- 1 Pili, zażywali narkotyki i wsiadali za kółko (60 opinii)
- 2 Będą trzy pasy na Obwodnicy Trójmiasta? (382 opinie)
- 3 Spór o słowa, które padły w Dworze Artusa (337 opinii)
- 4 Nurkowie odkryli wrak z szampanem (35 opinii)
- 5 Zalane ulice po burzy nad Trójmiastem (184 opinie)
- 6 W biały dzień kradł rośliny z trawnika (133 opinie)
Od czwartku zwężą ul. Wielkopolską
Przez cały czerwiec kierowcy mogą się spodziewać sporych korków na ul. Wielkopolskiej. Z powodu prac drogowych do jednego, lewego pasa ruchu zawężona zostanie ul. Wielkopolska w obrębie skrzyżowania Wielkopolska/Nowodworcowa. Jazda w kierunku Obwodnicy Trójmiasta na pewno nie będzie więc płynna.
Na skrzyżowaniu z ul. Korzenną i ul. Nowodworcową zamknięta zostanie ul. Korzenna na odcinku od ul. Wielkopolskiej do ul. Buraczanej. Dużo większym utrudnieniem dla większości kierowców będzie jednak zwężenie ul. Wielkopolskiej do jednego, lewego pasa ruchu w kierunku obwodnicy. Zwężenie nastąpi w obrębie skrzyżowania Wielkopolska/Nowodworcowa.
Dojazd do posesji przy ul. Nowodworcowej odbywać się będzie przez ul. Starodworcową, a do ul. Buraczanej - od strony ul. Nałkowskiej.
![Węzeł Karwiny: jest termin zakończenia prac](https://s-trojmiasto.pl/zdj/c/n/2/3457/150x100/3457528__c_77_0_1542_1078__kr.webp)
Zmiany obowiązywać będą ok. 4 tygodni.
Ogłoszenia.trojmiasto.pl – Niemal 500 mieszkań do kupienia w rejonie inwestycji
Węzeł Karwiny: informacje o inwestycji
- Inwestycja w drogowym zakresie jest warta ponad 101 mln zł brutto.
- Obejmuje przebudowę skrzyżowań, udogodnienia dla zmotoryzowanych, rowerzystów oraz pieszych.
- W sąsiedztwie PKM Gdynia Karwiny powstanie jednopoziomowy parking typu park&ride ze 140 miejscami.
- Pomieści się tam też co najmniej 50 rowerów.
- W okolicy będzie 600 m dróg rowerowych i 3 km buspasów.
Węzeł Karwiny: więcej informacji
Wielkopolska Gdynia kierunek obwodnica korek (92 opinie)
Miejsca
Opinie (148) ponad 10 zablokowanych
-
2023-05-31 07:05
Opinia wyróżniona
Pisałem do urzędu żeby robili remont w czasie budowy węzła trasy kaszubskiej (9)
Mądre głowy z urzędu miasta pisali, że tak się nie da. Mielibyśmy raz korki a tak skończył się jeden remont i zaczął drugi. Łącznie 5 lat korków
- 187 11
-
2023-06-03 21:36
jak ja sie ciesze, że polewam ich wszystkich w myslach moczandem po fejsach
i po prawie 50 latach uciekam z eko innowacyjnego dziurawego gryzoniowa 5G... pomalujcie sobie teraz farbą na tych tępych łbach napis arka gdynia... tępe drechy będą zachwycone
- 0 0
-
2023-05-31 20:33
Ludzie nie chcieli aby wszystko było rozkopane w tym samym momencie
trzeba było pisać do mieszkańców
- 0 2
-
2023-05-31 13:09
Nie 5 lat tylko ponad 20 lat
Czyli od czasu od kiedy Gdynią kieruję tęga głowa. Patologia 100%
- 15 0
-
2023-05-31 11:34
widać, po komentarzu Twoim (1)
ze nie nadajesz sie do tej pracy, dobrze ze remont ktoś inny prowadzi
- 4 13
-
2023-05-31 12:01
Dobr, że Gdynia ma takich wybitnych ludzi jak Szczurek i Łucyk
- 13 2
-
2023-05-31 11:03
ul.strzelcow (1)
kto zezwolil na budowe osiedla solano,w trakcie przebudowy .to jest zakala.
- 13 5
-
2023-05-31 20:34
kto zezwolił na przebudowę w trakcie budowy osiedla Solano?
- 1 0
-
2023-05-31 09:24
O tak, po co mieć częściowy paraliż, skoro można rozkopać wszystko na raz i mieć całkowity paraliż! (1)
Wszystko by stanęło, a korki pewnie rozniosłyby się na całą Gdynię... Ale jak ktoś mieszka u rodziców w piwnicy to pewnie nawet nie zauważy!
- 6 41
-
2023-05-31 09:40
widać, że tam nie mieszkasz
- 36 3
-
2023-05-31 07:06
Opinia wyróżniona
Zdesperowany-Sarkastyczny (7)
A nie można tymczasowo narysować drugi pas ruchu Farbą? Do tego jeszcze kontrapas rowerowy i bus pas. Mieszkańcy będą z pewnością bardzo zadowoleni, korki będą większe ale będzie bardziej innowacyjne czyli nowocześnie.
- 171 10
-
2023-05-31 19:53
Nie mamy już farby w magazynach , to znaczy mamy ale na czarna godzinę. Bardzo nam przykro bo byśmy cos zmalowali wam jeszcze
- 3 0
-
2023-05-31 13:00
poprawa warunków korzystania z rowerów i komunikacji zbiorowej
to lepszy sposób na rozładowywanie korków niż poszerzanie dróg z myślą wyłącznie o jeżdżeniu samochodem
- 3 6
-
2023-05-31 08:15
Korki będą tak czy siak, więc czemu nie?
Przynajmniej ludzie których stać na miesięczny albo rower po opłaceniu samochodu skorzystają :)
- 9 4
-
2023-05-31 08:13
Jestem za
ale tylko za buspasem i pasami dla rowerów. Samochody niech zdychają.
- 7 19
-
2023-05-31 08:07
(2)
i prace potrwaja do pazdziernika,nie do konca czerwca.
- 15 3
-
2023-05-31 09:47
do października? optymista. Chyba że do października 2024, 2025, 2026.....
- 13 3
-
2023-05-31 08:15
Uuu, 3 miesiące opóźnienia, kiedy węzeł z S6 i cała S6 ma 2 lata.
No tragedia
- 13 1
-
2023-05-31 10:37
Opinia wyróżniona
(17)
I co, Wielkopolska na połowie długości będzie zwężona do jednego pasa, a buspas dalej będzie obowiązywał? Tylko po to, żeby przesunąć korek niżej i postawić autobusy w korku już na kilometr przed 300-metrowym buspasem?
- 82 7
-
2023-05-31 19:17
Tym bus pasem i tak ciągle suną samochody
Policji w tej okolicy nie zobaczysz nigdy. Można śmiało dylać.
- 4 0
-
2023-05-31 11:38
dokładnie tak (11)
Jak wprowadzali ten buspas był na ten temat artykuł tutaj. Jakaś pani z Karwin interweniowała w UM w tej sprawie. Zbywali ją skutecznie, ale babka nie ustępowała. W końcu się przyznali, że decyzja o wytyczeniu buspasa w momencie remontu została podjęta, aby zmusić kierowców do przesiadki na autobus. Nie promować, nie zachęcać, nawet nie namawiać,
Jak wprowadzali ten buspas był na ten temat artykuł tutaj. Jakaś pani z Karwin interweniowała w UM w tej sprawie. Zbywali ją skutecznie, ale babka nie ustępowała. W końcu się przyznali, że decyzja o wytyczeniu buspasa w momencie remontu została podjęta, aby zmusić kierowców do przesiadki na autobus. Nie promować, nie zachęcać, nawet nie namawiać, ale właśnie zmusić - dokładnie to słowo padło. Urzędnicy z departamentu odpowiedzialnego za ten temat odradzali taką decyzję, ponieważ uważali, że utrudni to znacząco ruch w tym rejonie, ale łucyk się uparł i kazał buspas wytyczyć. Taką mamy władzę w Gdyni, i taki jest prawdopodobnie kandydat na prezydenta tego miasta na kolejną kadencję. Warto, żeby wyborcy wiedzieli z kim mają do czynienia.
- 37 2
-
2023-05-31 20:36
przy piwie z Mietkiem sobie takie dyrdymały opowiadacie?
- 0 0
-
2023-05-31 12:44
no to słusznie, bo jak zachęty nie działają, to trzeba przymusić. TO droga miejska i i decydują, jakie sa priorytety (9)
zaraz oczywiscie odezwa sie ludzie, zarabiajace kosmiczne 3-5 tys netto, twierdzacy jak to ONI utrzymuja system . Ale nie, tak naprawde z takimi pensjami, to dorosli do was doplacaja
- 4 27
-
2023-05-31 13:57
mylisz się (8)
Ludzi nie można do niczego przymuszać. Jak chcę się poruszać samochodem to jest to mój wybór i wara komukolwiek do tego. Po drugie, nie wiem czy sobie zdajesz sprawę, że władze miasta działają na niekorzyść większości mieszkańców i niestety nie zostają wybierani na kolejne kadencje dlatego, że mają taki doskonały program albo osiągnięcia, tylko z
Ludzi nie można do niczego przymuszać. Jak chcę się poruszać samochodem to jest to mój wybór i wara komukolwiek do tego. Po drugie, nie wiem czy sobie zdajesz sprawę, że władze miasta działają na niekorzyść większości mieszkańców i niestety nie zostają wybierani na kolejne kadencje dlatego, że mają taki doskonały program albo osiągnięcia, tylko z powodu legendy i PRu najszczęśliwszego miasta w tym kraju, namaszczenia obecnego prezydenta przez legendarną Prezydent Cegielską, oraz strachu przed oddaniem miasta w pisowskie łapy, tymczasem polityka komunikacyjna tego miasta faworyzuje emerytów, młodzież szkolną i garstkę aktywistów-oszołomów, oraz wyznawców cyklizmu. Oni zdecydowanie nie utrzymują tego systemu. Większość ludzi chce się poruszać po tym mieście własnym samochodem i mają do tego pełne prawo. A jeżeli chodzi o moją skromną osobę, to dopisz sobie do tych cyferek jedno zero i pomyśl, kto tu do czego dopłaca i kto ma prawo wymagać.
- 20 3
-
2023-05-31 23:52
ale zrozum, że większość dostaje więcej, niż wpłaca, tak naprawdę 20% najbogatszych utrzymuje system
a najgłośniej krzyczą o tym, że się należy bidoki z blokowisk, co to nawet swojego miejsca parkingowego nie mają
- 1 0
-
2023-05-31 20:37
a poruszaj się nawet helikopterem
tylko nie oczekuj, że miasto będzie ci sponsorować lądowisko pod domem
- 1 3
-
2023-05-31 14:37
Czas autoterroru na ulicach się kończy. (5)
Przyzwyczajaj się, że utrudnień dla aut będzie coraz więcej, a drogi będziesz musiał współdzielić z innymi użytkownikami.
- 5 18
-
2023-05-31 16:16
zależy kto będzie u władzy (4)
Ten trend niszczenia motoryzacji i generalnie równania w dół to agenda europejskiej socjalnej lewicy. Wciskanie na siłę ludzi do zbiorkomu, na rowery, niszczenie wolności - to się dzieje tylko w parunastu krajach świata i to stosunkowo od niedawna. Póki ludzi to aż tak nie gniotło, to przymykali oko na niedogodności, ale śruba się tylko dokręca. Klimatyczne obłąkanie sprawi, że prędzej czy później suweren podziękuje takiej władzy i wybierze taką, która im nie będzie szkodzić.
- 12 2
-
2023-05-31 20:38
na szczęście ludzie o twoim mindsecie nigdy nie będę u żadnej władzy :) (3)
- 1 5
-
2023-05-31 23:53
bo czuć kucfederatą na kilometr, dorośniesz, wyrośniesz (1)
- 0 3
-
2023-05-31 23:59
Nie będę polemizował, ponieważ nie rozumiem tej wypowiedzi.
- 2 0
-
2023-05-31 22:37
niestety - zdrowy rozsądek nie idzie w parze z polityką w tych smutnych czasach :)
- 3 1
-
2023-05-31 11:30
nie przestrzegam tego buspasa jak trwa remont (2)
Tobie radze robic to samo
- 13 4
-
2023-05-31 20:35
a ja mam kamerkę
więc tylko na ciebie czekam :)
- 2 1
-
2023-05-31 12:43
dobrze ze mam kamerkę i znam adres na policje
powodzenia :)
- 4 23
-
2023-05-31 11:12
nie ma czegoś takiego jak przesuwanie korka. Wielu dojedzie w miedzy czasie do celu.
- 2 21
Wszystkie opinie
-
2023-05-31 07:02
Ten remont to jeden wielki skandal (5)
Ciągnie się miesiącami, a wykonawca ilością pracowników i czasem pracy na tej budowie nie grzeszy. Widocznie na innych budowach ma większe kary lub większy nadzór
- 132 3
-
2023-05-31 07:42
Możliwe, że na innych budowach ma jakiekolwiek kary. Szczurek kolegi nie będzie karał wcale.
- 32 0
-
2023-05-31 08:27
Ciągnie się latami
przypominam, że zaczeli latem 2021 roku
- 21 0
-
2023-05-31 08:41
Gdynia, miasto z morza i marzeń.
Natychmiastowa deratyzacja urzędu miasta obowiązkowa.
- 15 0
-
2023-05-31 09:22
W takim tempie to może jeszcze tylko 2 lata będą budować
Ta budowa to jest idealny przykład jak nie
należy prowadzić budowy. Wszędzie rozwalają, niczego nie kończą, rozwalone zostawiają. To wygląda jak wyburzanie, a nie budowa.- 18 0
-
2023-05-31 16:15
Nie rozumiecie jednej, podstawowej sprawy.
Wykonawcy zależy na przedłużaniu robót bo ma trudności z zatrudnieniem i realizacją robót.
Gminie zależy na przedłużaniu robót bo może wyłączyć oświetlenie ulic i oszczędzać forsę na prądzie.
Więc samoistnie wytworzyła się sytuacja że obie strony wygrywają na przedłużaniu w nieskończoność remontu...- 3 0
-
2023-05-31 07:05
Opinia wyróżniona
Pisałem do urzędu żeby robili remont w czasie budowy węzła trasy kaszubskiej (9)
Mądre głowy z urzędu miasta pisali, że tak się nie da. Mielibyśmy raz korki a tak skończył się jeden remont i zaczął drugi. Łącznie 5 lat korków
- 187 11
-
2023-05-31 09:24
O tak, po co mieć częściowy paraliż, skoro można rozkopać wszystko na raz i mieć całkowity paraliż! (1)
Wszystko by stanęło, a korki pewnie rozniosłyby się na całą Gdynię... Ale jak ktoś mieszka u rodziców w piwnicy to pewnie nawet nie zauważy!
- 6 41
-
2023-05-31 09:40
widać, że tam nie mieszkasz
- 36 3
-
2023-05-31 11:03
ul.strzelcow (1)
kto zezwolil na budowe osiedla solano,w trakcie przebudowy .to jest zakala.
- 13 5
-
2023-05-31 20:34
kto zezwolił na przebudowę w trakcie budowy osiedla Solano?
- 1 0
-
2023-05-31 11:34
widać, po komentarzu Twoim (1)
ze nie nadajesz sie do tej pracy, dobrze ze remont ktoś inny prowadzi
- 4 13
-
2023-05-31 12:01
Dobr, że Gdynia ma takich wybitnych ludzi jak Szczurek i Łucyk
- 13 2
-
2023-05-31 13:09
Nie 5 lat tylko ponad 20 lat
Czyli od czasu od kiedy Gdynią kieruję tęga głowa. Patologia 100%
- 15 0
-
2023-05-31 20:33
Ludzie nie chcieli aby wszystko było rozkopane w tym samym momencie
trzeba było pisać do mieszkańców
- 0 2
-
2023-06-03 21:36
jak ja sie ciesze, że polewam ich wszystkich w myslach moczandem po fejsach
i po prawie 50 latach uciekam z eko innowacyjnego dziurawego gryzoniowa 5G... pomalujcie sobie teraz farbą na tych tępych łbach napis arka gdynia... tępe drechy będą zachwycone
- 0 0
-
2023-05-31 07:06
Opinia wyróżniona
Zdesperowany-Sarkastyczny (7)
A nie można tymczasowo narysować drugi pas ruchu Farbą? Do tego jeszcze kontrapas rowerowy i bus pas. Mieszkańcy będą z pewnością bardzo zadowoleni, korki będą większe ale będzie bardziej innowacyjne czyli nowocześnie.
- 171 10
-
2023-05-31 08:07
(2)
i prace potrwaja do pazdziernika,nie do konca czerwca.
- 15 3
-
2023-05-31 08:15
Uuu, 3 miesiące opóźnienia, kiedy węzeł z S6 i cała S6 ma 2 lata.
No tragedia
- 13 1
-
2023-05-31 09:47
do października? optymista. Chyba że do października 2024, 2025, 2026.....
- 13 3
-
2023-05-31 08:13
Jestem za
ale tylko za buspasem i pasami dla rowerów. Samochody niech zdychają.
- 7 19
-
2023-05-31 08:15
Korki będą tak czy siak, więc czemu nie?
Przynajmniej ludzie których stać na miesięczny albo rower po opłaceniu samochodu skorzystają :)
- 9 4
-
2023-05-31 13:00
poprawa warunków korzystania z rowerów i komunikacji zbiorowej
to lepszy sposób na rozładowywanie korków niż poszerzanie dróg z myślą wyłącznie o jeżdżeniu samochodem
- 3 6
-
2023-05-31 19:53
Nie mamy już farby w magazynach , to znaczy mamy ale na czarna godzinę. Bardzo nam przykro bo byśmy cos zmalowali wam jeszcze
- 3 0
-
2023-05-31 07:07
Kierowczyki plączą, że są korki. Mam ubaw. (16)
Przecież wystarczy przesiąść się na rower. Ja jeżdżę rowerem cały rok więc i wy możecie!
- 6 142
-
2023-05-31 07:19
(1)
A ja się przesiadłam na samolot, codziennie ląduję na lotnisku w Gdyni. Innym też tak polecam ...
- 40 3
-
2023-05-31 17:41
Z Radomia
???
- 1 0
-
2023-05-31 07:36
rowerem nie kazdy musi, nie kazdy chce, nie kazdy moze, poza tym umknelo ci, ze
gros ludzi jezdzi autobusami i tak samo placza
- 40 4
-
2023-05-31 08:13
(1)
Jazda rowerem wzdłuż Wielkopolskiej to taka sama mordęga jak jazda autem, wszystko rozkopane. I nie, nie każdy może jechać przez las.
- 36 2
-
2023-05-31 08:35
Po co wy się tłumaczycie jakiemuś frustratowi? Niech idzie do psychiatry na pewno go wysłucha.
- 36 3
-
2023-05-31 08:33
(1)
Przecież to Ty tutaj płaczesz codziennie. Ja jeżdżę cały rok samochodem i Ty tez możesz. Utrzymuję Twój standard wypowiedzi.
- 21 3
-
2023-05-31 11:41
Nie, on być może nie ma umiejętności aby być
kierowcą przy zachowaniu innych talentów.
Kiedyś czytałem, jedną z gorszych grup kierowców stanowią ludzie nauki.- 0 7
-
2023-05-31 09:09
(1)
grunt to dojechać do pracy spoconym jak świnia
- 24 6
-
2023-05-31 11:42
No i co z tego, jak wielu pracodawców oferuje
szatnie i łazienki mądralo ?
Zatem się nie ośmieszaj publicznie.- 3 13
-
2023-05-31 09:28
piszesz w kółko to samo aż do znudzenia
- 12 4
-
2023-05-31 14:49
(1)
Ale Ty tak człowieku serio? A nie wpadłeś na to, że wiele osób dojeżdża do pracy na tyle daleko, że rower nie wchodzi w grę? Wielu mieszkańców ma schorowanych rodziców których trzeba wozić np. do lekarzy. Male dzieci w szkołach, przedszkolach.... Druga sprawa, nie każdy ma ochotę i siłę jeździć na rowerze . Ja rowerem jeżdżę rekreacyjnie ale najzwyczajniej nie chce mi się jeździć na co dzień ( mam prawo do tego, że może mi się nie chcieć czy to zbrodnia?) tylko dlatego, że banda nieudaczników nie ogrania swojej kuwety! Prawda jest taka, że jesteśmy zakopani i mamy tego serdecznie dość! Mądrośi typu przesiądź się na rower, kup wygodne buty - troszkę nie na miejscu!
- 10 0
-
2023-05-31 17:38
Daj spokój,
nie używaj zbyt trudnych wyrazów. Np. "...dojeżdża do pracy ...". On nawet nie wie co to jest praca.
- 4 0
-
2023-05-31 15:57
spadaj, trollu!
- 1 1
-
2023-05-31 16:22
Niech se jeździ czym chce.
Ja jeżdżę samochodem z klimatyzacją. Na korki jestem przygotowany. Nic mi nie przeszkadza i nie denerwuje. Mogę parę godzin stać w korku, bynajmniej odpocznę i poczytam.
- 4 2
-
2023-05-31 16:42
Ze zdrówkiem wszystko dobrze?
- 2 0
-
2023-05-31 20:22
To załóż jeszcze siodełko
- 1 0
-
2023-05-31 07:08
Szkoda że wybory nie odbywają się np za 2 tygodnie... (3)
... byłaby szansa że cała południowa Gdynia nie zagłosowała by na nikogo ze szczurzej bandy.
- 93 5
-
2023-05-31 08:32
Południowa Gdynia się akurat bardzo cieszy, że najeźdźcy z zachodnich gmin utknęli w korkach (2)
- 2 17
-
2023-05-31 09:48
najpierw geografię podciągnij
kierunki świata nie są Twoją najmocniejszą stroną, umówmy się
- 2 3
-
2023-06-01 10:37
Mieszkańcy południowej Gdyni też jeżdżą samochodami
- 1 0
-
2023-05-31 07:12
Mokra
Ciągle te remonty ulic.Wieczne korki i utrudnienia.Nie lubię stać w korku.
- 19 1
-
2023-05-31 07:16
MTM? (1)
No to zamknięte będzie do listopada. Optymistycznie. Za miesiąc pan z UM Gdynia powie że tak jak na Chwaszczynskiej odkryto nieznane rury czy kabelki i trzeba przeprojektować a prace wstrzymują
- 86 0
-
2023-05-31 07:24
I to na całej budowie
- 20 0
-
2023-05-31 07:27
(1)
Przy przetargach powinna też być brana pod uwagę moc przerobowa danej firmy, a nie każdy remont wygrywa firma, która ma trzy maszyny na krzyż.
- 65 0
-
2023-05-31 08:20
Masz rację ale warunkiem koniecznym jest dobra dokumentacja
Jeżeli miasto zamawia dokumentację od "przyjaciela królika" to potem są same problemy i nic nie pomoże firma, która nawet będzie miała moce przerobowe na wykonanie autostrady z Gdyni do Istambułu. ps. nie jestem wielbicielem MTM
- 6 0
-
2023-05-31 07:27
Nadzór nad "inwestycją" nie istnieje (2)
Proponuję żeby Wojciech Sz przejechał się q losowy dzień w godzinach szczytu, a Marek eŁ rowerem. A potem należałoby się ich zapytać, czy to zobaczyli jest ok, czy nie.
- 91 0
-
2023-05-31 09:30
jaki inwestor taki nadzór czyli żaden
- 9 0
-
2023-05-31 16:45
Powiedzą, że jest nawet lepiej niż planowali..tupet to oni mają przepotężny
Oczywiście słowo "planowali" to nadużycie bo w tym mem-mieście jedynym planem jest brak planu
- 5 0
-
2023-05-31 07:37
XXXXX
To co się tu dzieje nie wymaga już żadnego komentarza szkoda nerwów
i zdrowia bo wszyscy co to wykonują i tak mają wylane.
Niestety wszystko zależy kto jak u kogo głęboko siedzi w kieszeni.- 62 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.