- 1 Przyjdź zobaczyć wodowanie z historycznej pochylni (61 opinii)
- 2 Kontrola CBA w Urzędzie Miasta Gdyni (207 opinii)
- 3 Próbowali "odbić" przemyconą kokainę (88 opinii)
- 4 Barszcz Sosnowskiego kwitnie. Gdzie zgłosić? (81 opinii)
- 5 Chciał dać 700 zł łapówki drogówce (78 opinii)
- 6 Kumulacja prac na Jasieniu utrudni życie (79 opinii)
Muldy na Podwalu Przedmiejskim do remontu
Na fragmencie ulicy niszczonej latami przez ciężarówki, stale zakorkowanej w godzinach szczytu zostanie wymieniona nawierzchnia. Prace ruszą w połowie maja. W tym czasie należy spodziewać się gigantycznych utrudnień w ruchu w centrum Gdańska.
Koleiny, jakie potworzyły się na Podwalu Przedmiejskim
![zobacz na mapie Gdańska zobacz na mapie Gdańska](/_img/icon_map_16x12.gif)
- Prace powinny ruszyć w połowie maja, czyli w momencie kiedy skończymy modernizację al. Zwycięstwa. Nie chcemy wprowadzać jednocześnie utrudnień w dwóch miejscach - wyjaśnia Wiesław Szańca, zastępca kierownika działu utrzymania dróg Zarządu Dróg i Zieleni w Gdańsku.
Nowa nawierzchnia ma zakończyć jeden problem kierowców, ale podczas jej wymiany może powstać inny - korki. Postój w kilkusetmetrowym sznurze aut to już dzisiaj codzienność kierowców z Dolnego Miasta, Przeróbki czy Stogów, jadących do Centrum. Wykonawca w trakcie trwania remontu trzypasmowej jezdni będzie zobowiązany udostępnić pozostałe pasy do jazdy. Może to jednak nie wystarczyć i ilość aut stojących w korku może drastycznie wzrosnąć.
- Remont potrwa dziewięć tygodni. Gdybyśmy mogli zamknąć całą jezdnię to wyrobilibyśmy się nawet w trzy tygodnie - tłumaczy Wiesław Szańca.
Niestety niemożliwe jest zamknięcie całego, ponad 300-metrowego odcinka ulicy. Nie ma też możliwości stworzenia sensownego objazdu. Jedyny realny musiałby prowadzić ul. Kotwiczników i dalej ulicami Głównego Miasta, a to zniszczyłoby ich infrastrukturę.
W trakcie wymiany nawierzchni wyremontowana zostanie także izolacja podziemnych tuneli na wysokości ul. Żabi Kruk i pod węzłem Okopowa.
Opinie (229) 2 zablokowane
-
2009-03-31 15:06
Powstać NOWY PROBLEM???
Panie Brancewicz, Pan sobie chyba jaja robisz? :-( Ten problem koszmarny i nieogarniony jest stary jak .... ekipa Adamowicza. Korki zaczynają się coraz częściej przy skrzyżowaniu z Elbląską. Gdzie będą zaczynać się teraz? Przy Urzędzie Celnym? Przy Rafinerii? A może w Przejazdowie??? Skoro są bezmyślnie podejmowane takie działania, to należy przewidywać ich konsekwencje i zapobiegać skutkom np. zakazać w godzinach szczytu od X do Y poruszania się po tej drodze TIR-om etc. Adamowicz, ty chyba nie tylko nie chcesz być wybrany na kolejną kadencję, ale i %^&**. To się w głowie nie mieści.
- 6 0
-
2009-03-31 15:10
nuda. ten portal tylko o dziurach i ew.tramwajach. nuda.
- 0 6
-
2009-03-31 15:27
I co to da??
Niech nie robią znowu asfaltu! Problemem są korki, przez które wraz z wysoką temperaturą rozpływa się asfalt i robią się wąwozy bo koleinami tego nazwać nie można! Niech utwardzą porządnie nawierzchnie i jak w każdym cywilizowanym kraju zrobić porządny bruk. Łatwiejsze i tańsze w przypadku ewentualnych kolejnych napraw!!!!!
- 4 0
-
2009-03-31 15:27
a nie można by......
a nie można by tego wszystkiego robić przez np 24h albo tylko nocami?
- 5 1
-
2009-03-31 15:40
No właśnie.
Jakie działania w zakresie reorganizacji ruchu i usprawnienia jego przepływu zostaną podjęte równolegle do działan remontowych? To nie jest Słowackiego, gdzie istnieje alternatywa kilku równoległych nieodległych od siebie ulic. Tutaj alternatyw nie ma. Obowiązkowo muszą być: dodatkowe tramwaje, objazdy przez Dolne Miasto i Olszynkę, pomoc policji w kierowaniu ruchem, ograniczenie ruchu samochodów ciężarowych w ciągu dnia itp. Co z tego zamierza UM wprowadzić? Czy w ogóle ktoś ten temat poruszał? Przecież ten remont to właściwie zadanie dla sztabu antykryzysowego.
- 7 0
-
2009-03-31 16:48
Ogromna dziura na strzałce
No właśnie wreszcie coś zrobią... Jak skręcacie w stronę skrzyżowania na chucisko z zielonej strzałki właśnie z tego rozszarpanego pasa jest na skręcie ogromna dziura... która nieźle daje po dupie autom w tym również mojemu.. i trzeba jechać nieco dalej żeby dopiero potem skręcić - taki dziwny manewr.
- 2 2
-
2009-03-31 18:22
Ale po co!
- 3 0
-
2009-03-31 18:23
ale po co!
Przeciez tam samochody stoja, a nie jada.
- 5 0
-
2009-03-31 19:06
CAŁY TEN WĘZEŁ POWINIEN BYĆ PRZEBUDOWANY
JEST TO CHYBA JEDYNE WĘZEŁ W POLSCE ALBO NAWET W EUROPIE GDZIE AŻ TRZY POZIOMOWE SKRZYŻOWANIE JEST KOLIZYJNE!!WSZYSTKO KORKUJĄ DZIELNICE POŁUDNIOWE A Z DZIELNIC WSCHODNICH I Z KIERUNKU WARSZAWY JEST TYLKO JEDEN PAS SKRĘTU W PRAWO DO CENTRUM.JEŚLI NIE BĘDZIE WPORE OBWODNICY POŁUDNIOWEJ I TRASY SUCHARSKIEGO TO NIE NIE DOJEDZIEMY NIGDZIE NAWET DO STADIONU.I PO CO ON NAM?SOBIESZEWO CZEKA NA MOST OD 20 LAT KTÓRY KOSZYUJE OK 50 MLN A UTRZYMANIE OBECNEGO TO WYDATEK OK 2 MILIONW ROCZNIE.A NA STADION PONAD MILIARD ZNALAZL SIE OD RAZU.I GDZIE JEST KALKULACJA??MOŻE PAN ADAMOWICZ NA ODPOWIE?
PS(TERAZ SZUKAJA KASY - UWAZAJCIE NA MADATY,STRAZ MIEJSKA I POLICJA MAJA PRYKAS ZALATAC DZIURE I ZNALEŻĆ KASE NA STADION)- 6 0
-
2009-03-31 19:21
Dodatkowych działań nie będzie
Nie ma co liczyć na dodatkowe działania usprawniające ruch, objazdy, kierowanie ruchem przez policję, i tak dalej. A wiecie dlaczego? Bo za brak takich działań nikt nie odpowie. Remont zostanie zlecony, i na tym odpowiedzialność urzędnika się kończy. Każdy z nich odpowiada za swój wycinek pracy, a nikt nie odpowiada za całość. Po co więc ktoś miałby się starać? Żeby podpaść zwierzchnikowi? Albo żeby zaryzykować błąd? A po co jak nie trzeba?
- 4 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.