• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Oceń gdańską komunikację miejską

Maciej Korolczuk
20 listopada 2017 (artykuł sprzed 6 lat) 
Ankieta, w której można ocenić gdańską komunikację miejską jest dostępna w internecie do 4 grudnia. Ankieta, w której można ocenić gdańską komunikację miejską jest dostępna w internecie do 4 grudnia.

Pasażerowie gdańskich autobusów i tramwajów mogą je ocenić w ankiecie Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku. Celem badania jest poprawa funkcjonowania transportu publicznego szczególnie w obszarach wskazanych przez ankietowanych.



Jak często zgadzasz się na udział w anonimowych badaniach ankietowych?

- Pytamy między innymi o powody korzystania z komunikacji miejskiej, o elementy podróży związane z przejazdem autobusami oraz tramwajami wraz z uwzględnieniem charakterystyki tych środków transportu, o kanały sprzedaży biletów, kontrolę biletów czy połączenia między dzielnicami - mówi Sebastian Zomkowski, z-ca dyrektora ds. przewozów ZTM w Gdańsku.
Dodaje, że wyniki wpływają na zmiany w rozkładzie jazdy

- Analiza zeszłorocznych i jeszcze starszych ankiet wskazywała nam obszary, które wymagały większej uwagi i zdecydowanej poprawy. W efekcie mogliśmy np. polepszyć ofertę komunikacyjną w wybranych dzielnicach czy dostosować rozkłady jazdy do faktycznego zapotrzebowania.
Czytaj też: Bilety komunikacji zawsze pod ręką

Badanie jest anonimowe, a samo wypełnienie ankiety zajmie zaledwie kilka minut. Pasażerowie są pytani m.in. o to, jak często korzystają z komunikacji miejskiej, dlaczego z niej korzystają, a także gdzie zaopatrują się w bilety.

Zobacz też: Porównanie cen biletów w metropoliach

Przy okazji padają też pytania o ocenę pracy kontrolerów, a także o kierunki, w jakich pasażerowie przemieszczają się po mieście.

Ankieta jest dostępna do 4 grudnia na stronie internetowej ZTM.
Wypełnienie ankiety składającej się z kilkunastu prostych pytań zajmuje kilka minut. Wypełnienie ankiety składającej się z kilkunastu prostych pytań zajmuje kilka minut.

Opinie (243) 4 zablokowane

  • MASAKRA (1)

    A to ja widziałam panią motornicza jak rozmawiała na tel przez skypa ze swoim panem:DDDD podzielnosc uwagi ma:)haha

    • 6 3

    • A Ty nie masz co robić tylko podsluchiwac i chyba jesteś lesba, że podgladalas ja

      • 0 2

  • jak jest komuniacja w Trójmieście

    Ponad dwa razy droższa niż w Warszawie...
    O czterokrotnie niższym zakresie usług...

    • 13 1

  • Tylko w Gdańsku (2)

    motorniczy potrafi pomylić trase, wjechać na nieczyny tor i wycofując się jadąc jak sxaleniec wykoleić tramwaj

    • 12 2

    • A wiesz że cofajac jedziesz z prędkością do max 15 na godzinę. Chyba ubarwiasz sytuację kolego

      • 0 2

    • A Ty taki nieskazitelny cacy Jesteś?! Nigdy w pracy nie popełniłeś błędu? Nie bo Ty jesteś przecież perfecto

      • 1 0

  • Juz do komunikacji nie wroce

    Trasa Zakoniczyn - srodmiescie.
    Kiedys tramwaj na chelm i autobus 25 min.
    Obecnie tramwaj bez priorytetu "zielonego swiatla" ma dowalony przystanek forum,mase swiatel i jak pasazer jadac z pracy do domu czeka 15 min na "wezle przesiadkowym".
    Generalnie jak sie nie posypie tramwaj na lini i autobus bez buspasow nie utknie na swietokrzysiej to czas 45min(srodmiescie-zakoniczyn).
    Autem 25min.
    Rowerem 25do35.zdrowiej i taniej.
    Przy okazji brak zwrotow za zakupione bilety w momencie awarii jednorazowych i miesiecznych.
    Ztm=monopolista.

    • 23 0

  • taryfy i trasy tak kształtowane aby wyciągnąć więcej kasy

    wymuszanie przesiadek bez punktualności i synchronizacji...
    likwidacja potrzebnych linii bez alternatywy
    brak bezpośrednich połaczeń odległych dzielnic
    brak obsługi lotniska miedzy 22 a 6 rano (sic!)
    eksperymenty bez nadzoru (przystanki wiedeńskie) i konsekwencji
    ....

    • 14 0

  • Motorniczy wychodzi co przystanek

    i ręcznie zamyka drzwi, przecież to komedia i jeszcze tłumaczy ludzią, że tak mu kazali

    • 12 0

  • Renoma wypisuje

    kary ludzi posiadającym bilet, a ZTM nie potrafi rozwiązać sprawy z firmą którą zatrudnia

    • 8 0

  • ZTM nie odpowiada na pisma (2)

    i skargi pasażerów, totalnie olewają sprawy

    • 15 2

    • kontakt telefoniczny

      to juz w ogole buta i arogancja. jak sie zepsuly tramwaje na armii krajowej uslyszalem poradę" to niech Pan sobie przejdzie na Kartuską !..."
      Pozdrowienia dla pracowników którzy muszą slychać obelg klientów z winy kadry menegelskiej :)

      • 4 0

    • I bardzo dobrze. Jeszcze za te bezpodstawne skargi powinni pasazerow obtaczać kosztami. Piszecie takie bajki że wstyd nie myśląc iż jest monitoring!!! Sami jesteście chamscy a w skardze winę zwalacie na kierowcę bo trzeba ułatwić bajkę . Jeżeli wiadomo , że opóźniony jest autobus bo są korki czy awaria a wy piszecie o to czemu nie przyjechał czy też, że jak on mógł opóźniony przyjechać. Nie mając zielonego pojęcia, że kierowca jest nie winny tego. Ale wasze ego nie pozwala przyznać, że nie macie racji. Brawo ZTM jeszcze wprowadzić kary za bezsensowne i nieuzasadnione skargi to się odechce pisać 99% bajkopisarzom

      • 1 1

  • (1)

    Jest dramatycznie, nie panują nad sytuacja. Na 122 poza drastycznymi spóźnieniami, hamami co pracują za karę chyba to jeszcze jeżdżą starym zniszczonym sprzętem, wszystko co chwile spóźnione w 210 ogrzewanie jest wyłączone, i weź tu jedz tym

    • 6 3

    • Cham wyczuje chama proste☺

      • 1 0

  • Beznadzieja!

    Przeniosłem się z Warszawy do Gdańska, masakra z komunikacją w tym mieście, mniejsze miasta mają lepszą i pewniejszą komunikacje miejską. Wywalić urzędasów i połączyć całość w jedno "trójmiasto", w jedną wspólną komunikacją, jak w Warszawie.

    • 13 3

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane