- 1 Tunel czy pasy: co wybierają piesi? (170 opinii)
- 2 Nocny hałas z lotniska. Cena za rozwój? (353 opinie)
- 3 Okupacyjne losy jednego z symboli Gdyni (69 opinii)
- 4 Historia 200-letniej gdańskiej wyspy (72 opinie)
- 5 Jarmark: zobacz jego pierwszy dzień (131 opinii)
- 6 Kto obawia się tramwaju przez Klonową? (427 opinii)
- To kolejna inicjatywa przodujących reprezentantów małych i średnich przedsiębiorstw, którzy w ten sposób planują rozwijać swoje firmy, gospodarkę i rynek pracy - wyjaśnia Jan Klapkowski z Gdańskiego Związku Pracodawców, pod skrzydłami którego klub będzie działał.
Pomysłodawca - największy lokalny producent wędlin Zbigniew Nowak podkreśla, że takie przedsięwzięcia w Unii Europejskiej są standardem i ułatwiają producentom dotarcie do gustów klientów.
- Dlatego Bruksela daje na to fundusze, z których my również zamierzamy korzystać - mówi Nowak.
W grupie pięciu firm, które Klub Dobrej Marki powołały jest też wytwórnia wód Nata, przetwórca ryb Wilbo oraz jedyny na Pomorzu browar lokalny Amber.
- Ma to być z założenia grupa elitarna, do której wejście stanowiłoby nobilitację - wyjaśnia jego szef handlowy Sławomir Pahlke.
Zaś dla piekarza Sławomira Mielnika sprawa jest jeszcze prostsza.
- Zamierzam zrobić na tym pieniądze. Nie dosłownie oczywiście, ale stały kontakt z najlepszymi to bieżąca informacja o gospodarce regionu, bez której nie jestem w stanie rozwijać swojego biznesu.
Honorowy patronat nad pomysłem ma objąć za miesiąc pomorski marszałek Jan Kozłowski. Wtedy uroczyście podpisany zostanie certyfikat kapituły klubu i grupa formalnie zacznie pracować.
Opinie (8)
-
2004-10-18 11:19
nareszcie
nareszcie rusza jakas pomorska inicjatywa, byle tylko ruszyła naprawdę - a nie tylko na papierze... polecam piwo Koźlak Ambera (mniam - tylko uwaga, w sklepach jest też piwo o takiej samej nazwie ale innego producenta i ono nie jest zbyt dobre)
- 0 0
-
2004-10-18 11:26
Pilem Kozlaka, smakowity acz dla mnie za mocny:)
No ale kazdy ma swoj gust. Mozna pstryknac ze dwa,
wiecej mi nie wchodzi bo na motoryke szkodzi.
Szkoda tylko, ze ten jeden Amberek nam sie ostal.
I tu usiadl, i zaplakal drewnianymi lzami...- 0 0
-
2004-10-18 11:30
no prosze Was
Jak Nata jest dobra woda hehehe
- 0 0
-
2004-10-18 11:31
Bardzo cenna inicjatywa...
NIe budujuąc własnej marki (chociaż kosztowne) prowadzi do okupowania IV ligy (jakiś leader price), redukcje marż i mikrego rozwoju w przyszłosci, co przeważnie prowadzi do bycia murzynem jakiego supermarketu...
Pomorskich marek jest niewiele, a te które są i oferują dobrą jakość szczególnie powinny być lansowane- 0 0
-
2004-10-18 12:55
dokładnie zgadzam się z Golem, lokalne marki powinny być promowane, bo niestety giną w natłoku innych, lepiej lansowanych i wystawianych w supermarketach - wspomniane leader price czy 1...
(no i chyba czas na promocję lokalnych firm, bo wielkie koncerny wchłaniają po kolei firmy np.: wszechobecne nestle...które wykupuje powoli wszelkie firmy produkujące słodycze i niestety coraz mniej mi one smakują :(...)- 0 0
-
2004-10-18 14:21
Brawo! doskonały pomysł
Można powiedzieć "nareszcie". Walczmy z obcymi markami. Kupujmy to co polskie, a nawet to co POMORSKIE.
- 0 0
-
2004-10-18 16:06
Panie Zbyszku, w imie naszej znajomosci, apeluje, nie nasaczaj swych wedlin, co raz to bardziej, środkami smakowymi i polepszajacymi, a do tego zwiekszył Pan zawartość soli i płynów.
- 0 0
-
2004-10-18 16:23
Z Browarami to jest tak
Że Żywiec (Heineken) wszystko niszczy. Dziękujemy serdecznie za zamknięcie browaru w Braniewie. Dziękujemy również za zrobienie z dobrej marki EB piwka dla amatorów Volta. Aż wymiotować się chce jak wiecznie klepią w tych reklamach o tej ich krystalicznej górskiej wodzie i śmiałku, który chciał przenieść browar. A dobrze by wam łobuzy było. Zresztą gdański browar to też sprawka Żywca.
ŻYWCOWI GRATULUJEMY ROBIENIA ŚWIŃSTW INNYM
Przepraszam za uniesienie, ale przez tą spółkę w Braniewie (gdzie bezrobocie i tak jest ogromne), prace straciło pełno ludzi.- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.