- 1 Do 5 tys. zł dotacji na rower elektryczny (181 opinii)
- 2 Rowerzyści: nie dzwońcie na pieszych (709 opinii)
- 3 Hałas stoczniowych imprezowni nieco zelżał (83 opinie)
- 4 Kultowa "Górka" i widok na morze (91 opinii)
- 5 Pamiątka z wakacji jak wyrzut sumienia (53 opinie)
- 6 Na spacer po Trójmieście z przewodnikiem (17 opinii)
Kolejny wypadek w Gdyni
Jak poinformował nas czytelnik, w środę po godz. 13 doszło do potrącenia pieszego na ul. Rolniczej na Witominie. Tuż przed godz. 15 w Gdyni doszło do kolejnego wypadku. Tym razem samochód osobowy zderzył się z motocyklem. Jedna osoba została ranna.
Aktualizacja godz. 15.12. O godz. 14.54 doszło w Gdyni do kolejnego wypadku. Na ul. Chylońskiej mercedes zderzył się z motocyklem. Poszkodowany motocyklista trafił do szpitala, są utrudnienia w ruchu. Na skrzyżowaniu ul. Piaskowej z Chylońską
![zobacz na mapie Gdańska zobacz na mapie Gdańska](/_img/icon_map_16x12.gif)
Aktualizacja godz. 13.55 Wiemy już, co się stało na ul. Rolniczej. - Ok. godz. 13.40 na przejściu z sygnalizacją świetlną na ul. Rolniczej samochód osobowy marki fiat potrącił na przejściu kobietę z dzieckiem - informuje Michał Rusak rzecznik gdyńskiej policji.
Oboje trafili do szpitala. Nie wiadomo, w jakim są stanie. Kierowca jest trzeźwy. Jak dodaje rzecznik policji, na miejscu nie powinno być już utrudnień.
Policja ustala, co dokładnie zdarzyło się na ul. Rolniczej
![zobacz na mapie Gdyni zobacz na mapie Gdyni](/_img/icon_map_16x12.gif)
Wbrew pierwszej wersji, jaką otrzymaliśmy od naszego czytelnika, pana Tomasza, w wypadku nie brał udziału autobus.
- Nasz pojazd nie brał udziału w tym zdarzeniu - mówi Marcin Gromadzki rzecznik ZKM w Gdyni. - Natomiast to nasz kierowca poinformował policję o całym zdarzeniu.
Jak informuje pan Tomasz, droga w kierunku obwodnicy była przez jakiś czas nieprzejezdna.
Opinie (168) 8 zablokowanych
-
2013-11-20 14:49
pewnie wozkowa matka polka w ogole nie patrzac wjechala wozkiem na pasy (1)
swiete krowy, sami sobie winni
- 14 21
-
2013-11-21 21:37
??? ???
4 letnie dziecko już dawno samo biega gamoniu i wózka nie potrzebuje a może było tak że dziecko wybiegło a matka za nim żeby go złapać
- 0 0
-
2013-11-20 14:49
Pewnie wymusiła...
paniusie z wózkami często wymuszają pierwszeństwo na pasach,a teraz płacz.A najlepsze mamuśki to te co zatrzymają wózek na jezdni a same stoją na chodniku.
- 17 10
-
2013-11-20 15:13
Kierowca w obecnych czasach (2)
Kierowca ma obowiązek myśleć za pieszego, który może wtargnać na jezdnię, musi mysleć za rowerzystę, który jedzie jak mu pasuje raz chodnikiem a raz jezdnią, musi myśleć za motocyklistę bo "motory są wszędzie" , o zgrozo musi tez myśleć o sobie i o tych, których akurat wiezie.
- 26 5
-
2013-11-20 16:13
Musi, musi. A jak ci źle to wysiądź z samochodu. (1)
Przejdź się pieszo. Na zdrowie ci wyjdzie i nie będziesz musiał tyle myśleć.
- 3 10
-
2013-11-21 06:46
Widać od razu, że jesteś jednym z właśnie tych pieszych LOL moronów
- 1 0
-
2013-11-20 15:14
a przy Manhattanie to jest cyrk
Od jakiegoś czasu zmieniła się sygnalizacja przy Manhattanie dla skręcających z Grunwaldzkiej pali się zielone do skrętu w prawo. Piesi kulturalnie przechodzą czerwonym świetle. Uwaga kierowcy bo tam strasznie niebezpiecznie
- 14 0
-
2013-11-20 15:40
Ośle jeden zdrugim (11)
Pieszy na pasach to rzecz swięta!
i nie wyprzedzaj na pasach bydlaku jeden z drugim.
Nie jestem jakimś rasistą ale rzeczywiście rejestracje typu GKA GKS GWE udają że nie widzą pasów i pieszych , głowy odwracają i jadą ciurkiem a ludzie stoją i czekają na pasach - wystarczy rano czy pod wieczór popatrzeć na wlotach do Gdańska np. na Morenie. - MIMO że korek ogromny dalej na Jaśkowej to i tak nie przepuszczają ludzi na pasach bo myślą tępacy że będą prędzej na miejscu...- 20 21
-
2013-11-20 16:18
(1)
czy ktos ci juz mowil ze jestes zdrowo pierd...?
- 11 5
-
2013-11-20 18:44
Jak na razie zabrakło potencjalnym mówcom...
odwagi.
- 3 1
-
2013-11-20 17:26
? (6)
Czy wg Ciebie pieszy na pasach to rzecz święta nawet gdy ma czerwone światło? Zgadzam się z komentarzem powyżej.
- 7 2
-
2013-11-20 17:31
Tak, w określonych przypadkach jak jest na czerwonym to może mieć pierwszeństwo.... (3)
...widać znajomość PORD niektórych boli.
- 3 3
-
2013-11-20 20:38
z tego co wiemy palancie to ta baba nie była niewidoma
- 4 0
-
2013-11-21 00:05
(1)
"Tak, w określonych przypadkach jak jest na czerwonym to może mieć pierwszeństwo....
...widać znajomość PORD niektórych boli".
Nie wiedziałam, że można zawierać znajomość z PORD. Widać znajomość zasad gramatyki niektórych boli.- 2 2
-
2013-11-21 00:31
Prawo O Ruchu Drogowym
i chodziło o znajomość tego prawa
- 2 0
-
2013-11-20 18:42
Mam na myśli pasy bez świateł (1)
a jeśli wszedł na światłach zielonych to nadal ma zielone mimo że zapliło się czerwone, a gdyby nawet wszedł na czerwonym to masz prawo go rozjechać ?
NIE MASZ TAKIEGO PRAWA.
Osiolku.- 3 2
-
2013-11-21 00:07
Tak samo, jak on nie ma prawa wejść na czerwonym świetle. Dziwne, że jak ma zielone i zapaliło się czerwone, to nadal jest zielone. Myśl człowieku logicznie.
- 0 1
-
2013-11-21 11:40
(1)
To nie jest problem GKA, GWE czy GKS. My po prostu nie chcemy przyznać się, że u nas też ciule malinowe jeżdżą. Nie używajcie jakiś chorych stereotypów tylko po to, by siebie wybielać.
- 2 1
-
2013-11-21 18:41
GA " u nas też..."
zgadzam się...
- 0 0
-
2013-11-20 16:08
Motur z tablicami GPU! (5)
Kiedyś Policja rozstawiała fotoradar i "łapała" tych z Rumi, Wjcherowa i okolic Pucka. Ostatnimi laty ich nie widać.
- 2 4
-
2013-11-20 16:44
nie te czasy człowieku (3)
Bo teraz to nie wiadomo kto skąd pochodzi, samochód zarejestrowany na Puck, a kierowca z Gdańska
- 4 1
-
2013-11-20 16:48
A prawdziwe papiery
z Lubeki
- 2 0
-
2013-11-21 09:58
dokladnie samochod na wejherowo a kierowca z gdyni (1)
dokladnie samochod na wejherowo a kierowca z gdyni ..mozna mnozyc przypadki
- 1 0
-
2013-11-21 16:58
To dlatego niektórzy na blachach GWE tragicznie jeżdżą.
- 0 0
-
2013-11-21 11:42
Wejcherowa? Ej dzieciaku precz od kompa.
- 0 0
-
2013-11-20 16:11
No i co kierowcy?
Znowu piesi pchają się pod koła, nie? Przecież tylko wy jesteście ostrożni na ulicach. Wszyscy inni to samobójcy.
- 8 10
-
2013-11-20 16:16
Sądząc po fotografii kolejne wymuszenie pierwszeństwa przez smochód
Prawie 70 % wypadków z udziałem motocykla to wymuszenie pierwszeństwa przez innych kierujących, dopiero na drugim miejscu w tym zestawieniu jest prędkość jednośladu. Sądząc po fotce prawdopodobnie wymuszenie przy lewoskręcie lub wyjeżdżaniu z podporządkowanej.
Kierowcy aut, pamiętajcie, że w motocyklu nie można po prostu wcisnąć hamulca do oporu ( chyba że ma abs ) , a już na mokrej nawierzchni hamowanie jednośladem jest bardzo trudne. Nie mierzcie motocykla miarą samochodu - czyli "przecież zdążę" . Motocyklista jeśli na ułamek sekundy wciśnie zbyt mocno hamulec, kończy na glebie.
Opinie o szalonych motocyklistach podkręcają media i kilku wsiowych dresiarzy na sportowych maszynach, tzw. mistrzów prostej, znakomita większość to nie wariaci i dawcy, ale normalni ludzie, mający rodziny i przyjaciół. Teraz niech każdy krzykacz zastanowi się czy ma jakiegoś znajomego , który jeździ motocyklem, a później krzyczcie, że dobrze, że jednego mniej.
Pozdrawiam wszystkich motocyklistów i normalnych kierowców aut, dla wszystkich znajdzie się miejsce.
Frustratom co pozjadali rozumy, niedzielnym kierowcom i cwaniaczkom w zdezelowanych BMW mówimy stop;)- 11 4
-
2013-11-20 16:24
Czy piesza była trzeźwa? Czy przechodziła na zielonym świetle? (5)
Cytat:
Art. 14. Zabrania się:
1) wchodzenia na jezdnię:
a) bezpośrednio przed jadący pojazd, w tym również na przejściu dla pieszych,
b) spoza pojazdu lub innej przeszkody ograniczającej widoczność drogi;
2) przechodzenia przez jezdnię w miejscu o ograniczonej widoczności drogi;
3) zwalniania kroku lub zatrzymywania się bez uzasadnionej potrzeby podczas przechodzenia przez jezdnię lub torowisko;
4) przebiegania przez jezdnię;
5) chodzenia po torowisku;
6) wchodzenia na torowisko, gdy zapory lub półzapory są opuszczone lub opuszczanie ich rozpoczęto;
7) przechodzenia przez jezdnię w miejscu, w którym urządzenie zabezpieczające lub przeszkoda oddzielają drogę dla pieszych albo chodnik od jezdni, bez względu na to, po której stronie jezdni one się znajdują.- 13 1
-
2013-11-20 17:37
j.w. (3)
Art. 14. Zabrania się:
1) wchodzenia na jezdnię:
a) bezpośrednio przed jadący pojazd, w tym również na przejściu dla pieszych
za dużo osób o tym zapomina i pcha się na ulicę nie patrząc w ogóle czy coś jedzie. Kilka dni temu baba weszła mi przed samochód czytając gazetę. Ręce opadają...- 10 0
-
2013-11-20 18:47
"za dużo osób o tym zapomina"
Nie zapomina. Oni nawet o tym nie wiedzą. Nie znają podstawowych zasad ruchu drogowego, bo nikt tego od nich nie wymaga. powinno się wprowadzić obowiązkowy przedmiot o znajomości ruchu drogowego przez cały okres trwania edukacji zamiast np. nikomu nie potrzebnej religii.
- 9 1
-
2013-11-21 00:10
(1)
dokladnie, bo pozniej jeden z drugim uwazaja ze wszystkiemu winni sa kierowcy.
- 1 0
-
2013-11-21 18:54
Poza tym karać, karać i jeszcze raz karać! Tak samo jak kierowców. Za czerwone mandat 500 zł. A jak przejście dwuetapowe to po 500. Jak by tak raz jeden z drugim zapłacił to by zmądrzał i już drugi raz by nie przeszedł.
- 0 1
-
2013-11-21 07:29
dwa dni temu piesza wtargnęła mi przed maskę, poza przejściem dla pieszych, oczywiście biegiem i pomiędzy mną a innym samochodem,bo gdzieś za mną pali się zielone dla pieszych...czyli złamała 3 punkty tego art. i na koniec pewnie nadal nie zdaje sobie sprawy że zrobiła źle. Ja miałam możliwość przejechania przez te pasy mimo że było zielone bo wyjeżdżałam z bocznej uliczki na zielonej strzałce a na przejściu nie było ani jednego pieszego, nie spodziewałam się że 3 metry dalej wyskoczy piesza ubrana na czarno, bo tam gdzieś widzi że na przejściu jest zielone...czy ja może czegoś nie rozumiem?
- 3 0
-
2013-11-20 16:49
Motorem w taka aurę (3)
na naszych drogach to szukanie wrażeń, bo na pewno nie szybkie dojazdy dom - praca - dom.
- 7 5
-
2013-11-20 20:55
uwielbiam opienie socjalistow ktorzy mowia lezacemu w szpitalu kierowcy motoroweru ze szukal wrazen zwyczajnie jadac np do pracy z predkoscia do 50km/h
a dlaczego socjalistow?
bo normalny czlowiek nie ma potrzeby ustawiania zaycia drugiego...- 4 0
-
2013-11-21 07:37
nieprawda
bez względu na aurę wracając z pracy do domu motocyklem jestem 4-5 razy szybciej (jadąc przepisowo) niż gdy korzystam z tramwaju i autobusu. korki są bez względu na porę roku, a motocykl skuter czy rower to znakomite rozwiązanie. jak ci zła pogoda to nie jeździj, ale innym daj robić na co mają ochotę.
- 1 0
-
2013-11-21 10:05
a poza praca i domem rozniwez istnieje zycie..hobby!!!
a poza praca i domem rozniwez istnieje zycie..hobby!!!...ale wiodac niektorym jest to obce i dlatego max 60 dozywaja...bo jak nie wq...a zona a w pracy szef.... typowy polako
- 0 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.