- 1 Spór o słowa, które padły w Dworze Artusa (254 opinie)
- 2 Będą trzy pasy na Obwodnicy Trójmiasta? (364 opinie)
- 3 Pili, zażywali narkotyki i wsiadali za kółko (38 opinii)
- 4 Nurkowie odkryli wrak z szampanem (35 opinii)
- 5 Zalane ulice po burzy nad Trójmiastem (184 opinie)
- 6 W biały dzień kradł rośliny z trawnika (131 opinii)
Pobił 74-latka, bo ten zwrócił mu uwagę
39-letni gdańszczanin przewrócił i kopał 74-latka, bo ten zwrócił mu uwagę, że zaczepia przechodniów. Napastnik został już zatrzymany przez policję. Miał 2,5 promila alkoholu, a za swoje zachowanie może trafić do więzienia nawet na 2 lata.
- Na miejscu policjantka i funkcjonariusz Straży Ochrony Kolei, którzy pełnili służbę w rejonie dworca, ustalili, że wskazany przez świadków 39-latek zaatakował 74-letniego mężczyznę po tym, jak ten zwrócił mu uwagę, że zaczepia przechodniów. Podejrzany przewrócił starszego mężczyznę na ziemię i zaczął go kopać - mówi podinsp. Magdalena Ciska, oficer prasowy Komendanta Miejskiego Policji w Gdańsku.
Funkcjonariusze wezwali na miejsce karetkę, a sami zatrzymali 39-letniego sprawcę, który był pijany i agresywny. Po sprawdzeniu alkomatem okazało się, że miał w organizmie prawie 2,5 promila alkoholu. Na szczęście napadniętemu nic poważnego się nie stało.
Mimo że pokrzywdzony 74-latek doznał niewielkich obrażeń ciała, napastnikowi po wytrzeźwieniu postawiono zarzut za uszkodzenia ciała. Grozi mu do 2 lat więzienia.
Opinie (156) ponad 20 zablokowanych
-
2023-10-23 12:08
Opinia wyróżniona
Tu macie właśnie odpowiedź (27)
Dlaczego ludzie nie chcą reagować w pewnych sytuacjach widząc patologię w zachowaniu innych. Kiedyś publiczne zwrócenie uwagi przez osobę postronną było formą wyrażenia ostracyzmu dla pewnych zachowań, a winnemu było wstyd, że jego zachowanie doczekało się reakcji z czyjejś strony. Dziś każdy uważa, że mu wszystko wolno, świat ma mu ustępować z
Dlaczego ludzie nie chcą reagować w pewnych sytuacjach widząc patologię w zachowaniu innych. Kiedyś publiczne zwrócenie uwagi przez osobę postronną było formą wyrażenia ostracyzmu dla pewnych zachowań, a winnemu było wstyd, że jego zachowanie doczekało się reakcji z czyjejś strony. Dziś każdy uważa, że mu wszystko wolno, świat ma mu ustępować z drogi, a jak się komuś to nie podoba - w ruch idą wyzwiska i pięści. I nie, nie dotyczy to tylko ochlaptusów w średnim wieku ani tzw. młodzieży. Starszego pokolenia też.
- 486 14
-
2024-03-03 20:51
to zalezy
ja zachwouje sie chamsko wobec chama, nie ma wersalu
- 0 0
-
2023-10-23 18:20
Suwerenowi nie wolno zwracać uwagi przecież. Przed mu mówi co mu wolno i pn to robi. Zwłaszcza kiedy jest pod wpływem - za pięćsetplusy.
- 2 5
-
2023-10-23 18:19
O czym ty pier..isz. Facet narąbany jak szpadel (1)
Ledwo stał (ciekawe jak wyprowadził cios?), nieźle, że zrozumiał, że coś się do niego mówi, a ty o "poczuciu ostracyzmu społecznego". Ja nie wiem jaką trzeba być odklejoną osobą, żeby wysmarować taką opinię. Może kolega/koleżanka za dużo ziółka przepala i jakieś fantasmagorie się przypałętały?
- 2 7
-
2023-10-23 18:56
No patrz, ledwie stał, a dziadka pobił.
I mało rozumiał, co do niego mówią. To się znalazł adwokat. Menela. I jeszcze się spina do komentującego, że jest "odklejoną osobą". A do tego zarzuca mu ćpanie. Nie mierz wszystkich swą patologiczną miarą.
- 6 2
-
2023-10-23 18:07
Tak, to jest lewacki punkt widzenia. RÓBTA co chceta. (1)
- 8 4
-
2023-10-26 10:13
widać tvpiss zaorało mózg do cna
- 0 0
-
2023-10-23 17:52
My na dzielni sami pilnujemy porządku
Każdy wie i jest spokój
- 0 0
-
2023-10-23 17:18
Nie generalizuj
- 4 1
-
2023-10-23 17:06
"Dziś każdy uważa że mu wszystko wolno"
Nie każdy i nie wszyscy.
Świat nie jest czarno biały.- 9 2
-
2023-10-23 15:21
Niech państwo przestanie rozpijać społeczeństwo i czerpać z tego korzyści! A policja niech się weźmie za przestępców z
- 9 5
-
2023-10-23 14:17
(1)
Tak to było może 100 lat temu. Mam 42 lata i nie pamiętam czasów w których nie było takich sytuacji o jakiej piszą w artykule. Zawsze znajdzie się jakaś menda dla której zwrócenie jej uwagi odbiera jako potwarz. Spróbuj zatrąbić na kogoś kto łamie przepisy. I odkąd pamiętam zawsze było tak samo.
- 13 3
-
2023-10-23 14:46
Bo trabicie na prawo i lewo to kazdy juz ma na to wbite.
- 3 6
-
2023-10-23 13:48
najlepsza
wypowiedź, nic ując nic dodać
- 6 2
-
2023-10-23 13:19
Sorry, ale poszliśmy w kierunku 'róbta co chceta' i 'nie będziesz mi mówić jak mam żyć' (7)
Te zachowania są aprobowane i podkręcane przez lewico-liberalny konglomerat medialny i taki skutek
- 38 25
-
2023-10-23 14:04
Jak to? Pchanie na siłę do głowy encyklik JPII i pięć godzin religii tygodniowo nie pomogły? (1)
- 15 13
-
2023-10-23 16:54
Widać, że Tobie nie pomogły.
- 9 7
-
2023-10-23 13:36
Prawda ja też wolę jak konserwatywna idea bicia kobiet ,łamania im rąk na protestach zwycięża (4)
Oczywiście też bicie ludzi za tęczowe torby jest ok jak i wypuszczanie takich bandytek i robienie z nich patriotek równiez jest ok.
- 20 23
-
2023-10-23 18:21
Ja myślę, że jak komuś Bóg odbiera rozumek (1)
I wskazuje TVN do oglądania, następne będzie zeskok z klifu na głowę, bo w tele powiedzieli, że może być nieźle.
- 8 6
-
2023-10-23 19:31
Chyba pomyliłeś TVN z TVP.
- 3 10
-
2023-10-23 15:22
Wypowiedź nie na temat
- 1 8
-
2023-10-23 14:55
Bicie matki to akurat jeden z liderów lewicy
Taki mocno tolerancyjny
- 17 7
-
2023-10-23 12:52
Bo policja ma to w du**e (4)
I zamiast patrolować ulice to siedzi na komendzie, albo chowa się w lasku żrąc kebaby
To dzisisiaj magnes dla nieudaczników życiowych którzy chcą się przebujac szybko do wysokiej emeryturki nic nie robiąc. Przykład idzie z góry- 24 15
-
2023-10-23 13:32
Z tymi (3)
Kebabami to gliniarze już w latach 90tych byli znani. Często posilali się w ówczesnej Japie na Zaspie przy Hynka. Więcej siedzieli i żarli frytki w kebabem niż jeździli i patrolowali ulice. Ktoś mógłby stwierdzić, że oni tez przecież muszą jeść. OK, ale ile minut należy się przerwy w czasie etatu? Każdy wie.
- 11 8
-
2023-10-23 14:26
Oni nie są na etacie a na służbie. (2)
- 12 3
-
2023-10-23 15:04
Chyba jesteś śmieszny. (1)
Za służbę komuś nie bierze się wynagrodzenia, a za etat tak. Są normalnie zatrudnieni na etat, więc nie fanzol.
- 3 8
-
2023-10-23 17:52
A służba zdrowia?
- 6 2
-
2023-10-23 12:44
Tu akurat menel po alkoholu by zaatakował każdego.
Starsi ludzie są z kolei agresywni wobec młodszych zupełnie bez powodu- 12 63
Wszystkie opinie
-
2023-10-23 11:37
(4)
Gdyby nie groziło a za napaść minimum 2 lata to by dwa razy się zastanowił a pijany siedziałby w domu !
- 32 8
-
2023-10-23 11:51
(2)
jak to ? alkohol to nasze dobro narodowe i tradycja
- 5 5
-
2023-10-23 14:22
No to wracaj do Rosji
I tam dbaj o swoją tradycję.
- 1 2
-
2023-10-24 07:52
Z Zamenhofa 9 jestes?
- 0 0
-
2023-10-23 12:21
acha, już widzę jak ktoś mający 2,5 promila zaczyna się zastanawiać
i znów to słynne "zwrócił uwagę" - po co zwracać komuś uwagę jak nie jesteśmy w stanie nic z tym zrobić? Równie dobrze można Putinowi zwrócić uwagę by nie bombardował Ukrainy.
Jak nie czujecie się na siłach to dzwońcie po milicję albo idźcie w inne miejsce - z doświadczenia wiem, że ludzie, którym zwracam uwagę np. "dlaczego s...ie mi na trawnik" robią się agresywni i trzeba im potem grozić lub nawet pobić.- 4 1
-
2023-10-23 11:37
Dla mnie sprawa prosta- z najwyższej półki paragrafy! (3)
Dość kwalifikowania jako wybryk chuligański! Człowiek 74 lata i sam upadek może być przyczyna zgonu przy nieszczęśliwym zbiegu okoliczności. Więc paragraf jest taki " usiłowanie zabójstwa"
I na 25 lat psychola do paki o chlebie i wodzie. Dość pobłażania bandyterce!
A 2 lata pudła to dla niego nagroda!- 92 5
-
2023-10-23 12:08
jakie dwa lata... DO dwóch lat co jest żenadą... pobicie 75 latka to fuks że nie zabił
- 3 1
-
2023-10-23 13:07
Dawid Jackiewicz, swego czasu minister z pisu, zabił człowieka na ulicy i prokuratura nawet nie skierowała sprawy do sadu.
- 3 1
-
2023-10-24 06:07
Ludzie tego chcą ale państwo woli by cierpieli
- 0 0
-
2023-10-23 11:37
Grozi do 2 lat (1)
powinno być "obligatoryjnie" sąd wlepił mu 2 lata ciężkich prac, z nadzorem klawisza i miłym noclegiem w kiciu.
- 58 3
-
2023-10-23 13:35
A za posiadanie grama marysi 3 lata możesz dostać.
Ten kraj to kabaret i stan umysłu w jednym!
- 3 2
-
2023-10-23 11:38
sprawdzić i podawac (2)
narodowość liczy sie do statystyk, potem jest co pokazać Ambasadorowi:)
- 27 14
-
2023-10-23 12:03
podaj napierw swoją, Wania
- 8 6
-
2023-10-23 15:16
To był akurat polski rozwrzeszczany sebiks
Sam go widziałem i słyszałem. Wydzierał się bez powodu bo był nawalony jak stodoła.
- 3 0
-
2023-10-23 11:50
Mama szkodliwosc spoleczna.
Po co karac usprawiedliwic lobuza i udzielic nagany ustnej w obecnosci kolegow.
Taka tutaj sprawiedliwosc. Lobuzy sie smieja i drwia.- 25 2
-
2023-10-23 11:56
Szpilek (2)
Mnie też pobito a mam 49 lat.
- 6 9
-
2023-10-23 14:41
Skutki
....widzimy czytając twoje wypowiedzi.
- 3 1
-
2023-10-23 17:09
Chyba w dzieciństwie.
Poza tym kiedyś pisałeś że masz ponad 60 lat.
Cofasz się jak Ibisz?- 2 0
-
2023-10-23 12:06
Pewnie kierowca ubera
- 12 6
-
2023-10-23 12:08
Opinia wyróżniona
Tu macie właśnie odpowiedź (27)
Dlaczego ludzie nie chcą reagować w pewnych sytuacjach widząc patologię w zachowaniu innych. Kiedyś publiczne zwrócenie uwagi przez osobę postronną było formą wyrażenia ostracyzmu dla pewnych zachowań, a winnemu było wstyd, że jego zachowanie doczekało się reakcji z czyjejś strony. Dziś każdy uważa, że mu wszystko wolno, świat ma mu ustępować z drogi, a jak się komuś to nie podoba - w ruch idą wyzwiska i pięści. I nie, nie dotyczy to tylko ochlaptusów w średnim wieku ani tzw. młodzieży. Starszego pokolenia też.
- 486 14
-
2023-10-23 12:44
Tu akurat menel po alkoholu by zaatakował każdego.
Starsi ludzie są z kolei agresywni wobec młodszych zupełnie bez powodu- 12 63
-
2023-10-23 12:52
Bo policja ma to w du**e (4)
I zamiast patrolować ulice to siedzi na komendzie, albo chowa się w lasku żrąc kebaby
To dzisisiaj magnes dla nieudaczników życiowych którzy chcą się przebujac szybko do wysokiej emeryturki nic nie robiąc. Przykład idzie z góry- 24 15
-
2023-10-23 13:32
Z tymi (3)
Kebabami to gliniarze już w latach 90tych byli znani. Często posilali się w ówczesnej Japie na Zaspie przy Hynka. Więcej siedzieli i żarli frytki w kebabem niż jeździli i patrolowali ulice. Ktoś mógłby stwierdzić, że oni tez przecież muszą jeść. OK, ale ile minut należy się przerwy w czasie etatu? Każdy wie.
- 11 8
-
2023-10-23 14:26
Oni nie są na etacie a na służbie. (2)
- 12 3
-
2023-10-23 15:04
Chyba jesteś śmieszny. (1)
Za służbę komuś nie bierze się wynagrodzenia, a za etat tak. Są normalnie zatrudnieni na etat, więc nie fanzol.
- 3 8
-
2023-10-23 17:52
A służba zdrowia?
- 6 2
-
2023-10-23 13:19
Sorry, ale poszliśmy w kierunku 'róbta co chceta' i 'nie będziesz mi mówić jak mam żyć' (7)
Te zachowania są aprobowane i podkręcane przez lewico-liberalny konglomerat medialny i taki skutek
- 38 25
-
2023-10-23 13:36
Prawda ja też wolę jak konserwatywna idea bicia kobiet ,łamania im rąk na protestach zwycięża (4)
Oczywiście też bicie ludzi za tęczowe torby jest ok jak i wypuszczanie takich bandytek i robienie z nich patriotek równiez jest ok.
- 20 23
-
2023-10-23 14:55
Bicie matki to akurat jeden z liderów lewicy
Taki mocno tolerancyjny
- 17 7
-
2023-10-23 15:22
Wypowiedź nie na temat
- 1 8
-
2023-10-23 18:21
Ja myślę, że jak komuś Bóg odbiera rozumek (1)
I wskazuje TVN do oglądania, następne będzie zeskok z klifu na głowę, bo w tele powiedzieli, że może być nieźle.
- 8 6
-
2023-10-23 19:31
Chyba pomyliłeś TVN z TVP.
- 3 10
-
2023-10-23 14:04
Jak to? Pchanie na siłę do głowy encyklik JPII i pięć godzin religii tygodniowo nie pomogły? (1)
- 15 13
-
2023-10-23 16:54
Widać, że Tobie nie pomogły.
- 9 7
-
2023-10-23 13:48
najlepsza
wypowiedź, nic ując nic dodać
- 6 2
-
2023-10-23 14:17
(1)
Tak to było może 100 lat temu. Mam 42 lata i nie pamiętam czasów w których nie było takich sytuacji o jakiej piszą w artykule. Zawsze znajdzie się jakaś menda dla której zwrócenie jej uwagi odbiera jako potwarz. Spróbuj zatrąbić na kogoś kto łamie przepisy. I odkąd pamiętam zawsze było tak samo.
- 13 3
-
2023-10-23 14:46
Bo trabicie na prawo i lewo to kazdy juz ma na to wbite.
- 3 6
-
2023-10-23 15:21
Niech państwo przestanie rozpijać społeczeństwo i czerpać z tego korzyści! A policja niech się weźmie za przestępców z
- 9 5
-
2023-10-23 17:06
"Dziś każdy uważa że mu wszystko wolno"
Nie każdy i nie wszyscy.
Świat nie jest czarno biały.- 9 2
-
2023-10-23 17:18
Nie generalizuj
- 4 1
-
2023-10-23 17:52
My na dzielni sami pilnujemy porządku
Każdy wie i jest spokój
- 0 0
-
2023-10-23 18:07
Tak, to jest lewacki punkt widzenia. RÓBTA co chceta. (1)
- 8 4
-
2023-10-26 10:13
widać tvpiss zaorało mózg do cna
- 0 0
-
2023-10-23 18:19
O czym ty pier..isz. Facet narąbany jak szpadel (1)
Ledwo stał (ciekawe jak wyprowadził cios?), nieźle, że zrozumiał, że coś się do niego mówi, a ty o "poczuciu ostracyzmu społecznego". Ja nie wiem jaką trzeba być odklejoną osobą, żeby wysmarować taką opinię. Może kolega/koleżanka za dużo ziółka przepala i jakieś fantasmagorie się przypałętały?
- 2 7
-
2023-10-23 18:56
No patrz, ledwie stał, a dziadka pobił.
I mało rozumiał, co do niego mówią. To się znalazł adwokat. Menela. I jeszcze się spina do komentującego, że jest "odklejoną osobą". A do tego zarzuca mu ćpanie. Nie mierz wszystkich swą patologiczną miarą.
- 6 2
-
2023-10-23 18:20
Suwerenowi nie wolno zwracać uwagi przecież. Przed mu mówi co mu wolno i pn to robi. Zwłaszcza kiedy jest pod wpływem - za pięćsetplusy.
- 2 5
-
2024-03-03 20:51
to zalezy
ja zachwouje sie chamsko wobec chama, nie ma wersalu
- 0 0
-
2023-10-23 12:12
(2)
I tak znajdzie się ktoś, kto będzie pisał że menele są sympatyczni i poza tym że trochę brudzą, to nikomu krzywdy nie robią.
- 24 8
-
2023-10-23 12:17
Menele to tacy sami ludzie, jak wszyscy. (1)
Jedni są sympatyczni, inni nie są.
- 10 14
-
2023-10-23 12:39
raczej - jedni są sympatyczni do czasu, a inni wcale.
- 8 3
-
2023-10-23 12:13
Na co liczą ludzie "zwracając uwagę" pijanemu, agresywnemu typowi? (12)
Że odwołają się do jego kultury osobistej i manier? Że on spuści wzrok i powie "więcej nie będę"?
Przecież to jasne, że reakcją będzie agresja. Zwracanie uwagi, gdy nie dysponuje się ewidentną przewagą fizyczną albo liczebną, to po prostu szukanie guza.- 32 53
-
2023-10-23 12:21
starsi ludzie myślą, że mogą wszystko bo są starsi
- 10 13
-
2023-10-23 12:22
i**otyczne pytania (2)
Jest to kultura osobista, normalność i poprostu ewolucja.
Rozumiem jak by kogoś bito i ty byś przechodził to bys udawał , że nie widzisz czy nagrywał telefonem?
Pokolenie gorących kluchów, bez formy i charakteru z wypranymi mózgami przez tiktoka- 24 5
-
2023-10-23 12:36
Tak, nie mam "formy" ani "charakteru"... (1)
...taki się urodziłem. Więc nie kozaczę tam, gdzie może to się skończyć tylko w jeden sposób. To prosty instynkt samozachowawczy.
Menel "zaczepiał" przechodniów, ale nie jest napisane, aby któryś bardziej ucierpiał. Dziadek zapragnął naprawiać świat i skończył w szpitalu. Dobry bilans?- 9 6
-
2023-10-23 21:52
Bilans kiepski ,świat jest pełen "miękkich faj" bez cochones.
- 0 0
-
2023-10-23 12:30
Liczą na to, że spotkali, mimo wszystko homo sapiens, a nie jakiegoś homo sovieticusa
- 3 2
-
2023-10-23 12:44
Liczą na specjalne traktowanie (1)
Uważają, że są nietykalni i im nic się nie stanie. Zawsze innym mówili, co robić.
- 3 2
-
2023-10-23 21:54
Z racji doświadczenia mają do tego pełne prawo, a czy się z tym zgodzimy ....?
- 0 0
-
2023-10-23 13:12
I tu się mylisz, jak najbardziej zwracać uwagę takiemu chamowi bo on nie jest królem świata.Zachowanie na strusia nic tu nie pomoże.
- 3 3
-
2023-10-23 13:57
masz w 100% rację (1)
zwracasz uwagę takiemu typowi = jesteś gotowy na fizyczną konfrontację
- 4 2
-
2023-10-23 14:16
Racja
I to samo dotyczy broni. Wyciągasz broń = jesteś gotowy, aby ją użyć.
Tymczasem, zwolennikom dostępu wydaje się, że sam fakt jej posiadania ich ochroni. Nic z tego, w agresorach budzi się pierwotny instynkt drapieżnika - doskonale rozpoznają słabość, nawet przy 2,5 promila.- 2 0
-
2023-10-23 14:49
Tez bym dociekala formy owego zwrocenia uwagi. Starsi ludzie nie fardz sformulowaniami typu "przesun sie gowniaro" zamiast cywilizowane przepraszam.
- 2 4
-
2023-10-23 21:49
Nie, to kołaczące się resztki człowieczeństwa!!
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.