- 1 Będzie 500+ dla małżeństw ze stażem? (458 opinii)
- 2 Szybko odzyskali skradzione auto (53 opinie)
- 3 "Bilet miejski" bez zniżek dla seniorów (196 opinii)
- 4 Tak wybuchł pożar w Nowym Porcie (281 opinii)
- 5 Karne kupony za niewłaściwe parkowanie (173 opinie)
- 6 Wznowili drogi remont po pół roku przerwy (67 opinii)
Oceń komunikację miejską w Gdańsku. Jest ankieta
Jaką ocenę wystawiasz gdańskiej komunikacji miejskiej? Możesz to zrobić w rozpoczętej w środę, 7 grudnia, ankiecie. To pierwsze takie badanie opinii mieszkańców po przerwie spowodowanej pandemią. Wyniki posłużą urzędnikom do zmian w ofercie przewozów.
To tylko kilka pytań z badania dotyczącego zadowolenia pasażerów z komunikacji miejskiej w Gdańsku.
Dotyczą one:
- oceny komunikacji autobusowej,
- oceny komunikacji tramwajowej,
- opinii na temat pracy kontrolerów biletów,
- źródła informacji o komunikacji miejskiej,
- opisu typowej podróży komunikacją miejską.
Elektroniczna ankieta rozpoczęła się w środę, 7.12, i potrwa do 20.12. Jest anonimowa, jej wypełnienie zajmuje ok. 10 min. Wyniki badania mają przyczynić się do poprawy funkcjonowania komunikacji miejskiej w Gdańsku.
Rozkład jazdy ZTM Gdańsk
- Po pandemicznej przerwie powracamy do naszego dużego badania oceny komunikacji miejskiej. Od dziś przez najbliższe dwa tygodnie prosimy wszystkich, którzy chcą wyrazić swoją opinię, o wypełnienie internetowej ankiety. Wyniki przeprowadzanych wcześniej badań pomagały nam wprowadzać zmiany w organizacji transportu publicznego, tak by odpowiadały na potrzeby mieszkańców. W poprzednim badaniu wzięło udział ok. 11 tys. osób - mówi Piotr Borawski, wiceprezydent Gdańska.
Jakość komunikacji miejskiej w Gdańsku pasażerowie na bieżąco oceniają też w naszym Raporcie z Trójmiasta. Praktycznie nie ma dnia, by nie zamieszczano tam zgłoszeń o awariach, opóźnieniach czy przepełnieniu autobusów i tramwajów.
Opinie (235) 10 zablokowanych
-
2022-12-08 08:27
Ocena (1)
samej komunikacji byłaby niezła, gdyby nie ludzie, którzy gadają przez telefony, śmierdzą jak sto nieszczęść i mają w du**e osoby starsze oraz z niepełnosprawnościami, którym nie ustępują miejsca.
- 1 0
-
2022-12-08 08:32
To ci których opisałeś mają najwięcej pretensji , zawsze tak jest .
- 0 0
-
2022-12-08 08:28
Czy (2)
w środkach komunikacji miejskiej musi być tak przerażający zaduch i smród?
- 1 0
-
2022-12-08 08:33
Ale miałeś oceniać komunikację a nie pasażerów.
- 1 0
-
2022-12-08 08:50
Tak jest , prysznic na każdym przystanku a na co drugim szybka pralnia !
- 0 0
-
2022-12-08 08:34
Wypełniłem, choć oceniam ją raczej źle. (2)
Dla mnie najważniejsze byłoby poprawienie punktualności autobusów i zaprzestanie na tych najbardziej obleganych liniach w godzinach szczytu puszczania krótkich autobusów, bo wtedy się w nich jedzie jak sardynki, nawet nie muszę się czasem trzymać, bo tak ściśnięci jesteśmy!
No i przywrócenie sprzedaży biletów w pojazdach, albo więcej biletomatów. Przypominam bowiem, że nie ma prawnego obowiązku posiadania smartfona z mobilnym internetem i systemem w telefonie pozwalającym na instalację aplikacji!
Tak się wyklucza chociażby osoby starsze, bo nawet na nowy telefon dla seniora nie zainstalujesz aplikacji Skycash czy moBilet, a ja na ten przykład nie mam zamiaru rezygnować z mojej Lumii 930, żeby zainstalować jedną aplikację.- 2 1
-
2022-12-08 10:04
i tak nigdy nie będziesz zadowolony , tak masz że musisz zawsze wszystgko krytykować - to sie zdarza wśród ludzi
- 0 0
-
2022-12-08 10:06
nie chcesz rezygnować ze swojego telefonu nie rezygnuj , kupuj bilety w kiosku skoro tak ci wygodniej tylko na Boga nie narzekaj!
- 0 0
-
2022-12-08 08:35
Dlaczego (1)
ja mający 186 cm wzrostu i odpowiednią wagę nie mogę za chiny zmieścić się na krzesełku w autobusie? Dlaczego w tych autobusach jest tak straszliwie ciasssssno???!!!
- 0 0
-
2022-12-08 10:07
Musisz sobie kupić swój autobus , bedziesz miał wygodnie
- 0 0
-
2022-12-08 08:52
Biletomaty
Czemu nie ma na przystankach albo są i połykają pieniądze lub nie można kupić strasznego jest
- 2 0
-
2022-12-08 08:52
(1)
Bardzo chamscy kierowcy .
- 2 2
-
2022-12-08 09:54
Zobacz jak my do siebie się odzywamy od polityków przez kler do zwykłych ludzi wystarczy mieć inne zdanie i to obojętne na jaki temat. , kierowcy to jedni z nas.
- 0 0
-
2022-12-08 08:56
Zarządzający tym podmiotem niech się odkleją od stołków
I odejdą.
- 2 0
-
2022-12-08 08:58
dno (1)
bylem w wielu miastach w azji (chiny/korea/japonia) tam wszystko na czas, wygodnie, wzglednei tanio, karty magnetyczne jako bilet mozna je tez uzywac w wielu sklepach czy restauracjach. a tutaj nadal sredniowiecze papierowe bilety, drogo, spuznienia, jedno miasto a rozne systemy w kazdym dystrykcie (sopot/gdansk/gdynia)
- 4 0
-
2022-12-08 09:15
1. W Gdańsku też masz do dyspozycji bilety elektroniczne lub kartę miejską, do niedawna w autobusach lotniskowych można było kupić bilet kartą płatniczą, zaraz będzie to można zrobić wszędzie dzięki Fali.
2. Gdańsk, Gdynia i Sopot, jakkolwiek by nie zaklinać rzeczywistości, nie są i nie funkcjonują jako jeden organizm miejski.- 0 0
-
2022-12-08 09:02
Co wy wiecie o tłoku ?! A jazda na stopniach , a jazda na buforach .Gdybyście jeździli w tamtych czasach zapłakalibyście się na śmierć
- 1 0
-
2022-12-08 09:28
Domagam sie powrotu autobusu 129
Do Wrzeszcza. Co z tego że jest PKM jeśli w godzinach popołudniowych jedzie pkm co 1,5h!!!!! Dramat
Oczywiście można jechać na około 127,ale czas trwania takiego przejazdu jest równy dojazdowi np.z Gdanska do Malborka- 3 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.