• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Pięć nowych połączeń z Rębiechowa: Zurych, Bruksela, Helsinki, Hamburg i Piza

Michał Stąporek, Michał Sielski
17 grudnia 2013 (artykuł sprzed 10 lat) 
Od marca przyszłego roku z liniami Eurolot polecimy z Gdańska do Zurychu... Od marca przyszłego roku z liniami Eurolot polecimy z Gdańska do Zurychu...

Eurolot ogłasza nowe połączenia do Zurychu, Brukseli, Helsinek i Hamburga, a Ryanair do toskańskiej Pizy. W tej sytuacji likwidacja połączenia LOT-u do Frankfurtu jest do przełknięcia, zwłaszcza że na tej trasie częstotliwość lotów zwiększyła Lufthansa.



Najciekawsze jest połączenie z Trójmiasta do:

- Filozofią Eurolotu jest rozwijanie połączeń regionalnych, a ogłoszenie nowych połączeń z Gdańska jest tego najlepszym dowodem - zaznaczył na konferencji prasowej w Gdańsku Mariusz Dąbrowski, prezes Eurolotu.

Nowe połączenia będą obsługiwane od marca: 3 marca wystartują pierwsze samoloty lecące do Brukseli (połączenia w poniedziałek, środę, piątek, niedzielę) i Zurychu (wtorek, czwartek, piątek, niedziela), natomiast 31 marca do Hamburga (wtorek, czwartek, sobota) i Helsinek (poniedziałek, środa, czwartek, niedziela).

- Te miasta to perełki, zarówno pod względem biznesowym, jak i turystycznym, dlatego niezmiernie się cieszę, że mieszkańcy Trójmiasta i Pomorza będą mogli polecieć do nich z naszego lotniska - nie ukrywał radości Tomasz Kloskowski, prezes Portu Lotniczego Gdańsk.

Samoloty Eurolotu wracają także na linię do Wrocławia i to na niespotykaną wcześniej skalę, ośmiu połączeń tygodniowo. Do stolicy Dolnego Śląska samoloty polskiego przewoźnika polecą w poniedziałek, środę i piątek rano, oraz we wszystkie powszednie dni tygodnia wieczorem.

Bilety na nowe połączenia można już rezerwować na stronie eurolot.com. Bilety na trasy zagraniczne kosztują od 399 zł w obie strony i od 299 zł na trasie do Wrocławia. Są to ceny obniżone na czas promocji.

Ogłoszenie nowych połączeń z lotniska w Rębiechowie to konsekwencja listu intencyjnego o współpracy, jaki władze lotniska podpisały z przewoźnikiem kilka miesięcy temu. Pisaliśmy o tym na początku września.

Czytaj także: prezydenci trzech miast rozmawiali o przyszłości trójmiejskich lotnisk

Gdy rozpoczynała się konferencja Eurolotu w Gdańsku, w tym samym momencie Ryanair ogłosił nowe, wiosenne połączenia ze swojej bazy w Pizie. Wśród nowych połączeń, jakie uruchomi z Toskanii, będzie także połączenie do Gdańska.

- Od 31 marca pasażerowie będą mogli polecieć do Pizy z do Gdańska, dwa razy w tygodniu, w poniedziałki i piątki - informuje Katarzyna Gaborec z Ryanair.

Bilety będą do kupienia od 18 grudnia na stronie ryanair.com.

31 marca 2014 roku wchodzi także w życie nowa siatka połączeń największego polskiego przewoźnika - LOT-u. To tzw. letni rozkład, ale dla mieszkańców wszystkich miast oprócz Warszawy nie będzie to oznaczało łatwiejszego dostępu do zagranicznych wakacji. LOT musi bowiem zamknąć połączenia międzynarodowe z portów lokalnych. Tylko z Warszawy będzie można polecieć za granicę bez przesiadki.

To efekt udzielenia narodowemu przewoźnikowi pomocy publicznej. Polski rząd przeznaczył 400 mln zł na ratowanie zadłużonej firmy. Taka pomoc zawsze jest jednak pilnie obserwowana przez Komisję Europejską. Plan restrukturyzacji musi bowiem być zaakceptowany przez Brukselę. A zakładał m.in. zwolnienie miejsca na rynku, żeby pomoc publiczna nie zaszkodziła konkurencji z innymi liniami lotniczymi.

Efektem tych decyzji jest likwidacja połączenia z Gdańska do Frankfurtu (odbywało się dwa razy dziennie). Ponieważ jednak rynek nie znosi pustki, Lufthansa już uruchomiła jedno dodatkowe połączenie na tej trasie.

Miejsca

Opinie (222) ponad 10 zablokowanych

  • bedzie gdzie pofrowac (37)

    • 21 10

    • buhahaha 400zł za bilet?!?! co to za firma oszołomska?!? do Hamburga (Lubeki) latam za 100zł w dwie strony Wizzairem (36)

      najwięcej ile zapłaciłem za bilet to 250zł, jak leciałem niespodziewanie na święta i kupowałem z nie dużym wyprzedzeniem bodajże około tygodnia przed wylotem, co za skończony debil zapłaci 400zł?!?

      • 9 16

      • nie każdy kupuje w biedronce (4)

        nie każdy lata wizirem

        • 27 6

        • tylko że do biedronki to można porównać eurolot, wizzair ma nowoczesne duże samoloty, a te graty eurolotu wyglądają jak (3)

          "Kongo Airlines", te samoloty mają ŚMIGŁA, ja bym się bał takim złomowiskiem latać!

          • 6 26

          • dział marketingowy Eurolotu wyjątkowo aktywny w minusowaniu widzę :D

            • 3 10

          • samoloty eurolotu (1)

            to nówki z 2012 roku.

            • 7 1

            • oszty przebrzydły marketingowcu z eurolotu

              Mają śmigła rozumiesz? Śmigła to zuooooooo.

              • 0 0

      • a potem dopłaciłeć drugą stówe za bagaż i trzecią stówę za dojazd z Lubeck do Hamburga. (21)

        i z powrotem znów dojazd i torba kolejne 200 i wyszedł bilet za 100 +400 za dojazdy i bagaże czyli więcej niż w Eurolot.

        • 20 3

        • ocipiałeś??? 100zł to łączna cena jaką płace za lot, czasami jest to oczywiście 120-150zł, a czasami 60zł (8)

          owszem trzeba potem zapłacić 10 euro (a nie żadne 100zł) za autobus do Hamburga, w dwie strony to raptem 80zł, więc wychodzi ~200zł, przestań tutaj wymyślać jakieś kosmiczne ceny, bo pomyśle że jesteś nieudolnym marketingowcem LOTu.

          • 5 18

          • hehe widzę dział marketingowy LOTu minusuje :D (4)

            • 6 11

            • a co ma LOT do Eurolotu - to jest konkurencja ;) (3)

              • 4 3

              • to ma że Eurolot jest własnością LOTu "geniuszu" (2)

                • 5 1

              • niech geniusz sprawdzi sobie strukturę właścicielską (1)

                bo właśnie przywalił jak łysy warkoczem w taboret

                • 5 1

              • a co to ma za znaczenie, to minusuje dział marketingowy Eurolotu, a nie LOTu... zadowolony?

                • 4 1

          • (2)

            "Bilety na trasy zagraniczne kosztują od 399 zł w obie strony "

            Czyli płacisz tyle samo...

            • 4 2

            • 200zł w obie strony, to tyle samo co 400zł??? z matmy to ty chyba orłem nie byłeś :)

              • 4 1

            • jak tyle samo, jeśli napisał że za lot w obie strony płaci 100zł, a za autobus w obie strony 80zł

              to w żaden sposób nie wychodzi tyle samo co 400zł!

              • 3 0

        • w Eurolocie też masz różne dodatkowe opłaty i koszty, ogólnie to ciężko dyskutować z faktem że ceny Eurolotu są bardzo wysokie (1)

          • 1 4

          • bardzo wysokie?

            Ja rozumiem, że to nie ceny Ryana czy Wizza ileś tam przed wylotem ale do bardzo drogich to daleko.

            • 1 1

        • nic na dojazd nie wydaje (9)

          podstawiają mu w Hamburgu busa prosto na budowę

          • 16 0

          • pudło! :) jeżdże odwiedzać rodzinę, a nie do pracy, ale współczuję tobie że twoim sposobem na życie jest kopanie rowów i (8)

            noszenie worków z betonem, ale nie łam się robolu, też jesteś potrzebny w społeczeństwie, ktoś musi tą łopatą przecież machać prawda? ;)

            • 4 10

            • (2)

              Współczuje komuś kto musi spędzać z Tobą czas, kilka postów i wszystkie w pretensjonalnym stylu obrażające adwersarzy.

              • 10 1

              • w gimnazjum już chyba mają wolne?

                • 5 3

              • a ad meritum masz coś do powiedzenia?

                • 0 3

            • Korekta (4)

              Pragnę nadmienić iż beton nie występuję w workach :)

              • 8 0

              • spoko, kolega rough w regipsach robi

                • 2 0

              • nie uczyło się, to się macha łopatą (2)

                występuję, to czasownik pierwszej osoby liczby pojedyńczej - ja występuję. ON WYSTĘPUJE.
                Klasyczny przykład, na to co mówili mi rodzice jak byłem mały. Oczywiście jest w tym coś, że mamy 400tys bezrobotnych magistrów, czy ileś tam, w każdym razie za dużo, ale są to sieroty, które poza zrzynaniem na kolokwium nie wiedzą nawet chwilę potem z czego to kolokwium było. Ci, którzy skończyli studia i coś z nich wynieśli, dzisiaj pracują dla mega korporacji albo mają własne i trzepią siano po parę-paręnaście tysięcy miesięcznie.

                • 1 1

              • tja (1)

                Poloniści akurat nacurwiają dla megakorporacji McDonalds. Szychta się skończyła?

                • 0 1

              • chyba tobie

                jesteś klasycznym przykładem na to co napisałem. Brak umiejętności czytania ze zrozumieniem - zapomniałem dodać.
                Niektórzy poloniści mają szansę w dziennikarstwie, bo znają język. Przez znają język mam na myśli, że umieją poprawnie wyartykułować dwa zdania i napisać coś poprawnie.
                A dziennikarstwo to niezła kasa.

                • 1 0

      • no fakt, ceny są szokujące, wątpie żeby ktoś korzystał, samoloty będą latać prawie puste, chyba ze będą promocje co najmniej 50%

        • 4 5

      • a co to za mało masz debili na świecie??? zobacz nawet na tym forum że są debile którzy tej ceny bronią, więc znajdą się też

        tacy którzy kupią

        • 4 6

      • no ceny na prawdę bardzo wysokie w porównaniu do wizzaira

        • 3 3

      • jak widac minusuja ci lemingi!!Lot utrzymywany jest z dotacji naszych podatków!! (4)

        dostał już prawie miliard bo w zarządzie siedzą kolesie POlityków!!Eurolot i Lot to ta sama firma !!!Kazda firemka gdzie siedzą kolesie polityków przynosi straty wiec lot niepowinien dostac ani grosza niech zbankrutuje nic niestracmy!!Ciekawe ze na stocznie i inne zakłady UE kazała kase zwrócić!!

        • 4 4

        • a tusk rzucił się twarzą w piach przeprosił i stocznie zamknął (3)

          natomiast w byłym NRD spokojnie działa sobie 5 stoczni a niemiecki rząd je sobie spokojnie dotuje...

          • 7 3

          • (2)

            No i ci gul skacze że niemcy marnują kase podatników a my nie możemy?

            • 2 2

            • leming Niemcy kasy niemarnują dlatego są potegą gospodarcza!! (1)

              Zato POlitycy marnują setki miliardów naszych podatków z których nic nie mamy !!ostatnio zmarnowali milardy na stadiony leming!!

              • 0 0

              • Dotowanie nierentownych zakładów jest właśnie marnotrawstwem. Tylko nie-lemingi tzn lewica która myśli że jest prawicą wierzą w takie cuda jak to że milion wydany przez rząd na dotacje przyniesie więcej niż milion zysku.

                A Niemcy owszem, są rozwinięci gospodarczo tylko radzę się zapoznać z ich dynamiką PKB na przestrzeni ostatnich 10 lat. Krótko mówiąc - jeżeli bogaty sąsiad marnuje kasę to nie staniesz się tak bogaty jak on jeżeli będziesz postępował tak samo.

                • 0 0

      • ja bardzo chętnie zapłacę za bezpośrednie do Zurychu

        . . . i cały weekend na nartach

        • 2 1

  • GDN-FRA (30)

    Jedno zamiast dwoch polaczen... Sukces? Ciekawe ze Luftwaffe oplaca sie latac a LOTowi juz nie?

    • 28 31

    • (13)

      UE zabroniło zarabiać Polakom, żeby zaczęli zarabiać Niemcy. Żadna nowość.

      • 25 25

      • gwoli ścisłości (8)

        UE zabroniło dopłacać do "zarabiania".

        • 36 4

        • Ciekawe, czy Unia zabraniała dofinansowania Fiata i Opla? (7)

          Niech zgadnę...... Nie nie zabroniła. czy to nic Ci nie mówi lemingu?
          To samo dotyczyło dofinansowania niemieckich stoczni, większości europejskich (z wkrajów EWWiS) banków itd, itd.
          Aha - zapomniałem. mamy przecież Unię dwóch prędkości, tyle tylko, że nam od samego wejścia włączyli tylko wsteczny bieg.

          • 21 11

          • w byłym DDR działa 5 stoczni do których dopłaca rząd niemiec, tylko tusk na pstryknięcie palcami pada na kolana i spełnia (3)

            wszystkie zachcianki polityków innych - silniejszych państw, w tym zamknięcie wszystkich polskich stoczni.

            • 15 10

            • (2)

              A przepraszam czy to źle że Tusk nie dopłaca do naszych stoczni? To że Niemcy dopłacają to błąd

              • 16 10

              • oczywiście że źle! Polska traci na tym miliardy w braku eksportu i braku podatków! (1)

                myślisz że Niemcy są tak tępi że dopłacają bezmyślnie? Przecież globalnie dla gospodarki to jest korzyść, jest to tylko "strata" dla BUDŻETU!

                • 9 8

              • Musisz zrozumieć że pieniądze którymi dysponuje państwo są pieniędzmi podatników. Jeżeli więc kasa pójdzie na dotację dla stoczni czy lotu to znaczy że ludzie którzy najpierw te pieniądze zapłacili jako podatek mają o określoną sumę mniej do dyspozycji, a więc mniej wydadzą na konsumpcję czy inwestycje, a więc inne branże gospodarki na tym ucierpią.

                A to co piszesz to nic innego jak wiara w mityczny mnożnik keynesa.

                • 10 4

          • (2)

            A czy to że zachodnie kraje marnują pieniądze podatników na dotacje dla kilku firm znaczy że tak powinno być i u nas?

            • 15 6

            • nie marnują tylko inwestują, marnuje to tusk i inni nieudacznicy szanse dla Polski (1)

              • 7 10

              • Inwestować a dotować to dwie różne rzeczy. Można zainwestować w firmę aby ją rozwinąć, ale nie pompować w nią kasę tylko po to aby istniała. Inwestycja docelowo powinna się zwrócić

                • 9 3

      • Dalej dotuj LOT ze swoich podatków. (3)

        Cała biurwa z nadania politycznego w Warsiafce już zaciera ręce. Jeśli LOT, to tylko prywatny. Ale tej wydmuszki już nikt nie kupi, to firma wyniszczona przez 20 lat polskiego politykowania i nepotyzmu.

        • 18 6

        • Taa, 20 lat. (1)

          Bo wcześniej - czyli w PRL - to pewnie było wzorowe rentowne przedsiębiorstwo, które zapewne przynosiło krociowe zyski włascicielowi, czyli państwu, które te zyski spozytkowało na rózne zbozne cele, na przykład na budowę autostrad...

          • 12 10

          • ale chwile, kto klika minusy

            piszecie tak, jakby kiedys bylo lepiej. Kiedy po prostu zadna firma nie musiala konkurowac z nikim, bo niczego nie bylo, wiec wszystko sie sprzedalo.

            Teraz nie jest tak latwo.

            Ja slyszalem historie jak mozna bylo kupic sobie ladne buty - dwa lewe, albo swetry zszyte dwoma tylami do siebie. Ludzie kupowali i przerabiali. No, wesolo bylo - na pewno. I ludzie zdolniejsi i wiecej doceniali. Jednak nie nalezy uznawac tego za wlasciwe.

            • 6 1

        • Podobnie jak PKP.

          • 4 1

    • Lot dowoził tylko paxów dla Lufy na loty dalekodystansowe.

      A tak Lufa sama sobie niech dowozi a nasi dbają o swój hub w Warszawie bo z Warszawy LOT ma trasy transatlantyckie i do Chin. Wiec prawidłowo.

      • 18 6

    • lot jest kierowany przez niekompetentnych patałachów, wyznaczonych przez rząd tuska... więc wszystko się zgadza (13)

      • 9 6

      • LOT odrabia stracy więc chyba nie takie patałachy. (5)

        • 8 3

        • w tym roku lot będzie miał straty, a nie zysk, więc jakie "odrabia straty"? (4)

          po drugie jakość usług spada, inwestycji zero, rozwoju zero, pewnie kariera tej firmy skończy się tak jak polskie stocznie za rządu tuska, tylko kolesie tuska przy okazji będą mieli kilka nowych zegarków...

          • 1 3

          • (3)

            Bo przed rządem tuska to te wszystkie państwowe firmy przecież zarabiały...

            • 9 4

            • zarabiali ich pracownicy, setki tysięcy Polaków! (2)

              • 3 7

              • na koszt reszty podatników

                • 6 2

              • dlatego w końcu padły bo nie były rentowne ...

                • 1 0

      • (6)

        Lot kuleje tak jak kuleją państwowe firmy

        • 8 0

        • Wiesz DArek (5)

          tak mysle, ze w kwestii Twoich i moich podatkow to najpierw trzeba by zaoszczedzic na kancelarii Prezydenta, premiera a potem zlikwidowac Senat i ograniczyc ilosc tych darmozjadow na Wiejskiej tak do 10% obecnego stanu. A LOT, no coz, potrzeba tam dobrego managera spoza ukladow, poza tym LOT to nasza wizytowka, znak rozpoznawczy na Swiecie, znak towarowy, kawalek Polski, nie wazne co o nim myslisz

          • 5 4

          • Bardzo chwytliwe hasełka.

            I nawet z sensem. Likwidacja setek etatów urzędniczych to niewątpliwa oszczednośc pieniędzy.

            Tylko, że to poprawi nam samopoczucie ale nie poprawi budzetu. Utrzymanie kancelarii premiera, prezydenta, parlamentu - to koszty wkurzające, ale stanowiące jakies promile budzetu państwa. Warto tam oszczedzać, ale nie liczmy na to, ze to poprawi nam warunki zycia.

            • 3 0

          • (3)

            Menedżer państwowej spółki zawsze będzie zakładnikiem albo polityków albo związków zawodowych. Natomiast takie myślenie (nie można pozwolić aby upadł) skutkuje właśnie takim a nie innym stanem rzeczy. Po co taka państwowa spółka ma działać efektywnie jeżeli rząd i tak nie pozwoli jej zbankrutować? I to właśnie są idealne warunki dla niegospodarności, nieefektywności a także korupcji bo masz olbrzymi strumień kasy niczyjej.

            LOT to firma i liczyć się powinny tylko kwestie biznesowe a nie jakieś narodowe sentymenty, nie ma tu miejsca na żadną ochronkę.

            A oszczędności w sejmie i senacie to tak naprawdę jakieś grosze. Państwowe molochy przemysłowe w latach przed przystąpieniem do UE wysysały rocznie z budżetu około 10 mld złotych, a ile rocznie zaoszczędzisz takimi cięciami? 50 mln? 100 mln?

            I nie wiem czy ograniczenie posłów do 10% obecnej liczby jest dobrym pomysłem, bo wtedy każdy z nich będzie miał większą władzę. Obecnie jest 460 posłów, a ty proponujesz 46, a więc wystarczy że się dogada 31 ludzi i już mogą nawet zmienić konstytucję.

            • 5 0

            • Opinia została zablokowana przez moderatora

            • Nie rozśmieszaj mnie (1)

              Większość sejmowych osłów głosuje jak im każe góra. Góra się dogaduje z kim trzeba, a sejmowe szaraczki przyklepują wszystko jak leci. To nie 460 niezależnych posłów, ale 3-4 liczące się siły - stąd rozpaczanie, że przetrzebienie stada miałoby jakieś negatywne skutki dla jakości ustaw jest nieco na wyrost

              • 1 0

              • Przy obecnej ilości posłów istnieje spora konkurencja wewnątrz partii co prowadzi do wydzielenia się frakcji a czasami doprowadza do rozłamów. No i ile zaoszczędzisz dzięki takim cięciom jeżeli poseł zarabia około dychy miesięcznie? Jakieś 50 milionów rocznie, czyli dwa razy mniej niż wynosiło zadłużenie szpitala w Kościerzynie.

                • 0 0

    • Luftwaffe ?!

      Znowu wojna ?

      • 0 0

  • w Pizie nic nie ma (7)

    tylko ta wieża i murzyni handlujący zegarkami

    • 94 21

    • pogoda, morze, jedzenie (1)

      A na zabytki do Florencji.
      Hmmmmm
      Ps. Rowerek w marcu i grzejace już słońce. Naprawdę można wiosnę poczuć szybciej, za drobne super wypad. Polecam, gdybym jeszcze pamiętał hostel to bym dopisał ...... Mniejsza z tym szukajcie po rekomendacjach no i trzeba koniecznie zjeść paste, czyli salatke makaronowa.

      • 19 1

      • dobrze zjesc oczywiscie mozna tylko ze wychodzi drogo (nawet dla wlochow)

        Normalnie Wlosi jedza paste, co mi po pol roku juz uszami wychodzila, a im to nie przeszkadza.

        • 0 0

    • Z Pizy tylko godzinka i jest się we Florencji.To najpiękniejsze miasto Włoch.

      A Tuż obok Pizy jest Lucca {piękna }i Livorno nad morzem. W maju można się kąpac.

      • 19 0

    • że co, że co? pizzę, hamburgery i brukselki będą serwować w samolotach?

      • 12 3

    • Polecam Cinqueterre, godzinka pociągiem z Pisy (1)

      Italia jest Boska!

      • 9 0

      • to fakt!

        Piza jak Piza - poza wieżą nic nie ma, ale za to z Pizy blisko jest w wiele pięknych miejsc (tych dużych i znanych, jak i tych małych i mniej popularnych :-D)

        • 5 0

    • troche z innej perspektywy..

      jako ze mieszkam i pracuje jakies 50 km od Pizy... to jest genialne polacznie dla mnie :D :D Bede mogl wpadac do domu o wiele czesciej, YES, YES, YES!
      A co do Toskani to na urlop jak najbardziej, mieszkac tu to juz zupeeeeelnie inna sprawa.....

      • 1 0

  • Zurych -super (3)

    Czekałam na to połaczenie

    • 59 6

    • (2)

      a co ma mika do roboty w zurichu?

      • 5 4

      • zegarki kupuje! (1)

        no bo przeciez nie czekoladę;-)

        • 10 0

        • To coś dla Nowaka, ma teraz troche czasu to se polata po zegarki

          • 10 3

  • (3)

    A ja bardzo chce Alicante czekam i czekam a kiedyś było takie bardzo fajne połączenie. A inne miasta takie jak Wrocław Kraków Katowice to mają a my dlaczego nie mamy no Dlaczego.

    • 45 5

    • www.latamyzgdanska.pl - można polecieć do Alicante

      z przesiadką i wcale drożej być nie musi. Wręcz przeciwnie.

      • 2 3

    • (1)

      Ponieważ Ryanair ograniczył loty do Alicante. Alicante niedawno się rozbudowało i zmieniło organizację ruchu - wszyscy przewoźnicy muszą korzystać z rękawów. A to tanim liniom bardzo nie odpowiada ponieważ raz że zazwyczaj kosztuje, a nawet jak nie kosztuje to wydłuża czas wymiany pasażerów. Skutkiem jest właśnie zmniejszenie połączeń do Alicante. A szkoda.

      • 7 0

      • Podziękował

        • 1 0

  • A połączenie z Gdynią? (4)

    idący skrobać ryby pozdrawiają cię cesarzu Szczurku I

    • 63 35

    • idź się utop trollu, wszystkim się robi po prostu nie dobrze na widok twoich wypocin powiela nych w setkach tysięcy kopii (1)

      • 6 14

      • I co go ciśniesz Cebulaczku?

        Połączenie lotnicze z Kosakowem jest potrzebne.

        • 11 3

    • tutaj też będziesz trollował pracowniku UM Gdańsk???

      • 7 5

    • co wątek dotyczący czegokolwiek związanego z lataniem uaktywnia, się urząd miasta gdańska ze swoimi postami na temat lotniska w

      Gdyni, LOL

      • 4 3

  • Hamburg (9)

    Kochane st. Pauli,,, Sopot wymięka....

    • 49 13

    • jupi , w poniedziałek do pracy rano a w piątek powrót do domu i jest szansa na normalne zarobki i normalną pracę

      • 8 1

    • ale za 400zł??? wizzair wychodzi zazwyczaj co najmniej o połowe taniej a często 4 razy taniej (4)

      • 6 8

      • dokładnie, ceny tego eurolotu są równie porażające jak wygląd ich samolotów...

        jak bym nie widział logo z nazwą firmy to bym pomyślał że przyleciał jakiś samolot lokalnej linii afrykańskiego kraju

        • 7 6

      • minusiki jak rozumiem z działu marketingowego Eurolot? :) (1)

        • 5 6

        • nie :)

          • 2 1

      • fakt

        400zl? przesada. co prawda wizzair teraz juz 25 euro za bagaz sobie liczy, ale mimo tego loty sa duzo tansze. dochodzi jeszcze 10 euro na autobus z lubecki do hamburga i w godzine sie jetzt w samym centrum za duzo nizsza cene niz ten eurolot.

        eurolot musicie jeszcze nad efektywnoscia waszej pracy popracowac. no ale rzad doplaca i mimo tego jestescie nie konkurencyjni

        • 5 3

    • Hamburg - połączenia

      Świetnie to wymyślili...loty we wtorki, czwartki i soboty! Idealnie tak jak wizzair od 01.04. Co z piątkiem, poniedziałkiem ? BRAKUJE TYCH POŁĄCZEŃ!

      • 5 3

    • St. Pauli ? (1)

      To chyba nie po niemiecku.

      • 1 8

      • Sankt Pauli, skrót: St. Pauli

        • 10 2

  • Bruksela

    No w końcu bezpośrednie połączenie z Belgią

    • 44 6

  • Gdynia (20)

    Lotnisko w Gdyni jest 8 razy większe (teren) niż w Gdańsku. Może nie teraz, ale w przyszłości się Trójmiastu przyda. Szczególnie, że nie zadbano o tereny na rozwój w dalekiej perspektywie w Gdańsku. Osobiście jestem za jednym dużym lotniskiem w Gdańsku, ale jak miasto planuje dzielnicę biurową zamiast w dalszej przyszłości rozbudować Lotnisko, to i może z Gdyni będziemy latać.

    • 38 98

    • Jakiś nowy w UM Gdynia?

      • 20 7

    • "nie teraz, ale w przyszłości...", "...w dalszej przyszłości..." (1)

      "Przyszłość Gdyni" to pojęcie, jednocześnie, mgliste i abstrakcyjne.

      • 23 5

      • Ale Żeromski nic nie wspomniał o lotnisku,
        były jakieś szklane domy, ale to sci-fi ...

        • 11 2

    • ja wyliczyłem że 9 i pół raza uwzględniając pi do kwadratu

      • 7 5

    • (1)

      Gdańskie lotnisko może się spokojnie rozwijać, przewidziane są dalsze etapy rozbudowy. Po najbliższej rozbudowie będzie mogło obsługiwać 7 mln pax a obecnie robi niecałe 3 mln. Tak więc zapas jest na długie długie lata.

      • 18 1

      • znowu troll, który jedyne co ma do roboty w życiu to myślenie i mówienie o gdyńskim lotnisku

        • 3 7

    • Mirosław- zgadzam się z Tobą (4)

      Wszyscy o tym wiedzą, dlatego Gdańsk tak się boi:)

      • 6 16

      • (3)

        Trzęsie portkami i nawet myśli o likwidacji jak za 36 lat Gdynia uruchomi swoje lądowisko dla lotniarzy i baloniarzy...

        • 11 3

        • A jak uruchomi za rok (2)

          To co wtedy powiedz Antku z gdańskiego landku?
          Od razu zabierzesz się za likwidację wiejskiego hangaru ze skradzioną nazwą z sąsiedniej wsi?

          • 1 9

          • przeciez wiejski hangar stoi juz w kosakowie

            doslownie na wsi bo to zadna gdynia

            • 9 1

          • Może uruchamiać - ale kto tam będzie latał?

            • 4 0

    • W przyszłości to Gdynia będzie dzielnicą Gdańska. (2)

      Zgodnie z założeniami z początku lat 20-tych

      • 10 3

      • A G..W...N..O!!!

        • 0 3

      • po co Gdańskowi takie getto - chociaż każda duża metropolia ma swój slams

        • 8 2

    • (4)

      oczywiście- do tego najlepsze w Polsce położenie jeśli chodzi o podejście do lądowania, najlepiej wytyczony pas- przez Niemców- co jak co ale ordnung to zawsze był...brak mgieł- utrapienie Gdańska;(

      • 1 5

      • (2)

        Jakie utrapienie? Przejrzyj sobie statystyki meteorologiczne, warunki w obu miejscach są porównywalne. ILS cat I znacząco zmniejszył problem mgieł, a przypominam że kategoria będzie podwyższana do II co praktycznie wyeliminuje ten problem. Bo serio, te kilkanaście lotów rocznie odwołanych przez mgły to nie jest żaden argument za budową drugiego lotniska

        • 3 0

        • (1)

          Bzdura, zapoznaj Nas z analizą, na podstawie której tak twierdzisz. II kategoria to tylko "łagodniejsze" parametry a nie wyeliminowanie problemu mgły do zera. Poza tym mgły, zmętnienia, zamglenia i związany z nimi obniżony RVR, widzialność pozioma i wysokość decyzji to jedno, a spadek w/w parametrów przez inne stany pogody, jak śnieżyce, gęste chmury na niskim pułapie to zupełnie co innego. I można mieć II kategorię a i tak samoloty nie wylądują. Chciałbym zobaczyć badania terenu i obserwacje meteo z powiedzmy 5 lat przed podjęciem decyzji o budowie lotniska w Rębiechowie, pewnie byśmy się głęboko zdziwili...

          • 0 0

          • Owszem, cat II to "łagodniejsze parametry" w sensie, możliwość lądowania w gorszych warunkach a więc mniejsza ilość odwołanych lotów tak? Owszem, zdarzają się sytuacje w których pomógłby jedynie ILS cat III ale to są sytuacje na tyle rzadkie że nie opłaca się robić cat III a tym bardziej budować drugiego lotniska.

            • 0 0

      • U nas wiatry są zachodnie

        a lotnisko w BD nie ma pasa w kierunku wsch-zach więc jest narażone na boczne wiatry.

        • 0 0

    • Mirek odłóż kolorowe foldery

      sygnowane logiem UM Gdynia i się zastanów na spokojnie. Jeżeli w przyszłości będzie potrzebne lotnisko to po co je teraz budować, czy nie wystarczy rezerwa terenowa?
      Nikt nie wie jak będzie rozwijać się ruch lotniczy w naszym regionie, a z takim "dalekosiężnym planowaniem" to niebawem Gdynia będzie dzielnicą Rumi, bo coraz trudniej mi zaobserwować prężny rozwój mojego miasta, chyba że CH Rivera jako jeden z największych pracodawców w mieście...żenada

      • 3 0

  • A dojazd na lotnisko (8)

    Niemieckim dortmundem na szynach

    • 22 21

    • Od razu widać że z Gdyni jesteś. (4)

      Najzabawniejsze jest to, ze nawet po Gdańsku się samochodami poruszać nie potraficie. Nigdy nie widział a wie że Dortmund-y u nas jeżdżą.

      • 18 10

      • Przecież masz napisane w jego nicku,skąd jest===>

        • 8 3

      • gdyńskie wyprane mózgi myślą (1)

        że dalej w Gdańsku jeżdzą ikarusy.
        Tak niestety wydział propagandy wgrywa im do mózgu te swoje brednie.

        • 14 11

        • ty leming przestań nas swoja głupotą obrzucać

          • 5 3

      • Jo Jo.. a na Sylwestra już widzę jak pół Gdańska do nas przyjedzie...

        ...

        • 3 4

    • raczej niemieckim szrotem na szynach bo budyń wolał zmarnowac nasze podatki na dzirawy nocnik kiboli (1)

      • 4 6

      • wracaj do

        infoboxu za kotare

        • 7 3

    • zawsze to lepiej niż w gdyni tam każdy do gdyńskiego aeroklubu będzie śmigać hitem myśli motoryzacji niemieckiej - vw golf II gtd

      • 5 2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane