- 1 Od środy ruch wahadłowy na ul. Puckiej (18 opinii)
- 2 Ubywa mieszkańców i rozwodów (279 opinii)
- 3 Niespokojna noc na gdańskich drogach (162 opinie)
- 4 Do 5 tys. zł dotacji na rower elektryczny (327 opinii)
- 5 Rowerzyści: nie dzwońcie na pieszych (871 opinii)
- 6 Reklamy wideo na przystankach w Gdyni (77 opinii)
Pięćdziesiąt groszy do kwadransa parkowania, 2 zł za godzinę, 2,40 za dwie godziny, 2,80 za trzy godziny i 2 zł za następne godziny parkowania - taka stawka będzie obowiązywała w płatnych strefach parkowania w Sopocie. Miasto zostało podzielone na strefy opłat sezonowych obowiązujące od 15 czerwca do 31 sierpnia (ulice: Parkowa, Chrobrego, Drzymały, Traugutta, Poniatowskiego, Kilińskiego, Na Wydmach, Emilii Plater) i całorocznych (ulice: Dworcowa, Kościuszki, Jagiełły, Sobieskiego, Bema, Fiszera, Pułaskiego, Kordeckiego, Ogrodowa, Piastów, Grunwaldzka, Chmielewskiego, Kubacza, Haffnera, Królowej Jadwigi, Majkowskiego, Morska, Ceynowy, Powstańców Warszawy). We wszystkich wymienionych miejscach płatne parkowanie przewidziane jest od poniedziałku do piątku w godz. 10-18.
- Mamy do czynienia jedynie z projektem - zauważa Janusz Błaszczak, naczelnik Wydziału Inżynierii i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta w Sopocie. - Zbieramy od mieszkańców opinie w tej sprawie. Niezależnie od tego uważamy za konieczne wprowadzenie płatnego parkowania, żeby zwiększyć rotację pojazdów, co ułatwi właścicielom obiektów handlowych i mieszkającym w pasie nadmorskim dojazd do posesji.
Wpływy z opłat parkingowych zostaną przeznaczone na utrzymanie dróg publicznych. Według Andrzeja Chrzanowskiego, dyrektora ZDiZ, symulowane dochody z opłat mają wynieść w sezonie letnim około 20 tys. zł miesięcznie, koszty stworzenia systemu wynoszą dziesięciokrotność tej kwoty.
Opinie (16)
-
2004-02-04 08:22
No i git, pora skończyć z tym bezhołowiem
- 0 0
-
2004-02-04 08:23
trudno
skończy się bezpłatne parkowanie w miejscu gdzie to zazwyczaj robimy
będzie jak w centrum Gdańska- 0 0
-
2004-02-04 08:32
zyski "mają wynieść w sezonie letnim około 20 tys. zł miesięcznie, koszty stworzenia systemu wynoszą dziesięciokrotność tej kwoty."
więc, przepraszam, jaki sens?????- 0 0
-
2004-02-04 08:40
alex
żeby sobie nikt nie pomyslał że mu wolno za darmo...
- 0 0
-
2004-02-04 09:02
20 urządzeń na 5 dozorców
czy to jest pomysł likwidacji bezrobocia w Sopocie
toaaa .. pomysł pani Krysi D. to mi na nią wygląda ona ostatnio startowała z listy po . bRAWO- 0 0
-
2004-02-04 09:07
Baaaaaardzo dobrze
Tylko czemu koszty stworzenia systemu wynoszą dziesięciokrotność tej kwoty? Ja bym tam stworzył system za stukrotność tej kwoty z zastrzeżeniem, że 60% wpłacę na konto Samorządności, PO, SKL czy jak oni się tam teraz nazywają.
Ciekawym czy pan prezydent przemyślał sytuację mieszkańca, który będzie płacić za funkcjonowanie systemu dwukrotnie: w czynszu i w opłatach parkingowych.
Jak widać Margaret Thacher jest dobrym przykładem na powoływanie się przed wyborami, ale wzorowanie się na niej w czasie kadencji to już inna bajka.- 0 0
-
2004-02-04 12:37
a tak było dobrze !
Najpierw kombinują ze zmianą organizacji ruchu w dolnym Sopocie a teraz parkowanie płatne !!! już widzę tych cieci ze straży miejsckiej uganiających się żeby dostać w łape !
Sopot wyróżniał się przynajmniej tym że nie trzeba było płacić za postój - teraz będzie taki sam syf jak wszędzie ! I nawet zysku z tego nie będą mili... Co za idioci to wymyślaja ??? he ?- 0 0
-
2004-02-04 13:12
nie "parkometrów", a "parkomatów"
...jak się domyślam.
Parkometr to taki licznik na monety/żetony na słupku dla pojedynczego miejsca (ew. podwójny), a parkomat obsługuje większy odcinek pobierając opłatę i wydając potwierdzenia.- 0 0
-
2004-02-04 16:30
mi sie podoba, i jest to moim zdaniem zdaniem, jedynie słuszna koncepcja
jedno miejsce postojowe, jeden parkomat i cena za godzine stania, podawana aktualnie na telebimach, gdyż odbywa sie na żywo, na zasadzie kto da wiecej oraz kto zna królika...- 0 0
-
2004-02-04 16:35
A W GDYNI SIE NIE PŁACI.
I dlatego Szczurek ma takie poparcie
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.