- 1 Rowerzyści: nie dzwońcie na pieszych (265 opinii)
- 2 Dostał 5 mandatów naraz (70 opinii)
- 3 Były senator PiS trafił do więzienia (323 opinie)
- 4 Dworzec PKS w Gdańsku: co dalej? (204 opinie)
- 5 Winda, która wygląda jak kapliczka (50 opinii)
- 6 Kontrola CBA w Urzędzie Miasta Gdyni (243 opinie)
Naprawiona awaria SKM na trasie Gdynia - Gdańsk
O godz. 7:35 zepsuła się kolejka SKM, dojeżdżająca do przystanku Gdynia Główna od strony Wejherowa. Przy peronie, ruch SKM odbywał się po jednym torze. Były duże opóźnienia.
Aktualizacja godz. 9:30 W Gdyni Głównej ruch pociągów wrócił do normy. Skm kursuje już bez opóźnień.
- Najpierw przez 20 minut pociąg stał przed przystankiem Gdynia Główna, a potem musieliśmy wysiąść - relacjonuje nasz czytelnik, pan Piotr.
Do godz. 8:05 na peronie w Gdyni Głównej zgromadziło się już kilkaset osób. Gdyby nie to, że to pierwszy poniedziałek wakacji, byłoby ich zapewne jeszcze więcej.
- Pociąg miał awarię. Stało się to wyjątkowo pechowo, bo na peronie w Gdyni. Z tego powodu inny skład będzie go musiał zepchnąć na Cisową. Utrudnienia mogą trwać jeszcze nawet po godz. 9 - informuje Marcin Głuszek, rzecznik prasowy SKM.
Przez ten czas pociągi w Gdyni będą kursowały po jednym torze. Na pewno będą opóźnienia.
Opinie (114) ponad 10 zablokowanych
-
2010-06-28 08:14
jakiś strajk? (1)
samochodem spokojnie można przejechać z Centrum Gdańska do Sopotu, a więc to nie wina korków.
- 4 1
-
2010-06-28 08:28
Oczywiście, że można, ale nie o kazdej godzinie.
- 1 0
-
2010-06-28 08:16
Jestem za tym, by przywrócić system spójności organizacyjnej i finansowej (1)
Rozbicie PKP na spółki, jakiego dokonał rząd Unii Wolności i AWS (a przypieczętował rządzący po nim gabinet SLD) sprawiło, że podróżni z biletem SKM-ki nie mogą jechać pociągiem dalekobieżnym.
- 7 3
-
2010-06-28 08:25
A nie lepiej potraktować to jako komunikację miejską?
Z jednej strony w pomyśle Toja coś jest. Zwłaszcza teraz, kiedy SKM de facto przestała być koleją miejską i zaczęła obsługiwać ruch do Słupska.
Osobiście jestem jednak za tym, że SKM pozostała koleją miejską właśnie i jeździła na trasie Tczew-Wejherowo, czyli obsługiwała całą aglomerację. Ale nie powinna wypuszczać się dalej. Aha, i powinna mieć oddzielne tory na całej trasie. Wtedy faktycznie zasługiwałaby w pełni na miano kolei miejskiej.- 4 0
-
2010-06-28 08:17
Dlaczego na SKM jest tak mało zmodernizowanych składów? (8)
brak nowych, a to co jeżdzi często rozsypuje. Zrobić porządek z tym, wycofać zdezelowane składy, niech Pesa czy Newag zmodernizuje, to w końcu doczekamy lepszych składów. Dziś jazda SKM to prawie jak tramwajem, awarie, usterki, problemy, trzeba zacząć wymieniać te składy i zastąpić lepszym taborem.
- 4 2
-
2010-06-28 08:24
kupować nowe a nie modernizować ten złom stalowy (6)
- 1 2
-
2010-06-28 08:28
Jaki złom? (5)
Pociąg ma o wiele większą trwałość niż np. autobus. 40-letni pociąg jest w gruncie rzeczy w kwiecie wieku. Jeśli coś miałoby usprawiedliwiać określanie SKM mianem złomu, to zły stan, ale to już wina pasażerów, którzy przez lata demolowali składy. A SKM musi potem wydawać grube pieniądze na bieżące remonty. Na poważne modernizacje wiele nie pozostaje.
- 2 1
-
2010-06-28 08:32
wiadomo że modernizacja jest tańsza, ale uważam, że więcej składów powinno być modernizowanych rocznie, bo naprawde wszyscy widzimy że tabor jest fatalny a trafić na zmodernizowany skład to cud. Biley są drogie, pasażerów bardzo dużo, przecież kasa na naprawy i moderne jest.
- 0 1
-
2010-06-28 09:06
40-letni tabor to złom
A to, co ma SKM, miało w założeniu jeżdzić 30 lat
Więc pojeździ się jeszcze z rok i wszystko zacznie padać...- 0 0
-
2010-06-28 09:40
nie kotuś, 40 letni pociąg to już początek agonii (2)
autobus jest projektowany na 12-15 lat, więc nie ma co tu porównywać. Obecne składy nie nadają się do ruchu miejskiego - nie ta konstrukcja. Modernizacja tego nie zmienia (bo nie dodają drzwi wejściowych oraz nie likwidują wielkich dziur w wyjściach)O klimatyzacji nie wspomnę, bo dla kolejarskich łbów to jakiś cud nad cuda i kosmika
- 0 1
-
2010-06-28 09:58
(1)
A czy ja coś porównuję? To właśnie tacy znafcy jak ty uparcie porównują kolej do autobusów. Gdybyś chociaż odrobinkę znał się na kolei, to byś wiedział, że i w Europie spotyka się pojazdy starsze niż 40 lat.
- 0 0
-
2010-06-28 10:41
znafco, właśnie się spotyka - w Polsce (to też Europa), ale to nie powód do dumy
a do wstydu
- 0 1
-
2010-06-28 15:17
Akurat ta skmka, która się zepsuła, była albo nowa, albo zmodernizowana (jako laik nie wiem, które z dwojga). Jednoskładowa, ostatni przedział ze składanymi krzesełkami rozmieszczonymi wzdłuż wagonu i skierowanymi do wnętrza pociągu (jak wygląda w dalszych przedziałach nie wiem, bo jeżdżę w ostatnim), przyciski do otwierania drzwi i głośnik zapowiadający kolejna stację. Modelu ani numeru konkretnego pociągu niestety nie znam.
- 0 0
-
2010-06-28 08:23
oj to cudownie, że tak SZYBKO poznalismy powód awarii i za te cenne uwagi dotyczące opóźnień!!! sami na pewno nie wyciągnelibysmy takich wniosków ;-) dziękujemy Ci trojmiasto.pl!!!
- 1 1
-
2010-06-28 08:24
Jak ja kocham poniedzialki:)
dobrze ze chocicaz slonko swieci :)
- 5 1
-
2010-06-28 08:24
i to się nigdy nie zmieni
taka jest polska własnie! zamiast zmienic , budowac, a nie składy skm wyglądają jak przewóz bydła
- 3 1
-
2010-06-28 08:25
skm jak zwykle pasazera ma w de (4)
Standardowo zero informacji tak przez szczekaczki jak ze strony obslugi pociagu. Tylko renomÄ lata jak zawsze. Ps moĹźe redakcja portalu poruszyĹaby problem skĹadĂłw en57 kursujÄ cych na skm - konstrukcja z 1958 roku! Ile jeszcze skm bÄdzie udawaĹo Ĺźe moĹźna odpacykowaÄ 60 letniego trupa? I nawet jeĹli poszczegĂłlne egzemplarze sÄ mĹodsze to konstrukcja i technologia jest muzealnÄ !
- 3 2
-
2010-06-28 08:30
Bezedura (3)
Po pierwsze - nie '58, a '61. Po drugie - w Berlinie jeszcze w 2000 roku jeździły na niektórych liniach S-Bahn kolejki sprzed wojny (ten sam typ, który u nas nosił oznaczenie EW90). Czyli co, tam wystarczające, a u nas przestarzałe?
- 0 0
-
2010-06-28 09:06
(1)
I wycofali to dawno, bo wiedzieli, że utrzymanie trupa się nie opłaca.
- 0 1
-
2010-06-28 09:58
Tylko że te "trupy" jeździły tam 70 lat ;)
- 0 0
-
2010-06-28 09:41
te EW 90 sprzed wojny to wyższa technika niż obecny syf made in Pafawag
- 1 0
-
2010-06-28 08:25
ech ta SKM-ka (3)
dzisiaj rano jechałem takim składem,że świata nie było widać. Jakiś "sprawny inaczej" obkleił cały skład, razem z oknami w taki sposób, że nic ze środka nie widać. Teraz trzeba patrzeć na brudne ściany i podłogę
- 10 0
-
2010-06-28 08:34
mogles patrzec na dekolty panienek :)))) (2)
- 3 0
-
2010-06-28 09:24
przede mną siedziala obleśna starsza pani o baaardzo rubensowskich kształtach (1)
- 2 0
-
2010-06-28 09:52
Pomyśl, to mogła być czyjaś matka!
Ale matka siedzi z tyłu.
- 1 0
-
2010-06-28 08:35
Kilkuset pasażerów to jest zaledwie tylu ilu głosuje na Bronka
w jednym zakładzie karnym... Więc nie ma strachu
A przy okazji czy nadal obowiązuje, że "Polacy mają prawo
do czystych i punktualnych pociągów"?- 4 3
-
2010-06-28 08:47
trzeba było jechać samochodem (2)
- 3 3
-
2010-06-28 09:01
A jeszzce lepiej nie chodzic do pracy tylko miec od tego ludzi!!!! (1)
- 1 0
-
2010-06-28 09:10
no właśnie, a ja znam kogoś kto ma ludzi co chodzą za niego.
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.