- 1 Będzie 500+ dla małżeństw ze stażem? (456 opinii)
- 2 Szybko odzyskali skradzione auto (43 opinie)
- 3 "Bilet miejski" bez zniżek dla seniorów (192 opinie)
- 4 Tak wybuchł pożar w Nowym Porcie (280 opinii)
- 5 Karne kupony za niewłaściwe parkowanie (166 opinii)
- 6 Wznowili drogi remont po pół roku przerwy (66 opinii)
Kierowcy znów parkują na chodniku na przystanku
Rok temu po naszej interwencji kierowcy przestali parkować na końcowym przystanku przy pętli na Kaczych Bukach. - Znowu jest problem. Codziennie parkują tam te same auta - opisują sprawę mieszkańcy. Strażnicy miejscy zapewniają, że jak w każdym przypadku, także w tym reagują na zgłoszenia, choć coraz częściej sprawy przekazują też policji.
W zeszłym roku zniknęło oznakowanie informujące, że to przystanek wyłącznie dla pracowników, żeby mogli tu parkować także pozostali kierowcy. Rok temu przedstawiciele PKM przekonywali, że parking w zupełności im wystarcza.
Na przystanku i chodniku szybko pojawiły się kolejne samochody. Informowali nas o tym pasażerowie.
Problem rozwiązany, ale na krótko
Po naszym artykule prężniej zaczęli działać strażnicy miejscy. Gdy przestali baczniej obserwować rejon, problem powrócił, o czym ponownie poinformowali piesi.
- Samochodów jest coraz więcej i nic nie robią sobie z tego, że łamią przepisy. Mimo wolnych miejsc na parkingu, kawałek dalej, co wygodniejsi stają na przystanku. Ostatnio byłam świadkiem, jak dziewczyna jechała ze mną autobusem, wysiadła na końcowym i wsiadała do zaparkowanego auta na przystanku - relacjonuje czytelniczka.
Dodaje, że na nic zdają się telefony do strażników, bo codziennie widziała te same zaparkowane auta. W ostatni weekend pojawiły się jednak blokady na kołach.
- Zapewniam, że reagujemy na zgłoszenia. W tym miejscu jest zakaz zatrzymywania się, więc nie można parkować, także stając kołami na chodniku - odpowiada Leonard Wawrzyniak, rzecznik straży miejskiej w Gdyni.
Na Morskiej bez interwencji, sprawa przekazana policji
Z zaparkowanymi na chodniku autami ścierają się także piesi na ul. Morskiej, w okolicach budynku nr 117.
- Już pięć razy wysyłałem do Straży Miejskiej w Gdyni zdjęcie renault zaparkowanego na środku drogi pieszo-rowerowej. Tam jest zakaz parkowania i słupki na całej długości!
Pani cały czas parkuje codziennie o godz. 15-16 pod barem i śmieje się, że nikt jej nic nie zrobi - pisze pan Tomasz.
W przypadku parkowania auta w całości na chodniku przy Morskiej strażnicy przyznają, że kierują sprawę na policję, która w pierwszej kolejności powinna zająć się innym wykroczeniem.
- Chodzi o jazdę po chodniku, która jest poważniejszym wykroczeniem niż parkowanie na chodniku - zaznacza Leonard Wawrzyniak.
- No tak, straż miejska nie podejmuje działań i odsyła do policji, która ma braki kadrowe i wiele innych zadań i koło się zamyka. Można bezkarnie parkować - konkluduje czytelnik.
Miejsca
Opinie (258) ponad 10 zablokowanych
-
2019-12-11 07:14
Opinia wyróżniona
(38)
Ktoś podpitala kierowców autobusów i trolejbusów za "złe" parkowanie jest nienormalny. Jak Ci ludzie, którzy wożą Wasze tyłki maja do pracy dojechać? Wiecie jakie oni zmiany mają? O której zaczynają pracę? Kierowcy trzymajcie się!
- 192 124
-
2019-12-12 09:31
mam to gdzieś
Niech zmieni pracę jak mu coś nie pasuje. Większość tych kierowców to totalne buraki, a w Gdańsku to największe bydło.
- 0 0
-
2019-12-11 19:23
Akurat w przypadku Kaczych Buków mogliby dać przyzwolenie
dzięki temu ludzie przesiadają się do autobusu, a nie wpierniczają się blachą do miasta
- 1 1
-
2019-12-11 11:36
(1)
Skoro kierowcy autobusów nie przestrzegają przepisów, to może niech przestaną prowadzić autobusy. Spacer też im nie zaszkodzi.
- 5 6
-
2019-12-11 14:40
to mieszkaj na Obłużu i spacerkiem na Chwaszczyńską do pracy przyjdź, nie masz nic mądrego do powiedzenia to się nie odzywaj
- 2 2
-
2019-12-11 09:46
(4)
Jak ktoś mieszka np na chwaszczynie albo gdzieś jeszcze dalej to jak inaczej ma dojechać? Zrobił się z tego parking park and ride. Czyli chyba to dobrze ze ludzie tam zostawiają auto a do centrum jadą autobusem? :/ powinno się zbudować większy parking specjalnie w tym celu
- 9 0
-
2019-12-11 10:11
Zapłacisz, zbudujemy. Może być za pośrednictwem projektu w większości finansowanego przez Twoją gminę. Czemu podatnik gdyński ma (3)
- 3 5
-
2019-12-11 10:23
(2)
Podatnik z ościennych gmin płaci za remonty i budowę infrastruktury w Gdyni ?
Nie płaci, a korzysta z takiego węzła skorzystaliby wszyscy uczestnicy przestrzeni publicznej w Gdyni.- 3 3
-
2019-12-11 10:54
lol (1)
opowiedz mi jak mieszkaniec kamiennej góry skorzystałby z parkingu na granicy kosakowa czy chwaszczyna?
To by był wybetonowany plac wyłącznie dla cwaniaków płacących podatki na wsi a korzystających w 100% z infrastruktury miasta. Urban sprawl to choroba, a nie stan pożądany.- 3 2
-
2019-12-11 22:55
wiesz, ze Ci cwaniaci w znacznym procencie sa dalej zameldowani w Gdyni?
i tutaj placa podatki
- 0 0
-
2019-12-11 08:01
nie ma sie co dziwic, (2)
wszak podpitlanie to nasz sport narodowy i powód do dumy
- 16 18
-
2019-12-11 11:44
kierowcy nie egzekwujący przepisów ruchu drogowego to już też nasz kolejny sport narodowy!
- 6 1
-
2019-12-11 08:25
to domena bolka i totalnej opozycji
- 13 6
-
2019-12-11 07:44
Chore miasto. (6)
Nie zbudują parkingu a później dziwią się że korki. Nie dbają nawet o swoich kierowców.
- 32 12
-
2019-12-11 08:07
(5)
Co maja parkingi do korków? Obudź się lepiej. Więcej parkingów to większe korki.
- 16 18
-
2019-12-11 08:17
Wszystko! (1)
Mają to, że jak dostanie kolejny mandat na Kaczych Bukach to jutro będzie stał w korku na Wielkopolskiej do centrum, bo mu się nie będzie opłacało przesiadać w autobus. Więcej parkingów na obrzeżach przy przystankach to mniej aut w centrum. Czego nie rozumiesz?
- 20 3
-
2019-12-11 08:41
Kierowca nie przesiądzie sie an autobus?
- 3 1
-
2019-12-11 08:24
głupku, zostawiasz auto na Kaczych Bukach i jedziesz do centrum komunikacją. (2)
czego nie rozumiesz???
- 16 2
-
2019-12-11 11:28
Różne rzeczy widziałem, ale nigdy jeszcze kierowcy, który zostawia samochód
I wsiada do autobusu, który tak samo stoi w korkach...
- 3 2
-
2019-12-11 10:21
fantastyczny pomysł
wyjęty z najgłębszych czeluści jelita grubego komentatora, który 3miasto widział raz na pocztówce.
Kto konkretnie by miał na tym skorzystać? Chwaszczyno? Bojano? Ktoś jeszcze? Bo Dąbrowa i Karwiny nie, oni już mają autobusy pod domem. Wiczlino nie, bo dojazd od nich na Kacze ma jeszcze mniej sensu niż od nich do centrum czy SKMki.- 3 3
-
2019-12-11 07:22
Wskaż lepiej skomunikowane miejsce w 3mieście (18)
Wszystko, totalnie wszystko cię dowiezie na kacze buki. Dalej to już tylko kwestia organizacji zmian.
Serio, to nie jest tak, że albo "całkiem nie mam jak dojechać" albo "przyjadę stuletnim kombiaczem z całym warsztatem w bagażniku, bo kto wie co się przyda, nieważne że legalnie nie mam gdzie stanąć i doskonale o tym wiem". Są inne opcje pomiędzy.- 19 33
-
2019-12-11 08:29
(17)
Ale jak masz tam dojechać na 3 rano żeby wyruszyć autobusem na kurs, który o 4 zaczyna się na drugim końcu Gdyni? wiesz o czym mówisz?
- 32 7
-
2019-12-11 12:22
Co ma piernik do wiatraka?
Chodzi o to, że ludzie są już tak leniwi, że przejście 50m od samochodu to dla nich jak wejście na Mount Everest. Co ma do tego godzina rozpoczęcia pracy?! Niech sobie przyjeżdża samochodem ale parkuje zgodne z przepisami a nie jak Panicz - byle bliżej, byle by się za bardzo nie wysilić.
- 9 6
-
2019-12-11 11:37
(2)
o 3 rano parking nie jest zapełniony i można spokojnie zaparkować gdzie indziej, przestrzegając przepisy.
- 5 3
-
2019-12-11 17:17
a Ty myślisz że tam tylko kierowcy parkują? na zajezdni mnóstwo chłopa pracuje
- 5 0
-
2019-12-11 13:47
Zmiany sa w roznycj godzinach. O 3, 4, 5, 6...
- 3 1
-
2019-12-11 11:25
a nie jest przypadkiem tak, że jest podpisana umowa z firmą zewnętrzną? (1)
która odwozi i dowozi kierowców do pracy?
- 7 3
-
2019-12-11 13:39
Nie każdemu godzinowo pasuje i nie wszędzie dojeżdża.
- 5 2
-
2019-12-11 10:14
faktycznie problem nie-do-roz-wią-za-nia (2)
a w dodatku obecny wyłącznie w Gdyni na Kaczych Bukach, nigdzie indziej na świecie.
Co za problem by było przesunąć zmiany tak, żeby zmiany zaczynały się i kończyły kiedy jest jak dojechać? Już nie mówię o takich prlowskich wynalazkach w rodzaju służbowego mieszkania koło firmy czy jednego specjalnego kursu zbierającego wszystkicha w dodatku obecny wyłącznie w Gdyni na Kaczych Bukach, nigdzie indziej na świecie.
Co za problem by było przesunąć zmiany tak, żeby zmiany zaczynały się i kończyły kiedy jest jak dojechać? Już nie mówię o takich prlowskich wynalazkach w rodzaju służbowego mieszkania koło firmy czy jednego specjalnego kursu zbierającego wszystkich kierowców na nocną zmianę, bo za to się w 3RP idzie na stos.
Jak szary człowiek ma się przekonać do dojazdów do pracy komunikacją miejską, skoro sami kierowcy autobusów nawet nie biorą jej pod uwagę?- 11 8
-
2019-12-12 03:27
specjalny kurs dla kierowcow?
i co ten autobus podjedzie do ckartuz kosxcierzyny zabierze 4 kierowcow z wrzeszcza 8 z siedlec 6 z zabianki 3 z gdyni jednego z osowej
tak?
ile tkai kurs autobusu bedize trwal? 10 godzin?
zrozum ze ci kierowcy robia pierwsze kursy
pierwszay autobus do ktorego ty wsiadasz prowadzik ierowca kotry jakos musi na przystanek poczatkowy dojechac
a mzoe chcesz zeby kazdy kierowca bral autobus do domu?- 1 0
-
2019-12-11 11:40
A włodarze miasta przekonują do rezygnacji z auta na korzyść komunikacji miejskiej! Trzeba napisać o problemie do Prezydenta, żeby przekonał kierowców autobusów do jazdy autobusami (i to chyba dla nich darmowymi?)
- 5 4
-
2019-12-11 09:11
wsiadasz w autobus nocny i dojeżdżasz (7)
przecież kierowcy autobusów za darmo jeżdzą
- 14 20
-
2019-12-11 14:39
(1)
sam o 2 wsiadaj żeby być na 4 w pracy głąbie
- 8 1
-
2019-12-12 09:32
zmień pracę jak Ci coś nie pasuję. Proste
- 0 2
-
2019-12-11 10:17
(3)
Autobusy nocne nie obsługują wszystkich dzielnic,niektórzy do pracy dojeżdżają nie tylko z trójmiasta oraz terenu Gdyni.
- 13 1
-
2019-12-11 13:33
dżizas krajst (2)
jak z dzieckiem rozmawiać...
Jeśli nie masz jak dojechać z kartuz do pracy w gdyni, to może pracuj w kartuzach? Kierowca autobusu to nie jest neurochirurg, którego nigdzie się nie znajdzie i trzeba importować z innego kraju.- 8 17
-
2019-12-11 13:38
(1)
A kim ty jestes żeby decydować o pracy innych? Grzeczniej troche i pisz sprawozdanie dla szefa w korpo, sam pewnie tez jestes z jakiejs Koziej Wolki a innych wyganiasz.
- 13 6
-
2019-12-11 13:40
Dokładnie,a najlepiej wracaj do Bartoszyc,po co tu jesteś.
- 8 5
-
2019-12-11 09:44
Aby dojechać do pracy na 4:30 musiałbyś o 02:00 wstawać. Idź popracuj i pogadamy czy ci się podoba. Wiadomo nocna komunikacja jest słaba.
- 23 8
-
2019-12-11 09:56
Opinia wyróżniona
PKM również nie bez winy. (2)
...zarząd PKM systematycznie likwidował ranne i nocne przewozy pracownicze. Efekt jest taki , że pracownicy muszą przyjeżdżać do pracy swoimi pojazdami bo pokonanie odległości kilku czy kilkunastu kilometrów pieszo to kilka godzin w jedną stronę.
- 66 5
-
2019-12-11 20:22
(1)
rower? samochodem ale zaparkować z zgodnie z przepisami? Hulajnogą?
Może zmienić pracę?- 1 5
-
2019-12-12 03:32
zmienic prace?
a jak tak wszyscy kieorwcy ktorzy nie chca dymac 15 kilometrow przy minus 2 zmienia prace to kto twoj wielmozny tylek bedzie wozil?
dla takich kretynow jak ty wystarczy zeby faktycznie spelnilo sie twoje zyczneie
ale wtedy pierwszy bedziesz ryja darl ze autobus przyjezdza jeden na 2 godziny
sowja droga jak ty docierasz do pracy?
piechota? rowerkiem? czy mzoe pakuejsz swoja leniwa d...e do autobusu?- 1 0
-
2019-12-11 07:43
Opinia wyróżniona
(13)
sądzicie że złe parkowanie to wina kierowców, nie to wina nieudolnych urzędników którzy nie potrafią zapewnić kierowcom miejsc parkingowych i to dotyczy każdego większego miasta ( tylko ciągła wyprzedaż terenów deweloperom ) gdzie są piętrowe parkingi, nie m, za to są słupki które stawiają na potęgę. Dajcie tylko szansę kierowcą do prawidłowego parkowania to oni to zrobią
Ps. nie jestem kierowcą- 96 79
-
2019-12-18 08:42
jestem kierowcą
Nie winiłbym urzędników tylko i wyłącznie; gdzie są egzekutorzy prawa tacy jak nieudolna, leniwa SM i Policja też ?
- 1 0
-
2019-12-12 10:38
Są wolne płatne miejsca parkingowe, tylko większość chce parkować za darmo
- 1 0
-
2019-12-12 03:33
ale czemu to urzednicy maja zapewniac miejsca do parkowania kierowcom?
kierowcy to jacys krolowie ktorym wszystko sie nalezy?
- 3 2
-
2019-12-11 12:25
Skoro nie jesteś kierowcą to nie wiesz, że parking może być 100 metrów dalej albo i czasami 10, a kierowca i tak będzie chciał wjechać pod dzrzwi poczty, sklepu czy klubu sportowego
- 8 0
-
2019-12-11 11:53
Sądzicie, że kradzieże to wina złodziei?! (2)
Nie to wina urzędników, posłów, policji itp. że ci ludzie za mało zarabiają lub dostają za sam fakt istnienia. Jak mają za mało to muszą jakoś sobie radzić.
- 8 2
-
2019-12-12 03:34
hahahah
no zoabcz 99% spoleczenstwa uczciwie pracuje
a ten 1% kradnie i to wina wszystkich tylko nie ich
bo jak taki panicz zlodziej ma isc za 2500 na reke robic to juz mu sie nie chce
w jakim ty swiecie zyjesz?- 3 0
-
2019-12-11 13:39
I dlatego odpalają taką mafię VAT na przykład
I wyłudzają miliony...
- 3 1
-
2019-12-11 11:49
Masz rację, ale jeśli tak już jest i widzę znak zakazu parkowania, to jako kierowca, którego ten przepis dotyczy, szukam innego miejsca. Nie może być tak, że parkują wszędzie, bo muszą dojechać i nie mają gdzie zaparkować. Chociażby wzdłuż straży pożarnej jest więcej miejsca, no, ale trzeba kawałek przejść! Więc udają, że znaku nie widzą i parkują na przystanku!
- 8 0
-
2019-12-11 11:35
tak, sadze ze to ich wina
tak samo nie bedzie wina urzednikow, bo zlodzieje sie tlumacza, ze nie znalezli im dobrej pracy.
Skoro wiadac ze nie ma warunkow, to nie lamiesz prawa, bo masz taa ochote i potrzebe.
A jakby postawili nowe parkingi to i tak dal wielu beda za daleko, za drogie i cos tam cos tam.
Tylko kary oducza parkowania na chodnikach.- 15 0
-
2019-12-11 10:41
od kiedy urzędnik jest od zapewniania miejsc postojowych dla prywatnych samochodów? czy wy jesteście ludzie normalni? kierowcy są makabrycznie roszczeniowi.
- 21 3
-
2019-12-11 10:09
Urzędnik nie odpowiada za łamanie przepisów kierowcy!
Te komentarze to już sięgają absurdów!
- 21 3
-
2019-12-11 08:45
Miejsc do parkowania
Miejsca w okolicach ul. Morskiej do parkowania są, tylko ludzie są tak leniwi, że chcą parkować pod drzwiami.
Za takie parkowania powinny być mandaty - bezwzględnie- 24 0
-
2019-12-11 08:06
Nieudolni urzędnicy nie mają jaj żeby ograniczyć ruch samochodowy a nieprzepisowe parkowanie to zawsze wina kierowcy.
- 32 6
Wszystkie opinie
-
2019-12-11 07:02
W normalnym mieście budują parkinki parkuji jedź patrz Warszawa, Wrocław, Poznań (9)
Auta zostają wtedy na obrzeżach a do centrum jadę komunikacją, tutaj nie da się.
Lepiej walić miliony na imprezki.- 130 37
-
2019-12-11 07:04
Można po Polsku?
- 7 16
-
2019-12-11 08:03
A u nas zamiast parkingów... (1)
Budują osiedla ościenne dla plebsu* przyjeżdżającego z najróżniejszych wsi doskonale wiedząc, że drogi dojazdowe w stronę centrum mają stałą szerokość a na końcu wąskie gardła (to te skrzyżowania, na których codziennie czekacie w korku po 10-15 min :D ).
Plebs przyjeżdża chętnie kuszony wysokimi zarobkami i standardem życia i względnie niskim kosztem mieszkań 'pod Gdańskiem'... Przyjeżdżają tu swoimi 30-letnimi autami, z których wydobywają się kłęby dymu jak z Titanica, no i efekt jest taki, że nikt nie jest w stanie parkować. Ani mieszkańcy, ani w/w plebs :)
Karać, karać i jeszcze raz karać, sukcesywnie podnosić mandaty i grzywny - a nie, że 200zł za wyprzedzanie na przejściu dla pieszych.
Bić Januszy po kieszeni do skutku, albo aż się wyniosą skąd przybyli, albo aż się nauczą.
Wysyłać filmiki na policję - nie ma w tym nic złego, obudźcie się ludzie, to NIE komuna, gdzie donosiło się złośliwie i dla własnego zysku!!!
Tu chodzi o naszą przestrzeń i bezpieczeństwo nas i naszych dzieci.
W końcu dogonimy cywilizowane kraje.
*) Plebs - ogół ludzi niewykształconych i niezamożnych; w dawnej Polsce: warstwa społeczna nienależąca do szlachty/gmin, pospólstwo; najniższa warstwa ludności miejskiej (najbiedniejsi), pozbawiona majątku, dawniej i obywatelstwa, złożona m.in. z robotników, służby, żebraków i marginesu społecznego, a także (kiedyś) czeladników i niewolników; brak praw obywatelskich (np. będąc zameldowanym w Kartuzach a mieszkając w Gdańsku nie można u nas głosować).- 12 7
-
2019-12-11 22:58
reprentujesz zenujacy poziom intelektualny
kazdy ma prawo mieszkac, pracowac i placic podatki tam, gdzie sie jemu podoba
- 2 0
-
2019-12-11 08:26
szczurek weźmie farbę, pędzel i "wybuduje"
- 9 1
-
2019-12-11 08:31
(1)
Stoi parking na Jana z Kolna i non stop 90% miejsc jest pustych
- 1 7
-
2019-12-12 03:35
bo tam jest platne!!!!!!!!!!
A janusz by chcial za darmo
- 1 0
-
2019-12-11 08:46
wymieniasz rozwijające się istotne miasta
a Gdynia do nich nie należy.
- 11 5
-
2019-12-11 09:58
Wymieniłeś miasta zarządzane przez PO?
- 2 5
-
2019-12-12 07:38
Uśmiechnij się, jesteś w gdyni
Mieście marzeń....
- 0 0
-
2019-12-11 07:07
(8)
Powinna tam stać laweta i odwozić na parking policyjny. Bez wyjątku!
- 89 65
-
2019-12-11 08:23
Haha (5)
Jak inaczej mają dojechac kierowcy autobusu? Na 4 rano? To chyba musieliby jechac ostatnim kursem i spac w namiocie, ale to tez wam sie nie spodoba. Tam Po prostu powinien być parking kubaturowy, dla kierowcow autobusów darmowy, inaczej zaraz sam zabraknie autobusów ;)
- 11 5
-
2019-12-11 08:36
W Gdańsku są nocne kursy dla pracowników (2)
W Gdyni się nie da?
- 5 4
-
2019-12-11 09:12
Weź tu nie wyjeżdżaj z gdańską komunikacją. W nocy może jeżdżą ale w dzień to może przyjedzie, może nie jak na loterii.
- 5 0
-
2019-12-11 11:14
jedyne, co jest zagwarantowane, to pensja prezesa
- 8 0
-
2019-12-11 08:43
A czemu nie autobus, który ich wszystkich pozbiera? (1)
I zawiezie do pracy?
- 3 2
-
2019-12-11 09:15
nie zabieraj pracy do domu :)
- 0 2
-
2019-12-11 13:08
Lawetą należy odwieźć twój pusty łeb, bo nawet kawałka mózgu w nim nie uświadczysz. (1)
- 0 5
-
2019-12-11 13:39
O znaleźliśmy Janusza niezdolnego do egzystencji w społeczeństwie...
- 0 3
-
2019-12-11 07:09
Wyższe mandaty rozwiążą problem (4)
- 66 53
-
2019-12-11 08:12
Co ci dadzą wyższe mandaty
Jak i tak zobaczenie Straży Miejskiej w Trójmieście to jak wygranie szóstki w totka?
- 3 3
-
2019-12-11 22:06
Nie wyższe, tylko skutecznie egzekwowane.
- 1 2
-
2019-12-11 22:24
Raczej egzekwowanie przepisow. Obecnie mozesz parkowac latami w miejscu niedozwolonym i nic ci nie grozi
- 0 1
-
2019-12-18 08:44
Nie rozwiążą; wielu kierowców ma to w tyle . 500 dla nich to pikuś. Tylko bezwzględne odholowanie zle/bezmyślnie zaparkowanego pojazdu, może coś tu pomóc.
- 1 0
-
2019-12-11 07:10
Tylko drabinka mandatówa uratuje sytuację (4)
Pierwszy raz 50 zł potem 100, 200, 400 i tak do skutku. Tylko kasa przemówi do wyobraźni. Żadne akcje typu ulotki czy upomnienia.
- 103 33
-
2019-12-11 09:50
Jasne... Może jeszcze kwadrat kwoty? (1)
10
100
10000
100000000
i tak do skutku
Będą parkować tam gdzie należy, a i państwo sie obłowi.- 5 9
-
2019-12-12 06:42
Jesteś wyjątkowo głupim cepem, ale gwarantuję, że jakbyś wiedział na pewno, że zapłacisz tym razem 800 za złe parkowanie...
To szybko rurka by zmiękła i szedłbyś piechotą kilometr od prawidłowo zaparkowanego pojazdu. Mało tego, 12 razy byś sprawdził, czy przypadkiem nie przeoczyłeś jakiegoś znaku, czy parkomatu.
- 3 1
-
2019-12-11 12:44
Ttt (1)
Pier..... się w łeb stawiają tam ludzie z okolic A nie kierowcy autobusów. Najlepiej zwalić na kogoś. Nasi kierowcy przy braku miejsc parkuje na terenie zakładu. Ofermo
- 5 2
-
2019-12-11 13:41
A co za róznica, kto?
Jak kierowcy autobusów tam nie parkują, to im nie powinny kary przeszkadzać
- 2 2
-
2019-12-11 07:12
po naszej interwencji
Przestańcie się ośmieszać.
- 98 8
-
2019-12-11 07:12
miasto z teretycznymi służbami, władze zajęte kolejnymi podwyzkami (4)
Człowiek zgłasza źle zaparkowany bus a straż miejska nie kiwnie palcem. Masakra.
- 59 13
-
2019-12-11 07:34
(1)
To fajnie masz jak nie kiwneli palcem, ja mam trzecie wezwanie do składania zeznań
- 9 7
-
2019-12-11 07:45
Jako świadek czy sprawca?
- 12 0
-
2019-12-11 18:45
No proszę, Janusz internetu się wypowiedział o pracy służb miejskich.
Zapraszam do pracy w Straży Miejskiej. Będziesz mógł pokazać jak to się robi - za 2000 miesięcznie.
- 1 0
-
2019-12-11 21:49
Uwazaj jak te teoretyczne słuzby dowala mandat i aresztuja cię i samochud z mieszkanie zarekwirują. To bedzie wtedy kwiczenie i wrzask
- 1 0
-
2019-12-11 07:12
Standard wśród polskich kierowców (6)
ich przepisy, znaki nie obowiazują. Służby ich tak rozpiescili że robią co chcą na drodze czy chodnikach. Efekt bezkarności /śmiesznych kar
- 79 17
-
2019-12-11 07:21
Zakazac jazdy samochodem po miescie i problem sie rozwiąże (2)
- 9 6
-
2019-12-11 08:30
(1)
na koń wszyscy jak tradycja nakazuje :)
- 5 0
-
2019-12-11 09:39
To będą chcieli parkingi dla koni z darmowym owsem, bo czemu nie (albo bo płacą podatki).
- 5 0
-
2019-12-11 08:13
Chodniki połamane, z kałużami, poniszczone
Taniej wyjdzie wlepianie mandatów niż remonty co kilka lat
- 15 2
-
2019-12-11 09:57
A może też słów kilka napiszesz o zachowaniu na drodze pieszych! (1)
- 2 10
-
2019-12-11 10:39
piesi parkują swoje buty nieprzepisowo na chodniku?
- 11 0
-
2019-12-11 07:14
Opinia wyróżniona
(38)
Ktoś podpitala kierowców autobusów i trolejbusów za "złe" parkowanie jest nienormalny. Jak Ci ludzie, którzy wożą Wasze tyłki maja do pracy dojechać? Wiecie jakie oni zmiany mają? O której zaczynają pracę? Kierowcy trzymajcie się!
- 192 124
-
2019-12-11 07:22
Wskaż lepiej skomunikowane miejsce w 3mieście (18)
Wszystko, totalnie wszystko cię dowiezie na kacze buki. Dalej to już tylko kwestia organizacji zmian.
Serio, to nie jest tak, że albo "całkiem nie mam jak dojechać" albo "przyjadę stuletnim kombiaczem z całym warsztatem w bagażniku, bo kto wie co się przyda, nieważne że legalnie nie mam gdzie stanąć i doskonale o tym wiem". Są inne opcje pomiędzy.- 19 33
-
2019-12-11 08:29
(17)
Ale jak masz tam dojechać na 3 rano żeby wyruszyć autobusem na kurs, który o 4 zaczyna się na drugim końcu Gdyni? wiesz o czym mówisz?
- 32 7
-
2019-12-11 09:11
wsiadasz w autobus nocny i dojeżdżasz (7)
przecież kierowcy autobusów za darmo jeżdzą
- 14 20
-
2019-12-11 09:44
Aby dojechać do pracy na 4:30 musiałbyś o 02:00 wstawać. Idź popracuj i pogadamy czy ci się podoba. Wiadomo nocna komunikacja jest słaba.
- 23 8
-
2019-12-11 10:17
(3)
Autobusy nocne nie obsługują wszystkich dzielnic,niektórzy do pracy dojeżdżają nie tylko z trójmiasta oraz terenu Gdyni.
- 13 1
-
2019-12-11 13:33
dżizas krajst (2)
jak z dzieckiem rozmawiać...
Jeśli nie masz jak dojechać z kartuz do pracy w gdyni, to może pracuj w kartuzach? Kierowca autobusu to nie jest neurochirurg, którego nigdzie się nie znajdzie i trzeba importować z innego kraju.- 8 17
-
2019-12-11 13:38
(1)
A kim ty jestes żeby decydować o pracy innych? Grzeczniej troche i pisz sprawozdanie dla szefa w korpo, sam pewnie tez jestes z jakiejs Koziej Wolki a innych wyganiasz.
- 13 6
-
2019-12-11 13:40
Dokładnie,a najlepiej wracaj do Bartoszyc,po co tu jesteś.
- 8 5
-
2019-12-11 14:39
(1)
sam o 2 wsiadaj żeby być na 4 w pracy głąbie
- 8 1
-
2019-12-12 09:32
zmień pracę jak Ci coś nie pasuję. Proste
- 0 2
-
2019-12-11 10:14
faktycznie problem nie-do-roz-wią-za-nia (2)
a w dodatku obecny wyłącznie w Gdyni na Kaczych Bukach, nigdzie indziej na świecie.
Co za problem by było przesunąć zmiany tak, żeby zmiany zaczynały się i kończyły kiedy jest jak dojechać? Już nie mówię o takich prlowskich wynalazkach w rodzaju służbowego mieszkania koło firmy czy jednego specjalnego kursu zbierającego wszystkich kierowców na nocną zmianę, bo za to się w 3RP idzie na stos.
Jak szary człowiek ma się przekonać do dojazdów do pracy komunikacją miejską, skoro sami kierowcy autobusów nawet nie biorą jej pod uwagę?- 11 8
-
2019-12-11 11:40
A włodarze miasta przekonują do rezygnacji z auta na korzyść komunikacji miejskiej! Trzeba napisać o problemie do Prezydenta, żeby przekonał kierowców autobusów do jazdy autobusami (i to chyba dla nich darmowymi?)
- 5 4
-
2019-12-12 03:27
specjalny kurs dla kierowcow?
i co ten autobus podjedzie do ckartuz kosxcierzyny zabierze 4 kierowcow z wrzeszcza 8 z siedlec 6 z zabianki 3 z gdyni jednego z osowej
tak?
ile tkai kurs autobusu bedize trwal? 10 godzin?
zrozum ze ci kierowcy robia pierwsze kursy
pierwszay autobus do ktorego ty wsiadasz prowadzik ierowca kotry jakos musi na przystanek poczatkowy dojechac
a mzoe chcesz zeby kazdy kierowca bral autobus do domu?- 1 0
-
2019-12-11 11:25
a nie jest przypadkiem tak, że jest podpisana umowa z firmą zewnętrzną? (1)
która odwozi i dowozi kierowców do pracy?
- 7 3
-
2019-12-11 13:39
Nie każdemu godzinowo pasuje i nie wszędzie dojeżdża.
- 5 2
-
2019-12-11 11:37
(2)
o 3 rano parking nie jest zapełniony i można spokojnie zaparkować gdzie indziej, przestrzegając przepisy.
- 5 3
-
2019-12-11 13:47
Zmiany sa w roznycj godzinach. O 3, 4, 5, 6...
- 3 1
-
2019-12-11 17:17
a Ty myślisz że tam tylko kierowcy parkują? na zajezdni mnóstwo chłopa pracuje
- 5 0
-
2019-12-11 12:22
Co ma piernik do wiatraka?
Chodzi o to, że ludzie są już tak leniwi, że przejście 50m od samochodu to dla nich jak wejście na Mount Everest. Co ma do tego godzina rozpoczęcia pracy?! Niech sobie przyjeżdża samochodem ale parkuje zgodne z przepisami a nie jak Panicz - byle bliżej, byle by się za bardzo nie wysilić.
- 9 6
-
2019-12-11 07:44
Chore miasto. (6)
Nie zbudują parkingu a później dziwią się że korki. Nie dbają nawet o swoich kierowców.
- 32 12
-
2019-12-11 08:07
(5)
Co maja parkingi do korków? Obudź się lepiej. Więcej parkingów to większe korki.
- 16 18
-
2019-12-11 08:17
Wszystko! (1)
Mają to, że jak dostanie kolejny mandat na Kaczych Bukach to jutro będzie stał w korku na Wielkopolskiej do centrum, bo mu się nie będzie opłacało przesiadać w autobus. Więcej parkingów na obrzeżach przy przystankach to mniej aut w centrum. Czego nie rozumiesz?
- 20 3
-
2019-12-11 08:41
Kierowca nie przesiądzie sie an autobus?
- 3 1
-
2019-12-11 08:24
głupku, zostawiasz auto na Kaczych Bukach i jedziesz do centrum komunikacją. (2)
czego nie rozumiesz???
- 16 2
-
2019-12-11 10:21
fantastyczny pomysł
wyjęty z najgłębszych czeluści jelita grubego komentatora, który 3miasto widział raz na pocztówce.
Kto konkretnie by miał na tym skorzystać? Chwaszczyno? Bojano? Ktoś jeszcze? Bo Dąbrowa i Karwiny nie, oni już mają autobusy pod domem. Wiczlino nie, bo dojazd od nich na Kacze ma jeszcze mniej sensu niż od nich do centrum czy SKMki.- 3 3
-
2019-12-11 11:28
Różne rzeczy widziałem, ale nigdy jeszcze kierowcy, który zostawia samochód
I wsiada do autobusu, który tak samo stoi w korkach...
- 3 2
-
2019-12-11 08:01
nie ma sie co dziwic, (2)
wszak podpitlanie to nasz sport narodowy i powód do dumy
- 16 18
-
2019-12-11 08:25
to domena bolka i totalnej opozycji
- 13 6
-
2019-12-11 11:44
kierowcy nie egzekwujący przepisów ruchu drogowego to już też nasz kolejny sport narodowy!
- 6 1
-
2019-12-11 09:46
(4)
Jak ktoś mieszka np na chwaszczynie albo gdzieś jeszcze dalej to jak inaczej ma dojechać? Zrobił się z tego parking park and ride. Czyli chyba to dobrze ze ludzie tam zostawiają auto a do centrum jadą autobusem? :/ powinno się zbudować większy parking specjalnie w tym celu
- 9 0
-
2019-12-11 10:11
Zapłacisz, zbudujemy. Może być za pośrednictwem projektu w większości finansowanego przez Twoją gminę. Czemu podatnik gdyński ma (3)
- 3 5
-
2019-12-11 10:23
(2)
Podatnik z ościennych gmin płaci za remonty i budowę infrastruktury w Gdyni ?
Nie płaci, a korzysta z takiego węzła skorzystaliby wszyscy uczestnicy przestrzeni publicznej w Gdyni.- 3 3
-
2019-12-11 10:54
lol (1)
opowiedz mi jak mieszkaniec kamiennej góry skorzystałby z parkingu na granicy kosakowa czy chwaszczyna?
To by był wybetonowany plac wyłącznie dla cwaniaków płacących podatki na wsi a korzystających w 100% z infrastruktury miasta. Urban sprawl to choroba, a nie stan pożądany.- 3 2
-
2019-12-11 22:55
wiesz, ze Ci cwaniaci w znacznym procencie sa dalej zameldowani w Gdyni?
i tutaj placa podatki
- 0 0
-
2019-12-11 11:36
(1)
Skoro kierowcy autobusów nie przestrzegają przepisów, to może niech przestaną prowadzić autobusy. Spacer też im nie zaszkodzi.
- 5 6
-
2019-12-11 14:40
to mieszkaj na Obłużu i spacerkiem na Chwaszczyńską do pracy przyjdź, nie masz nic mądrego do powiedzenia to się nie odzywaj
- 2 2
-
2019-12-11 19:23
Akurat w przypadku Kaczych Buków mogliby dać przyzwolenie
dzięki temu ludzie przesiadają się do autobusu, a nie wpierniczają się blachą do miasta
- 1 1
-
2019-12-12 09:31
mam to gdzieś
Niech zmieni pracę jak mu coś nie pasuje. Większość tych kierowców to totalne buraki, a w Gdańsku to największe bydło.
- 0 0
-
2019-12-11 07:18
Straszne
Jestem załamany na 3 lata.
- 26 12
-
2019-12-11 07:34
ciągle (10)
szczucie na kierowców, robią to celowo na złość czy z braku innej możliwości zaparkowania samochodu?
- 56 55
-
2019-12-11 07:36
(4)
A dociera do tego pustego łba że jak nie da się przepisowo zaparkować to się wcale nie przyjeżdża?
- 38 18
-
2019-12-11 08:14
Ale jesteś chamski
- 6 18
-
2019-12-11 09:34
Ale ty jesteś pustak
- 3 5
-
2019-12-11 14:42
(1)
A jak samochód jest jedyną możliwością dotarcia do pracy?
- 4 6
-
2019-12-11 22:08
To zostaw go na środku drogi albo lepiej - na przejeździe kolejowym.
Bo przecież nie ma gdzie parkować.
- 8 0
-
2019-12-11 07:44
(1)
to sobie ukradne telewizor "z braku innej możliwości" go posiadania
- 27 3
-
2019-12-11 10:27
A ja sobie "wezmę" żonę
Bo przecież muszę mieć żonę.
- 13 1
-
2019-12-11 11:44
A jak pod lub nad autostradą nie ma przejścia dla pieszych.... (1)
... to mogą oni przechodzic przez autostradę?
- 8 2
-
2019-12-11 22:09
TAK!
Bo przecież nie od dziś wiadomo, że korki na obwodnicy są spowodowane własnie przez pieszych, rowerzystów i te światła co chwilę..
- 6 0
-
2019-12-11 22:07
Nie mam gdzie zaparkować.
To zablokuję ci wejście do domu albo wyjazd z posesji, ok? Przecież to nie moja wina.
- 8 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.