• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Nie zrobisz przelewu przez Blue Media. Markę z Sopotu zastąpi Autopay

erka
30 maja 2023 (artykuł sprzed 1 roku) 
Opinie (48)
Blue Media rozpoczyna rebranding do marki Autopay. Na zdjęciu: siedziba Blue Media w Sopocie. Blue Media rozpoczyna rebranding do marki Autopay. Na zdjęciu: siedziba Blue Media w Sopocie.

Marka Blue Media, która istnieje na rynku od 1999 r., zostanie zastąpiona przez Autopay. Sopocka firma z rynku płatniczego rozpoczyna właśnie proces rebrandingu. Planuje rozwój nowych produktów i chce stać się czołową europejską firmą technologiczną i zadebiutować na giełdzie. Wszystko zaczęło się 24 lata temu od wydania na płycie CD "Instrukcji do internetu". Był to pierwszy produkt stworzony przez założycieli Blue Media - Andrzeja Antonia i Konrada Kucharskiego.





Płatności w internecie to:

Od 1999 r. spółka Blue Media przeszła długą drogę i stała się jednym z liderów płatności w internecie.

Jako pierwsza w Polsce wprowadziła rozwiązania, które dziś wydają się oczywiste: szybkie płatności za rachunki przez internet (2011 r.), doładowania telefonów komórkowych online (2002 r.), system natychmiastowych przelewów międzybankowych BlueCash (2011 r.) czy płatności automatyczne Autopay za przejazdy na autostradach (2019 r.).

Koniec z przelewani za pośrednictwem Blue Media



To właśnie uruchomienie w 2019 r. aplikacji Autopay, która ułatwiła i przyspieszyła płatności za płatne odcinki autostrad w Polsce, było dla Blue Media przełomowym momentem.

Znajdź najbliższy bankomat



- Zapragnęliśmy sięgnąć po więcej - mówi Andrzej Antoń, współzałożyciel oraz CEO Blue Media. - Nasza firma zawsze miała wyjątkową startupową energię, byliśmy inicjatorami zmian technologicznych na rynku, ale zawsze pozostawaliśmy w pewnym sensie w tle, jako zaufany i sprawdzony partner dla biznesu, który zapewnia bezpieczeństwo płatności klientów. Teraz chcemy, by nasi użytkownicy poznali nas bliżej, nasze wartości i markę.


Spółka Blue Media się zmienia. Szykuje się debiut na giełdzie



Zmiany, które wprowadza rebranding, będą przebiegały stopniowo, aby przyzwyczaić otoczenie biznesowe i dotychczasowych klientów do nowej marki. Docelowo pod nową marką parasolową Autopay działać będą: Blue Media, Autopay Mobility oraz niemiecka spółka Autopay GmbH.

Pod koniec 2021 r. firma nawiązała partnerstwo z Pollen Street Capital. Londyński inwestor, działający w sektorze usług finansowych i biznesowych, nabył mniejszościowy pakiet i zasilił spółkę międzynarodowym know-how, wzmacniając tym samym plany ekspansji na zagraniczne rynki.

- Jesteśmy stosunkowo niewielką firmą - aktualnie nasz zespół to około 300 osób - a zarządzamy naprawdę dużym biznesem. Chcemy przekształcić się w międzynarodową firmę technologiczną, która z czasem zadebiutuje na jednej z giełd. Niekoniecznie w Polsce - mówi Andrzej Antoń.
erka

Miejsca

  • Autopay Sopot, Powstańców Warszawy 6

Opinie (48) 5 zablokowanych

  • W życiu nie słyszałam ....

    • 4 1

  • Taa

    Firma jest tak innowacyjna, ze od 99 r. trzepią jeden produkt, który zdobył rynek tylko dzięki dobrym układom rodziny jednego z właścicieli.

    • 5 1

  • Bez złośliwości proszę nie kasujcie

    Jakie są wartości dla pośrednika finansowego? Jaki rodzaj startupowej energii jest potrzebny żeby kasa trafiła tam gdzie trzeba?

    • 4 0

  • Oni tak pracują? Myślałem że to jakaś giełda z lat 90tych.

    • 6 0

  • Opinia

    Pierwsza z brzegu "Nie polecam. Biuro Obsługi Klienta nie odpisuje , po doładowaniu telefonu pieniądze z konta bankowego pobrało a na komórce pieniędzy brak... Biuro Obsługi Klienta nie istnieje... żadnego kontaktu, żadnej odpowiedzi na 5 maili"
    Za każdy przelew pobierają prowizję wydają się nie duże pieniądze ale w skali roku ten sam przelew robię przez konto bankowe za free s zajmuje 2 minuty dłużej.

    • 2 0

  • Jak najdalej od tej firemki !!!

    Kasują za każdą płatność

    • 2 0

  • więcej, więcej, mało ,mało...pożremy wszystko...

    • 1 0

  • Fundusz

    A chłopaki się sprzedali kilka lat temu pewnie mieli wpisany proces rebrandingu teraz to się wszystko kończy no trzeba przyznać że swoje zarobili potem to wszystko wykupi jeszcze większy fundusz a na koniec wszystko wykupi ten największy fundusz cvc i wszyscy będziemy w funduszach :)

    • 4 0

  • szacun za osiągnięcia, lecz narasta dylemat co do Państwa udziału w projekcie bezgotówkowa Polska

    im więcej udogodnień tym większa inwigilacja. Zarabiają Państwo mnóstwo pieniędzy na wdrażaniu technologii, które zachęcają ludzi do wyzbycia się gotówki dla wygodniejszych, szybszych i bezpieczniejszych (rzekomo) płatności.
    Czemu gotówka staje się passe? Dlaczego firmy chcą zarabiać na wirtualnych pieniądzach? Przez nasze dane jakie BM pozyskuje mogą zostać skradzione przez hackerów, i co wtedy? Jakie działania podjęłaby Państwa firma, gdyby nasz kraj został zaatakowany infrastrukturalnie? Jak miałby wyglądać Państwa usługi w czasie regularnych i długotrwałych przerw w dostaw prądu lub dostępu do internetu?

    • 0 0

  • Jak najbardziej zapłacisz przez BM, i to do 31.12

    Autor artykułu zdaje się nie dostał memo z procesu przemiany BM w Autopay - 29.08 - 31.12 obowiązuje okres przejściowy, w trakcie którego partnerzy mogą wciąż posługiwać się domenami BM i stopniowo przepinać się na domeny nowej marki. Do momentu oficjalnego przejścia na nie przez operatora system płatności będzie funkcjonował bez zmian.

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane