zablokowanych
-
2014-07-15 10:55
a moze stała w kolejce do klopa??? (2)
sami wiecie jakie są warunki. jeden kibel na cały autobus. jak im zrobił 10 minut postoju, to nie ma się co dziwić, że się spóźniła.
- 0 3
-
2014-07-15 11:32
Spóźnialscy. (1)
Jeżeli komuś nie odpowiadają warunki panujące w tej firmie (jeden kibel), to po prostu powinien skorzystać z usług innej kampanii, a nie robić aferę, z powodu własnego spóźnialstwa !
Osobiście cenię tę firmę właśnie ze względu na punktualność (często są na miejscu przed czasem). Jest to dla mnie bardzo ważne, ponieważ poruszam się w sprawach służbowych i nie mogę się na nie spóźnić.
A odnośnie kibli, zawsze są czyste i pachnące.- 1 0
-
2014-07-15 11:36
potwierdzam,
jeżdżę z nimi od ich początku
ich kible czasem nie działają jak jest MRÓZ
poza tym działają zawsze
i są większe niż mam na jachcie- 0 0
-
2014-07-15 11:24
BRAK DYSCYPLINY W NARODZIE. GRATULACJE DLA KIEROWCY ZA PRZESTRZEGANIE WCZESNIEJ USTALONEGO (obopólnie !!!) PORZĄDKU
Jako naród słyniemy z braku dyscypliny niestety. Kierowca postąpił wedle umowy i wg ustalonych wcześniej , jasno sprecyzowanych zasad !!! I Chwała mu za to ! Pasażerowie natomiast nie dostosowali się do wcześniej powziętej obopólnie umowy, więc do kogo teraz pretensje ?! No chyba jedynie do siebie !
Jeśli nie zaczniemy jako naród przestrzegać takowych i dążyć do jako takiego ładu i porządku, to do niczego nie dojdziemy. W Niemczech czy Szwajcarii takie spóźnialstwo jest nie do pomyślenia.- 6 0
-
2014-07-15 11:34
Brawo dla firmy za PUNKTUALNOŚĆ !
Osobiście cenię tę firmę właśnie ze względu na punktualność (często są na miejscu przed czasem). Jest to dla mnie bardzo ważne, ponieważ poruszam się w sprawach służbowych i nie mogę się spóźnić.
Jeżeli komuś punktualność nie pasuje, to powinien zmienić przewoźnika, a nie narażać na spóźnienie kilkadziesiąt innych osób podróżujących pojazdem.- 5 1
-
2014-07-15 11:38
Odpowiedzialność ! (1)
Jeżeli istotnie ktoś czekał do kibla czy miał kłopoty z żołądkiem (podczas podróży się takie zdarzają), to zawsze można zachować się odpowiedzialnie i kierowcę o tym uprzedzić, poinformować. Oprócz danej osoby busem podróżuje jeszcze mnóstwo innych ludzi, które chcą dojechać na czas.
- 4 0
-
2014-07-15 12:04
Ewka na prezydenta!
- 0 0
-
2014-07-15 11:41
Jak czytam te komentarze to "Miś" mi staje przed oczami.
DOBRE!- 4 0
-
2014-07-15 11:47
(2)
Uważam,że kierowca mimo wszystko powinien zostać ukarany. Za nieuzasadnione przedłużenie postoju autobusu na przystanku. Skoro zawieram umowę z przewoźnikiem, to żądam aby się z niej wywiązał. A kierowca nie może robić z autobusu taksówki.
- 0 2
-
2014-07-15 12:17
(1)
przeginasz
- 0 0
-
2014-07-15 12:33
Może trochę.
- 0 0
-
2014-07-15 11:50
ale ściema (7)
jechałam tym busem i 10-latek był po opieką moją i męża, a nie wykwalifikowanego personelu (który zainteresował się dzieckiem dopiero po przyjeździe do Gdańska). Opiekunka chłopca owszem, kontynuowała podróż, ale taksówką. Na drodze były i tak korki ze względu na sytuację pogodową (deszcz), więc i tak autobus był spóźniony. Kierowca mógł okazać się trochę bardziej ludzki...
Oby Wasi bliscy nie zostali kiedyś pozostawieni sami sobie na jakimś zadupowiu, bez dokumentów i telefonu itp. Na deszczu...- 1 5
-
2014-07-15 11:55
80 osób ma cierpieć bo jedna ma resztę w d.. Kupiła bilet na busa a wymaga usługi jak w taksówce.
- 2 1
-
2014-07-15 12:01
Brawo Kierowca! (4)
Nasi bliscy są punktualni... kierowca i tak okazał się ludzki bo czekał dodatkowe 6 minut
- 3 1
-
2014-07-15 12:05
gratuluję bliskich (3)
wobec tego i życzę przyjemnych wakacji i mocnego zaworu, żebyś człowieku nie musiał do wucetu na stacji lecieć:)
- 0 0
-
2014-07-15 12:11
Brawo Kierowca! (2)
W AUTOBUSIE JEST UBIKACJA! Jak mam potrzebę to z niej korzystam.
- 0 0
-
2014-07-15 12:28
chyba, że ją zamkną.... (1)
- 0 0
-
2014-07-15 12:48
jak jest -20 oC mróz
- 0 0
-
2014-07-15 16:31
Polaki cebulaki...
Kiedy wreszcie "się jorgniecie", że nie jesteście, każde z was, pępkiem świata!
Czas to pieniądz. Znacie takie powiedzonko? Kierowcy autobusów są rozliczni także z czasu!
Poza tym, kierowcy przysługuje przerwa w pracy. Najczęściej może ją sobie "odebrać" na końcowym przystanku. Jeśli spóźni się z trasy, przerwę będzie miał krótszą. Jasne? Logiczne?- 0 0
-
2014-07-15 11:58
co do wyniku ankiety
80% przyznaje rację kierowcy
a 20% chroniło by spóźnialską, kosztem innych pasażerów i bezpieczeństwa
jestem zbudowany i dumny z normalniejących Rodaków!
ale z 3dniowym opóźnieniem tekst PRZEDRUKOWAŁA* gazeta wyborcza i też zrobili ankietę, www(kropka)trojmiasto(kropka)pl/wiadomosci/Kierowca-Polskiego-Busa-zostawil-spoznialskich-n81503(kropka)html gdzie >50% popiera spóźnialską
co za zdumiewająca różnica...
*- ciekawe czy zapłacili za przedruk... bo nie poinformowali o źródle- 2 1
-
2014-07-15 11:59
Brawo Kierowca! (5)
BRAWO!! Może to ją nauczy punktualności. 80 osób ma czekać bo jedna idiotka nie może się wysikać w 16 minut? Litości...
- 5 1
-
2014-07-15 12:01
kolejka była (4)
- 0 3
-
2014-07-15 12:05
to trzeba było pojechać kolejką
- 1 1
-
2014-07-15 12:06
A jakby kolejka była na godzinę czekania, (1)
to kierowca też miał czekać, aż "mamusia zrobi siusiu"?
- 2 0
-
2014-07-15 12:12
a powienien.
- 0 1
-
2014-07-15 12:06
Brawo Kierowca!
W autobusie jest ubikacja i czasami w na całej trasie wchodzą do niej 2-3 osoby, aby na przystanku w Ostródzie ustawić się w kolejce... paranoja i nie liczenie się z innymi. Kierowca bardzo dobrze zrobił i tak okazał serce bo mógł odjechać bez dodatkowego czekania.
- 2 0
-
2014-07-15 11:59
to są (1)
jakieś jaja. Nikt nie sprawdził, czy wszyscy wsiedli, tylko sobie wzięli d***pę w troki i pojechali.
Dobrze, że w ogóle pusty nie wrócił...
Na stacji była kolejka do kibla i ludzie się spóźnili. Następnym razem wszyscy będą s*****li w autokarowym kibelku...
Przyjemnej atmosfery...;)- 1 6
-
2014-07-15 12:04
Brawo Kierowca!
Po to ten kibelek jest, aby nie opóźniać podróży. Nie trzeba było pić 2 litrowej coli przed odjazdem.
- 3 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.