- 1 Będą trzy pasy na Obwodnicy Trójmiasta? (109 opinii)
- 2 Ponad 20 tys. zł za kurs taksówką (228 opinii)
- 3 Zalane ulice po burzy nad Trójmiastem (160 opinii)
- 4 W biały dzień kradł rośliny z trawnika (100 opinii)
- 5 Nurkowie odkryli wrak z szampanem (13 opinii)
- 6 Gdynia najszczęśliwsza, ale kto robił raport? (242 opinie)
Nowy wiceprezes GAiT. "W 3 lata najlepsza komunikacja w kraju"
Zaskoczenie w Gdańsku i w... Tarnowie po transferze wieloletniego prezesa tamtejszego MPK na stanowisko wiceprezesa GAiT. Jerzy Wiatr zapowiada, że w ciągu trzech lat gdańska komunikacja będzie najlepsza w Polsce.
Nowy wiceprezes wyłoniony został w drodze konkursu. Przed przeprowadzką do Gdańska Jerzy Wiatr od 2007 r. zarządzał Miejskim Przedsiębiorstwem Komunikacyjnym w Tarnowie. Wcześniej pracował w Hucie Szkła. Pochodzi z Jedlicza k. Krosna. Kim jest nowy wiceprezes GAiT?
Lokalni dziennikarze: sprawny prezes, lubi nowinki techniczne
O opinie na temat nowego wiceprezesa GAiT poprosiliśmy lokalnych dziennikarzy z Tarnowa, którzy w ostatnich latach na co dzień współpracowali z byłym już szefem MPK.
- Dał się poznać jako sprawny prezes, bo w 2007 r. przychodził do firmy w trudnym czasie, gdy tabor był mocno wysłużony, a po mieście jeździły stare jelcze. W ciągu 14 lat pozyskał wiele zewnętrznych funduszy i wymienił autobusy na nowe. Początkowo był skonfliktowany z częścią związkowców i w ramach restrukturyzacji zwolnił część załogi. Ogólnie jego nominacja w Gdańsku jest odbierana w Tarnowie jako niespodzianka, nikt wcześniej nie spodziewał się, że MPK może zostać bez prezesa - mówi nam jeden z lokalnych dziennikarzy z Tarnowa, prosząc o anonimowość.
Z kolei Bartek Maziarz z Radia Kraków zwraca uwagę, że Wiatr jest mocną osobowością, a jego wyróżniającą cechą jest przebojowość i chęć ciągłego rozwoju.
- Lubi też nowinki techniczne, z czego był znany w Tarnowie. W czasie swojej kadencji wprowadził wiele innowacyjnych rozwiązań, z których część była uznawana nawet nieco na wyrost jak na takie średniej wielkości miasto jak Tarnów. Poza gruntowną wymianą taboru stworzył przyjazny i rozbudowany system informacji pasażerskiej, np. na linii autobusowej kursującej na dworzec ekrany w autobusach informują podróżnych o odjeżdżających pociągach albo wyświetlają bieżące informacje o dostępnych w okolicy rowerach miejskich. Oczywiście większość tych inwestycji była możliwa do zrealizowania dzięki funduszom unijnym, ale ktoś się musiał o to postarać. To niewątpliwie jego zasługa - mówi dziennikarz Radia Kraków.
Lokalni dziennikarze przypuszczają, że na decyzję Wiatra o przeprowadzce do Trójmiasta mógł wpłynąć fakt, że na przełomie roku władze Tarnowa zerwały umowę przewozową z okolicznymi gminami, co znacząco wpłynęło na cięcie wozokilometrów. Dla byłego prezesa MPK oznaczało to koniec marzeń o dalszym rozwoju spółki.
W trzy lata najlepsza komunikacja w kraju
Sam Jerzy Wiatr przyznaje, że cięcia i konieczność zwolnienia części załogi były demotywujące, ale nie miało to większego wpływu na decyzję o przeprowadzce do Gdańska. A plany zawodowe - jak sam podkreśla - ma ambitne.
- W ciągu trzech lat chcę, by komunikacja miejska w Gdańsku była najlepsza w kraju - mówi w rozmowie z Trojmiasto.pl nowy wiceprezes GAiT. - W pierwszej kolejności chcę przede wszystkim poprawić czystość w pojazdach. Poprzez codzienne doglądanie firmy dbającej o czystość, osobistą obecność, nakładanie kar, aż po wymianę firmy sprzątającej. Aż do skutku. Autobusy muszą być czyste, wygodne i punktualne. Tylko tyle i aż tyle. Ponadto chcemy doposażyć tabor o nowoczesne systemy służące pasażerom, choćby możliwość płacenia za bilety kartą w pojazdach. Gdańsk jest dużym i bogatym miastem i uważam, że można to było zrobić wcześniej niż w Tarnowie czy Rzeszowie. Pierwsze efekty pasażerowie odczują już na wiosnę - zapowiada Jerzy Wiatr.
Jak dodaje, o wyjeździe do Trójmiasta myślał od dłuższego czasu, a gdy w grudniu nadarzyła się okazja, postanowił wziąć udział w konkursie na stanowisko wiceprezesa spółki. Nowych wyzwań się nie boi, a trudna sytuacja transportu publicznego wynikająca z trwającej pandemii jest dla niego dodatkowym bodźcem do rozwoju.
- Przez 14 lat pracy w komunikacji miejskiej zrealizowałem wszystkie plany. Wystarczy powiedzieć, że przychodziłem do spółki znajdującej się w fatalnej sytuacji pod każdym względem: organizacyjnym, finansowym i mentalnym. Dziś Tarnów ma jeden z najnowocześniejszych taborów w kraju, a ubiegły rok zakończyliśmy z zyskiem wynoszącym 707 tys. zł, co jest najlepszym wynikiem w historii MPK od 1993 roku.
Jerzy Wiatr rozpocznie pracę w GAiT 1 marca.
Miejsca
Opinie (388) 10 zablokowanych
-
2021-02-03 13:16
haha ale on dowcipny (16)
- 169 28
-
2021-02-03 13:29
Może właśnie taka zmiana była potrzebna (1)
- 17 5
-
2021-02-04 06:55
wywalić lisickiego, inaczej nowy noczego nie bedzie w stanie zmienić
- 7 3
-
2021-02-03 13:36
I wyłoniony, w drodze kunkursu! (5)
Jak to jakiego? Z Piątnicy, no bo skąd!
- 26 2
-
2021-02-03 13:59
Może kryterium było takie, czy postawiono mu zarzut korupcji. Obajtek by odpadł a on przeszedł. (1)
- 7 4
-
2021-02-03 15:26
Obajtek ma zarzuty korupcji?
Ciekawe. W GW jeszcze o tym nie pisali.
- 10 6
-
2021-02-03 14:31
z piontnicy tom smietane majom? (1)
- 8 1
-
2021-02-03 15:16
jo tate, jo
- 4 1
-
2021-02-03 16:33
Prace wylosował bo
Znalazł odpowiedni kapsel z wygranym konkursem.
- 9 2
-
2021-02-03 13:59
buahahahhaha
- 5 1
-
2021-02-03 13:59
popieram
- 2 1
-
2021-02-03 14:12
Albo się rozbije u brzegów małej sycylii albo w nią wsiąknie i się dostosuje - prezes o to zadba
Ale oczywiście życzę powodzenia w naszej gdańskiej stajni Augiasza
- 20 5
-
2021-02-03 14:57
Lisicki wypad
- 10 2
-
2021-02-03 15:04
Wiatr ? (1)
A to jego ojciec był w SB?
- 7 4
-
2021-02-03 17:23
Nie, to dziadek był w Wehrmahcie
- 10 1
-
2021-02-03 17:53
proponuję zacząć od zmiany planistów miejskich
- 5 2
-
2021-02-04 23:04
Napotka tam beton i nic nie zdziała
A w ankiecie brakuje odpowiedzi "wszystko"
- 1 1
-
2021-02-03 13:17
Fajne te autobusy (4)
Takie żółto - niebieskie....
- 56 40
-
2021-02-03 13:37
Podobno te barwy przyciągają muchy
nie wiem, czy to dobry pomysł
- 14 2
-
2021-02-03 14:54
widzę, że opary z Szadółek zbierają pierwsze żniwo
zaczyna się od kretyńskich komentarzy
- 4 4
-
2021-02-03 18:20
nie tylko tam sa takie barwy. (1)
np RKS Radomsko :-D
- 1 0
-
2021-02-03 21:27
Słupsk też ma żółto-niebieskie.
- 2 0
-
2021-02-03 13:17
Powodzenia! (6)
Gorzej już nie będzie, więc możemy liczyć jedynie na poprawę.
- 207 18
-
2021-02-03 13:46
panie adamowicz
o 20 lat za pozno
- 1 5
-
2021-02-03 15:26
Gorzej zawsze może być :) ale dajmy mu szansę.
- 7 0
-
2021-02-03 15:28
Płacenie kartą (3)
"Ponadto chcemy doposażyć tabor o nowoczesne systemy służące pasażerom, choćby możliwość płacenia za bilety kartą w pojazdach."
To chyba ma obsłużyć wdrażany bilet FALA?- 0 5
-
2021-02-03 15:36
Może ma inny pogląd na ten system Fala i skutecznie go zablokuje. (1)
Można wdrożyć taką płatność znacznie taniej opierając się na istniejących rozwiązaniach. Nie ma co wynajdywać koła na nowo...
- 4 2
-
2021-02-03 16:40
Ale na tym się tak nie zarobi:)
- 3 2
-
2021-02-03 17:34
Fala nie ma nic wspólnego
Fala to projekt integracji transportu zbiorowego w ramach aglomeracji, formy płatności to tylko część systemu, który ciągle jest w sferze marzeń. Dalej zwlekać nie można.
Gdańsk ma fatalny transport zbiorowy i ten człowiek ma pomysł jak go naprawić. O ile nikt nie będzie mu wiązał rąk, to spodziewam się solidnej poprawy jakości TZ w mieście.
Jednak nieszczególnie wierzę, że tak samochodowo nastawione miasto odstąpi część tortu dla TZ.- 4 1
-
2021-02-03 13:18
(4)
Co kilka dni tekst o GAiT albo z GAiT w tle a ten Lisicki to już celebryta jak Wałęsa :D
Pechowa spółka, pechowi ludzie...- 138 26
-
2021-02-03 13:52
albo o gait albo o lotnisku (1)
polowa artykulow to artykuly sponsorowane,
zauwazyliscie ze ani zlego slowa na dulkiewicz nie ma? mimo tego wszystkiego co robi?
trojmiasto.pl stalo sie tubą propagandową- 21 3
-
2021-02-03 15:51
Bo co złego można powiedzieć o Pani 'Nic mi nie wiadomo'
Żeby mieszkania wyłapywać, musi nabrać wprawy, ale spokojnie, uczyła się od najlepszych.
- 10 2
-
2021-02-03 14:38
I giwk
- 3 1
-
2021-02-03 15:13
Typowy Kierowca BP znowu trolluje
- 2 8
-
2021-02-03 13:18
Pozwolę sobie zadać pytanie. (22)
Czy po latach działalności pana Wiatra, Tarnów ma najlepszą komunikację w Polsce?
Jest to conajmniej brawurowe stwierdzenie ze strony nowego wiceprezesa GAiT - trzymam za słowo.
Czego potrzebujemy?
Zwiększenia częstotliwości komunikacji autobusowej łączącej Górny Taras z Dolnym. Potrzebujemy autobusów nocnych kursujących przynajmniej co godzinę po standardowych trasach dziennych np. 127.
Potrzebujemy komunikacji autobusowej na Górny Taras, która jeździ także w godzinach wieczornych i wczesno-nocnych.
Potrzebujemy nocnych kursów tramwajów.
Potrzebujemy linii autobusowej, która kursowałaby między Jasieniem, a Osową skupiając się wyłącznie na przedmieściach.
Potrzebujemy węzłów przesiadkowych na przedmieściach, by mieszkańcy okolicznych miejscowości mogli zostawić samochód np w Osowie, by następnie przesiąść się na zbiorkom.
Potrzebujemy większej ilości buspasów.- 130 41
-
2021-02-03 13:30
Autobusy i tramwaje powinny mieć priorytet w ruchu. To chyba naturalne. (11)
Samochodem prywatnym zazwyczaj jedzie jedna osoba, więc jest to naturalne by autobus miał w ruchu ulicznym większą swobodę.
Autobus, który będzie pokonywał trasę szybciej niż samochód prywatnych będzie skuteczniej z nim konkurował.
W Gdańsku płacimy obecnie cenę za niekontrolowaną rozbudowę miasta na Zachód i Południe. Za nowymi osiedlami nie podążyły inwestycje w nowe szkoły, ciągi komunikacyjne czy przychodnie.
W rezultacie siatka ulic na Górnym Tarasie przypomina labirynt z licznymi ślepymi uliczkami.
Miasto powinno dążyć do wytyczenia ulic (nie autostrad) między istniejącymi osiedlami póki jest to jeszcze możliwe.- 22 7
-
2021-02-03 13:40
Zapytamy deweloperów, czy możemy
UM
- 27 4
-
2021-02-03 14:12
Co to znaczy: (9)
"W Gdańsku płacimy obecnie cenę za niekontrolowaną rozbudowę miasta na Zachód i Południe"? A przepraszam, jak miasto ma się rozbudowywać? Na północy Sopot i Gdynia, a na wschodzie morze...
- 12 21
-
2021-02-03 14:22
niekontrolowaną (1)
to chyba wszystko wyjaśnia.
- 15 4
-
2021-02-03 15:50
Nie wiem co jest z tymi ludźmi. Czytac nie umieją, myśleć, kojarzyć?
- 8 1
-
2021-02-03 14:24
Słyszałeś o rozwoju miasta do wewnątrz? (1)
Przejedź się Hallera, Marynarki Polskiej, to zobaczysz kilometry kwadratowe pustej przestrzeni, na której mogłoby być miasto.
- 23 4
-
2021-02-03 18:48
Hallera? No cóż kto odważny zlikwiduje RODosy?
Osiedla na południu to odrolniona ziemia z czasów gdzie m2 był po 2 złote.
- 8 0
-
2021-02-03 15:18
Sporo rezerwy jest na południowy wschód, ale tam rafineria...
- 2 0
-
2021-02-03 19:05
Rozbudowa na Południe (3)
To w sumie naturalny kierunek. Kuriozum polega na braku dróg o odpowiedniej przepustowości, w tym najważniejszej dla Południa Nowej Świętokrzyskiej i Nowej Małomiejskiej. W obecnym układzie nie ma możliwości zrobienia buspasów, a tylko one są w stanie udrożnić komunikację w tym obszarze. Przynajmniej na chwilę obecną, bo SKM to chyba jedynie mrzonki, nawet nie ma jej w planach i pewnie nie będzie.
- 5 3
-
2021-02-03 21:38
(2)
Szerokie arterie, święta przepustowość, wielopasmowe autostrady.
No spoko. Lata 60-te XX wieku.
Natomiast tak na szybko: nie, ponieważ o ile po takiej arterii na południu śmigać będziesz ochoczo 90km/h to korki przeniosą się na:
- drogi dojazdowe do tych autostrad,
- centrum miasta, gdzie wszyscy z tych autostrad się zjadą w jeden punkt.
Docelowo zakorkuje to też te autostrady, bo przecież korki w centrum będą się wydłużać w kierunku południa.
Buspasy ok, ale prawdziwym remedium będzie:
- system wspólnego biletu na komunikację + biletu na Park&Ride
- węzły przesiadkowe i parkingi kubaturowe (ale nie w centrum tylko na przedmieściach: np. Osowa/Kielnieńska, Kowale przy nowej PKM, Karczemki, Lipce/Św. Wojciech),
- bezwarunkowo PKM Południe,
- bezwarunkowy priorytet dla tramwajów w mieście.
Na tym ostatnim punkcie zyskał mocno np. Poznań, gdzie okazało się, ze po zrobieniu priorytetów i likwidacji sygnalizacji w ścisłym śródmieściu oszczędzono wozokilometry, bo na konkretnej linii przy zachowaniu częstotliwości wystarczył obieg np. 8 wozów zamiast 9-10. Bo tak się czasy realne przejazdów skróciły.- 10 0
-
2021-02-03 23:48
Jeśli powstaną te dwie ulice (1)
To będą one mieć po dwa pasy - czyli jeden może zostać przeznaczony na buspas, a drugi na użytek "zwykłych" pojazdów. Te zwykłe nadal będą się poruszać tylko jedną nitką, więc nie spowodują większych zatorów w centrum niż obecnie. Myślę, że wręcz przeciwnie - usprawnienie komunikacji zbiorowej poprzez buspasy z całą pewnością zachęci wiele osób do porzucenia samochodu na jej rzecz. SKM - byłoby super ale to raczej sfera marzeń.
- 2 0
-
2021-02-04 00:32
Priorytet dla tramwai? Najpierw w jakiś sposób spowodować ich bezawaryjność, bo co chwilę się psują i tworzą za sobą sznur kolejnych tramwai. Takiemu złomowi priorytet nie potrzebny. A zachęcenie do komunikacji zbiorowej można uzyskać zwiększeniem jej częstotliwości. Na cholerę mi czysty autobus, który jeździ co godzinę?
- 5 0
-
2021-02-03 13:30
(1)
kto za to ma zapłacić?
- 1 5
-
2021-02-03 13:32
My wszyscy, jednak należy potraktować to jako inwestycję.
Proponuję mniej środków na przedsięwzięcia typu sztuka nowoczesna i utrzymanie Stadionu.
Ponadto koszt budowy jednojezdniowej, dwupasmowej ulicy z chodnikiem i ścieżką rowerową jest nieporównywalnie niższy od budowy czegoś pokroju Nowej Słowackiego z barierkami i ekranami. To nie są straszne, niewyobrażalne dla pół-milionowego miasta pieniądze.
Warto też rozważyć wprowadzenie podatku katastralnego pobieranego od deweloperów, którzy chcą inwestować na obszarach gdzie nie ma dostatecznej infrastruktury. Wszak miasto będzie musiało ją potem samodzielnie zbudować i utrzymywać.
Mamy więc wówczas niekorzystną sytuację kiedy deweloper zyskuje kosztem miasta. To musi być opodatkowane.
Jednocześnie należałoby zachęcać deweloperów (ulgi) do budowania się na Dolnym Tarasie, gdzie infrastruktura jest.- 16 2
-
2021-02-03 14:24
Potrzeba (1)
Potrzeba przenieść zajezdnie tramwajowa z Nowego Portu na obrzeza miasta
- 5 1
-
2021-02-04 21:56
A Nowy Port, to niby w centrum jest?
- 0 0
-
2021-02-03 14:56
Nie potrzebujemy nocnych tramwajów.
- 9 6
-
2021-02-03 18:48
nocne tramwaje?? (2)
chyba nigdy nie mieszkałeś w pobliżu torów... hałas to tylko jeden z wielu problemów z tramwajami - poza kosztowną infrastrukturą jednego przeznaczenia, niszczeniem budynków, problemem z remontami, brakiem możliwości zmiany trasy, korkami przy awariach i konieczności budowania ogromnych wysp na skrzyżowaniach by tramwaj był w stanie zakręcić. Buspasy i autobusy elektryczne to przyszłość, a nie te żelazne klamoty.
- 7 4
-
2021-02-03 21:41
I tak i nie.
Dzienne linie kursują od 4:00 do nieco po 23:00. Zatem mamy realnie 4,5 godziny bez kursów na danej trasie na dobę.
- 1 1
-
2021-02-03 22:42
dokladnie tak tramwaje są obecnie najwiekszymi szkodnikami miasta i najbardziej kosztownymi
- 0 7
-
2021-02-05 13:11
Potrzebujemy?
Czy tylko ty potrzebujesz?....
- 0 0
-
2021-02-09 22:50
Komunikacja
No to szykuj się na obcięcie linii i redukcję kursów.Tarnow zgnoil...czas na resztę
- 0 0
-
2021-02-03 13:18
W ankiecie brakuje: komunikacja publiczna jest za wolna !!!! (6)
Czas skończyć z priorytetem dla prywatnych samochodów.
Zatoki autobusowe należy polikwidować, światła ustawić pod komunikację publiczną. Proste- 126 76
-
2021-02-03 13:25
dokładnie
priorytety w ruchu dla autobusów i tramwajów.
ciekawe czy to też miał On na myśli mówiąc "najlepsza w kraju".- 8 11
-
2021-02-03 15:51
(1)
50% korków jest przez brak zatok i przez śmieciarki stające na środku, a ty jeszcze chcesz te co są likwidować? Lisicki???
- 22 16
-
2021-02-04 09:18
50% korków jest przez 50% samochodów. Diluj z tym.
- 2 0
-
2021-02-03 17:45
brakuje też
"zbyt niska częstotliwość"
ale od kilku lat przestało mnie to interesować:)- 9 0
-
2021-02-04 06:19
Znów socjalista napalony
Poprawia jakość komunikacji to sama zacznę nią jeździć zamiast martwić się samochodem. Niestety trójmiejska komunikacja nie istnieje, a ten trup jest eksploatowany co najwyżej przez frustratow co wola socjalistyczne slogany zamiast zarobić na auto. Priorytety.... Komunikacja przyjazna ludziom zmniejsza liczbę aut a nie na odwrót
- 4 0
-
2021-02-04 10:00
W autobusach masz tristara specjalny program
Ktory w momencie jak autobus podjezdza pod sygnalizator odpala zielone swiatlo
- 0 0
-
2021-02-03 13:19
Komunukacyjny trzeci swiat (18)
Każdy chyba był za granicą i może porównać jak wygląda komunikacja miejska w każdym zachodnim mieście a w Gdańsku. Bliskość, jakość, czystość, punktualność, głośność, bezpieczeństwo.
- 69 30
-
2021-02-03 13:22
(2)
To teraz pojedź do krajów faktycznego trzeciego świata i zobacz jak wygląda tam transport publiczny o ile w ogóle jest. Nie twierdzę że jest super, ale nie ma co popadać w skrajności.
- 20 7
-
2021-02-03 14:08
Gdansk to lepiej niz Afryka (1)
Gorzej niż Ameryka południowa (duże miasta) i Azja. No faktycznie sukces. W Europie jesteśmy na szarym końcu. Mieszkańcy płacą podatki większe niż w Hamburgu a mają ofertę komunikacyjną na najniższym poziomie. Najśmieszniejsze, że jeszcze się cieszą jakaś spektakularnie otwierana drogą
- 17 15
-
2021-02-03 23:19
A byles w hamburgu kiedys? Bo ja tu siedze od xx lat i Gdansk ma o wiele czystrze autobusy i w lepszej kondycji... Nie gadaj bzdur wielki znawca pff
- 7 2
-
2021-02-03 13:32
Za granicą to ty byłeś najdalej w Kolbudach chyba. (6)
- 13 8
-
2021-02-03 15:29
Proponuję pojechać do Dublina. (5)
Tam komunikacja jest stworzona dla ludzi. Dotyczy to nie tylko autobusów miejskich ale także międzymiastowych.
- 6 3
-
2021-02-03 15:53
(4)
Dublin to zachód. Proponuję Budapeszt - zbliżony do nas kraj rozwojem i kulturowo.
- 10 4
-
2021-02-03 16:07
Irlandia to trzeci swiat w latach 90tych (1)
Wystarczyło 20 lat by zorganizowali miasta i Państwo na wzór zachodni.
- 6 3
-
2021-02-03 16:47
Ale nie mieli takich mafijno-towarzysko-urzędniczych obciążeń.
To są kumulujące się koszty instytucjonalne skutkujące zapóźnieniem. Jak wynika z wywiadu, to nawet Tarnów nas wyprzedza jakością pewnych oczywistych rozwiązań.
- 6 7
-
2021-02-03 17:39
Nie trzeba Budapesztu (1)
Wystarczy zobaczyć jak to robi Bydgoszcz, Poznań, Wrocław czy Kraków. W jakości TZ Gdańsk odstaje od polskich miast, a co tu mówić o "zachodzie".
Natomiast nie przeceniajmy GAiTu, oni tylko realizują przewozy, nie zajmują się organizacją TZ w mieście.- 10 4
-
2021-02-04 09:17
No tak, co po czystości, skoro mamy jakieś trasy z wysypiska po 60-90 min. Kto tym będzie jeździł, emeryci krajoznawczo? Jak coś trzeba zmienić, to funkcjonowanie ZTM właśnie, ale miasta na to nie stać mentalnie.
- 0 1
-
2021-02-03 13:55
Także Warszawa wystarczy za przykład.
- 10 2
-
2021-02-03 14:03
A jak poprawisz bezpieczeństwo? Zabronisz rzeszom dresiarzy z Centrum do Orunii i innych Stogów jeździć? (4)
- 10 9
-
2021-02-03 14:19
Bezpieczenstwo podrozy nie zalezy od pasażerów
Sprawdź ile w ostatnim roku było wypadków i awarii w Gdańsku. Pomysły takie jak przystanek na Przeróbce też wpływają na bezpieczeństwo podróżnych.
- 5 6
-
2021-02-03 15:48
(2)
dresiarze to pikuś !!!! Najgorsze są te menty śmierdzące zapijaczone tak zwani pasażerowie !!!!! Których kurka nie można pogonić z autobusu !!! bo to człowiek ponoć jest !!!!!
- 12 2
-
2021-02-03 17:40
Od półtora roku codziennie jeżdżę TZ (1)
i tylko raz spotkałem żula w pojeździe. Serio to nie jest wielki problem, chyba, że się w ogóle nie korzysta z TZ i wierzy w swoje wyobrażenia.
- 5 5
-
2021-02-04 02:01
To mało jeździsz. Proponuję wizytę u okulisty
- 2 3
-
2021-02-03 15:00
To chyba nie byłeś np. w Berlinie. Strach jeździć, szczególnie pod wieczór. (1)
- 10 5
-
2021-02-03 17:34
Zależy gdzie, w gdańsku też mamy miejsca, o które wieczorem lepiej nie zahaczać.
- 3 1
-
2021-02-03 13:20
W ramach restrukturyzacji trzeba zwolnić Lisickiego (8)
- 246 16
-
2021-02-03 13:30
Hehehe...
Prezydentka ze swoim Vice miałaby zwolnić ziomala? Nie ośmieszaj mnie. On tam będzie póki ta cała klika siedzi na górze.
- 39 2
-
2021-02-03 13:53
337 tysięcy rocznie miałby komuś oddać? Nie bądź naiwny (3)
Tyle zarabia na kontrakcie wg oświadczenia majątkowego z UM.
- 24 1
-
2021-02-03 14:15
Przy okazji, nie rozumiem tu czegoś (2)
Jak to jest że taki gość zarabia 3 razy więcej niż Prezydent miasta? Przecież Dulkiewicz ma w oświadczeniu podaną kwotę 162 tys. zarobków w skali roku (nie licząc dodatkowych drobnych 12 tys. z racji innej ciepłej posadki). I jeszcze jedno - taki Grzelak jako zastępca ma dwa razy więcej niż jego szefowa??? W oświadczeniu na stronie UM widnieje kwota 236 tys. jako jego zarobki.
Gdzie jest sens, gdzie logika??? Ktoś mnie oświeci o co w tym chodzi i gdzie tkwi haczyk???- 30 1
-
2021-02-03 15:54
Im większy słupsk, tym mniejszą pensja. Ale można dostać mieszkanie w promocji.
- 11 1
-
2021-02-03 15:54
On mieszkania tak łatwo nie wyrwie
Ale coś napewno przytuli
- 10 1
-
2021-02-03 15:50
Zwolnić ???? pogonić w pisdu !!!!!
- 9 0
-
2021-02-03 21:34
I rozliczyć za renomę kupno autobusów 20 mln zł drożej przez spółkę słup
ten gość dawno powinien siedzieć
- 10 0
-
2021-02-04 13:56
jego nie można zwolnić, jego trzeba wyp....ć
- 4 1
-
2021-02-03 13:20
źle zaczyna, w gadaniu Przypomina tego prezesa wodociągów z Kielc (3)
dla nas to tylko kolejna posadka którą musimy utrzymać
- 84 26
-
2021-02-03 13:36
Może wyszukaj dlaczego prezes wodociągów z Kielc tak odpowiadał pisowskiej telewizji? (1)
Wiem że tego nie zrobisz, bo dobrze wiesz dlaczego, a piszesz tak bo masz prikaz z Nowogrodzkiej. Odpowiadał tak bo niejednokrotnie pisia telewizja kłamała na temat wodociągów, przeinaczała fakty i zamieszczała słowa wyrwane z kontekstu.
- 15 15
-
2021-02-03 16:50
Ale tłumaczenie godne pisowca strzeliłeś:)
Ale trochę mało, jak na zawodowca zajmującego się reprezentowaniem firmy nie umieć wybrnąć z takiej sytuacji.
- 5 3
-
2021-02-10 17:37
Zajmie się sprzątaniem autobusów
Sugeruje, że gdańskie autobusy i tramwaje są brudne??? Inwestycje czyli wydawanie pieniędzy, należy uważać !!!
- 0 0
-
2021-02-03 13:21
bedzie w czolowce jak kieleckie wodociagi (4)
dajesz !
- 79 15
-
2021-02-03 13:37
Polecam sprawdzić w internecie o co chodzi z wodociągami, zamiast powtarzać bzdury. (3)
- 9 5
-
2021-02-03 14:27
Po co ma sprawdzac skoro i tak nie bedzie rozumial. Wymagasz od PiSowca logicznego myslenia?
- 8 12
-
2021-02-03 16:51
O to chodzi, że rzecznik się ośmieszył. Jakbyś nie czarusiował. (1)
- 4 1
-
2021-02-04 08:49
Ośmieszył, ale waszą PiSią propagandówkę
- 1 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.