- 1 Twórca Amber Gold pisze list do dziennikarzy (145 opinii)
- 2 700 stoisk i 1 mln gości w Gdańsku (93 opinie)
- 3 Pierwsza maszynistka SKM w XXI wieku (183 opinie)
- 4 Sześciu poszukiwanych wpadło w dwa dni (73 opinie)
- 5 Zamkną przystanek SKM na pół roku (125 opinii)
- 6 Autobus nie przyjechał? Oddadzą za taxi (109 opinii)
Łowcy pedofilów zatrzymali 24-latka na Przymorzu
Myślał, że proponuje seks dziecku, a niemoralną propozycję złożył łowcom pedofilów. Kiedy przyjechał w umówione miejsce przy ul. Obrońców Wybrzeża, czekała na niego grupa osób, która oddała 24-letniego mężczyznę w ręce policji.
O finale działań tzw. łowców pedofilów poinformowali nas czytelnicy w Raporcie z Trójmiasta. Dziękujemy za przesłane sygnały.
- We wtorek przed godz. 21 na ul. Obrońców Wybrzeża policjanci zatrzymali 24-letniego gdańszczanina, podejrzewanego o składanie propozycji obcowania płciowego osobie małoletniej [faktycznie rozmawiał z osobą dorosłą - dop. red]. Mężczyzna został ujęty przez grupę działającą na rzecz przeciwdziałania pedofilii. 24-latek został osadzony w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych. Funkcjonariusze pracują nad tą sprawą pod nadzorem prokuratora - mówi podinsp. Magdalena Ciska z Komendy Miejskiej Policji w Gdańsku.
Obywatelskiego zatrzymanie - McDonalds Obrońców Wybrzeża Gdańsk (42 opinie)
Łowcy pedofilów działają w Trójmieście. Poprzednie akcje
To nie pierwsza podobna sytuacja w Trójmieście. We wrześniu opisaliśmy historię naszego czytelnika, który zatrzymał mężczyznę, który myślał, że uwodzi 14-latkę.
Dwa lata temu łowcy pedofilów zatrzymali 47-latka z Gdyni.
![Przestępcy seksualni z Trójmiasta w bazie ministerstwa. 25 zdjęć i nazwisk](https://s-trojmiasto.pl/zdj/c/n/2/3261/150x100/3261958__kr.webp)
Opinie (275) ponad 20 zablokowanych
-
2023-10-18 12:10
Opinia wyróżniona
Najwyższa pora, aby służby zrobiono porządek z tymi domorosłymi łowcami pedofilów (72)
Co będzie następne, łowcy złodziei, włamywaczy, fałszerzy ? Od tego są służby, które jako jedyne mogą prowadzić tego rodzaju czynności zgodnie z przepisami i gwarancjami procesowymi. Już wielokrotnie prawnicy sygnalizowali, że tego rodzaju działalność jest co najmniej na pograniczu prawa.
- 433 582
-
2023-10-20 23:55
Bo co, bo biedny złodziej nie będzie mógł "pracować"? Jak służby nie dają rady to obywatele biorą sprawy w swoje ręce. Inna sprawa, że policja nie może być wszędzie i zawsze.
- 0 0
-
2023-10-20 19:27
Ta działalność nie jest na granicy prawa. Ta działalność jest całkowicie bezprawna, gdyż nosi znamiona nakłaniania do przestępstwa w tym przypadku do pedofilii. I nie ma znaczenia, że do czynu zakazanego nie doszło. Nakłanianie było i na to są bardzo jasne paragrafy. Do tzw. prowokacji policyjnej uprawnione są wyłącznie wymienione w przepisach służby
- 1 0
-
2023-10-19 16:41
Bronisz pedofili?
- 0 1
-
2023-10-19 11:17
Na pograniczu prawa to sam chyba jesteś. Każda metoda jest dobra jeżeli chodzi o łapanie zboczeńców, morderców itp.
- 1 1
-
2023-10-19 10:50
Skoro policja nic nie robi to ktoś to musi robić. Chciałbyś żeby jakiś zbok gwałcił Ci córkę czy wnuczkę ?! Lepiej robić cokolwiek niż nie robić nic. Na pewno proponuje nie bronić pedofili bo można się narazić
- 0 1
-
2023-10-19 06:31
A co ci przeszkadzaja, robia wiecej niz inne służby w tym kierunku.
- 2 1
-
2023-10-18 21:41
Pomyśł
Już wielokrotnie prawnicy sygnalizowali, że tego rodzaju działalność jest co najmniej na pograniczu prawa. -- jestem ciekawy jak w przypadku tragedii ma to wpływ na rodziców skrzywdzonego dziecka....
- 3 4
-
2023-10-18 19:09
(4)
Bob, warto by sprawdzić po IP kim jesteś, coś mi śmierdzi że jesteś podobnym zwyrolskim pedofilem jak ten złapany. Bronisz złapanego pedofila na gorącym uczynku????
- 9 8
-
2023-10-18 20:02
(3)
ci łowcy będą fikać aż pierwszy z nich zarobi nożem w grdykę
- 4 7
-
2023-10-19 09:40
od ciebie zboku ? może sobie wetknij kołek w zad ??!
- 0 0
-
2023-10-19 09:31
Od ciebie? (1)
Coś czuję,ze jesteś wojownikiem LGBT, grozisz w necie spieralasz w świecie.
- 2 3
-
2023-10-19 09:41
oby ci się stało to co dziecku się stać miało !, nawet w więzieniu wiedzą że najgorsza ludzka szmata to ta co dzieci krzywdzi, oby ci kompa sprawdzili ! IP już mamy
- 1 2
-
2023-10-18 18:50
Finansowo to pewnie oplaca sie zainscenizowac to wszystko od a do z.
Wykolejenca, ktory za skrzynke wodki przyjmie na klate takie zarzuty, znalezc bedzie najlatwiej, od tego bym zaczal :)
- 1 4
-
2023-10-18 18:23
Trollu co ci się nie podoba? (1)
Że ludzie inwestują czas, pieniądze, aby złapać pederastów?
Zatrzymanie obywatelskie zgodne z prawem. Może sam masz za uszami,że tak cię to boli?!- 8 9
-
2023-10-21 22:41
Definicja
Sprawdź kim jest pederasta a kim pedofil. Warto wiedzieć. Warto też nalegać na to, aby to aparat państwowy wykonywał należycie swoje obowiązki. Takie ujęcie i prowokacja są tak samo bardzo medialno-spektakularne jak i bardzo niebezpieczne bo świadczą o gangrenie toczącej państwo. Innymi słowy wolałabym, aby tego typu prewencja i działania to była domena odpowiednio przygotowanych służb niż obywateli-szeryfów. Wtedy będziemy mogli czuć się bezpiecznie (długofalowo).
- 1 0
-
2023-10-18 18:06
Widac ze sie pozamieniales z kurczakiem
Na mózgi. Jeżeli odpowiednie służby nie zajmują się odlawianiem pedofilów to chyba dobrze ze ktos inny złapał takiego zanim zrobił dziecku krzywdę?
- 6 10
-
2023-10-18 16:32
tacy to jeszcze moga kogos znanego zlapac...
- 1 0
-
2023-10-18 16:04
a co, boisz się w necie wyrywać?
- 0 4
-
2023-10-18 15:31
Pokazać zdjęcie
- 2 0
-
2023-10-18 14:55
tacy łowcy niewiele różnią sie od tych co łapia w USA sa łowcy emigrantów przy granicy z Meksykiem to głownie patologia jest (2)
te opisane sprowokowane przypadki to sa psychole i nikt wiecej i te szkodniki to maja białe kołnierzyki i kasę jak ci z Sopotu co działali tam latami w tej knajpie .
Zadne dzieko nie jest az tak głupie by sie umówić z dorosłym na seks i to wiekszosci jakiejś biednej patologii.
Wiec oni nikogo nie łapia i tylko robią prowokacje celowa i manipuluja psycholami co wszedzie na swiecie jest zabronione .- 12 5
-
2023-10-18 21:55
wystarczy że pedofil czymś zaimponuje, patrz ostatnia afera youtuba
- 0 2
-
2023-10-18 18:13
A kto normalny umawia sie na seks z niepelnoletnia?
To nie jest prowokacja. Ci kolesie to zwyrole. A psychologii dzieciaków widac nie ogarniasz i nie wiesz jak latwo nimi manipulować. I takie zwyrole to wykorzystują. Nie usprawiedliwiaj pedofili bo jest to chore czlowieku.
- 13 9
-
2023-10-18 14:08
a co, boisz się że cię złapią ?
- 6 6
-
2023-10-18 13:53
Ważniejsze jest to, (2)
że każdy z nich potem bez problemu się z tego wybroni. Linia obrony jest zawsze taka sama - w rzeczywistości składał propozycję dorosłej osobie. I po sprawie. I tu zgoda - tym ma zajmować się policja, a nie samozwańczy szeryf.
- 26 8
-
2023-10-18 19:32
Nieprawda. (1)
Łowcy mają dostęp do wyroków sądów, ponieważ są w nich stroną. Zapadają również wyroki bezwzględnego więzienia. Proszę nie pisać bzdur.
- 5 6
-
2023-10-19 09:59
Więzienie dla 24 latka który
próbował się umówić z innym 24 latkiem???
- 3 0
-
2023-10-18 13:49
(4)
Akurat w tym wypadku nie interesuje mnie, że działalność jest na pograniczu prawa. Najważniejsze, żeby skutecznie wyłapywać pedofilów.
- 16 15
-
2023-10-18 14:02
A potem co? Przeniesienie na inną parafię? (3)
- 6 11
-
2023-10-18 20:54
Już w celi nim się zajmą
- 2 3
-
2023-10-18 15:14
Sąd, teraz będą wolne Sądy. (1)
- 2 11
-
2023-10-18 19:26
Nawet wczoraj praworządność wróciła
- 5 0
-
2023-10-18 13:19
Jesteś następny
- 2 9
-
2023-10-18 13:08
A co?
Boisz się?
- 5 11
-
2023-10-18 12:48
(6)
Skoro policja ma w 4 literach obywateli to obywatele biorą sprawy w swoje ręce. Zapytaj sklepikarzy co myślą o działaniach tzw, stróżów prawa w kwestii złodziejstwa.
- 30 9
-
2023-10-18 13:03
(5)
bo Ziobro podwyższył próg kradzieży i wypuścił złodziejstwo z więzień
- 18 10
-
2023-10-18 21:53
Gdyż minister Ziobro jest wrażliwy społecznie. Jeszcze rok temu złdziej mógł czmychnąć ze sklepu w kurtce zimowej, niby
ja przymierzając. Kurtce za zaledwie 480 zł. I to było tylko wykroczenie. No tak, ale panie, jaką kurtkę można było mieć za taką kwotę. A tu jeszcze teraz inflacja, ceny w górę. Ale nasz zziębnięty, biedny złodziej może teraz próbować niemal bezkarnie podprowadzić kurtkę za 740-780 zł. A za tyle to już coś da się wybrać ;-)
- 3 0
-
2023-10-18 14:43
Więcej grozi za kradzież katalizatora niż za gwałt na ministrancie. (3)
- 15 12
-
2023-10-19 12:32
Kradzież katalizatora to spora dotkliwość dla poszkodowanego...
A ministrant się przecież nie zmydli...
- 1 1
-
2023-10-18 16:43
a co miałeś problem? (1)
to zgłoś się że ktoś cię wykorzystał
- 8 4
-
2023-10-18 19:26
Jankowski i Mayor...
- 4 2
-
2023-10-18 12:32
A co
lubisz dzieci tak trochę inaczej niż wszyscy.
- 17 31
-
2023-10-18 12:32
to rozległy temat do dyskusji (3)
z jednej strony każde uratowane dziecko od pedofila to sukces
kolejna sprawa? co 14nastolatka ma w głowie żeby w tym wieku pakować się w jakiekolwiek tego typu relacje? nie ważne ile lat ma ta druga osoba
a co będzie jak okaże się że to pomyłka i taka osoba zostanie niesłusznie oskarżona i przyklejona do niej łatka?- 36 13
-
2023-10-18 16:42
w tym wieku niektórym smarkulom mózg nie działa
co tydzień w szkłach za roczki z kimś innym chodzą, tak było lata temu i tak jest teraz
- 15 5
-
2023-10-18 14:57
niema takich obecnie dzieciaki sa bardziej wyedukowane niz kiedys (1)
- 9 3
-
2023-10-18 21:50
Zdziwiłbyś się ale jednak są
Wystarczy że 14stolatka ma jakieś mniejsze/większe problemy natury psychologicznej/psychicznej/rodzinnej. Edukacja nie ma tu nic do rzeczy, szkoły co najwyżej mają jakieś spotkania dla rodziców przed wywiadówkami na ten temat i tyle. Dzieci z problemami i w dodatku bez tarczy rodzicielskiej są najczęściej ofiarami pedofilów i nie mając wsparcia całą tą traumę noszą w sobie
- 10 1
-
2023-10-18 12:27
(15)
Już 2 osoby fałszywie oskarżone popełniły samobójstwo przez nich. W dodatku chyba prawie wszyscy co ich zatrzymali wyglądali i mówili jak osoby z zaburzeniami psychicznymi. Zresztą chyba żaden nawet nie został skazany przez sąd bo nie było dowodów. Im tylko chodzi o granie pod publikę i robienie hajsu z tego bo chodliwy temat.
- 126 55
-
2023-10-24 01:31
Słabe jest co piszesz
- 0 0
-
2023-10-18 20:41
Znowu obrażają ludzi.
wyglądali i mówili jak osoby z zaburzeniami psychicznymi - rozwiniesz to jakoś?
Zaburzeń psychicznych najczęściej nie sposób dostrzec ot tak.- 4 4
-
2023-10-18 18:09
Tak na pewno...
Ale jak kawa na ławie było pokazane ze taki.jeden z drugim gadają z nieletnia i próbują się z nią umówić na seks... ale ty wlasnie wmawiasz ludziom ze tak nie bylo??? co za dno umyslowe chronić pedofilów.... Nie do pomyslenia...
- 15 9
-
2023-10-18 14:00
Mnie zastanawia, dlaczego policja się nie zainteresuje skąd mają zdjęcia gołych dzieci na wabia? (6)
- 41 10
-
2023-10-18 14:12
(5)
A skąd wiesz, że mają? Prosiłeś ich o przesłanie?
- 25 18
-
2023-10-18 14:30
Nie wiem, łapią na zdjęcie tłumika od Dacii Duster? (4)
Włącz myślenie pajacu.
- 34 12
-
2023-10-18 15:38
Obejrzyj chociaż jedną transmisję tych łowców. (3)
Zobacz, kto zaczyna rozmowę i jak ona się toczy. Powiem więcej - załóż sobie profil na dowolnym czacie - np. Kasia 13. Popieram łowców całym sercem a ty nie broń pedofilów.
- 47 21
-
2023-10-18 20:36
Szkoda mi czasu (1)
Ale Ciebie to chyba kreci
- 1 5
-
2023-10-19 14:09
kasuj filmy lepiej
- 1 1
-
2023-10-18 16:41
Powiesz to znanemu reżyserowi?
Za spotkanie na czacie mogą starego dziada pogłaskać tyle i tylko tyle.
- 10 7
-
2023-10-18 12:40
Tiaaaa (4)
tu mi jedzie czołg, nie miał nic na sumieniu i popełnia samobójstwo.
- 52 69
-
2023-10-18 14:00
Zostali zaszczuci, zacznij myśleć. (2)
- 42 12
-
2023-10-18 15:37
Nie dwie, tylko jedna... (1)
nie fałszywie - bo przyznał się na transmisji do wszystkiego, zresztą dowody były niepodważalne, no i nie zaszczuci - bo szedł prosto z posterunku, gdy rzucił się pod pociąg. Znajomi nawet nie zdążyli go zaszczuć.
- 25 15
-
2023-10-19 14:07
zawsze jest tak że swój swojego bronić będzie, po prostu szkoda towarzysza tych samych zainteresowań, taka stadna natura że grupują się ci co mają podobne zainteresowania i wstawiają się za sobą albo bronią nawzajem, jak Piotrowicz i ksiądz od "masowania brzuszków"
- 1 2
-
2023-10-18 13:52
Jedzie i strzela nawet! Domorosły psychiatra się znalazł p-tfu!
- 33 3
-
2023-10-18 12:19
Nie mam nic przeciwko ewentualnej działalności łowców włamywaczy (10)
- 224 9
-
2023-10-18 12:28
(9)
ja też nie, chciałbym też łowców złodziei rowerów
- 172 6
-
2023-10-19 12:30
Jak już będą łowcy wszystkiego...
... to pojawią się fałszywi łowcy i trzeba będzie powołać łowców fałszywych łowców!
- 4 0
-
2023-10-18 17:14
NIe trzeba lowcow, wystarczy zlodziejom rowerow lamac noge w kolanie. nic wiecej nic mniej. I bedzie koniec kradziezy.
- 17 3
-
2023-10-18 15:31
Założyliśmy grupę
Będziemy łapać kolegów Nowaka
- 15 6
-
2023-10-18 12:38
A co ze złodziejami politykami ? (5)
- 67 29
-
2023-10-18 17:15
No dla politykow trzebaby pomyslec, bo oni na wozku moga sobie jezdzic, ale cos sie wymysli.
- 0 0
-
2023-10-18 14:45
Właśnie wracają do władzy.
Wymienią tych aktualnych.
- 14 13
-
2023-10-18 14:10
Panie Kulawy, ale panu język złagodniał (2)
"Spadaj"?!
- 10 13
-
2023-10-18 15:03
Bo my są kulturalne. (1)
- 4 11
-
2023-10-19 07:29
Wybiórczo kulturalne i inteligentne bezobjawowo.
- 1 0
-
2023-10-18 11:46
Opinia wyróżniona
(14)
Świetna akcja,bez litości dla ludzi krzywdzacych dzieci.Inna sprawa,że w dzisiejszych czasach bardzo trudno sprawdzić i cały czas wiedzieć z kim dziecko pisze...tym bardziej że te messengery i inne komunikatory wiadomości znikają...podstawą to kontakt z dzieckiem i nakreślenie zagrożeń...Niestety technologie również wprowadziły zło.
- 284 83
-
2023-10-19 12:27
Nie technologie a oni zawsze byli
Choćby trynkiewicz
- 0 1
-
2023-10-18 12:16
(2)
Bzdury piszesz bo nie masz pojęcia o technologi do której się odwołujesz. Weryfikacja komunikatorów jest prosta, ale trzeba wiedzieć jak to robić.
A jeśli mówimy o podstawach, to zasadą jest by nie wypowiadać się w tematach których się nie rozumie, więc przestań stawiać klocki odnośnie technologii której nie rozumiesz.- 12 3
-
2023-10-18 12:39
(1)
Weryfikacja komunikatorów jest prosta....naprawdę,każdy rodzic ma tą wiedzę?Tylko trzeba wiedzieć jak to zrobić...ehhh...dziękujemy wujku dobra rado.
- 0 8
-
2023-10-18 12:58
Każdy może taką wiedzę zdobyć, to nie jest czarna magia - ależ proszę, człowieku piszący byle co i byle jak.
- 7 2
-
2023-10-18 12:05
(5)
Takie sprawy niech załatwia policja a nie janusze z kamerkami. Ponoć już komuś musieli płacić odszkodowanie, bo "ujęli" nie tą osobę co trzeba.
- 25 15
-
2023-10-18 13:36
(1)
ooo uderz w stół a nożyce się odezwą ? co strach obleciał ? Policja ... doskonale te środowisko wie że policja jest nieudolna w tym temacie i dlatego tak odważnie działacie , poza tym informator w Policji za odpowiednią sumę da znać przed akcją prawda ? jak to jest od lat ... a Łowców Pedofili nie da się tak łatwo kupić
- 4 4
-
2023-10-18 17:08
Policja nie może udawać dziecka, społecznicy mogą i dobrze, że to robią.
- 6 3
-
2023-10-18 13:26
twardziele w temacie bo ich temat nie dotyczy to może obowiązkowe alkotesty w pracy o 8 o 13 i na koniec roboty ? policja przypilnuje
- 2 2
-
2023-10-18 12:39
Też tak uważam - od takich spraw jest Policja a nie `wszystkowiedzący ` Svencjusz chłopski filozof :))))))) (1)
- 11 12
-
2023-10-18 13:27
to pijanego w aucie też nie można zatrzymać bo od tego jest policja ? Laicy których temat nie dotyczy ...a może sami macie jakieś filmiki na kompach że tak swojego bronicie ? oby policja to sprawdziła !
- 4 10
-
2023-10-18 11:50
rzecz jasna, dowody sa klarowne ze dziecko ktorego nie zdolal spotkac, juz fizycznie skrzywdzil? (3)
swietna akcja? naprawde? bezprawie w pelnym obliczu?
Skoro oni tacy bojownicy, dlaczego sie ukrywaja? tak samo jak i inni denuncjatorzy?- 23 25
-
2023-10-19 14:06
tylko pedofil może coś takiego napisać
- 0 2
-
2023-10-18 17:03
Ktoś wie skąd łowcy? (1)
ECPU, Strażnicy, CGU?
- 3 1
-
2023-10-18 22:42
Z Sherwood
- 4 1
Wszystkie opinie
-
2023-10-18 11:46
Opinia wyróżniona
(14)
Świetna akcja,bez litości dla ludzi krzywdzacych dzieci.Inna sprawa,że w dzisiejszych czasach bardzo trudno sprawdzić i cały czas wiedzieć z kim dziecko pisze...tym bardziej że te messengery i inne komunikatory wiadomości znikają...podstawą to kontakt z dzieckiem i nakreślenie zagrożeń...Niestety technologie również wprowadziły zło.
- 284 83
-
2023-10-18 11:50
rzecz jasna, dowody sa klarowne ze dziecko ktorego nie zdolal spotkac, juz fizycznie skrzywdzil? (3)
swietna akcja? naprawde? bezprawie w pelnym obliczu?
Skoro oni tacy bojownicy, dlaczego sie ukrywaja? tak samo jak i inni denuncjatorzy?- 23 25
-
2023-10-18 17:03
Ktoś wie skąd łowcy? (1)
ECPU, Strażnicy, CGU?
- 3 1
-
2023-10-18 22:42
Z Sherwood
- 4 1
-
2023-10-19 14:06
tylko pedofil może coś takiego napisać
- 0 2
-
2023-10-18 12:05
(5)
Takie sprawy niech załatwia policja a nie janusze z kamerkami. Ponoć już komuś musieli płacić odszkodowanie, bo "ujęli" nie tą osobę co trzeba.
- 25 15
-
2023-10-18 12:39
Też tak uważam - od takich spraw jest Policja a nie `wszystkowiedzący ` Svencjusz chłopski filozof :))))))) (1)
- 11 12
-
2023-10-18 13:27
to pijanego w aucie też nie można zatrzymać bo od tego jest policja ? Laicy których temat nie dotyczy ...a może sami macie jakieś filmiki na kompach że tak swojego bronicie ? oby policja to sprawdziła !
- 4 10
-
2023-10-18 13:26
twardziele w temacie bo ich temat nie dotyczy to może obowiązkowe alkotesty w pracy o 8 o 13 i na koniec roboty ? policja przypilnuje
- 2 2
-
2023-10-18 13:36
(1)
ooo uderz w stół a nożyce się odezwą ? co strach obleciał ? Policja ... doskonale te środowisko wie że policja jest nieudolna w tym temacie i dlatego tak odważnie działacie , poza tym informator w Policji za odpowiednią sumę da znać przed akcją prawda ? jak to jest od lat ... a Łowców Pedofili nie da się tak łatwo kupić
- 4 4
-
2023-10-18 17:08
Policja nie może udawać dziecka, społecznicy mogą i dobrze, że to robią.
- 6 3
-
2023-10-18 12:16
(2)
Bzdury piszesz bo nie masz pojęcia o technologi do której się odwołujesz. Weryfikacja komunikatorów jest prosta, ale trzeba wiedzieć jak to robić.
A jeśli mówimy o podstawach, to zasadą jest by nie wypowiadać się w tematach których się nie rozumie, więc przestań stawiać klocki odnośnie technologii której nie rozumiesz.- 12 3
-
2023-10-18 12:39
(1)
Weryfikacja komunikatorów jest prosta....naprawdę,każdy rodzic ma tą wiedzę?Tylko trzeba wiedzieć jak to zrobić...ehhh...dziękujemy wujku dobra rado.
- 0 8
-
2023-10-18 12:58
Każdy może taką wiedzę zdobyć, to nie jest czarna magia - ależ proszę, człowieku piszący byle co i byle jak.
- 7 2
-
2023-10-19 12:27
Nie technologie a oni zawsze byli
Choćby trynkiewicz
- 0 1
-
2023-10-18 11:56
(7)
Cała inicjatywa bardzo dobra i popieram łapanie tych zwyrodnialców ! Ale czas trochę wziąć się za tą pseudo grupę interwencyjną w kominiarkach i kamizelkach z Łowców Pedofili!!! Prowokować, doprowadzać do spotkania i dalej policja a nie jacyś niespełnieni panowie bawią się w antyterrorystów
- 116 22
-
2023-10-18 12:13
dokładnie. ciekawe dlaczego nie zasadzają sie na tych co mają odpowiednie koneksje?
- 20 0
-
2023-10-18 12:14
zapoznaj się z definicją prowokacji - to podżeganie do popełnienia przestępstwa.
czy ci "łowcy podofili" nakłaniali tego typa do przestępstwa ?? . Po czyjej stronie była inicjatywa popełnienia czynu przestępczego ?. Czy "łowcy" zmusili tego typa do składania takich propozycji ??? . Zwyrodnialców powinno się eliminować ze społeczeństwa . Amen
- 7 9
-
2023-10-18 12:27
policjanci jak każda formacja mundurowa działają na rozkaz
rozkazy / polecenia służbowe wydają im przełożeni ,a ci mają inne priorytety - łupić ludzi mandatami , koniec kropka . Więc wszelka inicjatywa "szeregowych" policjantów jest tępiona , jesteś oporny to "zdyscyplinujemy" cię zabierając np. dodatek służbowy albo obniżając ocenę roczną co może skutkować przeniesieniem na niższe stanowisko służbowe (gorzej płatne). Kreatywność i inicjatywa w tej formacji nie jest wskazana - masz tańczyć jak ci przełożeni grają . Koniec kropka.
- 2 3
-
2023-10-18 12:28
(2)
ale oni zawsze policję powiadamiają i przekazują typków w ręce policji
- 1 6
-
2023-10-18 12:42
(1)
po czym typki po przesluchaniu sa zwalniane do domu. Przeciez nawet jak on mysli ze rozmawia z 14 latka to faktycznie rozmawia z chłopem przebranym za komandosa wiec nie ma zadnego przestepstwa. Taki typ wyjdzie i tylko bedzie bardziej ostrozny a duzi chlopcy przebrani za rutkowskiego gratuluja sobie sukcesu monetyzujac wyswietlenia empatycznych durniow pod swoimi filmami na yt. Gratulacje
- 19 0
-
2023-10-18 18:42
Nic dodać nic ująć
- 2 0
-
2023-10-18 13:04
ten tytułowy "łowca pedofilów" sam wygląda jak pedofil, sorry ale wg mnie to jakiś śliski typ
oczywiście łapanie zwyrodnialców to słuszna idea ale mnie ten facet prowadzący nie przekonuje, jakby upaja się tymi odczytywanymi smsami, dziwny, naprawdę dziwny, nie wzbudza zaufania
- 11 0
-
2023-10-18 11:56
(11)
Dziś zatrzymani jutro wypuszczeni
- 24 3
-
2023-10-18 12:04
(9)
Jeśli nie było przestępstwa (a nie było!), to nawet nie powino być zatrzymania.
- 18 1
-
2023-10-18 12:12
Ci " łowcy" (1)
Sami są zboczeni
- 15 0
-
2023-10-19 08:04
Dorosły facet udaje dziecko w internecie - to nie jest normalne. A potem pozuje - że on jest przecież "łowcą".
- 0 0
-
2023-10-18 12:31
Nie było? To przeczytaj sobie art. 200a kodeksu karnego. (6)
A dopiero potem się wypowiadaj.
- 1 7
-
2023-10-18 13:48
Może Ty przeczytaj, tylko ze zrozumieniem (5)
Tan art. mówi o uwodzeniu małoletniego przez net. Tylko, że w tym przypadku nie było żadnego małoletniego. Pojmujesz, czy nadal nie?
- 7 2
-
2023-10-18 14:32
Takiś pewien? To zacytuję fragment orzeczenia SN w tej materii, aby jasno uzmysłowić obrońcom pedofili w czym rzecz (4)
"W wypadkach, w których błąd będzie polegał na urojeniu sobie przez sprawcę, że komunikuje się z małoletnim poniżej lat 15, gdy w istocie będzie to osoba starsza, możliwe będzie pociągnięcie sprawcy do odpowiedzialności karnej za usiłowanie nieudolne przestępstwa groomingu, ze względu na fakt, że sprawca nie uświadamia sobie, że dokonanie jest niemożliwe ze względu na brak przedmiotu nadającego się do popełnienia na nim czynu zabronionego."
- 4 1
-
2023-10-19 06:56
(2)
Mało to precyzyjne. Jak udowodnić ze ktoś sobie coś uroił skutecznie? Wystarczy że ktoś powie ze domyślił się że nie rozmawia z kimś niepelnoletim i żartuje sobie tak jak i z niego żartują. I jak mu udowodnisz ze kłamie?
- 1 0
-
2023-10-19 09:42
Ukradnę Ci telefon, a potem powiem na policji, że to było dla żartu. (1)
- 0 0
-
2023-10-19 10:11
Błysnąłeś intelektem nie ma co. Mylisz fakty z domysłami.
- 0 0
-
2023-10-19 08:09
A ja przypomnę że zgodnie z art. 24 k.k. "odpowiada jak za podżeganie, kto w celu skierowania przeciwko innej osobie postępowania karnego nakłania ją do popełnienia czynu zabronionego; w tym wypadku nie stosuje się art. 22 i 23.". A za podżeganie, zgodnie z art. 19 grozi kara jak za przestępstwo "główne". Czyli wedle przepisów, ci "łowcy" powinni odpowiadać tak samo, jak pedofile których łapią.
- 0 0
-
2023-10-18 12:11
I słusznie.
Prowokacja to nie dowód.
- 7 0
-
2023-10-18 11:58
Typowa samowola uzurpacyjnych stróżów prawa i moralności (2)
- 46 10
-
2023-10-18 12:13
Nawet do straży miejskiej (1)
Tych łowców by na sprzatacke nie przyjelia teraz rżnął wielkich szeryfow
- 8 1
-
2023-10-19 05:39
co to jest sprzatacke?
- 0 0
-
2023-10-18 12:02
Nie żebym bronił pedofila... (7)
Ale między 14 a 24 lata jest mała różnica. A jak dziadek ma 20 lat młodszą to jest już ok...
Wiem, że 14 to nie 18, ani 21 - to dziecko, ale z perspektywy tych osób to nie ma tak wielkiej siły. Tak jak w podstawówce "podkochiwaliśmy" się w nauczycielkach i żaden z 12, 13 letnich chłopców nie widział przestęstwa w takim myśleniu, które oczywiście było marzeniem wielu. 12, i 13 lat myśli się już o seksie, popęd robi swoje. Rozumiem, że żyjemy w innej cywilizacji, ale tylko chciałem nadmienić, że to nie jest nic takiego zboczonego, zwyrodnialczego, tylko coś naturalnego. Chory jest brak panowania nad tym, ale to nie bierze się z wypaczenia, a z natury.- 23 47
-
2023-10-18 12:11
Tak właśnie Ci zwyrodnialcy myślą i tak to sobie tłumaczą. Weź Ty się człowieku zastanów, co piszesz.
- 18 5
-
2023-10-18 12:19
Między 20 a 10 też nie duża. Masz tok rozumowania pedofila.
- 18 4
-
2023-10-18 13:03
Temu Michauwoi służby powinny zrobić wjazd na chatę i komputer przetrzepać.
- 4 2
-
2023-10-18 20:12
Ok groomer
- 0 1
-
2023-10-18 21:58
Nie wiem, co tu ludziom usiłujesz wciskać. "Mała różnica" to jest pomiędzy 14 lat a 15,5. Tym niemniej z punktu widzenia prawa (1)
zasadnicza.
- 3 1
-
2023-10-18 22:52
A gdy chloak 15,5 podrywa dziewczyne 14 - to tez jest mala roznica?
- 1 0
-
2023-10-19 09:45
Xxx
Kiedyś ktoś mi powiedział że za x lat pedofile będą walczyć o swoje prawa, czytając te komentarze mam wrażenie że to już się dzieje. Masakra
- 1 0
-
2023-10-18 12:02
Ci pseudo łowcy udają 16 letnie dziewczyny (8)
Wysyłają zdjęcia porobionych na 30stki nastolatek i szukają wielkich pedofili. Nie oszukujmy się, to nie ma nic wspólnego z prawdziwą pedofilią.
- 99 16
-
2023-10-18 12:13
To chyba nie do końca tak (5)
Z 16stką czy nawet z 15stką sex jest legalny więc można umawiać się do woli. Oni udają max. 14-latki bo do tego wieku jest to karalne. Natomiast ciekawi mnie paragraf z jakiego zbok zostaje zatrzymany. Może ktoś zna?
- 15 0
-
2023-10-18 13:06
Kk 200a - proponowanie wspolzycia osobie ponizej lat 15 kara bodajże do 2 lat. (4)
- 4 0
-
2023-10-18 13:11
no, tylko że to nie miało miejsca (3)
bo proponował 40letniemu wojtkowi (zbokowi z łowców), który się podszywał
- 15 0
-
2023-10-18 14:14
(2)
Liczy się intencja
- 0 4
-
2023-10-18 19:32
Liczy się kto faktycznie jest po drugiej stronie klawiatury.
- 4 0
-
2023-10-19 00:06
Intencja?
Raczej myślozbrodnia.
Dobra papuga i te zwyrole łapiduchy same z pierdla długo nie wyjdą, z długów także. Raz trafią na kogoś z kasą.- 1 0
-
2023-10-18 12:14
Ci łowcy podniecaja (1)
Się przy swojej robocie
- 17 3
-
2023-10-18 18:52
Boli co? Że nie znasz dnia ani godziny...
- 1 3
-
2023-10-18 12:02
Jaka kategoria prawna? (6)
Czy proponowanie seksu dorosłym osobom jest karalne?
Bo, póki co, nie ma chyba w Polsce penalizacji myślozbrodni, zatem nie powinno mieć znaczenia, co "obwiniony" myślał. Liczą się fakty.- 53 3
-
2023-10-18 12:37
Zamiar, usiłowanie - to pojęcia prawne, ignorancie. (3)
Także i tu dewiant został schwytany nie dlatego, jak sugerujesz, że sobie w domu robił dobrze do zdjęć dzieci ze szkoły, ale że umówił się świadomie z osobą, która mu podała wiek, dziecięcy, rozmowę prowadził z treściami typowymi dla zboczeńca i na spotkanie przybyło. To konkretne działania, zamiar, realizacja. Ogarnęło przygłupie stworzenie?
- 2 8
-
2023-10-18 12:41
Czyli go sprowokowała (1)
A pedofilia to choroba więc to podchodzi na znęcaniu się nad chorym
- 1 3
-
2023-10-18 18:54
Przestań się nieudolnie tłumaczyć.
Jesteś ewolucyjnym błędem i najlepiej będzie jak sam się wyeliminujesz.
- 0 3
-
2023-10-18 13:55
Tak konkretnie, to w tym przypadku mamy do czynienia z usiłowaniem nieudolnym, które jednak również jest karalne.
- 0 2
-
2023-10-18 18:52
Mylisz się
Jest myslozbrodnia, tzw przygotowanie do przestepstwa czy cos. Sad uznaje ze nie wiem masz noze kuchenne w domu, do miesa i do sera i na tej podstawie uznaje ze przygotowywales sie zeby zabic kaczynskiego podczas zgromadzenia.
- 4 0
-
2023-10-19 09:25
A rzekome dziewczynki mają 14 lat i 11 miesięcy
- 0 0
-
2023-10-18 12:02
(2)
a ile z osób "złapanych" przez nich to faktycznie pedofile, bo najczęściej wygląda to w ten sposób, że robią prowokacje na ludziach wyraźnie opóźnionych umysłowo?
- 51 2
-
2023-10-18 12:41
Czy to opiekun przywiózł upośledzonego samochodem?
A może jednak osobnik, który dał radę wyrobić prawo jazdy, czy jednak jakiś w pełni władz umysłowych celowo ustalił z kimś, kto podał się za dziecko, że przyjedzie dokończyć temat?
Widać że nie rozumiesz prawa ani okoliczności. Być może właśnie upośledzony jesteś. Ale pisz w takim razie pod czyjąś kontrolą bo nielogicznie ci wychodzi.- 0 9
-
2023-10-18 21:06
Jak upośledzony to może tak robić?
Może być pedofilem? Super
- 0 3
-
2023-10-18 12:03
Ok zatrzymali, przekazali i co dalej? (5)
Czy taki podejrzany smakosz dzieci będzie siedział? Wątpię.
Czy będzie się musiał leczyć? Wątpię.
Czy będzie pod obserwacją? Założą mu kartotekę i co dalej? Co należy zrobić by takie złapanie spowodowało żeby się zbok zmienił?- 18 0
-
2023-10-18 12:07
Sprawdzić czy nie ksiądz
- 8 1
-
2023-10-18 12:14
Nic mu nie zrobią (1)
Do niczego nie doszło.
- 5 0
-
2023-10-18 13:57
Zrobią
Dostanie pajdę za usiłowanie.
- 0 6
-
2023-10-18 13:08
przenieść do innej parafii?
- 3 1
-
2023-10-18 22:58
Prezes pizzz
Nic wypuścimy za pare lat poleci z waszych kieszeni na utrzymanie i spowrotem to samo zero edukacji programów czego kolwiek ciemnogród zamknąć i upośledzać bardziej
- 1 0
-
2023-10-18 12:06
Niestety (2)
Oni tylko się bawią w łowców. Z potencjalnymi pedofilami piszą wabiki - osoby dorosłe. osobę ze skłonnościami do pedofili policja po przesłuchaniu wypuści na wolność. strata czasu.
- 34 1
-
2023-10-18 14:01
Mają go do lochu wtrącić? (1)
Został zatrzymany, usłyszy zarzuty i stanie przed sądem. Do realizacji zamiaru nie doszło, więc żaden sąd w takiej sytuacji nie przyklepie tymczasowego aresztu.
- 3 1
-
2023-10-19 05:47
może by doszło
gdyby zamiast nich pojawiła się 12 letnia dziewczynka. Moim zdaniem dobrze, że tacy łowcy działają... skoro nikogo innego ten temat nie interesuje... to tak jak łowcy zieleni czy zwierząt... każdy robi to co lubi
- 0 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.