- 1 Będzie 500+ dla małżeństw ze stażem? (468 opinii)
- 2 Czy opłata za wejście do kościoła ma sens? (63 opinie)
- 3 Szybko odzyskali skradzione auto (60 opinii)
- 4 Gdynia najszczęśliwsza. "Nie płaciliśmy" (50 opinii)
- 5 "Bilet miejski" bez zniżek dla seniorów (194 opinie)
- 6 Karne kupony za niewłaściwe parkowanie (206 opinii)
Pociągi na PKM co pół godziny
11 grudnia wejdzie w życie nowy rozkład pociągów na trasie PKM. Do Kościerzyny dojedziemy bezpośrednio z Wrzeszcza. W ciągu dnia częstotliwość kursowania pociągów wyniesie co ok. pół godziny, a tylko w bardzo krótkim okresie szczytu porannego i popołudniowego wzrośnie do ok. 20 minut.
Największą zmianą będzie skierowanie większości pociągów między Trójmiastem a Kościerzyną przez Gdańsk Wrzeszcz
![zobacz na mapie Gdańska zobacz na mapie Gdańska](/_img/icon_map_16x12.gif)
![zobacz na mapie Gdańska zobacz na mapie Gdańska](/_img/icon_map_16x12.gif)
![zobacz na mapie Sopotu zobacz na mapie Sopotu](/_img/icon_map_16x12.gif)
Aktualne rozkłady jazdy sprawdzisz na komunikacja.trojmiasto.pl oraz w aplikacji mobilnej Trojmiasto.pl
Dłuższy o prawie 20 minut przejazd przez Wrzeszcz ma być rekompensowany brakiem zatrzymań na przystankach Gdańsk Rębiechowo
![zobacz na mapie Gdańska zobacz na mapie Gdańska](/_img/icon_map_16x12.gif)
![zobacz na mapie Gdańska zobacz na mapie Gdańska](/_img/icon_map_16x12.gif)
![zobacz na mapie Gdańska zobacz na mapie Gdańska](/_img/icon_map_16x12.gif)
![zobacz na mapie Gdańska zobacz na mapie Gdańska](/_img/icon_map_16x12.gif)
Pociągi między Gdynią a Wrzeszczem przez Osową
![zobacz na mapie Gdańska zobacz na mapie Gdańska](/_img/icon_map_16x12.gif)
Rozkład jazdy Gdańsk - Port Lotniczy - Kartuzy/Gdynia (pdf)
Rozkład jazdy Gdynia - Kościerzyna (pdf)
Pociągi z zatrzymaniami na wszystkich przystankach Pomorskiej Kolei Metropolitalnej pojadą co ok. pół godziny. Tylko przy kilku porannych i popołudniowych połączeniach częstotliwość kursowania wzrośnie do ok. 20 minut.
Nowy rozkład będzie obowiązywał od 11 grudnia do 11 marca przyszłego roku.
Czytaj też: Nowe połączenia kolejowe oraz taniej do stolicy
Opinie (209)
-
2016-11-18 08:08
Brętowo - węzęł przesiadkowy... podobno:) (1)
Brętowo miało być węzłem przesiadkowym? Chyba projektanci przyznają się że coś słabo im poszło - bo jak inaczej tę zmianę rozumieć? Nawet autor artykułu o tym wspomina :) ...
- 8 0
-
2016-11-18 09:21
projektanci zrobili kawał dobrej roboty. Nie mieli szans z nędzna podróbką integracji biletowej
- 4 0
-
2016-11-18 08:14
Gdynia - Osowa. Dziękujemy za zawieszenie bezpośrednich połączeń realizowanych w ciągu dnia (w godzinach pracy). (1)
- 10 2
-
2016-11-21 19:11
zgadzam się w pełni
- 0 0
-
2016-11-18 08:21
a może komuś zależy aby do kiesy państwa wpływało jak najmniej pieniędzy?
- 6 0
-
2016-11-18 08:26
(1)
Cała ta integracja to głupota. Brzmi dobrze tylko kto by miał się tam przesiadać. Zresztą zdjęcie świetnie to obrazuje - przystanek świeci pustkami. Estakada dla tramwaju to zmarnowane pieniądze.
- 6 0
-
2016-11-18 08:30
Bilety, bilety, bilety
No bo kto chce się kupować dwa osobne bilety - jeden na pkm, a drugi na ztm..
- 5 0
-
2016-11-18 08:30
Debilizm urzędniczy (1)
Kiedy wreszczie zakute urzędnicze łby zrozumieją, że budowanie hubów przesiadkowych w kounikacji miejsckiej NIE MA SENSU. Realne miasto to nie gra simcity i pasażerowie na kilkukilometrowych trasach NIE CHCĄ SIĘ PRZESIADAĆ!. Przesiadka tak wydłuża podróż, że w efekcie potencjalny pasażer wybiera samochód.
- 10 4
-
2016-11-18 10:08
wybacz ale bzdury piszesz
własnie dobrze zarządzana komunikacja jexdzi
- często na pewnych liniach, które s a skomunikowane z innymi liniami, by łatwo można było przsiąść się i przejechać z punktu A do B
tak jest na całym swiecie
ty proponujesz połaczenie wszystkich możliwych punktów ale to oznacza kursy co godzinę - takiej komunikacji NIKT nie chce- 3 2
-
2016-11-18 09:37
Tuczenie "Misia" na koszt POdatników
- 5 2
-
2016-11-18 09:56
7 minut na przejscie 15 metrów? (2)
- 2 3
-
2016-11-18 10:43
(1)
Tu nie chodzi tylko o przejście 15 metrów.Zmiana czoła w SZT to konieczność przestawienia nastawnika jazdy w położenie 0 w kabinie A,wyjęcia kluczy,przejście do kabiny B,odblokowanie nastawnika jazdy,przełożenie nastawnika w położenie "jazda do przodu" i zrobienie próby hamulca.W 5 minut idzie się wyrobić,te dwie minuty dodatkowe to rezerwa.
- 2 1
-
2016-11-18 18:43
jak macie taki refluks ruskiego szachmacisty
to wam powinno się robić pętle na liniach, jak tramwajom,
bo nie dajecie rady
pokraczne to- 0 1
-
2016-11-18 09:57
Niudacznicy urzedasy niewiedzą co zrobic,bo częste kursy to wieksze straty .A ludzie niechca korzystac z PKM
Ludzie nie chcą korzystać z PKM bo
za rzadko kursuje
za drogie bilety
bo autem jest taniej,wygodniej,i szysbciej!!
bo brak koordynacji komunikacji miejskiej
bo autobusy stoją w korkach
Bo urzedasy cały czas zamiast komunikację rozwijac
robią ułatwiena dla kierowców czyli sami sobie zaprzeczają!!
Dlatego właśnie 80% kierowców jedzie jedno osobowo!!
wszystko musi byc jednocześnie zmienione a same częste kursy nic nie zmienią!- 8 2
-
2016-11-18 10:03
potrzeba więcej składów do Gdańska Głównego!
A ja uważam, że PKM bardzo pomaga ludziom, nie tylko tym, którzy jadą na lotnisko (i często są zdezorientowani, jak tam dotrzeć), ale w dużej mierze mieszkańcom Kaszub od Rębiechowa począwszy do Kartuz. Pomijam brak parkingów dla dziesiątek aut koczujących na polach, ale DLACZEGO musimy się przesiadać we Wrzeszczu, a nie dojeżdżać bezpośrednio do Gdańska? Czy naprawdę NIKT nie widzi takiego zapotrzebowania???
- 3 3
-
2016-11-18 10:24
na pytanie czy PKM powinna jeździć cześciej odpowiem
ze częściej powinny jeździć TRAMWAJE, bo teraz jeżdżą trzy, jeden za drugim - pierwszy załadowany do nieprzytomności a następne wiozą powietrze. Tak jest na trasie Wrzeszcz Oliwa.
- 7 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.