- 1 Będzie 500+ dla małżeństw ze stażem? (516 opinii)
- 2 Zwężenie w centrum i remont we Wrzeszczu (193 opinie)
- 3 Wstrzymany przetarg na obwodnicę Witomina (82 opinie)
- 4 Pył węglowy nad Gdańskiem. Wyniki kontroli (148 opinii)
- 5 Koniec sporu o korty i "Górkę". Jest decyzja (97 opinii)
- 6 Mogli wlepić mandat, a zmienili mu koło (72 opinie)
W poniedziałek rusza rozbudowa Kwiatkowskiego
Rozbudowa ul. Kwiatkowskiego w Gdyni. Od poniedziałku, 1 marca 2021 r., nastąpi zwężenie ul. Kwiatkowskiego w stronę ul. płk. Dąbka
. Pojazdy będą korzystały z jednego pasa do prawoskrętu i lewoskrętu na końcu ul. Kwiatkowskiego.
- rozbudowę ul. Kwiatkowskiego
wykona firma Strabag,
- firma otrzyma za prace 22 918 389,60 zł,
- od ul. Unruga
do ul. płk. Dąbka
będą po dwa pasy w każdym kierunku,
- powstanie droga rowerowa o szerokości 2,5 m,
- będą też nowe chodniki,
- a także buspasy - ale nadal nie wiadomo, na jakiej długości.
Przebudowa ul. Kwiatkowskiego: zwężenie jezdni
Prace mają się zakończyć w październiku tego roku. Najpierw jednak kierowcy i pasażerowie komunikacji publicznej muszą zacisnąć zęby.
Od poniedziałkowego poranka zwężony będzie fragment jezdni, wyłączony zostanie pas do lewoskrętu (z ul. Kwiatkowskiego w ul. płk. Dąbka). Pojazdy będą korzystały z jednego pasa ruchu do prawoskrętu i lewoskrętu.
- Na obszarze inwestycji obowiązuje zakaz wyprzedzania i ograniczenie prędkości do 30 km/h. Prosimy wszystkich uczestników ruchu o ostrożność i dostosowanie się do tymczasowej organizacji ruchu drogowego - apeluje wiceprezydent Gdyni Marek Łucyk.
Miejsca
Opinie (198) ponad 10 zablokowanych
-
2021-03-01 05:22
Przejścia dla pieszych.
Nie będzie szybciej, bo są przejścia dla pieszych.
- 6 2
-
2021-03-01 05:34
Niebezpieczne przejścia dla pieszych
Z tego, co widać na wizualizacji, przynajmniej dwa przejścia dla pieszych nie będą regulowane sygnalizacją świetlną. Przy dwóch jezdniach w każdym kierunku będzie bardzo łatwo o wypadki z udziałem pieszych. Klasyka: zatrzyma się auto na jednym pasie, a na drugim nie = potrącenie.
Przy tak dużym natężeniu ruchu powinny być zlikwidowane przejścia przez drogi dwujezdniowe - jeśli nie będą regulowane światłami.- 12 4
-
2021-03-01 05:47
Przede wszystkim powinni wyłączyć z ruchu ogromne robocze samochody, które zasuwają na budowę na Pogorze. Raz, ze bardzo głośno a dwa nieustannie niszczą drogę. Betoniarzy i cała masa wielkich pojazdów. Przestawić ich na drogę od strony Pogórza.
Kwiatkowskiego cała w fałdach po ich przejazdach.- 18 1
-
2021-03-01 05:48
(2)
Wszystkie drzewa wycięte aż żal patrzeć pewnie wsadza żonkile.
- 9 4
-
2021-03-01 12:11
(1)
Bardzo żal mi zieleni, ogołocili dużo terenu: brzozy, jabłonie, akacja, wierzba, wszystko pod topór. Przykro patrzeć, mieszkam tu. O tym nikt nie mowi, nikt sie ludźmi na Perłowej nie intetesuje bo priorytet droga. Planowane nasadzenia wygladają skromnie. Przy tak drogiej inwestycji naprawdę, nie stać na porządny szpaler drzew???
- 2 0
-
2021-03-01 16:11
A ja też tu mieszkam , i pamiętam jak na górce gdzie jest perłowa jeżdziło się na sankach. Jak potrzeba było piasku to szło się i wykopywało się w tym miejscu piasek. A te drzewka to dopiero jak tą ulice perłowa wybudowali to się pojawiły , wiec jaki rzal.
- 0 1
-
2021-03-01 06:32
Tytuł artykułu powinno być (2)
budowa bus-pasów za 23 MLN
Nawet gdy wasze autobusiki będą za darmo ludzie nie będą tym jeździć. Możecie robić strefy parkowania za 100zl/h. Autobusem nie przyjadę nawet za darmo.- 15 10
-
2021-05-03 16:19
gość
puknij ty się w głowę jakie ty piszesz glupoty
- 0 0
-
2021-11-28 11:15
Tylko o tobie to świadczy.
- 0 0
-
2021-03-01 07:41
Najważniesze że wytna drzewa. I to połowa sukcesu urzędników
Druga połowa " sukcesu" to niepotrzebne buspasy.
- 12 4
-
2021-03-01 08:01
Ludzie !! (5)
Wy to potraficie tylko narzekać. Przecież musi być źle, żeby potem było dobrze. Chyba wytrzymacie do października
- 5 4
-
2021-03-01 08:15
ludzie!!! (3)
Niewiele rozumiesz jak widać; nie idzie o narzekanie na to że podczas przebudowy będą korki bo to chyba zrozumiałe. Chodzi o to że zakres i zaproponowane rozwiązania nie przystają do potrzeb - są na wczoraj a nie na jutro. Narzeka się na wydawanie zbyt wielkich sum przy małych rezultatach, czyli takich które nie zabezpieczają jakichkolwiek potrzeb jutra! Kumasz? - Wątpię.
- 4 2
-
2021-03-01 09:20
(2)
Kuma to żaba, ja rozumiem
- 1 0
-
2021-03-01 09:33
Żaba kumka, więc nie rozumiesz (1)
- 1 2
-
2021-03-01 11:29
Burak !
- 0 0
-
2021-03-01 14:35
Problem w tym, że każda ważna arteria powinna
mieć jakąś alternatywę, wtedy to -gorzej- byłoby łatwiejsze do zniesienia.
Niestety rozmowa o alternatywach dodatkowego połączenia dzielnic północnych jest już żenująca, zakrawa o śmieszność- 0 0
-
2021-03-01 08:30
drzewka
Na tych trawnikach mogliby drzewa posadzić a nie ...
tutaj jest Gdynia a nie betonowy Gdańsk...- 1 0
-
2021-03-01 08:40
Bezsens
Przystanki autobusowe bez zatok , to jakiś nonsens
- 12 2
-
2021-03-01 08:43
To jest jakaś kpina :) Dziś rozpoczynają inwestycję i przebudowę, ale jeszcze nie jest znana finalna koncepcja, czyli jak i gdzie buspas? No nie mogę :)
- 5 2
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.