• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Kilkudniowe zwężenie na węźle Południe. Będą korki

MKo
9 lipca 2024, godz. 11:00 
Opinie (115)
Najnowszy artykuł na ten temat Dwa nowe wiadukty nad Obwodnicą Trójmiasta
Utrudnień na węźle Gdańsk-Południe trzeba spodziewać się od środy do piątku. Przejazd będzie tam zwężony do jednego pasa. Utrudnień na węźle Gdańsk-Południe trzeba spodziewać się od środy do piątku. Przejazd będzie tam zwężony do jednego pasa.

To mogą być trudne dni dla kierowców korzystających z przebudowywanego węzła Gdańsk-PołudnieMapka na Obwodnicy Trójmiasta. W związku z budową nowych wiaduktów drogowcy zwężą przejazd do jednego pasa: najpierw w środę i czwartek w kierunku Łodzi, a w piątek - w stronę Gdyni.



Czy budowa Obwodnicy Metropolitalnej sprawiła, że wybierasz inne trasy?

Węzeł Gdańsk-Południe to kluczowy i najtrudniejszy element powstającej Obwodnicy Metropolitalnej. Codziennie przejeżdża przez niego kilkadziesiąt tysięcy aut, a roboty toczą się "pod ruchem", co oznacza, że prace drogowców trzeba pogodzić z oczekiwaniami kierowców.

Najbliższe trzy dni mogą być sporą próbą, bo drogowcy będą musieli zwęzić przejazd do jednego pasa ruchu. Naprzemiennie będzie zamykany raz prawy, raz lewy pas.

Utrudnienia spodziewane są w godz. 7:00-17:00.

  • W środę i czwartek (10-11 lipca) utrudnień należy spodziewać się w kierunku Łodzi.
  • W piątek (12 lipca) drogowcy zwężą nitkę w kierunku Gdyni.

W tym drugim przypadku utrudnienia mogą być znacznie bardziej uciążliwe. To nie tylko początek weekendu, ale też dzień wyprzedanego na stadionie w Letnicy koncertu Eda Sheerana, co będzie oznaczać wzmożony ruch w kierunku Gdańska od strony autostrady A1. Tego dnia lepiej więc wybrać dojazd do Trójmiasta trasą S7.

Zwężenie drogi i utrudnienia z nimi związane wynikają z budowy nowych wiaduktów, jakie powstają przy budowie Obwodnicy Metropolitalnej.


MKo

Miejsca

Opinie (115) 2 zablokowane

  • dziekujemy i serdecznosci jak zawsze@! przydała by sie jeszce jakas POdwyzka i jakies zwiekszenie korków w Gdańsku

    • 4 5

  • Dlaczego Wykonawcy przebudowy tego węzła i GDDKiA są tak ograniczeni umysłowo, by nie zdawać sobie sprawy, co się wydarzy?! (2)

    • 15 2

    • (1)

      dlatego ostrzegają wszystkich za pomocą tego portalu

      • 0 4

      • Powinni się udać do lekarza...

        Lub nauczyć się szanować ludzi !

        • 2 0

  • Ta budowa wygląda identycznie jak budowa trasy kaszubskiej węzeł wielki Kack czyli byle jak i długo

    • 7 2

  • Obwodnica od kilkunastu lat (6)

    powinna mieć 3-4 pasów na całej długości. Czy ktoś w Polsce myśli perspektywIcznie?

    • 14 5

    • Ja bym walnął 5 (1)

      Z rezerwą na 6
      Ale już kolejny pas na pewno rozwiąże problem korków
      Na pewno

      • 6 4

      • Niepotrzebne złośliwości.

        Po prostu zwykły pełnowymiarowy pas awaryjny na całej długości w obie strony. A tak wystarczy, że komuś coś pia®dnie, nie mówiąc o jakimś poważniejszym zdarzeniu drogowym i całe Wybrzeże Gdańskie stoi. A jakie zyski dla gospodarki z powodu zatrzymanego transportu?? Szef gdańskiego oddziału GDDKiA powinien to pokrywać z własnej kieszeni!!!

        • 2 0

    • I tak tam gdzie są 3 pasy wszyscy jadą środkowym

      • 6 2

    • Tak, 10 pasów w każdą stronę.

      I wtedy kanapowi kierowcy jechaliby 9 pasami, każdy obok siebie z prędkością 50, 51, 52km/h, itd.
      Teraz nie potrafią jeździć na 3 pasach, włączać się z pasów rozbiegowych a Ty piszesz o 3-4 pasach wszędzie :D

      • 4 4

    • Czyli wolisz kroki szersze, niż dłuższe

      Wszystkim się nie dogodzi

      • 1 3

    • Ilośc pasów na obwodnicy nic nie zmieni, bo gdzieś i tak będzie zwężenie, które zakorkuje ruch. Powinna być wymuszana płynność ruchu elektronicznym nadzorem (odległość, czas przejazdu) pracą policji (drony) oraz przez przebudowę samych węzłów (wjazdy i wyjazdy z Szadółek, Kowal, Witomina itp). Jeden baran jadący 150 km/h na lewym i podjeżdżający pod prawidłowo jadących powoduje większe zamieszanie niż 2 wyprzedzające się tiry.

      • 2 2

  • Malwersacja publicznych środków (6)

    Żądamy Trybunału Stanu i najsurowszej kary dla ludzi odpowiedzialnych za niewybudowanie tego węzła w docelowym kształcie w 2012 roku.

    To skandal, żeby zaczynać przebudowywać węzeł 11 lat po oddaniu do użytku i paraliżować cały region podczas gdy kilka węzłów w Polsce ma wyprowadzone wiadukty i łącznice donikąd.

    • 96 23

    • do strasburga i onz (1)

      • 11 1

      • Do rady kosmicznej wszechświata

        • 14 3

    • Zdecydowanie popieram

      Metropolitalna była w planach już wtedy, a ktoś zatwierdził taki węzeł. Przy takiej ogromnej budowie, totalnie to zignorować... Takie obecne planowanie - na hurra, teraz zaraz, a za chwilę zrobimy jeszcze większy paraliż, wydamy niebotyczne pieniądze, bo ktoś wcześniej nie myślał nawet pół kroku do przodu. I później mamy wieczne utrudnienia i przebudowy, bo trzeba stosunkowo nowe inwestycje przebudowywać...

      • 27 1

    • Zastanów się co piszesz, przed 2012-tym nic nie było i wszyscy jakoś jeździli (1)

      Dziś przy małym zwężeniu jest wielki płacz

      • 0 6

      • Małym zwężeniu??

        A może poczytaj dane dotyczące natężenia ruchu na przestrzeni tych lat które tutaj stawiasz za przykład?!

        • 2 0

    • maży ci się

      powrót do czasów sprawiedliwości ludowej? komuno wróć chciałbyś powiedzieć ?

      • 0 1

  • a

    kiedy ich nie ma?

    • 4 1

  • Najbardziej rozbawił mnie ten fragment

    Najbardziej rozbawił mnie ten fragment "roboty toczą się "pod ruchem", co oznacza, że prace drogowców trzeba pogodzić z oczekiwaniami kierowców". Przecież tam pracuje może dwóch ludzi. Prace w tak kluczowym miejscu powinny być przez 24h 7 dni w tygodniu. Żeby jak najszybciej skończyć ten ważny punkt. Reszta robót może się toczyć w normalnym trybie. Zamykanie pasa w godz 7-17. A czemu nie np 18-6 rano??

    • 16 1

  • A nie można w nocy?

    A czy takich akcji nie można przeprowadzać nocą? kiedy ruch jest mniejszy? w podanych godzinach mamy 2 razy "godziny szczytu" -poranne i popołudniowe, a pomiędzy ruch turystów + standardowy ruch ciężarowy.

    • 37 3

  • Prokurator

    Ktoś powinien odpowiedzieć prawnie za to co tam się wyprawia. Codziennie tysiące samochodów stoi w korku. Zwężenie pasa a na budowie dwie osoby. Straty w paliwie i nie dostarczonym i nie odebranym towarze można liczyć w setkach tysięcy złotych.

    • 11 2

  • Teraz to jest mały pikuś (4)

    ale to co będzie od 15 września prawdopodobnie nas totalnie sparaliżuje. Swoją drogą dziwię się, że Ci, którzy pracują w centrum nadal pchają się tam samochodami.

    • 26 3

    • Aa

      A czym dojechać? Autobus też stoi w korkach

      • 12 0

    • To co ma byc od Wrzesnia moim zdaniem powinno być juz karane. Az sie dziwie ze jest zgoda kogokolwiek na calkowite zamkniecie zjazdu drogi na port, Elblag i reszte...

      • 9 0

    • A co?

      A co ma być od 15 września, bo nie wiem o co kaman?

      • 1 0

    • A czym mają się pchać do centrum ? Per pedes? Rowerem ? Hulajnogą? Starym zatłoczonym autobusem ? SKM kończy trasę wiadomo gdzie, a mogłaby dojeżdżać do Pruszcza.

      • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane