• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Odnieś towar na miejsce, bo oskarżą cię o kradzież

mr
11 marca 2008 (artykuł sprzed 16 lat) 
aktualizacja: godz. 20:02 (11 marca 2008)

Niemiła sytuacja spotkała naszą czytelniczkę w sklepie sieci Carrefour Express, w centrum handlowym Manhattan we Wrzeszczu. Kobieta tuż przed kasą postanowiła odłożyć część wybranych produktów, przez co pracownicy sklepu oskarżyli ją o... chęć ich kradzieży.



- Robiłam zakupy spożywcze. Przed kasą zorientowałam się, że nie mam przy sobie karty płatniczej. Dlatego uznałam, że wezmę tylko napój i zapłacę za niego gotówką - opowiada pani Celina. - Zostałam zatrzymana przez pracownicę sklepu Carrefour Express [do niedawna Albert - przyp. red.], która chciała, żebym odłożyła wszystkie produkty na ich miejsce. Jednak ja się spieszyłam, więc odmówiłam. Wtedy sprzedawczyni zaczęła mówić do mnie per ty i wprost kazała mi odnieść produkty na półki. Powiedziała, że na pewno chciałam ukraść te towary, skoro przeszłam z nimi przez cały sklep - dodaje.

Klientka była zszokowana oskarżeniem. Cała sytuacja wydała jej się bardzo upokarzająca, tym bardziej, że wkrótce obok pojawił ochroniarz, a scenie przyglądali się inni klienci.

- To było żenujące. Przecież rezygnacja z kupienia niektórych produktów, nie oznacza nieuczciwych zamiarów. Przecież rozmyśliłam się przed kasą i nie próbowałam ich wynieść. Na dodatek osoba, podająca się za kierowniczkę sklepu, zaczęła grozić mi policją. Nie chciała się przedstawić. Kiedy natomiast ja zażądałam wezwania policji, by rozstrzygnąć ten bezsensowny spór, kobieta odeszła - mówi wzburzona pani Celina, dodając, że ochroniarz także nie chciał jej podać personaliów pracownicy sklepu.

Pomimo prób nie udało nam się uzyskać komentarza przedstawicieli sieci. Kierowniczka sklepu była dziś nieobecna z powodu szkolenia i w związku z tym reprezentująca sieć agencja PR, nie mogła udzielić nam żadnych wyjaśnień.

Imię naszej czytelniczki zostało zmienione.
mr

Opinie (185) ponad 20 zablokowanych

  • OMIJAM

    • 0 0

  • szkolenie...

    ciekawe coż to za szkolenie dzisiaj ma "Pani Kierownik" .. może w końcu ją (a potem i pozostałych pracowników, nie wyłączając z tego ochroniarzy) nauczą jak prawidłowo rozmawiać z Klientem.
    Jeśli chodzi o sieć Carrefour Express, to obsługa pozostawia wiele do życzenia. Ochroniarze podpierający ścianę i upominający Klientów również (a przecież powinni być niewidoczni).

    • 0 0

  • Dzisiejsi klienci to w większości szczyt chamstwa. (1)

    Bardzo często zdarza się,że widzę produkty wyjęte z chłodziarek i pozostawione na zwykłych półkach.Nadają się wtedy do wyrzucenia.Co ma w takich przypadkach robić obsługa?Odłożyć z powrotem na półkę?Już widzę to święte oburzenie tej samej hołoty,która doprowadziła do zepsucia się produktu:skandal!sprzedano nam jakieś zepsute ścierwo,a my płacimy naszymi uczciwie zarobionymi pieniędzmi za towar pełnowartościowy!!!Pretensje do wszystkich naokoło.I to jest Polska właśnie mocium panie.

    • 0 0

    • idź do roboty lepiej hrabianko bo Ci korona z głowy spadnie ! tacy to tylko do jechania z mopem sie nadają ! zaaal

      PS takie pierdoły o ktorych piszesz tak wielkie sklepy mają wliczone w koszty mądralo. Tak samo jak towar zjedzony na terenie sklepu co w hipermarketach jest codziennością i nikt nie zwraca na to uwagi.

      • 0 0

  • Takie małe pytanko. (1)

    Czy ktoś z wypowiadających się przeciwko sprzedawczyni i ochroniarzowi pracował kiedyś w handlu?....No właśnie.W takim razie nie wypowiadajcie się,buraki,o czymś,o czym nie macie pojęcia.Handel to ciężki kawałek chleba i obcowanie na codzień z nastawionym roszczeniowo chamstwem.

    • 0 0

    • No ładnie

      poziom twojej wypowiedzi swiadczy o Tobie i widac jakie masz podejście do klientów skoro ja płace cięzko zarobione pieniadze nie w handlu mam prawo wymagać MIŁEJ i FACHOWEJ obsługi w koncu po to mam jesteście a wyzywanie ludzi od chamów swiadczu o Tobie obym nie musiała nic kupowac od Ciebie

      • 0 0

  • A nie wystrarczyło wyleciec "z mordą" (2)

    ma penerę i wyzwac ją od najgorszych?? Pozatym wytoczył bym proces o zniesławienie no i 100 tyś zł sądzę by sprawiło, że przyjąl bym przeprosiny. Z bydłem pracującym w sklepach trzeba ostro bo to to menele. Dzwonic na Policję i pojśc za tą szmatą podająca się za kierowniczkę i spisac ją pozatym chcial bym aby mnie spotkało coś takiego bo bym się zabawił!!!

    • 0 0

    • to idz do tego sklepu naladuj 5 koszykow i czekaj :D a pozniej zdaj nam relacje bo jestem ciekawa :)

      • 0 0

    • dziecko wyjmij wtyczke z matrixa

      • 0 0

  • Do 77

    Najpierw naucz się poprawnie pisać,a dopiero potem wytaczaj ludziom procesy.

    • 0 0

  • przymusowe zakupy

    odeslac ten sklep do Francji,zabrac koncesje na prowadzenie handlu,biedronce,itp.

    • 0 0

  • towar macany należy do macanta - kto jeszcze pamieta to hasło z czasów PRL? (2)

    człowiek człowiekowi wilkiem, a klient ekspedientowi chamem
    jakoś nie moge uwierzyć, że w szale pchania zakupów do kosza nie miała skarżąca się pojęcia, że jest niewypłacalna
    a jeżeli ma takie problemy z pamiecią, to niech wysyła wnuczka po zakupy, bo jednego dnia, jak to mówią kawalarze, zapomni głowy:-)
    to sie raczej rzadko zdarza, że klient przy kasie rezygnuje, zostawia towary i wychodzi nie poczuwając się do ich odniesienia lub poproszenia sprzedawcy o odniesienie
    taki klient, to dla personelu nie jest klient tylko MARUDA, która stwarza wiecej problemów jak zysku
    nawet pusty wykorzystany koszyk odkładam na swoje miejsce, bo to świadczy o mnie i mojej kulturze

    • 0 0

    • (1)

      Brawo.
      I mówisz dzień dobry i przepraszam.
      Jeszcze pewnie ręce myjesz przed obiadem.

      • 0 0

      • tak mówię dzień dobry do widzenia i dziekuje
        tym sie odróżniam od prostaka takiego jak ty:-)
        rece zaś myje co chwila bo wkoło tyle badziewia, że strach nie myć

        • 0 0

  • Rozwozić zakupy spowrotem? (1)

    Niestety czasem jestem zmuszony zostawić koszyk z zakupami przy kasie i pożegnac przybytek. Czas oczekiwania w kolejce bywa tak długi, że nie daję rady. Wiem, że to nie wina kasjerek tylko właścicieli sklepów, którzy nie zatrudniają wystarczającej ilości personelu, jednak to nie moja wina także.
    5 min ok w kolejce ale 15 !!?? A rzeczywiście króluje w tym Careffour.

    Zostawiam i wychodzę. Krew mnie po prostu zalewa...

    • 0 0

    • po co w ogóle wchodzisz?

      piszesz że carefur w tym celuje zatem powinieneś go omijać

      • 0 0

  • widzę, że są tu sami obrońcy praw sprzedawcy. jakie nasze społeczeństwo jest kulturalne - każdy odnosi towar grzecznie na półeczkę, uprzejmie prosi personel o pomoc itd. HAHAHA doobre. Polacy to taki kulturalny i grzeczny naród...

    Pani pewnie powinna odłożyć towary na półkę, ale jak to się ma do zachowania tej rzekomej kierowniczki? Nic nie usprawiedliwia takiego chamstwa.

    I nie mówcie, jak to jest ciężko pracować w takim sklepie - ja mam Carrefour Express pod oknem i widzę, ile czasu Panie z obsługi spędzają na fajce, a ile w sklepie... A poza tym tam jest taki bajzel w tym sklepie, że co za różnica, gdzie się odłoży produkty - i tak nic nie ma własnego miejsca....

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane