- 1 Będą trzy pasy na Obwodnicy Trójmiasta? (213 opinii)
- 2 Ponad 20 tys. zł za kurs taksówką (233 opinie)
- 3 Zalane ulice po burzy nad Trójmiastem (168 opinii)
- 4 Nurkowie odkryli wrak z szampanem (22 opinie)
- 5 W biały dzień kradł rośliny z trawnika (114 opinii)
- 6 Ministerstwo dało pieniądze na Złotą Bramę (71 opinii)
Manifestacja młodych na Długim Targu
Pikieta pod fontanną Neptuna w Gdańsku.
Ok. 300 osób w różnym wieku wzięło udział w manifestacji pod hasłem "Strefa wolna od stref", która rozpoczęła się o godz. 18 przed Dworem Artusa w Gdańsku.
Tym razem młodzi ludzie zebrali się, by zamanifestować swój przeciw wobec przemocy w przestrzeni publicznej, zarówno tej słownej, jak i fizycznej. Początkowo motywem przewodnim manifestacji miał być sprzeciw wobec wyznaczania w Polsce symbolicznych "stref bez" kogoś lub czegoś. To reakcja na akcję jednego z tygodników, który postanowił do swojego wydania dołączyć naklejkę z napisem "strefa bez LGBT".
Jednak po sobotnich wydarzeniach w Białymstoku, gdzie chuligani zaatakowali uczestników tamtejszego Marszu Równości, a następnie stoczyli regularną bitwę z Policją (ponad 40 napastników zatrzymano, wielu z nich usłyszało już zarzuty, policja szuka kolejnych sprawców), to właśnie tym wydarzeniom poświęcony był gdański wiec.
Pikieta pod fontanną Neptuna. Wiersz Anny Wieser
- Chcemy żyć w wolnej i bezpiecznej Polsce, w takiej Polsce, w której nikt nie jest dyskryminowany za swoje poglądy i życiowe wybory. W Polsce, w której za pokazywanie swoich uczuć nie grozi pobicie - mówili organizatorzy.
Nad zgromadzonymi na Długim Targu powiewały tęczowe flagi środowiska LGBT oraz flagi partii Wiosna. Wśród uczestników można było dostrzec wicemarszałka Senatu i jednego z liderów pierwszej Solidarności - Bogdana Borusewicza.
Manifestacja przebiegła spokojnie, bezpieczeństwa pilnowała policja.
Wydarzenia
Zobacz także
Opinie (619) ponad 200 zablokowanych
-
2019-07-23 20:12
Opinia wyróżniona
Nie mylmy tolerancji z akceptacją (53)
A wam młodym ludziom się wmawia jacy to wolni i inteligentni jesteście, ale niestety ci, którzy sterują waszymi jeszcze młodymi rozumami dokładnie wiedzą jak dziła młodość - wieszz wszystko najlepiej, historia to zacofanie, teraz są czasy, których poprzednie pokolenie nie rozumie itp.
I tym z pozoru prostym dość ale dość misternie uszytymA wam młodym ludziom się wmawia jacy to wolni i inteligentni jesteście, ale niestety ci, którzy sterują waszymi jeszcze młodymi rozumami dokładnie wiedzą jak dziła młodość - wieszz wszystko najlepiej, historia to zacofanie, teraz są czasy, których poprzednie pokolenie nie rozumie itp.
I tym z pozoru prostym dość ale dość misternie uszytym sposobem popduje się, że nasza cywilizacja słabnie a wręcz głupieje i po czasie wszystkim to się gorzko bardzo odbije.
Miejscie ludzie jakieś zasady, nie tolerujcie wszystkiego, bo takie czasy.
Każdy z nas ma jakieś problemy, kompleksy itp, każdego powinno się zaakceptować jakim jest, pomagać mu i wspierać, wskazywać pozytywne drogi życiowe dawać wolność wyboru, szczególnie jeśli mówimy o młodym pokoleniu... ale Boga nie dajcie się wkrecić w te nowomowę.
Sami oceńcie co dzieje się w krajach, gdzie akceptowane wszystko - Niemcy, Szwecja itp tam społeczność słaba i zastraszona.
Wszystkiego dobrego i bądżcie dzielni, czytajcie stare prawdy życiowe, rozmawiajcie ze starszymi- 638 139
-
2019-07-25 07:26
A co sie dzieje w Niemczech czy Szwecji
Kup jeden z drugim bilet, polec, spedz troche czasu, pozwiedzaj, poznaj ludzi, kulture i wtedy sie wypowiadaj. Glowy wyprane przez nachalna propagandę, fake newsy i retoryke otoczonej twierdzy. Znamy to już wlasnie z historii. Kremlowi zalezy wylacznie na dzieleniu Europy i jej obywateli. Zacznijcie myśleć samodzielnie w końcu.
- 0 1
-
2019-07-24 18:26
trochę starzy ci młodzi
- 2 0
-
2019-07-24 17:54
Popieram w pełni sposób wypowiedzi, apel o samodzielne myślenie i akceptację każdego człowieka indywidualnie. Niekoniecznie zgadzam się z tym, że młodzi na tym proteście są bezwolną i ogłupioną masą (bo do tego sprowadza się stwierdzenie o odgórnym tudzież zakulisowym sterowaniu).
Głupienie cywilizacji bardziej się objawiaPopieram w pełni sposób wypowiedzi, apel o samodzielne myślenie i akceptację każdego człowieka indywidualnie. Niekoniecznie zgadzam się z tym, że młodzi na tym proteście są bezwolną i ogłupioną masą (bo do tego sprowadza się stwierdzenie o odgórnym tudzież zakulisowym sterowaniu).
Głupienie cywilizacji bardziej się objawia upraszczaniem rzeczywistości niż walką o prawa jakiejś grupy społecznej. Wszelkie "my kontra oni", desygnowanie jakiejś grupy czy osoby jako wroga publicznego tudzież "X jest zagrożeniem dla cywilizacji" otwiera drogę do bezmyślnego łykania haseł populistów a zamyka możliwość realnej i wnikliwej oceny sytuacji. Umyślnie unikam podawania osobowych przykładów, bo przede wszystkim chodzi o zjawisko a nie oportunistów korzystających na łatwowierności społeczeństwa. Miałkość wypowiedzi polityków i nonsensowne działania są jedynie wynikiem tego, że ludzie na to pozwalają a często wręcz tego właśnie oczekują.
Co do krajów ościennych, to mam okazję mieszkać w Niemczech i żadnej słabości czy zastraszenia nie widzę - nie wiem, skąd takie przeświadczenie. Ludzie normalnie żyją, często spokojniejsi niż w Polsce, bo się nie muszą aż tak spinać, żeby zarobić na życie. Nawet przez jakiś czas mieszkałem w typowo imigranckiej dzielnicy, gdzie mieszały się wszelkie możliwe kultury i języki - też było zupełnie normalnie: pracują, uczą się, robią codzienne zakupy.- 2 0
-
2019-07-24 15:14
tym bardziej nie mylmy akceptacji z afirmacją
A tego zaczyna sie żądać...
Nie wystarcza uznanie za "element krajobrazu" (tolerować), konieczne jest uznanie za "normalne" (akceptować) a najlepiej pochwalać i uznawać za chwalebne i godne polecenia (afirmować)...
Taka powolna ściezka wymuszenia i wypychania...- 2 3
-
2019-07-24 14:27
LGB T juz raz atakowało swiat to b ył ruch hipisowski teraz jest idfentycznie
Mieli prawie identyczne założenia i działania .zakładali komuny ,głownie chodziło o seks bez ograniczeń i narkotyki. Teraz jest to dolanie to samo ale nabrali doświadczenia i atakują małymi krokami do przodu. Ale najlepszy b ył PSL powiedział ze ich nie popiera b o cenią wartości chrześcijańskie ,Ale są za związkami partnerskimi LGBT!!
- 4 2
-
2019-07-24 11:48
Super
Pięknie i trafnie napisane!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- 2 2
-
2019-07-24 11:02
oraz orientacji z deklaracją
syndromu sztokholmskiego i uwiedzenia z wolna wolą,
instynktu stadnego z charakterem i świadomością,
popędu z potrzebą,
istoty z pozorem
...
...
trudne sprawy, drodzy licealiści...
zawsze byliście w naszej tradycji "armatnim mięsem", których ofiarą załatwiało się durne idee i brudne interesy.- 4 2
-
2019-07-24 10:25
pięknie powiedziane (1)
nic dodać nic ująć. Niestety tęczowi idą jak owce za światowym stadem ... to co nienormalne jest normalne, a to co normalne jest nienormalne baaarnaki. Wróciłem z niemiec po 20 latach mieszkania tam... i już dziękuję za tą ich tęczowość i tolerancje.
- 10 5
-
2019-07-25 07:37
Jedz dalej na Bialorus, do Rosji. Nie zatrzymuj sie
Tam sa kraje zdrowe rasowo, jeden przywódca, jedna religia, to tam bedzie ci najlepiej.
- 0 2
-
2019-07-24 10:10
A co Pan zrobił, aby cywilizację umocnić? (1)
Boże, młodym ktoś nakładał głupot do głowy?
To co powiedzieć o "starych", ktorzy twierdzą, że nienawiść wzmacnia naszą cywilizację.
Naszą cywilizację wzmacnia współpraca, kultura, nauka, więzi społeczne. Nie łyse dresy drące mordy na wiecach.- 8 8
-
2019-07-24 13:25
Tak samo jak nie wzmacniają naszej cywilizacji
tęczowe rurki drące się na swoich spędach.
- 8 3
-
2019-07-24 09:45
(1)
Niemcy, Szwecja - jeszcze jakieś kraje chcesz dodać, gdzie Polacy wyjeżdżają, bo żyje się tam lepiej niż naszym grajdołku? Poziom toleracji społeczeństw łączy się nierozerwalnie z poziomem życia obywateli i ładem społecznym. Można więc żyć sobie nieszczęśliwie w tolerancyjnym Monachium czy Berlinie, albo egzostować w pełni szczęscia w homofobicznej arabi Saudyjskiej. Wasz wybór.
- 6 15
-
2019-07-24 11:58
Nie ma żadnego upadku Niemiec czy Szwecji
Wmawia się ciemnotę ludziom przy wschodniej granicy Polsko by była bliżej Rosji.
Jak wam się tak podoba styl Putina i ekipy gdzie ludzie giną bo mają inne zdanie to się do Białorusi przeprowadzcie.Polska już miała 50 lat zacofania przez ruskich, wystarczy tego.- 6 9
-
2019-07-24 09:29
(3)
Śmieszny jest twoj besserwiserski ton w stosunku do młodych. To twoim, starym i już mniej sprawnym umysłem sterują grupy prawicowe. Wcale nie wszystko, wbrew twojej propagandzie, dozwolone jest w cywilizowanych krajach i nikt tam "wszystkiego" nie toleruje. Młoda byłam dawno, ale to młode, tolerancyjne, otwarte pokolenie Polaków cenię wyżej niż zakompleksione i uprzedzone pokolenia starych. Jakoś dziwnym trafem na ten zgniły zachód każdy ucieka, a w drugą stronę nie bardzo...
- 10 18
-
2019-07-24 11:12
mylisz się (2)
znam Angola hodującego winorośl pod Kartuzami, Japonkę żyjącą w górskiej "chacie" w Gorcach...
Na "zgniły" zachód uciekamy za chlebem a nie za domem. Ze swojego jesteśmy wypierani
A to zupełnie inna historia.- 11 5
-
2019-07-24 11:55
Za chlebem ?! (1)
Ach czemuż to czemuż....
Toć tacy wspaniali jesteście, mundrzy, szkuleni i namaszczeni.
Tylko jakoś dziwnym trafem od stuleci nic konkretnego we własnym kraju zdziałać nie potrafiliście, a tylko "za chlebem" spieprzać.
Wygląda na to, że g00wno warci jesteście....- 3 9
-
2019-07-24 12:35
gdybyś nie wagarował na historii
to byś wiedział, że "własnego" kraju nie mieliśmy przez 200 lat.
Za to w czasach gdy go mieliśmy, czas nieprawdopodobnej prosperity związanej z handlem zbożem dał takie bogactwo tej krainie, że nie musieliśmy "zdziałać"... Od chłopów począwszy, po "królewięta". Typowy efekt bezstresowego wychowania "jest dobrze jak jest dobrze".
W tymto byś wiedział, że "własnego" kraju nie mieliśmy przez 200 lat.
Za to w czasach gdy go mieliśmy, czas nieprawdopodobnej prosperity związanej z handlem zbożem dał takie bogactwo tej krainie, że nie musieliśmy "zdziałać"... Od chłopów począwszy, po "królewięta". Typowy efekt bezstresowego wychowania "jest dobrze jak jest dobrze".
W tym czasie Europa (biedna i głodna) wypracowała metody na czasy "gdy jest źle". I ta głodna i biedna ale sprawna Europa do nas przyszła. Potem zmieniła się koniunktura, bo po co kupować jak można samemu to wziąć... A gdy "nas" nie było, bokiem przeszła "rewolucja przemysłowa".
Pomijanie etapów rozwoju rzadko daje dobre efekty, w tym szczególnym przypadku skutkuje tym, że zawsze obradza w takich besserwisserów, co za korzystniejsze uznają przyłączenie się do silniejszego. Zgodnie z zasadą, "wziąć sprawy w swoje rece i włozyć na cudze plecy".
Za chlebem spieprzamy. To prawda, masowo i bez wyrzutów sumienia. Na co mam czekać? Aż do "władców" dotrze, że na tym samym wózku jadą? Chudy zdechnie znanim gruby schudnie.
"g00wno warci jesteście..."
ty nie stąd, że uzywasz trzeciej osoby? polskojęzyczny?
No jakoś ten chleb nam inni dają i to niekoniecznie jako "support people". Więc coś jesteśmy warci i wierząc w rynkową siłę wyceny, całkiem nieźle warci.
Tylko jakieś "wieprze" nie rozpoznały "pereł", które miały przed ryjem. Albo nie wiedziły, co z nimi zrobić.
To zepsuły...- 10 1
-
2019-07-24 08:48
Nie ważne czy młody czy dojrzały. (2)
To nie wiek tu gra rolę, tylko podatność na argumenty nienaukowe, zabobony, wierzenia, mity, bajki, straszenie i emocjonalne manipulację. Jedyne co może uchronić ludzkość przed upadkiem to nauka.
- 6 6
-
2019-07-24 12:00
Tak, ludzkość tak
ale niestety 80% dzisiejszej populacji to nie ludzkość tylko średnio tresowane małpy.
- 7 4
-
2019-07-24 11:09
dlatego juz dawno została sprostytuowana, ta nauka
Czymże zasłuzył sie UG, że takie środki do niego napłynęły?
Jak szary człowiek ma zweryfikować "naukę"?
Ma wierzyć "autorytetom" i ch*j!- 6 3
-
2019-07-24 06:04
Każdy ma swoja racje niestety ....
- 2 7
-
2019-07-24 05:15
To samo było z Babilonem
- 14 3
-
2019-07-24 03:39
Szwecja i Niemcy słąbe ? Doprawdy ? Niezłe bajeczki opowiadasz. (1)
- 12 38
-
2019-07-24 10:22
oczywiście, widać, ż nigdy za granicą nie byłeś
- 13 2
-
2019-07-24 01:38
Nie mylmy tolerancji z akceptacją ? (1)
To ty właśnie usiłujesz manipulować i prawie połowa tu komentujących dała się nabrać.Młodzi mają prawo do swojego zdania
- 10 37
-
2019-07-24 07:24
Jak tak niedojrzałe i dziecinne pokolenie może mieć własne zdanie? Mamusia i tatuś do szkoły zawiozą, zrobią awanturę że nauczycielka za dużo wymaga i dzidzi może mieć depresję, wzorców w domu nie ma, ojczulek skupia się jakby tu kupić nowego SUV'a, a mamuśka skupia się na zakupach w weekend (obowiązkowo w każdy) i gdzie by tu na wakacje
Jak tak niedojrzałe i dziecinne pokolenie może mieć własne zdanie? Mamusia i tatuś do szkoły zawiozą, zrobią awanturę że nauczycielka za dużo wymaga i dzidzi może mieć depresję, wzorców w domu nie ma, ojczulek skupia się jakby tu kupić nowego SUV'a, a mamuśka skupia się na zakupach w weekend (obowiązkowo w każdy) i gdzie by tu na wakacje pojechać. A dzidzi żyje sobie we własnym świecie żywiąc się potokiem szamba z TV czy internetu.
Ten Świat budowany jest dla nich, nie wiesz kim jesteś, masz kryzys tożsamości - my ci powiemy, ktoś nie chce cię przyjąć do pracy bo jesteś słabszy technicznie czy intelektualnie - zmienimy prawo i nie będzie można ci odmówić, nie chcesz się uczyć historii - słusznie, po co czytać te brednie, my ci powiemy kto kim jest.
Tylko, że taką śpiewkę to nasze poprzednie pokolenia już słyszały. Zmieniła się tylko metoda, nie przynoszą swojego światopoglądu na bagnetach.- 34 10
-
2019-07-24 00:05
(9)
młodzieżą manipulują przede wszystkim nacjonaliści
- 13 37
-
2019-07-24 15:13
Jakie durne sa prawiczki to widac np. na Slowacji i**ota hajluje na basenie, nastepny i**ota paraduje ze swastyka na jednej rece, a na drugiej znak Polski Walczacej ,no d**ile Bog Honor Ojczyzna.
- 4 0
-
2019-07-24 12:32
czyżby (2)
W jaki sposób?Przecież prawie wszystkie media są opanowane przez beton postkomunistyczny jak TVN czy GW.
- 9 4
-
2019-07-24 15:14
(1)
TVN jes amerykanski ciemniaku
- 2 3
-
2019-07-25 13:08
tak jak telekomunikacja polska jest polska
- 2 0
-
2019-07-24 11:07
ogólnie wszelacy "...iści" (2)
Nieco inaczej rozłożone akcenty semantyczne, te same metody.
Walka z konkurencją o "target".
Cel jest jeden, dosiąść społeczeństwo i dojechać, czyniąć sobie powolne masy niewolników dla własnych korzysci.
Za ich pieniądze i na ich koszt!- 8 0
-
2019-07-24 11:51
Dziwnie mi ten opis do Kościoła Katolickiego pasuje (1)
Dojechali społeczeństwo strachem przed jakimś brodatym staruszkiem, dosiedli je jak osła, odmóżdżyli żeby osły za bardzo się nie wychylały i doją....
Doją ile wlezie obiecując gruszki na wierzbie.
A osły się oblizują z rozkoszy.
Zaiste, godna podziwu skuteczność- 5 12
-
2019-07-24 14:39
Dziwnie mi twój opis pasuje do lewackiego pojmowania rzeczywistości społecznej.
- 6 4
-
2019-07-24 01:16
Raczej internacjonalisci (1)
- 28 11
-
2019-07-24 06:18
oni nie maszerują z orłem w koronie na piersi krzycząc ZIgHAIL
ani tak oPiSowo nie wyją i nie gwiżdżą nad grobami AK-owców i przy pomnikach Bohaterstwa i Męczeństwa
- 10 17
-
2019-07-23 23:12
Słaba i zastraszona społeczność w Niemczech i Szwecji? (10)
Proszę cię, raczej liberalne społeczeństwa dobrobytu gdzie aktywność obywatelska jest wyższa, a organizacje pozarządowe silniejsze niż w Polsce. Gdzie protestuje się przeciw nierównościom społecznym i nadużyciom kapitalizmu. A jeśli jesteś rzeczywiście takim wytrwałym badaczem historii, to powinenneś stronić od uproszczeń i bardziej ważyć sądy - bo
Proszę cię, raczej liberalne społeczeństwa dobrobytu gdzie aktywność obywatelska jest wyższa, a organizacje pozarządowe silniejsze niż w Polsce. Gdzie protestuje się przeciw nierównościom społecznym i nadużyciom kapitalizmu. A jeśli jesteś rzeczywiście takim wytrwałym badaczem historii, to powinenneś stronić od uproszczeń i bardziej ważyć sądy - bo historia nigdy nie jest prostą bajeczką z morałem. Świat nigdy nie był prosty. No chyba, że mylisz historię z własnym życiem i uważasz, że twoje wartości są godne akceptacji, bo należą do uświęconej staromowy. Ale to zainteresowania z kręgów wypraw krzyżowych.
- 55 54
-
2019-07-24 12:44
"liberalne społeczeństwa dobrobytu gdzie aktywność obywatelska jest wyższa"
Tak, miałem okazję poznać...
Po prostu, mają z czego tracić. Te społeczeństwa jako żywo przypominają "późniego Gierka", gdzie ze coraz częściej słychać zdziwione "kto zjadł mój serek?!"...
A elity zacieśniają szeregi i mocniej izolują swoje habitaty, poświecejąc resztę w imię "świętego spokoju".
Tylko patrzeć kolejnego "hitlera" co się spod kontroli wymknie. Tylko że historia się nie powtarza a podobieństwa są łudzące.- 9 3
-
2019-07-24 10:06
Tyś chyba w życiu w Szwecji nie był (2)
I nie znasz żadnego Szweda (ze starej szwedzkiej rodziny, a nie z importu). Bardziej przerażonych ludzi to w czasie wojny można zobaczyć. Niby zawsze wszystkiego mieli pod dostatkiem ale jacyś tacy przygaśnięci, bez życia i uśmiechu. wieczorami boją się wychodzić na spacery po okolicy. I nie mówię tu o jakichś dzielnicach stolicy tylko o małych,
I nie znasz żadnego Szweda (ze starej szwedzkiej rodziny, a nie z importu). Bardziej przerażonych ludzi to w czasie wojny można zobaczyć. Niby zawsze wszystkiego mieli pod dostatkiem ale jacyś tacy przygaśnięci, bez życia i uśmiechu. wieczorami boją się wychodzić na spacery po okolicy. I nie mówię tu o jakichś dzielnicach stolicy tylko o małych, zad*piastych wioskach. Za "nieprawidłowe" spojrzenie. albo zwrócenie imigrantowi uwagi (np.: by nie łamał kwiatów na trawniku) dostają regularne wp*rdol od ich tatusiów i jeszcze zostaną okradzeni. Na policję nie ma co iść, bo ta boi się dostać łatkę rasistów. W przyleśnych wioskach jest spokojniej jak tworzą patrole sąsiedzkie, zwłaszcza, że mają ogromne ilości broni myśliwskiej. Ale za to wszelkie świadczenia socjalne oraz wypracowana przez lata wysoka emerytura z olbrzymich podatków jest z roku na rok coraz mniejsza, bo kasę rząd potrzebuje na uchodźców - nierobów. Młodzi mają wywalone na starych - skutki zimnego wychowu - wyjeżdżają do większych miast i wracają ewentualnie na pogrzeb jeśli jest coś do podziału, a jak nie ma to nawet wtedy nie ruszą d*pska. Takie to liberalne społeczeństwo dobrobytu (może było ze 20 lat temu)
- 29 4
-
2019-07-24 15:07
(1)
Mieszkam w Szwecji, nie zauwazylem przerazenia. To wy sie boicie wszystkiego nawet homoseksualisty, ktorego malo kto zna.
- 8 8
-
2019-07-25 13:06
My, towarzyszu, niczego się nie boimy ;)
To, że mieszkasz w Szwecji nie oznacza, że znasz rdzennych Szwedów.
- 4 0
-
2019-07-23 23:33
(5)
Manifest z Ventotene postudiuj, przy okazji Marksizm Kulturowy, a i nie zapomnij przejrzeć, czym się kończyły tego typu czerwone rewolucje(flagi czerwone powiewają na tej pikiecie). Przykre jest to że tzw. Solidarności i Bolek z Maryją na piersi popiera ten syf, a ludzie głupi jeszcze młodzież demoralizują.
- 51 20
-
2019-07-24 05:27
bądźmy sprawiedliwi
mimo wszystkich swoich wad i niedorzecznych wypowiedzi, Lechu nie popiera tych zwyrodnień, w końcu to on kazał im isć i wybudować sobie drugą Warszawę żeby sobie tam manifestowali
- 11 4
-
2019-07-24 03:38
Ktoś demoralizuje prawiczku ? Z czym się nie zgadzasz wyzywasz od lewactwa ? (3)
Widać, że jego tropienie pada ci na mózg.
- 12 44
-
2019-07-24 15:08
lewactwo od źródeł zarania ma wpisane zło i grzeszną amoralność w swoje istnienie (1)
Pogwałcenie 7 i 10 przekazania, pochwała kradziezy, brak poszanowania własnosci prywatnej , grzech przeciwko 1 przykazaniu (promowanie ateizmu i laicyzacji), złamanie 6 przykazania czyli grzechy przeciwko moralności (cudzołostwo, w tym związku sodomskie) i przeciwko rodzinie, złamanie 5 przykazania (aborcja), złamanie 3 przykazania (handel w
Pogwałcenie 7 i 10 przekazania, pochwała kradziezy, brak poszanowania własnosci prywatnej , grzech przeciwko 1 przykazaniu (promowanie ateizmu i laicyzacji), złamanie 6 przykazania czyli grzechy przeciwko moralności (cudzołostwo, w tym związku sodomskie) i przeciwko rodzinie, złamanie 5 przykazania (aborcja), złamanie 3 przykazania (handel w niedzielę), grzech przeciwko rodzinie (4 przykazanie), czego przejawem jest domaganie się legalizacji zwiazków homo na rowni z małżenstwem i, o zgrozo, adopcja dzieci.
- 6 7
-
2019-07-24 15:38
ja nie wierze,Tadeusz?
ciebie już nawet leczyć się nie da
- 2 1
-
2019-07-24 07:35
Ot tolerancja.
- 25 4
-
2019-07-23 20:42
(3)
Dodać można, że, steruka tym stare komunistyczne wywłoki, sory, dziś to socjaliści
- 29 9
-
2019-07-24 12:52
Ma Pan(i) na myśli PiS? (2)
Nikt nie ma tak socjalistycznego podejścia do gospodarki jak oni. Nawet partia Razem.
Nie mówiąc o tym, że ich katolicyzm to jakaś lokalna herezja, która ukamieniowałaby Jezusa.- 6 11
-
2019-07-24 15:19
nie myl lewicy obyczajowej (kawiorowej) z socjalną.
Ta druga praktycznie nieistnieje a dzięki indolencji i aroganckiej ignorancji ekipy liberałów, jej program i zadania zostały przejęte przez PiS.
Było zostawiać odłogiem taki elektorat?
To szczyt politycznej niekompetencji. Teraz płacz, że na zaoranie się szykuje.- 4 1
-
2019-07-24 14:33
A co to ma wspólnego z tą imprezką?
- 3 1
-
2019-07-23 20:18
(1)
Tak jest. Nic dodać, nic ująć!!
- 44 18
-
2019-07-24 15:04
Sterowani to jestescie wy, zwolennicy pisu. wierzycie w jakies bajki o diablach. kler wykorzystuje was jak dzieci
- 7 10
-
2019-07-23 20:35
Opinia wyróżniona
Popieram. (51)
Brawo! Nie zgadzajmy się na jedną słuszną drogę i jedną słuszną ideologię! Ochrona osób LGBT+ niczemu i nikomu nie zagraża. Ani Polsce, ani Kościółowi, ani rodzinie. Kto tego nie rozumie, ten właśnie niszczy to wszystko, co jest maszą tradycją, bo wzbudza do niej nienawiść.
- 244 546
-
2019-07-24 16:16
Ochrona przed czym ? Co to znaczy osoba LGBT ? Tworzy się jakieś nowe pojecią i grupy ze względu tym razem na seksualność albo raczej problemy z seksualnością i robi się z tego jakieś dziwne ideologie. Młodzi niedouczeni ćwierćinteligentni (oczywiście w swoim mniemaniu wydaje im się że są super oświeceni postępowi i inteligentni ale nie znają nawet
Ochrona przed czym ? Co to znaczy osoba LGBT ? Tworzy się jakieś nowe pojecią i grupy ze względu tym razem na seksualność albo raczej problemy z seksualnością i robi się z tego jakieś dziwne ideologie. Młodzi niedouczeni ćwierćinteligentni (oczywiście w swoim mniemaniu wydaje im się że są super oświeceni postępowi i inteligentni ale nie znają nawet prawa Archimedesa) łapią się na takie akcje i łykają to jak pelikany. Jesteście tylko pożytecznymi ... Kilku starszych przedstawicieli to już nawet nie ma co komentować. Sprowadzicie wcześniej czy później nieszczęscie - na siebie także. Zapamiętajcie to sobie.
- 2 0
-
2019-07-24 14:45
neomakrsizm (3)
Gdy w II połowie XX wieku okazało się, że klasa robotnicza nie jest, a na pewno nie będzie siłą przewodnia rewolucji, neomarksiści wymyślili, że ich miejsce zajmą mniejszości seksualne i od tego czasu zaczął się marsz prze instytucje - szerzenie nowej ideologii.....
- 3 1
-
2019-07-24 15:38
Kolejny... (2)
Proszę zdefiniować "neomarksizm". I proszę to zrobić w odniesieniu do twórczości Marksa. Także proszę dokładnie nazwać papieża "neomarksizmu". Bo jeśli takiego nie ma, to znaczy, że to po prostu pewna zmiana zachowań ludzkich. Tak jak fakt, że już nie gwałcimy kobiet w trakcie wojen (a przynajmniej nie uznajemy tego za prawidłowe i formalnie jest
Proszę zdefiniować "neomarksizm". I proszę to zrobić w odniesieniu do twórczości Marksa. Także proszę dokładnie nazwać papieża "neomarksizmu". Bo jeśli takiego nie ma, to znaczy, że to po prostu pewna zmiana zachowań ludzkich. Tak jak fakt, że już nie gwałcimy kobiet w trakcie wojen (a przynajmniej nie uznajemy tego za prawidłowe i formalnie jest to zabronione), nie wylewamy ścieków na ulicę i nie dajemy noworodkom chleba namoczonego w wódce, aby słodko spały. To się nazywa postęp. I mam przypuszczenie graniczące z pewnością, że na Długim Targu nie było 3 osób, które przeczytały Marksa, czy też neo-marksa. A tym bardziej przypuszczam, że Pan tego nie zrobił. Skąd zatem taki ekspercki ton o "neo-marksizmie". Idąc po mieście też Pan wskazuje na budynek i wyrokuje: "neo-barok", choć nie ma pojęcia czym się charakteryzuje barok?
Inaczej jest Pan zwykłym pelikanem łykającym tandetne hasła propagandowe bez ich rozumienia.
To znaczyłoby z kolei, że nie potrafi Pan samodzielnie myśleć. A to jest przykre, prawda?- 1 3
-
2019-07-24 17:33
neomarksizm
przedstawiciele neomarksizmu - np, szkoła frankfurcka - Max Horkheimer, Theodor Adorno, Herbert Marcuse, Walter Benjamin, Friedrich Pollock, Leo Löwenthal, Erich Fromm
- 2 1
-
2019-07-24 16:11
Młodzież ma sprane lewicowo mózgi od dawna
Za przyczyną edukacji, która od zarania jest lewicowa
- 1 1
-
2019-07-24 09:31
(3)
Ludzi w Polsce są strasznie ciemni, ale dzięki takim marszom powolutku, powolutku, do tych zakutych łbów docierają fakty, a zabobony upadają.
- 6 11
-
2019-07-24 14:54
(2)
Nie dzięki, lecz przez tego typu marsze takie zakute łby, jak twój myślą, że stanowią większość. A to ledwo margines.
- 3 1
-
2019-07-24 15:33
W średniowieczu marginesem byli ludzie, którzy pozwalali leworęcznym pisać lewą ręką (1)
W latach 30-tych i 40-tych marginesem byli ludzie, którzy stawali w obronie Żydów (wbrew narracji "prawicy").
Prawda najczęściej nie leży pośrodku. Leży tam, gdzie leży i jest jej tam dobrze.
Mamy dwa obozy (zgrubnie):
1. Oparty o naukę: Homoseksualizm to nie choroba. Nie da się nim zarazić. Można by dobrym iW latach 30-tych i 40-tych marginesem byli ludzie, którzy stawali w obronie Żydów (wbrew narracji "prawicy").
Prawda najczęściej nie leży pośrodku. Leży tam, gdzie leży i jest jej tam dobrze.
Mamy dwa obozy (zgrubnie):
1. Oparty o naukę: Homoseksualizm to nie choroba. Nie da się nim zarazić. Można by dobrym i szczęśliwym człowiekiem będąc homoseksualistą.
2. Oparty o bycie i**otą: homoseksualizm to choroba. Trzeba leczyć. Jak nie działa - zastraszyć.
I to mówimy o Polsce. Kraju JP2. Kraju rzekomo chrześcijańskim. Jednak miłość do bliźniego jest trudniejsza niż założenie koszulki z orzełkiem i odpalenie racy.- 1 3
-
2019-07-24 21:07
strasznie "naukowy" ten dowod
Jest bardzo wiele patologii, ktore nie sa zakazne. Choroba to nieprawidlowe funkcjonowanie organizmu. Nieprawidlowosc nie musi byc zakazna.
Choc znane jest pojecie "zarazliwego przykladu"... ;)- 2 0
-
2019-07-24 08:29
Zagraza dzieciom (2)
zarowno tym molestowanym przez wynaturzonych, jak i sama ideologia jest szkodliwa, bo konwertuje dzieci na zla droge w strone jadra ciemnosci, czyli kakaowego oka.
- 9 6
-
2019-07-24 15:29
Zlikwidujmy nauczanie o fotosyntezie (1)
jak się taki młody naczyta to jeszcze zostanie rośliną.
Żaden heteroseksualny chłopak nie musi się obawiać, że "zarazi" się homoseksualizmem. Jeśli ktoś czuje, że wraz ze wzrostem świadomości o homoseksualizmie wzrasta jego pociąg do kolegów, a zmniejsza się poczucie winy, wstydu i zboczenia to może po prostu od zawsze był gejem.
rozwiń...jak się taki młody naczyta to jeszcze zostanie rośliną.
Żaden heteroseksualny chłopak nie musi się obawiać, że "zarazi" się homoseksualizmem. Jeśli ktoś czuje, że wraz ze wzrostem świadomości o homoseksualizmie wzrasta jego pociąg do kolegów, a zmniejsza się poczucie winy, wstydu i zboczenia to może po prostu od zawsze był gejem.
Wiem, drodzy krypto-geje z prawicy. To może być kłopotliwe. Ale prawda was wyzwoli. Rzucanie kamieniami nie.
Pozdrawiamy razem z żoną. Bądźcie szczęśliwi i interesujcie się bardziej własnym życiem i życiem swoich dzieci na co dzień, a nie decydujcie za innych kim mają być.- 2 1
-
2019-07-24 21:01
moze sie "zarazic"
To zwykle przelamanie tabu, czasem uwiedzenie, uzaleznienie psychiczny i przyjemnosc. Oportunizm i presja.
Wszystko zalezy od tego, czego delikwent bardziej sie obawia.
"Aby zycie mialo smaczek, raz dziewczynka, raz chlopaczek"
Jak do tego doda sie wladze...
"zawsze byl gejem" - dorabianie teorii do wygodnych faktow.- 1 1
-
2019-07-23 23:12
Czytelnik (3)
Dzisiejsza mniejszość traktowana jest jak dawniej do IV wieku chrześcijanie, obrzucani kamieniami przez większość, czyli Rzymian i im poddanych. Troglodyci z Białegostoku w koszulkach Giorgio Armani tępi jak władza dzisiejsza podobna do Nerona czyni zło, którego nie zapomni ludzkość. Traktując ich w ten sposób, przegracie.
- 18 44
-
2019-07-24 08:43
Pochlebiasz sobie (2)
Jest mnostwo idei, ktore zostaly zapomniane i/lub odrzucone.
Analogia z cyklu:"przykleilo sie stolec do pancernika i wrzeszczy, plyniemy!"- 9 3
-
2019-07-24 15:26
W Starożytnej Grecji (szczególnie w Sparcie, która dla wielu dresów jest wzorem) (1)
seks między mężczyznami był normą.
Teraz szybka lekcja obsługi kalendarza:
Starożytna Grecja była przed Chrystusem. Potem był JC. Minęło 2 tysiące lat i nadal są wśród nas geje.
Obawiam się, że to nie minie. Choć akurat mi nie przeszkadza.
Przez 2 tysiące lat hierarchowie kościelni próbują mówić wiernym,seks między mężczyznami był normą.
Teraz szybka lekcja obsługi kalendarza:
Starożytna Grecja była przed Chrystusem. Potem był JC. Minęło 2 tysiące lat i nadal są wśród nas geje.
Obawiam się, że to nie minie. Choć akurat mi nie przeszkadza.
Przez 2 tysiące lat hierarchowie kościelni próbują mówić wiernym, gdzie mają wkładać swoje penisy i nie wpadli na to, aby powiedzieć swoim podwładnym, że ciało ministranta nie jest odpowiednim miejscem.
Z panem Bogiem.- 2 3
-
2019-07-24 20:55
I czego chcesz dowiesc?
Czy nadal w Sparcie faceci uprawiaja sodomie?
Dewiacje byly i beda. Ale niech dewiacjami zostana. A czlowiek od tego ma wolna wole, aby wybieral.Razem z konsekwencja i.- 3 1
-
2019-07-23 22:38
eLGiePeDe
- 13 8
-
2019-07-23 22:48
Dziś wspieracie lgtb (6)
Jutro pedolie ...
- 32 33
-
2019-07-24 15:22
Czy mógłby Pan podeprzeć się jakimikolwiek danymi dotyczącymi Pana teorii?
Ja mogę podeprzeć się konkretnymi danymi mówiącymi o pedofilii wśród księży, jak i o tuszowaniu tych przypadków przez biskupów.
Czy tam też jest Pan tak skory do jednoznacznych osądów?- 1 3
-
2019-07-24 08:06
Coś ci się chyba pozajączkowało w tym ptasim móżdżku (4)
Bo na razie jak na razie to tacy ja Ty to wspierają pedofilię.... ale w kościele katolickim.
- 13 18
-
2019-07-24 14:52
Coś ci się chyba pozajączkowało w tym ptasim móżdżku
Bo na razie jak na razie to tacy jak Ty to wspierają pedofilię.... i jeszcze bronią paru kombinatorów spod sztandaru lgbt. No właśnie, bronią. Przed czym bronią? Przed państwem, czy suwerenem?
- 1 1
-
2019-07-24 14:45
(2)
Wśród nauczycieli,celebrytów jest ich najwięcej.
- 4 3
-
2019-07-24 15:22
Poproszę o 3 przykłady pedofilów wśród nauczycieli (1)
i o 3 w przypadku celebrytów.
Imię, nazwisko, data, płeć i wiek dziecka.
Z góry dziękuję. Zacznę unikać. Jak księży.- 1 2
-
2019-07-24 20:45
Andrzej Samson - psychology dzieciecy
Autoryret dziedziny, skazany za pedofile, zmarl w wiezieniu.
"cywilni" pedofile nie sa ciekawym materiale dla mediow, co pewien czas przeciekaja informacje o personelu pomocniczym np. w przedszkolach.
Ci mozni i ustosunkowani potrafia sie broni i zaspokajac. Wskazywanie jedynie na jedno srodowisko jest hipokryzja i ma niewielki zwiazek z obrona dzieci.- 3 0
-
2019-07-23 21:26
(26)
Zagraża całemu narodowi. Młodym wmawia się , że bycie singlem jest ok. Nic się nie liczy tylko TY. Coraz więcej młodych nie planuje i nie chce mieć dzieci. Rodzina to passe. LGBT jest kul.
Zagraża to istnieniu przyszłych pokoleń. Naród po prostu wymrze a zasiedlą nasze tereny supermeni z pontonów , stateczków i ich liczne dzieci. I tyle w temacie zagrożeń.- 104 51
-
2019-07-25 03:39
mysle, ze
szybciej niż Superman i z pontonów, kraj przejmie sojusznik z izraeala
- 1 0
-
2019-07-24 15:00
a kto wmówił Jarosławowi, że bycie singlem jest ok? (1)
Jarosław Kaczyński 0 żon, 0 dzieci
Lech Kaczyński 1 żona, 1 dziecko
Marta Kaczyńska 3 mężów, 2 dzieci, 3 ojców dzieci
Andrzej Duda 1 żona, 1 dziecko
Beata Szydło 1 mąż, 1 dziecko, które jest księdzem i dzieci mieć nie będzie (choć z księżmi nigdy nie wiadomo)
To się nazywa konserwatyści i wielodzietne rodziny,Jarosław Kaczyński 0 żon, 0 dzieci
Lech Kaczyński 1 żona, 1 dziecko
Marta Kaczyńska 3 mężów, 2 dzieci, 3 ojców dzieci
Andrzej Duda 1 żona, 1 dziecko
Beata Szydło 1 mąż, 1 dziecko, które jest księdzem i dzieci mieć nie będzie (choć z księżmi nigdy nie wiadomo)
To się nazywa konserwatyści i wielodzietne rodziny, nie ta patologia LGBT.
Czy wy kiedyś zastanowiliście kogo popieracie w swoich protestach i czy oni oby na pewno mieli mandat to wołania o powrót do modelu "tradycyjnej rodziny".- 3 3
-
2019-07-24 22:21
M. Kaczyńska ma troje dzieci (a nie dwoje), a przynajmniej tyle podają
Czyli ma tyle, co wszystkie pozostałe wymienione przez ciebie osoby razem wzięte. No tylko tych 3-ch mężów, a to może nie koniec ;-)
- 0 0
-
2019-07-24 13:57
Całe to LG i pisanie o tym jest oparte na kł @ mstwie
"Manifestacja młodych" rzekomo. A jaka prawda? Oto dowody na obrazku początkowym video: od prawej z zauważalnych bliżej osób: "Młody" brodaty w niebieskim, młody z brzuszkiem, młody łysy, kolejny młody i łysy, bliżej już lewej młody emeryt - wiek z 65 lat, młody siwy i w okularach, młody z brzuszyskiem itp. Sami "młodzi", a ile osób w średnim wieku czy tak stojących, że wieku nie określimy??
- 2 1
-
2019-07-24 09:39
i jeszcze od wielu lat "róbta co chceta"...
- 8 3
-
2019-07-24 09:04
Czy tylko młodym? Popatrz na starszyznę pisu. (2)
A co myślisz o prezesie i p. Krystynie?
- 3 8
-
2019-07-24 14:43
(1)
o tusku, żelatynie i całej tęczowej (po)st(ko)munie.
- 3 1
-
2019-07-24 15:11
Tusk ma 2 dzieci
Komorowski ma 5 dzieci.
Sikorski ma choć żonę.
Kaczyński ma kompleksy, które leczy na społeczeństwie.
Bardziej od mężczyzny, który kocha mężczyznę obawiam się człowieka, który nigdy nikogo nie kochał.- 3 1
-
2019-07-24 01:53
(5)
Ja odpowiem za siebie, dlaczego z żoną zdecydowaliśmy nie mieć dzieci: w tym kraju panuje taki bur***, od służby zdrowia, po szkolnictwo, system emerytalny, że walczyć z tym (kosztem czego? zdrowia? pracując na 2 etaty? robiąc wały?) nie ma sensu. W zasadzie każda "służba" jest olewana przez kolejne rządy. Brakuje kasy na s. zdrowia, policję, itp.
Ja odpowiem za siebie, dlaczego z żoną zdecydowaliśmy nie mieć dzieci: w tym kraju panuje taki bur***, od służby zdrowia, po szkolnictwo, system emerytalny, że walczyć z tym (kosztem czego? zdrowia? pracując na 2 etaty? robiąc wały?) nie ma sensu. W zasadzie każda "służba" jest olewana przez kolejne rządy. Brakuje kasy na s. zdrowia, policję, itp. itd. ale z drugiej strony - ta kasa jest wydawana na bzdety (ostatnia ekipa w tym przoduje). Gdybym mógł cofnąc czas, to bym wyjechał stąd. Ale teraz już za późno.
- 22 30
-
2019-07-24 12:06
Lepiej nie miej dzieci
Patrząc na to co piszesz i jak piszesz to powiem szczerze dobrze że nie masz dzieci.
- 8 1
-
2019-07-24 09:00
Rodzic (1)
Mam 2 cudownych dzieci i jakoś nie potrzebuję łaski bo pomimo że nie zarabiam z małżonką tzw średniej krajowej jakoś potrafimy prowadzić budżet domowy i na wszystko nam wystarczy, na prywatną opiekę, na przedszkole na potrzeby dzieci i na wycieczki. Więc nie narzekaj i nie pisz głupot bo jeżeli nie chcesz mieć dzieci bo taką masz drogę życia z
Mam 2 cudownych dzieci i jakoś nie potrzebuję łaski bo pomimo że nie zarabiam z małżonką tzw średniej krajowej jakoś potrafimy prowadzić budżet domowy i na wszystko nam wystarczy, na prywatną opiekę, na przedszkole na potrzeby dzieci i na wycieczki. Więc nie narzekaj i nie pisz głupot bo jeżeli nie chcesz mieć dzieci bo taką masz drogę życia z małżonką to proszę nie mieszaj do tego sytuacji w kraju. Jak ktoś chce to go stać i na dzieci i na wszystko, tylko pierwszym krokiem jest wyjście ze strefy naruszenia i narzekania. A co do lgbt czy jak tam oni to już przeginają, oni mówią o tolerancji? Toleruję ale nie muszę akceptować. Nie będę akceptował np sytuacja z życia gdy dwóch facetów ślini się w tramwaju, obmacuje itp. nie chce żeby na to patrzyły moje dzieci, a tak kończąc ta historię to po zwróceniu uwagi tym ludziom zostałem zwyzywany i zaszufladkowany jako nietolerancyjni homofob . Żeby nie dzieci to bym inaczej porozmawiał z tymi baranami.
- 22 4
-
2019-07-24 15:10
Gratuluję. Co więcej, uważam, że przedszkola czy opiera zdrowia dla dzieci powinna być darmowa
to znaczy - opłacana z budżetu. To po prostu inwestycja w przyszłość.
Jednak jednocześnie, jeśli jest ktoś, kto zdecydował się nie mieć dzieci to należy również mu na to pozwolić. Nie wiem, czy dziecko wychowywane przez rodziców, którzy dzieci nie chcieli mieć będzie szczęśliwe.
Róbmy jako społeczeństwo, co w naszej mocy, aby dzieci w rodzinach, które chcą ich mieć więcej miały dobre warunki do rozwoju i pozostania w Polsce.- 0 0
-
2019-07-24 07:39
Granica otwarta , możesz jechać
- 15 5
-
2019-07-24 04:31
Słabe
Słabe to co Piszesz... Mam 2-kę wspaniałych Dzieci i to jest największy "Napęd"do Życia i działania a czasy jakie są takie są... Lekko egoistycznie Podchodzisz do tego z całym szacunkiem
- 29 10
-
2019-07-23 23:48
cienogród (2)
Sorry ale nikogo na siłę się nie zmusi do zmiany orientacji...można eksperymentować ale jak coś Cię nie pociąga to Cie nie zacznie pociągać bo kolega Cię namówi...chyba, że tak jest ...?To masz problem ze sobą i z własną orientacją i boisz się do tego przyznać. Osoba pewna siebie nie bedzie miała z tym problemu i nei będzie się czepiac innych.
- 24 8
-
2019-07-24 07:35
Eksperymenty na człowieku (1)
zawsze się kończą jego krzywdą.
- 11 6
-
2019-07-24 15:08
Proszę, przeczytaj jeszcze raz powyższy komentarz
A potem lepiej usuń własny, bo strasznie ignorancki.
Jak jesteś hetero to jesteś hetero. Jak jesteś homo to jesteś homo. Ani to lepsze, ani gorsze.
Jak jesteś prawo ręczny możesz próbować stać się leworęczny. Ale to się nie stanie. Nigdy. Nawet gdybyś się zmusił do używania tylko lewej ręki albo amputował sobie prawą. To jest kwestia tego, jak działa Twój mózg.- 2 2
-
2019-07-23 23:35
(1)
Czerwoni tego nie kumają.
- 8 8
-
2019-07-24 15:05
Proszę nie obrażać PiS
To, że prowadzą politykę gospodarczą wzorowaną na Gierku, społeczną wzorowaną marcem '68, historyczną rodem z Bieruta i informacyjną wzorowaną na Jaruzelskim nie robi z nich komunistów.
Szczególnie, że idą ręka w rękę z kościołem i nawet SB tak bardzo nie broniło pedofilów wśród księży jak PiS.
Jak widać PiS nie ma nic wspólnego z komunizmem (no może prócz Piotrowicza, Pawłowicz i rodziny Przyłębskich aka Wolfgangów). Nic, a nic.- 3 2
-
2019-07-23 23:15
I w jaki sposób to się łączy z LGBT? Bo to bardziej uboczne skutki wielkomiejskiego kapitalizmu.
Ale ty widać z tych, którym wszystko się kojarzy. Głodnyś może?
- 14 10
-
2019-07-23 23:15
rodzaj homo sapiens czyli największy szkodnik wymrze i planeta wreszcie odżyje
- 21 5
-
2019-07-23 21:36
Kto ci tak mózg wyprał? (4)
- 40 72
-
2019-07-24 08:04
Jak to kto ?!
kościół,
i nie wyprał, a wyskrobał.- 6 20
-
2019-07-23 22:52
(2)
On napisał prawdę. Dlaczego ma niby sprany mózg? Przecież dokładnie tak jest skonstruowany świat i tak przekazywane jest życie.
- 62 20
-
2019-07-23 22:59
(1)
Patrzę na zdjęcia osób uczestniczących w marszu i i nieskalane inteligencją facjaty.. żałosny widok
- 40 24
-
2019-07-24 15:02
Z całą pewnością
Nie to, co patrioci na Marszu Niepodległości - mają flagę przyrośniętą do twarzy, niczym kominiarkę. A nie, czekaj - to jest kominiarka. Zupełnie jak jacyś złodzieje.
Czego się wstydzą? Tego, że ktoś ich rozpozna? Przecież władza mówi, że to wspaniali patrioci? Boją się chłopców w rurkach?- 5 4
Wszystkie opinie
-
2019-07-23 19:43
ja tam widzialem tysiac ludzi, (29)
- 72 316
-
2019-07-23 19:45
nie pij tyle (5)
- 48 8
-
2019-07-24 08:38
A niby susza i robactwo wymarło ? (4)
- 6 0
-
2019-07-24 10:28
Ameby są jednopłciowe i jednokomorkowe
Tak ...jestem LGBT!
- 2 2
-
2019-07-24 11:12
Ich dziadkowie też wychodzili ale w czerwonych krawatach (2)
Jest tradycja w rodzinie
- 6 0
-
2019-07-24 15:40
Jeśli Twój dziadek walczył o świat (1)
- bez gejów
- bez Żydów
- bez murzynów
- bez niepełnosprawnych
to upewnij się czy na pewno walczył w AK. Bo brzmi bardziej jak SS.
A teraz proszę podać nazwiska 10 osób z tego tłumu, które były członkami PZPR czy dowolnej innej komunistycznej organizacji.
Inaczej jest Pan zwykłym ignorantem i pelikanem łykającym tandetne hasła propagandowe. A to trochę wstyd.- 3 4
-
2019-07-24 15:58
Ale ja nie jestem Tusk
- 1 0
-
2019-07-23 20:14
Na szczescie (5)
W. Trójmieście jest was tylko 300!
- 56 15
-
2019-07-23 20:35
Nie ilość, a jakość słoiku (4)
- 10 46
-
2019-07-24 01:17
Uczestnik manifestacji?
- 15 1
-
2019-07-24 08:41
Parę osób z marszu ,,czarnych macic,, (1)
Szkoda że z Kaliningradu KoDziarze już autokarami nie przyjeżdżają ... Albo Obywatele RP ...
- 15 0
-
2019-07-24 10:04
Dalej płaca tyle co za marsze Kodu ?
- 8 0
-
2019-07-24 10:02
A jaka to jakość ?
Najwięcej was jest z ościennych miejscowości
- 4 0
-
2019-07-23 20:43
Aaaaaa ok (9)
Przypadkowo i spontanicznie był tam działacz PO
- 45 5
-
2019-07-23 21:17
wiosna przechodziła z tragarzami (3)
- 37 3
-
2019-07-23 22:05
300 osob w 500.000 miescie... (2)
Srednia wieku tych "młodych" to 45+ i "nauczyciel roku" Gazety Wyborczej. Wszystko w temacie.
- 47 4
-
2019-07-23 22:23
według Kaczyńskiego jest to druzgocąca przewaga i mandat społeczny (1)
a jak
- 3 12
-
2019-07-24 08:43
Tusk napisał o antysemitach
Czy to są Żydzi polscy ?
- 11 0
-
2019-07-24 08:42
Ja dzieci swoje schowałem na ten czas do kuchni (4)
- 7 0
-
2019-07-24 09:51
wiemy, wiemy, zaganiałeś je wprost do GAZ-piekarnika (3)
ale wtedy zorientowałeś się, że to jednak strata 1500+ i im odpuściłeś .. co nie?
- 0 8
-
2019-07-24 10:30
Kopacz mnie zainspirowała
Też poziom Ameby
- 5 0
-
2019-07-24 10:31
Co nie?
Co to za zwrot ? Z jakiej wioski ,,---,, ty jesteś?
- 5 0
-
2019-07-24 14:00
To niby miało być śmieszne?
Humor jak z gazetki frontowej dywizji Waf' fen S S.
- 1 1
-
2019-07-23 21:23
(1)
na moje oko było ok. 100 000
- 22 1
-
2019-07-23 21:28
Dzisiaj pilam juz od rana.
A na moje 20 000
- 12 2
-
2019-07-23 21:38
Hihi
W taki narybek który tylko nie akceptuje przemocy kapitalizm wejdzie jak w masło. Będą ich doić a oni nic nie zrobią bo nie wypada podnieść głosu lub ręki.
- 10 3
-
2019-07-24 08:37
Jest siła 200 osób
- 8 0
-
2019-07-24 09:31
(2)
Ja widzialem 5 tysi, w tvnie widzieli nawet 30 tysiecy hehe Naga prawda jest taka jsk na spedach ubectwa pod sadami na Nowych Ogrodach. Ostatnio bylo 7 dziadow, w tym jeden z megafonem i darl morde za 5. Ludziom lepiej sie zyje, a ubectwu i resortowym dzieciom gorzej i w tym jest problem
- 14 2
-
2019-07-24 10:11
Skończyła się Polska stalinowska i jest kwik !
- 7 0
-
2019-07-24 10:15
komu żyje się lepiej?
Żyjącym w nieświadomości umysłowo-społecznej pięćsetplusom? Nie bądź śmieszny..
- 1 9
-
2019-07-23 19:44
Młoda Zaraza (8)
cóź za szczerość wypowiedzi :)
- 369 61
-
2019-07-23 20:33
Taka jak słowo prawo i sprawiedliwość w ustach kaczyniaka! (5)
- 17 45
-
2019-07-23 21:29
(4)
Albo jak Platforma Obywatelska w słowach Tuska hahaha
- 37 10
-
2019-07-23 21:30
No i? (1)
- 3 15
-
2019-07-23 21:42
Jak to 'no i?'
jedni okradli polaków przez ciągłe podwyżki podatków, okradli też ich oraz ich dzieci z OFE (bo te były dziedziczne)
a to tylko czubek góry lodowej
inni natomiast okradają polaków przez ciągłe podwyżki podatków, okradają też plebs poprzez wciskanie im kitu, że coś im dadzą (np. 500+)
żeby ktoś dostał 500zł to ktoś inny musi te 500zł oddać - bo państwo nie ma własnych pieniędzy, tylko pieniądze z podatków i bogactw naturalnych :)
więc żeby dać Kowalskiemu 500zł, po pierwsze Nowak musi oddać 500zł , po drugie urzędnik obsługujący ten proces nie pracuje za darmo przecież :)))
ale Wy (więksi i mniejsi "geniusze") tego nigdy do śmierci nie zrozumiecie :))))
ps. ZUS od grubo ponad 20 lat jest bankrutem ;)- 18 12
-
2019-07-24 08:32
trole nowy przelew dostały ?
- 5 3
-
2019-07-24 10:16
Gdzie rudy antysemityzm widzi w Polsce?
LGBT to Żydzi polscy?
- 9 1
-
2019-07-23 21:43
A to wszystko w Strefie Prestiżu??
chodziło żeby nie było Strefy Prestiżu i Strefy Płatnego Parkowania? jeśli tak, to gorąco popieram!!
- 10 4
-
2019-07-24 18:05
Młoda Zaraza czyli HIV proszę Państwa
- 4 2
-
2019-07-23 19:44
BRAWO! (83)
Jestem dumna, tym bardziej, że byli tam też moi uczniowie.
- 236 604
-
2019-07-23 19:57
ale właściwie to z jakiego powodu? (60)
Prawie wszyscy których znam nie mają problemu z homoseksualistami - niech sobie są, niech sobie mają związki partnerskie, wspólne gospodarstwa, dziedziczenie, wspólne kredyty i co tam chcą. Ale obnoszenie się ze swoją seksualnością jest obsceniczne i głupie
- 116 22
-
2019-07-23 20:00
Z takiego (27)
Ze młodzi walczą o normalność!
Bo chce żyć w normalnym kraju nie nie bije sie ludzi, za korzystanie z prawa do zgromadzen- 31 97
-
2019-07-23 20:14
Ale Cię pogięło.
.
- 58 16
-
2019-07-23 20:35
(1)
państwo policyjne, bicie i strzelanie do protestujących to miałeś za popsl...
- 48 15
-
2019-07-24 15:48
z całą pewnością
I teraz jest dobra władza, która to ukróciła.
Poproszę nazwiska 3 osób skazanych prawomocnym wyrokiem sądu, albo choć rozpoczęte śledztwa i podejrzanych w sprawach, o których Pan mówi.
No chyba, że nikt niczego nie sprawdził. Nikt niczego nikomu nie udowodnił. Tylko spuszczono ze smyczy zbrojne ramię partii.- 3 1
-
2019-07-23 20:48
(6)
Jak takich będzie coraz więcej to normalny kraj umrze śmiercią naturalną a zostanie co ?? Nowych pokoleń nie będzie.
- 40 16
-
2019-07-23 22:19
I tak nie będzie jak PiS będzie (3)
kupował najgorszy węgiel z Rosji i śmieci toksyczne z innych krajów.
Dwa pokolenia i wymrzemy.
Nie wspomnę o służbie zdrowia jak w Bangladeszu.
A ty się martwisz o promil LGBT w społeczeństwie.- 13 31
-
2019-07-24 07:00
(1)
Bo ty byłeś w Bangladeszu!.swiatowcu jeden.
- 13 5
-
2019-07-24 15:51
A co jeśli byłem?
I w drugą stronę - co jeśli nie byłem. Czy dzięki temu powietrze w Polsce jest lepsze, służba zdrowia działa, a 40 tys ludzi rocznie nie umiera z powodu smogu - coraz częściej z rosyjskiego węggla?
Co w tych kwestiach zrobił nasz miłościwie panujący rząd. To, że poprzednie zrobiły za mało wiem. Ale ten miał być lepszy. A nie jest.- 1 0
-
2019-07-24 10:19
Wrzody trzeba wyciskać
- 5 3
-
2019-07-24 15:49
Nie to, co wspaniali prawicowi politycy (1)
Jarosław 0 dzieci, Pawłowicz 0 dzieci, Szydło 1 dziecko (ksiądz), Duda 1 dziecko.
Kurde, zabraknie nam miejsca w Polsce. Będziemy musieli eksportować część Polaków (może opozycję!?) na Madagaskar.- 2 2
-
2019-07-24 16:11
To nie twoja Polska
Wypad
- 0 2
-
2019-07-23 21:07
Normalność była i jest
to co się pokazuje jest nienormalnością
- 36 8
-
2019-07-23 21:43
Nie jest normale (10)
gdy dziecko ma dwóch tatusiów lub dwie mamy
- 59 13
-
2019-07-23 22:13
Znam (4)
rodzinę, w której chłopcy mają dwie mamy. Uważam, że obie panie wychowują synów lepiej niż niejedna para heteroseksualna.
- 11 53
-
2019-07-24 10:20
Ale kogo obchodzi co ty uważasz ? (3)
- 18 6
-
2019-07-24 11:46
Ciebie, bo odpisałeś. (2)
- 6 10
-
2019-07-24 15:02
(1)
Nie odpisał, lecz zadał pytanie.
- 7 3
-
2019-07-24 16:13
Jednokomorkowa Ameba
Skąd ma wiedzieć co to jest pytanie ?
- 1 2
-
2019-07-23 22:16
A tam gdzie jest tylko mama? (3)
A jak mama i tata pije i bije?
- 7 30
-
2019-07-24 01:24
Dwie "mamy" lub "tatusiów" (1)
Też może chlać, pić, molestować itp.
- 24 4
-
2019-07-24 16:02
tak, też może
Ale proszę zrozumieć, że świat jest różnorodny.
Ojciec i matka.
Załóżmy, że jedno pije i bije. Druga strona odchodzi. Czy to już jest nienormalne? Normalna rodzina: chłopak + dziewczyna. Odbierać dzieci? Przyznawać ojca z urzędu?
Zakazać wychowywania dzieci duetom matka + babcia (są konkretne wyniki badań pokazujące, że dzieci wychowywane tylko przez kobiety mają wiele problemów w dorosłym życiu). Badania, które widziałem dotyczyły kobiet heteroseksualnych. Nie wiem, jak w przypadku homoseksualnych.
Czy jak dwie lesbijki zdecydują się mieć dziecko, to należy im je odebrać? Przecież mogą zajść w ciąże naturalnie - nie czują pociągu do mężczyzny, ale nadal są w stanie odbyć stosunek i zajść w ciążę, albo można to rozwiązań sztucznym zapłodnieniem.
Co wtedy?
Jak Pan chce sprawdzać, czy 2 kobiety wynajmujące razem mieszkanie są lesbijkami? Przecież mogą być po prostu koleżankami, które mieszkają ze sobą od studiów, bo taniej, a nie chcą mieszkać same.
Czy muszą mieć wtedy partnera? Planuje Pan sprawdzać, jak często uprawiają heteroseksualny seks i czy na pewno są przy nim podniecone ciałem mężczyzny? Bo może jak fantazjują o kobiecie, to już grzech?
Jak chce Pan to wszystko osiągnąć. I na końcu pytanie: po co? Czy naprawdę ma Pan tak mało swojego życia do życia, aby musieć kontrolować cudze życie?- 2 1
-
2019-07-24 07:01
To wtedy LGBT.
- 3 6
-
2019-07-24 15:55
Wiele rzeczy nie jest normalnych
Czy rozumiem, że chciałby Pan zakazu rozwodów i odbierania dzieci kobietom samotnie wychowujące dzieci.
Idąc dalej - seks tylko w celach prokreacyjnych. I ręce na kołdrze.
Współczuję Panu takiego świata. Kiedy ostatnio ktoś Pana przytulił, bo zależy mu/jej na Panu? Kiedy Pan ostatnio miał okazję uprawiać seks. Polecam. Z kim Pan tam lubi i chce, byle nie z dziećmi i za obopólną zgodą.- 3 3
-
2019-07-24 07:40
Nie okłamuj się
Całe to LGBT tylko skomle o tolerancji, ale każdego kto ma chociaż trochę odmienne zdanie od nich to atakują. Są jak faszyści. Oni też dawali wybór. Można było być z nimi albo w obozie. Ile to już razy "tolerancyjni" wypowiadali się, że księży powinno się leczyć ołowiem? Ilu razy obiecywali, że narodowców trzeba wysłać do gazu? Przykład idzie z zachodu i tam dokładnie widać co się dzieje. Lewicowe bojówki napadają na swoich przeciwników z użyciem niebezpiecznych narzędzi tylko dlatego, że ktoś jest np. narodowcem i kocha swój kraj i nie chce być częścią jakiegoś kołchozu. Nie musisz nikogo atakować, żeby być przez nich atakowanym. Wystarczy tylko, że w święto narodowe idziesz z flagą kraju w którym mieszkasz i twoje poglądy nie mają dla nich znaczenia. To samo się tyczy przestępców tzn imigrantów. Ile razy "tolerancyjna" antifa broniła przed deportacją imigranta gwałciciela czy pedofila. To ma być też tolerowane? tolerancja to nie ślepa akceptacja. matka karmiąca dziecko w miejscu publicznym jest gorsząca ale koleś biegający z gołą du** i sztucznym członkiem na czole to jest wyznacznik estetyki? Całe to tęczowe towarzystwo wywołuje więcej agresji i nietolerancji niż wszyscy homoseksualiści w Polsce razem wzięci. h i p o k r y z j a.
- 41 11
-
2019-07-24 10:17
Rodzice ich wyganiają na ulicę !
- 3 3
-
2019-07-24 15:47
LGBT to (1)
normalność???
- 5 3
-
2019-07-24 20:38
Odpowiedź:
Nie!!!
- 4 3
-
2019-07-24 21:27
z prawa do obscenicznego i obrzydliwego pokazywania swojej nienormalności
- 2 3
-
2019-07-23 20:22
Czy hetero grozi pobicie za to, że idą ulicą razem za rękę? (24)
Że przytulą się lub pocałują? Raczej nie. I dlatego jest to "obnoszenie się " jsko rodzaj przekory, buntu, prowokacji, odwagi!
- 15 56
-
2019-07-23 21:09
Przyroda wykształciła związki damsko męskie (18)
czy widział ktoś w przyrodzie dwie rośliny męskie lub damskie z których wyrósł owoc ?
- 43 13
-
2019-07-23 21:34
Tak są takie rośliny. Są również bezpłciowe. (12)
Homesksualizm wśród zwierząt też istnieje.
Chodziłeś na lekcje biologi?
A o amebach słyszałeś?- 13 30
-
2019-07-23 21:52
Super! (3)
"Homoseksualizm wśród zwierząt też istnieje". Właśnie zrównałeś(aś) człowieka "istotę rozumną" -homo sapiens, ze zwierzęciem. Ja czuję się na pewno istotą postawioną wyżej.
- 27 11
-
2019-07-23 22:21
Jesteś ograniczony. (1)
- 6 8
-
2019-07-24 14:59
Witaj w klubie.
- 0 1
-
2019-07-23 22:43
Nie. Odpowiedział na pytanie cyt."czy widział ktoś w przyrodzie dwie rośliny męskie lub damskie z których wyrósł owoc ?" Ty istny mistrzu erystyki.
- 6 6
-
2019-07-23 22:37
Rozmnóż sie przez pączkowanie
Zaraz przytoczysz argumenty że są organizmy, które rozmnażania się przez pączkowanie. Mysl co mowisz, sam porownujesz się do ameby - gratuluję.
- 20 8
-
2019-07-23 23:02
"Homo....." wyklucza "... wśród zwierząt"!!!
- 3 3
-
2019-07-23 23:27
To może wy amebami jesteście?
- 14 1
-
2019-07-24 08:15
Jednokomórkowcy.
To właśnie świadczy o Waszym poziomie skoro wzorujesz się na amebie.
- 9 1
-
2019-07-24 09:10
Napisałeś że te stworzenia na ulicach są na poziomie ameby ?
- 4 1
-
2019-07-24 13:49
Ameba! Tak! To dokładnie poziom prezentowany przez el gie pe de
- 4 0
-
2019-07-24 14:07
Bo może matkę jakiegoś geparda hieny ganiały
Gdy była w ciąży z potomstwem i przeżyta trauma odbiła się na jednym z potomstwa, np. gepardziątku płci męskiej, które stało się defektem w wyniku zaburzeń biochemicznych u matki. Inne samce go odpędzą, samicami nie zainteresowany, pożyje trochę i cóż, ewolucja, chore geny nie będą reprodukowane.
- 2 0
-
2019-07-24 15:23
Kanibalizm w przyrodzie też istnieje. Zwierzęta wykazują zachowania interpretowane jako homoseksualne.
Tak jak ludzie w więzieniu. Budowa hierarchii w stadzie proszę państwa.
- 3 0
-
2019-07-23 22:20
(4)
A kto wyksztalcil geja? Jesli nie przyroda???? Ludzie , ogarnijcie sie, bo geje nie rosna w mikrofalowkach!!!
- 10 15
-
2019-07-24 02:04
współczesny gej nie jest jednostką biologiczną (3)
tylko stanem umysłu. modą. brodaci gimnazjaliści w rurkach pijący kraftowe piwa, jeżdżący na hulajnogach. nie mam nic do homoseksualistów, ale ci modnisie są i**otyczni
- 29 8
-
2019-07-24 07:46
Czyli jeśli piję kraftowe piwa, to jestem gejem? (2)
Jak daleko wasza głupota sięga?
- 7 12
-
2019-07-24 10:22
niezrozumiałeś
- 5 1
-
2019-07-24 15:00
Twoja sięgnęła bardzo daleko!
- 0 0
-
2019-07-23 21:19
Pytanie brzmi: po co pary homo naśladują pary hetero? Przytulają się i całują jak normalni ludzie. (4)
Parodia, cyrk mili państwo.
- 30 14
-
2019-07-23 21:32
Jest XXI w. a ty takie pytania zadajesz? (3)
W starożytnej Grecji też trzymali się za ręcę.
A jak myślisz co robią księża homoseksualiści? Czytają razem Biblię?- 10 24
-
2019-07-23 21:59
(2)
Dlatego starożytność i Grecją upadła i uwstecznia się co pokazało średniowiecze
- 29 6
-
2019-07-23 22:21
Jesteś nieukiem. (1)
Fizycznie upadła jak inne cywilizacje. Ale wszyscy korzystają ze spuścizny kultury i filozofii.
- 5 14
-
2019-07-24 09:14
A gdzie ty tu kulturę widzisz ?
- 9 0
-
2019-07-24 01:47
(3)
Jak według ciebie osoby LGBTQ+ obnosza się że swoją seksualnościa? Jedyne obnoszace się swoją orintacja osoby jakie miałem okazję spotkać to pary heteroseksualne które caluja się na ulicy, w tramwaju, w sklepie. Też byśmy chcieli być przytulani i całowani przez naszą miłość w miejscach publicznych, wiesz? :)
- 7 22
-
2019-07-24 12:16
Bo to jest normalne zachowanie kobiety i mężczyzny. (1)
- 9 2
-
2019-07-24 14:24
To może niech pary heteroseksualne zaczną uprawiać seks w miejscach publicznych, to też normalne przecież.
- 1 6
-
2019-07-24 15:26
Heteroseksualizm to norma. Funkcjonujecie nawet poza kliniczną normą seksualną z naukowego punktu widzenia.
- 2 1
-
2019-07-24 10:43
Jak nacjonaliści się ze swoją symboliką obnoszą, to wtedy jest wszystko w porządku. Między innymi to jest właśnie ta dyskryminacja, której podobne marsze sie przeciwstawiają. "Mozna sie obnosić ze swoimi symbolami i poglądami, ale tylko jeśli to są moje poglądy i symbole"
- 2 9
-
2019-07-24 15:46
tak, problem polega na tym, że homoseksualiści aktualnie nie mają do tego prawa
Dlatego o swoje prawa walczą.
Czy mamy też zakazać Marszu Niepodległości. Ja nie mam nic przeciwko patriotom. Niech sobie spokojnie żyją. Po co to manifestować. Jestem Polakiem, jestem patriotą. Nie mam ochoty tego pokazywać w marszu (szczególnie, że uważam to za płytkie), ale nie mam zamiaru tego zakazywać. Chyba, że dzieją się tam złe rzeczy. A takie incydenty były.
Znam gejów, którzy nie chodzą na marsze. Nie ich estetyka.
Jednak i tym, co chodzą i tym, co nie chodzą odbiera się godność, chyba, że koszulka "zakaz pedałowania" czy okrzyki "wypierd*lać" są spoko i to chrześcijańska tradycja.
W sumie może i tradycja, skoro poseł Winnicki wnioskował o wpisanie bicia kukły Żyda na listę światowego dziedzictwa unesco.- 1 1
-
2019-07-24 20:51
Oni nie obnosili się ze swoją seksualnością. To była pikieta, której celem było uświadomienie społeczeństwu, że odbieranie im prawa do wspólnego życia na normalnych zasadach i rzucanie w nich cegłami nie jest tolerowane przez wszystkich.
- 0 2
-
2019-07-23 20:13
Biedne dzieci (1)
.
- 52 14
-
2019-07-23 21:44
słusznie protestowali przeciwko strefom, np. strefie płatnego parkowania. Popieram!
- 22 5
-
2019-07-23 20:36
(9)
A w jakiej szkole robi Pani dzieciom wodę z mózgu. Pytam .mam dzieci i chcemy się trzymać z daleka.
- 55 20
-
2019-07-23 20:55
Też bym się (7)
trzymała z daleka od Pani/Pana i Pani/Pana dzieci. Szczerze, to współczuję Pani/Pana dzieciom - mieć tak ograniczoną matkę/ojca.
- 12 40
-
2019-07-23 21:13
Na pewno jesteś ona zastanów się może jednak on lub on i ona w jednym ciele
- 5 4
-
2019-07-23 21:22
Ona wez niepie....dol i faktycznie trzymaj sie ode mnie i moich dzieci z daleka.
- 11 4
-
2019-07-23 21:28
(4)
Ta nauczycielka prawdopodobnie strajkowala i popierala aby uczniowie nie otrzymali świadectw ukończenia roku. Nie jest dobrym pedagogiem
- 21 9
-
2019-07-23 22:18
i pewnie jest masonką, komunistką, żydówką, czarną, lesbijką i cyklistką. (3)
- 10 5
-
2019-07-23 22:36
i nie plakala po papierzu! (1)
- 6 4
-
2019-07-24 08:35
Nieuku, papież . Tacy jak ty byli na tym proteście.
- 7 2
-
2019-07-24 07:38
Plamy na Księżycu też są jej autorstwa.
- 2 2
-
2019-07-23 21:00
Trzymaj z daleka od księży
- 8 14
-
2019-07-23 21:16
Moi uczniowie są normalni, rozdam im naklejki: Strefa wolna od LGBT
- 36 12
-
2019-07-23 22:51
Wstyd.Pewnie maja przeprane mózgi przez Ciebie.
- 14 8
-
2019-07-23 22:57
Wstyd że mamy takich nauczycieli
- 20 9
-
2019-07-24 08:42
irek (1)
i ty jestes nauczycielka........................kto cie wychowal.....ty bedziesz nauczac moje dzieci nigdy w zyciu powinnas pracowac jako sprzataczka tam nikomu nie zaszkodzisz...
- 13 5
-
2019-07-24 09:53
Po treści wpisu i kompetencjach językowych widać, że również zero klas skończyłeś.
- 1 10
-
2019-07-24 14:51
co za bagno
jaka nauczycielka tacy uczniowie zlasowane mózgi
- 3 2
-
2019-07-24 15:24
żywy przykład wieloletniej, negatywnej selekcji pracowników
w edukacji.
- 2 1
-
2019-07-24 16:51
To gdzie ten powód do dumy?
- 3 0
-
2019-07-24 18:27
ej gąsko
- 2 0
-
2019-07-24 21:26
to nie powinna pani uczyć, skoro tak zły ma pani wpływ na dzieci
i tacy ludzie jeszcze chcą podwyżek
- 2 2
-
2019-07-23 19:46
Gdańsk zawsze był miastem otwartym na świat, na ludzi na zdrowy rozsądek. (14)
Brawo młodzież. W Gdańsku każdy powinien czuć się jak w domu. Każdy.
- 256 503
-
2019-07-23 20:17
Gdańsk to zawsze było zapyziałe miasteczko (3)
Zakompleksione. Taka zakała Polski.
- 30 39
-
2019-07-23 21:04
Ty to jest opłacany ruski troll
a nie warszawiak.
- 14 9
-
2019-07-24 11:02
Zakompleksiona to jest większość Podlasia. (1)
Gdańsk właśnie jest normalny, jeśli musisz zajmij się ściną wschodnią.
- 1 5
-
2019-07-24 11:47
Normalny?
Tu mieszka Bolek, miasto Amber Gold, miasto nożowników, miasto gdzie podpalają samochody, przekręty sędziowskie na potęgę, miasto prezydenta który nie umiał doliczyć się swoich mieszkań - teraz żona nie potrafi się doliczyć swoich niezapłaconych podatków, miasto gdzie spółki miejskie są w rękach niemców i francuzów, miasto skąd pochodzi jedyna europosłanka w całym parlamencie europejskim z zarzutami prokuratorskimi, miasto gdzie rządzą deweloperzy - osiedla już wkraczają do Trójmiejskiego Parku Krajobrazowego, miasto w którym kto chce przewraca pomniki, miasto uciemiężone przez komunę ale to nie przeszkadza by przywrócić imię Lenina stoczni, miasto gdzie są również biało niebieskie tramwaje kojarzące się z faszystowskim WMG, miasto gdzie trwała bohaterska obrona Westerplatte - a pamięć o niej symbolizuje syf i brud i pomnik z czerwonoarmistami, miasto w którym wiceprezydent mówi że Polacy rozpoczęli II wojnę światową, miasto gdzie stawia się pomniki ssmanom - Grass. To pozostało z legendy Solidarności
- 14 1
-
2019-07-23 20:23
Dzieki pani mami takie mlodziesz nodouczona ale rzad pani niedapodwyzki brawo
- 18 4
-
2019-07-23 21:06
Ale jaka tam młodzież
Weź sobie zdjęcia obejrzyj.
- 18 5
-
2019-07-24 09:01
Trochę poczytaj o historii Gdańska i stosunkach panujących w tym mieście to dowiesz się jak tolerancyjnym był miastem, trochę wiedzy nie zaszkodzi aby nie wypisywać tych bzdur
- 4 5
-
2019-07-24 09:39
"Gdańsk zawsze był miastem otwartym na świat, na ludzi..."
Ha, Ha, dobre. Proszę to powiedzieć potomkom polskich Gdańszczan pomordowanych w obozie Stutthof.
- 15 3
-
2019-07-24 10:38
Był otwarty? Naprawdę ?
Miał jeden z najwyższych wskaźników poparcia NSDP. Wyższy od miast w Rzeszy.
Był taki otwarty że 2.0000 strażników w Sztutowie, którymi byli normalni Niemcu z Gdańska i okolic wymordowali blisko 100.000 Polaków z Gdańska i Pomorza.
Taki był otwarty Gdańsk.- 11 2
-
2019-07-24 11:26
zawsze był ?
zwłaszcza w 1939r.
- 3 0
-
2019-07-24 11:37
Chyba żyjesz w innej rzeczywistości
Popatrz na liczbę kciuków w dół i zobacz jak gdańszczanie czują się w swoim mieście.
- 3 0
-
2019-07-24 12:46
AŻDY - tak oczywiście , ale na pewno nie terrorystyczna międzynarodówka lgbt.
- 3 0
-
2019-07-24 14:47
otwarty gdansk
Czy też Gdańsk, gdy we wrześniu 1939 witano wkraczający Wermacht?
- 5 0
-
2021-07-11 04:27
Przestępcy teź? Naziści też? Komuniści też? Czyli nie wszyscy? Starsi też? Katolicy też? Czyli nie wszyscy
- 0 0
-
2019-07-23 19:46
Lewactwo zalewa pomorze (18)
W końcu uklęknięcie przed prezesem.
- 353 263
-
2019-07-23 19:47
Ty uklęknij
przed słownikiem :)
- 33 35
-
2019-07-23 20:18
Dobre. Lewaki klękać przed Jarosławem. (5)
- 19 22
-
2019-07-23 21:36
(4)
przecież pis poza katolicyzmem to największe lewactwo
- 24 11
-
2019-07-23 21:51
Narodowy socjalizm, taki NSDAP bis. (3)
- 17 6
-
2019-07-23 22:02
(2)
No nie NSDAP bo inaczej zrównujesz patriotyzm Dmowskiego z Hitlerem a to się grubo różni.
- 8 5
-
2019-07-24 06:22
tjaa bo jeden miał fixum dyrdum, a drugi był nie mniej obłakany (1)
- 3 6
-
2019-07-25 00:02
Dmowskiego bal się sam
Piłsudski .
- 2 0
-
2019-07-23 21:09
Prezes lubi? (1)
- 8 7
-
2019-07-24 06:32
Ważne że ty lubisz.
- 5 2
-
2019-07-23 21:16
(2)
Niby lewactwo zalewa pomorze, a jakoś podejrzanie dużo łapek w górę ma ten post.
Nie wiem po co przeglądam te opinie. Dużo płacą w Warszafce za umieszczanie postów tutaj?- 13 7
-
2019-07-23 21:21
Retoryka pisowska jest taka, że Gdańsk to niemieckie, zbuntowane miasto.
Byłoby zatem dziwne, gdyby trolle z partyjnych kręgów nie wyrabiały tu codziennej normy postów.
- 20 9
-
2019-07-24 03:22
Sprawdź sobie co znaczy słowo lewactwo
- 1 3
-
2019-07-24 03:22
(1)
Sprawdź co znaczy słowo lewacki
- 2 2
-
2019-07-24 10:12
Słowo wymyślone przez lenina
Oznaczało ludzi, którzy zdradzają ideały bolszewizmu.
Pasuje jak ulał do każdego, kto nie zgadza się z polityką PiS.- 1 5
-
2019-07-24 07:06
W koncu bedzie jak rowny z rownym :)
- 0 1
-
2019-07-24 08:04
Raczej powinieneś podpisaś się
Polish i**ot.
- 3 0
-
2019-07-24 09:41
Co znaczy lewactwo? (1)
- 2 1
-
2019-07-24 10:13
W oryginale - z czasów Lenina
To osoba, która nie wspierała bolszewików.
Dziś to w sumie to samo.- 1 3
-
2019-07-23 19:47
(5)
Na takich hasłach buduje się politykę...Hejt(hate) często jest mylony ze zwyczajną krytyką.
- 219 26
-
2019-07-23 23:36
Kopanie nieletnich po głowie przez zamaskowanych osiłków to hejt czy zwyczajna krytyka? (1)
- 2 12
-
2019-07-24 10:27
Akurat z tym kopaniem to fejk
Koleś z zielonymi włosami nagrał filmik z kolegami jak go niby oklepują i teraz ma problemy, bo policja chce złapać kolesi i ukarać.
- 7 0
-
2019-07-24 07:07
(1)
Taka "krytyka" ze 40 zatrzymanych....
- 0 5
-
2019-07-24 07:22
Ani hejt ani krytyka. To zwykle chuliganstwo. Madrale.
- 4 2
-
2019-07-24 23:31
napisałeś że Hejt(hate) często jest mylony ze zwyczajną krytyką.
to ja dodam że cenzorzy , panowie i stwórcy trójmiasto py ly , lub jak ostatnio jest w modzie ich pięknie nazywać ścierwiasto PO-ly, są mistrzami w cenzurowaniu zwykłej krytyki i promowaniu komentarzy które dziwnym trafem są zawsze przeciw obecnej władzy...
przypadek ?- 2 0
-
2019-07-23 19:47
Proszę oddzielić przypadkowych, nieświadomych turystów (3)
...w środku sezonu to łatwizna taka pikieta...co innego w styczniu, w czwartek np....
- 371 76
-
2019-07-23 20:24
(2)
Turyści dobrze wiedza ze orientacja seksualna dzieli się na różne grupy, u większości jest to normalne że każda grupa ma równe prawa. Tylko u nas jest ciemnota, wytłumacz lepiej turystom dlaczego takie osoby muszą walczyć o tolerancję skoro u nich to norma i nikt nikogo nie poniza przez to jaka woli płeć, wytłumacz im lepiej czemu Polacy rzucają kamieniami i dopuszczają się przemocy do innych ludzi którzy po prostu chcą mieć prawa takie jak każdy
- 14 42
-
2019-07-24 08:43
(1)
Taki nie tolerancyjny kraj a turystow coraz wiecej w dodatku coraz wieksza licze tych turystow kupuje mieszkania w PL I to nie na wynajm tylko dla siebie. A nie pomyslales ze im sie wlasnie to podoba ze w Polsce nie jest tak samo jak w ich krajach?
- 11 0
-
2019-07-24 10:15
W Egipcie też są turyści
Poza tym, prostaków w Gdańsku jest kilka procent, a atrakcji bardzo wiele, lokalizacja dobra i łatwy dostęp. Do tego wciąż trochę taniej niż w innych krajach.
Im bardziej w Polskę B, tym gorzej.- 0 7
-
2019-07-23 19:49
"Młodych" ;-) (4)
- 219 19
-
2019-07-23 19:58
Bogdan B...... młodzieniaszek :)
- 42 1
-
2019-07-24 01:03
generalnie to ciagle te same twarze na różnych pikietach spod znaku obozu zdrady narodowej i zaprzaństwa (2)
raz są KODowcami, raz obywatelami RP, potem Dziewucha Dziewuchom, innym razem jako spontaniczni obywatele protestują na Westerplatte. Raz bronią dziki, innym razem dinozaury, innym razem solidarni z sądami albo nauczycielami.
I ciągle te same twarze....zero autentycznosci
Grupka kilkudziesięciu osób z otoczenia i zaplecza gdańskiej PO oraz grupka pożytecznych idotów - udają rzesze obywateli wczuwajac sie w kolejne role w koeljnych pikietach pod kolejnymi hasłami....desperacja, żenada, obłuda.
Ja tego nie kupuję,.
A skoro już akruat jest pikieta pod hasłem LGB. To przeciez patrząc kto stoi za organizacją takich piket od razu widać, że chodzi o mącenie i rozwalanie społeczeństwa. Mało kto się czepiał tego całego LGBT dopóki nie zaczęli wychodzić na ulice i dmoagać się nienależnych im praw i przywilejów. Robią niedzwiedzią przysługę wielu ludziom dotkniętym tym problemem, ktorzy woleliby żyć sobie po cichu i żeby nie robiono rozgłosu z ich sposobu na życie. Ale działącze LGBT chyba zwęszyli dobry interes w kręceniu rewolucji i za nic mają prawdziwe dobro i spokój tych ludzi, o ktorych prawa rzekomo walczą.- 22 1
-
2019-07-24 08:41
(1)
co nie znaczy , że można dać zielone światło , chuliganom , psycholom i agresorom - kiedyś robili ustawki po lasach i się napi.. siekierami i pałami teraz PiS pozowlił im robić porządek ??? co to Ormo ?? w Ormo też były bezmózgi nieczytate i niepisate wytresowane do bicia niczym pitbul do walk
- 2 7
-
2019-07-24 10:04
oczywiście, że nie można dac zielonego światła na bijatyki
Natomiast fakt jest taki, że te pikiety LGBT wywołują agresję i wrogie nastawienie nawet u zupełnie umiarkowanych i spokojnych ludzi nieskorych do bójki więc nietrudno zauważyć prowokacyjny charakter tych spędów, który jest chyba głównym celem ich organizowania.
- 9 0
-
2019-07-23 19:50
nie gardzę .... ale brzydzę się (7)
- 396 100
-
2019-07-23 21:46
Jestem też przeciw strefom. Zwłaszcza przeciw strefie płatnego parkowania
- 25 1
-
2019-07-24 00:56
(4)
a my tobą
- 6 13
-
2019-07-24 01:20
Lewak nie wie co znaczy "ja" (3)
Zawsze użyje "my", "wy", "oni" ...
- 22 3
-
2019-07-24 08:34
(2)
wiesz że słowo niewolni pochodzi od słowa slowianin - sleeve - więc 3m puche, zjedz hot doga na stacji i wsiadaj do auta paczuszki rozwozić niewolniku europy
- 0 15
-
2019-07-24 08:45
Jest dokladnie odwrotnie.
Wroc do podrecznika.
Ale nie zmienia to od wiekow przyjetego zalozenia, ze te tereny sa zaglebiem niewolnikow.- 3 2
-
2019-07-24 12:10
To akurat urban legend. Slowianin pochodzi od "słowa" (osoby porozumiewające się naszą mową), a slavus u Rzymian istniało dużo wcześniej niz o Słowianach usłyszeli.
- 3 1
-
2019-07-24 10:30
a potem i tak hetero spotyka się cichaczem z drugim hestero na seks
- 0 5
-
Opinia została zablokowana przez moderatora
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.