• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Nabici w komputer

28 kwietnia 2005 (artykuł sprzed 19 lat) 
Tak mogli się poczuć klienci pewnej firmy z Gdyni, która z dnia na dzień - na początku kwietnia zniknęła z rynku.

Firma zajmowała się sprzedażą i serwisowaniem sprzętu komputerowego. W Gdyni miała dwie filie. Obie zostały zamknięte.

Pierwsza z nich działała przy ulicy Starowiejskiej - druga w pasażu handlowym hipermarketu Tesco przy ulicy Kcyńskiej w Chylonii. Punkty sprzedaży znajdowały się też na terenie Gdańska.

Właścicielka tych sklepów wyłudziła od kilku firm na terenie całego kraju sprzęt komputerowy za który nie zapłaciła, po czym zamknęła punkty sprzedaży. Wcześniej pobrała towar w postaci podzespołów komputerowych na przedłużone terminy płatności. Pracownicy firmy zniknęli - zniknął też sprzęt.

- Funkcjonariusze z Sekcji do Walki z Przestępczością Gospodarczą z Komendy Miejskiej ustalili miejsce pobytu kobiety - mówi rzecznik gdyńskiej policji, Dariusz Kaszubowski.

Policja wie na razie o 5 poszkodowanych firmach, ale wiadomo, że jest ich znacznie więcej. Poszkodowane zostały również osoby prywatne:

- Zgłaszają się także mieszkańcy Gdyni, którzy w punktach sprzedaży kupili sprzęt komputerowy, a w ramach reklamacji przekazali go do naprawy. Do dziś go nie odzyskali - dodaje Kaszubowski.

Wszystkie osoby, które znalazły się w podobnej sytuacji są proszone o kontakt z komisariatem policji Gdynia - Śródmieście pod numerem 66-21-155.

Tam uzyskają informację, czy ich sprzęt został odzyskany, a jeśli tak - w jaki sposób mogą go odebrać.

Sprawą gdyńskich sklepów komputerowych zajęli się Funkcjonariusze Sekcji do walki z Przestępczością Gospodarczą. Odzyskano część mienia o wartości ok. 170 tys. złotych.
Hit FM

Opinie (103) 1 zablokowana

  • rewolucje granice future
    DX 486 (do dziś śmiga w centralach telefonicznych)
    P 75 (pierwsze media)
    166MMX pierwsze gry typu worcraft
    celeron-A 300 pierwszy kupiony w sklepie
    chipsety
    BX
    intel 815-E

    • 0 0

  • Niestety, tak kończy się jazda na zerowej marży....

    Wszystkich poszkodowanych zapraszam do sklepu Oarnge Computers ( Gdynia, Witomińska 2 , tel 620-16-73 ), oferujemy wam 30% zniżki na prace serwisowe po okazaniu faltury zakupu z NS...

    • 0 0

  • Gral tez ?

    Panowie chyba Gral tez pada na cyce - ich strony juz tez nie działaja. www.sklep.gral.pl i www.gral.pl
    Moze to jakis dystrybutor przejmuje ?

    • 0 0

  • NETSERVICE padło II

    podpisuje sie pod tym co napisał anonim i dodatkowo powiem wam co wy dzieci wiecie o tym co sie dzieje w sklepach komputerowych!! hehe wiecie ile sklep x na świetojańskiej ma długu w odroczonych płatnościach?? ok 550000zł a inny na 10 lutego??? 400000zł!!! albo sklep w piwnicy na przeciwko hali targowej również około 400000zł rynek jest nasycony, ceny podzespołów drastycznie spadły a dzierżawy i inne płatności z utrzymaniem sklepu z roku na rok rosną!! mam beke z ludzi którzy kupili coś w necie i im sie to popsuło bo właśnie w tym sklepie kupili hahahahahhahaha nie moge... ludzie poprostu nie kupujce komputerów i pracujcie na swoich żęchach, bedzie spokój..... a winy za to nie może wziąć na siebie nikt inny jak tylko system panujący w tym śmiesznym naszym kraju....

    • 0 0

  • net service kurde dlaczego??

    czyli wynika z tego że każdy sklep komputerowy w polsce nie ma szans wybicia sie, i istieją by istnieć... dziś padł net jutro padnie gral... nikt tego nie wie tylko ktoś kto jest w środku tego sklepu... i albo zaciera ręce albo płacze w co jestem bardziej uwieżyć....

    • 0 0

  • :(

    gral tez chyba juz pada ich strony www juz nie działaja :(

    • 0 0

  • s

    o po długiej przerwia juz działaja ale to i tak podejrzane..

    • 0 0

  • Wieśka Stacheńczyk czy jak jej tam - admin serwera NETService...

    Wieśka Stacheńczyk czy jak jej tam - admin serwera NETService wykorzystała niedawno status pracownika tej szmacianej firmy i "wygrała" w konkursie firmowym IT autko...(chyba to w CHIPie było) szkoda że poszło pod niewłaściwą opiekę... no ale jak to w praktyce bywa porządnemu deszcz a takim ... pseudo szczęście...

    • 0 0

  • Na Gwarancjiiii.......

    Ja tam nie mogę narzekać ich obsługi
    komp złożony perfekcyjnie kable poupinane na piątkę śruby podokręcane wszystkie wyjścia dodatkowe podłączone gdzie trzeba (a widziałem już tak niechlujnie poskładane kompy że zwarcia i dym)
    A gościa który mi doradzał konfigurację (punkt w Tesco) to po nogach powinienem całować (a niby wiedziałem co i jak i parę kompów sam w życiu złożyłem) choć jego koledzy to jacyś tacy nerwowi i jak odbierałem kompa to trochę mnie powk--wiali (nie bardzo chcieli mi popodłanczać i dać potestować) ale ogólnie 4-

    jeśli ktoś może mi doradzić (w razie czego) jak się egzekwuje prawa gwarancyjne od producenta (a szczególnie od producenta na taiwanie via importer) na sprzęt OEM mam tylko fakturę ze sklepu...
    Będę wdzięczny!

    • 0 0

  • Panią właścicielkę

    miałem kiedyś nieprzyjemność poznać jako ich klient. Mam nadzieję, że ją złapią i zapuszkują.

    • 1 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane