- 1 Będzie 500+ dla małżeństw ze stażem? (410 opinii)
- 2 Piłeś? Nie włamuj się do auta (51 opinii)
- 3 Tak wybuchł pożar w Nowym Porcie (250 opinii)
- 4 "Bilet miejski" bez zniżek dla seniorów (153 opinie)
- 5 Wznowili drogi remont po pół roku przerwy (22 opinie)
- 6 Śmietniki będą tam, gdzie chcieli mieszkańcy (57 opinii)
Obwodnica Metropolitalna: jechaliśmy pierwszym odcinkiem
Nawierzchnia bitumiczna umożliwia przejazd Obwodnicą Metropolitalną niemal po całym 8-km odcinku Chwaszczyno - Miszewo. Stanowi on połowę pierwszego zadania OMT, które jest ukończone w ponad 72 proc. Ta część ma być gotowa w kwietniu 2025 r., a drugie zadanie we wrześniu 2025.
Budowa OMT została podzielona na dwa odcinki:
- OMT 1: Chwaszczyno-Żukowo
- OMT 2: Żukowo - Gdańsk Południe
Od początku budowy zaawansowanie prac na pierwszym odcinku znacznie wyprzedza postępy prac na drugim fragmencie. Obecnie wynosi ono 72 do 36 proc.
Nic zatem dziwnego, że w wielu miejscach pojawiła się już nawierzchnia bitumiczna.
Postanowiliśmy wykorzystać ten fakt i przejechaliśmy nieprzerwanie niemal cały 8-kilometrowy odcinek od węzła Chwaszczyno do węzła Miszewo.
Ogłoszenia.trojmiasto.pl – Domy w Chwaszczynie i Miszewie. Niedługo łatwiej będzie dojechać
Budowa pierwszego odcinka Obwodnicy Metropolitalnej realizowanego przez Budimex ma się zakończyć w kwietniu 2025 r. Wartość kontraktu to 715 mln zł.
Natomiast termin ukończenia drugiego odcinka OMT to wrzesień 2025. Za realizację wartego 826,5 mln zł zadania odpowiada konsorcjum Mirbud i Kobylarnia.
Opinie (271) ponad 20 zablokowanych
-
2024-05-17 10:42
To może warto podać kiedy przejechany odcinek będzie dostępny dla wszystkich?
- 0 0
-
2024-05-18 10:24
obwodnica metropolitalna
Co to za obwodnice które nie włączają Rumii i Redy które zamieszkują tysiące ludzi.
- 1 0
-
2024-05-18 10:47
(4)
Termin zakończenia budowy Obwodnicy Metropolitarnej jest znany. Czy w takim razie są już prowadzone prace projektowe remontu Obwodnicy Trójmiejskiej by po uruchomieniu Metropolitarnej przystąpić do budowy trzeciego pasa, który jest niezbędny? Czy Dyrekcja Dróg ocknie się i zacznie myśleć o remoncie jak ruszy metropolitarna? Pytanie jest do redaktora tego artykułu by to sprawdził i coś napisał, bo Dyrekcja na pewno sama się nie odezwie.
- 17 3
-
2024-05-19 05:18
W żadnym mieście budowa dodatkowych pasów nie zlikwidowała korków, (1)
korki przesuną się trochę dalej. Mądrzy ludzie piszą o tym prace naukowe, radzę się zapoznać chociażby z paradoksem Downsa/Thompsona.
- 2 2
-
2024-05-19 09:02
Kolejny teoretyk bez prawa jazdy
- 2 0
-
2024-05-19 09:01
Jaki tezeci pas
Skoro postawili ekrany i nowe bramownice tuż przy jezdni. Czego oczekujesz od laików.
- 1 0
-
2024-05-19 09:53
A po co ??
Trzeci pas już nie będzie potrzebny.
Ponieważ 40 % samochodów osobowych i większość samochodów ciężarowych wykonujących tranzyt s6 wjedzie na metropolitalną.
Proszę zauważyć że na obwodnicy ostatnim czasy postawili bariery dźwiękochłonne co też świadczy że trzeciego pasa po prostu nie będzie ..- 1 1
-
2024-05-18 21:42
ilu was jechalo?? ile mieliscie lat?? czy byliscie trzezw???
- 0 0
-
2024-05-19 08:59
A jak lenie z Mirbudu i Kobylarni?
Mam nadzieję że nałożą na nich kary umowne za niedotrzymanie terminu. Jeżdżę codziennie i mimo, że do 20:00 jest widno jak w dzień to od 16:00 zero prac. Lenistwo jak za komuny!!!
- 11 3
-
2024-05-19 13:37
ilu was jechało???
- 0 0
-
2024-05-21 19:49
Uruchomcie już ten fragment jak tylko będzie kozna
Mieszkańcy Chwaszczyna nie mogą się doczekać. W końcu koniec gigantycznych korków przed rondem
- 2 0
-
2024-05-23 19:57
Mieszkancy
Mieszkańcy pobliskich zabudować kupując dom swoich marzeń nie spodziewali się że będą mieli drogę szybkiego ruchu:))
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.