- 1 Kto obawia się tramwaju przez Klonową? (255 opinii)
- 2 Jarmark: zobacz jego pierwszy dzień (92 opinie)
- 3 Trójmiejskie mola, których już nie ma (94 opinie)
- 4 Złe parkowanie nie pozwoliło posprzątać ulic (181 opinii)
- 5 Zwężenie w centrum i remont we Wrzeszczu (337 opinii)
- 6 Pozbieraliśmy śmieci, ale nie dorzucajcie (91 opinii)
Litewskie media o odnalezieniu ciała lekarza informowały w listopadzie 2021 r.
Wszystko wskazuje na to, że (niezidentyfikowane wówczas) ciało zaginionego chirurga, Michała Kąkola służby litewskie odnalazły już w okolicy 21 listopada 2021. Lokalne media tego kraju informowały o "znalezieniu zwłok 40-50-letniego mężczyzny" na wybrzeżu miasteczka Nerynga, położonego na Mierzei Kurońskiej, nieopodal Kłajpedy.
Przypomnijmy, ciało Michała Kąkola, chirurga onkologicznego, który zaginął w październiku ubiegłego roku w Sopocie, odnaleziono w Kłajpedzie na Litwie. Tę informację oficjalnie potwierdzili w piątek, 11.02.2022 r. gdańscy policjanci.
Pogrzeb chirurga Michała Kąkola w piątek w Sopocie
Nieoficjalnie ustaliliśmy, że zwłoki odnaleziono jeszcze w ubiegłym roku, trwały jednak procedury związane z ustaleniem tożsamości mężczyzny.
Więcej światła na okoliczności odnalezienia ciała mężczyzny rzucają doniesienia litewskiej policji i tamtejszych mediów z 21 listopada 2021 r.
Michał Kąkol odnaleziony. Niestety nie żyje
Komunikat policji z Kłajpedy o odnalezieniu ciała "40-50-latka"
W lakonicznym komunikacie funkcjonariusze Komisariatu Komendy Głównej Policji Okręgu Kłajpedy na Litwie poinformowali:
"Na wybrzeżu gminy Nerynga znaleziono ciało zmarłego mężczyzny w wieku około 40-50 lat. Wszczęto dochodzenie przedprocesowe w celu ustalenia przyczyny śmierci."
Tę informację powtórzyły lokalne media. Data odnalezienia ciała, pokrywa się z naszymi nieoficjalnymi ustaleniami dotyczącymi odnalezienia Michała Kąkola.
Nerynga to niewielka miejscowość na Litwie, położona na Mierzei Kurońskiej. Składa się z czterech, dawniej rybackich, a obecnie turystycznych, wsi położonych na mierzei: Juodkrantė, Preili, Pervalki i Nidy.
Ciało Michała Kąkola dryfowało w morzu ponad 200 km
Gmina rozciąga się wzdłuż mierzei na 50 km i sąsiaduje z Kłajpedą, największym miastem tzw. Małej Litwy.
Porównanie profilu DNA Michała Kąkola
Należy zaznaczyć, że czas, który upłynął od odnalezienia zwłok do identyfikacji, związany był z procedurami zmierzającymi do ustalenia tożsamości zmarłego.
Potwierdzono ją poprzez porównanie profilu DNA. Zaginiony chirurg poszukiwany był tzw. żółtą notą - informacja o zaginięciu dotarła do wszystkich państw członkowskich Interpolu.
W tej chwili polska policja czeka na pełną dokumentację dotyczącą odnalezienia ciała, którą ma przekazać strona litewska.
Michał Kąkol. Informacje na temat zaginięcia
Przypomnijmy:
- Michał Kąkol, znany chirurg onkologiczny, zaginął w sobotę, 16 października, w Sopocie. Ostatni raz widziany był ok. godz. 22 przy ul. Łokietka
.
- Dziewięć dni po zaginięciu chirurga prokuratura zdecydowała się wszcząć śledztwo w tej sprawie.
- We wtorek, 26 października, prokuratura wystosowała apel skierowany do wszystkich osób posiadających prywatny monitoring działający na obszarze między ul. Łokietka a linią brzegową w Sopocie z 16 października. Tam około godz. 22 ostatni raz widziany był Michał Kąkol.
Opinie (246) ponad 50 zablokowanych
-
2022-02-12 12:08
Opinia wyróżniona
dobra praca dziennikarska, dziekuje (61)
fajnie, że dociekacie i drążycie, wszystkim nam zależało na wyjaśnieniu tej prawy. Rozwiązała się tragicznie, ale - jakby nie było - to też ulga, że pewien koszmar się skończył.
Dramatem jest natomiast to, że odszed mody, dobry człowiek...- 549 34
-
2022-02-12 12:12
Opinia wyróżniona
(40)
Ja mam nadzieje ze na tym się nie skończy i zostaną wyjaśnione i podane do informacji publicznej to jak to się stało że Pan Michał wpadł do wody...
- 225 45
-
2022-06-12 10:23
ty tak naprawdę, pytasz jak samobójca "wpada" do wody?? boziuuuuuuuu
- 0 0
-
2022-02-13 17:03
Nie wpadł, sam wszedł
- 3 0
-
2022-02-13 11:18
(1)
Traktujcie dalej lekarzy nie jak usługodawców, ale psychologów, przyjaciół, kumpli, opowiadajcie im o swoim życiu, obarczajcie swoimi problemami, wymagajcie od nich niemożliwego, wyżywajcie się za własne niepowodzenia życiowe, ubóstwiajcie za udzieloną pomoc, wydzwaniajcie w czasie wolnym i po nocach, wystawajcie pod domami, a na pewno nie będzie
Traktujcie dalej lekarzy nie jak usługodawców, ale psychologów, przyjaciół, kumpli, opowiadajcie im o swoim życiu, obarczajcie swoimi problemami, wymagajcie od nich niemożliwego, wyżywajcie się za własne niepowodzenia życiowe, ubóstwiajcie za udzieloną pomoc, wydzwaniajcie w czasie wolnym i po nocach, wystawajcie pod domami, a na pewno nie będzie więcej takich przypadków. Oni też mają swoje życie prywatne i swoje problemy, niepotrzebne im cudze. Niech do was wreszcie dotrze, że to zawód, praca, jak każda inna.
- 17 10
-
2022-02-13 13:16
Bzdury opowiadasz. Na calym swiecie srednia samobojstw wsrod lekarzy to srednia dla populacji razy dwa. I nie jest to efekt zachowania pacjentow tylko ogromu cierpienia, z ktorym spotykaja sie lekarze, braku dostatecznych form pomocy i zapewne takze przepracowania. Nie, to nie jest normalny uslugodawca. ratowanie zycia nigdy nie bedzie normalna usluga, zawsze bedzie obarczone ryzykiem dla tratujacego.
- 16 2
-
2022-02-13 00:13
pilnuj swojego nosa - skąd się biorą takie wsi..ki ?
- 1 3
-
2022-02-12 19:25
Tak, już odpalam wehikuł czasu, żeby to sprawdzić.
- 0 2
-
2022-02-12 15:23
(2)
Jak mógł wpaść na plaży ! Stuknij się w ten swój czerep ! Wszedł do wody na plaży ! Bo zarejestrowane zostało to na pobliskiej kamerze w restauracji !
- 31 1
-
2022-02-12 16:47
(1)
A skad ty takie rzeczy niby wiesz?
- 6 2
-
2022-02-13 13:25
Bo był przy tym i pomagał przytrzymać głowę
- 0 8
-
2022-02-12 15:03
(3)
Ja myśle że tą tajemnice to pan zabrał ze sobą
- 26 2
-
2022-02-12 15:25
(2)
Żona wie najlepiej i rodzice dlaczego do tego doszło !
- 32 3
-
2022-02-12 17:41
A rodzice co wiedzą? (1)
- 3 4
-
2022-02-13 13:24
Że umarł
- 1 1
-
2022-02-12 14:48
Nie mógł wpaść w tym miejscu do wody! Mógł to zrobić tylko świadomie i niestety były przesłanki ku temu, że mógł to uczynić!
- 23 3
-
2022-02-12 14:45
straszne to jest, kondolencje dla rodziny
a polska policja, służby - brak słów, to milicja już była sprawniejsza
- 11 21
-
2022-02-12 14:12
Nie wpadł, tylko wszedł (8)
Zaginął w miejscu gdzie jest plaża i na lewo i na prawo po parę kilometrów. Brak klifów czy przystani z głębokim spadkiem.
- 26 0
-
2022-02-13 17:28
...
Nie zawsze trzeba wskoczyć, można po prostu wejść i wypłynąć w morze na taką odległość z której nie ma powrotu!
- 4 0
-
2022-02-13 16:08
Jakie to środki (1)
do zadania lekkiej i przyjemnej śmierci ?
- 1 1
-
2022-02-13 19:32
A ty co taki ciekawy?
- 1 0
-
2022-02-12 14:47
Tam pies zgubił trop, ale to nie znaczy, ze tam wszedł do wody. Pies nie odnajdzie tropu, jeżeli człowiek szedł mokrym, non stop zalewanym wodą piaskiem.
- 9 9
-
2022-02-12 14:44
No właśnie też o tym myślę (3)
Trochę to dziwne.
- 15 6
-
2022-02-13 00:12
(2)
bo dziwny jest ten świat
- 3 0
-
2022-02-13 23:10
Lecz ludzi dobrej woli jest więcej
- 0 0
-
2022-02-13 13:24
I ludzie tutejsi są dziwni
- 2 0
-
2022-02-12 14:12
(3)
Jesli zwloki nie nosza sladow udzialu osob trzecich, nie ma w sledztwie watkow swiadczacych o mozliwym udziale tego typu, a sa watki przemawiajace za samobojstwem, to raczej jest to koniec sprawy. Nie wszystko wiemy i nie wszystko wiedziec musimy.
- 31 7
-
2022-02-13 10:12
Czyli, że co... (2)
...czynny lekarz, pracujący w szpitalu, mający dostęp do środków umożliwiających lekką i przyjemną śmierć, popełnia niby samobójstwo poprzez utopienie się w zimnym morzu?
No, logiczne.- 8 9
-
2022-02-13 12:54
(1)
Samobojstwa popelnia sie takze w afekcie.
- 7 0
-
2022-02-13 13:23
A także seryjne samobójstwa
- 1 4
-
2022-02-12 12:57
(1)
i gdzie wpadł do wody
- 7 5
-
2022-02-13 13:22
W Raduni
- 0 1
-
2022-02-12 12:39
Nie bądź taki ciekawski.. Rodzina tylko się dowie!
- 25 16
-
2022-02-12 12:18
(8)
Skąd wiesz że wpadł a nie np wszedł samemu?
- 39 10
-
2022-02-12 12:28
(2)
a wszedł samemu dobrowolnie, czy pod groźbą?
- 10 21
-
2022-02-12 15:24
(1)
Dobrowolnie !
- 6 5
-
2022-02-13 13:22
Dobrowolnie pod groźbą
- 1 2
-
2022-02-12 12:22
no i to trzeba wyjaśnić właśnie (4)
tego nie wiem...
- 20 12
-
2022-02-13 00:11
to wyjasniaj - potem będziesz brylował "na facebuku" , że niby taki z ciebie sherlock internetowy
- 2 4
-
2022-02-12 14:44
taaaa na pewno wyjaśnią, nasi są mistrzami, wystarczy przypomnieć sprawę Leppera
- 22 12
-
2022-02-12 14:42
A po co ci te informacje?Jesteś z rodziny,czy pleciuch pospolity? (1)
- 30 18
-
2022-02-13 13:21
Pleciuch
- 5 0
-
2022-02-14 00:11
Ta 1997
- 1 0
-
2022-02-13 12:35
mody? (1)
modny, młody?
- 1 3
-
2022-02-13 15:39
Mody
No wiesz , do many , życia czy szans na obrażenia krytyczne
- 0 0
-
2022-02-12 19:16
Raczej dobra policyjna praca (1)
Dziennikarz nic by nie napisal bez informacji z policji
- 13 6
-
2022-02-13 13:52
Policja to dwa miesiące nie umiała kropek połączyć
- 8 8
-
2022-02-12 14:31
tylko ten "chirurg onkolog" ciągle razi (14)
Dziennikarze nie potrafią utworzyć przymiotnika od rzeczownika? Michał był chirurgiem onkologicznym. To znaczy chirurgiem z podspecjalizacją w zakresie chirurgii onkologicznej. Nie był onkologiem, tzn. nie podawał cytostatyków. Wykonywał zabiegi chirurgiczne.
- 62 13
-
2022-02-12 20:40
Brednie (1)
Na mieście ćwierkaja że kuter wywiózł zwłoki na środek Zatoki. Tak to by do dryfował do Sobieszewa...
- 14 21
-
2022-02-13 13:10
A ćwierkają tez o motywie czy to tylko taki dyletancki swiergot rozentuzjazmowanego wielbiciela kryminalow? Dalibyscie spokoj, dzieci.
- 11 4
-
2022-02-12 16:45
W Trójmieście powinno być 3 dni żałoby (4)
- 11 23
-
2022-02-13 09:02
I niech biskup będzie na pogrzebie (3)
- 2 13
-
2022-02-13 21:42
?
Na twoim nikogo nie bèdzie.
- 1 2
-
2022-02-13 13:21
Albo chociaż rabin (1)
- 3 13
-
2022-02-13 15:58
Może chociaż zajezdnia imieniem
Byle urzędnik państwowy ma nawet mural i dzbanek w kościele
- 3 6
-
2022-02-12 15:20
Czy to teraz takie ważne ! Nie żyje i nic tego nie zmieni ! A tytułów Nikt do grobu nie zabiera !
- 24 4
-
2022-02-12 14:54
(4)
Chirurg onkolog stoi jak wól na jego wlasnym linked inie.
- 27 7
-
2022-02-12 23:03
nowy autorytet socialmedia (3)
A to przepraszam, skoro tak jest na Linkedin, to wszystko jasne. Poważnie, dużo chirurgów onkologicznych tak sobie pisze na wizytówkach, bo wiedzą, że pacjenci nie ogarniają różnicy między chirurgiem onkologicznym a onkologiem. Ale chociaż zwykły człowiek nie musi tego wiedzieć, to jednak nie zwalnia to dziennikarzy z rzetelności.
- 17 7
-
2022-02-13 15:25
a more ma dwie specjalizacje ? Chirurg i onkolog (1)
- 3 3
-
2022-02-13 15:38
Amore mia
- 0 3
-
2022-02-13 01:38
LOL. To nie medium społecznościowe tak napisało, tylko sam zainteresowany, więc coś ci się ostro pomyliło. Tak, dr Kakol jest autorytetem w kwestii tego, kim był profesjonalnie i nie, LI nie słuźy do kontaktów z pacjentami, wręcz przeciwnie. Nie ma to jak kij w dudzie, prawda? :)
- 7 16
-
2022-02-12 14:45
dokładnie dziennikarze nie potrafią utworzyć przymiotnika od rzeczownika
- 19 6
-
2022-02-12 12:27
Opinia wyróżniona
Jak ważna jest (14)
Współpraca przecież bez wspólnych sił leżałby człowiek w obcym kraju i nikt by nie wiedział kto to jest,może z czasem pochowaliby człowieka jako nieznany.Smutny finał poszukiwań ale troszkę radości ze wróci do kraju i zostanie pochowany pod swoim nazwiskiem i imieniem
- 225 7
-
2022-02-12 13:01
Drodzy (13)
Przyszli samobójcy miejcie przy sobie dokumenty.
- 20 17
-
2022-02-12 16:46
To był zamach czy zderzenie z górą lodową? (1)
- 6 2
-
2022-02-13 13:27
To był seryjny samobójca
- 5 1
-
2022-02-12 15:55
jak szyfrant Zielonka
- 5 0
-
2022-02-12 13:12
Czy i**otą się rodzi, czy zostaje? (9)
Pytanie na podstawie powyższego posta.
- 17 21
-
2022-02-12 14:30
A u ciebie to jak było?
- 0 5
-
2022-02-12 14:08
akurat podniósł ważny temat. Samobója z reguły sie planuje na kilka dni przed, bądź dopuszcza sie taką możliwość (7)
więc jeśli nie chce się zostać karmą dla ryb, bądź dzików i saren to dobrze jest opuszczać ten padół gdzieś, gdzie będzie łatwo pozyskać zwłoki i je zidentyfikować. po co robić za "zielonobutego"?
- 18 8
-
2022-02-12 15:57
jaką karmą dla ryb? (1)
ciało miesiąc w wodzie dryfuje tyle mil, więc ryby nie jedzą ludzi lub nie ma w Bałtyku ryb
- 8 3
-
2022-02-13 13:26
Ryby nie są wybredne
- 4 2
-
2022-02-12 14:13
(4)
Tak, jasne, samobojca ma sie przejmowac identyfkacja swoich zwlok. W leb sie stuknij.
- 15 13
-
2022-02-12 19:18
Jezeli samobójca będzie się tym przejmował, może się nie zabije. Skąd wiesz, może 1% zacznie się przejmować właśnie tym :D
- 9 2
-
2022-02-12 14:21
(2)
Ty pierwszy.
- 6 6
-
2022-02-12 14:27
(1)
Ja nie udzielam i**otycznych porad samobojcom.
- 10 6
-
2022-02-13 13:27
Każdy ma prawo do porady
- 3 0
Wszystkie opinie
-
2022-02-12 12:02
(3)
Aa czyli już dawno. Myślałem, że po ostatnich wiatrach tak zniosło ciało. Smutna sprawa. Jednak jak poczyta się cosie ostatnimi czasy dzieje w Trójmieście...
- 41 16
-
2022-02-12 12:46
To co? Głowa boli? Ojeju.. Tylko w Trójmieście.. Chłopie nie wiesz co się dzieje w Polsce a co dopiero na świecie...
- 8 9
-
2022-02-12 15:45
No co takiego się dzieje? (1)
Pytam serio
- 3 0
-
2022-02-12 17:57
Wojna ma być
- 5 0
-
2022-02-12 12:03
Służby zamiast zajmować się takimi ważnymi sprawami jak ta za priorytet mają ochranianie miesięcznic. (4)
A przecież rodzina i znajomi od października nie wiedzieli co się dzieje z doktorem!
- 56 92
-
2022-02-12 12:40
Mózg zgubiłeś
- 19 9
-
2022-02-12 13:54
A ty Maliniak bardziej niż rodzina martwi les się. Pociskasz bajery jak to robi platforma Ta sama szkola klamstwa
- 14 8
-
2022-02-12 14:04
Akurat kryminalistyka to raczej nie ochrania miesiecznic...
- 19 3
-
2022-02-12 21:32
Jakich miesięcznic?
Jakich miesięcznic, śmierci Adamowicza?
Bez przesady, protesty z błyskawicą angażują ich znacznie bardziej...- 10 4
-
2022-02-12 12:04
(2)
Szkoda człowieka.Komentarze pod takimi postami powinny być wyłączone.
- 52 51
-
2022-02-12 12:12
To po .... komentujesz trollu?
- 30 8
-
2022-02-12 20:26
Pierwszy hejter trojmasto.pl sie odezwał. Zbierasz sline , na awarie na ulicy Marksa. Zeby ja wypluc, rusku.
- 4 6
-
2022-02-12 12:08
Opinia wyróżniona
dobra praca dziennikarska, dziekuje (61)
fajnie, że dociekacie i drążycie, wszystkim nam zależało na wyjaśnieniu tej prawy. Rozwiązała się tragicznie, ale - jakby nie było - to też ulga, że pewien koszmar się skończył.
Dramatem jest natomiast to, że odszed mody, dobry człowiek...- 549 34
-
2022-02-12 12:12
Opinia wyróżniona
(40)
Ja mam nadzieje ze na tym się nie skończy i zostaną wyjaśnione i podane do informacji publicznej to jak to się stało że Pan Michał wpadł do wody...
- 225 45
-
2022-02-12 12:18
(8)
Skąd wiesz że wpadł a nie np wszedł samemu?
- 39 10
-
2022-02-12 12:22
no i to trzeba wyjaśnić właśnie (4)
tego nie wiem...
- 20 12
-
2022-02-12 14:42
A po co ci te informacje?Jesteś z rodziny,czy pleciuch pospolity? (1)
- 30 18
-
2022-02-13 13:21
Pleciuch
- 5 0
-
2022-02-12 14:44
taaaa na pewno wyjaśnią, nasi są mistrzami, wystarczy przypomnieć sprawę Leppera
- 22 12
-
2022-02-13 00:11
to wyjasniaj - potem będziesz brylował "na facebuku" , że niby taki z ciebie sherlock internetowy
- 2 4
-
2022-02-12 12:28
(2)
a wszedł samemu dobrowolnie, czy pod groźbą?
- 10 21
-
2022-02-12 15:24
(1)
Dobrowolnie !
- 6 5
-
2022-02-13 13:22
Dobrowolnie pod groźbą
- 1 2
-
2022-02-12 12:39
Nie bądź taki ciekawski.. Rodzina tylko się dowie!
- 25 16
-
2022-02-12 12:57
(1)
i gdzie wpadł do wody
- 7 5
-
2022-02-13 13:22
W Raduni
- 0 1
-
2022-02-12 14:12
(3)
Jesli zwloki nie nosza sladow udzialu osob trzecich, nie ma w sledztwie watkow swiadczacych o mozliwym udziale tego typu, a sa watki przemawiajace za samobojstwem, to raczej jest to koniec sprawy. Nie wszystko wiemy i nie wszystko wiedziec musimy.
- 31 7
-
2022-02-13 10:12
Czyli, że co... (2)
...czynny lekarz, pracujący w szpitalu, mający dostęp do środków umożliwiających lekką i przyjemną śmierć, popełnia niby samobójstwo poprzez utopienie się w zimnym morzu?
No, logiczne.- 8 9
-
2022-02-13 12:54
(1)
Samobojstwa popelnia sie takze w afekcie.
- 7 0
-
2022-02-13 13:23
A także seryjne samobójstwa
- 1 4
-
2022-02-12 14:12
Nie wpadł, tylko wszedł (8)
Zaginął w miejscu gdzie jest plaża i na lewo i na prawo po parę kilometrów. Brak klifów czy przystani z głębokim spadkiem.
- 26 0
-
2022-02-12 14:44
No właśnie też o tym myślę (3)
Trochę to dziwne.
- 15 6
-
2022-02-13 00:12
(2)
bo dziwny jest ten świat
- 3 0
-
2022-02-13 13:24
I ludzie tutejsi są dziwni
- 2 0
-
2022-02-13 23:10
Lecz ludzi dobrej woli jest więcej
- 0 0
-
2022-02-12 14:47
Tam pies zgubił trop, ale to nie znaczy, ze tam wszedł do wody. Pies nie odnajdzie tropu, jeżeli człowiek szedł mokrym, non stop zalewanym wodą piaskiem.
- 9 9
-
2022-02-13 16:08
Jakie to środki (1)
do zadania lekkiej i przyjemnej śmierci ?
- 1 1
-
2022-02-13 19:32
A ty co taki ciekawy?
- 1 0
-
2022-02-13 17:28
...
Nie zawsze trzeba wskoczyć, można po prostu wejść i wypłynąć w morze na taką odległość z której nie ma powrotu!
- 4 0
-
2022-02-12 14:45
straszne to jest, kondolencje dla rodziny
a polska policja, służby - brak słów, to milicja już była sprawniejsza
- 11 21
-
2022-02-12 14:48
Nie mógł wpaść w tym miejscu do wody! Mógł to zrobić tylko świadomie i niestety były przesłanki ku temu, że mógł to uczynić!
- 23 3
-
2022-02-12 15:03
(3)
Ja myśle że tą tajemnice to pan zabrał ze sobą
- 26 2
-
2022-02-12 15:25
(2)
Żona wie najlepiej i rodzice dlaczego do tego doszło !
- 32 3
-
2022-02-12 17:41
A rodzice co wiedzą? (1)
- 3 4
-
2022-02-13 13:24
Że umarł
- 1 1
-
2022-02-12 15:23
(2)
Jak mógł wpaść na plaży ! Stuknij się w ten swój czerep ! Wszedł do wody na plaży ! Bo zarejestrowane zostało to na pobliskiej kamerze w restauracji !
- 31 1
-
2022-02-12 16:47
(1)
A skad ty takie rzeczy niby wiesz?
- 6 2
-
2022-02-13 13:25
Bo był przy tym i pomagał przytrzymać głowę
- 0 8
-
2022-02-12 19:25
Tak, już odpalam wehikuł czasu, żeby to sprawdzić.
- 0 2
-
2022-02-13 00:13
pilnuj swojego nosa - skąd się biorą takie wsi..ki ?
- 1 3
-
2022-02-13 11:18
(1)
Traktujcie dalej lekarzy nie jak usługodawców, ale psychologów, przyjaciół, kumpli, opowiadajcie im o swoim życiu, obarczajcie swoimi problemami, wymagajcie od nich niemożliwego, wyżywajcie się za własne niepowodzenia życiowe, ubóstwiajcie za udzieloną pomoc, wydzwaniajcie w czasie wolnym i po nocach, wystawajcie pod domami, a na pewno nie będzie więcej takich przypadków. Oni też mają swoje życie prywatne i swoje problemy, niepotrzebne im cudze. Niech do was wreszcie dotrze, że to zawód, praca, jak każda inna.
- 17 10
-
2022-02-13 13:16
Bzdury opowiadasz. Na calym swiecie srednia samobojstw wsrod lekarzy to srednia dla populacji razy dwa. I nie jest to efekt zachowania pacjentow tylko ogromu cierpienia, z ktorym spotykaja sie lekarze, braku dostatecznych form pomocy i zapewne takze przepracowania. Nie, to nie jest normalny uslugodawca. ratowanie zycia nigdy nie bedzie normalna usluga, zawsze bedzie obarczone ryzykiem dla tratujacego.
- 16 2
-
2022-02-13 17:03
Nie wpadł, sam wszedł
- 3 0
-
2022-06-12 10:23
ty tak naprawdę, pytasz jak samobójca "wpada" do wody?? boziuuuuuuuu
- 0 0
-
2022-02-12 14:31
tylko ten "chirurg onkolog" ciągle razi (14)
Dziennikarze nie potrafią utworzyć przymiotnika od rzeczownika? Michał był chirurgiem onkologicznym. To znaczy chirurgiem z podspecjalizacją w zakresie chirurgii onkologicznej. Nie był onkologiem, tzn. nie podawał cytostatyków. Wykonywał zabiegi chirurgiczne.
- 62 13
-
2022-02-12 14:45
dokładnie dziennikarze nie potrafią utworzyć przymiotnika od rzeczownika
- 19 6
-
2022-02-12 14:54
(4)
Chirurg onkolog stoi jak wól na jego wlasnym linked inie.
- 27 7
-
2022-02-12 23:03
nowy autorytet socialmedia (3)
A to przepraszam, skoro tak jest na Linkedin, to wszystko jasne. Poważnie, dużo chirurgów onkologicznych tak sobie pisze na wizytówkach, bo wiedzą, że pacjenci nie ogarniają różnicy między chirurgiem onkologicznym a onkologiem. Ale chociaż zwykły człowiek nie musi tego wiedzieć, to jednak nie zwalnia to dziennikarzy z rzetelności.
- 17 7
-
2022-02-13 01:38
LOL. To nie medium społecznościowe tak napisało, tylko sam zainteresowany, więc coś ci się ostro pomyliło. Tak, dr Kakol jest autorytetem w kwestii tego, kim był profesjonalnie i nie, LI nie słuźy do kontaktów z pacjentami, wręcz przeciwnie. Nie ma to jak kij w dudzie, prawda? :)
- 7 16
-
2022-02-13 15:25
a more ma dwie specjalizacje ? Chirurg i onkolog (1)
- 3 3
-
2022-02-13 15:38
Amore mia
- 0 3
-
2022-02-12 15:20
Czy to teraz takie ważne ! Nie żyje i nic tego nie zmieni ! A tytułów Nikt do grobu nie zabiera !
- 24 4
-
2022-02-12 16:45
W Trójmieście powinno być 3 dni żałoby (4)
- 11 23
-
2022-02-13 09:02
I niech biskup będzie na pogrzebie (3)
- 2 13
-
2022-02-13 13:21
Albo chociaż rabin (1)
- 3 13
-
2022-02-13 15:58
Może chociaż zajezdnia imieniem
Byle urzędnik państwowy ma nawet mural i dzbanek w kościele
- 3 6
-
2022-02-13 21:42
?
Na twoim nikogo nie bèdzie.
- 1 2
-
2022-02-12 20:40
Brednie (1)
Na mieście ćwierkaja że kuter wywiózł zwłoki na środek Zatoki. Tak to by do dryfował do Sobieszewa...
- 14 21
-
2022-02-13 13:10
A ćwierkają tez o motywie czy to tylko taki dyletancki swiergot rozentuzjazmowanego wielbiciela kryminalow? Dalibyscie spokoj, dzieci.
- 11 4
-
2022-02-12 19:16
Raczej dobra policyjna praca (1)
Dziennikarz nic by nie napisal bez informacji z policji
- 13 6
-
2022-02-13 13:52
Policja to dwa miesiące nie umiała kropek połączyć
- 8 8
-
2022-02-13 12:35
mody? (1)
modny, młody?
- 1 3
-
2022-02-13 15:39
Mody
No wiesz , do many , życia czy szans na obrażenia krytyczne
- 0 0
-
2022-02-14 00:11
Ta 1997
- 1 0
-
2022-02-12 12:10
Wtedy nie było sztormu.. (7)
..dużo wskazuje na to, że to nie samobójstwo..
- 33 71
-
2022-02-12 12:19
(2)
A jakby był sztorm, to byłoby samobójstwo? Bredzisz nie mając najmniekszego pojęcia o sprawie.
- 35 8
-
2022-02-13 16:00
Styropian może by dopłynął ale nie ciało... Coś tu śmierdzi (1)
- 3 3
-
2022-02-14 01:07
jak to się dzieje, że przy tego typu śmierciach/zaginięciach nagle robi się wysyp detektywów amatorów którym wszystko w sprawie śmierdzi? siedzicie za klawiaturą, dysponujecie szczątkowymi informacjami, nic nie wiecie o kryminologii, medycynie, prądach morskich itd, ale wam coś "śmierdzi". skąd to desperackie szukanie sensacji? wasze życie naprawdę jest aż tak żałosne?
- 0 2
-
2022-02-12 12:47
Dużo? Wymieniaj detektywie
- 7 1
-
2022-02-12 13:12
Znafca XD. Nawet jak nie ma sztormu to istnieje coś takiego jak prądy morskie.
- 24 1
-
2022-02-12 15:10
(1)
A co ma sztorm do rzeczy? Morze to nie staw. Ciało zawsze zostaje zniesione na wschód lub zachód od miejsca utonięcia.
- 13 1
-
2022-02-12 16:00
dobrze, że nie na północ lub południe
bo samobóje ze Skandynawii (a sporo ich jest) lądowaliby na naszych plażach...
- 9 4
-
2022-02-12 12:15
Wspaniały lekarz (6)
Wspaniały człowiek i lekarz. Uratował moja Mamę. Miała bardzo ciężkiego raka.
Do tej pory moja Mama przeżywała zaginięcie doktora a teraz jego smierć.
Jest nam bardzo przykro- 108 10
-
2022-02-12 13:40
(2)
dość już mam komentarzy "pacjentek"
- 21 43
-
2022-02-13 06:13
A niby dlaczego ????
Jestem Pacjentką i będę komentować ile mi się zechce a ty jak nie jesteś pacjentem to wypad
- 5 5
-
2022-02-13 06:14
To kuźwa zajmij się sprzątaniem domu
Zamiast nos wsadzać w nie swoje sprawy wredny jesteś
- 0 7
-
2022-02-12 20:27
Pytanie. Czy pan doktor pracowal przy Smoluchowskiego w latach 2010? Jezeli tak, to tez pomogl mojej mamaie. Super podejscie mial do chorych.
- 9 1
-
2022-02-12 23:37
Pewnie przegrał z drpresja (1)
- 4 2
-
2022-02-13 16:00
Albo w karty
- 0 4
-
2022-02-12 12:20
3 miesiące procedur.... żenada (5)
- 41 36
-
2022-02-12 12:25
ustalanie tożsaości trwa (3)
to nie piekarnia...
- 25 4
-
2022-02-12 14:16
Ponoc profil dna byl w bazie, prady tez sa znane, wieksozsc wylawianych tam zwlok dryfuje z poludniowego zachodu. (1)
Wiec jednak dosc dlugo to trwalo, bo wszystkie elementy byly na tacy. Rozumiem, ze ustalanie tozsamosci zwlok nie jest sprawa priorytetowa i dlatego byla na samym koncu kolejki, ale nie jest to powod do twierdzenia, ze nie trwalo to bardzo dlugo.
- 14 6
-
2022-02-12 16:50
Przeciez to jest inne panstwo, na dodatek mamy z nim takie se relacje. Wszystko idzie droga sluzbowa, na odpowiedz czeka sie miesiac.
- 7 3
-
2022-02-12 14:49
3 miesiące? Serio?
- 8 2
-
2022-02-12 12:47
Ty byś ogarnął w dwa dni co
- 12 8
-
2022-02-12 12:20
Nie słyszałem nigdy o samobójstwie w wodzie... (17)
To jest po prostu niemożliwe...
- 32 70
-
2022-02-12 12:30
Są też wypadki...
O tym słyszałeś?
- 12 4
-
2022-02-12 12:44
No to gratuluję (1)
Bo właśnie usłyszałeś o tym po raz pierwszy w życiu.
A słyszałeś żeby ktoś zginął wpadając do studni ratując kurczaka?- 16 1
-
2022-02-12 12:48
Albo do szamba? Po co kto by do szamba skakał nie? Pływać? W11 se tym zajmie
- 4 1
-
2022-02-12 12:48
Możliwe. Jak przedtem weźmiesz leki uspokajające typu xanax
Pamiętaj, że to był lekarz.
- 17 3
-
2022-02-12 13:04
Nie czytałeś Powieści "Martin Eden" Londona? Zarówno jej bohater, jak i prawdopodobnie później sam autor, popełnili samobójstwo wypływając wpław w morze.
- 22 2
-
2022-02-12 14:01
A nie słyszałeś o chłopaku, którego znaleziono związanego daleko od brzegu i zakwalifikowano to jako samobójstwo? (2)
- 29 4
-
2022-02-12 14:11
Nie, a Ty slyszales?
- 3 13
-
2022-02-12 14:30
Z przywiązanymi do stóp płytami chodnikowymi...
- 16 2
-
2022-02-12 14:52
Malo słyszałeś i wiesz! To bardzo częsty sposób samobójców +
- 8 3
-
2022-02-12 14:52
(3)
Jestem osobą nieumiejący pływać. Gdybym brała pod uwagę samobójstwo to tylko w wodzie. Pomijam że nawet umiejąc pływać jesienią przy takich prądach i temperaturze wody dość łatwo można się utopić. Trochę wyobraźni...
- 14 5
-
2022-02-12 17:03
O prosze
Nie wiedziałem że nie umiesz plywac
- 6 3
-
2022-02-13 14:31
(1)
Mowi tak ten ktory sie nie topil. To bolesna i bardzo niemila smierc. Topilam sie raz do utraty przytomnosci choc plywac umiem. Dziekuje za takie atrakcje. W razie co wybralabym tradycyjny sznur i drzewo
- 5 0
-
2022-02-13 23:15
Też wybrałbym bezbolesna i miłą
- 1 0
-
2022-02-12 23:57
Ofelia z "Hamleta" Szekspira
- 2 1
-
2022-02-13 02:23
np. Virginia Woolf w ten sposób się zabiła
- 3 1
-
2022-02-13 13:35
Są statystyki KP w internecie!
Tylko w 2017 samobójstwo przez utopienie popełniło 51 osób!- 2 0
-
2022-02-14 01:02
no jak ty nie słyszałeś to rzeczywiście niemożliwe...
- 1 0
-
2022-02-12 12:20
Opinia wyróżniona
(2)
Dobrze, że rodzina zmarłego już zna losy Pana Doktora. RIP
- 34 4
-
2022-02-12 17:47
(1)
i odzyskała dostep do konta
- 4 3
-
2022-02-13 13:39
Nie tak szybko, banki są cierpliwe.
- 2 0
-
2022-02-12 12:24
Wielka szkoda (5)
Wielka szkoda, coraz więcej takich tragedii. Może depresja, jak u większości. Sytuacje są różne. Problemy rodzinne, stres, problemy w pracy. Warto sygnalizować takie sprawy aby wcześniej pomoc takim osobom.
- 40 9
-
2022-02-12 15:46
(3)
Komu sygnalizować większość ma nas w nosie i jesteś sam
- 16 0
-
2022-02-13 11:42
(2)
Dokładnie. A jak opowiadasz o tym, jak się czujesz, to słyszysz tylko "weź się w garść", albo że opowiadasz bzdury, bo twój rozmówca rozumiałby, gdybyś miał grypę, raka, albo urwałoby ci nogę, ale nie rozumie, że depresja to też choroba i nie da się tak po prostu przestać ją mieć. Nie wiem, pójść pobiegać czy coś.
- 10 0
-
2022-02-13 13:16
Przede wszystkim potrzeba, aby ktoś wysłuchał. Bieganie bardzo uspokaja. Wystarczy spacer. Zmiana miejsca. (1)
- 4 1
-
2022-02-13 18:00
Bieganie owszem, pomaga na chwilę poczuć się lepiej. Ale to jak plaster na złamanie otwarte. Przerabiałam to, wiem o czym mówię. Potrzeba wsparcia i zrozumienia. Czasem też leczenia farmakologicznego
- 6 0
-
2022-02-12 16:40
To świadczy o tym, jak mało wiemy o sobie nawzajem.
I jak ślepi jesteśmy.
- 12 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.