- 1 Będzie 500+ dla małżeństw ze stażem? (358 opinii)
- 2 Tak wybuchł pożar w Nowym Porcie (103 opinie)
- 3 "Bilet miejski" bez zniżek dla seniorów (60 opinii)
- 4 Utrudnienia na al. Niepodległości od wtorku (29 opinii)
- 5 Dlaczego szpetne kioski nie znikają z ulic? (238 opinii)
- 6 Niepełnosprawny: zostałem na lotnisku (358 opinii)
Miasto wypowiedziało umowę Rosyjskiemu Domowi Nauki i Kultury
Władze Gdańska wezwały Rosyjskie Centrum Nauki i Kultury do niezwłocznego opuszczenia lokalu przy ul. Długiej 35. O decyzji magistratu poinformował Piotr Grzelak, wiceprezydent Gdańska.
Po tym, jak trójmiejskie samorządy wypowiedziały umowy partnerskie z rosyjskimi miastami, teraz gdański samorząd wezwał Rosyjskie Centrum Nauki i Kultury do opuszczenia swojej siedziby, która w ostatnich dniach kilkukrotnie była obrzucona - najpierw czerwoną, a następnie czarną farbą.
O wypowiedzeniu umowy poinformował w poniedziałek nad ranem Piotr Grzelak, wiceprezydent Gdańska.
Dom Rosyjski ma opuścić Gdańsk (22 opinie)
Pozostaje żywić nadzieję, że propagandowa instytucja na zawsze wyniesie się z Gdańska, razem z panią dyrektor Aleksandrą E. Gołubową.
Pozostaje żywić nadzieję, że propagandowa instytucja na zawsze wyniesie się z Gdańska, razem z panią dyrektor Aleksandrą E. Gołubową. Zobacz więcej
Opinie wybrane
-
2022-03-07 11:11
(92)
Szkoda mi porządnych ludzi, nawet Rosjan ale w obecnej sytuacji inaczej nie można
- 352 79
-
2022-03-08 10:25
Nie podoba mi się (6)
totalna fala hejtu i nienawiści. Na zło nie odpowiada się złem nigdy, bo wtedy równa się temu czyim zachowaniem się pogardza. Jestem przeciw retoryce negacji kultury i sztuki Niemiec, bo Hitler, Włoch, bo Mussolini czy też Rosji , bo Putin i Stalin. Wszędzie-w każdym narodzie są dobrzy i źli ludzie, a historia baaardzo trudnych relacji
totalna fala hejtu i nienawiści. Na zło nie odpowiada się złem nigdy, bo wtedy równa się temu czyim zachowaniem się pogardza. Jestem przeciw retoryce negacji kultury i sztuki Niemiec, bo Hitler, Włoch, bo Mussolini czy też Rosji , bo Putin i Stalin. Wszędzie-w każdym narodzie są dobrzy i źli ludzie, a historia baaardzo trudnych relacji Polsko-Ukraińskich z Wołynia i Lwowa uczy, że nie można karmić się nienawiścią i wrzucać wszystkich ludzi do jednego worka. te komentarze są przesiąknięte nienawiścią-definicja nienawiści. Podejście opierające się na paleniu książek rosyjskich, niszczeniu elewacji Gdańskich budynków(za którą naprawę zapłacą wszyscy Gdańszczanie, więc to strzał w stopę) to barbarzyństwo. Trzeba szukać nici porozumienia tego co łączy, tego co buduje, a nie tego co niszczy i pali. Przestrzeni do rozwiązania bratobójczego konfliktu. Kultura i sztuka zawsze była taką przestrzenią, a nie podsycania nienawiści. To kierowanie się skrajnymi negatywnymi emocjami, a w Rosji też mieszkają zwykli ludzie, którzy od lat żyją w dyktacie jednego człowieka w biedzie i poniżeniu. Można być przeciw wojnie i przeciw niej protestować, przeciw zbrodniczym decyzjom putinowskiej władzy, ale nie przeciw zwykłym ludziom, artystom, czy też kulturze to mija się z celem i jest ordynarnym hejtem. Praktykę niszczenia kultury i sztuki narodu stosowały między innymi hitlerowskie niemcy w stosunku do Polaków promując slynne hasło, że naród nie może istniec bez kultury, czego wyrazem była między innymi akcja AB, więc może warto włączyć myślenie nie iść drogą zła, a może zło dobrem zwyciężać..... ?
- 1 3
-
2022-03-08 18:06
" a tak fogle to o co ci chłodzi hę?"
Wania, kulturnyj czełowiek.
- 0 0
-
2022-03-08 11:41
(4)
Ruska dobroć pokazują wszystkie stacje świata. Zamordowany półtoraroczny chłopczyk,zgwałcone kobiety,rozstrzelani inwalidzi,atak rakietowy na porodówki,ruskie faszyści,narkomani, ludobójcy, barbarzyńcy,mordercy.
- 2 2
-
2022-03-08 18:07
Dyżurny iwan z konsulatu nie śpi, minusuje,budiet stakan samogona.
- 0 1
-
2022-03-08 15:37
Nie podniecaj sie, bo ci żyłka pęknie i tez staniesz sie ofiarą Putina ;)
- 0 1
-
2022-03-08 13:06
Dobro i zło (1)
Nie ma nacji. To ludzie przyjmuja określone postawy i wybierają pomiędzy dobrem i złem. Zatem nie zależy to od przynależności państwowej. Przykre jest jak emocje biorą górę nad rozumem. Głupota jest głupotą, a zło złem. Nazywajmy rzeczy po imieniu. Głupotą jest oblewanie farbą elewacji gdańskich zabytkowych budynków. Podobnie złem jest nienawiść do
Nie ma nacji. To ludzie przyjmuja określone postawy i wybierają pomiędzy dobrem i złem. Zatem nie zależy to od przynależności państwowej. Przykre jest jak emocje biorą górę nad rozumem. Głupota jest głupotą, a zło złem. Nazywajmy rzeczy po imieniu. Głupotą jest oblewanie farbą elewacji gdańskich zabytkowych budynków. Podobnie złem jest nienawiść do innego narodu i jego obywateli. Hejt jest hejtem i jest zwyczajnie zły. Historia wiele uczy relacja Polski z Ukrainą też nigdy nie była łatwa-słynna sprawa Wołynia...
- 2 2
-
2022-03-08 15:38
Dlatego ja myślę, że Polska wyjdzie gorsza z tej wojny.
- 1 2
-
2022-03-07 17:37
No Grzelak zaimponowałeś mi, pierwszy raz popieram
To siedziba GRU ruskiego. W latach 90tych widywałem kolesi w długich plaszczach z kalachami pod nimi wychodzących z tego,, biura,,
- 2 6
-
2022-03-07 17:00
A ja mam Putynia w Gdyni. Zmusza mnie do jeżdżenia rowerem.
- 4 4
-
2022-03-07 16:08
(12)
Polecam ich media społecznościowe, mi przeszło nazywanie ich porządnymi.
Promują rosyjską propagandę... A to już współuczestnictwo w zbrodni.- 25 5
-
2022-03-07 16:19
(11)
Nie jest to prawda, wystarczy zajrzec na facebook.
- 4 14
-
2022-03-07 16:46
(10)
Widać wpisy o tym jacy Rosjanie są prześladowani i jak pomagają na Ukrainie. Do tego cześć postów zniknęła, m.in. ten słynny o prześladowaniach rosyjskich kotów. XD
- 9 1
-
2022-03-07 16:52
(9)
A co? To nieprawda, ze sportowcy nie beda mogli uczestniczyc? Otoz prawda, tak sie sklada. Niezaleznie od tego, jak kto to ocenia, jest to fakt.
- 4 5
-
2022-03-08 00:04
(8)
no o kotach też prawda. i co z tego? chcesz powiedzieć, że w obliczu wojny rozpętanej przez rosję rosjanie bardziej niż z ofiarami solidaryzują się kotami? tacy właśnie jesteście?
- 3 2
-
2022-03-08 07:48
(7)
Ja jestem u siebie. A ty juz przeniosles ze Lwowa rok UPA na polska ziemie, widze.
- 1 7
-
2022-03-08 08:53
(6)
aaa, to Ukraińców można wrzucać do jednego wora za UPA, ale świętych ruskich za popieranie wojny już nie można? no, ciekawe, ciekawe. to "u ciebie" to gdzie? pod stołem u jakiegoś lokalnego "sekretarza"?
- 6 1
-
2022-03-08 10:55
(5)
Nie masz żadnej wiedzy o tym, jaka część rosyjskiego społeczeństwa popiera wojnę - na postawie nieprawdziwego przekazu Putina do rosyjskiego społeczeństwa i na podstawie surowego traktowania protestujących można podejrzewać, że większość jest przeciwko wojnie jako takiej. Natomiast rok UPA i Bandery jest oficjalny, ulice sa oficjalne, przemarsze
Nie masz żadnej wiedzy o tym, jaka część rosyjskiego społeczeństwa popiera wojnę - na postawie nieprawdziwego przekazu Putina do rosyjskiego społeczeństwa i na podstawie surowego traktowania protestujących można podejrzewać, że większość jest przeciwko wojnie jako takiej. Natomiast rok UPA i Bandery jest oficjalny, ulice sa oficjalne, przemarsze ichnich onr-ów są oficjalne, nikt przeciwko temu nie protestuje, a naziści (pułk Azow) sa oficjalną częścią państwa ukraińskiego. Zacznij czytać, co się pisze na Zachodzie, to dowiesz się więcej. O ile znasz jakiś język, wolski ci*lu.
- 2 5
-
2022-03-08 11:36
Katyń to też UPA? (4)
- 4 2
-
2022-03-08 18:02
Nie, to Niemcy, dalej taką narrację publikują.
Stan umysłowy kacapskich mużyków ciągle jest taki sam,czyli oscyluje koło zera.
Dawno temu krążył taki wierszyk: kto ty jesteś, mały kmiotek, jaki znak twój, sierp i młotek, gdzie ty żyjesz, między swymi, w jakim kraju, ja nie znaju.- 0 0
-
2022-03-08 17:37
Nie. Ale Wołyń już tak a teraz za to ty szasze z kwiatami w rękach witasz
- 2 0
-
2022-03-08 12:22
(1)
tutaj w ogóle rodzi się radosna narracja, że etniczny rusek to niewinny jak nieob*na łąka, a całe zło to Ukraińcy, Żydzi, Czeczeni itd.
- 3 2
-
2022-03-08 15:36
Przeciwnie, narracja jest wręcz odwrotna, nawet Czajkowski to bandyta, a pułk Azow to jest pikuś :D
- 0 5
-
2022-03-07 11:55
dlaczego inaczej nie można? Zamykanie ośrodków kultury to zbrodnia na gdańszczanach (56)
odcięcie ich od kultury swojego sąsiada.
- 13 59
-
2022-03-07 17:37
Niemieckie ECS drugie w kolejności, to przez nich wojna (3)
- 5 4
-
2022-03-07 19:31
ECS jest całkowicie polskie. (2)
- 3 4
-
2022-03-08 08:18
A dyrektora niemieckiego mianowali, nie było Polaka?
- 3 4
-
2022-03-07 19:54
No no
Jak cała Solidarność
- 6 2
-
2022-03-07 13:13
Wiesz co? (38)
Jakoś nie jestem w nastroju do poznawania "kultury sąsiada" w czasie, kiedy okazuje się on być zwykłym bandytą...
- 46 7
-
2022-03-07 18:11
Nigdy nie byłeś, boś prosty chłopiec.
- 3 4
-
2022-03-07 16:12
nic mnie to nie obchodzi że ty nie jesteś (36)
ludzie potrzebują współpracy i poznania. Relacje są ważne i długo je się buduje. Gdańsk jest przy Polsce jedynie dzięki poświęceniu (śmierci) tak Rosjan jak i Białorusinów i Ukraińców, wszystkie te narody zasługują na swoją obecność kulturalną w naszym mieście. Odcinając się, Grzelak stawia się jak Jaruzelski - za kurtyną obskurantyzmu, czy
ludzie potrzebują współpracy i poznania. Relacje są ważne i długo je się buduje. Gdańsk jest przy Polsce jedynie dzięki poświęceniu (śmierci) tak Rosjan jak i Białorusinów i Ukraińców, wszystkie te narody zasługują na swoją obecność kulturalną w naszym mieście. Odcinając się, Grzelak stawia się jak Jaruzelski - za kurtyną obskurantyzmu, czy właśnie gensekowie ze Wschodu. To jest po prostu kolejny przejaw tępej rusofobii i zbrodnia na mieszkańcach, a w pigułce, na śródmieściu Gdańska. Nie szabla i podskakiwanie, a wspólny stół i współpraca, ale nie w Polsce, w Polsce dominuje warcholstwo
- 15 44
-
2022-03-08 05:00
teraz covida nie ma, winni sa ruskie (1)
- 0 4
-
2022-03-08 11:33
Ruskie to stan bezumyslu
- 3 2
-
2022-03-07 21:06
Wania kacapski pachołku putlera, strojenie się w słowne piórka kulturalnego indywiduum (6)
nic ci nie da. W waszej dzikiej azjatyckiej rassiji, jak się cokolwiek cywilizowanego pojawiło, to pochodziło od przybyszów z zachodniej Europy. Osiedlali się bo byli sowicie opłacani przez cara i często zmieniali nazwisko na brzmiące kacapsko. Takie są fakty!!
- 6 3
-
2022-03-08 07:46
(3)
Zebys prymitywie zobaczyl jak na Cape Canaveral doceniane sa osiagniecia Rosjan w kosmosie, to bys wylewu ze zlosci dostal :)
- 5 5
-
2022-03-08 17:52
Był taki serial angielski "Monty Pyton" i tam sceny zatytułowane świnie w kosmosie.To te osiągnięcia.
Jeszcze taki kawał krążył w Polsce: Wala /Tiereszkowa/ gdzie tak zapier...sz? jak byś wyrwał się z tej nędzy zapier...ł byś czym prędzej.
- 1 1
-
2022-03-08 11:32
Wybitni ruscy kosmonauci,pieski,Bielka i Strielka. (1)
- 3 3
-
2022-03-08 15:35
Byłeś? Ja owszem.
- 1 2
-
2022-03-07 22:20
nie wiem kto po tobie na konia wchodził, ale uszkodził ci mózg, widać lazł po głowie (1)
Jeżeli ktoś odmawia Rosji zdobyczy technologicznych czy kultury, to znaczy uszkodzenie permanentne.
- 3 5
-
2022-03-08 11:31
Ruski to jest chyba tylko bimber z łupin po ziemniakach i łodyg kukurydzy,takie zdobycze nauki.
- 3 3
-
2022-03-07 19:50
wooow! (11)
jestem pod wrażeniem, serio, takiej retoryki dawno nie czytałam, ja gdańszczanka - córka Polaków z Gdańska, wnuczka Gdańszczan, Kaszubów, Polaków. Zwłaszcza ten passus o tym, że "jedynie dzięki poświęceniu Rosjan (a nie Sowietów?), Białorusinów i Ukraińców" oraz puenta o dominacji warcholstwa w Polsce. Skąd wy to bierzecie, kto wam to kompiluje, towarzyszu/szko? :)
- 14 1
-
2022-03-08 11:29
Norymberga dla ruskich za 2 wojnę światową za mordy w Katyniu, i wszędzie tam gdzie zniewalała Europę. (1)
- 2 2
-
2022-03-08 17:43
Co za putlerowski agent minusuje.
- 2 3
-
2022-03-07 20:19
z Polski jestem (8)
Poznań i Galicja Wschodnia.
Nie było czegoś takiego jak "sowieci", ludzie to nie sowieci, to Ukraińcy, Rosjanie, Białorusini, Kirgizi, Gruzini etc. I to oni zdobywali Berlin. Chyba że chcesz się właśnie posługiwać retoryką radziecką i lepić "sovieckiego czołowieka".- 3 3
-
2022-03-07 21:42
tak (6)
jak zdobyli Gdańsk. Nie wmawiaj mi radzieckiej retoryki. Wystarczy spojrzeć jak traktują dziś swoich poległych żołnierzy - wyzwolicieli. Nawet nie chowają ich ciał. Dokładnie tak samo jak w '45.
- 9 2
-
2022-03-07 22:18
Zdobywali Danzig na Niemcu (5)
Zdobyli Danzig oddali Polakom i nawet Grzelakom, o zgrozo, Gdańsk. Cmentarze z reguły zadbane, polskie cmentarze I Armii już nie. Jedź nad Odrę, zobacz mogiły polskich saperów, w jakim są stanie. Ty ciągle niestety nie skleiłeś że 1/5 ZSRR to była Ukraina. Ludnościowo.
- 1 6
-
2022-03-08 00:01
(4)
zdobyli Danzig, a po drodze jeszcze Kaszubki, Polki i wszystko co miało jakąkolwiek wartość (czyli wg nich świeciło się). zaiste, wspaniali to byli ludzie xD
- 6 1
-
2022-03-08 17:32
Kłamiesz posłowie lewicy mówili że armia czerowna na wyzwoliła xD więc nie kłam ;)
- 0 1
-
2022-03-08 00:39
trzeba oficjalnie przywrócić pomnik "Komm, Frau", tym razem wykonując go porządnie, z marmuru lub jako odlew stalowy i stawiając na miejscu, gdzie stoi roSSyjski czołg (w Alei Zwycięstwa). Dać tabliczkę w kilku językach z informacjami o zbrodniach roSSyjskich i sowieckich w Gdańsku oraz QR-kod z odnośnikiem do artykułów w Internecie o sowieckich zbrodniach w Gdańsku i na Kaszubach.
- 6 2
-
2022-03-08 00:25
od kiedy żołnierze są wspaniali? (1)
Tylko my się kochamy w Żołnierzach Przeklętych, co to strzelali do chłopów, 18-letnich milicjantów, kradli żywność i pacyfikowali choćby białoruskie (ale i kaszubskie, np. Łupaszka w okolicach Chojnic) wsie.
- 7 5
-
2022-03-08 08:51
chyba ty się kochasz, jak i w swoim krasnoarmiejskim dziadku
- 1 5
-
2022-03-07 21:16
Sowieci, taka była narracja przed wojną, pisano oraz mówiono: W 1920 roku sowieci napadli na Polskę.
- 5 2
-
2022-03-07 19:29
We Wrzeszczu jest rosyjski konsulat. (3)
I to wystarczy.
- 5 1
-
2022-03-07 21:54
Stamtąd piszą te plugawe teksty publikowane tutaj. (2)
- 9 4
-
2022-03-08 11:28
Dużo w Gdańsku jest KGB łatwo ich teraz zidentyfikować po tych słowach,są plusy tych wpisów. (1)
- 5 2
-
2022-03-08 16:01
Twój ukraiński paszport tez widzimy!
- 0 4
-
2022-03-07 18:05
Rosja to Korea Północna II
Wypad
- 18 3
-
2022-03-07 16:40
(5)
Zamiast bronić tej instytucji proponuję odwiedzić jej profil na FB. Przy takiej bezczelnej propagandzie prowojennej miejsce nie poszło z dymem chyba tylko dlatego, że obok są inne lokale.
- 29 6
-
2022-03-07 16:51
(4)
Każdy może sprawdzić, ze najzwyczajniej w swiecie łżesz.
- 7 15
-
2022-03-07 19:17
No kur... i zobaczcie, ludzie z trójmiasta- ile takich postów tutaj, dzisiaj, w ostatnich dniach. (3)
ruskie trolle próbują jak mogą...
- 13 7
-
2022-03-07 23:09
(2)
Co prawda psychiatria jest w kryzysie, ale może spróbuj?
- 4 1
-
2022-03-08 11:26
(1)
Psychiatra dla wszystkich ruskich i ich wodzą naddebila
- 4 3
-
2022-03-08 15:34
Wielu tu piszących powinno się udać, oj wielu...
- 1 3
-
2022-03-07 16:16
(3)
Po co mamy poznawać, przecież już wiemy wszystko o tych chamach i odpadach ludzkich nie interesuje nas kultura tego bydła
- 21 16
-
2022-03-08 10:49
(2)
Nie chcę mieć z toba nic wspólnego - jesteś jak Putin. Wlaśnie taka nienawiśc na tle narodowościowym prowadzi do wojen.
- 3 5
-
2022-03-08 11:25
Sam jesteś jak putin,sieczka propagandowa w głowie. (1)
- 6 5
-
2022-03-08 15:34
Przestań wstawiać setki postów z treścią w tytule, naziolu.
- 0 4
-
2022-03-07 13:03
Nasz sąsiad jest chamem w śmierdzących onucach (12)
A cham z natury nie może posiadać obycia, ani kultury.
- 42 14
-
2022-03-07 16:21
(11)
Jesteś prymitywny.
- 15 33
-
2022-03-07 17:38
Kalmuk homosovietikus...
- 4 1
-
2022-03-07 16:39
(9)
bardziej niż kacap to w tej chwili morduje i gwałci?
- 27 7
-
2022-03-07 17:38
Zgwałcili 18 kobiet 12 zabili po gwałcie (7)
Kultura światowa...
- 31 7
-
2022-03-08 10:32
(1)
To jest narracja strony ukraińskiej oparta na plotkach póki co.
- 3 7
-
2022-03-08 17:36
"póki co"
Tak się zdekonspirowałeś , agencie putlera.
- 2 1
-
2022-03-07 17:47
(4)
I w związku z tym Czajkowski nie będzie grany, bo nie rozumiem?
- 16 24
-
2022-03-07 18:53
(1)
Artyści i sportowcy też muszą zrozumieć, że ich rosyjski terrorysta pogwałcił prawo narodu do samostanowienia. Muszą odczuć, że to przez ich bandytę spotykają ich sankcje - ty tu sobie morduj, a my będziemy odstawiać czastuszki. Chyba żartujecie. Wojna trwa na każdym polu. To nie tylko konflikt militarny. To również wojna ekonomiczna, gospodarcza i
Artyści i sportowcy też muszą zrozumieć, że ich rosyjski terrorysta pogwałcił prawo narodu do samostanowienia. Muszą odczuć, że to przez ich bandytę spotykają ich sankcje - ty tu sobie morduj, a my będziemy odstawiać czastuszki. Chyba żartujecie. Wojna trwa na każdym polu. To nie tylko konflikt militarny. To również wojna ekonomiczna, gospodarcza i finansowa, jak kulturalna i sportowa. To już nie jest ten sam świat. Nie da się wyłuskać jedynie zabijania, reszta miałaby się toczyć po staremu własny torem. Każdy Rosjanin, choćby świadomy zła, który oficjalnie występuje pod Rosyjską flagą musi ponieść tego konsekwencje. Jedynie prywatnie, potępiając napaść, mogą udzielać się publicznie. Takich Rosjan nam trzeba. Tylko uważajmy na trolli i szpiegów. To wilki w owczej skórze. Przyczajeni drążą, skłócają i sieją ferment. Nie tylko w tej chwili nie skaczmy sobie do gardeł, nie dajmy się sprowokować, puszczajmy mimo uszu zaczepki. Nie karmmy trolli. Bądźmy czujni. Wróg nie śpi.
- 24 4
-
2022-03-07 23:08
Nie zapomnij o bumelantach, łowco szpiegów.
- 2 8
-
2022-03-07 18:04
Nic nie rozumiesz kacapie (1)
- 14 16
-
2022-03-07 18:09
Wytłumacz mi, krynico kultury.
- 9 10
-
2022-03-07 16:50
To jest dla ciebie odniesienie do porównań? Gratuluje wysoko zawieszonej poprzeczki.
- 8 23
-
2022-03-07 11:33
(8)
Można Można pokazywać, ze jesteśmy przeciw wojnie i decyzjom Putina, domagamy się przerwania walk, a nie przeciw Rosjanom, ich kulturze i sztuce. Co dalej? Ban na granie Czajkowskiego w filharmonii? Oprzytomnijcie.
- 23 35
-
2022-03-08 00:02
(5)
oni akurat nigdy nie traktowali dobrze swoich twórców. nie zasługują na własną kulturę.
- 5 2
-
2022-03-08 00:44
(4)
Dokładnie - jeden z najgenialniejszych rosyjskich bardów - Włodzimierz Wysocki - był szykanowany i gnębiony, co pogłębiło jego problemy z depresją i alkoholizmem i doprowadziło do jego śmierci. Przypomnijmy, że miłosierne "sowieckie państwo postępu ludowego i humanizmu" zabroniło swojemu obywatelowi wyjeżdżać do swojej żony-Francuzki. tylko dzięki
Dokładnie - jeden z najgenialniejszych rosyjskich bardów - Włodzimierz Wysocki - był szykanowany i gnębiony, co pogłębiło jego problemy z depresją i alkoholizmem i doprowadziło do jego śmierci. Przypomnijmy, że miłosierne "sowieckie państwo postępu ludowego i humanizmu" zabroniło swojemu obywatelowi wyjeżdżać do swojej żony-Francuzki. tylko dzięki jej sprytowi (zapisała się do francuskiej partii komunistycznej ,choć komunistką nie była, aby móc go odwiedzać w ZSRR) mógł choćby próbować ratować ten związek. A przecież byli małżeństwem. Podobnie inni twórcy, np. Bułhakow - również gnębiony.
A niedawno zmarł wspaniały sowiecki kosmonauta - Aleksiej Leonow. Na jego pogrzebie był jego amerykański przyjaciel - Thomas Stafford, który razem z nim brał udział w programie Soyuz-Apollo. Z putlerowskiego rządu nie było nikogo - ot, zdobywca kosmosu porównywalny z Neilem Armstrongiem czy Buzzem Aldrinem to dla nich "nikt". Za to jakiś kacap pacyfikujący Krym to dla nich bohater.- 11 3
-
2022-03-08 10:31
(3)
Wysocki był Rosjaninem, jesteś więc jak chrześcijanin-antysemita :D
- 2 6
-
2022-03-08 12:18
(2)
google translator nie zadziałał, onucko?
"jeden z najgenialniejszych rosyjskich bardów - Włodzimierz Wysocki - był szykanowany i gnębiony"- 1 3
-
2022-03-08 15:31
(1)
Nie zrozumiałeś, ukraiński bandyto, nic dziwnego polski nie jest twoim językiem :) Nienawidzisz Rosjan, choć ich ofiarą jest...Rosjanin :D Jesteś antysemita, choć twój bóg jest... :)))
- 3 4
-
2022-03-08 16:18
"oni akurat nigdy nie traktowali dobrze swoich twórców. nie zasługują na własną kulturę."
może ci to rozrysować, ruski bandyto?- 2 1
-
2022-03-07 19:41
właśnie tak (1)
już się dzieje... Zdjęto Czajkowskiego, "Borysa Godunowa", Tate spłaciło zastaw Abramowiczowi, tak reaguje świat. Nie wypowiadam się jakie i czy ma to znaczenie - ten ban na rosyjską kulturę (pomijam oligarchów i ich udział w rynku sztuki) ...
- 3 5
-
2022-03-07 22:23
złodzieje z UK już raz przejęli kasę od oligarchów - kasę ukradzioną Rosjanom i Ukraińcom - a teraz
chcą ją przejąć po raz wtóry.
- 5 7
-
2022-03-07 11:22
A mnie szkoda (3)
Zwykłych ukrainców, rosjan (z malej) mi nie szkoda
- 32 16
-
2022-03-07 19:49
Mnie też nie szkoda narodu
Który przez wieki aż do teraz, daje się trzymać pod butem co różnych to psychopatów dyktatorów. Oni nie chcą być wolnymi ludźmi. Ukraińcy, tak jak wielokrotnie Polacy, postawili się i walczą o swoją wolność. A ruskie pod butem putina, bo są zbyt słabi aby się postawić. Wcale mo ich nie szkoda.
- 22 3
-
2022-03-07 19:48
dobrze ! Gonić moskala !!! (1)
- 15 7
-
2022-03-07 19:53
dokładnie tak
w Rosji nawet jak im pokazali trupy i ostrzeliwane miasta ...
to Rosjanie stwierdzali - "No i co z tego? ja wierzę w Putina, on mądry i on dobrze robi"
a to były najłagodniejsze poglądy ... bo inni nawoływali do eskalacji morderstw.- 27 4
-
2022-03-07 10:41
I tak jak Niemcy czekali za długo juz powinni to dawno zrobic!Te centrum jest bezposrednio zwiazane z władzą w Rosji (53)
Oni oficjalnie sie wypowiadają ze popierają Putina
- 533 59
-
2022-03-07 15:37
Wywiadu dla Sputnika nie da się wymazać ... (1)
- 1 1
-
2022-03-07 20:47
spokojnie, POPIS wraz z EU już zakazali wolności słowa
można się wypowiadać tylko do mediów amerykańskich, które Sputnika i RT nie zakazało, bo oprócz tego że to kraj zbrodni, to akurat wolność mediów szanują (co nie znaczy że media tam nie są zblatowane z władzą).
- 1 2
-
2022-03-07 13:50
racja
ale TO centrum, nie TE
- 1 0
-
2022-03-07 12:22
(7)
Coś się komuś znowu po.ło w głowie.
Sumutne to ze propaganda Pisowska namieszała niektórym w naszym kraju tak jak czyni to propaganda putinowska z Rosjanami.- 8 20
-
2022-03-07 12:49
POPIS-owska (6)
PO zawsze było żywo antyrosyjskie, rusofobiczne do choroby.
- 5 17
-
2022-03-08 17:45
Sceny na molo to potwierdziły xD
- 1 0
-
2022-03-07 13:27
(2)
Rusofobia nie ma w Polsce granic. Nawet ultraprawactwo podzielone. Taki juz ten nasz los, dumb Polacks.
- 4 20
-
2022-03-07 14:53
(1)
ruski trollu, wkrótce będziesz żarł tylko kattoszki z trawą. Dumb soviet from ruSSia.
- 13 4
-
2022-03-07 15:31
Z Putinem, dziecię, mam tyle wspólnego co i z twoim intelektem :)
- 2 8
-
2022-03-07 13:26
każdy z tej partii kto choć zająknąłby się że rosja to wróg leciał tego samego dnia na łeb (1)
zawsze to Ty chyba pijany chodzisz...
- 9 2
-
2022-03-07 20:45
Tusk był żywo antyrosyjski, pamiętam jego akcje z Łukaszenką, Sikorski to chodzący papagaj USA i rusofob
Schetyna bredził że Auschwitz wyzwalali Ukraińcy, bo tak mu ktoś podpowiedział z tylnego siedzenia, Kowal to zwykły rusofob-banderowiec, dalej wymieniać, to co teraz gadają nie nadaje się nawet na sr*jtaśmę. POPIS jest jedną partią polskiej ciemnoty i marszu w przepaść.
- 1 2
-
2022-03-07 11:37
Zbrodnie Putina przy zbrodniach NATO tylko z ostatnich 30 lat to betka (34)
nasi politycy wepchnęli Polaków na wojnę w Afganistanie, 2x w Iraku, wspieraliśmy napad na Libię (Sikorski), popieramy ludobójcza politykę Izraela, tolerowaliśmy tortury na porwanych przez Amerykanów w Kiejkutach. Syria? To też nasza sprawka - tam inwazji dokonało NATO do spółki z Islamistami i Rosją.
- 17 90
-
2022-03-07 21:58
Sługus putlera,wypad za Bug.
- 4 0
-
2022-03-07 21:21
Kolejny pomiot zbira putlera uprawia propagandę kacapską.
- 5 0
-
2022-03-07 19:06
#soviet alert#
- 1 0
-
2022-03-07 16:44
#idinach*j
- 3 0
-
2022-03-07 14:27
Stanowisko rosyjskich ludobójców znamy, nie prezentuj go tutaj (12)
Ukraina wybrała demokrację, a z tym Rosja nie chce się pogodzić
- 21 2
-
2022-03-07 23:01
RoSSja to obecnie najbardziej totalitarne, faszystowskie i agresywne państwo świata, a Putin to dzisiejszy Hitler. RoSSja nie powinna w ogóle istnieć, najbezpieczniej dla świata byłoby, gdyby rozleciała się na kilkanaście mniejszych państw, jak niegdyś ZSRR.
- 6 2
-
2022-03-07 14:50
(7)
Hmm... Ukraina obaliła przy pomocy puczu demokratycznie wybranego prezydenta, niektórzy chyba mają sklerozę :)
- 4 16
-
2022-03-07 23:00
(1)
Janukowycz był zdrajcą i szkoda, że go nie powiesili. EuroMaidan był zrywem Narodu Ukraińskiego w obronie niepodległości. Chwała Bohaterom Ukrainy, Chwała Bohaterom EuroMajdanu!!! Chwała Niebiańskiej Sotni!!!
- 7 2
-
2022-03-08 15:42
Uuu... to teraz już wieszamy? Widły wyszły z mody?
- 3 2
-
2022-03-07 14:57
Taki on był demokratyczny jak i putin (4)
- 18 2
-
2022-03-07 22:02
Buahahahaha!!!!!!! (1)
Demokratycznie wybranego przy pomocy specjalistów od machinacji z KGB.
- 3 2
-
2022-03-08 15:42
Zelenskiego wybral Kolomojski. Tez mi roznica.
- 0 2
-
2022-03-07 15:30
(1)
Demokratyczny, demokratyczny, osobiście Ukraińcy go wybrali. Do końca kadencji miał chyba nawet nie rok.
- 3 12
-
2022-03-07 19:04
Poczytaj czym jest pucz dziecko.
- 3 1
-
2022-03-07 14:42
zmień lekarza (2)
Ukrainie do demokracji tak daleko jak tobie do intelektualisty
- 7 18
-
2022-03-07 23:54
Tobie zmiana lekarza nie pomoże (1)
Rosyjska propaganda wyprała ci mózg
- 4 1
-
2022-03-08 15:41
Wystarczy poczytac zachodnie media, zeby się dowiedzieć jaką "demokracją" jest, a raczej byłą Ukraina. Zapewne też trolle Putina ;)))
- 1 2
-
2022-03-07 13:04
(9)
Wy tam jeszcze możecie nadawać z zsrr?
- 22 3
-
2022-03-07 13:28
(8)
Odpowiedż w stylu: jesteś ruskim trollem staje sie powoli nudna do wymiotu.
- 7 21
-
2022-03-07 22:59
prawda boli, ruSSkaja onutso? I dobrze, ma boleć!
- 3 1
-
2022-03-07 22:59
życzę udławienia się wymiotami
- 4 1
-
2022-03-07 15:44
(3)
to wymiotuj, ruski trollu.
- 5 4
-
2022-03-07 16:24
(2)
Wystarczy że ty obrzygałeś wszystko dookoła.
- 2 6
-
2022-03-07 17:06
(1)
a nie, tylko ciebie.
- 4 2
-
2022-03-07 17:48
Za krótki jesteś.
- 0 1
-
2022-03-07 14:41
(1)
Ok, to teraz inaczej - wypier... j na kreml, czy gdzie ten twój tchórzliwy wódz się chowa przed światem.
- 20 4
-
2022-03-07 14:49
Gratuluję intelektu, jeżeli uważasz, że ktoś, kto uważa piszącego "ruski troll" za niezborną umysłowo ofiarę natręctw jest zwolennikiem Putina :D
- 5 8
-
2022-03-07 12:58
tak tak tylko jakoś dziwnie wszyscy pchają się do USA nikt do Rosji - Rosja musi batem przyjaciół do siebie zaganiać (4)
nawet KoreaPN była karmiona przez 2lata ryżem wysyłanym przez USA - i jeszcze KimUN zażyczył sobie aby nie było na opakowaniach żadnych oznakowań Made in USA
- gdy tym czasem Bratnia Rosja miała ich gdzieś!- 24 1
-
2022-03-07 13:57
(3)
...jakoś południowi uchodźcy na Białorusi tłoczyli się przy naszej granicy, a nie przy Radzieckiej. Jak u nich takie mleko i miód, to dlaczego Ruski wypychali uchodźców z Bliskiego Wschodu do Polski, a nie do siebie? I to jest zastanawiające. Co do naszego uczestnictwa w konfliktach, to Ruski też nie są tacy czyści, a nasza aktywność teraz
...jakoś południowi uchodźcy na Białorusi tłoczyli się przy naszej granicy, a nie przy Radzieckiej. Jak u nich takie mleko i miód, to dlaczego Ruski wypychali uchodźców z Bliskiego Wschodu do Polski, a nie do siebie? I to jest zastanawiające. Co do naszego uczestnictwa w konfliktach, to Ruski też nie są tacy czyści, a nasza aktywność teraz procentuje. USA ma teraz wobec nas dług. Świat, to polityka, a nie miłość i sentymenty, ...niestety. I na razie tego nie zmienisz. Wejdź do polityki i walcz, aż zostaniemy sami, jak palec w nosie.
- 14 0
-
2022-03-08 17:41
Tak pchali się do Polski xD chcieli się pchać na zachód po socjal wypłacany w euro
- 0 0
-
2022-03-07 14:27
do bratniej im religijnie czeczenii też się nie pchali (1)
Kazachstan Uzbekistan Turkmenistan też nie zauważył napływu swoich braci w wierze
- 12 0
-
2022-03-08 17:42
Zdradzę ci tajnocd dlaczego się tam nie pchali tylko nie udawaj zdziwione: w wymienionych przez ciebie krajach nie ma socjalu wypłacanego w euro jak to jest na zachodzie :)
- 0 0
-
2022-03-07 11:49
Nazwisko Piotr Stańczak zapewne też nic ci nie mówi (1)
- 11 0
-
2022-03-07 14:23
Nie karmić ruskiego trola!
- 22 1
-
2022-03-07 11:10
w tym miejscu "bez zdejmowania szyldów i tabliczek" trzeba otworzyć muzeum (5)
Zbrodni Rosyjskich - od Katynia przez Czeczenię Gruzję aż po Ukrainę
- 95 5
-
2022-03-08 08:54
w Moskwie niech sobie otworzą centrum - soviety nadal żyją w innym świecie :)
- 3 3
-
2022-03-07 12:26
wszystkich ofiar komunizmu włącznie z terenem Ziem Zabranych. (3)
- 23 3
-
2022-03-07 19:05
(2)
Co tu Niemcy mają wspólnego z tym "ośrodkiem kultury"? Ironia? Cynizm? A będąc przy Niemcach, to oni zawsze podawali sobie ręce z Ruskimi za naszymi plecami: rozbiory, druga wojna, Nord Stream. Zaraz po wejściu Ruskich do Ukrainy też jakoś nie mieli ochoty na jakiekolwiek sankcje. Gdyby reszta Europy nie zareagowała i gdyby Ruski zaczęli zwyciężać,
Co tu Niemcy mają wspólnego z tym "ośrodkiem kultury"? Ironia? Cynizm? A będąc przy Niemcach, to oni zawsze podawali sobie ręce z Ruskimi za naszymi plecami: rozbiory, druga wojna, Nord Stream. Zaraz po wejściu Ruskich do Ukrainy też jakoś nie mieli ochoty na jakiekolwiek sankcje. Gdyby reszta Europy nie zareagowała i gdyby Ruski zaczęli zwyciężać, to Niemcy, jak z Krymem i Donbasem, przyjęłyby nowy porządek świata bez mrugnięcia okiem i dalej ssały ruską ropę. Ta wojna pokazała na kogo między innymi my możemy liczyć w Europie. Niemcy dbają wyłącznie o własny interes.
- 12 4
-
2022-03-08 15:39
(1)
No tak, jak zwykle tylko Chrystus narodów niewinny. Same wrogi dookoła ;)
- 1 3
-
2022-03-08 16:21
chcesz nam tutaj saszko powiedzieć, że zasłużyliśmy na rozbiory i II wojnę...?
- 1 0
-
2022-03-07 11:13
Współwinni zbrodni wojennej przez zaniechanie. Najniższy wymiar kary: wypad
- 34 2
-
2022-03-07 10:50
80% rosjan popiera Putina!!!Dlatego ten bandyta ma wszystko gdzieś putin jest tam traktowany jak był by carem i oni tego chca! (73)
Putin tak wprowadził cenzure i co zrobili rosjanie nikt nie wychodzi na ulice protestowac . przeciwnie sa tłumy ludzi w sklepach robiących zakupy w zachodnich sklepach które ogłosiły zamkniecie.pytali sie ich co oni otym mysla .to odpowiadali ze to skandal ze tak robia a o putinie ze dobrze jest najlepszym jaki moze byc w Rosji. Po stalinie
Putin tak wprowadził cenzure i co zrobili rosjanie nikt nie wychodzi na ulice protestowac . przeciwnie sa tłumy ludzi w sklepach robiących zakupy w zachodnich sklepach które ogłosiły zamkniecie.pytali sie ich co oni otym mysla .to odpowiadali ze to skandal ze tak robia a o putinie ze dobrze jest najlepszym jaki moze byc w Rosji. Po stalinie bandycie też rosjanie płakali a putin jest jego zastępcą!!
Pytali sie tez rusków co przyjechali na zakupy do Polski to nie chcieli odpowiadać bo popieraja Putina!
Putin w Rosji jest jak ojciec chrzestny wielkiej rodziny mafijnej!! Zwykli Rosjanie go popierają!!!- 463 59
-
2022-03-08 08:30
Jest taki kraj w Europie gdzie tylko około 30% popiera cara i co? No nic - dalej rozwala w miarę dobrze funkcjonujące państwo.
- 2 0
-
2022-03-07 21:20
Nie rozumiesz
W Polsce ludzie są aktywni wyborczo, mają wyraźne preferencje, głosują. W Rosji odwrotnie: nie głosują i nie interesują się polityką bo wybory i tak są fałszowane a opozycja nie istnieje. Te 80% to ci którzy nie głosowali a władza policzyła ich jako "popierających". Zresztą w niektórych miejscach Putin dostał 140% głosów...
- 1 0
-
2022-03-07 14:16
skąd te 88%? (2)
bzdury na resorach. Poza tym Rosjanie są odcięci od prawdziwych informacji a za przekazanie takowych grozi kara...15 lat więzienia.
- 6 3
-
2022-03-08 16:15
aaa
u nas są prawdziwe, hehe!
- 0 0
-
2022-03-08 11:27
Teraz, przed wojna był dostęp do informacji, były telewizję i radio anty putinowskie to nie Korea. Po prostu im to odpowiada
- 1 0
-
2022-03-07 14:03
Wiesz ponad 90% Niemców popierało Hitlera i co? (1)
Wyrżnąć wszystkich?
- 4 4
-
2022-03-08 11:15
Wyrżnąć to nie,ale ukarać szefów obozów koncentracyjnych,a nie ich nobilitowac.
- 1 0
-
2022-03-07 13:48
skonczy jak husein !!!
- 8 0
-
2022-03-07 12:54
Putin jak i kaczyński - mają 80 procent poparcia (6)
wystarczy włączyć rządową TV
- 12 14
-
2022-03-08 18:04
Nie kłam. Jedyny sondaż w TVP który pokazał 80% poparcia dla polityka był to sondaż dla Komorowskiego
- 0 0
-
2022-03-07 23:57
Czego ty się naoglądałeś ? (2)
Kaczyński ma 35 procent poparcia
- 1 2
-
2022-03-08 18:29
Zapomniałeś o jedynce na początku ,Suski mówi,że ma poparcie 135 procent a reszta mu przytakuje.
- 0 0
-
2022-03-08 18:06
Oglądał sondaż dla Komorowskiego xD już ma problemy z pamięcią i lata mu się pomyliły
- 0 0
-
2022-03-07 15:03
(1)
Ja pamiętam wielkie poparcie dla króla Europy, jakie codziennie było serwowane w TVP, gdy należała do PO. Resortowe dziecko Kraśko codziennie zapraszał gości, zadawał im pytania i sam na nie odpowiadał nie dopuszczając do głosu rozmowców. No i przyszły wybory, pach i peowska bańka pękła z hukiem
- 7 5
-
2022-03-08 09:03
szczujnia TVPiS 2mld/rok + 433miliardy długu+ tylko w 2lata
800milionów kosztuje ten rząd - 5x więcej niż w 2015r. - rozporządzeniem zniesiono limity Premii i Nagród w rządzie PiS + zwiększono im pensje o 100%
praca pokora umiar - KUŻWA !!!- 1 1
-
2022-03-07 12:32
nawet dawny PRL to nie rosja puttlerowska
za samą ulotkę tam dostaniesz czapę bez sądu ... a oficjalnie "ubili jewo czeczeńscy"
- w Rosji putina szczęśliwy ten co za protesty - dostanie tylko 10lat łagru o zaostrzonym rygorze!
... ile lat dostały znane rosyjskie piosenkarki - które zaśpiewały w cerkwi "Matko Boska zabierz od nas Putina"?
- aż 3lata łagru!!!- 14 0
-
2022-03-07 12:34
W Rosji trwają protesty (3)
Aresztowano kilka tysięcy ludzi. Za informowanie o wojnie można dostać 15 lat w łagrze. Protestowanie teraz to akt ogromnej odwagi i wielu Rosjan to robi. Tak samo, jak wielu ucieka teraz z Rosji za granicę.
- 19 1
-
2022-03-07 16:20
dlatego Grzelak walczy w Gdańsku z rosyjską kulturą
bo to może sprzyjać jedynie Putinowi
- 1 3
-
2022-03-07 14:48
Wielu ucieka? Czyli konkretnie ilu? Wszak to państwo liczy ponad 140 mln. mieszkańców.
- 4 0
-
2022-03-07 13:09
no i dobrze
a ci co zostali beda wsówac kartofle.
- 7 3
-
2022-03-07 11:46
ja się wstydzę że w Polsce 70 % poparcia ma POPIS z przyległościami (10)
i że Adamowicz - dopóki żył - rządził Gdańskiem dłużej niż Putin u Łukaszenko (od 1994 do 2019 r.)
Ja się wstydzę w Polsce takie poparcie ma KK- 7 28
-
2022-03-08 11:13
Wstydź się,że jesteś KGB
- 1 1
-
2022-03-07 21:41
To odpowiedz za kim tęsknisz??
- 0 0
-
2022-03-07 12:18
(7)
A ja się wstydzę za wykolejeńcow z antify,manify,lpg,obrońców demokracji itp
- 17 15
-
2022-03-07 12:35
obrońcy demokracji ci przeszkadzają ??? (6)
to jazda na Białoruś czy na Kreml - tam kochają takich ... myślę, że sam Putin osobiście wręczy ci twoje bolszewickie obywatelstwo!
- 16 13
-
2022-03-08 18:01
Jak połowa kodu ma legitymację PZPR w szufladzie xD
- 0 0
-
2022-03-07 14:58
(2)
Dzisiejszy 'obtońca demokracji' to stary ubek lub młody wykolejeniec.
- 4 6
-
2022-03-07 21:43
Zamówiłeś już pięć piw podniesioną ręką? (1)
- 3 1
-
2022-03-08 18:03
Niestety sprzedają tylko kodowca po pokazaniu legitymacji PZPR
- 0 0
-
2022-03-07 13:07
(1)
Wy jesteście pseudo obrońcami pseudo demokracji.
- 8 9
-
2022-03-07 13:29
w prawo zwrot i poPiSowo na wschód marsz
towariszcz - raz dwa raz dwa lewa
- 8 10
-
2022-03-07 11:28
jak na Białorusi 90% popiera Łukaszenkę (1)
ludzie się boją Putina, to prawda - nie mają pewności, czy dziennikarz to dziennikarz, czy tajny agent poszukujący "wrogów narodu".
- 22 0
-
2022-03-07 13:30
Guzik prawda
Jest dokładnie odwrotnie. Baćka przecież nawet wybory musiał sfałszować. Znam dwóch Białorusinów i obaj zgodnie twierdzą, że społeczeństwo najchętniej kopnęłoby go w zad, ale jest skutecznie zastraszone.
- 10 0
-
2022-03-07 11:10
Zrodlo? (9)
No i obiektywne, a nie od Putina!
Wedlug mnie i trzeba popatrzec na porownaniu z np Polska, jest tak jak zazwyczaj. Duze miasta, mlodzi, wyksztalceni, artysci, ludzie co lizneli innego swiata, w duzej ilosci sa anty-putinowi (moga byc za Rosja jako krajem ale nie za jego aktualnymi wlodarzami, a tym bardziej tym smiesznymNo i obiektywne, a nie od Putina!
Wedlug mnie i trzeba popatrzec na porownaniu z np Polska, jest tak jak zazwyczaj. Duze miasta, mlodzi, wyksztalceni, artysci, ludzie co lizneli innego swiata, w duzej ilosci sa anty-putinowi (moga byc za Rosja jako krajem ale nie za jego aktualnymi wlodarzami, a tym bardziej tym smiesznym dyktatorkiem). Mozna to smialo okreslic jako np 80% w tej grupie.
Zas ludzie malo wyksztalceni, z malych miejscowosci, z wiosek, z jakiegos totalnego zad*pia kraju, starsi to bardzo mozliwe, ze popieraja putinowska retoryke, jednak w ramach nieswiadomosci tego co sie faktycznie dzieje bo oczywiscie slysza propagande. Tutaj moze byc rzeczywiscie 80% ale na korzysc putina. W skali calego kraju? Cholera wie i raczej sie nie dowiemy jaka jest realna.... Ludzie sa tak przestraszeni, ze nawet jak sie na ulicy pytasz to moze sklamac, bo skad ma wiedziec kto go pyta, moze sluzby wymyslily nowa prowokacje?- 17 5
-
2022-03-07 12:33
Człowieku. Co Ty pier....sz (1)
To dlaczego młodzi sportowcy itp popierają tego bandytę ? Są młodzi, lizneli Świata i widzą co się dzieje poza ich propagandowym zaściankiem ale oni od młodego są uczeni ( patrz książki ) , że zdobywanie innych krajów, to bohaterstwo i tak właśnie patrzą na putina !
- 24 2
-
2022-03-07 12:44
Statystyka - napisalem wiekszosc
A znajda sie i mlodzi, oswieceni, inteligentni, co popieraja tego dziada. Nigdy nie bedziesz mial w niczym 100%.
Druga sprawa, ze taki sportowiec moze miec prykaz tak gadac czy robic lub tez wie, ze za taki symbol dostanie duza kasiorke. Na koniec dnia wiele osob patrzy na wlasna d*pe...- 4 3
-
2022-03-07 11:27
W duzych miastach nikt nie protestował sam sobie zaprzeczasz bo to własnie w najwiekszych miastach putin ma najwieksze poparcie (6)
To oni zyja tam własnie najlepiej w kraju na wioskach jest bieda az piszczy.Aple wzapyka sklepy w Moskwie i co sie dzieje kilometrowe kolejki donich stac ich na najdrozsze telefony nie ida protestowac.
korupcja w rosji jest przeogromna i tak dorobic mnoga sie tylko ci co maja uklady- 15 6
-
2022-03-07 12:37
tak samo u nas - Mafia (PO) ma poparcie w dużych miastach (2)
- 14 24
-
2022-03-08 08:32
(1)
A w tych powiatowych , inna (piso mafia) okrada resztę.
- 2 1
-
2022-03-08 17:58
Uwielbiam te przepychanki starych koalicjantów :) jeszcze będziecie tworzyć wspólne listy jak to robiliście w przeszłości :)
- 1 0
-
2022-03-07 12:21
(2)
Ja mam propozycję: ty jedz do Moskwy protestować. Traf na 15 lat do pierdla za to i potem nam powiesz, czy było warto.
- 15 8
-
2022-03-07 14:44
(1)
Ty pierwszy, wujku dobra rada.
- 7 5
-
2022-03-07 14:52
Ja nie posylam innych na śmierć czy do łągru z wygodnego fotela.
- 9 4
-
2022-03-07 11:13
ludzie mają to do siebie, że czasami popierają nieuczciwych polityków (6)
były prezydent miasta miał duże poparcie, marszałek Senatu, były król europy wciąż mają zwolenników
- 16 17
-
2022-03-07 21:37
Nie ma to jak wspaniały karłowaty dyktatorek, pociągający za sznurki tępych przydu*asów.
- 1 1
-
2022-03-07 12:17
(4)
pis próbuje u nas wprowadzić putinowski pluralizam, jedna (właściwa) telewizja, sędziowie z nadania politycznego, zakaz manifestacji pod płaszczykiem zgłoszeń manifestacji cyklicznych... można wymieniać jeszcze długo...
- 16 16
-
2022-03-07 18:40
w Polsce media są przeciw wolności słowa
i te pisowskie i te peowskie. Opowiedzieli się za cenzurą w Europie, a Grzelak za cenzurą kulturalną jak Gliński.
- 3 3
-
2022-03-07 15:11
Za PO KO wszystkie telewizje mówiły jednym głosem
W tvn, tvp, polsat dominował jeden przekaz.
- 9 6
-
2022-03-07 12:40
To wymieniaj !!! (1)
POprzednicy chcieli wprowadzić ACTA czyli pełną kontrolę Internetu, to POprzednicy wjechali do redakcji wprost aby siłą odebrać kompromitujące materiały ( takiej sytuacji nie było po 89 roku ) POprzednicy masowo podsłuchiwali dziennikarzy oraz osoby, co do których nie było prowadzone żadne śledztwo !!! To POprzednicy nawet przed kamerami grozili, aby nie zadawać niewygodnych pytań ale zaślepione POkomonki tego nie widzą, bo w ich propagandowych i anty-polskich mediach tego nie pokazują !!!
- 17 18
-
2022-03-07 21:39
Zmień klawiaturę, bo ci wyraźnie szwankuje,tylko nędznie ci płącą i ciągle ci brakuje.
- 2 0
-
2022-03-07 11:09
Dlatego trzeba (7)
Pociągnąć ich po kieszeni. Innego wyjścia nie ma
- 67 5
-
2022-03-08 17:48
Oczywiście sankcje tylko odczuje Rosja xD ci co nakładają sankcje nie nie poczują xD tylko pamiętaj aby oczy zamykać jak będziesz paliwo tankował xD albo rachunek za gaz płacił xD
- 1 2
-
2022-03-07 14:22
Trzeba eliminować Rosjan z życia gospodarczego, ekonomicznego, finansowego jak i kulturalnego i sportowego. Część Rosjan faktycznie popiera tego zbrodniarza. Jest wpatrzona w niego jak w obrazek i jest zdolna wytrzymać duże niedogodności w imię powrotu wielkiej Rosji /co i tak nie poprawi im jakości życia, prócz wewnętrznej satysfakcji/. Sankcje
Trzeba eliminować Rosjan z życia gospodarczego, ekonomicznego, finansowego jak i kulturalnego i sportowego. Część Rosjan faktycznie popiera tego zbrodniarza. Jest wpatrzona w niego jak w obrazek i jest zdolna wytrzymać duże niedogodności w imię powrotu wielkiej Rosji /co i tak nie poprawi im jakości życia, prócz wewnętrznej satysfakcji/. Sankcje kulturalnie i sportowe mają uzmysłowić bandycie, że wojna nie dotyczy jedynie sfery militarnej, ale również i na innych dziedzin - nie chcemy waszych artystów i sportowców, gdy wy napadacie na inny kraj. Życie już nie toczy się dalej jak dotychczas. Jednak w internecie widać, że drugiej części to się nie podoba i niektórzy dają temu wyraz w demonstracjach. Dobrzy Rosjanie, którzy obecnie przebywają poza krajem i jawnie nie popierają polityki agresora powinni się prywatnie udzielać w sferze m.in. kultury i sportu. Oni są przeciw i powinni to zamanifestować. Nie pozostawiajmy ich samym sobie. Pozyskujmy przyjaciół, nie twórzmy wrogów. Potrzebni nam orędownicy pokoju na świecie, z poszanowaniem każdego narodu do samostanowienia.
- 26 3
-
2022-03-07 14:01
Ale, że u nas jest podobnie to nikt nie krzyczy (4)
najpierw maski a teraz nie można pisać nawet komentarzy w intrenecie (na szczęście trojmiasto.pl się wyłamało). Nasz dyletancki rząd nie nadąża za społeczeństwem, a boję się, że jedyne co dostaniemy za 2-3 miesiące to jakiś najnowszy ład. Kolejny bubel i zwiększenie obciążeń. Poprzednia ekipa to złodzieje ale obecna dodatkowo rozmontowała demokratyczne bezpieczniki żeby robić to samo.
- 16 36
-
2022-03-08 11:07
Rosja,synonim faszyzmu,putin ludobojca ,80 % ruskich jest współudziałowcami mordów na dzieciach,gwałtów na kobietach (3)
W historii świata nie było takich barbarzyńców.
- 6 3
-
2022-03-08 17:54
(2)
Oczywiście że byli więksi. Gwałcili mordowali kobiety i dzieci a głównym narzędziem mordów były widły i siekiery. Tylko teraz ich z kwiatami witasz więc złego słowa na nich nie powiesz
- 1 4
-
2022-03-08 20:15
Od ruskich faszystów,morderców dzieci neandertalczyków intelektualnych nie ma większych barbarzyńców. (1)
- 2 2
-
2022-03-08 21:50
nie faszystów tylko sowietów
- 0 0
-
2022-03-07 11:09
putin piszemy z małej litery podobnie nazwa tego zbrodniczego kraju ! (14)
Ps. Późna decyzja ale w 100 % popieram !
- 59 11
-
2022-03-07 12:57
Mów za siebie (13)
Fajne usprawiedliwienie analfabetyzmu.
- 8 40
-
2022-03-07 14:03
(12)
Świat już nie wymawia tego nazwiska. Ono zniknęło ze światowego słownika. Jest tyle określeń na tego agresora, że nie potrzeba używać personaliów bandyty i ludobójcy posyłającego własny naród na śmierć w imię swoich chorych ambicji odbudowy dawnej Rosji.
- 26 4
-
2022-03-07 16:18
nie wymawia? A wymawia nazwiska tych którzy nas wysłali do Iraku, gdzie zginęło 1,2 mln osób? (6)
Niebawem zachód oleje sankcje, bo oleje Ukraińców, tak jak się wmieszał w nie swój konflikt, tak będzie się przepraszał, jak ropa na stacjach dojdzie do 3 euro. Zobaczycie. W Polsce będzie to samo, mimo rusofobi 24 na 24h.
- 5 16
-
2022-03-07 16:49
#idinach*j :-) (5)
- 3 0
-
2022-03-07 18:36
(4)
Amerykańcom potrzebna jest ta wojna. Chcą ukraińskimi rękami wykrwawić mocarstwo na glinianych nogach. Słuchałem, że Amerykanie prawdopodobnie dozują tylko tyle broni, by niszczyć ruską armię napływającą do Ukrainy, nie pozwalając na brawurowe zwycięstwo. Mam jednak nadzieję, że nie to prawda, choć polityka, to nie sentymenty. Pozytywny fakt, to że pomagają, jak i cała Europa.
- 2 8
-
2022-03-08 11:10
Wszystkim ruskim potrzebny jest psychiatra. (1)
- 3 1
-
2022-03-08 12:00
ruSSkowi wystarczy zaaplikować codzienną dawkę piąchopiryny
to ich czyni spokojnym
- 3 0
-
2022-03-07 18:38
nie jest potrzebna, potrzebna jest za to Rosja do walki z Chinami (1)
USA samo się zakiwało i zrobiło nam wszystkim kuku w Europie, a i na świecie.,
- 1 6
-
2022-03-08 11:11
Ruska armia jaka jest każdy widzi,kobiety pasami zdobyły kolumnę czołgów.
- 2 0
-
2022-03-07 14:55
(4)
Ostatnio modne jest: niewyrośnięty karaluch.
- 12 3
-
2022-03-08 11:09
Putin morderca dzieci !
- 3 0
-
2022-03-08 09:52
też ładnie.
- 0 0
-
2022-03-07 20:19
(1)
Eeee, Zełenski to również nie dryblas. Przed chwilą na Onecie widziałem jego zdjęcie w towarzystwie dwóch ministrów i wyglądał przy nich jak Jarozbaw przy Giertychu ;)
- 3 7
-
2022-03-08 14:38
Wielkości jaj nie mierzy się centymetrem.
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.