• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Kolejne kilometry ekspresówki do Warszawy gotowe

Michał Brancewicz
15 lipca 2022 (artykuł sprzed 2 lat) 
  • GDDKiA udostępniła kierowcom kolejne kilometry trasy S7. Do dyspozycji są dwie jezdnie na odcinku 62 km od Napierek do węzła Dłużniewo, a na kolejnych 9 km do Płońska jedna jezdnia.
  • GDDKiA udostępniła kierowcom kolejne kilometry trasy S7. Do dyspozycji są dwie jezdnie na odcinku 62 km od Napierek do węzła Dłużniewo, a na kolejnych 9 km do Płońska jedna jezdnia.
  • GDDKiA udostępniła kierowcom kolejne kilometry trasy S7. Do dyspozycji są dwie jezdnie na odcinku 62 km od Napierek do węzła Dłużniewo, a na kolejnych 9 km do Płońska jedna jezdnia.

Ponad 10 km drugiej jezdni drogi ekspresowej S7 między Napierkami a Mławą oraz dwa kilometry na odcinku Pieńki - Płońsk od Pawłowa do węzła Dłużniewo - drogowcy udostępnili kolejne odcinki "siódemki" między Trójmiastem a Warszawą.



W jakim czasie udało ci się autem najszybciej pokonać trasę Trójmiasto - Warszawa?

Mieszkańcy Trójmiasta z utęsknieniem wyczekują końca budowy trasy S7 na odcinku do Warszawy. Dzięki temu dojazd znad morza do stolicy nie będzie już wielką wyprawą, a ekspresową podróżą, która zajmie nie więcej niż trzy godziny.

GDDKiA poinformowała właśnie o oddaniu kierowcom do użytku kolejnych dwóch fragmentów:

  1. ponad 10-kilometrowego odcinka drugiej jezdni między Napierkami a Mławą.
  2. 2-kilometrowej trasy na odcinku Pieńki - Płońsk od Pawłowa do węzła Dłużniewo


S7: nowe odcinki otwarte, ale trzeba zwolnić



W efekcie całą trasę od Napierek do Płońska można pokonać płynnie. Do dyspozycji są dwie jezdnie na odcinku 62 km od Napierek do węzła Dłużniewo, a na kolejnych 9 km do Płońska jedna jezdnia.

- Udostępnienie odcinków S7 do ruchu nie oznacza zakończenia prac. Ruch odbywać się będzie według tymczasowej organizacji. Obowiązywać będzie ograniczenie prędkości do 80 km/h na odcinku dwujezdniowym oraz 60 km/h na jednojezdniowym - informuje GDDKiA. - Docelową organizację ruchu będziemy wdrażać stopniowo we wrześniu i październiku.
  • Mapa z udostępnionymi odcinkami S7.
  • GDDKiA udostępniła kierowcom kolejne kilometry trasy S7. Do dyspozycji są dwie jezdnie na odcinku 62 km od Napierek do węzła Dłużniewo, a na kolejnych 9 km do Płońska jedna jezdnia.
  • GDDKiA udostępniła kierowcom kolejne kilometry trasy S7. Do dyspozycji są dwie jezdnie na odcinku 62 km od Napierek do węzła Dłużniewo, a na kolejnych 9 km do Płońska jedna jezdnia.
Tym samym "siódemka" jest już gotowa, choć nie w pełni wykorzystywana, na całym ponad 270-km odcinku od Gdańska do Płońska.

S7: do wybudowania jeszcze 60 km



Żeby trasa S7 w całości spięła Trójmiasto z Warszawą w standardzie drogi ekspresowej, konieczne jest wybudowanie jeszcze dwóch długich odcinków:

  • Płońsk - Czosnów o długości 35 km, który jest na etapie umowy w trybie zaprojektuj i zbuduj, a przewidywany czas realizacji to czerwiec 2025.
  • Czosnów - Warszawa o długości ok. 23 km - jest na etapie decyzji środowiskowej, więc czas realizacji nie jest znany.

Na istniejących odcinkach są już co prawda po dwa pasy ruchu w każdą stronę, ale natkniemy się tam także na sygnalizację świetlną i przejścia dla pieszych.

Opinie (118) 5 zablokowanych

  • Do Mławy się jedzie około godziny 20minut, potem niestety już wolniej. Jest szansa , na Warszawę, w 2h 15 minut.
    Ale to już troszkę powyżej dozwolonej prędkości.

    • 4 7

  • 2,5h rekord w nocy z niedzieli na poniedziałek (3)

    • 1 10

    • (2)

      2.5h to autostradą, tu jest szansa na realny czas poniżej 2h, ale trzeba już grubo (200+)

      • 4 2

      • Nie, nie autostradą, siódemka (1)

        Jeżeli jedziemy w nocy przy zerowym natężeniu ruchu siódemka wychodzi szybciej

        • 0 0

        • Zawsze S7 wychodzi szybciej

          I taniej

          • 4 0

  • Za czsów PO w Polsce (10)

    Koszt budowy kilometra drogi ekspresowej albo autostrady był najniższy w Polsce. Nawet Chińczycy zbledli, tak PO dbało o finanse, a Sławek N. szczególnie

    • 107 64

    • byl najnizszy bo wiekszosc nie zbudowano bo wybierali firmy krzaki a potem placili x 2 (1)

      talie to bylo to super po

      • 36 24

      • Dobrze, że obecni potrafią skutecznie wybudować elektrownię i port komunikacyjny.

        • 40 16

    • Horały nikt nie przebije w tym temacie (1)

      latami pobierać z kumplami pensje za pilnowanie pastwiska- sztos!

      • 26 13

      • minister Grad od Tuska podobnie

        jedni warci drugich

        • 12 9

    • Byl najnizszy i niczego nie budowali

      A jak budowali to bardzo nieudolnie. Firmy padały jedna za drugą bo same przekręty

      • 15 7

    • Za rządów PO drogi budowano na masową skalę. (1)

      Teraz o każdym oddanym kilometrze klepie się w ukradzionej obywatelom TVP. Co zaś do Sławka, to jak wiesz coś konkretnego to idź do prokuratury a jak nie to zamknij japę bo skończysz w sądzie.

      • 6 13

      • Nie strasz, nie strasz, bo się...

        • 1 1

    • od 2015 inwestycje uszyly z kopyta,smigaja az milo, CPK juz ochszcili,jeszcze tylko budowa i plan domkniety!.

      • 5 1

    • Jakie bajki! (1)

      Śmieszna opinia z twojej strony, drogi za PO były jedne z droższych w europie, a chińczycy zrezygnowali jak im podwykonawcy nie dostarczali materiałów na budowę dróg. Robili im wszystko pod górkę.

      • 6 0

      • To był żart

        Ja żartowałem

        • 1 0

  • Brawo PiS (1)

    Widzicie jak mamy dobrze za czasów panowania obecnej władzy? Brawo PiS!! A wy dalej swoje, że za Tuska było lepiej...

    • 13 22

    • To jest z czasów PO, PiS tylko rujnuje i niczego nie buduje

      • 0 0

  • (1)

    Przydałaby się mapa od Gdańska do Warszawy, a nie jakieś wiochy Przepiórki. Gdzie to niby jest?!

    • 6 7

    • Przecież to jest mapa aktualnego stanu budowy. Do Napierek S7 jest gotowa już od dawna więc po co mieliby wrzucać taką mapkę?

      • 2 0

  • Mój rekord to 40 minut, przez N133 i N191

    czyli samolotem.

    • 5 1

  • Żałosne jest to ujadanie na siebie nawzajem która władza więcej budowała (1)

    Spolaryzowane, skłócone społeczeństwo - politycy osiągnęli to co chcieli. Szkoda jak mało rodaków widzi że tak naprawdę każda władza od II Wojny Światowej działa na szkodę naszego narodu i państwa, kieruje się swoimi interesami i obsadza stołki swoimi ludźmi aby się nachapać zanim przyjdą kolejni. Otwórzcie oczy.

    • 12 8

    • Dokładnie tak.

      A problemem jest system rządów partyjnych. Po to zresztą go ustanowiono. Rządy technokratyczne (rządy fachowców, nie partyjniakow) czy systemy demokracji bezpośredniej są uważane za albo drogie albo zbyt skomplikowane. Bo politycy nie moga się nachapać.

      • 1 1

  • (1)

    To ograniczenie do 80 na dwujezdniowej trasie jest szczególnie perwersyjna polska specjalnością. Jaki muł to wymyślił, nie wiem!

    • 10 2

    • Bardzo dobrze będzie mniej wypadków

      • 0 0

  • Panie redaktorze (1)

    Proszę nie pisać bzdur i najpierw dokładnie sprawdzić, o czym chce się pisać.
    Odcinek Czosnów -Warszawa idzie całkowicie po nowym śladzie, a nie po obecnej DK7.
    Obecnie jest walka NIMB-ów z decyzją środowiskową, ponieważ droga ma przechodzić przez północne, mocno zurbanizowane dzielnice Wa-wy oraz przez otulinę i fragment Kampinoskiego PN.
    Protestującymi steruje lobby deweloperskie chcące zabudować lotnisko Bemowo.
    Więcej na Skyscrapercity w odpowiednim wątku.
    Pozdrawiam

    • 12 0

    • Gazeta Wyborcza czyli m.in. ten portal to "wolne media" i nie napiszą złego słowa o deweloperze...

      • 0 0

  • S7? Ok

    Jak tak dalej pójdzie to A1 do Krakowa nie będzie miała sensu. Czas przejazdu podobny, a jak na całej A1 będą opłaty autostradowe na całej trasie to S7 będzie znacznie bardziej ekonomiczna.

    • 13 2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane