• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Loty odwołane - odbierz pieniądze lub zmień termin

rb
16 kwietnia 2010 (artykuł sprzed 14 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat Niebo otwarte, ale samoloty latają w kratkę
Na razie samoloty tylko stoją na gdańskim lotnisku. Na razie samoloty tylko stoją na gdańskim lotnisku.

Wszyscy pasażerowie linii lotniczych, którzy w związku z zamknięciem przestrzeni powietrznej nad Polską muszą przesiąść się na inny środek lokomocji, mogą dostać zwrot pieniędzy lub bilety na inny termin.



Poza Krakowem i Rzeszowem przestrzeń lotnicza nad Polską została całkowicie zamknięta. Przyczyną jest utrzymujący się wciąż w warstwie chmur pył z islandzkiego wulkanu, który uaktywnił się w środę rano.

Wszyscy pasażerowie linii lotniczych, którzy z tej przyczyny nie mogą wylecieć z lub do kraju, otrzymają zwrot pieniędzy za niewykorzystany na danym odcinku lot, mogą też próbować przebukować bilety na inny termin, ale nie wiadomo na kiedy - wciąż nie ma decyzji kiedy ruch zostanie przywrócony.

- Jeśli pasażer nie wykorzysta biletu na danym odcinku, linie lotnicze zwrócą mu pieniądze. Wystarczy zgłosić się do miejsca, w którym bilet został kupiony - biura podróży bądź naszego biura. Jeśli zakupu biletu dokonano przez internet - wystarczy zgłosić się do naszego call center lub bezpośrednio do stoiska PLL LOT na lotnisku bądź przy Wałach Jagiellońskich 2/4 w Gdańsku. Wówczas pieniądze zostaną przelane na konto - informuje pracownik Polskich Linii Lotniczych LOT.

Podobnie jest w przypadku pozostałych linii lotniczych, które latają z Trójmiasta.

Centra rezerwacyjne linii lotniczych

Polskie Linie Lotnicze LOT
0801 - 703 - 703
22 1 95 72 (z telefonu komórkowego)
www.lot.pl

Lufthansa
0801 - 312 - 312
22 338 13 00
www.lufthansa.com

Skandynawskie Linie Lotnicze SAS
22 850 05 00
www.flysas.pl

Wizzair
22 351 94 92
www.wizzair.com

Ryanair
0044 871 246 0000
www.ryanair.com
rb

Opinie (82) ponad 20 zablokowanych

  • Wizzair (2)

    Z tego co wiem to Wizzair nie odda pieniedzy za niewykorzystane bilety lotnicze tylko moze je ewentualnie przebukowac. Niestety pierwszenstwo w lotach beda mieli ludzie z czwrtku, potem z piatku itd. Czyli jesli masz bilet na nadziele, a lot bedzie odwolany to albo masz czekac nie wiadomo ile az nadejdzie Twoja kolej, albo załatwiaj sobie inny srodek zeby dostac sie np. do Anglii ale zwrotu juz nie dostaniesz. Firmy autokarowe juz winduja ceny wiec jak zwykle, jeden korzysta na nieszczesciu drugiego....

    • 7 0

    • re (1)

      można anulować bilet tylko telefonicznie w callcenter i czekać 10 dni roboczych na kasę...
      Tak zrobiłem, ciekawe czy oddadzą kasę...

      • 2 0

      • Mi kase oddali w ciagu 24 godzin

        • 2 0

  • TAKIE PRAWO

    ta chmura to nic innego jak pył z popielnika z piekielnego pieca Belzebuba, niedawno jeden samolot spadł z nieba i tam niejeden do piekła z tak wielka prędkością rąbnął aż w popielnik walnął, i tak więc wiadomo co jest grane, zwykła sprawiedliwość NIE DLA BELWEDERU to są znaki sprzeciwu z niebios !

    • 3 1

  • wizzair ryanair (4)

    Bilety zakupione w tych liniach lotniczych mozna zmieniac na stronach www , ewentualnie dzwoniac na infolinie, zwroty tez mozna zalatwic przez strony internetowe, bez wiekszych problemow .
    Szkoda czasu na stanie w kolejce na lotnisku do kasy biletowej
    linie lotnicze za anulowany lot musza zwrocic pieniadze za niewykorzystany lot przez pasazera.

    • 1 1

    • ...

      No co ty...a koleżance wyżej kazali czekać na swoją kolejkę...

      • 0 1

    • re (1)

      w wizzar nie anulujesz lotu w internecie, tylko możesz przebukować...

      • 0 0

      • w tym przypadku możesz dostać zwrot, wystarczy wypełnić formularz reklamacyjny na ich stronie

        • 0 0

    • dodzwonienie się graniczy z cudem

      poza tym 3,66zł za minutę jest

      • 0 0

  • Wizzair (1)

    Dodzwonić się pod wskazany numer telecentrum widniejący na stronie www.wizzair.com graniczy z cudem!!!Kiedy po 4 godzinach usłyszałam inny niż zajęty sygnał po chwili zamienił się on w komunikat mówiący, iż zostanę połączona z konsultantem, by po 2 sekundach usłyszeć nowy- iż wszyscy konsultanci są aktualnie zajęci i mam zadzwonić za kilka minut. Ten ostatni komunikat słyszałam dziś jakieś 50 razy, podczas mojej 4 godzinnej "przygody" z infolinią WIZZAIR.
    Wszystkim, którzy jak ja próbują uzyskać jakieś informację o swoich lotach, ewentualności ich wznowienia czy sposobu zmiany lub odzyskaniu swoich pieniędzy życzę by uzbroili się w mnóstwo cierpliwości. Przydatna rada - może MANTRA "OMMMMMMMMMM" - wycisza.
    Peeeeeeeessssssssssss: Na gdańskie lotnisko też wskazana ww. mantra. Cudownego weekendu, a miało być tak pięknie....
    Dziękuję z góry wulkanie:-))))))))0

    • 4 0

    • re

      przerabiałem to, jestem szczęściarzem, który dodzwonił się, ale nie mam żadnego
      potwierdzenia( a miałem dostać email) o anulowaniu. mogą złodzieje długo zwlekać...

      • 0 0

  • brakuje Norwegian (1)

    redaktorzy zaspali

    • 0 0

    • ...

      a po co mieli podawać numer do Norwegiana? Żebyś się głupio pytał czy twój samolot za 2 dni poleci? I tak Ci nikt nie odpowie a tylko tyłek będziesz zawracał

      • 0 0

  • czy ktoś ma zamiar odebrać kase za swoj bilet?

    czy ktoś z was miał zamiar dziś wylecieć tak jak ja i nic z tego nie wyszło?
    mialem mieć lot liniami ryanair, teraz nie wiem, jakie kroki mam czynić, zeby uzyskać zwrot pieniędzy. myśle ze dzwonieni na infolinie (siedziba w U.K) nic nie da..

    • 0 0

  • ZNAK

    A NIEBO POKRYJE CIEMNOŚĆ

    • 0 0

  • Wizzair

    Dodzwoniłam sie ponownie około godziny 14.30 pod wskazany na stronie trojmiasto.pl numer. Pani poinformowała mnie, ze jezeli dany lot jest juz skasowany to mozna bedzie przebukowac bilet lub ubiegac sie o zwrot pieniedzy. Tak wiec jesli ktos ma bilet np. na niedzielny poranek ( lot na 90% nie odbedzie sie) to dzis nie moze sie ubiegac o zwrot gotówki ale w niedziele juz tak.
    P.S autokarami radze nie jechac bo juz ceny skoczyły w gore, a do tego bardzo duzo osob sie do nich poprzesiadało wiec tunel moze byc delikatnie mowiac przytkany- chyba, ze komus uda sie promem;)

    • 1 0

  • Zwroty robimy przez strony www obie linie wizz i ryan maja specjalne ikonki na ktore trzeba kliknac i krok po kroku system prowadzi jak zrobiz czy to zmiane czy zwrot

    • 0 1

  • Ale za co?

    zajmujecie się szczególami a nie zauważacie że nad Polske nadciaga kleska i pogrom. ratuj si kto moze

    • 0 4

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane