• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Obwodnica: prace w najbliższych dniach

neo
4 października 2022 (artykuł sprzed 1 roku) 
Opinie (179)
aktualizacja: godz. 11:39 (5 października 2022)

Udało się w terminie zakończyć najbardziej uciążliwe dla mieszkańców Trójmiasta prace na Obwodnicy Trójmiasta na węźle Wielki KackMapka. W najbliższych dniach kierowców miały czekać kolejne, mniejsze utrudnienia, ale harmonogram właśnie się zmienił. Obwodnica będzie zwężona także w poniedziałek.



Czy w ostatnich tygodniach unikasz jazdy obwodnicą?

Aktualizacja, 5 października, godz. 11:38:
Nowy harmonogram prac na obwodnicy:

  • 5-6.10 Zawężenie jezdni w kierunku Gdyni do jednego pasa - zamknięcie lewego pasa ruchu w związku z montażem barier w pasie dzielącym na odc. od km 321+490 do km 321+640. W związku z powyższym utrudnienia będą występowały od godz. 20:00 w dniu 05.10 do godz. 5:00 w dniu 6.10, a ruch odbywać się będzie tylko jednym pasem (prawym).
  • 6-7.10 Zawężenie jezdni w kierunku Gdańska do jednego pasa - zamknięcie prawego pasa ruchu w związku wykonywaniem wpustów kanalizacji deszczowej 321+550 - 321+730, demontażem barier tymczasowych na odc. od km 321+000 do km 321+630. W związku z powyższym utrudnienia będą występowały od godz. 19:00 w dniu 06.10 do godz. 5:00 w dniu 07.10, a ruch odbywać się będzie tylko jednym pasem (lewym).
  • 8.10.2022 r. od godz. 12:00 - do godz. 08:00 9.10.2022 r. zamknięcie łącznic relacji Gdańsk - ul. Nowowiczlińska oraz ul. Nowowiczlińska - Gdynia Chylonia/Szczecin;
  • od. godz. 20:00 8.10.2022 r. do godz. 04:00 9.10.2022 r. wprowadzenie ruchu wahadłowego w ciągu ulicy Nowowiczlińskiej;
  • 10.10.2022 r. w godz. 10:00 do 14:00 zawężenie Obwodnicy Trójmiasta do jednego pasa ruchu w kierunku Łodzi.

***

Przypomnijmy: od piątku trwały duże utrudnienia związane z budową Trasy Kaszubskiej, ale też prowadzonych jednocześnie remontów w Sopocie i Gdyni. Kierowcy stanęli w wielokilometrowych korkach, nie tylko na obwodnicy. Ze względu na inne remonty i zmiany w ruchu nieprzejezdne były praktycznie wszystkie główne drogi oraz dojazdy do nich, zwłaszcza w czasie piątkowego szczytu komunikacyjnego.

Czytaj więcej: 4 powody armagedonu na drogach.

Na szczęście, mimo nie do końca sprzyjających warunków atmosferycznych, prace udało się zakończyć w terminie. Pracujące 24 godziny na doby ekipy ułożyły i zwalcowały nawierzchnię.

Od wtorkowego poranka obwodnica nie jest już zwężona, ale od godz. 20:00 znowu przejezdny będzie tylko jeden pas. Przestawianie barier potrwa jednak tylko do godz. 5 rano w środę, 5.10.2022 r. Przed porannym szczytem droga znowu będzie udrożniona.

Utrudnienia w nocy z wtorku na środę:

  • 4.10.2022 godz. 20 - 5.10.2022 godz. 5 - zwężenie na węźle Wielki Kack

Kolejne utrudnienia na obwodnicy w weekend



Tymczasowa organizacja będzie też w weekend.

W sobotę, 8.10.2022 r., od godz. 12:00 do niedzieli, 9.10.2022 r., do godz. 8:00. Wtedy planowane jest zamknięcie łącznic relacji z Gdańska/Łodzi na ul. Nowowiczlińską oraz z ul. Nowowiczlińską w kierunku Gdyni Chyloni/Szczecina. W nocy z soboty na niedzielę (8/9.10.2022 r.) planowane jest też wprowadzenie ruchu wahadłowego w ciągu ulicy Nowowiczlińskiej w godz. 20:00 - 04:00.

- Zastrzegamy, że harmonogram prac jest uzależniony od warunków atmosferycznych i może ulec zmianie - podkreślają drogowcy.
Utrudnienia w weekend:

  • 8.10.2022 r. od godz. 12:00 do 9.10.2022 r. do godz. 8:00 - zamknięcie łącznic relacji z Gdańska/Łodzi na ul. Nowowiczlińską oraz z ul. Nowowiczlińską w kierunku Gdyni Chyloni/Szczecina
  • 8/9.10.2022 r. godz. 20:00 - 04:00 - ruch wahadłowy na ul. Nowowiczlińskiej.
13:59 5 PAźDZIERNIKA 22

Zwężenie obwodnicy w nocy i kolejnych dniach (9 opinii)

W związku z bieżącymi pracami na Obwodnicy Trójmiasta w rejonie węzła Gdynia Wielki Kack wieczorem i w nocy w dniach 5-7 października 2022 r.

1. Zawężenie jezdni lewej S6 (ZOT relacja Gdańsk - Szczecin) do jednego pasa - zamknięcie lewego pasa ruchu w związku z montażem barier w pasie dzielącym na odc. od km 321+490 do km 321+640.

W związku z powyższym utrudnienia będą występowały na odc. od km 321+450 do km 321+800 od godz. 20:00 w dniu 05.10.2022 r. do 5:00 w dniu 6.10.2022 r., a ruch odbywać się będzie tylko jednym pasem (prawym).

2. Zawężenie jezdni prawej S6 (ZOT relacja Szczecin - Gdańsk) do jednego pasa - zamknięcie prawego pasa ruchu w związku wykonywaniem wpustów kanalizacji deszczowej 321+550 – 321+730, demontażem barier tymczasowych na odc. od km 321+000 do km 321+630.

W związku z powyższym utrudnienia będą występowały na odc. od km 320+850 do km 321+800 od godz. 19:00 w dniu 06.10.2022 r. do godz. 5:00 w dniu 07.010.2022 r., a ruch odbywać się będzie tylko jednym pasem (lewym).

Zobacz więcej
W związku z bieżącymi pracami na Obwodnicy Trójmiasta w rejonie węzła Gdynia Wielki Kack wieczorem i w nocy w dniach 5-7 października 2022 r.

1. Zawężenie jezdni lewej S6 (ZOT relacja Gdańsk - Szczecin) do jednego pasa - zamknięcie lewego pasa ruchu w związku z montażem barier w pasie dzielącym na odc. od km 321+490 do km 321+640.

W związku z powyższym utrudnienia będą występowały na odc. od km 321+450 do km 321+800 od godz. 20:00 w dniu 05.10.2022 r. do 5:00 w dniu 6.10.2022 r., a ruch odbywać się będzie tylko jednym pasem (prawym).

2. Zawężenie jezdni prawej S6 (ZOT relacja Szczecin - Gdańsk) do jednego pasa - zamknięcie prawego pasa ruchu w związku wykonywaniem wpustów kanalizacji deszczowej 321+550 – 321+730, demontażem barier tymczasowych na odc. od km 321+000 do km 321+630.

W związku z powyższym utrudnienia będą występowały na odc. od km 320+850 do km 321+800 od godz. 19:00 w dniu 06.10.2022 r. do godz. 5:00 w dniu 07.010.2022 r., a ruch odbywać się będzie tylko jednym pasem (lewym).

Zobacz więcej
neo

Miejsca

Opinie (179) 1 zablokowana

Wszystkie opinie

  • (4)

    Niebywałe! Czyżby wreszcie zrozumieli ze od tego są weekendy i noce?

    • 24 6

    • (2)

      Oni pracują.
      Ty nie

      • 7 5

      • (1)

        O co chodzi ziom? Gość zauważył coś bardzo sensownego. Czemu od razu wrzucasz? W innych krajach to takie oczywiste - na kluczowych odcinkach pracuje się w nocy bardzo dużymi ekopami, żeby skończyć szybciej. U nas - 7-15 i fajrant i w D z wami!

        • 8 2

        • Ok
          Zią
          Też trochę jeździłem tu i ówdzie, w rajchu zamykają na kilka kilometrów pas ruchu na autostradzie i nara

          • 4 2

    • ?

      naprawdę? a ty pracujesz w weekendy i nocami? nie wiem skąd takie myślenie - w nocy się śpi a w weekend odpoczywa.

      • 0 0

  • Wow (3)

    Wygląda fantastycznie, będę tamtędy ciął z 200+ zawsze, bo kończę pracę w nocy i będzie puściutko

    • 3 24

    • (1)

      Też mam VW B5 i potwierdzam, że spokojnie tyle leci i pali 5 na sto.
      Pozdro

      • 7 0

      • Mój nawet

        4.8. Chyba powinieneś zregenerować wtryski.

        • 0 1

    • szerokości!

      • 2 2

  • (12)

    I ok
    Dobrze robią chłopaki, leci dobry przekaz.
    Dzięki za dobrą i ciężka robotę pomimo hejtu.
    Ja akurat jak widzę utrudnienia to wsiadam na rower i jest super, jakieś ciastko po drodze, kawka i chce się żyć.
    Polecam każdemu choć wiem, że każdy w tym korku wiezie babcie do szpitala, bułki do biedry, serce do przeszczepu itd. no i w kazdym osobowym są minimum 4 osoby.

    • 26 30

    • I leki dla ciebie (8)

      • 11 5

      • (7)

        No właśnie miały być, ale jako że jesteś bardziej pilnym przypadkiem to dali tobie.

        • 3 3

        • I dali ci przepustke ze srebrzyska? (6)

          • 4 2

          • (5)

            Mi tak, ale pamiętam, że tobie odmówili.
            Akurat wtedy dowodziłes jako Napoleon wojskami pod Waterloo.

            • 5 1

            • Przeciez jestem u ciebie w domu w drugim pokoju synku, zgrywus z ciebie, a teraz do lekcji marsz (4)

              • 2 3

              • (3)

                Tylko tato nie kładź mnie do snu.
                Zły dotyk boki całe życie

                • 1 1

              • Ale grubo... ja pasuje (2)

                Ale miło Cie poznać :)

                • 3 0

              • Wzajemnie
                Trzymaj się
                Pzdr

                • 2 1

              • To jest Prankster. Zawsze odpowie.
                A jak go zapędzisz w kozi róg - to zacznie się podszywać. Taki typowy świński troll.

                • 0 0

    • Ja w takim korku utknąłem raz.
      Tego samego dnia kupiłem bilet metropolitarny i teraz o korkach tylko czytam w necie.
      Żal pracujących za kierownicą, pozostałych nie. 80% wozi kanapki do pracy.

      • 0 2

    • Pracujący lud:)

      Za robotę dzięki ale co do rowerka, ciastka i serca do przeszczepu to nie pomyślałeś że może po prostu jadą do/z lub w pracy. Praca mówi Ci to coś?

      • 0 0

    • pozdrawiam z brajton

      • 0 0

  • pytanie (7)

    czy tylko mam wrażenie, czy jadąc od strony Gdańska nie ma bezpośredniego zjazdu na Chwaszczyno?

    • 4 17

    • Tak
      Tylko ty

      • 13 1

    • Jest ślimak.

      • 0 0

    • ok jest ślimak (4)

      a teraz drugie pytanie - czy jak ktoś jadąc od strony gdyni bedzie chciał skrecić w prawo na pustki cisowskie / szczecin to bedzie musiał stać w korku w prawo na dabrowe? bo tam sa korki od kilkunastu lat czego ślepia eko gryzoni nie zauważyły bo nie istnieje żadna rozbudowa skrzyzowania na dabrowie od kilkudziesieciu lat. no tak - ale przeciez eko solarne pajace wymysliły start stop - to i postac można.

      • 5 0

      • (2)

        tak. Na węźle nie ma wjazdu. Trzeba jechać przez Nowowiczlińską.

        • 2 0

        • zatem gratulacje dla projektantów i mądrych jak zawsze urzędników (1)

          ciekawe czy którys z powyzszych był tam kiedyś o 8 rano i o 16:30

          • 3 0

          • nie, nie byliśmy

            bierzemy tylko kase i nie uzywamy mózgu

            • 2 0

      • To jest kpina

        Może by chociaż wybudowali dodatkowy pas aby nie stać w tym samym korku co na Dąbrowę.
        Ale to trzeba pomyśleć a z tym to ci idioci sobie nie radzą.

        • 0 0

  • "Jednak w najbliższych dniach kierowców czekają kolejne, ale już mniejsze utrudnienia" (37)

    Przy tym zamiłowaniu rodaków do osiedlania się poza wszelką cywilizacją i posiadania prawie 2x tyle pojazdów na 1000 osób, co np. w radykalnie większym Berlinie, to utrudnienia będą wieczne. Kierowca kierowcy kierowcą...

    • 84 171

    • (24)

      Masz jakiś pomysł na osiedlenie w tzw. centrum? Pomijając ograniczoną powierzchnię zabudowy, ceny itd.
      Czy po prostu mieszkasz w kwadracie po babci czy tam z mamą, albo z mamą i babcia i żyjesz z ich emerytur.

      • 58 17

      • Marudzisz, ofert nie brakuje (22)

        Wymówki za to zawsze są. Jak Nowe Orłowo było po 8-kę, ludzie dawali 6+ za jakieś Wiczlina bez żadnej infry. Pozostaje pogratulować planowania i zamiłowania do stania w korkach. Ale tym lepiej, mniejsza konkurencja.

        • 20 39

        • (14)

          Zgaduje, że jak każdy kto tutaj piszesz jesteś młodym milionerem z ekskluzywnym loftem, domem z widokiem na zatokę. Pracujesz w sumie zdalnie, hobbystycznie, bo w wieku 30 lat w sumie już byś nie musiał. W garażu dwie fury elektryk i jakiś klasyk V8.
          Bo to w sumie racja te 2 koła różnicy na M2 to ludziom sukcesu nie robi różnicy. No i każdy marzy o życiu w tzw. Centrum no i każdy z tych obrzeży jeździ do pracy do centrum bo to Zagłębie dobrze płatnej pracy, zwłaszcza w Gdyni

          • 55 9

          • Tylko uważaj, bo Pan Prezydent Łucyk... (7)

            ... likwiduje parkingi w centrum i chce żeby mieszkańcy parkowali na tzw. parkingach buforowych 3-4 km oddalone od centrum, (tylko jakimś trafem tych parkingów nie wybudował)!... więc to żadna teraz przyjemność przeprowadzać się do centrum

            • 28 8

            • (1)

              Racja, ale ja nawet o tym nie marzę.
              Wolę przestrzeń i spokój

              • 9 6

              • Poczekaj na -20 stopi i śnieg do kolan, a tu trzeba jechać i piaskarki nie widać.

                • 4 2

            • (4)

              Jak mieszkasz w centrum, to po co chcesz do niego jechać samochodem

              • 6 3

              • Zgadza się (1)

                Zabronić posiadania samochodów mieszkańcom centrum

                • 0 5

              • Lecz się.

                • 0 0

              • A ty samochodem przyjeżdżasz do domu? (1)

                samochodem jeździsz po większe zakupy? jeździsz samochodem do lekarza czy przychodni? odwozisz dzieci do żłobka czy przedszkola?

                • 0 3

              • No nie, bo nie ma gdzie zaparkować.

                Musiałbym januszować gdzieś na trawniku pod przedszkolem i lekarzem, a że spaliłbym się chyba ze wstydu, jadę komunikacją, lub rowerem, a dzieci prowadzam na piechotę...

                • 4 0

          • Czy Ty w życiu widzisz tylko skrajności? (5)

            Bo wiesz, między żyjącymi od pierwszego do pierwszego a multimilionerami jest multum ludzi. Tak, takich którym 2k na metrze nie robiło różnicy. Proste zadanie z matematyki - pomnóż 2 tysiące razy 100 metrów. I porównaj to, co Ci wyjdzie z kosztem zakupu i utrzymania powiedzmy 2 pojazdów (w okolicach centrum wystarczy jeden na rodzinę, na peryferiach jeden dla każdego dorosłego członka rodziny). I tak przez kilkanaście lub kilkadziesiąt lat, kilka wymian tych pojazdów.

            • 9 12

            • (3)

              Ok
              200k
              Tylko nie sądzę by tak było obecnie... I nie pisz jak było kiedyś bo kiedyś niektórym dawali za darmo nawet wille.
              Dlaczego zakładasz, że każdy poza tym ekskluzywnym gdyńskim centrum, co już brzmi śmiesznie, potrzebuje dwa samochody. Stać mnie, ale z pewnością nie chciałbym mieszkać w tym gdyńskim centrum.

              • 5 6

              • A coś się tak do tego śródmieścia przyczepił? (1)

                Mało to w Trójmieście miejsc dobrze skomunikowanych, gdzie do pracy można iść wręcz piechotą?

                • 6 6

              • No to śmiało z Pustek Cisowskich do Gdańskiej Stoczni Remontowej pieszo. Czas START.

                • 2 4

              • to w Gdyni jest jakieś centrum ?

                Gdynia to port i stocznia, reszta to przybudówka która powstała na tle tego i teraz o zgrozo wpycha się na tereny tych podmiotów, dzięki którym de facto nadal nie jest wioską rybacką pokroju Wejherowa albo Darłowa.

                • 9 6

            • Twój wybór więc nie płacz.

              A musisz mieć od razu 100 m2 na kredyt i dwa lub trzy samochody? Z tego są same kłopoty i większe opłaty od m2.

              • 5 0

        • Dziekuje za Nowe Orlowo. Jak by mieszkac na deptaku wsrod turystow. Cale lato zmarnowane.

          • 10 9

        • (2)

          Nowe Orłowo developera Invest Komfort? 8k ?
          Chyba za metr w piwnicy.
          To najdroższy developer w 3miescie.
          Tam bez miliona w ogóle nie zaczynaj rozmowy. Jedna z ich najtańszych propozycji to Komondorskie Wzgorze na Oksywiu za ok 6k za metr ale 15 lat temu. W Redlowie budowali za 8-9 za metr i to 10 lat temu a ty z Orłowem wystrzeliłeś. Proszę nie rozśmieszaj ludzi

          • 16 6

          • Chcesz wgląd w akt notarialny czy co? (1)

            To, że po drodze podrożało mi nie przeszkadza. A o ile podrożało w międzyczasie to 6k zza obwodnicy? No właśnie...

            • 6 5

            • Jak poprawisz sobie poczucie własnej wartości to wysyłaj. Napisz tylko kiedy kupiłeś i jak duże. Bo jak kupiłeś 200m2 to może i 8k za metr wyszło w pierwszym oddanym przez nich budynku. Na peryferiach też można było znaleźć dobre ceny i dziś takie mieszkania są o 80% droższe od pierwotnej ceny. Zauwaz tylko że większość ludzi kupuje mieszkanie ok50m2 a w takim przypadku cena za metr jest najwyższa. Na stronie Invest Komfort dzis cena za 2 pokoje to 1,5M.
              2 lata temu sprzedawalem mieszkanie w Chyloni, w 50 letnim spółdzielczym budynku. 7k za metr. Cena jedna z niższych w Gdyni Mieszkanie kupilo młode małżeństwo, wykształcone, rozpoczynające wspólne życie. Nie posiadali jeszcze auta. Dla nich mieszkanie idealne bo SKM rzut beretem, więc dość mądrze kupili. Wg Twojej logiki. Rozmawiajmy o tym co jest teraz a nie 10 czy 15 lat temu, bo wówczas 2k więcej za metr to była kwota nie do zdobycia dla wielu młodych ludzi chcących być na swoim a nie mających bogatego tatusia. Średnia cena za metr to było 5k. Jeśli dla Ciebie 40% więcej to niewiele to nie mamy co dyskutować.
              Z drugiej strony ciesz się ze ludzie nie rzucili się na te twoje Nowe Orłowo bo byś nie dostał dobrej ceny i teraz byś stał w korku ;)

              • 11 5

        • (1)

          Mieszkania na Nowym Orłowie zaczynały się od ponad 10 tys za m2, a mieszkania na Wiczlinie i Sokółce można bylo kupić poniżej 4,6 tys zł/m2 i mieściły się one w limicie kwoty za m2 w programie MDM

          • 10 4

          • W pierwszym przypadku przestrzeliłeś o kilkadziesiąt procent, w drugim podałeś poddasza ze skosami ;)

            Cofnijmy się od tego momentu o 4 lata. Reda, deweloper, ślepa kuchnia, 2400. Pustki Cisowskie, wielka płyta, 2000. Morska okolice Jyska, 1800. Pierwsza zeszła oczywiście Reda... Ludzie mają poważne problemy z długofalowym planowaniem i zamiłowanie do stania w korkach.

            • 3 1

        • jak Nowe Orłowo było po 8-kę to ja miałem wtedy 20 lat i zarabiałem 2k

          w tym momencie z wypłaty 6k nie stać mnie na mieszkanie 38m2 za 30k za metr

          • 8 4

      • pierdzielenie, też wprowadzilem sie do centrum, zakupiłem mieszkanie kilka lat temu

        tak, za 90m2 zabuliłem więcej niż za 120m2 na obrzeżach, ale za to wszędzie mam dosłownie 'z buta' w 5-15min maksymalnie i to sobie cenię (sklepy, usługi, urząd miasta, nad morze, na dworzec pkp).

        • 9 9

    • (3)

      Do Berlina porównujesz? Tylko tam jest jedna rzecz, która determinuje całą komunikację... metro. Dziękuje, dobranoc.

      • 16 8

      • W Warszawie też masz metro, i co? Spowodowało spadek liczby pojazdów o połowę? (2)

        Każda wymówka jest dobra. Matro notabene to taki sam pojazd szynowy jak i SKM.

        • 9 10

        • To SKM też jeździ co 3 minuty? (1)

          Widocznie coś mi umknęło

          • 4 4

          • Co 8. Warszawa Centrum co 6. O tej samej godzinie z Alexanderplatz (bardziej centralnie się nie da) co 4.

            Jeśli te różnice to jest dealbreaker (więcej czasu zajmuje znalezienie miejsca do parkowania), to nie mam pytań.

            • 3 0

    • Tak to prawda ale prawda jest taka że połowa z tych aut w cepiku (1)

      Z której powstała ta statystyka to syreny, Warszawy duże fiaty, maluchy, żuki .... Tak więc weź i nie powtarzaj nieprawdziwych informacji. Tyle jest aut ile aktualnie opłaconych ubezpieczeń OC lub aktualnych przeglądów... I wtedy okazuje się że aut jest mniej niż w Berlinie

      • 7 5

      • Akurat ta statystyka była po opłaconych OC

        Przecież te dane są publiczne, tak trudno sprawdzić?

        • 3 0

    • Smerf Maruda

      ;-)

      • 4 1

    • hmm...

      Porównanie Trójmiasta z Berlinem, to jak porównanie krzesła z krzesłem elektrycznym..

      • 9 5

    • W Berlinie masz metro, które jest jedynym skutecznym rozwiązaniem dla dużych aglomeracji.

      • 4 4

    • Czemu akurat Berlin? (1)

      Jak czerpać to z najlepszych wzorców, Pyongyang - ponad 3 razy większy od Berlina, ale samochodów mniej niż na parkingu pod Biedronką. Tam nie ma miejsca na głupoty takie jak osiedlanie się gdzie chcesz czy posiadanie pojazdów.

      • 5 4

      • Bo jak się poda miasto o ludności Gdyni, to zawsze jest lament, że Gdynia rozległa i musi mieć więcej.

        Berlin jest jedną z najbardziej ekstensywnych stolic europejskich w kraju wielbiącym motoryzację, więc bardziej korzystnego przykładu ze świecą szukać... Wyciąganie hiszpańskich czy austriackich miast 150-400k byłoby już mocno nieetyczne.

        • 3 0

    • czlowieku obwodnica była robiona 45 lat temu

      od tego czasu tak najwazniejszej dla kilku miast i zawalonej nitki nie poszerzano... co ty chcesz porownywac - niemiecki porzadek z polskim partactwem i amatorką?

      • 0 1

  • w Sopocie tam ze czterech ludzi może pracuje (3)

    jedna koparka jeździ, a korek na pół Trójmiasta. Wiadomo MTM.

    • 63 5

    • (1)

      To się nazywa postęp, automatyzacja pracy.
      Kiedyś rowy kopało 100 ludzi teraz koparka i operator
      Witamy w 2022

      • 6 4

      • w Sopocie postep?

        - to sie ubawilam

        • 1 0

    • Na Chwaszczyńskiej kolejnych czterech i druga koparka, tak się będą bujać do wiosny. A tu mają rozgrzebany dłuższy odcinek.

      • 1 0

  • (1)

    Umęczeni- serial Polaqua, Sezon 2
    Odcinek 1437 już w ten weekend. Zapraszamy

    • 43 4

    • Zacznij żyć prawdziwym życiem, a nie serialami

      • 1 10

  • Opinia wyróżniona

    No i dobrze... (13)

    Niech za jednym zamachem poasfaltują co muszą. I będzie po kłopocie. Oby... W każdym razie, świat się nie zawalił jak widać.

    • 131 40

    • (12)

      Racja
      Ale widać, że większość obecnie jest oderwana od rzeczywistości i myśli, że drogi się budują same, wystarczy pomazać paluchem po telefonie w jakiejś aplikacji.
      W sumie i tak z takim zidioceniem społeczeństwa musi nastąpić jakiś przewrot i reset

      • 28 13

      • (11)

        Wydaje mi się że jednak dałoby się to lepiej rozplanować. Na dodatek często nic się nie dzieje na zamkniętych odcinkach a pracowników można policzyć na palcach jednej ręki. Całe Trójmiasto jest zakorkowane przez te ich roboty a Karwiny to totalna porażka. Jakby budowa węzła to było za mało to musieli jeszcze rozkopać wszystkie pobliskie drogi. Ludzie z Karwin do Chwaszczyna dwie godziny jeżdżą, a obwodnica od miesiąca stoi praktycznie codziennie.

        • 35 7

        • Nie zgodze sie. Tempo slabe. Ale pravownicy pracuja (2)

          • 5 16

          • Tylko trochę za wolno (1)

            • 4 1

            • Tylko trochę

              • 1 1

        • (7)

          Na tym można dyskutować długo.
          Ale jakbym miał dwie godziny jechać z Karwiny do chwaszczyna dwie godziny to bym pojechał rowerem, nie oszukujemy się, większość może jechać rowerem. Nie każdy wiezie nerkę do przeszczepu, części do reaktora jądrowego, który ma awarie itd.

          • 8 23

          • (1)

            Co prawda nie jeżdżę na chwaszczyno, ale jakbym miał tak jak teraz dziennie robic po ok150km. Ciężko byłoby z rowerem.

            • 13 1

            • Cyt. "na chwaszczyno"

              • 0 0

          • (2)

            Po czym wnioskujesz że większość może poruszać się rowerem? Masz jakies wyliczenia statystyczne?
            Może nie wozimy nerki do przeszczepu ale codziennie wozimy tysiące towarów do sklepów, warsztatów, lokali gastronomicznych, fabryk itp. Nie mamy innej drogi. Ktoś to wszystko musi przewieść z portu dalej po całym kraju i Europie. No chyba że pomożesz? Rowerkiem z przyczepką

            • 21 4

            • rower cargo wspomagany elektrycznie poradzi sobie z ładunkiem do 800 km (1)

              w ten sposób rozwiązując problem tzw. "ostatniej mili". Przypuszczalnie 80% osób tworzących korki mogłaby się z powodzeniem przesiąść na rower lub rower wspomagany elektrycznie. Szacunki wskazują, że gdyby 10% kierowców wybrałoby mniej terenochłonny środek transportu, układ drogowy miasta poradziłby sobie z występującym obecnie powszechnie nadmiarem samochodów, z powodu którego cierpią wszyscy.

              • 2 6

              • No proszę, Prezydent Łucyk tutaj zaczął

                ... firmować swoje "pomysły" na Gdynię. Gratuluję zapału i przebojowości

                • 2 1

          • Nie każdego stać na zakup rowerów dla całej rodziny (1)

            • 1 2

            • genialna teza

              chyba prawdziwsza jest teza że nie każdego stać na paliwo służące zapewnieniu dojazdu do pracy samochodem dla wszystkich członków rodziny.

              • 2 3

  • Nawet w Ameryce takiej nie ma (3)

    Bo by chyba ze wstydu się zjarali

    • 7 4

    • Byłeś tam kiedyś?
      Czy znasz kogoś kto był?

      • 0 0

    • U mnie w Oklahoma (1)

      To się nazywa rozjazdówka na dzielnice, a nie jakaś obwodnica.

      • 1 0

      • A po tym azbeście wszystko ok?

        • 0 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane