- 1 Przyjdź zobaczyć wodowanie z historycznej pochylni (58 opinii)
- 2 Kontrola CBA w Urzędzie Miasta Gdyni (207 opinii)
- 3 Próbowali "odbić" przemyconą kokainę (87 opinii)
- 4 Barszcz Sosnowskiego kwitnie. Gdzie zgłosić? (77 opinii)
- 5 Chciał dać 700 zł łapówki drogówce (78 opinii)
- 6 Kumulacja prac na Jasieniu utrudni życie (75 opinii)
Koronawirus raport zakażeń 13.10.2021 (środa)
Koronawirus na Pomorzu. Ministerstwo Zdrowia odnotowało w środę, 13.10.2021 r., 97 nowych przypadków zakażenia koronawirusem na Pomorzu. 42 z nich dotyczą Trójmiasta.
Test na koronawirusa - Gdańsk, Gdynia, Sopot
97 nowych zakażeń na Pomorzu
Na Pomorzu odnotowano w ciągu ostatniej doby 97 nowych zakażeń (wykonano 2481 testów), nie zmarła żadna wcześniej zakażona osoba.
W Trójmieście odnotowano 42 nowe przypadki zakażeń (wykonano 928 testów). Nie było zgonów.
Zakażeni na Pomorzu (miasta/powiaty):
- Gdańsk 21
- Gdynia 20
- gdański 11
- starogardzki 6
- bytowski 5
- kościerski 5
- malborski 5
- Słupsk 5
- słupski 3
- tczewski 3
- wejherowski 3
- chojnicki 2
- kartuski 2
- pucki 2
- człuchowski 1
- nowodworski 1
- sztumski 1
- Sopot 1
- kwidzyński 0
- lęborski 0
Koronawirus w Trójmieście - wszystkie informacje
2640 nowych zakażeń w całym kraju
W całym kraju odnotowano 2640 nowych i potwierdzonych przypadków zakażeń koronawirusem (wykonano 44 897 testów) z województw:
- lubelskie 620
- mazowieckie 457
- podlaskie 261
- małopolskie 142
- zachodniopomorskie 136
- śląskie 131
- wielkopolskie 131
- łódzkie 129
- warmińsko-mazurskie 109
- dolnośląskie 107
- podkarpackie 103
- pomorskie 97
- kujawsko-pomorskie 67
- świętokrzyskie 43
- lubuskie 41
- opolskie 36
Minionej doby z powodu COVID-19 zmarło 6 osób, natomiast z powodu współistnienia COVID-19 z innymi schorzeniami zmarły 34 osoby. Łączna liczba zgonów: 40.
Liczba podanych nowych dawek szczepionki w Polsce: 30 845
Liczba zaszczepionych osób w Polsce do godz. 10 w środę, 13.10.2021 r., wynosi 20,4 miliona (z czego 17,5 miliona osób otrzymało drugą dawkę). Nowych szczepień wykonano 30 845.
Gdzie się zaszczepić w Trójmieście? Lista punktów
Liczba osób zaszczepionych na Pomorzu wynosi 1,34 miliona (z czego 1,15 miliona osób otrzymało drugą dawkę). Nowych szczepień wykonano 2075.
Liczba osób zaszczepionych w Trójmieście wynosi 670 tys. (z czego 573 tys. otrzymało drugą dawkę). Nowych szczepień wykonano 704.
Opinie wybrane
-
2021-10-13 10:36
Co najmniej połowa zaszczepionych osób w każdym państwie (73)
To są ludzie ograniczeni umysłowo!!! - Przez tych posłusznych i bojaźliwych ciemniaków doszło dziś do tego, że jesienno-zimowy dotąd sezon grypowy jest nazywany teraz sezonem covidowym!
- No śmiało polskie Wyszczepy covidowe - teraz hurtowo minusujcie tą prawdę o Was- 101 211
-
2021-10-13 17:09
Spokojnie (2)
z każdą kolejną mutacją tego syfu, antyszczepionkowców będzie mniej coraz... A co za tym idzie - głupich wpisów też będzie mniej.
- 1 4
-
2021-10-13 19:24
Nie będzie mniej wpisów, póki chociaż jeden zostanie
Przecież ich jest paru. Wpisy produkują masowo, po kilkadziesiąt dziennie
- 0 2
-
2021-10-13 17:17
póki co 70% zgonów w UK to osoby w pełni zaszczepione
wszystko idzie zgodnie z planem
- 4 1
-
2021-10-13 15:19
Zapewne wiesz o tym z tik toka albo z kościoła, to dopiero ograniczenie umysłowe ;)
- 0 1
-
2021-10-13 13:58
Chłopie (3)
Niech każdy robi co chce. Jak ktoś czuje potrzebę się zaszczepić to jego sprawa.
- 4 1
-
2021-10-13 14:45
(2)
A jak mam ochotę się nawalić i przejechać autem po mieście, to też tylko moja sprawa?
- 1 2
-
2021-10-13 19:09
A niby kogo? (1)
Jak cię złapią to poniesiesz konsekwencje, a jak nie to nie.
- 1 1
-
2021-10-13 19:23
Przejechany też poniesie konsekwencje
- 1 1
-
2021-10-13 13:02
Za to w twoim ciemnogrodzie jest super, bo iloraz inteligencji macie na poziomie myszy
- 0 1
-
2021-10-13 11:37
A Ty gdzie kończyłeś studia medyczne? (1)
:))) lewą nogą się wstało ? :))))
Kompleksy bardzo obciążają psychikę, cóż
trzeba było się uczyć.- 2 0
-
2021-10-13 13:41
Studiowałem na YouTube.
- 1 1
-
2021-10-13 11:29
No i?
Zwał jak zwał co się pienisz;)
- 0 0
-
2021-10-13 11:18
Zamknij się Konfederacja
- 3 1
-
2021-10-13 11:12
Masz problem z głową
a na to szczepionki nie ma.
- 3 0
-
2021-10-13 11:08
(3)
"tĘ prawdę". Najpierw naucz się pisać, potem trochę ochłoń, a dopiero na końcu zdecyduj o wstawieniu komentarza.
- 2 0
-
2021-10-13 11:35
(2)
Obie formy są dopuszczalne. "Tę" jest starsze, pierwotne.
- 0 2
-
2021-10-13 15:01
Kiedyś mówiono "daj ać ja pobruszę, a ty poczywaj"
- 0 0
-
2021-10-13 14:05
Jak rozumieć minus? Ktoś nie akceptuje faktów, wypiera je?
- 0 0
-
2021-10-13 10:47
Bardzo ciekawe (2)
Rozumiem, że to wniosek na podstawie badań? Podpowiedz proszę gdzie znaleźć badania korelacji poziomu sprawności umysłowej vs. zaszczepienie?
- 9 6
-
2021-10-13 11:02
Korelacja poziomu. Rozumiesz to co wklejasz.
- 1 0
-
2021-10-13 11:01
Washington Post mialo swego czasu
ciekawa analize korelacji miedzy wyksztalceniem a wyszczepieniem.
- 1 1
-
2021-10-13 10:46
Bawimy się w zgadywanki ? (51)
96% antyszczepów nie posiada wyższego wykształcenia. Tylko w swoim mniemaniu uważają się za mądrzejszych od naukowców i medyków ale poważne i udokumentowane na szkolnych świadectwach braki w wykształceniu jasno temu przeczą.
No to jak można w ogóle brać twoje bzdurne wymysły na poważnie.- 55 27
-
2021-10-13 20:10
Oczywiście. Pis wdrukował swojemu elektoratowi
Nienawiść do "wykształciuchów" i pielęgnuje w nich kompleks niższości wobec nich. To i socjał im wystarcza do wygrywania wyborów. Rząd całym swoim działaniem, świadomie bądź nie, pokazuje im, że w kwestii covid mogą sobie robić co chcą. To się nagle zdobyli na "samodzielne myślenie". Nie mając bladego pojęcia, że rząd zaciera z tego powodu ręce. Bo w razie czego - to przecież powie że to "wasza wina".
- 1 0
-
2021-10-13 13:14
Niby takie to wykształcone a wyzywają od antyszczepów osoby które nie przyjęły tych produktów leczniczych (2)
które z definicji szczepionką nie są.
Chyba, że za definicję przyjmiemy tą którą CDC zmieniło 01.09.2021.
Według niej szczepionka już nie musi wytwarzać odporności tylko dawać ochronę :)
Do tego dali sobie wstrzyknąć koktajl którego nikt nie przebadał (wszyscy wierzą na słowo producentom) jakby koncerny nigdy nie miały sprawktóre z definicji szczepionką nie są.
Chyba, że za definicję przyjmiemy tą którą CDC zmieniło 01.09.2021.
Według niej szczepionka już nie musi wytwarzać odporności tylko dawać ochronę :)
Do tego dali sobie wstrzyknąć koktajl którego nikt nie przebadał (wszyscy wierzą na słowo producentom) jakby koncerny nigdy nie miały spraw sądowych za swoje "przebadane" produkty czy nielegalne praktyki.
Wzięli udział w eksperymencie za darmo i na własną odpowiedzialność. Rozumiem grupę ryzyka ale reszta, która przechodzi śmiertelnego wirusa bezobjawowo (śmiech)?
Nie ma nic gorszego od wykształconego d**ila ;)- 4 7
-
2021-10-13 16:36
Nadajesz się ! (1)
Zgłoś się do kwatery głównej antyszepionkowego sztabu.
Tam potrzeba właśnie takie jednostki, które ślepo i święcie wierzą w wymyślane bajeczki i mają umiejętność przedrukowywania tej narracji w różnych miejscach.- 1 2
-
2021-10-13 16:52
Dziękuję za uznanie. A teraz ładnie wykaż co tu jest niezgodne z prawdą. ;)
- 1 1
-
2021-10-13 11:13
A ty co TVP info oglądasz ? Że tak fałszujesz rzeczywistosc
Czy TVN?
- 4 5
-
2021-10-13 11:16
A te pozostałe 4 %
To są konspiratorzy, którzy wymyślają antyszczepionkową narrację i retorykę, którą reszta otumanionego stadka ślepo powtarza. Te 4 % ma w tym interes i czerpie z tego zyski a 96% hałastry na nich pracuje.
- 6 1
-
2021-10-13 11:09
(44)
I to akurat 100% prawda - na podstawie moich znajomych. Wśród niezaszczepionych nie mam nikogo z wyższym wykształceniem.
- 27 13
-
2021-10-13 12:45
Słabo, słabiutko.
- 0 0
-
2021-10-13 11:48
Ostrożnie z tym (15)
bo moge podać przykłady samodzielnych pracowników nauki (dr hab) uczeni medycznych kórzy sa w tej drugiej grupie :)
Do zaszczepienia potrzebna jest szczepionka a nie preparat który pan z telewizji nazwał szczepionką- 12 9
-
2021-10-13 12:11
jasne, jasne (11)
Ta wałkowana narracja, o telewizji i eksperymencie jest już śmieszna.
Szczepionka od początku była pełnym lekiem zgodnie z międzynarodowymi standardami i prawem farmaceutycznym. I każdy może to sobie sprawdzić. To, że powtarzasz zasłyszane bzdurne bajeczki nie świadczy o tobie najlepiej.
Ja znam nie jedną i nie dwie osoby z tytułem doktorskim, które...hmmm mają tylko przedrostek przed imieniem i to było by na tyle w ich karierze naukowej.- 7 4
-
2021-10-13 16:42
Podaj
Źródło skoro się do niego odnosisz że to co nam podają to w pełni przebadane certyfikowane szczepionki z określonymi działaniami niepożądanymi...... dawaj, bo chyba mi informacje gdzieś uciekają
- 2 0
-
2021-10-13 13:05
Szczególnie tyczyć to może niektórych profesorów z tamtej epoki i obecnych magistrów. Więc nie ma co mieszać tu wykształcenia.
- 1 1
-
2021-10-13 12:17
(8)
Pełny lek z dopuszczeniem warunkowym?
- 4 7
-
2021-10-13 12:39
Oczywiście, że tak (7)
Tzw. dopuszczenie warunkowe również regulują przepisy i procedury i przez to taki lek wcale nie jest zwolniony od spełnienia wymaganych rygorystycznych norm. Prawo farmaceutyczne jest jednym z najbardziej ścisłych przepisów.
Ostatni rok pokazał, że przeciętny polski internauta zna się absolutnie na wszystkim i jego opinie są "bezsprzeczne" aTzw. dopuszczenie warunkowe również regulują przepisy i procedury i przez to taki lek wcale nie jest zwolniony od spełnienia wymaganych rygorystycznych norm. Prawo farmaceutyczne jest jednym z najbardziej ścisłych przepisów.
Ostatni rok pokazał, że przeciętny polski internauta zna się absolutnie na wszystkim i jego opinie są "bezsprzeczne" a to, że nigdy nawet nie przeczytał wersu w przepisach i standardach farmaceutycznych, przecież nie powstrzymają go, żeby wymyślać własne teorie i je komentować.- 5 2
-
2021-10-13 14:02
(2)
Do dopuszczenia warunkowego nie trzeba spełnić niektórych warunków koniecznych do dopuszczenia pełnego. Dopuszczenie warunkowe jest tymczasowe, na określony czas. Po tym czasie trzeba spełnić "pełne" warunki, albo "do widzenia". W przypadku szczepionek przeciw covid terminy to 2022-2023. Tak więc, obecnie jest to eksperyment, sprawdzanie na ludziach, jakie będą skutki, w tym niepożądane. Ja wolę poczekać.
- 5 1
-
2021-10-13 14:26
każdy lek jest testowany na ludziach, o to w tym chodzi (1)
Istotne warunki wymagane do dopuszczenia warunkowego, w tym pełne wymagane fazy badań klinicznych muszą być spełnione.
Zaraz będzie zarzut, że próby kliniczne trwały "krótko". No nie, trwały tyle ile trzeba, tylko normalnie zebranie odpowiedniej ilości ludzi do prób klinicznych trwa min. 2 lata. W tym przypadku, grupę parudziesięciu tyśIstotne warunki wymagane do dopuszczenia warunkowego, w tym pełne wymagane fazy badań klinicznych muszą być spełnione.
Zaraz będzie zarzut, że próby kliniczne trwały "krótko". No nie, trwały tyle ile trzeba, tylko normalnie zebranie odpowiedniej ilości ludzi do prób klinicznych trwa min. 2 lata. W tym przypadku, grupę parudziesięciu tyś osób zebrano w tydzień.
I nie, do niczego nie agituję i nie mam żadnych niecnych interesów. Po prostu, nie znoszę ignorancji i głupiej paplaniny oraz poświęciłem trochę prywatnego czasu, żeby się czegoś dowiedzieć w dostępnych dokumentach.- 2 3
-
2021-10-13 19:04
Głównym zarzutem jest to, że dopuszczenie cały czas jest warunkowe. Bez powodu, czy czegoś cały czas brakuje do pełnego?
- 2 0
-
2021-10-13 13:33
powiedz to rodzinie Krzysztofa Krawczyka
- 3 3
-
2021-10-13 13:08
Słowo klucz "procedury". Procedury zastępują teraz racjonalne myślenie. Zrobiono bożka z procedur. (2)
- 3 5
-
2021-10-13 14:43
Procedury odróżniają nas od szympansów. I niewiele więcej
- 3 0
-
2021-10-13 13:56
Pewnie, teraz co niektórym się wydaje, że racjonalne myślenie = na chłopski rozum
A "na chłopski rozum" to zastępcza teoria wszystkiego.
- 3 1
-
2021-10-13 12:01
Dlatego liczą się statystyki. (2)
Szur znajdzie się w każdej grupie.
- 6 2
-
2021-10-13 13:02
Uważasz osoby inaczej myślące za niepoczytalne? To niebezpieczne. (1)
- 4 4
-
2021-10-13 15:45
Nie, po prostu tytuł naukowy
nie chroni przed tym, że ktoś zwyczajnie się myli, czy celowo wprowadza w błąd. Dlatego konsensu naukowy uciera się w gremiach eksperckich. Natomiast mechanizm szurii to niemal religijne zawierzenie jednemu autorytetowi.
- 3 2
-
2021-10-13 11:36
To nawet widać na poziomie krajowym (2)
najlepiej wykształcone, najbogatsze rejony-zaszcepione.
- 10 3
-
2021-10-13 13:00
Nie ma jak w infantylny sposób poprawiać sobie samopoczucie. (1)
- 3 5
-
2021-10-13 15:38
To twarde dane, nie ma w tym nic
infantylnego.
- 3 1
-
2021-10-13 11:15
Hmm ...dziennikarstwo kończyliscie czy ekonomię? (23)
Jako inżynier mogę stwierdzić iż wśród znajomych inżynierów znaczna część osób jest nie szczepiona...zaszczepione osoby z HR. ..
- 13 15
-
2021-10-13 12:55
Brawo! I tak obalamy mity.
- 1 0
-
2021-10-13 11:51
Dowód anegdotyczny to żaden dowód. (21)
Jako mgr. inż. obserwuję, że z kolei w moim otoczeniu zarówno w pracy jak i poza nią, 100% osób po studiach zarówno technicznych jak i humanistycznych, nie wspomnę już o medycznych, jest już od dawna w pełni zaszczepiona i nikt nad tym głupio nie deliberuje. I żeby była jasność nie są to osoby przychylne obecnej władzy politycznej.
- 15 12
-
2021-10-13 17:27
aha i jeszcze jedno...
dużo nauczyłeś się mądrych słów na tych studiach to fakt... jednak inżynier bez wiedzy o przyrodzie, środowisku i otaczającym świecie to po prostu dooopa nie inżynier.
Gdybyś tej wiedzy trochę przyjął to miałbyś na tyle dużą świadomość, że nie ustawiłbyś się ze strachu pierwszy w kolejce do tego eksperymentu, bo wiedziałbyś czym todużo nauczyłeś się mądrych słów na tych studiach to fakt... jednak inżynier bez wiedzy o przyrodzie, środowisku i otaczającym świecie to po prostu dooopa nie inżynier.
Gdybyś tej wiedzy trochę przyjął to miałbyś na tyle dużą świadomość, że nie ustawiłbyś się ze strachu pierwszy w kolejce do tego eksperymentu, bo wiedziałbyś czym to może pachnieć. Ale wiadomo, że to tylko teorie spiskowe wymyślane przez i**otow bez wykształcenia.
Ludzie spiskują od zawsze i to na najniższych szczeblach. Spiskują między znajomymi, czasem robią coś za plecami, albo nie o wszystkim poinformują mówiąc tylko półprawdę ale oczywiście ludzie na szczeblach władzy tego nie robią bo są święci jak historia wielokrotnie pokazywala....- 3 0
-
2021-10-13 13:01
(5)
Uff, żeby było jasne - jestem zwolennikiem szczepień, ale ludzi z tytułem mgr. zamiast mgr zrównuję do osób z podstawowym wykształceniem. Jeżeli po min 5 latach studiów ktoś nie potrafi poprawnie napisać swojego tytułu naukowego to dla mnie jest naukowym ignorantem. Obyś nie budował dróg bądź mostów a był tylko "mgr." od papierków.
- 6 1
-
2021-10-13 13:38
A sądziłem, z osobą wykształconą można porozmawiać na wyższym poziomie bez złośliwości. (4)
Tytuł zawodowy (nie naukowy) pisze się przed imieniem i nazwiskiem. Ja użyłem jedynie skrótowego określenia wyrażeń "inżynier" i "magister".
Nie wiem jaki z ciebie jest inżynier ale humanistę pewnie byłbyś lepszy.- 1 1
-
2021-10-13 13:59
(3)
Widzisz, a sam posłużyłeś się na końcu swojej wypowiedzi złośliwością:). Masz rację - mgr to tytuł zawodowy, pomyliłem się. Co nie zmienia faktu, że pisząc "mgr" bez względu , czy przed nazwiskiem , czy jako skrót nie stawia się "." na końcu. Tyle....
Posiadanie wyższego wykształcenia nie daje patentu na bycie wszechwiedzącym. BycieWidzisz, a sam posłużyłeś się na końcu swojej wypowiedzi złośliwością:). Masz rację - mgr to tytuł zawodowy, pomyliłem się. Co nie zmienia faktu, że pisząc "mgr" bez względu , czy przed nazwiskiem , czy jako skrót nie stawia się "." na końcu. Tyle....
Posiadanie wyższego wykształcenia nie daje patentu na bycie wszechwiedzącym. Bycie odpowiedzialnym nie wynika z poziomu wykształcenia (wprost) a raczej z wychowania (w domu bądź szkole). Szczepienie jest ważnym elementem walki z pandemią, a raczej elementem pomocnym w utrzymaniu służby zdrowia przy względnej "operacyjności". I jeżeli zamiast do mnie lub osoby mi bliskiej w zagrożeniu życia nie przyjedzie karetka , bo będzie stała godzinami na podjeździe szpitala z duszącym się chorym na covid (niezaszczepionym) to trudno będzie znaleźć mi zrozumienie dla antyszczpionkowych szurów.- 3 3
-
2021-10-13 16:39
Widzę
że gdybyś miał trochę władzy to byś wszystkich niezaszczepionych ustawił w kolejce do komory. Ludzie skąd u was tyle ostracyzmu, dlaczego od jakiegoś czasu antagonizowanie przychodzi wam z taką łatwością, co się z wami porobiło?? W latach 30 Żydów obwiniano za roznoszenie tyfusa, jak się to skończyło każdy chyba wie. No chyba że zwolennicy szczepień nie znają historii z tym związanych, więc niech czym prędzej nadrobią braki.
- 2 0
-
2021-10-13 14:38
Więc bez złośliwości, przyznam się szczerze, że humanistą nigdy nie byłem za dobrym, ale mimo to się staram, choć może nie (1)
Znam również mnóstwo osób, bez "szkoły wyższej", które się świadomie zaszczepiły. Jednak z moich prywatnych obserwacji korelacja wykształcenia wyższego ze szczepieniem się jest jednoznaczna.
- 1 1
-
2021-10-13 21:21
Chybiony argument
Z moich obserwacji wynika, że mnóstwo osób których znam nie zagłosują na PiS, a jednak te patałachy są u władzy. Twoje i moje obserwacja nijak się maja się do statystyki.
- 0 0
-
2021-10-13 12:59
Chyba nie piszesz poważnie. Co ma wykształcenie do decyzji o szczepieniu? (13)
- 12 4
-
2021-10-13 22:11
Bardzo dużo ma.
- 0 0
-
2021-10-13 21:11
Wszystko
- 0 0
-
2021-10-13 13:23
No zastanówmy się: (10)
- chęć zdobycia wykształcenia i ciężka praca przez wiele lat żeby nauczyć się więcej niż "wiedza podstawowa" = większa wyobraźnia i pojęcie na różne tematy.
- umiejętność pracy ze źródłami (naukowymi)
- dostęp do wiedzy akademickiej zamiast papki telewizyjnej czy internetowej
- prawdziwa umiejętność samodzielnego myślenia i- chęć zdobycia wykształcenia i ciężka praca przez wiele lat żeby nauczyć się więcej niż "wiedza podstawowa" = większa wyobraźnia i pojęcie na różne tematy.
- umiejętność pracy ze źródłami (naukowymi)
- dostęp do wiedzy akademickiej zamiast papki telewizyjnej czy internetowej
- prawdziwa umiejętność samodzielnego myślenia i wyciągania wniosków na podstawie faktów i dowodów naukowych a nie jedynie iluzja myślenia, na którą tak ochoczo powołują się zwolennicy teorii spiskowych.
- itd.
Wiem, wiem
Obecnie każdy anonim z internetu posiada wiedzę na poziomie profesorskim na każdy temat i prawdopodobnie zaraz zostanie mi zaprezentowana "jakość" tej wirtualnej edukacji.- 13 8
-
2021-10-13 17:02
a jednak pomimo tych wszystkich "umiejętności' podjąłeś decyzje na podstawie telewizyjnej oraz internetowej papki (1)
bo gdybyś rzeczywiście posiadał umiejętność samodzielnego myślenia, to na podstawie dostępnej w tamtym czasie wiedzy raczej nie podjął takiej decyzji wiedząc, że preparat jest po raz pierwszy stosowany w takiej skali, wiedząc, że jest kompletny brak danych nt. skutków ubocznych, których po czasie okazało się całkiem sporo z tymi najbardziej
bo gdybyś rzeczywiście posiadał umiejętność samodzielnego myślenia, to na podstawie dostępnej w tamtym czasie wiedzy raczej nie podjął takiej decyzji wiedząc, że preparat jest po raz pierwszy stosowany w takiej skali, wiedząc, że jest kompletny brak danych nt. skutków ubocznych, których po czasie okazało się całkiem sporo z tymi najbardziej dramatycznymi włącznie, a także wiedząc, że nikt poza tobą nie bierze za to odpowiedzialności....
takiego samodzielnego myślenia nauczyła Cie ta długa ścieżka państwowej edukacji?
wiedząc wszystko to co powyższe, samodzielnie myślący człowiek nie ustawi się ze strachu pierwszy w kolejce tylko poczeka i przyjrzy się tej jednak zupełnie nowej i ekstremalnej sytuacji.- 4 2
-
2021-10-13 21:16
Strach to pochodna niewiedzy i braku wykształcenia.
- 0 0
-
2021-10-13 16:27
Zapomniałeś dopisać jedno
Olbrzymia ciekawość wzięcia udziału w eksperymencie medycznym......na który chętnie wyrazili świadomie zgodę po tym jak mają większą wiedzę, umiejętnie odczytali wszystkie dane na temat zjawiska pandemii, bo mają umiejętność samodzielnego myślenia i wyciągania wniosków z faktów i dowodów naukowych.
A tak z innej beczki , wiesz jak odOlbrzymia ciekawość wzięcia udziału w eksperymencie medycznym......na który chętnie wyrazili świadomie zgodę po tym jak mają większą wiedzę, umiejętnie odczytali wszystkie dane na temat zjawiska pandemii, bo mają umiejętność samodzielnego myślenia i wyciągania wniosków z faktów i dowodów naukowych.
A tak z innej beczki , wiesz jak od jakiegoś czasu wyglądają zaliczenia na studiach, widzisz kto je kończy i jaki poziom reprezentuje. Oczywiście są wyjątki, I pewnie w swoim wielkim mniemaniu o sobie , sam się za taki wyjątek uważasz.- 4 1
-
2021-10-13 13:32
jeśli powyższe jest spełnione (1)
to omijasz szprycę szerokim łukiem
- 1 6
-
2021-10-13 13:48
Musieli cię wyrzucić ze szkoły cukierniczej
skoro masz teraz awersję do szpryc.
- 6 1
-
2021-10-13 13:28
(4)
Teraz studia każdy głąb zda bez problemu.
Jak chcesz się przekwalifikować to rok i heja.
Kiedyś ludzie musieli latami zakuwać, żeby być "wykształconym". To, że masz papier nie czyni cię z automatu mądrzejszym od Romana z pola.- 2 10
-
2021-10-13 15:47
Hehe czyli podsumowując - teraz studia może skończyć (1)
każdy głąb, ale antyszczepy nie skończyły bo akurat się im nie chciało ;-)
- 2 2
-
2021-10-13 23:44
i na podlasie byki doić, bo d**ile tylko do tego nadają się, chyba że do proboszcza na praktyczne rypanko
- 0 0
-
2021-10-13 14:59
Studia państwowe nie są równe studiom prywatnym (płacę i mam). Kiedyś nie było tylu prywatnych uczelni dla bogatych, ale niezbyt lotnych dzieciaków.
- 6 2
-
2021-10-13 13:44
Widać, że w to wierzysz
A ta wiara jest czymś poparta, np. ukończeniem jakiejś uczelni wyższej, czy piszesz tak na zasadzie jedynie własnego przekonania ?
- 5 2
-
2021-10-13 15:59
Proponuję (17)
Proponuję trzepać obowiązkowo kary za brak masek w sklepach i w komunikacji te pod brodą też bo to śmiesznie wygląda to lepiej wcale. Dać straż niech wchodzi bez przerwy do pojazdów i sklepów bo teraz nikt nic nie kontroluje. Kasę z mandatów przeznaczyć na szlachetny cel ale pod kontrolą bo takich mamy ludzi trzeba patrzeć na ręce. Zwracasz uwagę
Proponuję trzepać obowiązkowo kary za brak masek w sklepach i w komunikacji te pod brodą też bo to śmiesznie wygląda to lepiej wcale. Dać straż niech wchodzi bez przerwy do pojazdów i sklepów bo teraz nikt nic nie kontroluje. Kasę z mandatów przeznaczyć na szlachetny cel ale pod kontrolą bo takich mamy ludzi trzeba patrzeć na ręce. Zwracasz uwagę kobiecie nie daj że rozwalona na dwóch siedzeniach i zasmarkana a ona Ja nic nie muszę i dziecko obok słucha mamuśki. Mają niektórzy wychowanie płyty chodnikowej.
- 42 31
-
2021-10-14 06:12
trzep sobie cos miedzy palcami od stóp
- 0 0
-
2021-10-13 20:44
Siedź w norze jak boisz się żyć.
Nie będziesz innym ustawiał życia umysłowy impotencie.
- 1 0
-
2021-10-13 18:06
Takie androny ...
...to najwidoczniej skutek niedotlenienia. Proponuje założyć dwie maski, a miedzy nie włożyć filtr hepa od odkurzacza!
- 4 2
-
2021-10-13 18:01
manipulacji ciąg dalszy
wykres zakażeń dostaje nową oś czasu, ale sama krzywa z pikiem ok. 800 przypadków pozostaje ciągle w tym samym miejscu
- 1 1
-
2021-10-13 16:44
E tam. Ja jestem zaszczepiona, przeziębiona. Nie noszę maseczki. (1)
- 3 1
-
2021-10-13 16:48
Hardcore
- 0 1
-
2021-10-13 16:14
Proponuję (10)
Abyś wskazał podstawę ustawową nakazu noszenia maseczek, bo sądy takowej nie znajdują
- 10 9
-
2021-10-13 16:25
Logika (1)
A na wszystko musi być ustawa? Nie wystarczy trochę pokory i odpowiedzialności dla dobra siebie i innych?
- 3 12
-
2021-10-13 19:34
Jestem odpowiedź dbam o swoje zdrowie
Nie noszę maseczki, natomiast jak jestem podziebiony , chory zostaje w domu ...to jest odpowiedzialnosc! A maseczki to histeria ciemnoty.
- 8 3
-
2021-10-13 16:23
(7)
Wyszczepy niby takie wykształcone a nie wiedzą, że te wszystkie "obostrzenia" były/są nielegalne ;)
A dziesiątki badań naukowych na przestrzeni ostatnich lat nie wykazały, że noszenie maski chroni przed chorobami grypopodobnymi.- 9 4
-
2021-10-14 08:20
(4)
Chirurg jak Cię będzie operował to też poproś, żeby nie zakładał maski...
- 2 2
-
2021-10-14 08:29
(3)
maski nie chornią chirurga i pacjenta przed zanieczyszczeniem infekcyjnym podczas zabiegu
Royal Society of Medicine, 2015:
Brakuje istotnych dowodów na poparcie twierdzeń, że maski chronią pacjenta lub chirurga przed zanieczyszczeniem infekcyjnym
Bahli, 2009:
Na podstawie ograniczonej liczbymaski nie chornią chirurga i pacjenta przed zanieczyszczeniem infekcyjnym podczas zabiegu
Royal Society of Medicine, 2015:
Brakuje istotnych dowodów na poparcie twierdzeń, że maski chronią pacjenta lub chirurga przed zanieczyszczeniem infekcyjnym
Bahli, 2009:
Na podstawie ograniczonej liczby badań z randomizacją nadal nie jest jasne, czy noszenie masek chirurgicznych szkodzi, czy przynosi korzyści pacjentom poddawanym planowej operacji.
Cochrane Database of Systematic Reviews, 2002:
Nie jest jasne, czy noszenie chirurgicznych masek powoduje jakiekolwiek szkody lub korzyści dla pacjenta poddawanego czystej operacji chirurgicznej
Skinner, 2001:
Dostępne dowody wskazują, że w przypadku noszącego maski chirurgiczne nie zapewniają pełnej ochrony przed bakteriami i wirusami przenoszonymi drogą powietrzną. Ochrona anestezjologa przed zakażeniem od pacjenta może być lepiej osiągnięta przy użyciu plastikowych osłon na twarz, które zapewniają wyższy poziom ochrony przed zanieczyszczeniem .
Orr, 1981:
Ta próba miała na celu sprawdzenie, czy ryzyko infekcji rany wzrośnie, gdy maski nie będą noszone. To nie miało miejsca. Noszenie maski ma bardzo małe znaczenie dla samopoczucia pacjentów poddawanych rutynowym operacjom ogólnym i jest to standardowa praktyka, z której można by zrezygnować.- 0 0
-
2021-10-14 08:36
(2)
I dlatego na zakupy zakładam porządną i szczelną FPP2-kę lub FPP3-kę i od 1,5 roku zero infekcji dróg oddechowych - pozdrawiam i zdrówka życzę
- 1 0
-
2021-10-14 08:38
(1)
A ja nie zakładam i też zero infekcji :))
- 1 0
-
2021-10-14 08:45
W przypadku aerozoli wirus może bez problemu wniknąć przez spojówkę, więc dla pełniejszej ochrony noś gogle
- 2 0
-
2021-10-13 23:55
Proszę podać źródła do tych dziesiątek badań naukowych, co to niby wykazały, że maski nie chronią przed wirusami.
- 3 2
-
2021-10-13 20:05
Nie masz racji w ub sezonie były maski, grypy było mniej.
- 2 6
-
2021-10-13 11:11
(8)
z moich obserwacji wynika ,że niezaszczepieni mają większy problem z zaszczepionymi niż odwrotnie
nie dajmy się skłocić jako społeczeństwo ,niech każdy postępuje tak jak chce- 106 40
-
2021-10-13 13:56
Z moich obserwacji (2)
Wynika cis odwrotnego. Że to zaszczepieni częściej plują jadem, że Ci niezaszczepieni mają się szczepić bo inaczej umrą na 100%
- 11 6
-
2021-10-13 20:20
Coś kulawe oko masz
- 0 1
-
2021-10-13 15:15
Obserwuj dalej.
- 2 4
-
2021-10-13 11:34
z obserwacji komentów ? telewizora ? czy newsów w mainstreamowym rynsztoku ? (1)
tak tylko pytam gwoli ścisłości. Zgadzam się z ostanim zdaniem, niech każdy postępuje jak chce, dodałbym 'jeśli to nikogo nie krzywdzi'. Odnośnie społeczeństwa to jest już dawno skłócone, podzielone, i to bardzo mocno.
- 4 1
-
2021-10-13 12:10
To już nie jest społeczeństwo a ciemna masa uznająca kłamstwo za podstawę życia.
Ja już nawet nie komentuję Covida, polityki tylko chodzi mi o zwykłe zasady współżycia społecznego i pokorę.
- 4 3
-
2021-10-13 11:17
częściowo cię popieram i jako pierwszy optuję za tym: (2)
aby wyłączyć komentarze pod artykułami podającymi codzienne raporty zakażeń na temat "covid"
- 14 3
-
2021-10-13 20:19
Cenzura prewencyjna to nie jest dobry kierunek
chociaż jak się patrzy na faszystowskie zagrywki stosowane przez niektóre kraje w imię "walki z covidem" to nie dziwota że ludzie i w cencurze nie widzą niczego złego.
- 0 1
-
2021-10-13 11:30
Ale wiesz, że nie ma obowiązku czytania ich?
- 8 4
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.