- 1 Solorz otworzył stację wodoru w Gdańsku (125 opinii)
- 2 Ponad 20 tys. zł za kurs taksówką (251 opinii)
- 3 Bursztynowy Ołtarz z nowymi elementami (81 opinii)
- 4 Będą trzy pasy na Obwodnicy Trójmiasta? (446 opinii)
- 5 Pili, zażywali narkotyki i wsiadali za kółko (89 opinii)
- 6 Rajska znowu deptakiem, ale tylko na chwilę (69 opinii)
Firma zajmowała się sprzedażą i serwisowaniem sprzętu komputerowego. W Gdyni miała dwie filie. Obie zostały zamknięte.
Pierwsza z nich działała przy ulicy Starowiejskiej - druga w pasażu handlowym hipermarketu Tesco przy ulicy Kcyńskiej w Chylonii. Punkty sprzedaży znajdowały się też na terenie Gdańska.
Właścicielka tych sklepów wyłudziła od kilku firm na terenie całego kraju sprzęt komputerowy za który nie zapłaciła, po czym zamknęła punkty sprzedaży. Wcześniej pobrała towar w postaci podzespołów komputerowych na przedłużone terminy płatności. Pracownicy firmy zniknęli - zniknął też sprzęt.
- Funkcjonariusze z Sekcji do Walki z Przestępczością Gospodarczą z Komendy Miejskiej ustalili miejsce pobytu kobiety - mówi rzecznik gdyńskiej policji, Dariusz Kaszubowski.
Policja wie na razie o 5 poszkodowanych firmach, ale wiadomo, że jest ich znacznie więcej. Poszkodowane zostały również osoby prywatne:
- Zgłaszają się także mieszkańcy Gdyni, którzy w punktach sprzedaży kupili sprzęt komputerowy, a w ramach reklamacji przekazali go do naprawy. Do dziś go nie odzyskali - dodaje Kaszubowski.
Wszystkie osoby, które znalazły się w podobnej sytuacji są proszone o kontakt z komisariatem policji Gdynia - Śródmieście pod numerem 66-21-155.
Tam uzyskają informację, czy ich sprzęt został odzyskany, a jeśli tak - w jaki sposób mogą go odebrać.
Sprawą gdyńskich sklepów komputerowych zajęli się Funkcjonariusze Sekcji do walki z Przestępczością Gospodarczą. Odzyskano część mienia o wartości ok. 170 tys. złotych.
Opinie (103) 1 zablokowana
-
2005-04-28 16:38
rewolucje granice future
DX 486 (do dziś śmiga w centralach telefonicznych)
P 75 (pierwsze media)
166MMX pierwsze gry typu worcraft
celeron-A 300 pierwszy kupiony w sklepie
chipsety
BX
intel 815-E- 0 0
-
2005-04-28 19:41
Niestety, tak kończy się jazda na zerowej marży....
Wszystkich poszkodowanych zapraszam do sklepu Oarnge Computers ( Gdynia, Witomińska 2 , tel 620-16-73 ), oferujemy wam 30% zniżki na prace serwisowe po okazaniu faltury zakupu z NS...
- 0 0
-
2005-04-28 20:14
Gral tez ?
Panowie chyba Gral tez pada na cyce - ich strony juz tez nie działaja. www.sklep.gral.pl i www.gral.pl
Moze to jakis dystrybutor przejmuje ?- 0 0
-
2005-04-28 20:34
NETSERVICE padło II
podpisuje sie pod tym co napisał anonim i dodatkowo powiem wam co wy dzieci wiecie o tym co sie dzieje w sklepach komputerowych!! hehe wiecie ile sklep x na świetojańskiej ma długu w odroczonych płatnościach?? ok 550000zł a inny na 10 lutego??? 400000zł!!! albo sklep w piwnicy na przeciwko hali targowej również około 400000zł rynek jest nasycony, ceny podzespołów drastycznie spadły a dzierżawy i inne płatności z utrzymaniem sklepu z roku na rok rosną!! mam beke z ludzi którzy kupili coś w necie i im sie to popsuło bo właśnie w tym sklepie kupili hahahahahhahaha nie moge... ludzie poprostu nie kupujce komputerów i pracujcie na swoich żęchach, bedzie spokój..... a winy za to nie może wziąć na siebie nikt inny jak tylko system panujący w tym śmiesznym naszym kraju....
- 0 0
-
2005-04-28 20:39
net service kurde dlaczego??
czyli wynika z tego że każdy sklep komputerowy w polsce nie ma szans wybicia sie, i istieją by istnieć... dziś padł net jutro padnie gral... nikt tego nie wie tylko ktoś kto jest w środku tego sklepu... i albo zaciera ręce albo płacze w co jestem bardziej uwieżyć....
- 0 0
-
2005-04-28 20:44
:(
gral tez chyba juz pada ich strony www juz nie działaja :(
- 0 0
-
2005-04-28 20:45
s
o po długiej przerwia juz działaja ale to i tak podejrzane..
- 0 0
-
2005-04-29 08:24
Wieśka Stacheńczyk czy jak jej tam - admin serwera NETService...
Wieśka Stacheńczyk czy jak jej tam - admin serwera NETService wykorzystała niedawno status pracownika tej szmacianej firmy i "wygrała" w konkursie firmowym IT autko...(chyba to w CHIPie było) szkoda że poszło pod niewłaściwą opiekę... no ale jak to w praktyce bywa porządnemu deszcz a takim ... pseudo szczęście...
- 0 0
-
2005-04-29 08:25
Na Gwarancjiiii.......
Ja tam nie mogę narzekać ich obsługi
komp złożony perfekcyjnie kable poupinane na piątkę śruby podokręcane wszystkie wyjścia dodatkowe podłączone gdzie trzeba (a widziałem już tak niechlujnie poskładane kompy że zwarcia i dym)
A gościa który mi doradzał konfigurację (punkt w Tesco) to po nogach powinienem całować (a niby wiedziałem co i jak i parę kompów sam w życiu złożyłem) choć jego koledzy to jacyś tacy nerwowi i jak odbierałem kompa to trochę mnie powk--wiali (nie bardzo chcieli mi popodłanczać i dać potestować) ale ogólnie 4-
jeśli ktoś może mi doradzić (w razie czego) jak się egzekwuje prawa gwarancyjne od producenta (a szczególnie od producenta na taiwanie via importer) na sprzęt OEM mam tylko fakturę ze sklepu...
Będę wdzięczny!- 0 0
-
2005-04-29 09:51
Panią właścicielkę
miałem kiedyś nieprzyjemność poznać jako ich klient. Mam nadzieję, że ją złapią i zapuszkują.
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.