- 1 Będzie 500+ dla małżeństw ze stażem? (456 opinii)
- 2 Szybko odzyskali skradzione auto (43 opinie)
- 3 "Bilet miejski" bez zniżek dla seniorów (192 opinie)
- 4 Tak wybuchł pożar w Nowym Porcie (280 opinii)
- 5 Karne kupony za niewłaściwe parkowanie (166 opinii)
- 6 Wznowili drogi remont po pół roku przerwy (66 opinii)
Uszkodzone parkomaty, a kierowcy dostali mandaty
Kierowcy w Gdyni niespodziewanie dostawali dziś mandaty za brak opłaty za parkowanie. Mimo że wydawało im się, że opłacili postój, to system nie rejestrował transakcji. W efekcie na parkujących czekał mandat od kontrolerów. - Jesteśmy w trakcie wyjaśniania przyczyn awarii systemu - relacjonują urzędnicy.
Aktualizacja godz. 10:25
Potwierdzamy, że w środę występowały problemy rozliczeniowe części transakcji realizowanych zbliżeniowo w parkomatach ZDiZ. Jesteśmy w trakcie wyjaśniania przyczyn awarii systemu.
Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni informuje, że ze względu na powyższą awarię, pojawiły się błędy w systemie kontroli w trybie rzeczywistym. W związku z tym, kontrolerzy podczas wykonywania czynności mogli nie otrzymać pełnej informacji zwrotnej o prawidłowo zrealizowanej transakcji wykonanej przez kierowcę w parkomacie.
Informujemy, że wszystkie czynności realizowane podczas płatności są rejestrowane w parkomatach, dzięki temu możemy ustalić, które zawiadomienia zostały wystawione nieprawidłowo. Powiadomienia o opłacie dodatkowej, które dotyczyły potwierdzonych płatności zostaną anulowane.
W przypadku wątpliwości, zachęcamy do kontaktu z BOK SPP celem wyjaśnienia zdarzenia, każdy przypadek będzie wyjaśniany indywidualnie. Przepraszamy za utrudnienia.
- Przed godz. 9 rano zaparkowałam auto, poszłam do parkometru i za 8 zł opłaciłam parkowanie do godz. 10:22. Parkometr nie wydrukował bileciku, ale pokazał, że transakcja została zakończona. Sprawdziłam więc na koncie, gdzie było potwierdzenie przelewu 8 zł na Strefę Płatnego Parkowania. Poszłam na rehabilitację - opowiada pani Basia.
Gdy wróciła, było tuż po godz. 10.
- Patrzę - mandat. Za rogiem dojrzałam panów z obsługi SPP i pokuśtykałam do nich z prośbą o wyjaśnienie. Pan przyznał, że mają dziś globalny problem, bo parkometry odrzucają wszystkie transakcje i mam się udać do siedziby.
Opowiada, że w siedzibie SPP była, ale niewiele wskórała.
- Tam polecono mi napisać reklamację. Wiedzą, że mają globalny problem, jak to pan w obsłudze powiedział (rzeczywiście telefon cały czas mu dzwonił), a i tak chodzą i wlepiają mandaty... To jest po prostu żałosne - kończy.
Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni przyznaje, że rano pojawił się problem z parkomatami. Powodem miała być pogoda, a konkretnie niskie temperatury. Obszerne stanowisko w tej sprawie przedstawi jednak jutro, czyli w czwartek 15 grudnia.
Miejsca
Opinie (219) ponad 10 zablokowanych
-
2022-12-14 18:39
Mandaty z tego czasu anulować, przeprosić za nieuzasadnione nękanie kierowców.
Tak powinno być. A tu buta władz każe tym nękanym, by biegali po urzędach, składali wyjaśnienia i tym podobne zabierające cenny czas niewinnym. To dopiero chamstwo, krzywdzą ludzi, potem dają szansę, by skrzywdzony ubiegał się uniżenie o cofnięcie bezzasadnej kary. To pokazuje, kto rządzi miastem. jaka władza - takie zasady...
- 33 0
-
2022-12-14 18:41
Wszystko wina systemu
Chyba najwyższa pora, żeby zmienić system przy urnie wyborczej.
- 28 0
-
2022-12-14 18:41
Parkomaty zamarzły, służba o tym wie, problem jest ogólny, ludzie informują, więc dostaniesz mandat
Czego nie rozumiesz?
- 27 0
-
2022-12-14 18:42
W Stanach....
... już urzędnicy trzęsli by tyłkami, że niesłusznie ukarany petent poda ich do sądu i zażąda kilkutysięcznego odszkodowania ze narażenie na stres.
- 25 1
-
2022-12-14 18:42
Ten brak empatii i przestrzegania prawa przez urzedników w Gdyni mam nadzieję że w końcu zakończy ich działalność po wyborach (2)
- 34 0
-
2022-12-14 23:45
Uhm urzędnik odpowiedzialny za awarie urządzenia? (1)
Puknij się w głowę. Pretensje i rozczenia można mieć wyłącznie do dostawcy urządzeń.
- 0 2
-
2022-12-15 05:52
Nikt nie wini urzęd@sów za awarie tylko za wystawianie oplat dodatkowych gdy parkomaty ktore zakupili tak dzialaja
A jeszcze gorszym cyrkiem jest naklanianie ludzi by pisali reklamacje bo im sie nie chce samemu sprawdzac ktore zle dzialaly
- 1 0
-
2022-12-14 18:43
(1)
Nie ma to jak nabijać ludzi w butelkę. Człowiek płaci i dostaje mandat. Brawo. Gratulację dla osoby zarządzającej strefą! Oby byli tak obsługiwani w sklepie, tylko tam wzywa się policję, a nie daje "bilecik z mandatem" i pisaniem "reklamacji".
- 132 1
-
2022-12-14 22:02
Kto by się spodziewał.
jak tylko wprowadzali ten genialny "system" pisałem o takich sytuacjach. Banda nieudaczników.
- 2 0
-
2022-12-14 18:44
d**ilizm urzędników wymierzony przeciwko tym, z których to urzędnicy mają utrzymanie.
Fakty nie kłamią. Urząd przeciwko kierowcom... Może urzędnicy Gdyni wybiorą innych mieszkańców, by im n ie przeszkadzali w durnych decyzjach?
- 28 0
-
2022-12-14 18:46
Chyba mogą określić w jakich godzinach nie działał system i z automatu anulować wszystkie wezwania. (4)
To już jest chamstwo takie podejście do ludzi. Teraz pisać odwołania, tracić czas, nerwy, itd.
- 55 0
-
2022-12-14 18:57
(1)
Jak mają wiedzieć że automat wystawił bilet skoro nie przesyłał dalej tej informacji dzbanie.
- 0 14
-
2022-12-14 19:00
to co nie maja logow gdzie jest odpowiedz na zapytanie nie jest "ok"? LOL
- 9 0
-
2022-12-14 19:02
to jes polska
- 4 0
-
2022-12-14 20:43
Nie da się. Machina ruszyła.
- 4 0
-
2022-12-14 18:50
Jedyne co możemy zrobić to nie jeździć do Gdyni, to okropnie smutne
- 23 0
-
2022-12-14 18:51
to jest
ciekawe wspólne dobro i trzeba płacić
- 2 2
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.