- 1 Kto obawia się tramwaju przez Klonową? (255 opinii)
- 2 Jarmark: zobacz jego pierwszy dzień (92 opinie)
- 3 Trójmiejskie mola, których już nie ma (94 opinie)
- 4 Złe parkowanie nie pozwoliło posprzątać ulic (181 opinii)
- 5 Zwężenie w centrum i remont we Wrzeszczu (337 opinii)
- 6 Będzie 500+ dla małżeństw ze stażem? (531 opinii)
Mieszkańcy Bojana naprawili drogę w Gdyni
We wtorek było układane kruszywo.
Mieszkańcy Bojana zainicjowali prace remontowe przy ulicy Kazimierza Małkowskiego w Gdyni, które sami sfinansowali. Na prywatnej działce, znajdującej się w granicach Gdyni, wysypali kruszywo. Dzięki temu samochody mogą się wreszcie tam bezpiecznie wymijać. - Wzięliśmy sprawy w swoje ręce, bo nikt nas nie słuchał - mówią.
- Remont na ograniczonym odcinku ulic Małkowskiego
- Zagrożeniem jest brak pobocza i głębokie doły
- Mieszkańcy Bojana wzięli sprawy w swoje ręce
- W zbiórce zebrali ponad 3,5 tys. zł
- Nowe władze zajmą się ul. Małkowskiego
- Zbudowana z płyt yomb ul. Małkowskiego
łączy wieś Bojano z Gdynią.
- Przy drodze nie ma pobocza.
- W 2016 roku przeprowadzono remont ulicy.
- O kolejny mieszkańcy zaczęli się dopominać na początku 2021 r.
Remont na ograniczonym odcinku ulic Małkowskiego
I remont przeprowadzono, ale tylko na wybranym odcinku, przy zabudowaniach.
- Nawierzchnia powstała na odcinku ok. 170 metrów, gdzie jest najwięcej zabudowań. Ten odcinek asfaltowy kończy się i zaczyna progiem zwalniającym - informuje Agata Grzegorczyk, rzecznik Urzędu Miasta w Gdyni.
Tymczasem wraz z rozwojem Bojana, należącego do gminy Szemud, przybywa w nim mieszkańców i aut, co skutkuje zwiększonym natężeniem ruchu.
Mimo że ul. Małkowskiego jest wąska, to wielu zmotoryzowanych rozwija na niej duże prędkości. Nieraz dochodziło tam do kolizji, zdarzało się, że poważnych.
Zagrożeniem jest brak pobocza i głębokie doły
Najgorszy fragment to ten tuż przed granicą z Bojanem.
- Przy obecnym natężeniu ruchu stan techniczny ulicy, brak pobocza i głębokie doły wzdłuż stanowią poważne zagrożenie dla użytkowników - wskazywali mieszkańcy.
Gdyńscy urzędnicy rozkładali ręce, bo nie mieli pieniędzy na kompleksowy remont drogi. Nieoficjalnie można było usłyszeć, że finansowanie drogi po to, by mogli nią jeździć mieszkańcy ościennych gmin, nie leży w interesie Gdyni.
![Droga z Gdyni do Bojana doczeka się remontu?](https://s-trojmiasto.pl/zdj/c/n/2/3306/150x100/3306960__c_309_363_3246_2345__kr.webp)
Mieszkańcy Bojana wzięli sprawy w swoje ręce
Cała sytuacja powodowała coraz większa frustrację u mieszkańców Bojana, którzy w dużej części pracują w Gdyni. W ostatnim czasie postanowili wziąć sprawy w swoje ręce.
- Zwracamy się do Was z prośbą o wsparcie w inicjatywie mającej na celu wyrównanie i zasypanie dziur na zakręcie tuż za znakiem Bojano po stronie Gdyni, na kawałku działki przy ulicy Małkowskiego. Prace te są niezbędne, aby poprawić bezpieczeństwo ruchu drogowego oraz by usprawnić komunikację publiczną linii 639 - można było przeczytać w opisie zbiórki na portalu zrzutka.pl.
W zbiórce zebrali ponad 3,5 tys. zł
- Wykonaliśmy tymczasowe wyrównania i załatania dziur kruszywem juman na odcinku ok. 15 m. To prywatna działka, więc inne inwestycje nie były możliwe. Chcieliśmy, by miasto wykupiło ten fragment, co miało kosztować ok. 3 tys. zł, by później poszerzyć drogę i ułożyć tam płyty, ale nie było zainteresowania ze strony byłych włodarzy Gdyni - opowiada Wioleta Przybojewska-Antosik, inicjatorka zbiórki, która mieszka w Bojanie.
Poinformowali nas o tym czytelnicy w Raporcie z Trójmiasta. Dziękujemy za informację!
Mieszkańcy Bojana naprawiają Gdyńskie drogi (21 opinii)
Nowe władze zajmą się ul. Małkowskiego
Według wstępnych deklaracji nowe władze Gdyni będą chciały zająć się problemem ul. Małkowskiego. Prawdopodobnie uda się zaradzić problemowi w tym miejscu wcześniej. Trwa procedura, która pozwoli wyciąć sześć drzew po drugiej stronie na miejskim terenie należącym do Gdyni.
Ogłoszenia.trojmiasto.pl – Blisko 1000 aut benzyna gaz do kupienia
Gdy to się wydarzy, pojawi się tam kruszywo, a docelowo droga zostanie poszerzona poprzez ułożenie płyt yomb w tym miejscu.
- Gdyńscy urzędnicy zobowiązali się do wykonania tego działania. Być może nowe władze sprawią, że uda się wykupić także kawałek prywatnej działki, gdzie układamy kruszywo, a później ułożyć tam płyty yomb, dzięki czemu w tym miejscu będzie prawdziwie szeroka droga - kończy pani Wioleta.
![Trójmiasto kiedyś i dziś](https://s-trojmiasto.pl/zdj/c/n/69/3010/405x405/3010516__kr.webp)
Trójmiasto kiedyś i dziś
Rozpocznij quizMiejsca
Opinie (205) ponad 10 zablokowanych
-
2024-05-02 15:03
Opinia wyróżniona
Może wreszcie kiedyś wróci... (5)
zaufanie społeczne, spółdzielczość, ruch oddolny...
- 134 18
-
2024-05-04 11:58
Wszytko fajnie
Ale nie rozumiem czemu gmina Gdynia ma budować coś na prywatnej działce dla mieszkańców gminy Bojano :D
- 4 0
-
2024-05-03 14:56
prędzej miasto nałoży grzywnę za zajęcie pasa drogowego i nielegalne prace "na drodze" , i nieważne będzie ,że działka prywatna
- 1 0
-
2024-05-02 17:24
przecież jest, musi jedynie trochę wzrosnąć
- 2 2
-
2024-05-02 15:39
(1)
Potrzeba zmiany pokoleń. Teraz "społecznik" to obraźliwe słowo.
- 19 3
-
2024-05-02 19:28
Aktywiści ciężko na to zapracowali
- 13 8
-
2024-05-02 15:07
Opinia wyróżniona
zderzyć się - ale nie ustąpić (11)
polska mentalność. To komentarz do załączonego zdjęcia. A gdyby tak zwolnić i się spokojnie wyminąć? Taki pomysł
- 203 14
-
2024-05-03 19:36
Polska mentalność - komentować na podstawie zdjęcia (3)
Zdjęcie nie w pełni oddaje problem. Trudny odcinek zaczyna się przed zakrętem bez widzialności. Samochody jadące z Gdyni, przy mijaniu muszą zjechać z płyt. Dla osobowych te dziury na poboczu to dramat. Są chwile, że z obu kierunków jest po kilka samochodów.
- 1 1
-
2024-07-18 15:34
zdjęcie z "wypadku" jest z zupełnie innego fragmentu, który nie był naprawiany :) tam jest 5 płyt na szerokość, 2 duże auta na spokojnie się mieszczą. Tam problemem są kierowcy, którzy zasuwają na złamanie karku albo patrzą w telefon i tu też pewnie tak było.
- 0 0
-
2024-05-04 12:00
(1)
A co w tym odcinku jest trudnego jest wiele takich dróg gdzie trzeba się mijać ale ludzie się na nich nie zderzają, bo myślą... Tu zabrakło wyobraźni a tej nie da się naprawić za pomocą infrastruktury :)
- 1 0
-
2024-05-04 13:18
Widać że nie znasz tego miejsca. Rowerem jak tam jeździłem to zawsze miałem pewną obawę, bo ciężko było się z autem minąć, a zjazd pobocze tak dziurawe i krzywe że można było przelecieć przez kierownicę albo felgę wykrzywić
- 0 0
-
2024-05-02 23:22
Tam są jedne wielkie zawody "chicken game"
Jakby tam postawić betonowy klomb na środku to z dziesięciu by się w niego z przyzwyczajenia władowało
- 13 0
-
2024-05-02 22:12
No to Panią/Pana poniosło... szacun
- 3 3
-
2024-05-02 21:19
dokładnie przecież ciężko pomyśleć racjonalnie a droga sorki na tyle szeroka że bez problemu można się wyminąć
i nie mieć żadnego kontaktu nawet wzrokowego :) ale jak widać - ja nie zjadę bo po dziórach nie będę jeździł... pomyśleli obaj kierowcy... cóż...
- 7 1
-
2024-05-02 20:15
Wariat!!!!
- 2 0
-
2024-05-02 18:45
Cooooo
niedorzeczne
- 4 2
-
2024-05-02 16:22
(1)
nie no, tyle to nie...
- 12 3
-
2024-05-02 17:27
ja mam pierszenstwo
wiec nie ustapie, chocby i po moim trupie
- 9 3
-
2024-05-02 15:06
Opinia wyróżniona
Mieszkańcy gmin ościennych zostawiają w Gdyni całkiem spore pieniądze (18)
Stara władza nie chciała tego zrozumieć i to jest jeden z powodów, dla których szuka już sobie nowego zajęcia. Mam nadzieję, że teraz takie kluczowe inwestycje dla rozwoju tego miasta jak wiadukt przy Szperku nie będą już torpedowane i zapanuje podejście zdroworozsądkowe.
- 114 116
-
2024-05-05 13:57
(1)
Ciekawe jakie pieniądze? Przejeżdżają przez Gdynię, często korzystają z naszych szkół i tu pracują. A pieniądze wydają w biedronce w bojanie
- 1 2
-
2024-05-06 10:50
Serio to napisałeś? Dobrze się czujesz?
- 0 1
-
2024-05-04 09:32
Zapraszamy do Gdyni , płacicie tu podatki
Nowobogackich stać na remont drogi, stać było na domek i furę to stać na remont
- 6 2
-
2024-05-02 23:23
Norwegowie zostawiają więcej
To może wyremontujemy im drogę na lotnisko w Torp
- 27 12
-
2024-05-02 21:24
Aga
Serio? Kluczowa inwestycja to droga czerwona a nie dojazd do Bojana. Jak tam mieszkasz to twój wybór, moje podatki na to nie będą szły
- 34 21
-
2024-05-02 21:08
Tylko tworzą korki
- 12 6
-
2024-05-02 19:47
Równie dobrze mogę powiedzieć, że drenują gdyński budżet, bo niszczą drogi, zanieszczyszają jej środowisko, robią korki
a ich pociechy "blokują" miejsca w liceach
- 41 12
-
2024-05-02 15:10
(10)
a ja mam nadzieję, że nie; ja rozliczam podatek dochodowy w Gdyni i te pieniądze stanowią w części dochód gminy, wszelkie VATy i CITy to dochód budżetu państwa, piszcie sobie do wojewody żeby zbudował wam wiadukt za pieniądze z budżetu centralnego
- 49 19
-
2024-05-02 15:47
(2)
Część tych ludzi uciekła z Gdyni ze względu na wzrost cen nieruchomości i nastawienie ustępującej władzy która zamiast rodziny z dziećmi w centrum, wolała postawić na sezonowe apartamenty, które kupują inwestorzy z Warszawy, Poznania czy Katowic.
- 47 22
-
2024-05-04 09:34
W centrum mieszkania komunalne są zadluzone
Budować mieszkania żeby potem je zadłużali mieszkańcy? 76 mln to dług mieszkań komunalnych była by z tego droga
- 0 0
-
2024-05-03 21:26
Proszę mi wytłumaczyć, po co inwestorzy z Warszawy mają inwestować w apartamenty wzimnej przez większość roku
deszczowej i wietrznej z dziurawymi drogami Gdyni. Chyba swe pieniądze lepiej ulokują w Hiszpanii lub na Sardynii, prawda?
- 2 1
-
2024-05-02 15:40
To tylko część rzeczywistości. (6)
Zostawiają w Gdyni całkiem spore pieniądze w handlu, usługach, rozrywce. A, że tam średnio mieszkańcy są zamożniejsi, to i wydają więcej niż przeciętny mieszkaniec blokowisk np. na Grabówku, notabene, od nich z PIT'u gmina za wiele nie otrzymuje...
- 19 33
-
2024-05-02 16:52
mieszkaniec Bojana zamożniejszy niż mieszkaniec Grabówka? buhaha (2)
co z tego że ma dom za milion jeśli kredyt na 700 tysięcy, do tego zbędnie drogie auto w leasingu, wszystko kupowane drogie na kredyt żeby było na pokaz, ogrzewanie wielkiej chaty za tysiące, to wszystko nie pozwala mu na jakiekolwiek dodatkowe wydatki i to nawet przy dobrych zarobkach, drogę do Bojana powinny zbudować banki bo one najlepiej
co z tego że ma dom za milion jeśli kredyt na 700 tysięcy, do tego zbędnie drogie auto w leasingu, wszystko kupowane drogie na kredyt żeby było na pokaz, ogrzewanie wielkiej chaty za tysiące, to wszystko nie pozwala mu na jakiekolwiek dodatkowe wydatki i to nawet przy dobrych zarobkach, drogę do Bojana powinny zbudować banki bo one najlepiej zarabiają na mieszkańcach takich wioch, tymczasem taki mieszkaniec Grabówka może i zarabia mało ale mieszkanie ma już dawno spłacone, koszty życia ma małe to może sobie na wiele luksusów pozwolić bez stresu czy mu na wszystkie raty styknie
- 37 14
-
2024-05-02 20:36
Tak, mieszkańcy Grabówka i innych blokowisk słyną z luksusowego życia :-) (1)
- 11 7
-
2024-05-02 22:31
No nie wiedzą na co pieniądze wydawać. Koszty życia tak niskie, że niewiadomo w co kasę ładować. Byłem kiedyś na Grabówku, tak było. Ktoś pieniędzmi z okna sypał z tej desperacji.
- 10 2
-
2024-05-02 15:50
A co Gdynia z tego ma że zostawiają tu pieniądze skoro one nie trafiają do budżetu gminy, tylko do prywatnych kieszeni (2)
- 30 8
-
2024-05-02 18:16
Ekonomii w zielonej szkole sie uczyles (1)
- 11 12
-
2024-05-02 19:18
a ty na kompletach...
U Korwina...
- 12 6
-
2024-05-05 07:25
Janusze
A kto wam kazał ? Nikt jest to wasz wymyślony skrót przez prywatną działkę o co chodzi bo nie kumam. Z jakiej racji Gdynia ma wam dać pieniądze jak nie płacicie w niej podatków?
Przez 8 lat nie stekaliscie nie naglosnialiscie a do chlewu Szydło drogę w ciągu 1 nocy wylali bo du*a jej skakała na wybojach.
Chcieliście zrobiliście w czym szum zaluzcie koło gospodyń wiejskich i Januszy z bojana.- 1 1
Wszystkie opinie
-
2024-05-02 15:02
(7)
Gdyńscy urzędnicy klasycznie rozłożyli ręce i pieniędzy nie ma...wszak miasto zostawione przez włodarza z 1,5 mld długów...ale oczywiście na delfinki i inne bzdurne wydatki to pieniądze były...dramat.
- 39 20
-
2024-05-02 15:05
i bardzo dobrze, drogę eksploatują i zużywają mieszkańcy Bojana, dlaczego ja mam się dokładać do ich wygód?
- 22 5
-
2024-05-02 15:08
Szkoda liter (1)
Szkoda liter na tego bezdennego szczura. Oby prokuratura zapukała do niego wkrótce, co jest nieuniknione po tylu wałach.
- 6 11
-
2024-05-02 18:45
Oby do Ciebie prokuratura nie zapukała. Za wyzwiska można załapać bardzo wysoką kare finansową.
Pewien Hiszpan też pisał wyzwiska na radnego i miał za to sąd, który naliczył jemu karę tak wysoką, że musiał wziąć kredyt.
- 2 4
-
2024-05-02 15:16
Miasto ma robić drogę na prywatnej działce? (3)
Ty faktycznie jesteś głupszy od zepsutego radia.
- 15 3
-
2024-05-02 18:17
Nie głupcze (2)
Miasto ma wykupić kawałek prywatnej działki, żeby w granicach tego miasta droga miała choć szerokość dwóch aut. A nie wydawać miliony moich i Twoich pieniędzy na kupowanie nagród dla prezydenta, wizualizacje, obsługę prawną wieloletnich i z góry skazanych na przegraną procesów sądowych, plastikowe delfiny, mevo, falę, tristar, parking dla boczka...
- 5 11
-
2024-05-02 18:47
Ale to nie jest droga do łącząca dzielnicę Gdyni, więc to nie jest w interesie miasta.
- 9 3
-
2024-05-02 18:57
Ty jesteś taki głupi sam z siebie, czy pobierasz gdzieś lekcje?
A może jesteś właścicielem tej działki i liczysz na miliony złotówek za sprzedaż?
- 3 4
-
2024-05-02 15:03
Opinia wyróżniona
Może wreszcie kiedyś wróci... (5)
zaufanie społeczne, spółdzielczość, ruch oddolny...
- 134 18
-
2024-05-02 15:39
(1)
Potrzeba zmiany pokoleń. Teraz "społecznik" to obraźliwe słowo.
- 19 3
-
2024-05-02 19:28
Aktywiści ciężko na to zapracowali
- 13 8
-
2024-05-02 17:24
przecież jest, musi jedynie trochę wzrosnąć
- 2 2
-
2024-05-03 14:56
prędzej miasto nałoży grzywnę za zajęcie pasa drogowego i nielegalne prace "na drodze" , i nieważne będzie ,że działka prywatna
- 1 0
-
2024-05-04 11:58
Wszytko fajnie
Ale nie rozumiem czemu gmina Gdynia ma budować coś na prywatnej działce dla mieszkańców gminy Bojano :D
- 4 0
-
2024-05-02 15:06
Opinia wyróżniona
Mieszkańcy gmin ościennych zostawiają w Gdyni całkiem spore pieniądze (18)
Stara władza nie chciała tego zrozumieć i to jest jeden z powodów, dla których szuka już sobie nowego zajęcia. Mam nadzieję, że teraz takie kluczowe inwestycje dla rozwoju tego miasta jak wiadukt przy Szperku nie będą już torpedowane i zapanuje podejście zdroworozsądkowe.
- 114 116
-
2024-05-02 15:10
(10)
a ja mam nadzieję, że nie; ja rozliczam podatek dochodowy w Gdyni i te pieniądze stanowią w części dochód gminy, wszelkie VATy i CITy to dochód budżetu państwa, piszcie sobie do wojewody żeby zbudował wam wiadukt za pieniądze z budżetu centralnego
- 49 19
-
2024-05-02 15:40
To tylko część rzeczywistości. (6)
Zostawiają w Gdyni całkiem spore pieniądze w handlu, usługach, rozrywce. A, że tam średnio mieszkańcy są zamożniejsi, to i wydają więcej niż przeciętny mieszkaniec blokowisk np. na Grabówku, notabene, od nich z PIT'u gmina za wiele nie otrzymuje...
- 19 33
-
2024-05-02 15:50
A co Gdynia z tego ma że zostawiają tu pieniądze skoro one nie trafiają do budżetu gminy, tylko do prywatnych kieszeni (2)
- 30 8
-
2024-05-02 18:16
Ekonomii w zielonej szkole sie uczyles (1)
- 11 12
-
2024-05-02 19:18
a ty na kompletach...
U Korwina...
- 12 6
-
2024-05-02 16:52
mieszkaniec Bojana zamożniejszy niż mieszkaniec Grabówka? buhaha (2)
co z tego że ma dom za milion jeśli kredyt na 700 tysięcy, do tego zbędnie drogie auto w leasingu, wszystko kupowane drogie na kredyt żeby było na pokaz, ogrzewanie wielkiej chaty za tysiące, to wszystko nie pozwala mu na jakiekolwiek dodatkowe wydatki i to nawet przy dobrych zarobkach, drogę do Bojana powinny zbudować banki bo one najlepiej zarabiają na mieszkańcach takich wioch, tymczasem taki mieszkaniec Grabówka może i zarabia mało ale mieszkanie ma już dawno spłacone, koszty życia ma małe to może sobie na wiele luksusów pozwolić bez stresu czy mu na wszystkie raty styknie
- 37 14
-
2024-05-02 20:36
Tak, mieszkańcy Grabówka i innych blokowisk słyną z luksusowego życia :-) (1)
- 11 7
-
2024-05-02 22:31
No nie wiedzą na co pieniądze wydawać. Koszty życia tak niskie, że niewiadomo w co kasę ładować. Byłem kiedyś na Grabówku, tak było. Ktoś pieniędzmi z okna sypał z tej desperacji.
- 10 2
-
2024-05-02 15:47
(2)
Część tych ludzi uciekła z Gdyni ze względu na wzrost cen nieruchomości i nastawienie ustępującej władzy która zamiast rodziny z dziećmi w centrum, wolała postawić na sezonowe apartamenty, które kupują inwestorzy z Warszawy, Poznania czy Katowic.
- 47 22
-
2024-05-03 21:26
Proszę mi wytłumaczyć, po co inwestorzy z Warszawy mają inwestować w apartamenty wzimnej przez większość roku
deszczowej i wietrznej z dziurawymi drogami Gdyni. Chyba swe pieniądze lepiej ulokują w Hiszpanii lub na Sardynii, prawda?
- 2 1
-
2024-05-04 09:34
W centrum mieszkania komunalne są zadluzone
Budować mieszkania żeby potem je zadłużali mieszkańcy? 76 mln to dług mieszkań komunalnych była by z tego droga
- 0 0
-
2024-05-02 19:47
Równie dobrze mogę powiedzieć, że drenują gdyński budżet, bo niszczą drogi, zanieszczyszają jej środowisko, robią korki
a ich pociechy "blokują" miejsca w liceach
- 41 12
-
2024-05-02 21:08
Tylko tworzą korki
- 12 6
-
2024-05-02 21:24
Aga
Serio? Kluczowa inwestycja to droga czerwona a nie dojazd do Bojana. Jak tam mieszkasz to twój wybór, moje podatki na to nie będą szły
- 34 21
-
2024-05-02 23:23
Norwegowie zostawiają więcej
To może wyremontujemy im drogę na lotnisko w Torp
- 27 12
-
2024-05-04 09:32
Zapraszamy do Gdyni , płacicie tu podatki
Nowobogackich stać na remont drogi, stać było na domek i furę to stać na remont
- 6 2
-
2024-05-05 13:57
(1)
Ciekawe jakie pieniądze? Przejeżdżają przez Gdynię, często korzystają z naszych szkół i tu pracują. A pieniądze wydają w biedronce w bojanie
- 1 2
-
2024-05-06 10:50
Serio to napisałeś? Dobrze się czujesz?
- 0 1
-
2024-05-02 15:06
Gdynia miasto z dziur (2)
Gdynia miasto z dziur. Na szczęście skończyła się farsa z rządami prezydencika pajaca i klauna od inwestycji. Żenujące 2 onuce i ich zakłamany pr. p. o. śp szczurek po wylocie z UM nie pozbiera się z żalu. Tak niewiele zrobił, a tak wiele się nagadał.
- 29 12
-
2024-05-02 17:24
Zobaczymy co zrobi kosiorek
Bo jak na razie to musi się sprzedawać szemiotowi. Bez niego nic by nie była w stanie w gdyni zrobić.
- 3 7
-
2024-05-02 21:28
Jeszcze za nimi zatęsknisz.
- 2 3
-
2024-05-02 15:06
(1)
Gdyby miszczowie kierownicy w przechodzonych golfach nie pędzili tam 90 na godzinę, to i problem byłby mniejszy. Ale jak zwykle ktoś inny musi ponosić koszta cudzej głupoty.
- 43 11
-
2024-05-03 08:34
Gamoniu chociaż raz jechałeś tym odcinkiem drogi,że piszesz takie głupoty.Proponuję przejechać się i spróbować depnąć te 90 kmh.Powiedz tylko kiedy przyjadę się pośmiać z ciebie.
- 2 3
-
2024-05-02 15:07
Opinia wyróżniona
zderzyć się - ale nie ustąpić (11)
polska mentalność. To komentarz do załączonego zdjęcia. A gdyby tak zwolnić i się spokojnie wyminąć? Taki pomysł
- 203 14
-
2024-05-02 16:22
(1)
nie no, tyle to nie...
- 12 3
-
2024-05-02 17:27
ja mam pierszenstwo
wiec nie ustapie, chocby i po moim trupie
- 9 3
-
2024-05-02 18:45
Cooooo
niedorzeczne
- 4 2
-
2024-05-02 20:15
Wariat!!!!
- 2 0
-
2024-05-02 21:19
dokładnie przecież ciężko pomyśleć racjonalnie a droga sorki na tyle szeroka że bez problemu można się wyminąć
i nie mieć żadnego kontaktu nawet wzrokowego :) ale jak widać - ja nie zjadę bo po dziórach nie będę jeździł... pomyśleli obaj kierowcy... cóż...
- 7 1
-
2024-05-02 22:12
No to Panią/Pana poniosło... szacun
- 3 3
-
2024-05-02 23:22
Tam są jedne wielkie zawody "chicken game"
Jakby tam postawić betonowy klomb na środku to z dziesięciu by się w niego z przyzwyczajenia władowało
- 13 0
-
2024-05-03 19:36
Polska mentalność - komentować na podstawie zdjęcia (3)
Zdjęcie nie w pełni oddaje problem. Trudny odcinek zaczyna się przed zakrętem bez widzialności. Samochody jadące z Gdyni, przy mijaniu muszą zjechać z płyt. Dla osobowych te dziury na poboczu to dramat. Są chwile, że z obu kierunków jest po kilka samochodów.
- 1 1
-
2024-05-04 12:00
(1)
A co w tym odcinku jest trudnego jest wiele takich dróg gdzie trzeba się mijać ale ludzie się na nich nie zderzają, bo myślą... Tu zabrakło wyobraźni a tej nie da się naprawić za pomocą infrastruktury :)
- 1 0
-
2024-05-04 13:18
Widać że nie znasz tego miejsca. Rowerem jak tam jeździłem to zawsze miałem pewną obawę, bo ciężko było się z autem minąć, a zjazd pobocze tak dziurawe i krzywe że można było przelecieć przez kierownicę albo felgę wykrzywić
- 0 0
-
2024-07-18 15:34
zdjęcie z "wypadku" jest z zupełnie innego fragmentu, który nie był naprawiany :) tam jest 5 płyt na szerokość, 2 duże auta na spokojnie się mieszczą. Tam problemem są kierowcy, którzy zasuwają na złamanie karku albo patrzą w telefon i tu też pewnie tak było.
- 0 0
-
2024-05-02 15:08
(8)
wyprowadziliście się do Bojana to sobie tam siedźcie, nagle wam tęskno do miasta? z Bojana można przecież dojechać do Gdyni przez Koleczkowo (drogą wojewódzką) i przez Chwaszczyno - drogą ekspresową, zapraszamy!
- 77 38
-
2024-05-02 15:13
w tytule artykułu brak informacji, że naprawili to co zbudowała gmina, w której nie mieszkają i nie płacą podatków, oraz że najpierw sami tę drogę zepsuli
- 32 6
-
2024-05-02 16:27
(1)
Boli siedzenie na 30 metrach kwadratowych?
- 10 19
-
2024-05-02 22:31
Nie, ja mam 1500 w Gdyni
- 4 2
-
2024-05-02 17:51
Gosc (2)
W Koleczkowie nie ma drogi wojewodzkiej.
- 3 5
-
2024-05-02 21:49
Jest
- 2 1
-
2024-05-03 19:26
nie ma już wojewódzkiej 218 w Bojanie. Kończy się ona w lesie na wyjeździe z Wejherowa przy skrzyżowaniu z 224 na Kartuzy. .
Droga przez Bojano to teraz droga powiatowa,
- 0 0
-
2024-05-03 11:40
Nie do końca ...
Od momentu otwarcia drogi kaszubskiej, ruch w godzinach porannych jest zdecydowanie większy od strony Wiczlina w kierunku Bojana więc nie do końca to tylko sprawa mieszkańców tylko Bojana.
- 1 0
-
2024-05-03 21:20
Kolejny d**ilny komentarz! To normalne, że ludzie mieszkają na przedmieściach, jak uda ci się uciułać na kredyt to też będziesz jeździł po dziurach i najdzie cię refleksja
- 0 0
-
2024-05-02 15:12
Brak gryzoni (2)
To środki są... Widać jak działała wcześniejsza władza w Gdyni
- 11 18
-
2024-05-02 17:26
Mieszkańcy gdyni to droga nie jeżdżą (1)
Tylko jakieś wiesniaki tuska z bojana.
- 2 7
-
2024-05-02 18:51
Śmieciu internetowy ! To nie jest problem polityczny!
- 5 2
-
2024-05-02 15:13
Aż się buzia ucieszyła czytając nawet sam nagłówek :))
- 16 3
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.