- 1 Będzie 500+ dla małżeństw ze stażem? (457 opinii)
- 2 Szybko odzyskali skradzione auto (55 opinii)
- 3 "Bilet miejski" bez zniżek dla seniorów (193 opinie)
- 4 Karne kupony za niewłaściwe parkowanie (178 opinii)
- 5 Wznowili drogi remont po pół roku przerwy (68 opinii)
- 6 Tak wybuchł pożar w Nowym Porcie (282 opinie)
Koronawirus raport zakażeń 25.08.2021 (środa)
Koronawirus na Pomorzu. Ministerstwo Zdrowia odnotowało w środę, 25.08.2021 r., 18 nowych przypadków zakażenia koronawirusem na Pomorzu. 11 z nich dotyczy Trójmiasta.
Test na koronawirusa - Gdańsk, Gdynia, Sopot
18 nowych zakażeń na Pomorzu
Na Pomorzu odnotowano w ciągu ostatniej doby 18 nowych zakażeń (wykonano 2281 testów), nie zmarła z kolei żadna osoba wcześniej zakażona.
W Trójmieście odnotowano 11 nowych przypadków zakażeń (wykonano 867 testów) i żadnego zgonu.
Zakażeni na Pomorzu (miasta/powiaty):
- Gdańsk 9
- bytowski 2
- kwidzyński 2
- Gdynia 2
- kartuski 1
- pucki 1
- wejherowski 1
- chojnicki 0
- człuchowski 0
- gdański 0
- kościerski 0
- lęborski 0
- malborski 0
- nowodworski 0
- słupski 0
- starogardzki 0
- tczewski 0
- sztumski 0
- Słupsk 0
- Sopot 0
Koronawirus w Trójmieście - wszystkie informacje
234 nowe zakażenia w całym kraju
W całym kraju odnotowano 234 nowe i potwierdzone przypadki zakażeń koronawirusem (wykonano 40 353 testy) z województw:
- małopolskie 35
- mazowieckie 24
- podkarpackie 22
- śląskie 20
- pomorskie 18
- podlaskie 15
- zachodniopomorskie 13
- dolnośląskie 12
- wielkopolskie 12
- łódzkie 11
- warmińsko-mazurskie 11
- kujawsko-pomorskie 10
- lubelskie 10
- świętokrzyskie 6
- opolskie 5
- lubuskie 2
Minionej doby z powodu COVID-19 zmarła 1 osoba, natomiast z powodu współistnienia COVID-19 z innymi schorzeniami zmarły 4 osoby. Łączna liczba zgonów: 5.
Liczba podanych nowych dawek szczepionki w Polsce: 47 669
Liczba zaszczepionych osób w Polsce do godz. 10 w środę, 25.08.2021 r., wynosi 19 milionów (z czego 16,8 miliona osób otrzymało drugą dawkę). Nowych szczepień wykonano 47 669.
Gdzie się zaszczepić w Trójmieście? Lista punktów
Liczba osób zaszczepionych na Pomorzu wynosi 1,24 miliona (z czego 1,1 miliona osób otrzymało drugą dawkę). Nowych szczepień wykonano 3235.
Liczba osób zaszczepionych w Trójmieście wynosi 624 tys. (z czego 557 tys. otrzymało drugą dawkę). Nowych szczepień wykonano 1090.
Opinie wybrane
-
2021-08-25 10:44
Coraz więcej w Trójmieście. (29)
No i po sezonie przybędzie zarażonych. A jeszcze jak ruszą szkoły to ho ho.
Ja mam 2 szczepienia Pfizera. Przeciwciała sie wytworzyły - prawie 300 jednostek BAU, a przed szczepieniem tylko 0,4 BAU. To badanie można wykonać np w laboratorium Bruss w Sopocie za 115 zeta.
Bałem się że nie dostanę odporności ze względu na leki immunosupresyjne, ale jednak jest OK. Można jechać na urlop. Podobno w takim Berlinie wszędzie kontrolują na Covid. Pozdrawiam.- 174 78
-
2021-08-26 09:33
A dlaczego dopiero ma po sezonie przybyć a nie przybywa od czerwca? A rozumie po sezonie wirus wróci z wakacji i będzie dopiero zarażał. Tłumy od czerwca tak samo jak i wywalone w obostrzenia przez cały sezon ale wirus dopiero wróci po wakacjach a dzieci zaczną go roznosić dopiero od początku roku szkolnego bo jak wiemy teraz nie mają z sobą kontaktów i siedzą zamknięte w piwnicach xD
- 0 0
-
2021-08-25 21:52
Wojtek zabezpieczony chwali sie codziennie....
A czytał dzis jak to w Angli po koncercie dla zaszczeponych jest masa zakazonych? No I jaki wniosek?
- 1 0
-
2021-08-25 15:56
Dzban (2)
jesteś, gdzie te kontrole Berlinie, ja tu żyje 35 lat,owszem w knajpach, ale tu normalni ludzie się zaszczepili, a ci co nie chcą niech siedzą w domach i nie sieją wirusa
- 2 6
-
2021-08-25 16:18
To zaszczepieni roznoszą (1)
- 4 1
-
2021-08-25 17:56
Też i zarażają nieszczepionych. Czyli.
Zaszczep się też będziesz zarażał.
- 0 0
-
2021-08-25 15:46
Problem jest w tym , że te 0,4 mają większe znaczenie dla (2)
...układu odpornościowego niż te 300.. ( Tak właśnie od tysięcy lat uodparnialiśmy się na korona wirusy przez umiarkowaną ekspozycję.
- 8 2
-
2021-08-25 16:14
Ale według referencji na badaniu (1)
wynik ujemny < od 3,44, dodatni - powyżej 3,44,
czyli to 0,4 oznaczało brak przeciwciał. Lekarka z kliniki w Gdańsku powiedziała że mam dobrą odporność na ten moment. Oczywiście z czasem to sie obniża, ale nie teraz.- 2 3
-
2021-08-25 18:10
Ty masz przeciwciała na białko ze strzykawki
A nie na wirusa.
- 3 1
-
2021-08-25 14:36
Paweł, po co zmieniłeś imię? (1)
- 2 2
-
2021-08-25 16:18
Dla niepoznaki
- 2 1
-
2021-08-25 14:16
(2)
bo wpuściliśmy pis*owskie podlasie i podkarpacie na wakacje do 3-miasta,siusiaki wyjechały zaraza została
- 2 9
-
2021-08-26 09:36
Napisał słoik którego największym sukcesem życiowym jest przeprowadzka do miasta
- 0 0
-
2021-08-25 14:24
Szczerze ..mam wrażenie że PiS to i tak
Najlepsze co nam się mogło przytrafic ...biorąc pod uwagę opozycję...i niestety nad tym ubolewam
- 5 7
-
2021-08-25 13:18
Ja się Wojtku nie szczepie
A w tym roku już 2 x na wyjedzie podczas urlopu ....aktualnie jestem przeziębiony ..ale mam gdzieś twoja hipochondrię .....po 3 dniach przeziębienie przechodzi...i żadna szczepionka nie jest potrzebna
- 13 5
-
2021-08-25 12:55
Przeciwciała mają się wytworzyć u zdrowego człowieka po kontakcie z wirusem
a nie być obecnymi cały czas. Tak działa pamięć organizmu. U ciebie ten organizm zdurniał i produkuje coś co nie jest w danej chwili zupełnie potrzebne. Bezcelowy wysiłek. Dopadnie cię jakaś inna choroba zakaźna, z którą normalnie byś sobie poradził, a twój zaślepiony organizm nawet jej nie zauważy bo skupiony na profilaktycznej walce z covidem.
a nie być obecnymi cały czas. Tak działa pamięć organizmu. U ciebie ten organizm zdurniał i produkuje coś co nie jest w danej chwili zupełnie potrzebne. Bezcelowy wysiłek. Dopadnie cię jakaś inna choroba zakaźna, z którą normalnie byś sobie poradził, a twój zaślepiony organizm nawet jej nie zauważy bo skupiony na profilaktycznej walce z covidem. Najwyższa pora pomyśleć o przyszłości narodu, tworzyć wśród niezaszczepionych listy fachowców z różnych dziedzin, którzy przejmą rolę zbłądzonych kolegów, kiedy tych ostatnich zabraknie
- 13 5
-
2021-08-25 12:08
tak, a jak już wrócisz z wakacji to zapisz się w bruss na kolejną serie zastrzyków, żeby znowu sobie pojechać
na wakacje do takiego Berlina na przykład
- 14 4
-
2021-08-25 11:37
AAA. teraz już wiem kto po Europie tą zarazę roznosi...
- 7 2
-
2021-08-25 11:35
A czytałeś już? (4)
Wyniki badań naukowych (Izrael) dowiodły, że po pół roku odporność po Pfizerze spada z ok. 90% do niespełna 40%. Podczas gdy ozdrowieńcy po ponad roku nadal są odporni w 80% przypadków zarówno na Alfę, jak i na Deltę (badania szwedzkie).
- 24 10
-
2021-08-25 13:09
(3)
nie znam badan szwedzkich ale znam badania mojego domownika.przechorował w styczniu dzisiaj już nie ma przeciwciał-wynik z zeszłego tygodnia
- 6 4
-
2021-08-25 13:26
to poczytaj jeszcze co to są przeciwciała uśpione (2)
nim wyślesz owego domownika na szpryce
- 9 2
-
2021-08-25 14:23
Przeciw ciała uśpione tylko u antyszczepa. (1)
Jak się zbudzą to z nim zatańczą walca.
- 3 6
-
2021-08-25 16:15
Limfocyty T
U kowidziarzy i proszczepów nie występują
- 7 2
-
2021-08-25 11:04
(1)
w przypadku takiego wirusa za testy nie powinieneś płacić - jeżeli testy tyle kosztują to pandemia jeszcze trochę potrwa
- 15 4
-
2021-08-25 16:14
Dopóki są leszcze do golenia, dopóty się goli
- 7 2
-
2021-08-25 10:59
A ty produkty Pfizera z czy laboratoria Brussa reklamujesz? bo już się gubię....
- 34 14
-
2021-08-25 10:50
Chyba Ci koncerny płaca za ta propagandę ? (2)
- 26 19
-
2021-08-25 16:12
Z czystej głupoty wypisuje co mu do łba strzeli (1)
- 6 1
-
2021-08-25 21:35
Brońmy polskich dzieci jak Reduty Ordona
Bóg wyrzekł słowo stań się, Bóg i zgiń wyrzecze!
Kiedy od ludzi wiara i wolność uciecze,
Kiedy ziemię despotyzm i duma szalona
Obleją, jak Moskale redutę Ordona:
Karząc plemie zwycięzców zbrodniami zatrute,
Bóg wysadzi tę ziemię, jak on swą redutę- 0 0
-
2021-08-25 10:45
O wojtek - obudził się i straszy.
- 21 18
-
2021-08-25 18:00
również poważne pytanie (3)
Jak to jest, że gdy cała Polska była zamknięta to mieliśmy po 700 zakażeń dziennie w Trójmieście (przełom marca i kwietnia), a teraz gdy cała Polska wczasuje, mamy 10 zakażeń? Czy zarażaliśmy się wirtualnie, czy przez monitory telewizorów, czy smartfonów? Może jednak świeże powietrze nie zaraża?
- 28 12
-
2021-08-25 20:42
Koniecznie musisz ten problem sam rozwiązać.
Zacznij 1 września.
- 2 0
-
2021-08-25 18:09
(1)
Idź do szkoły to się dowiesz
- 9 7
-
2021-08-25 22:52
Do wirusa..
Zwaliłeś czy poprosisz mamę?- 1 2
-
2021-08-25 13:30
Jedno poważne pytanie (20)
Idąc do restauracji muszę mieć maseczkę założoną przed drzwiami i w niej wejść a po zajęciu miejsca można ją zdjąć.
Pytanie brzmi: skoro zaraz czai się w zamkniętych pomieszczeniach na wysokości ok 1,50 m od podłogi to czy jeśli wczołgam się do restauracji bez maseczki i potem zajmę miejsce to będzie OK ?
Tylko poważne odpowiedzi mile widziane :)- 56 16
-
2021-08-26 10:21
powiedzcie mi jak to jest
Tylko powazne odpowiedzi prosze.
Szczepiony 3 dawkami boi się szczepionego 2 dawkami, szczepiony 2 dawkami boi sie szczepionego 1 dawką, szczepiony jedną dawką boi sie nieszczepionego. A nieszczepiony boi sie szczepionych.
Czy to tylko ja jestem wariat, bo mam wylane na wszystkich?- 0 0
-
2021-08-25 18:23
Poważna odpowiedź (7)
możesz zdjąć maseczkę, ponieważ w niej nie będziesz w stanie zjeść ani się napić, a tym samym nie ma sensu być w restauracji. Jednocześnie stoliki powinny być ustawione w takich odleglościach aby dystans między nimi minimalizował szanse zakażenia się. Wchodzą do restauracji i przechodząc do stolika/baru przechodzisz między stolikami, przez co może
możesz zdjąć maseczkę, ponieważ w niej nie będziesz w stanie zjeść ani się napić, a tym samym nie ma sensu być w restauracji. Jednocześnie stoliki powinny być ustawione w takich odleglościach aby dystans między nimi minimalizował szanse zakażenia się. Wchodzą do restauracji i przechodząc do stolika/baru przechodzisz między stolikami, przez co może nie być możliwości zachowania bezpiecznego dystansu, do tego przemieszczając się rozsiewasz swoje aerozole, w których może być wirus, na większej powierzchni niż siedząc przy stoliku i dlatego musisz mieć maseczkę.
Zadowolony z odpowiedzi?
A teraz druga kwestia - jeżeli logika samodzielnie myślących działa tak, że ty z możliwości zdjęcia maseczki przy stoliku wywnioskowałeś, że 'zaraza czai się (...) na wysokości ok. 1,5 m od podłogi" to współczuję. Może pora przestać samodzielnie myśleć, bo nie bardzo ci to wychodzi.- 4 3
-
2021-08-26 10:24
sa juz maseczki z dziurka na słomkę do picia ulubionego drinka
są tez maseczki z dziurką na fajkę i sa tez maseczki z dodatkowym tlenem. A nie wróc te z dodatkowym tlenem to tylko dla zaszczepionych psycholi w wariatkowie, gdzie wszyscy zaszczepieni trafią po całej zabawie.
- 0 0
-
2021-08-25 20:16
@Poważna odpowiedź (5)
Coś tam odpowiedziałeś ale nie do końca więc tak: pytanie brzmiało prosto: czy gdybym się czołgał od drzwi to mógłbym to zrobić bez maseczki.
O nic innego pytania nie było. Należy czytać z uwagą a jak się "nie umi składać literków" to wrócić do podstawówki.
Druga rzecz - faktycznie idąc do stolika mogę przechodzić bliżej innychCoś tam odpowiedziałeś ale nie do końca więc tak: pytanie brzmiało prosto: czy gdybym się czołgał od drzwi to mógłbym to zrobić bez maseczki.
O nic innego pytania nie było. Należy czytać z uwagą a jak się "nie umi składać literków" to wrócić do podstawówki.
Druga rzecz - faktycznie idąc do stolika mogę przechodzić bliżej innych stolików, ok, ale jak wytłumaczyć fakt, że ci co siedzą narażają mnie przechodzącego obok na zarażenie ??
Przecież oficjalna narracja jest taka że mając maseczkę ja chronię innych a nie siebie ! a więc przechodząc przez strefę już skażoną blisko innych siedzących oni mnie narażają !
Chyba że faktycznie na ich wysokości nie ma zarazy...
Kolejna rzecz - kelner jak podchodzi (załóżmy że w maseczce...) to ja tak samo jego narażam na chorobę bo ja siedzę już bez maseczki !
A jeśli go nie narażam to oznacza że na wysokości 1,5 m gdzie on ma twarz jest zaraz a niżej nie ma tam gdzie siedzę.
Logika proszę pana się kłania
Jak nie umie pan myśleć to zostaw to pan tym co potrafią.- 4 1
-
2021-08-25 21:30
Jesteś boski :-)
Logika dla covidowierców nie istnieje, dla nich istnieje strach. Oni nie myślą.
- 2 1
-
2021-08-25 21:17
W odpowiedzi: (3)
- nie, gdybyś się czołgał, wciąż musiałbyś mieć maseczkę. Może być?
Co do kolejnych wywodów - nie powiem co robisz z logiki, ponieważ musiałbym użyć słowa powszechnie uznanego za wulgarne. Cały twój wywód bazuje na błędnym założeniu, że maseczki można zdjąć, ponieważ nie ma zagrożenia zakażeniem. We wcześniejszej odpowiedzi wytłumaczyłem, że- nie, gdybyś się czołgał, wciąż musiałbyś mieć maseczkę. Może być?
Co do kolejnych wywodów - nie powiem co robisz z logiki, ponieważ musiałbym użyć słowa powszechnie uznanego za wulgarne. Cały twój wywód bazuje na błędnym założeniu, że maseczki można zdjąć, ponieważ nie ma zagrożenia zakażeniem. We wcześniejszej odpowiedzi wytłumaczyłem, że maseczkę możesz zdjąć, ponieważ czynność, którą masz zamiar wykonać (jedzenie i picie) jest niemożliwa do wykonania w maseczce. To nie jest to samo co 'można zdjąć, bo jest bezpiecznie', do czego doprowadziła cię twoja, kłaniająca się logika osoby 'samodzielnie myślącej'. W kwestii kelnera - nie wiem jakie są dokładnie przepisy i kiedy można zdjąć, ale na pewno korona z głowy ci nie spadnie jeżeli założysz maseczkę na tę chwilę, kiedy kelner zbiera zamówienia. Najprawdopodobniej w tym momencie jeszcze nie będziesz jadł/pił więc w niczym ci ona nie będzie przeszkadzać.
Co do innych ludzi siedziących już przy stolikach - wchodząc do restauracji czy innego tego typu miejsca masz świadomość (ty lub inna osoba) jaka jest sytuacja, powinieneś zdawać sobie sprawę, że w takim miejscu można się zakazić.
Podtrzymuję więc swoją wcześniejszą opinię - przestań 'samodzielnie myśleć' bo ci to nie wychodzi. Twoja logika jest na poziomie dziecka, które myśli że jak zasłoni oczy to go nie widać.- 1 4
-
2021-08-25 21:43
(2)
To jak wytłumaczysz to, że rządzący faszyści przed kamerami noszą te szmaty i zachowują niby dystans, a potem na różnego typu baletach, bankietach już są bez szmatek. Witają olimpijczyków w szmatach na gębach, a po chwili zdejmują je aby zrobić zdjęcie i co więcej, aby zdjęcie wyszło wszyscy normalnie skupiają się nie zachowując żadnych zasad.
To jak wytłumaczysz to, że rządzący faszyści przed kamerami noszą te szmaty i zachowują niby dystans, a potem na różnego typu baletach, bankietach już są bez szmatek. Witają olimpijczyków w szmatach na gębach, a po chwili zdejmują je aby zrobić zdjęcie i co więcej, aby zdjęcie wyszło wszyscy normalnie skupiają się nie zachowując żadnych zasad. Gadasz jak potłuczony. Nie ma tych zakazach najmniejszej logiki, niczemu one nie służą, dobrze powiedział to ten wasz covidian góru, maski mają przypominać ci że jest sr*ndemia, a nie chronić przed czymkolwiek. Ale oczywiście wy tego nie słyszycie, takie wyparcie.
- 1 0
-
2021-08-25 22:11
bardzo prosto (1)
politycy to ludzie, a nie jakieś boskie istoty, do tego często to ludzi niegodni zaufania, fałszywi oportuniści, bez kręgosłupa moralnego - tacy się dobrze czują w polityce.
To jak na nich patrzysz może wskazywać, że masz jakiś poważny problem. Powinieneś się zachowywać rozsądnie, niezależnie od tego co robią politycy - a Ty najwyraźniejpolitycy to ludzie, a nie jakieś boskie istoty, do tego często to ludzi niegodni zaufania, fałszywi oportuniści, bez kręgosłupa moralnego - tacy się dobrze czują w polityce.
To jak na nich patrzysz może wskazywać, że masz jakiś poważny problem. Powinieneś się zachowywać rozsądnie, niezależnie od tego co robią politycy - a Ty najwyraźniej tego nie potrafisz. Z niewiadomych przyczyn oczekujesz, że skoro są u władzy to powinni się zachowywać logicznie i konsekwentnie, a skoro tak się nie zachowują to "coś tu śmierdzi". To nie tak działa.
Przestań ich brać za wzór, niezależnie od tego czy wzór do naśladowania czy wzór do robienie wszystkiego odwrotnie niż oni. Powtarzam - to nie są jakieś boskie istoty, czasy kiedy władzę się miało, bo się było 'namaszczonym' przez bóstwo już dawno się skończyły.- 1 1
-
2021-08-25 22:45
Człowieku, co Ty gadasz ??? Przecież gdyby nie ci politycy to byś nie wiedział, że jest jakaś pandemia!!! To odjechałeś. Kto ci przekazał jak masz się zachowywać, kto wymyślił szmaty na gębie, dystans, dezynfekcja powierzchni i że to cokolwiek daje??? Dałeś czadu i widzę, że faktycznie myślisz i postępujesz logicznie.
- 1 1
-
2021-08-25 16:14
Na głupie pytanie spodziewasz się poważnej odpowiedzi? Jesteś dobrze zakręcony, typu Joński.
- 2 1
-
2021-08-25 14:39
Sprawdź empirycznie
- 1 0
-
2021-08-25 13:46
nikt nie wpuści antyszczepa do restaucracji, koniec wątpliwości (5)
tylko selekcja
- 9 17
-
2021-08-25 17:43
rak to wyrok
antyszczep przeżyje a szczep już z rakiem nie....
- 1 3
-
2021-08-25 15:43
Szczepy też muszą nosić szmatę
Bo zarażają się wzajemnie
- 7 2
-
2021-08-25 15:44
Ja tam sobie w domku ugotuje. Nie trzeba mi restaurcji.
- 7 0
-
2021-08-25 15:06
w nimcach albo wazny test albo szczepienie inaczej do knajpy nie wejdziesz, wiec jak nie chcesz sie szczepic to testujesz sie ca dwa dni i korzystasz
- 2 6
-
2021-08-25 14:52
@nikt nie wpuści
A widzisz gdzieś w komentarzu powyżej coś o szczepieniu ?
czy maseczki muszą do restauracji zakładać tylko szczepieni ?
Może u was w Rosji tak jest ale w Polsce póki co obowiązuje to wszystkich- 6 2
-
2021-08-25 13:41
Luxtorpeda - "Na czworakach" (2)
"Na wysokości metr pięćdziesiąt unosi się zaraza
I dzieci z radości już nie będą mogły skakać
Na wysokości metr pięćdziesiąt unosi się zaraza
A cały naród wystraszony chodzi na czworakach"- 12 7
-
2021-08-26 10:19
to juz wiecie czemy Kaczor nie nosi maski w restaurancjach
ma nizej niz 1,50 i jego zaraza nie dotyczy
- 0 0
-
2021-08-25 13:44
Nie znałem tego :) ale bardzo celne. Podoba mi się.
- 10 4
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.