- 1 700 stoisk i 1 mln gości w Gdańsku (86 opinii)
- 2 Twórca Amber Gold pisze list do dziennikarzy (135 opinii)
- 3 Pierwsza maszynistka SKM w XXI wieku (180 opinii)
- 4 Sześciu poszukiwanych wpadło w dwa dni (72 opinie)
- 5 Woda w zatoce bezpieczna. Można się kąpać (104 opinie)
- 6 Zamkną przystanek SKM na pół roku (125 opinii)
Koronawirus raport zakażeń 8.02.2022 (wtorek)
Koronawirus na Pomorzu. Ministerstwo Zdrowia odnotowało we wtorek, 8.02.2022 r., 2471 nowych przypadków zakażenia koronawirusem na Pomorzu. 1114 z nich dotyczy Trójmiasta.
Test na koronawirusa - Gdańsk, Gdynia, Sopot
2471 nowych zakażeń na Pomorzu
Na Pomorzu odnotowano w ciągu ostatniej doby 2471 nowych zakażeń. Wykonano 9149 testów, 2623 pozytywne - 23,9 proc. (liczba testów pozytywnych może być większa od nowych zakażeń, bo testowane są też osoby już wcześniej zakażone).
Zmarły z kolei 22 osoby wcześniej zakażone.
W Trójmieście odnotowano 1114 nowych przypadków zakażeń. Wykonano 3703 testów, 1172 pozytywnych - 32% (liczba testów pozytywnych może być większa od nowych zakażeń, bo testowane są też osoby już wcześniej zakażone).
Zmarło z kolei 11 osób wcześniej zakażonych.
Na kwarantannie przebywa obecnie 12 267 mieszkańców Trójmiasta.
Zakażeni na Pomorzu (miasta/powiaty):
- Gdańsk 642
- Gdynia 444
- wejherowski 254
- kartuski 120
- gdański 112
- starogardzki 97
- słupski 89
- Słupsk 89
- pucki 84
- tczewski 84
- chojnicki 77
- kościerski 70
- bytowski 65
- malborski 62
- kwidzyński 45
- nowodworski 34
- lęborski 30
- Sopot 28
- człuchowski 26
- sztumski 19
Koronawirus w Trójmieście - wszystkie informacje
35 960 nowych zakażeń w całym kraju
W całym kraju odnotowano 35 960 nowych i potwierdzonych przypadków zakażeń koronawirusem (wciąż nie podano, ile wykonano testów) z województw:
- mazowieckiego (4925)
- wielkopolskiego (3986)
- śląskiego (3465)
- dolnośląskiego (3045)
- kujawsko-pomorskiego (2737)
- łódzkiego (2595)
- pomorskiego (2471)
- lubelskiego (2462)
- małopolskiego (1909)
- warmińsko-mazurskiego (1887)
- zachodniopomorskiego (1850)
- świętokrzyskiego (1084)
- podkarpackiego (1027)
- podlaskiego (962)
- lubuskiego (813)
- opolskiego (538)
Minionej doby z powodu COVID-19 zmarły 83 osoby, natomiast z powodu współistnienia COVID-19 z innymi schorzeniami zmarły 203 osoby. Łączna liczba zgonów: 286.
Opinie wybrane
-
2022-02-08 10:49
Dlaczego w najbardziej wyszczepionych województwach jest najwięcej zakażeń? (74)
Czy to efekt erozji immunologicznej? Pół roku temu wszyscy grzmieli na ścianę wschodnią że nie chcą się szczepić, tymczasem to oni najmniej zapychają teraz szpitale i nie paraliżują działania służby zdrowia. Myślę że najbardziej wyszczepione województwa powinny zostać objęte lockdownem z powodu przeciążenia służby zdrowia.
- 115 107
-
2022-02-08 15:24
na ścianie wschodniej nie robią po prostu tylu testów i to cała tajemnica
- 1 4
-
2022-02-08 13:38
Większość przyczepiła się do pojęcia "erozja immunologiczna" pomijają zasadnicze pytanie.
Dlaczego tam gdzie najwięcej szprycują jest najwięcej chorych?
- 5 1
-
2022-02-08 13:22
Erozja
Ładne kobiece imię.
- 0 0
-
2022-02-08 12:32
Na podstawie postu o erozji immulogicznej
oraz komentarzy antyszczepów. Po raz kolejny wynika, że każdy antyszczep ma na wiedzę odporny łeb. Na YT I FB mieli rację.
- 1 3
-
2022-02-08 11:40
mieszkaniec
Gdyby głupota miała skrzydła, to by latała jak gołębica - Czeski film "szpital na peryferiach" .... to u nas jest nadal aktualne !!!!!!
- 1 0
-
2022-02-08 11:30
(4)
Jeżeli potrafisz liczyć to policz ile osób w każdym województwie jest chorych na 100 tys. mieszkańców i wtedy mędrkuj, patrzysz tępaku na liczby bezwzględne. P.S. Lubelskie należy na najmniej wyszczepionych województw i zobacz, mają tyle samo co pomorskie, więc twoja teoria upada - to po pierwsze, a po drugie w tych najbardziej mądrych i świadomych województwach ludzie częściej sie testują
- 3 5
-
2022-02-08 13:50
Nie kłam - za ostatnie 7 dni na 100 tys. lubelskie jest w połowie stawki a pomorskie prowadzi.
- 1 0
-
2022-02-08 13:45
Pomorskie jest liderem na 100tys. mieszkańców. Najwięcej oszołomów do testowania.
- 3 0
-
2022-02-08 12:28
mądrość i świadomość to testowanie się g..wnianym patykiem który daje zakłamane wyniki?Mam pytanie czubie ile milionów ludzi siedziało bez sensu na kwarantannie od marca 2020?Ile osób bezprawnie i bezczelnie pozbawiono wolności nachodzono w domu zmuszano do robienia sobie uwłaczających zdjęć jak bandyci?
- 4 0
-
2022-02-08 12:17
Tępaku, lubelskie to nie cała ściana wschodnia.
Ale ty oczywiście wybierzesz sobie przykład który najbardziej pasuje pod twoją demagogię. Testowanie się to akurat przejaw niebywałej głupoty. Te testy z ich losowymi wynikami najlepiej się skompromitowały na przykładzie Maliszewskiej.
- 3 0
-
2022-02-08 11:17
(4)
dlatego że wschodnia ściana się nie testuje
- 10 4
-
2022-02-08 12:26
co daje testowanie co?Co daje poza napędzaniem, cyferek a cyferki napędzają tę ściemę i kręcą propagandą?Dla danego człowieka ten śmieszny test o zerowej wiarygodności ma żadne znaczenie
- 5 1
-
2022-02-08 11:38
Ja poszłabym dalej, w tren sposób wschodnia flanka chcę odstraszyc ruskich
- 0 1
-
2022-02-08 11:25
A po co się testować? (1)
Przecież te testy to loteria. Wystarczy spojrzeć na to co dzieje się na olimpiadzie.
- 6 4
-
2022-02-08 13:44
Maliszewska i Małysz już składają samokrytykę za namawianie do szprycowania.
- 6 0
-
2022-02-08 11:02
(1)
do roboty leniu
- 0 3
-
2022-02-08 11:16
Wracaj do kredek, będzie z tego większy pożytek.
- 2 0
-
2022-02-08 11:00
Bo szczepionka na omikron słabo działa głabie (8)
- 4 10
-
2022-02-08 11:03
To po co się szczepić głąbie? (7)
- 11 7
-
2022-02-08 11:43
Ludzie szczepili się zanim pojawił się omikron (6)
- 5 3
-
2022-02-08 11:55
(3)
Cały czas się szczepią: nowe i dawki wzmacniające. Rozpoczęto też szczepienie czwartą dawką osoby z niską odpornością. Po co skoro nie zabezpiecza to przed omikronem?
- 7 0
-
2022-02-08 12:03
Bo nie ma innych szczepionek? (2)
- 3 6
-
2022-02-08 12:24
bo trzeba ty czubie magazyny opróżniać a po co to stare g..wno wywalić w kibel jak można zutylizować w ciałach chorych ludzi
- 7 3
-
2022-02-08 12:16
To lepiej solą fizjologiczną. Efekt będzie podobny, a będzie taniej i bezpieczniej.
- 7 3
-
2022-02-08 11:54
No i popełnili błąd. (1)
Ci co się nie szczepili tego błędu nie popełnili. To było bardziej niż oczywiste że pojawi się kolejna mutacja.
- 4 6
-
2022-02-09 11:13
zaszczepieni to nikły procent zgonów - jak chciałeś umrzeć to może to był błąd
zaszczepieni to poniżej 5% zgonów w zeszłym roku...
- 0 0
-
2022-02-08 10:58
Przedmioty ścisłe uczą podstaw logicznego myślenia. (12)
Niestety, jest ich w szkołach coraz mniej. Władza stawia na społeczeństwo nierozwinięte intelektualnie, bo wiadomo, że wówczas łatwiej takim niewykształconym i bezmyślnym ludem się rządzi, stąd i tyle nauki religii. A wracając do twoich wątpliwości. Poczytaj sobie o ilości mieszkańców w poszczególnych województwach, o gęstości zaludnienia, o
Niestety, jest ich w szkołach coraz mniej. Władza stawia na społeczeństwo nierozwinięte intelektualnie, bo wiadomo, że wówczas łatwiej takim niewykształconym i bezmyślnym ludem się rządzi, stąd i tyle nauki religii. A wracając do twoich wątpliwości. Poczytaj sobie o ilości mieszkańców w poszczególnych województwach, o gęstości zaludnienia, o zurbanizowaniu terenu, prawda, że trudne słowo, przelicz procenty, tylko te teoretyczne, na ilość ludzi niezaszczepionych i przejrzysz na oczy dlaczego ktoś jeszcze choruje....
- 28 4
-
2022-02-08 11:12
(2)
Ależ, drogi trollu, najwyraźniej nie masz bladego pojęcia o tym, czego obecnie uczy się w szkole! Czego niezbitym dowodem jest twój niemądry tekst. Do tego dochodzi fobia na tle religijnym. Nie uchodzi publicznie ujawniać swoich słabości i niedoróbek intelektualno- emocjonalnych. Zapamiętaj to raz na całe życie.
- 6 11
-
2022-02-08 13:08
Religia,religia
....masz na myśli te bajdurzenia wymyślone w średniowieczu przez paru cwaniaków w celu robieniu biznesu na sprzedawaniu miejscówek do czegoś czego nie ma?
- 2 2
-
2022-02-08 11:28
Drogi antytrolu
A Ty masz pojęcie o tym, czego uczą w szkołach. Mam wątpliwości. Twoja pewność siebie je wywołuje.
- 4 3
-
2022-02-08 11:10
Ale przecież wszyscy eksperci jeszcze niedawno grzmieli o hekatombie we wschodnich województwach.
Tymczasem nie widać tam żadnej nadwyżki zachorowań nawet korygując to o liczbę zaludnienia czy urbanizację. Te szczepionki to placebo dla bezmyślnych mas, które ślepo wykonują polecenia z telewizora jak zaprogramowane roboty. Zero zdolności analitycznego myślenia.
- 9 14
-
2022-02-08 10:59
(7)
Tylko studia logistyczne uczą logiki.
- 4 14
-
2022-02-08 11:36
Jesteś naprawdę tępy czy tylko udajesz? co ma logistyka go logiki? tyle samo co świnia do siodła i kwiatek do kożucha a także wół do karety
- 0 5
-
2022-02-08 11:11
Bardzo zabawne..."humor z zeszytów" (5)
o ile wiesz o czym piszę.....
- 11 2
-
2022-02-08 11:20
(4)
No zabawne przecież to jest podbicie do wypowiedzi TW Stokrotki /Olejnik.
"Studiowałam logistykę, więc umiem myśleć logicznie"- 5 2
-
2022-02-08 11:37
(1)
Czyli pracowałeś a bezpiece!
- 1 1
-
2022-02-08 11:45
Jak byś mnie tam widywał.
Tak pracowałem, razem z połowa tego pisowskiego /.........../ które teraz jest przy korycie.
- 4 0
-
2022-02-08 11:33
Akurat tego nie oglądałem...ale wypowiedź "przednia" (1)
Osobiście miałem na myśli tygodnik "Przekrój" z dawnych lat. Tam na ostatniej stronie była rubryczka o takimż tytule i podobno autentyczna radosna twórczość dzieci....
- 7 0
-
2022-02-08 13:41
Wtedy właśnie uczyła się stokrotka logistyki.
- 3 0
-
2022-02-08 10:54
Odpowiadam (2)
Dlatego ,że w najbardziej wyszczepionych województwach robi się najwięcej jawnych testów
- 46 9
-
2022-02-08 11:42
I jest lepszy dostęp do służby zdrowia.
- 5 1
-
2022-02-08 11:15
A z czego to wynika?
Uwielbiamy się testować hobbystycznie czy to jakaś firma zakładów: dziś pozytywny a za godzinę negatywny? Przecież te testy to kompletny bubel, cała olimpiada stoi przez ten szajs na głowie.
- 5 11
-
2022-02-08 10:52
(31)
Nie ma czegoś takiego jak "erozja immunologiczna". Skąd taki termin?
- 27 13
-
2022-02-08 10:54
Zanik lub osłabienie odporności z powodu jej ciągłej, sztucznej stymulacji. (29)
- 23 20
-
2022-02-08 10:56
(28)
Codziennie układ odpornościowy jest stymulowany. Bez tego byśmy dawno wymarli. Nadmierna stymulacja mogłaby doprowadzić do alergii, a nie do (?) "Erozji".
- 27 10
-
2022-02-08 12:14
(1)
powiedz chłopie kiedy przyjmowano 3 dawki syfu w rok przeciwko chorobie która dzieciom młodzieży im ludziom w średnim wieku prawie nie zagraża?Myślisz że ładowanie w siebie chemii jest zdrowe?
- 9 9
-
2022-02-08 21:20
Mój ojciec zmarł na powikłania po krztuścu
Ludzie powinni się doszczepiać co 10 lat przez całe życie. Tak samo na tężec.
- 2 1
-
2022-02-08 11:01
Problem w tym że szczepionki stymulują ten układ wyjątkowo silnie. (25)
Ludzie po szczepieniach skarżą się na bezsenność, nadmierne pocenie się, wysoką temperaturę, bóle głowy, itd. Co gorsza, dotyczy to często młodych i zdrowych ludzi. To nie jest normalne, szczególnie że 99% z nich przechodzi przez takiego wirusa bezobjawowo.
- 13 37
-
2022-02-08 11:37
Biologia. Klasa siódma szkoły podstawowej. (8)
Odporność nabyta może być w sposób naturalny bądź sztuczny. Naturalny, to kontakt z antygenem poprzez przebycie choroby. Sztuczny, to kontakt z antygenem podanym w szczepionce. Szczepienia przeciwko pewnym chorobom powtarza się ponieważ nie zapewniają trwałej odpowiedzi immunologicznej na poziomie odpowiadającym temu, który osiąga się po zachorowaniu. Różnica jest jeszcze taka, że choroby powodują cierpienie i mogą zabijać. W przypadku szczepień zdąża się to niezmiernie rzadko.
- 17 3
-
2022-02-08 11:57
(6)
taaa , a pierwszy rektor PG napisał i obronił pracę doktorską w której udowodnił, że nie jest możliwe, żeby maszyna cięższa od powietrza latała... ot po prostu mamy jakiś stan wiedzy, za 5-10-15 lat będziemy mieli inny, albo zgodny z tym co nam się dzisiaj wydaje, albo nie....
- 1 4
-
2022-02-08 17:14
No to co? (1)
Daj nam znać jak naukowo udowodnisz szkodliwość szczepionek albo chociaż znajdziesz porządne naukowe opracowanie że szczepionki szkodzą (nie wystarczą teorie- potrzebne są dowody i badania). Na razie dane naukowe się nie zmieniły i argument "a nuż za 5, 10 albo 15 lat się zmienią" jest zwyczajnie durny.
- 4 2
-
2022-02-09 00:26
"Ilekroć doskonali się jakis układ obronny organizmu, to czynniki chorobotwórcze, które go atakują, tez podwyższaja swoją wirule
- 0 0
-
2022-02-08 14:26
Wam 10 czy 15 lat roznicy nie zrobi bo i tak macie zerowy stan wiedzy.
- 0 0
-
2022-02-08 12:28
Pierwszy lot to 1903 rok (1)
Otwarcie Politechniki Gdańskiej - 1904. Wszystko się trzyma kupy, co?
- 5 0
-
2022-02-08 17:11
Trzyma :P
Mógł napisać pracę doktorską zanim został rektorem... Powiedział bym nawet że musiał, bo bez doktoratu nikt by go nie zrobił rektorem.
- 4 0
-
2022-02-08 12:00
Masz rację.
I będziesz ją miał tak długo, jak długo Słońce będzie krążyć wokół Ziemi.
- 4 0
-
2022-02-08 11:50
Nie ma sensu tego tlumaczyc tumanon i nieukom. Oni teraz twierdza, ze jest erozja immunologiczna. U nich sie rozwinal wtorny analfabetym znany jako erozja mozgowa.
- 13 3
-
2022-02-08 11:34
(1)
Skąd wiesz? zaszczepiłeś się? ja jestem po 3 szczepionkach i nie mam żadnego z tych objawów, a na bezsenność cierpię od 30 lat, pocą sie ludzie otyli, wysoką temperaturę i bólę głowy itd. maja zazwyczaj chorzy ludzie, więc o co ci chodzi, takie objawy które podałeś ludzie mają jak świat światem czyli od stworzenia świata, więc nie mędrkuj
- 14 7
-
2022-02-08 11:51
Jeszcze lżejsze objawy daje Covid, bardzo często jest bezobjawowy.
Dlatego nie zamierzam się szczepić.
- 5 12
-
2022-02-08 11:02
Co za brednie (13)
Skarży się może 1 na 100, i to na lekki ból w miejscu zastrzyku.
- 36 14
-
2022-02-08 12:15
(1)
mam pytanie czubie ile dzieci w wieku 5-121 lat zmarło na covid żeby wszystkie je szprycować tym g..wnem w ilości trzech dawek?
- 9 6
-
2022-02-09 11:06
w Polsce 2 dzieci w przeciągu 2 lat ...
- 0 0
-
2022-02-08 11:13
Tak, co drugi mój znajomy się skarżył na różne dolegliwości. (5)
Część już po pierwszej dawce stwierdziło że ma dosyć i kolejnych nie przyjęli.
- 10 18
-
2022-02-08 20:55
Ja też się zastanawiałam, czy przyjąć drugą, gdyż po pierwszej chorowałam tak jakbym miała Covid.
- 2 0
-
2022-02-08 11:41
Cieniasy...
- 2 1
-
2022-02-08 11:35
(2)
Ich problem, i podejrzewam, że są to tzw. mężczyźni dla których lekki katarek to już śmiertelna choroba
- 8 9
-
2022-02-08 12:16
dlatego ja ty szczyno kicham na te twoje szczepionki nie przyjąłem ani jednej dawki i nie przyjmę nigdy kicham na propagandę i bełkot takich jak ty lamusów
- 6 9
-
2022-02-08 11:52
A bezobjawowy Covid to śmiertelna choroba?
Nie bądź śmieszny paranoiku.
- 8 7
-
2022-02-08 11:08
Napisał nasz internetowy znafffca z misiowym rozumiem:)
- 16 7
-
2022-02-08 11:08
(3)
poczytaj sobie o nop na stronie https://www.pzh.gov.pl oficjalne dane to zobaczysz na co się "skarżą ludzie po sczepieniach i ile jest zgonów i ciężkich powikłań!
- 13 25
-
2022-02-08 11:50
Zacznijmy od tego że wiele problemów nie jest wcale zgłaszanych. (1)
- 10 6
-
2022-02-09 11:09
A najwięcej niezgłaszanych jest bezobjawowych zgonów!!!!!
- 0 0
-
2022-02-08 11:30
No ile?
- 8 7
-
2022-02-08 10:52
Już jest
- 18 12
-
2022-02-08 20:41
Wypowiedź prof. Horbana (6)
Na pytanie, "czy zaszczepieni będą dalej zarażali", profesor odpowiedział przecząco. Nie, z założenia osoby, które szczepimy nie zarażają, bo powinny być zdrowe. Ponieważ jednak nie sprawdzamy, czy człowiek jest z tym momencie nosicielem wirusa, czy nie (jest), to nie. Istotą szczepienia jest wytworzenie takiego poziomu odporności, żeby człowiek
Na pytanie, "czy zaszczepieni będą dalej zarażali", profesor odpowiedział przecząco. Nie, z założenia osoby, które szczepimy nie zarażają, bo powinny być zdrowe. Ponieważ jednak nie sprawdzamy, czy człowiek jest z tym momencie nosicielem wirusa, czy nie (jest), to nie. Istotą szczepienia jest wytworzenie takiego poziomu odporności, żeby człowiek nie był zarażony. W związku z tym należy odpowiedzieć krótko i zwięźle: nie - nie będą zarażali, bo nie będą zakażeni - podkreślił.
28 grudnia 2020
I ci ludzie doradzali ...- 9 3
-
2022-02-08 21:03
Metoda naukowa polega na tym, że pojawienie (2)
się nowych danych wejsciowych jak najbardziej może zmieniać wnioski końcowe. To w religiach i u szurów co raz powiedziane, to święte, a jak rzeczywistość się nie zgadza, tym gorzej dla rzeczywistości.
- 1 13
-
2022-02-08 22:42
Równie dobrze można wróżyć z fusów. (1)
Skuteczność będzie porównywalna. Czyli żadna.
- 6 1
-
2022-02-09 07:07
Tak...
Porównanie religii do fusów jak najbardziej trafione.
- 1 1
-
2022-02-08 21:04
W grudniu 2020 miałeś wariant pierwotny i wariant alfa (2)
dla których wypowiedź prof. Horbana jest jak najbardziej prawdziwa. Ciężko mieć do chłopa pretensje, że nie był wróżką.
- 1 11
-
2022-02-09 06:27
Cóż za brednie, nawet w przypadku tamtego wariantu ludzie chorowali więc gdzie ta prawda? (1)
- 2 0
-
2022-02-09 07:06
Skleroza nie boli
W grudniu 2020 nie było jeszcze szczepionki.
- 0 1
-
2022-02-08 14:57
Dużo zdrowia (11)
Nie szczepię się, bo nie wierzę lekarzom ani tzw. naukowcom . Zdrowo się odżywiam. Piję wodę strukturyzowaną. Wirusy mi niestraszne. Na wszelkie przeziębienia wystarczy woda strukturyzowana właśnie.
- 21 65
-
2022-02-08 17:08
Tak trzymaj :) Wszystkiego dobrego.
- 1 0
-
2022-02-08 17:02
Wodę... strukturyzowaną...?
Znaczy śnieg żresz? Nie kojarzę innej formy wody w postaci jakiejkolwiek struktury niż mrożona.
- 6 0
-
2022-02-08 16:27
Oddaj sie do leczenia
Tylko szybko
- 5 0
-
2022-02-08 15:13
można chlać deszczówke
- 5 0
-
2022-02-08 14:59
Za ile ten strykturyzator wody od Jaya-Z chodzi teraz ? (6)
3500 pln ? Hahahaha
- 10 3
-
2022-02-08 15:07
(5)
Wystarczy mrozić wodę i pić tylko taką rozmrożoną.
- 3 3
-
2022-02-08 17:05
Proces rozmrażania też likwiduje wszelkie struktury. (3)
Woda wraca do formy... no wiesz... płynnej, bez struktury. Dałeś się nabrać na jakiś nowy przekręt.
- 8 1
-
2022-02-08 18:20
Ale jest tzw. pamięć wody (2)
Poczytajcie. Woda strukturyzowana ma pamięć. Tam jest wszystko, co potrzeba, by być zdrowym. Nie pijcie nigdy wody butelkowanej. Butelki uwalniają mikroplastiku i mikrowirusy. O tym się nie mówi, ale tak jest.
- 2 8
-
2022-02-09 00:22
W plastykowych butelkach.
- 0 0
-
2022-02-08 20:05
Mojej kumpeli ojciec kupił sobie stuktyzator wody i sobie chwali, mówi, że lepiej wszytko z kubka smakuje i czuje też się lepiej.
Ja tam sceptycznie do tego podchodzę, nie mam nie używałem, więc się nie wypowiadam.
Jakiś czas temu się zaszczepił, jako jedyny z rodziny.- 2 0
-
2022-02-08 15:25
To eskimosi powinni żyć wiecznie.
- 14 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.