• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

W poniedziałek rusza rozbudowa Kwiatkowskiego

Michał Sielski
28 lutego 2021 (artykuł sprzed 3 lat) 
aktualizacja: godz. 10:50 (1 marca 2021)
Najnowszy artykuł na ten temat Dwa dni zwężenia Estakady Kwiatkowskiego

Rozbudowa ul. Kwiatkowskiego w Gdyni. Od poniedziałku, 1 marca 2021 r., nastąpi zwężenie ul. KwiatkowskiegoMapka w stronę ul. płk. DąbkaMapka. Pojazdy będą korzystały z jednego pasa do prawoskrętu i lewoskrętu na końcu ul. Kwiatkowskiego.



Wybierasz alternatywną trasę, gdy twoja codzienna jest zakorkowana przez remont?

Przypomnijmy:

Przebudowa ul. Kwiatkowskiego: zwężenie jezdni



Prace mają się zakończyć w październiku tego roku. Najpierw jednak kierowcy i pasażerowie komunikacji publicznej muszą zacisnąć zęby.

Od poniedziałkowego poranka zwężony będzie fragment jezdni, wyłączony zostanie pas do lewoskrętu (z ul. Kwiatkowskiego w ul. płk. Dąbka). Pojazdy będą korzystały z jednego pasa ruchu do prawoskrętu i lewoskrętu.

- Na obszarze inwestycji obowiązuje zakaz wyprzedzania i ograniczenie prędkości do 30 km/h. Prosimy wszystkich uczestników ruchu o ostrożność i dostosowanie się do tymczasowej organizacji ruchu drogowego - apeluje wiceprezydent Gdyni Marek Łucyk.

Miejsca

Opinie (198) ponad 10 zablokowanych

  • Przejścia dla pieszych.

    Nie będzie szybciej, bo są przejścia dla pieszych.

    • 6 2

  • Niebezpieczne przejścia dla pieszych

    Z tego, co widać na wizualizacji, przynajmniej dwa przejścia dla pieszych nie będą regulowane sygnalizacją świetlną. Przy dwóch jezdniach w każdym kierunku będzie bardzo łatwo o wypadki z udziałem pieszych. Klasyka: zatrzyma się auto na jednym pasie, a na drugim nie = potrącenie.
    Przy tak dużym natężeniu ruchu powinny być zlikwidowane przejścia przez drogi dwujezdniowe - jeśli nie będą regulowane światłami.

    • 12 4

  • Przede wszystkim powinni wyłączyć z ruchu ogromne robocze samochody, które zasuwają na budowę na Pogorze. Raz, ze bardzo głośno a dwa nieustannie niszczą drogę. Betoniarzy i cała masa wielkich pojazdów. Przestawić ich na drogę od strony Pogórza.
    Kwiatkowskiego cała w fałdach po ich przejazdach.

    • 18 1

  • (2)

    Wszystkie drzewa wycięte aż żal patrzeć pewnie wsadza żonkile.

    • 9 4

    • (1)

      Bardzo żal mi zieleni, ogołocili dużo terenu: brzozy, jabłonie, akacja, wierzba, wszystko pod topór. Przykro patrzeć, mieszkam tu. O tym nikt nie mowi, nikt sie ludźmi na Perłowej nie intetesuje bo priorytet droga. Planowane nasadzenia wygladają skromnie. Przy tak drogiej inwestycji naprawdę, nie stać na porządny szpaler drzew???

      • 2 0

      • A ja też tu mieszkam , i pamiętam jak na górce gdzie jest perłowa jeżdziło się na sankach. Jak potrzeba było piasku to szło się i wykopywało się w tym miejscu piasek. A te drzewka to dopiero jak tą ulice perłowa wybudowali to się pojawiły , wiec jaki rzal.

        • 0 1

  • Tytuł artykułu powinno być (2)

    budowa bus-pasów za 23 MLN
    Nawet gdy wasze autobusiki będą za darmo ludzie nie będą tym jeździć. Możecie robić strefy parkowania za 100zl/h. Autobusem nie przyjadę nawet za darmo.

    • 15 10

    • gość

      puknij ty się w głowę jakie ty piszesz glupoty

      • 0 0

    • Tylko o tobie to świadczy.

      • 0 0

  • Najważniesze że wytna drzewa. I to połowa sukcesu urzędników

    Druga połowa " sukcesu" to niepotrzebne buspasy.

    • 12 4

  • Ludzie !! (5)

    Wy to potraficie tylko narzekać. Przecież musi być źle, żeby potem było dobrze. Chyba wytrzymacie do października

    • 5 4

    • ludzie!!! (3)

      Niewiele rozumiesz jak widać; nie idzie o narzekanie na to że podczas przebudowy będą korki bo to chyba zrozumiałe. Chodzi o to że zakres i zaproponowane rozwiązania nie przystają do potrzeb - są na wczoraj a nie na jutro. Narzeka się na wydawanie zbyt wielkich sum przy małych rezultatach, czyli takich które nie zabezpieczają jakichkolwiek potrzeb jutra! Kumasz? - Wątpię.

      • 4 2

      • (2)

        Kuma to żaba, ja rozumiem

        • 1 0

        • Żaba kumka, więc nie rozumiesz (1)

          • 1 2

          • Burak !

            • 0 0

    • Problem w tym, że każda ważna arteria powinna

      mieć jakąś alternatywę, wtedy to -gorzej- byłoby łatwiejsze do zniesienia.
      Niestety rozmowa o alternatywach dodatkowego połączenia dzielnic północnych jest już żenująca, zakrawa o śmieszność

      • 0 0

  • drzewka

    Na tych trawnikach mogliby drzewa posadzić a nie ...
    tutaj jest Gdynia a nie betonowy Gdańsk...

    • 1 0

  • Bezsens

    Przystanki autobusowe bez zatok , to jakiś nonsens

    • 12 2

  • To jest jakaś kpina :) Dziś rozpoczynają inwestycję i przebudowę, ale jeszcze nie jest znana finalna koncepcja, czyli jak i gdzie buspas? No nie mogę :)

    • 5 2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane