- 1 Będzie 500+ dla małżeństw ze stażem? (433 opinie)
- 2 Karne kupony za niewłaściwe parkowanie (129 opinii)
- 3 "Bilet miejski" bez zniżek dla seniorów (168 opinii)
- 4 Wznowili drogi remont po pół roku przerwy (57 opinii)
- 5 Tak wybuchł pożar w Nowym Porcie (272 opinie)
- 6 Piłeś? Nie włamuj się do auta (56 opinii)
Kontrowersje wokół lakierni tramwajowej na Strzyży
Wraca temat powstania lakierni na terenie zajezdni tramwajowej na Strzyży . Mieszkańcy obawiają się hałasu i zanieczyszczeń. GAiT przekonuje, że chodzi jedynie o instalację specjalnej komory, która pozwoli ograniczyć ich emisję.
- Skoro taka inwestycja ma powstać za dwa, trzy lata, to zastanawiam się czy ma sens, by malarnię budować teraz na Strzyży, a nie np. przy ul. Nowej Warszawskiej, gdzie planowana jest budowa nowej zajezdni. Teren nie jest jeszcze gęsto zabudowany. Wydaje się to bardziej rozsądne także w kontekście gospodarowania środkami publicznymi - mówił Kacper Płażyński. - Rozumiem mieszkańców, którzy nie chcą truciciela w niedalekiej odległości. Dlatego wspieram protest. Uważam, że jest on jak najbardziej zasadny.
W innym świetle widzi tę sprawę prezes GAiT, Maciej Lisicki, który również pojawił się na spotkaniu.
- Nie budujemy żadnej lakierni. Instalujemy urządzenie - komorę lakierniczą, właśnie po to, by ograniczyć emisje. Na terenie zakładu prowadzone są roboty malarskie i lakiernicze. Płacimy opłaty środowiskowe i odprowadzamy zanieczyszczenia. Zamontowanie nowego urządzenia ma służyć ograniczeniu emisji do minimum - wyjaśniał Lisicki. - A jest jakiś absurdalny sprzeciw, bo ktoś sugeruje budowę wielkiej malarni, która będzie przepuszczała tysiące pojazdów.
Prezes GAiT potwierdził także, że w przyszłości komora lakiernicza miałaby zostać przeniesiona do zajezdni przy ul. Nowej Warszawskiej.
Opinie (263) 4 zablokowane
-
2018-07-01 21:50
Żenada i tanie chwyty przedwyborcze
Panie Kacprze skończ waść, wstydu oszczędź, nie hańbij Pan imienia swego Ojca. Jeżeli chce Pan wygrać z PA to proponuję także zrewidowanie przydatności doradców.
- 14 6
-
2018-07-01 21:54
to urlopu w tym roku nie ma? pracowite wakacje przy kompie?
- 4 2
-
2018-07-01 22:13
Kacper P inteligencją nie grzeszy (3)
Wystarczy zapoznać się z tematem i ocenić czy można na danym temacie zbić kapitał polityczny( zaszkodzić konkurencji).
Chłop ma nazwisko i dalej .......nic nie widać- 14 6
-
2018-07-01 22:15
No tak Budyń - to góra intelektu- Himalaje (2)
A zapomniał ile czego ma i skąd!
- 3 10
-
2018-07-01 23:46
Przy Kacprze - oczywiście. (1)
Co do tego nie mam żadnych wątpliwości.
- 5 4
-
2018-07-02 08:36
Dla ciebie to każdy będzie miał strzemiona he he intelektu
- 0 0
-
2018-07-01 22:16
Płażyński...
To ten aktor??
- 6 5
-
2018-07-01 22:18
Trochę pomyślunku
Pomimo bardzo krytycznej oceny gdańskiego transportu, dziwię się trochę mieszkańcom i niestety panu Płażyńskiemu. Tramwaje po uszkodzeniach zawsze są gdzieś malowane. Są to zwykle zajezdnie. Zamiast używać starych pistoletów i rozsiewać w powietrzu opary rozpuszczalników, jest okazja aby te procesy zamknąć w komorze. Oznacza to lepszą jakość powłok, ale także filtrację powietrza i odcięcie od otoczenia. To przecież nie będzie fabryka. Więcej czadu daje zwykła lakiernia samochodowa. Protestować trzeba, ale mądrze, bez ośmieszania się.
- 21 5
-
2018-07-01 22:19
kd
Przecież ta lakiernia już jest gotowa stoi zamknięta od pół roku, a co do hałasu jakim trzeba być ciołem żeby obawiać się hałasu jak wam tramwaje nie przeszkadzają to lakierni nie usłyszycie co najwyżej poczujecie.
- 10 3
-
2018-07-01 22:23
Joke? (1)
Przecież od kilku lat tramwaje są malowane na nocnych i wieczornych zmianach i to nie w żadnej komorze tylko na Hali przelotowej lub zwykłej naprawczej.
Wszystkim na dobre wyjdzie ta komora :D bo teraz to patola !!- 20 2
-
2018-07-02 00:17
No super
Na nocnych i wieczornych zmianach. Poziom byle jakości w UM i GAiT sięgnął szczytu
- 1 3
-
2018-07-01 22:28
(1)
GAiT powinien zainwestwować w nowe autobusy i tramwaje a przede wszystkim w pracowników, inaczej nie bedą mieli co tam malować.
- 8 2
-
2018-07-01 23:47
A po co malować nowe?
- 1 1
-
2018-07-01 22:41
gdzieś te zajezdnie i serwisy muszą powstać... (1)
pewne jest jedno nie powstaną poza miastem jakby chciała większość mieszkańców. Poza tym zajezdnia tam była i będzie a to że powstają nowe mieszkania to inna sprawa...nowi lokatorzy widzieli ją na planach na mapie nie była niewidzialna. A wywożenie trajtków na tirach mija się z celem. k.p. jak zwykle łapie się wszystkich tematów sam żadnego sobie nie wymyśli...
- 10 5
-
2018-07-01 23:57
Nie masz racji
Obecna Zajezdnia jest zlokalizowana na bardzo małej działeczce, wciśniętej w osiedle mieszkaniowe. Jest to spowodowane historycznymi uwarunkowaniami i nie jest najlepsze.
Lepsze miejsce na Stacje Naprawy Tramwajów będzie na nowej Zajezdni Południe, gdyż tam będzie wiekszy (rozleglejszy) teren i w dalszej odległości od osiedli.- 1 3
-
2018-07-01 22:42
To już teraz tak będzie?
Że artykuły będą o niczym i będą zawierać 5 zdań o problemie którego nie ma? Lubię artykuły wyczerpujące opiniotwórcze. A to mi przypomina Onet Interię albo wp...
- 10 2
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.