- 1 Rowerzyści: nie dzwońcie na pieszych (271 opinii)
- 2 Dostał 5 mandatów naraz (71 opinii)
- 3 Były senator PiS trafił do więzienia (329 opinii)
- 4 Dworzec PKS w Gdańsku: co dalej? (208 opinii)
- 5 Winda, która wygląda jak kapliczka (52 opinie)
- 6 Kontrola CBA w Urzędzie Miasta Gdyni (243 opinie)
Pociągi SKM co 30 minut. Do końca maja
To będzie miesiąc wielkiego tłoku i nerwów w kolejkach SKM. Z powodu remontu przystanku Wzgórze św. Maksymiliana pociągi na trasie Gdańsk - Gdynia kursować będą co pół godziny. Utrudnienia dadzą się we znaki też za Chylonią.
- Spowoduje to zmniejszenie częstotliwości przejazdu pociągów pomiędzy tymi stacjami do 30 minut - zapowiada Sławomir Pijet, specjalista ds. marketingu w SKM.
Niemal każdy pociąg jadący z Gdańska będzie więc kończył bieg w Gdyni Redłowie bądź Sopocie i stamtąd wracał do Gdańska. Dzięki temu uda się utrzymać częstotliwość kolejek na najbardziej obleganym fragmencie trasy SKM: pomiędzy Gdańskiem a Sopotem. Pociągi na odcinku Gdańsk - Gdynia Redłowo będą jednak kursować co 15 minut, a na odcinku Gdańsk - Gdynia - co 30 minut.
Kłopot będą też mieli dojeżdżający do Trójmiasta z zachodniej części województwa. Prace na torach zaczną się także w Redzie. W efekcie składy jadące z Wejherowa będą kończyły bieg w Gdyni Głównej i wracały do Wejherowa. Częstotliwość pociągów pomiędzy Gdynią Chylonią a Wejherowem również zmniejszy się do ok. 30 min.
SKM informuje, że do końca maja na trasie ograniczonej przystankami komunikacji miejskiej, odpowiadającej odcinkowi pomiędzy stacjami SKM Gdynia Główna - Gdynia Redłowo, w autobusach i trolejbusach są honorowane bilety okresowe i jednorazowe SKM.
Remont przystanku SKM Wzgórze św. Maksymiliana zakończy się w lutym, jego koszt to 11,5 mln zł. Peron zostanie całkowicie zadaszony, będą nowe schody, winda i nawierzchnia.
Miejsca
Opinie (369) ponad 10 zablokowanych
-
2011-05-09 10:12
(2)
Ja się tylko zastanawiam, po co SKM inwestuje miliony w remonty składów, skoro przez brak informacji te składy później jeżdżą puste. Nagłośnienie na wszystkich peronach podłączone do jednej centralki z możliwością wybory na której stacji nadać komunikat głosowy to naprawdę nie jest wyzwanie w XXIw. A jak ktoś słusznie zauważył: wystarczy powiedzieć, że za przepełnionym składem jedzie drugi, pusty i już by się ludzie uspokoili. Albo że pociąg stojący w Sopocie wraca w stronę Gdańska ale najpierw po przeciwnym torze pojedzie inny więc jak się ktoś bardzo spieszy to niech przejdzie.
Oto właśnie mam pretensję do SKM, a nie o sam fakt przeprowadzenia remontów, które przecież kiedyś trzeba zrobić i nic na to się nie poradzi.- 20 0
-
2011-05-09 11:31
(1)
Dokładnie, to brak odpowiedniej informacji jest powodem irytacji pasażerów, dziś rano w Sopocie podano przez megafon że kolejka odjedzie do gdańska z przeciwnej strony, stała tam dobre kilka minut z zamknietymi drzwiami i nikt nie wiedział dokąd jedzie a jak już podała ją to kolejka już ruszyła więc pojechała pusta a tłum ludzi został na peronie. Wyświetlacze pokazywały wogóle jakiś sc-fi. Totalna dezinformacja.
- 5 0
-
2011-05-09 23:42
Byłem obecny
Cały peron się śmiał z tej farsy (część przez łzy).
- 0 0
-
2011-05-09 10:30
Niemal każdy pociąg jadący z Gdańska będzie więc kończył bieg w Gdyni Redłowie bądź Sopocie i stamtąd wracał do Gdańska.
Co to znaczy w Gdyni Redłowie badz Sopocie??? Nigdzie nie pisza ze bedzie sie konczyl bieg w Sopocie!!- 1 0
-
2011-05-09 10:34
SKM - firma której myślenie szkodzi.
Jechałem poranną kolejką 5.39 z Wejherowa. W Rumii Janowie było już ciężko wejść do kolejki. Koleżanka która jechała z Redy 5.18 miała problemy aby do kolejki wsiąść. Przecież jeżeli jeździ mniej kolejek to można by dać 3 składy. Na peronach się zmieszczą - są wystarczająco długie. Podobnie po południu. Do Wejherowa kolejka jedzie 15.30 i 16.30. Kolejka o 16.00 jedzie tylko do Rumii. Można by przedłużyć jej bieg do Wejherowa ale po co? Sprinter 16.10 ma jeden skład. Jestem ciekaw czy dadzą dwa.
- 8 0
-
2011-05-09 10:35
Pociag
Kłopot będą też mieli dojeżdżający do Trójmiasta z zachodniej części województwa. Prace na torach zaczną się także w Redzie. W efekcie składy jadące z Wejherowa będą kończyły bieg w Gdyni Głównej i wracały do Wejherowa. Częstotliwość pociągów pomiędzy Gdynią Chylonią a Wejherowem również zmniejszy się do ok. 30 min
Pogielo chyba ich... macie zle informacje... i tak bez tego pociagi jezdza z wejherowa co pol Godziny!!!!- 5 0
-
2011-05-09 10:40
SKM to syf, kiła i mogiła czyli DNO!!! (1)
SKM powinna się nazywać KZ-Kupa Złomu
Szybka to ona była 20 lat temu
Większość to stare składy w których dosłownie wszystko cuchnie
Odnowione składy to tak naprawde te same stare tylko odmalowane - To jak odmalowac starty płot farbą olejną
Brak klimatyzacji w "odnowionych" składach w wakacje jest tak gorąco ze nie idzie wytrzymac ( moze prezesi SKM mysla ze pasazerowie to pomidory które potrzebuja duzo ciepła aby rosły)
I najciekawsze ostatnio oddano kilkadziesiat składow do odnowienia za ponad 100 mln zl a Warszawska SKm kupiła 15 nowych skladow za nie cale 100 mln no tylko porgatulować Trojmiejskiej SKM-ce i jejprezesow ze całkiem wspanialy przetarg.- 16 0
-
2011-05-09 11:21
przypuszczam, że niezła wziątka musiała być
za te 'remonkty'
- 1 0
-
2011-05-09 10:46
Nie dość że tłok i ciasno to jeszcze dziś widziałem pchających się z rowerem do pociągu. (7)
Masz rower to pedałuj a nie zabierasz go na wycieczkę pociągiem.
A swoją drogą w czasie tych remontów skm powinno wprowadzic pełnopłatny bilet za przewóz roweru.- 9 18
-
2011-05-09 10:49
(1)
A co to, pasażer z rowerem gorszy?
- 8 2
-
2011-05-09 11:01
LEPSZY BO MNIEJ AWANTURUJĄCY SIĘ ;)
- 5 0
-
2011-05-09 10:49
przedział bagażowy jest przedziałem bagażowym (2)
a nie przedziałem dla meneli z piwem
- 8 0
-
2011-05-09 11:11
ciekawe gdzie masz przediał bagażowy w odnowionych pociągach lub tych starych pomarańczowych? (1)
- 2 0
-
2011-05-09 12:25
Tam gdzie melenia się zbiera, czyli z przodu.
- 2 0
-
2011-05-09 10:58
wozkiem inwalidzkim tez mam sie nie pchać, bo ma kółka?! (1)
- 7 0
-
2011-05-09 11:12
Tirem wjedź też ma kółka.
- 1 3
-
2011-05-09 10:48
To co się dzisiaj działo jest nie do opisania!!!! ŻENADA!
Ale kto się tym przejmuje...
- 8 0
-
2011-05-09 10:52
Za tzw. komuny
pociągi SKM przewaznie miały po trzy składy i jeździły w godzinachszczytu co 5 minut.
- 13 0
-
2011-05-09 10:54
Dobrze byłoby gdyby jeszcze strona skm działała, człowiek nawet nie może sprawdzić sobie wcześniej rozkładu, bo nawet i tego nie potrafią porządnie zrobić :(
- 16 0
-
2011-05-09 10:56
(1)
a dlaczego nie jest remontowany peron w nocy? gdzie ruchu prawie nie ma. Wystarczy dobre oświetlenie, nie jest to środek zimy, że temperatura spada do -10
- 17 0
-
2011-05-09 12:30
Remont
Praca tylko w nocy nic nie daje bo tory pozostaną rozebrane także i w dzień :) Najlepiej gdyby pracowali 24 godz na dobę. Tak jak kiedyś na obwodnicy. SKM to nie jest jakaś osiedlowa uliczka, tylko transport dla tysięcy ludzi docierających codziennie do pracy.
- 2 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.