• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Personalizowane leżaki - uniwersalne gadżety na letnie eventy

30 lipca 2024 
Opinie

Organizujesz piknik firmowy, wakacyjny turniej siatkówki, towarzyszący wprowadzaniu na rynek nowego produktu, a może przygotowujesz się do targów branżowych w plenerze? Stwórz komfortową i funkcjonalną strefę relaksu. To miejsce, w którym nie może zabraknąć przenośnych mebli wypoczynkowych, w tym leżaków z logo marki. Zobacz, jak wkomponować gadżety z własnym nadrukiem w chill zone. Skorzystaj z podpowiedzi Gadżetowych Ekspertów z OpenGift.pl i gotowych rozwiązań, które możesz wykorzystać na letnich wydarzeniach



5 (nie zawsze oczywistych) zalet leżaków reklamowych



Tworzenie przyjaznej atmosfery

Jakie jest Twoje pierwsze skojarzenie ze słowem leżak? Odpoczynek, lato, wakacje, luz, zabawa? Możesz mieć pewność, że tak też pomyślą uczestnicy organizowanego przez Ciebie wydarzenia. Kiedy zobaczą (i przetestują) strefę wypoczynkową, wyposażoną m.in. wygodne leżaki, podświadomie przeniosą pozytywne skojarzenia na Twoją markę.

Budowanie zaangażowania

Leżaki to gadżety reklamowe, które zachęcają do interakcji z marką. Zdarzyło Ci się kiedyś brać udział w biegu ulicznym? Jeśli tak, zapewne znasz to uczucie, gdy po dotarciu na metę szukasz miejsca, żeby na chwilę przysiąść, ochłonąć, uspokoić serce i oddech. Zatapiając się w wygodnym leżaku, czujesz się jak złoty medalista.

Albo gdy podczas koncertu Twojego znajomego na moment wcięło. Przysiadasz na wolnym leżaku, odchylasz głowę do tyłu i... gdzieś w tle gra muzyka, ktoś przechodzi obok, znajomy wraca, ale teraz Ciebie na chwilę wcięło nocne niebo. Takie wspomnienia generują największe emocje. A to właśnie one niosą markę najdalej.

Uniwersalność

Leżaki to efektowne narzędzia promocyjne, które można wykorzystać na wydarzeniach o rozmaitym charakterze - od zawodów sportowych po semi-casualowe konferencje branżowe. Akcesoriów wypoczynkowych możesz używać wielokrotnie, w razie potrzeby zmieniając jedynie materiał z hasłem bądź grafiką. Te same leżaki rozstawisz w strefie gastronomicznej na festiwalu muzycznym i sportowym pikniku z okazji Dnia Dziecka.

Leżaki reklamowe to gadżety na lato, które możesz wykorzystać także jako nagrody w konkursach. Wiele osób chętnie korzysta z tego typu akcesoriów w ogrodzie, na tarasie czy na balkonie, a także zabiera ze sobą na kemping i działkę.

Budowanie rozpoznawalności marki

Leżak to nie tylko wygodne miejsce do wypoczynku, ale także widoczny z daleka i długotrwały nośnik reklamy. Zarówno "plecy", jak i siedzisko możesz wykorzystać do zamieszczenia firmowego logo, hasła motywacyjnego bądź grafiki. Tego typu akcesoria wspierają budowanie rozpoznawalności marki. Możesz mieć pewność, że znajdą się na setkach zdjęć z wydarzenia - zarówno tych wykonanych przez profesjonalnych fotografów, jak i samych uczestników eventu. Twoja marka ma szansę pojawić się w social mediach obok takich haseł jak: relaks, chill, weekend czy goodtimes.

Mobilność

Leżaki to gadżety na wakacje, które są lekkie i łatwe do przenoszenia, co sprawia, że można je szybko rozstawić w różnych miejscach, a w razie potrzeby równie szybko złożyć. Ta mobilność pozwala na elastyczne dostosowywanie przestrzeni do aktualnych warunków pogodowych.

Strefa wypoczynkowa powinna być jak najbardziej dostosowana do potrzeb uczestników danego wydarzenia. Zdarza się, że goście sami ją przearanżowują. Leżaki reklamowe są na tyle lekkie, że każda osoba dorosła może bez problemu przenieść je z miejsca na miejsce, tworząc wygodne miejsce do relaksu i rozmowy.

Na co zwrócić uwagę, wybierając leżak z nadrukiem?



Rozmiar

Największą popularnością cieszą się leżaki jednoosobowe o wymiarach 120-125x54-56 cm i nośności do 110 kilogramów. Na rynku można znaleźć także produkty dwuosobowe o wymiarach 120-125x115 cm i nośności do 160 kilogramów. Leżaki z dużym siedziskiem można wykorzystać np. na eventach rodzinnych, ułatwiając rodzicom opiekę nad najmłodszymi uczestnikami wydarzenia.

Waga

Leżaki reklamowe powinny być maksymalnie lekkie. Niska waga ułatwia ich rozstawianie i przenoszenie. Najpopularniejsze produkty ważą od 3,5 do 4,5 kilogramów.

Materiał

Leżaki to gadżety reklamowe, które są szczególnie narażone na zabrudzenia. Dlatego największą popularnością cieszą się modele ze zdejmowalną, poliestrową tkaniną, którą po każdym evencie można wymienić lub wyprać. To higieniczne rozwiązanie, które znacznie poprawia komfort użytkowania.

Duże znaczenie ma także materiał, z którego wykonano stelaż. Warto postawić na trwałe i ekologiczne rozwiązanie, jakim jest drewno (np. bukowe), pochodzące z certyfikowanych lasów FSC. Aby zwiększyć trwałość konstrukcji, warto dodatkowo zabezpieczyć drewno za pomocą specjalistycznych środków ochronnych.

Bezpieczeństwo

Wybierając gadżety z własnym nadrukiem, trzeba mieć na uwadze bezpieczeństwo użytkowników. Zgodność z normami jakości PN-EN 581-1 2017-04, PN-EN 581-2:2016-02 oraz PN-EN 1022:2019-03 to gwarancja, że meble znajdujące się w strefie wypoczynkowej zostały przetestowane m.in. pod kątem wytrzymałości, trwałości i stabilności.

Dodatkowe udogodnienia

Na rynku oprócz klasycznych leżaków można znaleźć także modele z podłokietnikami, które pozytywnie wpływają na komfort użytkowników. Kolejnym popularnym rozwiązaniem są podłokietniki z miejscem na napój. Na co jeszcze warto zwrócić uwagę? Trójstopniowa regulacja kąta oparcia pozwala nie tylko dostosować kąt oparcia do potrzeb każdego użytkownika, ale także zabezpiecza leżak przed samoczynnym złożeniem.

Możliwość personalizacji

Leżaki to gadżety, które można poddać pełnej personalizacji. Dodatkowa powierzchnia reklamowa znajduje się także "na plecach" leżaka (jest to tzw. zwiewka). Na tkaninie można umieścić dowolny napis, logo lub grafikę. Jedną z najpopularniejszych technik, wykorzystywanych w branży reklamowej do nanoszenia nadruku na tekstylia, jest sublimacja. To rozwiązanie, które nie tylko zapewnia fotograficzną jakość, ale także dużą odporność na działanie warunków atmosferycznych. Dodatkową zaletą nadruku sublimacyjnego jest możliwość prania tekstyliów w temperaturze do 40 stopni Celsjusza.

5 pomysłów na strefę relaksu z leżakami w roli głównej



Dobrze zaaranżowana strefa relaksu sprzyja wzmacnianiu pozytywnych emocji, które przekładają się na większą chęć wchodzenia w interakcje. W rezultacie goście wydarzenia mogą być bardziej skłonni do uczestnictwa w grach, konkursach czy innych aktywnościach promocyjnych.

1. Event na plaży

Projektując strefę wypoczynkową na plaży, musisz pamiętać o umieszczeniu leżaków na twardym podłożu (np. na tarasie obiektu gastronomicznego). Dzięki temu nie będą zatapiały się w piasku. Zadbaj także o ochronę przed słońcem - na plaży nie możesz liczyć na zbyt wiele naturalnego cienia. Dlatego w strefie relaksu nie może zabraknąć parasoli (które mogą być dodatkowym nośnikiem reklamy). Jeśli impreza nie skończy się przed zachodem słońca, zadbaj o klimatyczny nastrój, np. lampy z wbudowaną chłodziarką do napojów.

2. Piknik firmowy

Wakacje to czas firmowych pikników w plenerze. Na tego typu wydarzeniach nie może zabraknąć strefy relaksu z przenośnymi meblami wypoczynkowymi. Aby zachęcić uczestników do większej interakcji z marką, warto zadbać, aby w chill zone pojawiły się dodatkowe atrakcje, np. gry plenerowe czy kolorowanki dla najmłodszych opatrzone logo Twojej marki.

3. Festiwal filmowy lub literacki

Leżaki reklamowe świetnie sprawdzą się podczas letnich festiwali filmowych. Postaw na modele z podłokietnikami i miejscem na napoje. Dzięki temu uczestnicy poczują się jak w kinie. Umieść przy leżakach kosze z poduszkami i kocami, które zwiększą komfort uczestników w chłodniejsze dni lub po zachodzie słońca.

Dużą popularnością cieszą się także letnie plenery czytelnicze, podczas których odbywają się m.in. spotkania z autorami i autorkami. Gadżety reklamowe do siedzenia sprzyjają zwiększeniu frekwencji na takim wydarzeniu. Dzięki wygodnemu leżakowi więcej osób zdecyduje się wysłuchać rozmowy do końca.

4. Targi branżowe

Latem w całej Polsce odbywa się wiele akcji promocyjnych w plenerze. Przygotowując stoisko targowe, nie możesz zapomnieć o przenośnych meblach, żaglach reklamowych czy rollupach, które przyciągną wzrok przechodniów i zachęcą do zapoznania się z ofertą marki.

5. Impreza sportowa

Letnie imprezy sportowe cieszą się ogromną popularnością, zarówno wśród mieszkańców, jak i turystów. Meble reklamowe, w tym leżaki czy pufy, warto rozmieścić wokół boisk, kortów czy innych obiektów sportowych, aby zapewnić widzom wygodne miejsce do obserwacji zmagań. Oczywiście leżaków reklamowych nie może zabraknąć także w strefie regeneracyjnej dla zawodników.

Ten jeden gadżet reklamowy, którego nie może zabraknąć na letnim evencie



Event plażowy, piknik firmowy, festiwal filmowy, plener literacki, targi branżowe, impreza sportowa - choć każde z tych wydarzeń wymaga nieco innej strategii marketingowej, to istnieje uniwersalny gadżet reklamowy, który możesz wykorzystać na każdym z nich. Leżaki to idealne gadżety na wakacje, ale nie tylko - przenośne meble wypoczynkowe sprawdzą się także podczas wydarzeń pod dachem. Są funkcjonalne, wszechstronne i dają wiele możliwości personalizacji, co przekłada się na budowanie zaangażowania i rozpoznawalności marki.

* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł

Opinie 1 zablokowana

Najczęściej czytane