- 1 Ubywa mieszkańców i rozwodów (326 opinii)
- 2 Od środy ruch wahadłowy na ul. Puckiej (28 opinii)
- 3 Niespokojna noc na gdańskich drogach (167 opinii)
- 4 Do 5 tys. zł dotacji na rower elektryczny (338 opinii)
- 5 Rowerzyści: nie dzwońcie na pieszych (890 opinii)
- 6 Reklamy wideo na przystankach w Gdyni (93 opinie)
9 elektrycznych hulajnóg wydobytych z okolic mola w Orłowie
Nurkowie wydobyli hulajnogi z morza w okolic molo w Orłowie
Trzy godziny trwało przeczesywanie okolic mola w Orłowie przez nurków z Centrum Techniki Nurkowej w Gdyni i grupy NGO Zibel z Malty. Wydobyli z dna aż dziewięć hulajnóg elektrycznych.
W ciągu trzech godzin znaleźli ich aż dziewięć.
- Na miejscu był także Jonathan Borg z grupy NGO Zibel. Grupa ta na co dzień wyciąga spod wody wrzucone hulajnogi na Malcie. To niestety plaga ostatnich czasów i oczywiście beznadziejny gest w kierunku ekologii wód - piszą w mediach społecznościowych nurkowie z Centrum Techniki Nurkowej.
Sklepy z elektrycznymi hulajnogami
Szkoły nurkowania w Trójmieście
Firmy wypożyczające hulajnogi powiadomione
Zgłoszenie o znalezionych hulajnogach trafiło do firm, do których należą oraz do gdyńskiego Saniporu.
- Hulajnogi w słonej wodzie niestety są bardzo szkodliwe dla środowiska, w szczególności baterie, które wchodzą w reakcję ze słoną wodą - dodają członkowie grupy.
Morskie Trójmiasto
Rozpocznij quizMiejsca
Opinie (180) ponad 10 zablokowanych
-
2023-01-18 13:25
Opinia wyróżniona
(15)
A to nie ma tam kamer? Przecież wszystko widać kto wjeżdża hulajnogą na molo
- 205 9
-
2023-01-18 20:12
Nie ma bo prąd za drogi
- 1 0
-
2023-01-18 17:47
(1)
Monitoring narusza konstytucyjne prawo do prywatności obywateli. Wykonuje zdjęcia osób bez ich zgody. Narusza prawo do wizerunku. Przecz z monitoringiem!
- 5 21
-
2023-01-19 10:33
Tym co minusują to proponuję wyjazd do Korei Północnej albo do Chin. Będzie wam dobrze pod kontrolą.
- 2 1
-
2023-01-18 15:22
Operator też widzi kogo kurs zakończył się w wodzie
problem jest taki, że to nie użytkownicy hulajnóg wrzucają je do morza, tylko sfrustrowani pijani janusze
- 18 4
-
2023-01-18 14:36
Ta cywilizacja musi zginąć (1)
- 23 1
-
2023-01-18 17:51
I wyginie. Zmieniającym płeć ( w ich rozumieniu płci) mówią, że zawsze mogą zmienić ją z powrotem. Ale silikonową piersią nie wykarmią niemowlaka, chemicznie wykastrowane jądra nie wyprodukują plemników, sztuczna pochwa nie stanie się siedliskiem dla embriona a właściwie brak macicy to uniemożliwia. Oczywiście może taka "kobieta" zacząć nosić garnitur i krawat i ogłosić, że jest od dziś mężczyzną.
- 24 17
-
2023-01-18 14:36
milicja zajęta pilnowaniem prezesa i ćwiczeniami z granatnikami. (8)
nie dziw się, że nie robią tego co powinni.
- 40 14
-
2023-01-19 12:50
Byr
Twojego Tuska tez pilnują.
- 2 0
-
2023-01-19 10:31
Zmień płytę!
- 0 1
-
2023-01-19 09:33
Halo pobudka
Milicji nie ma od 1990roku. A powiem ze szkoda. Teraz juz niestety jest policja
- 1 3
-
2023-01-18 14:38
Nie błaznuj (4)
- 12 28
-
2023-01-18 15:23
taka prawda (3)
boli, nie? Można bezkarnie wystrzelić z granatnika w komendzie głównej policji...
- 28 7
-
2023-01-19 10:31
Bardziej boli błaznowanie opozycji.
- 1 1
-
2023-01-18 15:42
(1)
Nie, że bezkarnie, tylko trudno oskarżyć Komendanta Głównego Policji o świadomy zamiar. Nasz Komendant Główny Policji zwyczajnie na co dzień strzela i nawet nie wie z czego, taki zapracowany chłopina i do tego przez brata spać biedaczysko po nocach nie może.
- 10 8
-
2023-01-19 10:26
świadomie może i nie strzelał, ale na pewno świadomie przemycał przez granicę
- 0 0
-
2023-01-18 13:30
Opinia wyróżniona
(5)
Chwilami się zastanawiam po co w ogóle jest monitoring!
- 262 5
-
2023-01-18 14:57
Dostaniesz nagrania z calego ostatniego roku i będziesz przeglądał (4)
- 5 11
-
2023-01-18 15:05
10 min i po sprawie (3)
Wystarczy wyciągnąć od operatora kiedy była ostatni raz używana, mają przecież GPS więc dla osoby która umie obsługiwać monitoring to max 10 min.
Pozdrawiam- 24 6
-
2023-01-19 10:51
Zgoda, 10 minut, ale później policmajstry mają z 10 dni wypełniania papierków i biegania (1)
Monitoring, ustalenie u operatora kto obsługiwał, a jak nie ten co wypożyczał utopił, to co? List gończy wysłać za tym co wrzucił? Później trzeba małolata znaleźć, odwiedzić, wystąpić o ukaranie, pewnie do sądu rodzinnego etc ... Jak nic 10 dni z głowy, a sąd umorzy, za niską szkodliwość społeczną czynu
:-)- 0 0
-
2023-01-19 12:55
Iustitia, czyli partia PO-lityczna uniewinni go tylko wtedy, gdy udowodni, ze głosował na PO.
- 1 1
-
2023-01-19 10:54
Masz maciek wyobraźnie
Weź skończ najpierw podstawówkę a potem się wypowiadaj i nie o rzeczach o których nie masz pojęcia
- 0 1
-
2023-01-18 13:02
Opinia wyróżniona
(19)
Żeby nie było to winnymi zaistniałej sytuacji są ludzie korzystający z usług operatora.
- 206 18
-
2023-01-18 14:30
Kto wrzuca te hulajnogi do wody te same buractwo co parkuje swoimi balchopsmrodami na chodniku i trawniku. (3)
Powinni dostac dwa mandaty pierwszy za zniszczenie mienia prywatnego a drugi za zanieczyszczanie środowiska minimum 10tys zł
- 13 6
-
2023-01-19 10:45
A przy Zatoce Sztuki czy jak jej tam
Samochody pilnujące terenu stoją notorycznie z włączonymi silnikami....
- 0 0
-
2023-01-18 23:17
Zlikwidowac te hulajnogi skoro firmy do ktorych naleza nie radza sobie z ich utrzymaniem. Mam ich juz serdecznie dosc. Walaja sie wszedzie.
- 9 2
-
2023-01-18 20:14
Aż się oplułeś z przejęcia
- 3 3
-
2023-01-18 14:10
Winny jest człowiek który ją wrzucił do wody.
- 15 2
-
2023-01-18 14:04
Winny jest prezydent Gdyni, że nie wprowadził odpowiednich przepisów dot. pozostawiania Hulajnóg. W Sopocie są i jest porządek
- 7 10
-
2023-01-18 13:54
Niestety,świadczy to o tym (8)
Że jesteśmy buraczanym,niewychowanym,patologicznym społeczeństwem,które niczego ani nikogo nie szanuje.Tylko wojna weryfikuje takie zachowania
- 38 2
-
2023-01-18 17:45
(2)
Winny jest system wynajmu hulajnóg. W Paryżu rower można zadokować tylko w wyznaczonych miejscach i jakoś to nie przeszkadza w użytkowaniu. Parę kroków do celu to chyba nie jest wysiłek intelektualny.
- 10 3
-
2023-01-18 20:13
Co ma piernik do wiatraka biedny głąbie? (1)
- 1 11
-
2023-01-19 11:20
W wiatraku miele się mąkę na pierniki?
- 2 0
-
2023-01-18 14:25
mi zaś świadczy to o tym... (4)
że niektórzy z nas z głupoty, nienawiści, chciwości albo skłonności do widzenia tylko negatywów potrafią generalizować i wygłaszać 'ostateczne osądy' ze swadą Krzyśka Kononowicza (z całym szacunkiem dla Krzyśka)
- 6 10
-
2023-01-19 09:47
Nie zaczyna sie zdania od ,,mi,,
- 0 0
-
2023-01-18 17:43
Ustawianie hulajnogi na środku chodnika w jego poprzek jest dowodem na chamstwo i egoizm użytkownika nieliczącego się z nikim innym. A czasami tuż obok jest wyznaczone miejsce parkowania hulajnogi. Jednak samo parkowanie zajmuje minutę więcej za co trzeba zapłacić.
- 8 1
-
2023-01-18 15:02
Niestety jak czytam takie artykuły, to też zaczynam generalizować. Rozumiem 1 hulajnogę... Ale 9!? (w jednym miejscu) (1)
- 9 0
-
2023-01-19 10:34
A miały wpaść tam gdzie nie było mola? Z helikoptera czy co?
- 0 0
-
2023-01-18 13:26
Raczej nie (3)
wina ich taka, że zostawiają hulajnogi przy molu, zwykle byle jak
- 10 27
-
2023-01-18 13:31
No tak, pijana hulajnoga przeskoczyła przez barierkę (2)
Wpadła do wody i zatonęła. Człowiek się nie przyczynił.
- 50 9
-
2023-01-19 10:34
Ale niekoniecznie ten sam co wypożyczał.
- 0 0
-
2023-01-18 13:38
najprawdopodobniej to nie osoba ktora wypozyczyla je tam wrzucila.
- 36 6
-
2023-01-19 08:59
Co się stało z MEVO (2)
Największy trójmiejski wał ma się dobrze.
- 16 0
-
2023-01-19 17:45
Z mevo dobrze. Kto miał zarobić to zarobił.
Szykuje się nowy wał. Z czegoś trzeba żyć.
- 2 0
-
2023-01-19 12:44
Szykują już wersje 2.0
I najwyraźniej ma się dobrze, bo nawet nie został rozliczony - mi przynajmniej forsy nie zwrócili.
- 3 0
Wszystkie opinie
-
2023-01-18 13:02
Opinia wyróżniona
(19)
Żeby nie było to winnymi zaistniałej sytuacji są ludzie korzystający z usług operatora.
- 206 18
-
2023-01-18 13:26
Raczej nie (3)
wina ich taka, że zostawiają hulajnogi przy molu, zwykle byle jak
- 10 27
-
2023-01-18 13:31
No tak, pijana hulajnoga przeskoczyła przez barierkę (2)
Wpadła do wody i zatonęła. Człowiek się nie przyczynił.
- 50 9
-
2023-01-18 13:38
najprawdopodobniej to nie osoba ktora wypozyczyla je tam wrzucila.
- 36 6
-
2023-01-19 10:34
Ale niekoniecznie ten sam co wypożyczał.
- 0 0
-
2023-01-18 13:54
Niestety,świadczy to o tym (8)
Że jesteśmy buraczanym,niewychowanym,patologicznym społeczeństwem,które niczego ani nikogo nie szanuje.Tylko wojna weryfikuje takie zachowania
- 38 2
-
2023-01-18 14:25
mi zaś świadczy to o tym... (4)
że niektórzy z nas z głupoty, nienawiści, chciwości albo skłonności do widzenia tylko negatywów potrafią generalizować i wygłaszać 'ostateczne osądy' ze swadą Krzyśka Kononowicza (z całym szacunkiem dla Krzyśka)
- 6 10
-
2023-01-18 15:02
Niestety jak czytam takie artykuły, to też zaczynam generalizować. Rozumiem 1 hulajnogę... Ale 9!? (w jednym miejscu) (1)
- 9 0
-
2023-01-19 10:34
A miały wpaść tam gdzie nie było mola? Z helikoptera czy co?
- 0 0
-
2023-01-18 17:43
Ustawianie hulajnogi na środku chodnika w jego poprzek jest dowodem na chamstwo i egoizm użytkownika nieliczącego się z nikim innym. A czasami tuż obok jest wyznaczone miejsce parkowania hulajnogi. Jednak samo parkowanie zajmuje minutę więcej za co trzeba zapłacić.
- 8 1
-
2023-01-19 09:47
Nie zaczyna sie zdania od ,,mi,,
- 0 0
-
2023-01-18 17:45
(2)
Winny jest system wynajmu hulajnóg. W Paryżu rower można zadokować tylko w wyznaczonych miejscach i jakoś to nie przeszkadza w użytkowaniu. Parę kroków do celu to chyba nie jest wysiłek intelektualny.
- 10 3
-
2023-01-18 20:13
Co ma piernik do wiatraka biedny głąbie? (1)
- 1 11
-
2023-01-19 11:20
W wiatraku miele się mąkę na pierniki?
- 2 0
-
2023-01-18 14:04
Winny jest prezydent Gdyni, że nie wprowadził odpowiednich przepisów dot. pozostawiania Hulajnóg. W Sopocie są i jest porządek
- 7 10
-
2023-01-18 14:10
Winny jest człowiek który ją wrzucił do wody.
- 15 2
-
2023-01-18 14:30
Kto wrzuca te hulajnogi do wody te same buractwo co parkuje swoimi balchopsmrodami na chodniku i trawniku. (3)
Powinni dostac dwa mandaty pierwszy za zniszczenie mienia prywatnego a drugi za zanieczyszczanie środowiska minimum 10tys zł
- 13 6
-
2023-01-18 20:14
Aż się oplułeś z przejęcia
- 3 3
-
2023-01-18 23:17
Zlikwidowac te hulajnogi skoro firmy do ktorych naleza nie radza sobie z ich utrzymaniem. Mam ich juz serdecznie dosc. Walaja sie wszedzie.
- 9 2
-
2023-01-19 10:45
A przy Zatoce Sztuki czy jak jej tam
Samochody pilnujące terenu stoją notorycznie z włączonymi silnikami....
- 0 0
-
2023-01-18 13:02
to sygnał aby opracować elektryczne hulajnogi wodne
- 36 11
-
2023-01-18 13:03
Dla hołoty nie hulajnogi tylko widły i gnój przerzucać :))) Takie to mamy nowe `elyty` :)))) (3)
- 99 7
-
2023-01-18 13:18
(2)
Zawsze możesz wrócić do Braniewa.
- 3 17
-
2023-01-18 14:03
A nie do Żuliborza ? :))) (1)
- 7 4
-
2023-01-19 12:44
Na Żoli...
- 1 0
-
2023-01-18 13:03
Użytkownicy
Myśleli że to elektryczne skutery wodne a tu zonk,nie wszystko zelektryfikowali
- 21 9
-
2023-01-18 13:06
operator powinien zostać obciążony za wydobycie i zanieczyszczanie środowiska (9)
i zrobić regres w kierunku użytkowników
- 117 24
-
2023-01-18 13:10
Jeśli już (1)
To użytkownicy którzy je tam wrzucili
- 9 14
-
2023-01-18 13:23
Przeczytaj cały post, który komentujesz.
- 2 5
-
2023-01-18 13:11
Powinien wyłączyć strefy w okół morza, w takich miejscach jak np molo w orłowie- wtedy hulajnoga wjeżdżając do strefy wytraca prędkość do zera = nie ma możliwości wjazdu nią na molo. Czy powinien być obciążony kosztami? ciężkie powiedzieć, na i**otyzm użytkowników nie ma metody, więc imho jak już to oni powinni być obciążeni kosztami i taki zapis operator w regulaminie mieć powinien. Przecież namierzenie tych osób to żaden problem. Operator moim zdaniem nie powinien być obciążony. Analogicznie, firmy tytoniowe powinny być obciążone kosztami sprzątania petów (choć w niektórych krajach od tego roku w sumie są- jak np w Hiszpanii)
- 13 7
-
2023-01-18 13:13
Hulajnogi gdy nie są używane... (1)
nie stają się automatycznie przyspawane do podłoża. Nie da się jednoznacznie stwierdzić, czy utopienia hulajnogi dokonał ostatni wynajmujący, czy ktoś kogo ten pojazd po prostu zirytował i w tak durny sposób postanowił się na nim wyżyć. Wydaje się, że jedyne rozwiązanie problemu hulajnóg to zakaz działalności dla firm oferujących ich najem, ponieważ nie są w stanie kontrolować co dokładnie dzieje się z ich urządzeniami.
- 28 3
-
2023-01-18 14:34
Wydaje sie ze twoja głopota niewiadomo poco jest publikowana
- 1 13
-
2023-01-18 13:31
Ale to nie użytkownicy je tam wrzucili. (1)
Po skończonym kursie musisz hulajnogę zaparkować w odpowiednim miejscu, zrobić zdjęcie i wysłać do aplikacji. Jeśli coś nie będzie pasowało, to aplikacja prosi o przeparkowanie i nie zakończy naliczania opłaty. To naćpani/pijani troglodyci w dresach i ich samice to robią dla zabawy i to oni powinni odpowiadać za usuwanie szkód.
- 14 2
-
2023-01-18 13:50
nie koniecznie widziałam jak laska pod urzędem miasta przejechała przejściem na drugą stronę i zostawiła równo z krawędzią chodnika cntralnie na srodku jak zaczyna się przejście.
- 2 1
-
2023-01-18 13:40
czyli jak wrzucaja lawki
to obciazyc miasto i niech szukaja kto na nich siedzial
- 7 0
-
2023-01-18 14:33
Dzbanie jesli ja wepcham twojego blachosmroda do rzeki to ty masz placic za jego wydobycie?
zawsze sie zastanawiam dlaczego takie bezmózgowce muszą sie chwalic głupota a po liczbie plusów widac ze jest ich sporo
- 4 5
-
2023-01-18 13:08
(3)
czekam na tych mądrych inaczej od popierania niszczenia cudzego mienia xD
- 30 5
-
2023-01-18 14:41
Nie popieram takich metod (1)
ale tez czekam na mądrych inaczej użytkowników hulajnóg, którzy nie widza nic złego w zostawianiu hulajnóg gdzie popadnie po zakończonej jeździe.
- 5 4
-
2023-01-18 15:08
no jak nie widzisz różnicy między niewłaściwym zaparkowaniem a wrzuceniem do wody (zniszczeniem) to tylko ci współczuć
- 5 5
-
2023-01-18 16:52
a ja czekam na info z policji ile z tych 9 wrzucających ukarano
monitoring na molo może w końcu by się do czegoś przydał
- 1 0
-
2023-01-18 13:13
I jak w tym kraju ma być dobrze? (6)
Najlepiej zniszczyć, bo nie moje. Tak samo jest z niszczeniem przystanków, bazgraniem po scianach, wyrzucaniem śmieci w lesie. Nazwać takich ludzi bydłem, to obraza dla bydła. Każdego i**otę złapanego na wandalizmie i zaśmiecaniu powinno się w dybach przez tydzień w centrum miasta zamykać, a na koniec obciążyć kosztem naprawy, odkupu, sprzątania. Może wtedy dalibyśmy radę dogonić zachód, bo na razie dzicz jak u Rusków.
- 97 5
-
2023-01-18 13:21
(1)
tak, bo w Amsterdamie czy Kopenhadze nigdy nie widziałem rowerów w kanałach.
- 3 10
-
2023-01-18 13:26
Czyli mamy równać w dół?
- 11 0
-
2023-01-18 13:25
Popieram. I plebs który nie sprząta psich odchodów. Ja noszę rękawiczkę z biedry ze sobą więc jak zobaczę takiego co nie sprzątnie to zostanie obrzucany tą kupą. Mam nadzieję że znajdę naśladowców.
- 15 0
-
2023-01-18 14:09
Cześć (2)
Dzicz to również elektorat platformy. Może nie ....?
- 2 5
-
2023-01-18 14:46
Prawda w oczy kole?
Zaściankowi wyborcy PiSu to pewnie z dzidami na przelatujące samoloty polują. Oni znają tylko swojego pana w sutannie i płonące stosy, cywilizacja to dla nich coś nieznanego.
- 3 1
-
2023-01-19 08:51
Przedewszystkiem oni. Nie szanują świętego człowieka, jakim jest Wielki Jarosław. To on z własnych piniendzy dokarmia nas, emerytów.
- 1 0
-
2023-01-18 13:14
nurkowie
Może własnie tego szukali Hiszpanie.
- 49 9
-
2023-01-18 13:15
xxx (3)
Operator traci kilkanaście tysięcy złotych i ....nic. Nie szuka, nie drąży tematu? To chyba są jakieś pralnie pieniędzy.
- 96 9
-
2023-01-18 13:27
Generalnie tak
operatorzy na hulajnogach nie zarabiają, oni zarabiają na inwestorach. Po pewnym czasie wszystko padnie, zostaną długi i oszukani inwestorzy
- 19 6
-
2023-01-18 14:00
Przy takim interesie raczej mają to wliczone w koszty i w pewnym momencie szukanie lub odzyskiwanie jeśli wiadomo gdzie są, przestaje się opłacać.
- 13 0
-
2023-01-18 14:01
I do każdej zaginionej hulajnogi operator ma wynająć ekipę poszukiwawczą, żeby ewentualnie odzyskać uszkodzony sprzęt?
To się po prostu nie opłaca. Zwłaszcza że odbiorniki gps pod wodą nie zadziałają.
- 9 0
-
2023-01-18 13:18
(1)
Co to jest za artykuł? Piszecie o wydobyciu wrzuconych przez i**otów hulajnóg i jednocześnie wrzucacie linki do sklepów z hulajnogami. Gdyby nie ankieta, linki i formatowanie strony, ta notka miałaby 4 wiersze.
- 30 7
-
2023-01-18 14:48
Jak ktoś kupi hulajnogę
to swojej nie będzie wrzucał do morza
- 4 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.