• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Parking na lotnisku to nie wizytówka

Tomasz
20 maja 2010 (artykuł sprzed 14 lat) 
Na lotnisku w Rębiechowie, mimo dobrych chęci, nie jest łatwo zapłacić za parking - uważa nasz czytelnik. Na lotnisku w Rębiechowie, mimo dobrych chęci, nie jest łatwo zapłacić za parking - uważa nasz czytelnik.

Na przestrzeni ostatnich czterech miesięcy parkowałem na lotnisku trzykrotnie. Przy każdej z wizyt pojawiał się problem dotyczący opłat za parkowanie: z trzech kas automatycznych, jakie udało mi się znaleźć przed terminalem, żadna nie działała - pisze nasz czytelnik, pan Tomasz.



Najgorsze jest to, że za każdym razem było tak samo. Zdaję sobie sprawę, że tego typu urządzenia mogą ulegać awariom. Zdaję sobie sprawę, że użytkownicy nie zawsze obchodzą się z nimi z należytą uwagą i ostrożnością, ale jeżeli na przestrzeni czterech miesięcy trzykrotnie ulęgają awarii wszystkie dostępne kasy automatyczne, wydaje mi się, że coś jest nie tak. Najgorsze jest to, że na moje pytanie o awarię, pracownik biura z rozbrajającą szczerością i zrezygnowaniem stwierdził: "Tak jest zawsze po weekendzie".

Czy parking na lotnisku ma wpływ na ocenę miasta przez turystę?

Skoro koszt godziny parkowania na lotnisku jest zdecydowanie najwyższy w Trójmieście, myślę że z działającą infrastrukturą nie powinno być tam kłopotów. Być może trzeba zastosować inne automaty, być może trzeba uaktualnić obsługujący je system komputerowy, być może należy w czytelniejszy sposób opisać zasadę działania i sposób użytkowania?

Nie jestem ekspertem w tej dziedzinie, wiem tylko, że tak nie powinno być, szczególnie w mieście z takimi aspiracjami i możliwościami jak Gdańsk. Kiepska to wizytówka i zachęta dla przybywających do nas turystów czy biznesmenów, którzy muszą biegać po parkingu i szukać zaspanego pracownika, żeby dokonać zapłaty, bo automatyczne kasy nie działają.

Jako rodowitemu gdańszczaninowi zależy mi na promowaniu pozytywnego wizerunku miasta, dlatego napisałem ten list nie po to, żeby narzekać, lecz by zmusić kogoś do lepszej pracy.
Tomasz

Co Cię gryzie - artykuł czytelnika to rubryka redagowana przez czytelników, zawierająca ich spostrzeżenia na temat otaczającej nas trójmiejskiej rzeczywistości. Wbrew nazwie nie wszystkie refleksje mają charakter narzekania. Jeśli coś cię gryzie opisz to i zobacz co inni myślą o sprawie. A my z radością nagrodzimy najciekawsze teksty biletami do kina lub na inne imprezy odbywające się w Trójmieście.

Opinie (159) ponad 10 zablokowanych

  • lotnisko

    Wczesniejsze wypowiedzi zaprzeczaja sobie. Czesc mowi , ze sa problemy , a czesc ze nie ma z parkomatami.
    Jak sie po kogos przyjezdza w 2 osoby to mozna jedna osobe zostawic na lotnisku i zaparkowac na cargo i jak juz goscie wyjda z terminalu to daja sygnal na komorke i sie podjezdza bezposrednio pod budynek.
    Zawsze mnie smiesza ludzie ze Strazy granicznej. Do wszystkich odzywaja sie po polsku , a nawet jak obcokrajowiec mowi do nich po angielsku to i tak oni dalej po polsku.

    • 0 0

  • Pare prawd o parkingu lotniskowym.

    Cenny są tak kosmiczne ponieważ parking obsługuje firma z Warszawy. Oni są na miejscu i mają to w dupie. W Gdańsku jest tylko oddział. Rozplanowane to jest w beznadziejny sposób ponieważ najpierw ma być terminal potem dopiero parkingi. Z tego co wiem na ok.1000 miejsc. Ale nie liczcie, że ceny spadną. Najgorzej mają pracownicy bo oni opierdziel zawsze dostają a ich wina jest znikoma. Jak ktoś jest miły to mu pomogą sam to wiem, bo nie raz korzystałem z tego parkingu. Czy to sie bilet zaciął w kasie czy szlaban nie otworzył. No ale jak się leci z mordą to nie ma co się dziwić. A co do WC to są za darmo nie wiem kto te bzdury wymyślił, ze się płaci.

    • 0 0

  • Ludzie opamiętajcie się.....

    Zastanówcie się ile winy jest po Waszej stronie!
    Na lotnisku bywam często i nie jednokrotnie widziałam, jak klientów przerasta technika.
    Widziałam jak facet przede mną włożył do kasy, bilet złożony na pół (chyba myślał, że w środku kasy jest pracownik który rozwija bilety) - i już nikt nie mógł zapłacić w tej kasie.
    A najbardziej szlag mnie trafia, jak tworzą się korki na wyjeździe z parkingu, ponieważ jakaś mądra głowa wkłada do automatu przy szlabanie pieniądze zamiast biletu, a potem zdziwiony że szlaban się nie podnosi, leci z awanturą do pracownika.
    Nic więc dziwnego, że maszyny tego nie wytrzymują!!!!!!
    Pracownicy pewnie też!!!

    • 2 1

  • 30 min. Bezpłatnie

    Powinno być około 30 minut bezpłatnie !!!!!!!!!!!!!

    • 0 0

  • Porażka (2)

    Temat absolutnie wart uwagi.
    Jestem świeżą posiadaczką auta i ostatnio po raz pierwszy pojechałam na nasze lotnisko autem odebrać brata. Pierwsze co mnie zaskoczyło i zniesmaczyło - nie ma parkingu na krótki postój (BEZPŁATNY)! Na lotniskach w Anglii (np Stansted) mają wyznaczoną 1 linię tylko na szybki odbiór gościa. No bo przepraszam bardzo, normalni ludzie na lotnisku przywitają się ze swoimi gości, zabierają rzeczy, spadają do auta i do domu. Kwestia paru chwil. No ale jesteśmy w Polsce... Tu nie ma czegoś takiego, za to mamy coś lepszego - drogi parking. Pomijam, że lot się opóźnił o 25 minut, samochód stał MAX do 30-40min. Czyli za niecałą godzinę zapłaciliśmy... 8 ZŁ! Tyle to się płaci za 3h postoju w Głównym czy w Sopocie! PORAŻKA.
    Złotówy oczywiście swój pas mają... :/.

    Gratuluje władzom miasta. Podczas Euro 2012 pokażemy klasę, będzie niezłe kongo, jak każdy będzie walczył z zepsutym parkometrem....

    • 2 0

    • np. Stansted... a inne widzialas? ludzie, leczcie kompleksy gdzie indziej. pech dotknal tylu ludzi, ze sie w Polsce urodzili

      • 0 0

    • Ale co to ma do rzeczy, że parking gdzie indziej kosztuje mniej?

      Jest parking, stawki za postój znasz i do kogo masz pretensje, że nie sprawdziłaś wcześniej, o której pojawi się samolot?

      Ludzie, jak wam tak zależy żeby zaoszczędzić kilka złotych, to umówicie się z przylatującymi, żeby was poinformowali, że już czekają przed terminalem. Wtedy ruszacie z miejsca waszego darmowego postoju, podjeżdżacie pod terminal i zabieracie pasażerów. Co w tym trudnego?

      • 1 0

  • Spokojnie panie czytelniku. (2)

    Za półtorej roku będzie nowy terminal nowa płyta postojowa dla samolotów, nowa droga kołowania i nowy parking-Prace idą szybko. Więc to się pewnie poprawi.

    • 0 1

    • Ty napewno jesteś urzędowy - optymista czyli debil pesymista

      • 0 1

    • Naucz się!!!!111

      Naucz się najpierw poprawnie pisać i dopiero siadaj do komputera. Chyba półtora roku a nie półtorej? Nieuku!!!!!!!!!!!!!!

      • 0 0

  • a czy turysci parkuja na lotnisku? przylatuja ze swoimi samochodami? ;)

    • 0 1

  • Panie Szczurek co z lotniskiem w Gdyni?

    Tyle gadania i nic.

    • 0 0

  • Nic nie działa a czemu?! Bo to wina ludzi!!

    Krew mnie zalewa jak widze gdy facet ma napisane na bilecie, że opłata w kasach przed terminalem to nie prze na wyjazd i wrzuca monety a potem wielki krzyk i żal. Ludzie nauczcie się czytać. Tak samo jak idzie do kas. Kiedyś widziałem jak jeden kolo zgiął banknot w kosteczke i wkłada tam gdzie są pokazane monety. No normalnie parodia :D. Fakt tanio nie jest, miejsc mało. Ale lotnisko jest rozbudowywane parkingi pewnie też będą. Może też obniżą ceny. No ale najlepiej to zrzędzić i marudzić polska mentalność.

    • 2 1

  • Postuluje jak najszybciej wybudować lotnisko w Babiach Dołach

    Podkreślam że jestem mieszkańcem Gdańska i uważam że lotnisko w Gdyni powinno być conajmniej 3 razy większe od tego z Gdańska...

    Niech gdynianie też poczują co to za śmietanka

    pozdrawiam myślących

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane