- 1 Kontrola CBA w Urzędzie Miasta Gdyni (52 opinie)
- 2 Sopot bez golizny i zakłócania spokoju (196 opinii)
- 3 Jest nowy szef Eko Doliny. Będzie lepiej? (40 opinii)
- 4 Będzie pył, nie będzie premii? (227 opinii)
- 5 Okradała drogerie, zmieniając peruki (69 opinii)
- 6 Znamy przyczynę wypadku na Wielkopolskiej (365 opinii)
Marsz życia przeszedł przez Gdańsk
XII Marsz dla Życia i Rodziny był okazją do zamanifestowania swoich poglądów przede wszystkim przez katolików. Nie zabrakło ich w Gdańsku i mimo niezachęcającej pogody, przez ulice miasta przeszedł korowód złożony z kilku tysięcy osób.
Zaczyna się od marszu, który miał na celu pokazanie pozytywnych relacji międzypokoleniowych. Jego uczestnicy przeszli głównymi ulicami Gdańska spod Kaplicy Królewskiej na Plac Zebrań Ludowych, gdzie do godz. 22:00 zaplanowane zostały koncerty.
W ramach festiwalu zagrali m.in: Mocni w Duchu, Arka Noego, Edzio oraz Łzy Adama Konkola.
W strefie inspiracji można za to posłuchać specjalnie zaproszonych gości: bp Piotra Przyborka, ks. Dominika Chmielewskiego, Ewelina Chełstowską, Tymoteusza Filara, Roberta Friedricha "Litza", Michała Koterskiego, ks. Rafała Główczyńskiego SDS (Ksiądz z Osiedla) czy s. Urszuli Kłusek SAC.
Wydarzenia
Zobacz także
Opinie wybrane
-
2024-06-16 19:24
(17)
Każdy ma prawo do organizowania marszu, ale brak wystarczającej informacji o utrudnieniach w ruchu, skutecznie popsuła niektórym niedzielę. To miasto jest wystarczająco zakorkowane bez tego typu atrakcji. Organizacja jak zawsze pisana na kolanie.
- 232 420
-
2024-06-17 18:00
Ostatni normalni w tym miescie słoików
- 3 3
-
2024-06-17 14:31
Przynajmniej przy tym marszu był tylko zablokowane jeden kierunek w przypadku parady równości były zablokowane oba kierunki z czego ten drugi w ogóle nie był używany, to jest parodia i nie udogodnienia dla mieszkańców. I to od Urzędu Marszałkowskiego
- 4 1
-
2024-06-17 09:18
parad lpg nic ci nie popsuła? (1)
- 15 11
-
2024-06-17 11:05
A czytać umiemy? Napisane jest o paradach ogólnie, wszystkich, które paraliżują centrum miasta.
- 1 6
-
2024-06-17 09:18
Przecież była informacja w ogłoszeniach parafialnych ;)
Można by też zrobić taki ogólnodostępny portal internetowy, który informowałby o takich sprawach i tym co ma się wydarzyć w Trójmieście.
- 7 7
-
2024-06-17 02:18
Gdy Cię dotknie straszna choroba (3)
To dopiero wtedy zrozumiesz. I jak wyciągniesz rękę o pomoc w nicość . Zroszony potem nadziei to zrozumiesz.
- 15 32
-
2024-06-17 07:47
tak (1)
bug cie wyleczy, nie medycyna
- 13 14
-
2024-06-17 10:49
A co ciebie wyleczy? Sierp i młot?
- 5 8
-
2024-06-17 06:56
bojkotujmy wszystkie sondaże - może wtedy ta skorumpowana banda weźmie się do roboty
- 6 3
-
2024-06-16 20:57
(3)
Znowu wszystko zablokowane, niedawno blokowali miasto na boże ciało
- 24 65
-
2024-06-16 23:59
(1)
biedaku co ci zablokowali chyba logiczne myslenie - miasto jest dla wszystkich a nie tylko dla tych z fajerkami w łapach
- 34 12
-
2024-06-17 08:44
Opjak przechodzą marsze lgbt to nie nie jest zablokowane miasto oni fruwają co za wyprane mózgi napewno peowcy
- 13 6
-
2024-06-16 21:49
Podobnie, jak wyznawcy rainbow-iastych niedawno...
- 34 15
-
2024-06-16 19:27
Nie prawda, Organizacja byla bardzo dobra, tylko miasto o niczym nie informowalo (3)
- 76 20
-
2024-06-17 06:33
No to chyba jednak nie byla dobra (2)
Sam sobie przeczysz.
- 16 19
-
2024-06-17 07:50
Organizacja była dobra
Problem na tym, że osoby odpowiedzialne za przekazanie informacji na portale takie jak trójmiasto tego nie zrobiły. To nie są osoby organizujące marsz. Organizatorzy przekazali wszędzie informację, policja była na całej trasie, wszelkie konieczne zgody były. Ci co mieli poinformować na portalach, zawalili. Wygląda na to, że chodziło, aby ludzie byli wściekli na ten marsz. Gdyby organizacja była słaba, tyle ludzi by nie przyszło
- 23 7
-
2024-06-17 07:41
Mogę wszystko ze swojej strony zrobić, ale jak osoby odpowiedzialne i niezalezne ode mnie nie zrobią do czego sa zobowiązane, to
- 12 0
-
2024-06-16 19:45
Indoktrynacja od małego (102)
Kapłani skrupulatnie dbają o to, żeby treści religijne docierały do jak najmłodszych dzieci najlepiej poniżej lat siedmiu, gdyż dopiero w tym wieku dzieci nabywają zdolności abstrakcyjnego myślenia. Kapłani wykorzystują fakt, że dzieci w wieku 1-7 lat bezwzględnie wierzą dorosłym we wszystko. Najmłodsze dzieci są bezkrytyczne, nie mają jeszcze
Kapłani skrupulatnie dbają o to, żeby treści religijne docierały do jak najmłodszych dzieci najlepiej poniżej lat siedmiu, gdyż dopiero w tym wieku dzieci nabywają zdolności abstrakcyjnego myślenia. Kapłani wykorzystują fakt, że dzieci w wieku 1-7 lat bezwzględnie wierzą dorosłym we wszystko. Najmłodsze dzieci są bezkrytyczne, nie mają jeszcze rozwiniętych zdolności wnioskowania, dowodzenia i sprawdzania. Nauczyciele religijni bardzo dbają więc o to, żeby podstawy doktryn religijnych dotarły do dzieci w wieku, w którym nie potrafią one sprawdzić prawd religijnych. Po opanowaniu czynności rozumowych, starsze dzieci, a później dorośli traktują twierdzenia religijne jako oczywistości i założenia (podstawy) do wnioskowań, dowodzeń, itp.
Rytuały religijne są wysoce powtarzalne, a więc nudne w ich trakcie umysł wyłącza się, błądzi myślami gdzie indziej i machinalnie słucha treści religijnych. Machinalnie, czyli człowiek nie zastanawia się nad nimi, nie próbuje ich wyjaśniać, sprawdzać i poddawać innym czynnościom rozumowym. Treści wiary przepływają obok rozumu i zapadają w pamięć. Wystarczy później bezrefleksyjnie je powtarzać, żeby uchodzić za dobrego wiernego.- 394 769
-
2024-06-17 19:01
Bezmyślne słuchanie
To dotyczy osób pustych myślowo i obłudnych,a co do wieku dzieci które są związane od dnia chrztu z kościołem ,to wybór rodziców i ich wiary,każdy ma wolną wolę i wybiera jaką chce drogą podążać,myślę że nie na miejscu jest ocenianie innych,czas zacząć od siebie
- 3 3
-
2024-06-17 17:12
(2)
Ja nie potrzebuje ksiedza zeby wiedziec ze jak komus/czemus bije serce to to cos/ktos zyje. Wiec aborcja to odebranie zycia.
- 6 5
-
2024-06-17 22:58
(1)
To nie jest życie, bez ciała matki ten zlepek komórek nie potrafi samodzielnie funkcjonować.
- 2 8
-
2024-06-17 23:23
Tuba.
- 0 0
-
2024-06-17 17:05
Wychowuja rodzice
Piszesz kapłani,katecheci wykorzystują, to rodzice zapisują dziecko na lekcje religii,dobrowolnie,bez przymusu. Każdy ma prawo do wychowania swojego dziecka w duchu religii którą wyznaje lub w ateizmie, innych wartościach, żaden ksiądz i katecheta nie dybie na czyjeś dzieci
- 4 3
-
2024-06-17 15:25
Żal mi ciebie
- 2 6
-
2024-06-17 15:18
Nie ufam Panu.
A polskiemu kościołowi katolickiemu w szczególności. Pełna indoktrynacja. Mnożą grzechy aby zapełnić opustoszałe kościoły.
- 7 7
-
2024-06-17 12:24
...tak dokładnie się to odbywa.... (1)
...jeżeli chodzi o pseudonaukę gender i chore przekazy tzw. edukatorów seksualnych
- 14 8
-
2024-06-17 23:01
Pseudonauka to zabobony religijne. Edukacja seksualna jest oparta właśnie na nauce. Każdy poważany seksuolog czy psychiatra się z tymi chorymi przekazami zgadza. No ale Ty wiesz przecież lepiej, bo jesteś zapewne wybitnym specjalistą w tej dziedzinie xD
- 3 4
-
2024-06-17 08:37
Dokładnie tak! (2)
Dla mnie już za późno, niestety zostałam zindoktrynowana przez moją babcię i matkę ale moje dzieci są od tego wolne. Mam żal szczególnie do babci za zmuszanie chodzenia do kościoła. Zmarnowałam sporo godzin życia, a tyle ciekawych rzeczy mogłam robić w tym czasie.
- 19 29
-
2024-06-17 17:07
Babcia
Przyjdzie taki moment, że przypomnisz sobie te " zmarnowane godziny"
- 6 4
-
2024-06-17 15:26
Cudowna babcie, szkoda wnuczka zawiodła.
- 7 6
-
2024-06-17 07:59
"normalność" (23)
Treści "nie zabijaj" uważasz tylko za "religijne". Chyba czas dojrzeć co? Czas obudzić się w końcu z tej indoktrynacji zabijania na każdym kroku i wmawiania że to "normalność"
- 34 13
-
2024-06-17 13:43
Na filmie z marszu dokładnie widać "Zaufaj Panu". Jak to dla Ciebie nie jest treść religijna, to nie wiem, jak to interpretujesz...
- 5 2
-
2024-06-17 08:11
(16)
Tu fragment z bibli: Gdyby mężczyźni, bijąc się, uderzyli kobietę brzemienną, powodując poronienie, ale bez jakiejkolwiek szkody, to zostanie ukarany grzywną, jaką nałoży mąż tej kobiety, i wypłaci ją za pośrednictwem sędziów polubownych. Jeżeli zaś ona poniesie jakąś szkodę, wówczas on odda życie za życie
- 7 7
-
2024-06-17 08:40
Ooo właśnie! (15)
Chodzą co tydzień do kościółka a jestem praktycznie pewna, że 99 % z katolików NIGDY nie przeczytało biblii. Ja to zrobiłam i właśnie po przeczytaniu tego "czegoś" wypisałam się z tei bajki. Ach wolność jaka Ty jesteś piękna !
- 14 21
-
2024-06-17 23:29
Sama manipulujesz: kościólek, tego czegoś, z tej bajki.
- 0 0
-
2024-06-17 18:48
Zycie bez ograniczeń prowadzi do zniewolenia. To tak jakby wszyscy mieli zielone światło .Wypadek murowany i pełny paraliż miasta.
- 4 2
-
2024-06-17 17:13
Wolność (2)
Jezus też za Ciebie oddał życie, nie zmarnuj go i w imię tzw. "wolności"nie uwikłaj się w zniewolenie
- 1 4
-
2024-06-17 17:44
Typowy szantaż emocjonalny. (1)
Nikt go nie prosił aby za mnie umierał.
- 2 1
-
2024-06-18 07:36
Miłość nazywasz szantażem.
Zło nazywasz dobrem. Pomyśl, że tam jest ktoś kto kocha cię bezwarunkowo i ciągle zabiega o twoją miłość. Wasza miłość będzie silniejsza niż wszystko na tym świecie.
- 0 0
-
2024-06-17 15:27
Co trzeba miec w tym pustym lbie, zeby pisac takie bzdury (3)
- 3 4
-
2024-06-17 23:30
"Co trzeba mieć", żeby podważać czyjąś wiarę?
- 0 0
-
2024-06-17 17:46
Czy ktoś z katolików w końcu wyartykułuje jakiś argument czy stać was tylko na inwektywy (1)
- 0 3
-
2024-06-17 23:32
Jak dotąd żadnych inwektyw ze strony katolików. W przeciwieństwie do atakujących.
- 0 0
-
2024-06-17 10:26
:D :D :D (5)
Jeszcze pytanie czy to rozumiesz co czytasz :D :D :D Tam wiele rzeczy ma znaczenie - kontekst historyczny, rozróżnienie księgi teologicznej od historycznej, zrozumienie idiomów.
Powiem Tobie jedno, tak jak stary testament jest mocno osadzony w ówczesnych starożytnych zwyczajach i kulturze, tak nowy testament z punktu widzenia etyki ma bardzo dużo dobrych wartości. Można nie wierzyć, ale nie ma co niedoceniać pewnych lekcji z tego płynących.- 19 5
-
2024-06-17 17:47
Haha co nam nie pasuje to metafora, a co pasuje to bierzemy dosłownie (1)
Katolicka logika na opak
- 0 2
-
2024-06-17 23:34
Metafory to raczej domena całkiem nowa w naszej rzeczywistości..
- 0 0
-
2024-06-17 13:49
Tak, jasne. Bóg jest wszechmogący to prawda objawiona, ale już uderzenie kobiety brzemiennej, to kontekst historyczny.
Wybiórcza interpretacja jak nic. Co komu akurat pasuje do jego własnej narracji.- 3 4
-
2024-06-17 13:18
Jaki kontekst historyczny przecież to są swiete księgi napisane przez Boga za pomocą autorów natchnionych, czy może wasz bóg mówi co innego niż katolicka doktryna?
- 2 3
-
2024-06-17 11:49
tak wiem o co chodzi, że zmartwychwstanie dosłownie a inne rzeczy już niekoniecznie, ogólnie, że czarne jest białe a białe czarne a wszystko sobie interpretujecie jak wam wygodnie
- 2 7
-
2024-06-17 08:15
(4)
Dlaczego uważasz że nie zabijaj tyczy się kilku komórek? a nie np do zwierząt, które tak chętnie spożywasz?
- 3 16
-
2024-06-17 11:15
Człowiek jest duchem, duszą i ciałem (3)
- 3 4
-
2024-06-17 20:04
zrób ekshumację swojego bliskiego zobaczysz co tam znajdziesz
- 0 1
-
2024-06-17 11:51
(1)
człowiek jest duchem? serio?
- 2 6
-
2024-06-17 13:53
W ciało mojego sąsiada co weekend wstępuje spiritus. Głośno to obwieszcza ze swego okna.
- 2 2
-
2024-06-17 07:35
(3)
Zrobić zakaz spowiedzi dzieci do lat 16!!! Tak jak jest w Niemczech. Religia do salek przy kościołach na koszt marszownikow. A nie wszystkich obywateli.
- 21 21
-
2024-06-17 18:52
Widzę że PZPR ciągle żywy. Oni też tak chcieli.
- 2 0
-
2024-06-17 11:29
Dlaczego?
Wolność religijna, dlaczego miałbym nie móc się spowiedzieć? Dlaczego miałbym płacić np. 500 zł jak za wykroczenie za spowiedź?
- 4 3
-
2024-06-17 08:17
Tak powinno być ale żyjemy w państwie religijnym
- 4 14
-
2024-06-17 06:53
(2)
No popatrz a ciekawe po co masturbatorzy w przedszkolach chcieli się pojawiać i ci teczowi niby edukować niby to niby tamto a co dzieci w takim wieku interesują te tematy? Nic oczywiście
- 31 19
-
2024-06-17 08:06
(1)
A powiedział ci o tym kolega kolegi, wiadomo.
- 4 12
-
2024-06-17 17:22
Fakty
Ze szkół publicznych w Niemczech ( z własnego doświadczenia) katolicy zabierają masowo dzieci do szkół prywatnych że względu na obecność seksedukatorów, sal do instuktażu masturbacji dla dzieci w wieku przedszkolnym, to nie są wymysły to rzeczywistość która niedługo zawita do Polski
- 3 2
-
2024-06-17 06:04
Dokładnie, księża chcą zdążyć zanim ktoś zasieje im ferment w głowach
- 12 17
-
2024-06-17 06:47
a treści LGBT od małego to nie indoktrynacja?
- 37 13
-
2024-06-17 01:38
Indoktrynacji podlegają dzieci od urodzenia (1)
Dzieci uczy się od malutkiego wiele czynności jak jedzenia łyżką ,załatwiania się na nocnik ,jak mają mówić ,zwroty grzecznościowe potem żłobek ,przedszkole szkoła kościół.To jest normalne .Czepianie się kościoła jest to nie na miejscu .Nikt nikomu nie narzuca w jakiej wierze chce wychować dzieci . Dziecko jak dorośnie samo po mału decyduje w co ma wierzyć i co ma robić .Nikt nie ma prawa obrzydzać mu wiarę czy narzucać mu którą drogą ma iść
- 28 18
-
2024-06-17 08:21
Indoktrynację religijną przyrównujesz do jedzenia łyżeczką niezłe, łączysz czynności potrzebne do życia z indoktrynacją czego się boisz, że dorosłej osoby nie przekonasz do wiary w coś czego nikt nie widział i nie ma żadnych doświadczalnych dowodów że istnieje?
- 8 16
-
2024-06-16 22:51
lepiej uczyć dzieci lgbt i szatana aha ...
- 32 34
-
2024-06-16 22:09
Jeszcze gorzej propaganda LGBT. Próbują wmawiać dzieciom że płeć nie istnieje. (1)
- 63 26
-
2024-06-17 06:42
wystarczy nazwać to "powołaniem" i już nie ma problemu.
- 6 9
-
2024-06-16 22:06
Ale cię ta tęczowa flaga
Musiała przestrzepać że taki psychotropowy mózg masz
- 26 30
-
2024-06-16 21:57
znowu kolejny lewak wylewa swoje wypociny ,Ale to tez jesy okazja sie posmiac z ich głupoty bo tylko nia potrafia sie chwalic (11)
bo nie maja czym Ale takim lewakom hipokrytom np juz nie przeszkadza seks nieletnimi co u arabów jest powszechne.
Niema sie co dziwic chca by tak było w Polsce w koncu projekty juz wyprodukowali do przegłosowania w Brukseli- 39 29
-
2024-06-17 08:07
(2)
Znowu kolejny nieuk, który używa słowa lewak bo nie wie co ono znaczy, ale fajnie jest być ograniczonym umysłowo i nazywać ta wszystkich. nie trzeba wymyślać więcej określeń.
- 6 13
-
2024-06-17 23:40
"Ograniczony umysłowo" i poznać autora. AI.
- 0 0
-
2024-06-17 13:09
faszysta
Fajnie jest być ograniczonym umysłowo i nazywać każdego czyje poglądy mi się nie podobają faszystą, nie trzeba wymyślać więcej określeń
- 2 0
-
2024-06-16 22:03
byle co jesz Pisuar i byle co piszesz , kończ z kaszanką (5)
- 14 28
-
2024-06-17 23:41
Od razu widać ten poziom. AI.
- 0 0
-
2024-06-16 22:25
Twoja sprawa co jesz. (3)
Lubisz kaszankę, jedz, nie krępuj się, twoja sprawa.
- 19 1
-
2024-06-16 22:40
On lubi świerszcze. (2)
I larwy mączniaka.
- 17 4
-
2024-06-17 06:43
(1)
Ten straszak, który ma odwrócić uwagę ludzi od coraz gorszej jakości mięsa?
- 1 4
-
2024-06-17 06:56
Przecież to gaaaawno zwane Unia Europejska nieustannie podnosi dopuszczalna ilość chemii antybiotyków konserwantów i sterydów w żarciu normy ku chwale korporacji są ciągle zylowane bo chodzi tym gadom tylko o pieniądze a z drugiej strony nakręca się biznes białej mafii lekarsko lekowej
- 12 4
-
2024-06-16 22:03
(1)
Znasz jakiegoś Araba ? Bo ja nie
- 6 10
-
2024-06-16 22:41
Nie znasz też żadnej inteligentnej osoby.
I co z tego wynika?
- 9 6
-
2024-06-16 21:50
(21)
Od dziecka nie pasowało mi coś w tej religii, jak miałam 13 lat postanowiłam przeczytać stary i nowy testament ilość absurdów, nieścisłości czy więc niemoralnych przykładów była tak duża, że od tamtej pory jestem osobą niewierzącą
- 32 35
-
2024-06-17 08:40
(1)
Właśnie dlatego nie można było przed reformacją czytać bibli, bo bano się że ludzie przestaną wierzyć teraz mazną czytać ale co z tego jak i tak żaden nie czyta a słowa księdza uznaje za prawdę
- 4 7
-
2024-06-17 23:44
Slowa guru "uznaje się za prawdę", a to czysta manipulacja.
- 0 0
-
2024-06-17 07:29
Ale 156 płci (6)
Już ci się zgadza
- 22 6
-
2024-06-17 11:02
(5)
A nie przychodzi Ci do głowy, że można rzeczowo kontestować treści biblijne nie uznając jednocześnie tych156-ciu płci ?
- 6 3
-
2024-06-17 11:20
Masz wolność, możesz (4)
ale nie łódź się, że to rozumne.
- 1 0
-
2024-06-17 20:06
a co do tego ma łódź , chyba arka ?
- 0 0
-
2024-06-17 12:35
(2)
Co nie jest rozumne ? Kontestowanie czy ludyczna wiara/obrzęd, bo tak nakazuje tradycja przekazana przez tych, którzy guzik wiedzieli o świecie ?
- 1 0
-
2024-06-17 12:43
Spradź w słowniku co oznacza słowo "ludyczny" (1)
- 1 1
-
2024-06-17 18:11
Sprawdź w podręcznikach czy nie było ludycznych obrzędów. Nie wszystko jest na smutno jak w KK :P
- 0 0
-
2024-06-16 22:43
O, to dopiero umysł.
Gratulować. Prawdę ma za to na żółtym pasku, i wszystko mu się tam zgadza
- 14 14
-
2024-06-16 22:04
i ja też i cieszę się ,ze w miastach koscioły pustoszeją (10)
- 23 36
-
2024-06-17 23:47
Kłamstwo powielane. Ale skąd możesz to wiedzieć.
- 0 0
-
2024-06-16 22:37
Pustoszeją? Bo tak ci powiedziały julki na FB? xD Zapraszam do kościołów w Trójmieście - full... (8)
...bywa że ludzie nie mieszczą się z Kościele i słuchają mszy na zewnątrz =)
- 39 24
-
2024-06-16 23:01
I co z tego? Jacy jesteś dwulicowy, typowe (7)
Wylewają się, hahaha, dobre. Nie wchodzą do środka, bo wcale nie sa zainteresowani. Niektórzy wrecz rozmawiają, grzebia w komórkach, chodzą z przyzwyczajenia, tradycji.
W szkołach średnich całe klasy wypisują sie z religii. Całe szczęście.
Ksiądz nie prowadzi katechezy, umawia się, ze lekcji nie bedzie, ale kasę bierze. K**** to jest moralne?! Uczy uczciwości? Hahaha.
Niczego nie uczy, bo...katechezy najczęściej się nie odbywają.- 14 24
-
2024-06-17 23:48
Nieprawda. Manipulujesz celowo.
- 0 0
-
2024-06-16 23:30
Mały hint - już komuna pokazała, że im więcej atakujecie KK, tym większy będzie opór :) (5)
Teraz zaczyna sie etap oporu wobec woke marksistów. Przegracie :)
- 21 11
-
2024-06-17 07:35
Nie atakujecie (1)
Sama byłam praktykująca i mocno wierząca i dobrze rozumiem, że za PRL KK miał zadania, które rzeczywiście realizował lub pomagał realizować, żeby z socjalizmu wyjść. I szacun. Sama wtedy byłam praktykującym katolikiem. Problem w tym, że wiekszość klechów to osoby bardziej niemoralne, niż reszta narodu. Pycha kroczy przed upadkiem.
NieSama byłam praktykująca i mocno wierząca i dobrze rozumiem, że za PRL KK miał zadania, które rzeczywiście realizował lub pomagał realizować, żeby z socjalizmu wyjść. I szacun. Sama wtedy byłam praktykującym katolikiem. Problem w tym, że wiekszość klechów to osoby bardziej niemoralne, niż reszta narodu. Pycha kroczy przed upadkiem.
Nie odniosłeś się do tego, co piszę- a piszę prawdę, nie bajki- o tym, że ta "wiara" to często tradycja.
Czytałeś testamenty? Ja tez nie, moze obszerniejsze fragmenty Nowego, ale mój mąż od zawsze żywo zainteresowany religią czytał wszystko. Ksiądz na kolędzie nie potrafił z nim dyskutować. A my obje bylismy wtedy mocno wierzący. Chodzi o to, ze duża częśc tej wiary to wymysly jakiś hierarchów z poprzednich wieków. Ale przecietny katolik tego nie wie. Jest mu wszystko jedno, bo bedzie bronił....sam nie wie, czego!- 4 11
-
2024-06-17 23:50
"Klecha" i od razu wiemy kim jesteś.
- 0 0
-
2024-06-17 00:48
Akurat za komuny to Kościół miał się bardzo dobrze. (2)
- 7 8
-
2024-06-17 23:50
Teraz też ma się dobrze, bo znowu komuna.
- 0 1
-
2024-06-17 06:59
No właśnie bo różnej maści cwaniacy spod znaku sierpa i młota próbowali wiarę w ludziach zdeptać stworzyć nowy model człowieka wypranego z duchowości ale im oni bardziej jechali z propaganda tym ludzie bardziej robili na przekór. Obecnie nowy związek sowiecki tym razem pod niebieskim sztandarem w żółte gwiazdki próbuje dokładnie tak samo włazić ze swoimi bolszewickimi buciorami w te kwestie
- 10 8
-
2024-06-16 21:45
(2)
Nie przesadzaj. Nikt małego żyda czy araba nie pyta czy chce być obrzezany i należeć do wspólnoty. Tylko chrześcijanie mają problemy i rozkminy
- 28 8
-
2024-06-17 08:37
(1)
Nie uważasz że człowieka powinno się pytać czy chce do jakiejś religii przystąpić?
- 1 6
-
2024-06-17 13:15
Prawo w Polsce
Pozwala na wychowanie swojego dziecka w zgodzie ze swoimi przekonaniami. Po za tym chcesz dyskutować z dzieckiem? Przecież to jest farsa XD
- 2 1
-
2024-06-16 21:41
i**otyzm
Nie wiem który inteligent wydał zgodę na marsz i zablokował centrum Gdańska w dzień kiedy zablokowane jest Brzeźno, Nowy Port i Letnica, przejazd przed Gdańsk dzisiaj to tragedia.
- 14 32
-
2024-06-16 21:36
(5)
Jeszcze chrzest niczego nieświadomego niemowlęcia i brak możliwości wypisania się z tej sekty
- 20 34
-
2024-06-17 23:53
Sektę stanowią ci, którzy dają się bezmyślnie manipulować pewnemu guru.
- 0 0
-
2024-06-16 21:54
Lepiej być ochrzczonym niż obrzezanym (3)
- 28 15
-
2024-06-17 20:07
bo ?
- 0 0
-
2024-06-16 22:04
(1)
Lepię zdecydować świadomie w co chce się wierzyć
- 14 7
-
2024-06-17 23:53
Zawsze jest taka możliwość.
- 0 0
-
2024-06-16 21:19
(6)
Ale jak aktywiści lgbt wchodzą do przedszkoli to spoko jest?
- 44 20
-
2024-06-16 23:03
Oj, grzybki halucynogenki namieszały ci
Idź na odwyk
- 6 17
-
2024-06-16 22:01
Podaj przykłady. (4)
- 10 13
-
2024-06-16 22:05
Drag Queen uwielciają tańczyć i czytać w przedszkolach... (3)
...do domów spokojnej starości ich nie ciągnie...
- 26 10
-
2024-06-16 22:31
przestań komunikować fake informacje z tv trfam (2)
- 16 24
-
2024-06-16 22:38
Oj boli was ta prawda, piecze jak przypalanie żywym ogniem :) (1)
- 13 6
-
2024-06-17 08:25
Piec ogniem to byście chcieli jak w średniowieczu
- 2 7
-
2024-06-16 19:44
Obserwacja świata (51)
Czy marsz był przede wszystkim dla katolików wg artykułu? Przecież wartości promowane w tym marszu są jak najbardziej uniwersalne i powinny być wspierane przez wszystkich wysoko rozwiniętych ludzi (katolicyzm tu nie ma nic do rzeczy). Marsz manifestuje za ochroną życia i zakazem mordowania dzieci. Tak, marsz jest przeciwko mordowaniu (w wielu
Czy marsz był przede wszystkim dla katolików wg artykułu? Przecież wartości promowane w tym marszu są jak najbardziej uniwersalne i powinny być wspierane przez wszystkich wysoko rozwiniętych ludzi (katolicyzm tu nie ma nic do rzeczy). Marsz manifestuje za ochroną życia i zakazem mordowania dzieci. Tak, marsz jest przeciwko mordowaniu (w wielu mediach lewicowych nazywa się to regulacją lub usunięciu ciąży) ale fakty są takie że powinno nazywać się to po imieniu czyli mordowaniem ludzi. Obserwując świat, widzę coraz większe przyzwolenie na to, jeszcze bezczelnie nazywa się to normalizacją i krytykuje się Polskę za brak "normalności" w tym temacie. Ale przecież normalnością jest brak zabijania, a samym pojęciom coraz częściej odwraca się znaczenie. Przykre. Przyzwalanie na depopulację.
- 831 305
-
2024-06-17 13:51
To był marsz dla wszystkich, katolicki znaczy powszechny
- 5 4
-
2024-06-17 10:13
(4)
Dziwne, że tacy jak ty 'chronią' dzieci tylko do narodzin. A potem to już może w śmietniku wylądować bo twoja 'misja' wykonana.
- 15 15
-
2024-06-20 06:56
w punkt
- 0 0
-
2024-06-17 13:23
Taaaaa. Polecam się doedukować (1)
Jest masa fundacji i organizacji stricte katolickich, które zajmują się pomocą dla samotnych matek, dzieci, biednych i niepełnosprawnych. A wymień mi chociaż jedną lewacką organizację, która pomaga w czymkolwiek innym niż aborcja. Hmmm
- 10 6
-
2024-06-17 13:43
prawda
"Jest masa fundacji i organizacji stricte katolickich, które zajmują się pomocą" chyba wyłudzaniem pieniędzy
- 5 8
-
2024-06-17 11:46
o nic wtedy nie trzeba się troszczyć bo takie urodzone to już trzeba by np adoptować
- 2 0
-
2024-06-17 09:02
Bo to jest depopulacja , tak samo jak promowanie lgbt
- 13 11
-
2024-06-17 00:15
Marsz równości też jest dla wszystkich
Bo normalni ludzie rozumieją że ludzie są różni. A nie widzę na takich marszach księży czy innych przedstawicieli kościoła
- 32 34
-
2024-06-17 06:20
Komentarz zaczął się dobrze ale potem popłynął:(
- 14 16
-
2024-06-16 23:48
Niestety kraje białych ludzi tak mają (2)
Za to w Afryce średnia dalej powyżej 3 dzieci na głowę, czyli wiecie już co nas czeka w najbliższej przyszłości. Biali ludzie będą wkrótce mniejszościami narodowymi.
- 26 11
-
2024-06-17 23:58
Dostaną edukacj, pracę itd, gdy zmienią wiarę.
- 0 0
-
2024-06-17 00:51
Ale umieralność w Afryce jest o wiele większa.
Liczba powołań też, więc KK ma raczej powód do zadowolenia.
- 15 11
-
2024-06-16 22:57
Selekcja naturalna
Ludzi jest za dużo na świecie, taka prawda
- 10 21
-
2024-06-16 22:13
według kato-talibów masturbacja to ludobójstwo (5)
- 35 56
-
2024-06-17 11:46
dlaczego kłamiesz?
- 0 0
-
2024-06-17 06:48
według lewakoameb bicie konia
To znęcanie się nad zwierzęciem. Zaprzestań!
- 20 10
-
2024-06-16 22:27
Masturbacja po prostu ma destrukcyjny wpływ na psychikę. (2)
Nie wyolbrzymiaj.
- 42 41
-
2024-06-16 23:29
Do Kaszuba.
Ty tak na poważnie?
- 21 17
-
2024-06-16 22:39
Najlepiej to widać po tych którzy każą się tytułować "ojcami" a chodzą w czarnych sukienkach.
- 32 32
-
2024-06-16 22:07
bezdomna alkoholiczka urodziła w szpitalu i zostawiła dziecko z uszkodzonym mózgiem ,zaadoptuj je ,a takich w Polsce (3)
są setki ,a będą tysiące
- 44 25
-
2024-06-17 06:40
I co zmusisz ja do aborcji jeśli będzie chciała urodzić? (2)
- 6 6
-
2024-06-17 07:45
(1)
Właśnie z wami jest ten problem, że chcecie ludzi zmuszać do przestrzegania waszych praw religijnych
- 20 11
-
2024-06-17 17:20
nie zabijaj to nie jest stricte religijna postawa
to podstawowa etyka
- 5 1
-
2024-06-16 22:04
Czyli dobrze zrozumiałem, że to marsz popierajęcych mordowanie kobiet. (2)
- 35 40
-
2024-06-17 11:37
Jeśli kobieta umrze przez brak aborcji, to jest to wtedy morderstwo przez dziecko i trzeba takiemu ledwo urodzonemu zrobić proces i postawić zarzuty? Bo jeśli beż dziecka to nie jest morderstwo, a z dzieckiem jest, to dziecko tutaj jest mordercą kobiety.
- 2 2
-
2024-06-16 22:15
Tak dobrze to rozumiesz
- 14 29
-
2024-06-16 21:58
(6)
Wierzcie sobie co chcecie ale wasz katolicki szariat powinien dotyczyć tylko wierzących tak jak w Malezji prawo religijne dotyczy tylko muzułmanów a nie niewierzących
- 43 29
-
2024-06-17 09:51
(5)
Czyli prawa moralne dotyczą jedynie ludzi wierzących? Nieprzyjmujący żadnej religii nie muszą liczyć się z innymi, dbać o dobro wspólne, nie muszą szanować drugiego człowieka, mogą dowolnie kraść i oszukiwać??
- 9 7
-
2024-06-17 10:22
(4)
Prawa religijne to co innego niż prawa moralne. Powiem więcej często osoby niewierzące zachowują się bardziej moralnie nie oczekując do tego nagrody w niebie
- 12 6
-
2024-06-17 10:32
statystyka mowi (3)
ze jest zupelnie odwrotnie - patrz preferencje wyborcze
- 4 6
-
2024-06-17 13:47
statystyka mówi (1)
W Polsce księża to grupa religijna mająca wśród swoich szeregów najwięcej pedofili
- 4 3
-
2024-06-18 00:03
A nie wśród prawników, polityków czy lekarzy? Sprawdż dobrze?
- 2 1
-
2024-06-17 11:45
aha czyli ci za prawicą są moralni reszta jest niemoralna? dobrze rozumiem?
- 2 1
-
2024-06-16 21:43
Marsz (11)
Ciekawe kiedy będzie marsz przeciwko pedofilii w kościele. Hmyyy mówmy to po imieniu co nie? Mam nadzieję że nie masz nic przeciwko i będziesz na takim marszu?
- 50 31
-
2024-06-17 13:27
Marsz
Ciekawe kiedy będzie marsz przeciwko pedofilii i przemocy w szkołach i środowiskach lpg
- 2 1
-
2024-06-17 11:38
Bardzo chętnie (1)
Bardzo chętnie, gdyby był to marsz rzeczywiście przeciwko temu, a nie, tak jak jest w internecie, pod tym hasłem by był marsz przeciwko całemu Kościołowi I wierze
- 0 1
-
2024-06-17 13:48
bardzo chętnie
Bardzo chętnie bym wziął udział w marszu przeciw tej instytucji
- 0 1
-
2024-06-17 08:06
(3)
Niestety ale w każdym zawodzie i pracy tacy się zdarzają
- 8 4
-
2024-06-17 08:29
(2)
Zdarzać się zdarzają ale takiego systemowego przenoszenia do innej parafi i krycia pedofili nie ma w żadnej innej grupie społecznej
- 15 4
-
2024-06-17 13:26
To zobacz co się dzieje w szkołach (1)
- 0 5
-
2024-06-17 13:49
widzę
Tam też ci księża grasują
- 4 1
-
2024-06-16 23:09
Jako katolik również w takim marszu wezmę udział :)
- 20 1
-
2024-06-16 23:03
Ja jestem ciekawa kiedy będzie marsz przeciw pedofilii w szkołach (2)
Oraz molestowaniu seksualnym w miejscu pracy, na przykład w zawodach silnie związanych z daną płcią? Sekretarki czy pracownicę administracji w wojsku, policji narażone są na niewybredne komentarze starszych panów i ich rozochoconych młodszych kolegów. Bo to śmieszne jest.
- 32 4
-
2024-06-17 00:53
Kobiety też potrafią molestować.
- 11 1
-
2024-06-16 23:20
Nie ma to jak radykalizm - zrównała komentarze starszych panów z gwałceniem dzieci...
- 2 14
-
2024-06-16 21:28
A kto inny wyznaje te bzdury poza katolikami? Jaki inny kraj? Jaka inna religia? Przestańcie wciskać na siłę innym swoją pseudomoralnosc i zajmijcie się pedofilią we własnych szeregach
- 29 41
-
2024-06-16 19:47
Pamietaj ze masturbacja to grzech i potencjalni ludzie! (4)
- 9 35
-
2024-06-16 21:57
(3)
A ja ci powiem śmieszku że autentycznie jestem zmęczony tymi wszystkimi koniobijcami którzy wszelką relację sprowadzają do seksu
- 27 5
-
2024-06-16 22:05
(2)
To chyba właśni katolicy najczęściej zaglądają do łóżek i próbują decydować o czyjejś ciąży, prawda?
- 27 32
-
2024-06-16 23:05
A nie przypadkiem lewicowcy? (1)
Którzy zaglądając do każdego łóżka niby// / nie zaglądają? Którzy mówią innym jak żyć, z kim żyć, kogo nie urazić, jak nie urazić, jak uprawiać seks i jaki ten seks miałby być, co robić z ciążą itd itp
- 25 10
-
2024-06-17 06:40
Hipokryzja poziom 9000. Modlicie się do jednego z najbardziej radykalnych lewicowców wszechczasów, a jednocześnie wkładacie mu w usta zamordystyczne teksty, których nigdy nie powiedział...
- 9 5
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.