- 1 Rowerzyści: nie dzwońcie na pieszych (265 opinii)
- 2 Były senator PiS trafił do więzienia (325 opinii)
- 3 Dostał 5 mandatów naraz (71 opinii)
- 4 Dworzec PKS w Gdańsku: co dalej? (206 opinii)
- 5 Winda, która wygląda jak kapliczka (50 opinii)
- 6 Kontrola CBA w Urzędzie Miasta Gdyni (243 opinie)
Pokojowa manifestacja dla Palestyny. "Przeciwko wszystkim wojnom"
Ok. 100 osób zebrało się w niedzielę o godz. 15 przy fontannie Neptuna w Gdańsku, aby wyrazić swoją solidarność z ludnością cywilną przebywającą w Strefie Gazy. Demonstranci stwierdzili, że protestują przeciwko wszystkim wojnom, a sam protest jest wyrazem wsparcia dla ofiar, a nie działań Hamasu, które spowodowały odwet Izraela.
Protestujący - ok. 100 osób - zebrali się o godz. 15 w niedzielę przy fontannie Neptuna w Gdańsku. Wśród nich byli zarówno mieszkający w Trójmieście Palestyńczycy i muzułmanie, jak i sympatyzujący z nimi Polacy.
Łącznie protestowało ok 100 osób.
- Nie zgadzamy się na żadną śmierć ludności cywilnej, po obu stronach muru. Nie zgadzamy się na odpowiedzialność zbiorową. Nie zgadzamy się na wojnę, która nie jest wojną pomiędzy Palestyńczykami i Izraelczykami, lecz wywołana została przez władze. Strefa Gazy to obecnie największe getto na świecie - mówiła (po polsku) Miriam Hraish, jedna z organizatorek manifestacji.
Organizatorzy wspominali też o gościnności Gdańska - "miasta Solidarności i wolności" - który pozwolił im na pokojowe wyrażenie swoich poglądów i protest przeciwko wojnie, w której giną cywile.
Przypomnijmy, że armia Izraela prowadzi od dwóch tygodni działania odwetowe - głównie naloty na Strefę Gazy - za atak Hamasu, w którym zginęło lub zostało porwanych ponad 1 tys. mieszkańców Izraela.
Ambasady i konsulaty w Trójmieście
Wydarzenia
Opinie wybrane
-
2023-10-22 20:33
Ciekawe czy Palestyńczycy zdają sobie sprawę, że popierając terroryzm (38)
ugruntowują opinię o Arabach czy szerzej Muzułmanach, jako terrorystach...?
- 249 118
-
2023-10-23 21:43
Hamas to terroryzm, ale Izrael to diabeł, po prostu szatan
- 0 0
-
2023-10-23 14:54
Palestyna
Ciekawe czy zdajesz sobie sprawę że Izrael to tak naprawdę sztuczny twór o cechach okupacyjnych ? Tam nigdy nie było państwa Izrael tylko Palestyna, żydzi to w większości ludność napływowa , wypędzana z innych europejskich krajów takich jak Polska czy Niemcy .Nie popieram terroryzmu ale ja też broniłby swojego kraju . Bo druga wojna światowa była w głównej mierze przez żydów . Żydzi to taki naród bez ziemi jak cyganie .Bo jak bóg dawal ziemię to cyganie i żydzi spali i wszystko w tym temacie
- 2 3
-
2023-10-23 14:37
Palestyńczycy (lub Arabowie z tego terenu) byli apologetami Hitlera
- 1 0
-
2023-10-23 11:56
Nie zdajesz sobie sprawy, ale nikogo nie obchodzi, co i dlaczego ugruntowuje sie w umyslach ludzi takich jak Ty.
- 0 1
-
2023-10-23 08:29
No tak bo wypędzanie Palestyńczyków z ich ziem, zalewanie studni betonem, niszczenie żywności i upraw jest aktem miłosierdzia Żymian...
- 8 2
-
2023-10-23 08:13
(2)
Słowo "muzułmanie" pisze się z małej litery, politpoprawny nowoczesny "fajnopolaku" pewnie z zarostem na Hiszpana albo chazara.
- 6 1
-
2023-10-23 15:00
opowiedziałem ci skąd to się wzięło, ale nawet to skasowali
jak jeszcze nie zauważyłeś, że tu zmieniają nasze wypowiedzi, to jesteś tępy kołek
- 0 0
-
2023-10-23 11:24
Świetne!!!
- 0 1
-
2023-10-23 06:58
I tak to nic nie zmieni
Może lepiej niech spróbują manifestować u siebie, a nie wciągać w swoje sprawy inne kraje, podobnie jest z Ukraińcami.
- 9 5
-
2023-10-23 06:44
Wolna Palestyna (1)
Semici mają prawo do własnego kraju
- 9 3
-
2023-10-23 14:59
przepraszam czy Izrael rządzi na Zachodnim Brzegu lub w Strefie Gazy?
- 0 0
-
2023-10-23 05:42
Żydzi to faszyści od zarania dziejów
Z nikim się nie liczą tylko oni najważniejsi, a reszta narodowości to według ich mniemania bydło
- 26 8
-
2023-10-23 04:55
Niemcy polskich partyzantów też nazywali terrorystami. (1)
- 16 3
-
2023-10-23 10:28
to nie kwestia nazywania, ale stwierdzenia faktów
ktoś kto walczy w sposób uznany przez społeczność międzynarodową nie jest nazywany terrorystą
ktoś kto porywa samolot lub morduje sportowców, owszem jest- 4 1
-
2023-10-23 00:43
Protestujacy wspieraja mordercow i gwalcicieli z hamas. (3)
Dlaczego miasto nie zabronilo takiej islamistycznej nagonki. w Berlinie policja rozpedza takie grupy
- 27 20
-
2023-10-23 12:02
taaa rozpędza, chyba to niemiecką policję rozpedzają...
- 0 0
-
2023-10-23 09:49
Nie pisz bzdur jak nie byłeś
- 1 1
-
2023-10-23 08:59
Bo w Berlinie Niemcy już mordowali Żydów, kiedyś
- 5 1
-
2023-10-22 23:46
A jak Ci ktoś zajmie Twoja ziemię i będziesz o nią walczył (7)
To też ciebie mamy nazwać terrorystą?
- 25 16
-
2023-10-23 10:27
jesli będziesz mordował niemowlęta, to jak najbardziej
jesteś taki głu pi czy tylko udajesz?
Możesz sobie sprawdzić definicję terroryzmu na wiki albo w słowniku- 2 0
-
2023-10-23 08:37
czyli że dobrze że dzieciom głowy obcięli (1)
i wymordowali kilkaset bezbronnych osób na pustyni?
- 5 4
-
2023-10-23 08:58
W Izraelu jest tak, rządzi taki PiS a prowokacje robi PO
Żeby obalić rząd.
- 3 6
-
2023-10-23 06:48
(3)
Doedukuj się to może będziesz wiedział, że to nie ziemia Palestyńczyków i że Żydzi żyli tam dużo dłużej niż istnieje religia Islamu i Chrześcijaństwa. Zgodnie z Twoją logiką Niemcy mogliby nam w Gdańsku zabijać ludność cywilną w imię wolności i wyzwolenia Danzig.
- 12 18
-
2023-10-23 11:59
Zydzi byli tam przez okolo dwiescie lat blisko trzy tysiace lat temu.
I we wszystkich zrodlach znajdziesz informacje, ze te zydowskie chwilowe panstewka istnialy na terenie Palestyny.
- 1 2
-
2023-10-23 08:57
Za. PO pół Gdańska a raczej nieruchomości to już własność niemcow
Nie muszą zabijać wystarczy że płacą zdrajcom.
- 5 6
-
2023-10-23 07:20
Poczytaj Biblię, może znajdziesz tam kto był, i jest, okupantem ziemi 'Izraela'.
- 7 3
-
2023-10-22 22:24
Terroryzm państwowy Izraela co roku morduje kilka razy więcej cywili, niż Hamas (1)
W ostatnich 20 latach, terroryzm państwowy USA wymordował przynajmniej 1,5 miliona samych Irakijczyków, rozwalił Syrię i Libię, wraz z Arabią Saudyjską zamordował przeszło milion cywili w wojnie zastępczej przeciw Iranowi w Jemenie. Całkowicie sprowadził do parteru Afganistan.
- 39 32
-
2023-10-23 01:20
Czy Polska będzie drugą Palestyną? Już obce wojska okupują nasze terytorium!
- 6 21
-
2023-10-22 22:00
(1)
Polak,Ukrainiec i Żyd to bracia! :p
- 6 28
-
2023-10-23 01:18
Masz poczucie humoru xD
- 18 1
-
2023-10-22 20:39
możesz sobie minusować, ale opinia ma to gdzieś, tworzy się na podstawie faktów (7)
- 15 23
-
2023-10-23 01:18
Faktów medialnych - naiwni ludzie we wszystko uwierzą. (6)
- 17 9
-
2023-10-23 08:36
czyli choćby obcięcie dzieciom głów (5)
i wymordowanie kilkuset uczestników festiwalu przez bydło z hamasu to tylko fakty medialne? ruskie skolka platit?
- 15 14
-
2023-10-23 10:49
To akcja Izraela przeciwko swoim obywatelom
- 0 1
-
2023-10-23 10:46
polacy tez napadli na radiostacje w gliwicach (2)
- 5 2
-
2023-10-23 15:24
ruski trollu Polacy - to po pierwsze
po drugie nawet gdyby napadli (a jak wiemy to była prowokacja), to nie byłoby to uznawane za akt terroru
Gdyby jacyś Polacy napadli na niemiecką szkołę w Wolnym Mieście Gdańsku i poderżnęli gardła niemieckim dzieciom, to byłby akt terroru.
Nie spodziewam się byś zrozumiał różnicę...- 1 0
-
2023-10-23 13:52
Inne czasy. Zbyt dużo źródeł. Sam przywódca Hamasu potwierdził.
- 1 1
-
2023-10-23 08:47
tak media kreują twoją opinię która pasuje w założeniu planowanych działań ...nikt dzieciom głów nie obcinał ...za to 1,5 miliona dzieci i kobiet w strefie gazy nie ma co pić i jeść ... to jest ludobójstwo co robi Izrael - gorsze niż likwidacja getta w Warszawie ... Hitler chichocze w grobie że ofiary stały sie katami gorszymi niż jego ludzie
- 18 12
-
2023-10-22 20:18
(26)
Było nie zaczynać LOL najpierw bombardują, mordują ludzi na festiwalu, porywają i masakrują całe wioski w tym dzieci. Palestyna się cieszy, wychwala Hamas. Izrael oddaje, ojej ojej biją nas, biedni palestycznycy. To tak jakby Ukraina oddała Rosji i wszyscy płakali, że biedne onuce płoną... Ktoś napisał, że od VI wieku to ziemie Palestyny. Sprawdź
Było nie zaczynać LOL najpierw bombardują, mordują ludzi na festiwalu, porywają i masakrują całe wioski w tym dzieci. Palestyna się cieszy, wychwala Hamas. Izrael oddaje, ojej ojej biją nas, biedni palestycznycy. To tak jakby Ukraina oddała Rosji i wszyscy płakali, że biedne onuce płoną... Ktoś napisał, że od VI wieku to ziemie Palestyny. Sprawdź sobie co było wcześniej:) + to argument z du** to tak jakbyśmy my chcieli zająć Litwę albo Ukrainę bo X lat temu to były nasze ziemie Nie są i Izrael ma prawo się bronić. To że Hamas używa cywili jako ludzkiej tarczy to inna sprawa ale jakoś władzą Palestyny to nie przeszkadza...
- 251 113
-
2023-10-26 13:40
jakie najpierw? Izrael okupuje ich ziemie, morduje, torturuje, strzela do kobiet i dzieci a potem płacz, że odwet jest tak samo krwawy, kto sieje wiatr - burzę będzie zbierał
- 0 0
-
2023-10-26 10:23
Ty sobie doczytaj kto zaczał
- 0 0
-
2023-10-23 11:08
No co bylo wczesniej i kiedy?
Dwa wieki blisko trzy tysiace lat temu, tyle istnialo na tych terenach zydowskie panstwo. I z tych nedznych dwoch wiekow wywodzone dzisiaj jest jakies rzekome prawo do zasiedlania tych ziem. Toz to jest kpina, ze az zal ja komentowac.
- 3 1
-
2023-10-23 10:16
(2)
a wiesz ty durny goopku że prześladowanie ludności palestyńskiej trwa od 1948r? Że w tzw międzyczasie żołdactwo izraelskie wiele razy mordowało bombardowało i maltretowało ludność zachodniego brzegu jordanu?To tak jak byś miał pretensje że bita żona w końcu odda oprawcy wsadzając mu z ukrycia sztylet w plecy
- 4 3
-
2023-10-23 15:28
wcześniej Arabowie mordowali Żydów na tych terenach - taka prawda (1)
i co teraz propagandysto?
- 1 3
-
2023-10-26 13:41
jacy Arabowie i kogo mordowali? tam był mandat brytyjski
- 0 0
-
2023-10-23 08:59
"władzą" ?! ułomny jesteś?
- 5 0
-
2023-10-23 08:45
Zgadzam się
Było nie zaczynać.
Najpierw kupować, potem kupować pod groźbą rozstrzelania, a potem zająć zbrojnie.
Kogo to obchodzi, że żydki nienawidzą wszystkich innych ludzi, ba nawet nie mają innych za ludzi tylko za psy (tak mówi pismo).
Zaczęli wojnę i rozbiór Palestyny, tak samo jak zaczęli to robić na początku XX w. w Europie. Tam sięByło nie zaczynać.
Najpierw kupować, potem kupować pod groźbą rozstrzelania, a potem zająć zbrojnie.
Kogo to obchodzi, że żydki nienawidzą wszystkich innych ludzi, ba nawet nie mają innych za ludzi tylko za psy (tak mówi pismo).
Zaczęli wojnę i rozbiór Palestyny, tak samo jak zaczęli to robić na początku XX w. w Europie. Tam się udało tylko połowicznie bo ich ktoś zatrzymał.
Jak Polska zniknęła z map Europy i walczyła zbrojnie to nas też byliśmy dla "elit" terrorystami, nawet taki jeden w śmiesznej czapeczce klątwę na nas rzucił (no i chyba nadal działa), a taki drugi od kremówek tej klątwy nie cofnął (może był zbyt zajęty chowaniem ped.... po kątach ?).
Ta wojna jest na rękę pejsom. Wygrają w cuglach z pomocą zachodu i przejmą resztę ziem, a jak ktoś im to wypomni to "uuuuu antysemityzm".- 8 3
-
2023-10-23 08:43
Nie bronie Izraela bo sami mają sporo za uszami, ale 100% racji w tym co napisałeś.
- 2 3
-
2023-10-23 08:00
Zdajesz sobie sprawę , kto jest nieproszonym "gościem", a kto u siebie? (1)
- 7 1
-
2023-10-23 08:46
Idąc tym sposobem to onuce są nieproszonym gościem tak gdzieś na 90% terytorium Rosji (sprawdź obszar ich ziem 500 lat temu). O Polskim Wilnie Lwowie Brześciu Mińsku Smoleńsku Kamieńcu Podolskim nie będę pisać. Tylko my jakoś potrafimy zrozumieć że mieszka tam teraz ktoś inny, nawet jak to nasza kolebka i ziemię które kochamy. Jak Lwów.
- 3 5
-
2023-10-23 07:22
Izraelskie trolle. O nich ostrzegał ekspert od bliskiego Wschodu który był w historii realnej. Nie dajcie się nabrać na te komentarze. Słuchajcie polskich ekspertów
- 2 12
-
2023-10-23 07:19
Władzom!
Władzom, karrrrwa, władzOM a nie władzą!!!!!
- 9 0
-
2023-10-23 05:49
Ilu tutaj semitofilow w tej Polsce
Aj waj interes Żydowski ponad wszelkie narody goje
- 4 15
-
2023-10-23 01:22
Byłeś tam i widziałeś na własne oczy? Jeśli tego nie doświadczyłeś, to kłamiesz! (3)
- 2 18
-
2023-10-23 10:56
W Sosnowcu też nie byłem i nie widziałem na własne oczy, ale wierzę że istnieje
- 3 2
-
2023-10-23 01:47
ataku na wtc też nie widziałem (1)
tym bardziej II wojny światowej, ale nie twierdzę, ze nie miały miejsca...
- 29 2
-
2023-10-23 08:54
Za jakiś czas okaże się że druga wojna światowa to był atak nazistów na zydow
- 3 1
-
2023-10-22 22:17
Mo sze, sprawdź sobie, "co było wcześniej". Miasta Aszkelon i Aszdod nigdy nie były wasze, ydowskie. Nigdy, nawet ponad 2000 (7)
lat temu. Były filistyńskie (w pewnym okresie zajęte czasowo przez Asyrię). A w 1948 zbrojnie wypędziliście stamtąd Palestyńczyków.
- 27 36
-
2023-10-23 15:26
ty jesteś pier... czy poje...?
Co ma piernik do wiatraka?
Mowa o tym co działo się w tym miesiącu, kto co zrobił i jaka jest reakcja.
Ale dla ciebie widać terroryzm to naczelna ideologia
Kompletne zezwierzęcenie...- 0 2
-
2023-10-23 00:41
Kogo to obchodzi co bylo czyje 100lat temu (5)
- 19 18
-
2023-10-23 05:51
Kogo obchodzi gdzie lądowało plemie dawidowe 80 lat temu (4)
- 18 8
-
2023-10-23 06:30
i kto i czemu ich tam umiescił (3)
ale to nie wolno mówić bo antysemityzm
- 16 2
-
2023-10-23 08:38
czyli mieli podstawy do obcinania głów dzieciom (2)
i mordowania bezbronnych ludzi? dobrze zrobili według ciebie?
- 9 5
-
2023-10-23 12:29
Nigdzie nie napisal, ze dobrze, ciasny rozumku.
Za to nie wypada sie dziwic, bo to w tej wlasnie czesci swiata powstala i panuje zasada oko za oko.
- 2 0
-
2023-10-23 08:53
Tak piszą Żydzi, nie wiadomo czy to prawda
- 4 9
-
2023-10-22 21:19
Palestyna to nie Hamas (38)
Hamas został wybrany w wyborach w 2006 roku, ale dziś 44% ludności Palestyny jest nieletnia, nie głosowa, nie wybierała Hamasu, albo kogokolwiek innego. To absolutnie niewinne dzieci, zakładnicy tak Hamasu, jak i przede wszystkim Izraela - większość z nich, to potomkowie Palestyńczyków wygnanych z obecnego Państwa Izrael do Getta Gazy.
Poza tym, w Palestynie żyje jakieś 30 tysięcy chrześcijan. Ich też, Izrael morduje, a trudno ich posądzić o afiliacje islamistyczne.- 149 107
-
2023-11-03 20:20
Hamas zostal wybrany w glosowaniu!
W 2006r. sami ich wybrali. To nie sa ludzie z czapy...
- 0 0
-
2023-10-23 15:15
Palestyna to Hamas i nie kłam z łaski swojej - zostali wybrani przez Palestyńczyków (1)
ja wiem, że niektórzy też twierdzą, ze Rosja to nie Putin, ale to dokładnie działa w ten sam sposób - Rosjanie wybrali Putina, popierają go i sa zadowoleni z wojny w Ukrainie.
Tak samo Palestyńczycy sa zadowoleni z metod jakie stosuje Hamas, czyli popierają terroryzm
Tak prawda, niezależnie od tego czy twoi klakierzy będą mnie minusować, a ciebie plusować- 2 2
-
2023-10-23 15:37
Polska jest zadowolona z zamordowania 0,5 mln ukrainskich
Poborowych. Żydzi sa zadowoleni z mordowania cywili w Gazie, Ukraina jest zadowolona z mordow Azowa i neoBandery
- 0 3
-
2023-10-23 11:33
Palestyńczycy, jeśli ich tak nazywać, mają długą tradycję terrorystyczną (1)
w tym mordowania lokalnych Żydów sprzed czasów powstania państwa Izrael
I dodatkowo byli sojusznikami Hitlera- 2 3
-
2023-10-23 13:54
taka prawda, minusuj
- 0 1
-
2023-10-23 06:52
Izrael nie morduje cywilów tylko Hamas wystawia ludzkie tarcze, które mają potem wywołać u takich propagandystów jak Ty reakcję jakiegoś sztucznego symetryzmu.
- 7 14
-
2023-10-23 06:36
Trzeba dodać (8)
że Hamas krwawo wymordował opozycję, by rządzić w 100%.
Do tego często rakiety Hamasu nie dolatują do granicy Gazy i spadają na Palestyńczyków.
I tak, pewnie są Palestyńczycy, którzy popierają Hamas, bo wybory jakoś wygrali, ale większość jest między młotem a kowadłem.
Wojna to największe zło jakie jest.
A co do samejże Hamas krwawo wymordował opozycję, by rządzić w 100%.
Do tego często rakiety Hamasu nie dolatują do granicy Gazy i spadają na Palestyńczyków.
I tak, pewnie są Palestyńczycy, którzy popierają Hamas, bo wybory jakoś wygrali, ale większość jest między młotem a kowadłem.
Wojna to największe zło jakie jest.
A co do samej Palestyny, też nie chciałbym ich u siebie, do dzisiaj potrafią kogoś ukamienować.
Tych drugich, okupantów, też nie chciałbym u siebie ;), ale są wszędzie...- 12 2
-
2023-10-23 08:48
(1)
Trzeba dodać że rządzi Fatach a Hamas to samozwańcy
- 0 0
-
2023-10-23 10:41
Skorumpowane Fatach rzadzi na Zachodnim Brzegu
- 1 0
-
2023-10-23 07:57
Hamas został stworzony przez Izrael (5)
I jest też współfinansowany przez Izrael i nie wątpliwie się ucieszyli z tego co się wydarzyło, bo rząd Izraela miał ostatnio bardzo złe notowania wśród swoich obywateli. Dyrektor Mosadu kilka tygodni wcześniej wspominał, że się coś wydarzy coś dramatycznego, więc na pewno wiedzieli, że będzie taka akcja.
- 8 8
-
2023-10-23 10:59
USA miały Bin Ladena a Izrael ma Hamas
W jednym i drugim przypadku wróg wymyslony opłacany i niby atakowany
- 0 0
-
2023-10-23 10:35
pajacu nie został stworzony, ale był na początku wspierany, bo był przeciwwagą dla gorszego z punktu widzenia Izraela (1)
rzeczywistość jest o wiele bardziej skomplikowana, niż twój móżdżek może to pojąc
to ze USA wspierała Talibów w Afganistanie, nie znaczy, ze potem z nimi nie walczyła, to że Rosja walczyła z Talibami, nie znaczy że potem ich nie wspierała
i tak można pisać bez końca
Palestyńczycy (Arabowie z Palestyny)rzeczywistość jest o wiele bardziej skomplikowana, niż twój móżdżek może to pojąc
to ze USA wspierała Talibów w Afganistanie, nie znaczy, ze potem z nimi nie walczyła, to że Rosja walczyła z Talibami, nie znaczy że potem ich nie wspierała
i tak można pisać bez końca
Palestyńczycy (Arabowie z Palestyny) jeździli do Hitlera i to chyba nawet oni zasugerowali ostateczne rozwiązanie, a przeciez wtedy jeszcze ani państwa Izrael nie było, ani nie było istotnego problemu na linii Arabowie i lokalni Żydzi- 2 1
-
2023-10-23 15:35
Rosja poparła wejście USA do Afganistanu w 2001
- 0 0
-
2023-10-23 09:06
Dziwi fakt (1)
że obrona (żelazna kopuła) nie zadziałała a teraz działa bez zarzutu, co pokazują liczne filmiki w mediach.
- 4 0
-
2023-10-23 17:38
Pokaż mi system zdolny zestrzelić kilka tysięcy rakiet wystrzelonych w krótkim czasie. Nie ma szans.
- 1 2
-
2023-10-23 06:36
Gdzie drwa rąbią tam wióry lecą. Niech naród palestyński oczyści się z bandytów- islamistów, a potem oczekuje wsparcia !
- 7 8
-
2023-10-23 01:27
Mieli ponad 24h na opuszczenie strefy (1)
A teraz aj waj :)
- 7 11
-
2023-10-23 10:58
Żydzi mają już 75 lat żeby się wyniesc
- 5 1
-
2023-10-22 22:23
A naziści to nie byli Niemcy (2)
- 14 3
-
2023-10-22 22:32
wielu żydowskich intelektualistów i zwykłych ludzi, wiele organizacji religijnych, w tym kilka odłamów Chasydów (1)
nie popiera syjonizmu, wręcz nie uznaje Izraela. Izraela nie uznawał, ostatni przywódca Powstania w Getcie Warszawskim - Marek Edelman
- 15 11
-
2023-10-23 07:31
dobry troll z cieibe, do 15.10 jechales na pis teraz masz juz nową ofiarę. pamietaj!!!! im szybciej zaczniesz leczenie tym większa szansa na wyleczenie!.
- 3 8
-
2023-10-22 21:42
Racja hamas to albo eskimosi albo aborygeni?! (16)
Tę 44% dzieci to miłujące pokój i demokrację osoby od dziecka uczone empatii i tolerancji dla światà a terror zamachy, porwania itd robią kosmici. Poza tym oni wszyscy bez wyjątku chcą zająć cały Izeael a żydzi powinni wtedy udać się na Marsa!?
- 34 26
-
2023-10-22 22:20
Palestyńczycy żyją w obozie koncentracyjnym, KL Gaza, do którego zostali zepchnięci przez Izrael i USA (13)
Konzentrationslager Gaza na świeżym powietrzu. Panują tam warunki gorsze niż w zoo, m.in.:
- Przeludnienie (na obszarze wielkości Gdańska, żyje 5 razy więcej ludzi)
- Brak dostępu do morza i jego zasobów
- Niemal pełna kontrola mediów, wody, prądu, internetu przez Izrael
- Praktyczny brak możliwości przekroczenia płotu, w tęKonzentrationslager Gaza na świeżym powietrzu. Panują tam warunki gorsze niż w zoo, m.in.:
- Przeludnienie (na obszarze wielkości Gdańska, żyje 5 razy więcej ludzi)
- Brak dostępu do morza i jego zasobów
- Niemal pełna kontrola mediów, wody, prądu, internetu przez Izrael
- Praktyczny brak możliwości przekroczenia płotu, w tę czy w drugą stronę
- Cykliczne ostrzały z powietrza przez Żydów, infrastruktury cywilnej (coroczne)
Równocześnie:
- 75% mieszkańców Gazy, w definicji ONZ, to uchodźcy i ich potomkowie (z terenów Izraela)
- 40% z nich jest bezrobotna
- i skazana właściwie na przymieranie głodem (Izrael kontroluje przepływ pomocy humanitarnej, wyliczając racje kilka procent powyżej poziomu głodu - w kilokaloriach)
- lub śmierć z odwodnienia - Palestyńczyk z Gazy otrzymuje jedynie 1/3 wody jaką otrzymuje Palestyńczyk.
Nie ma za co.
Nie ma jak zamknąć ludzi w Zoo i nazwać ich zwierzętami. Co do Aborygenów to racja - zarówno Palestyńczycy jak i Aborygeni to rdzenna ludność na swoich terenach. Zupełnie odwrotnie niż Anglosasi w Australii czy Żydzi w Palestynie.
ps. Co do zajęcia Izraela, to bzdury, wystarczy żeby wreszcie Izrael ugiął się i zezwolił na powstanie samodzielnej Palestyny w granicach z 1967 roku, zrolował swoje nielegalne osiedla i wyprowadził kolonistów, którzy emigrują tam głównie... z USA.- 45 17
-
2023-10-23 06:54
(2)
Zapomniałeś jeszcze napisać o atakach rakietowych Hamasu bo chyba z 10% rakiety wystrzeliwanych z Gazy na Izreal spada na Gazę (tak jak ostatni atak na szpital).
- 10 6
-
2023-10-23 10:38
Chodzi ci o zamordowanie przez Izrael 700 cywilow w szpitalu? (1)
Hamas ma tylko chałupnicza pirotechnikę, Izrael sterowane bomby USA
- 4 4
-
2023-10-23 13:32
Przecież już są nagrania, że na ten słynny szpital spadła niesprawna rakieta Hamasu i nie do końca na szpital tylko na parking obok szpitala i też nie do końca jest 700 ofiar tylko trzy zniszczone samochody.
- 4 1
-
2023-10-22 22:26
Dlaczego Izrael miałby się zgadzać na utworzenie takiego państwa (9)
Nikt nie chciałby mieć takiego sąsiada, ani enklawy. Egipt też nie.
Z terrorystami nie ma żartów. Teraz są napięcia ale to pikuś przy tym co by się działo gdyby Palestyńczycy rozwinęli skrzydla- 23 26
-
2023-10-23 11:14
Ludobojcy sami rzeczyiwscie nigdy tego nie zrobia. Swiat musi ich zmusic.
- 1 0
-
2023-10-23 10:55
Egipt Izrael kupił, dlatego takie stanowisko mają
- 0 0
-
2023-10-22 22:40
Egipt uszczelnił granice z Gaza żeby żaden do nich nie przeszedł (1)
- 17 2
-
2023-10-22 22:45
Dlaczego nie wpuści ich Izrael? To są uchodźcy z Izraela
Żeby nie było - Egipt to największy sojusznik w regionie USA (po Izraelu). Corocznie, otrzymują ze Stanów 2 mld zielonych w bezzwrotnej pomocy. Egipt ma przy tym, największą liczbę więźniów politycznych na świecie.
- 8 5
-
2023-10-22 22:30
Izrael jest niebezpieczną kolonią - państwem rakiem, który pożarł autochtonów (4)
i głównym terrorystą nie tylko u siebie, ale w całym regionie (do spółki z USA). Nie ma nic z przesady, że Izrael w stosunku do Palestyńczyków zachowuje się jak III Rzesza w stosunku do Polaków, choć moim zdaniem wiele gorzej. Zachowuje się jak III Rzesza w stosunku do Żydów.
Z jednym masz racje - powinno powstać jedno państwo,i głównym terrorystą nie tylko u siebie, ale w całym regionie (do spółki z USA). Nie ma nic z przesady, że Izrael w stosunku do Palestyńczyków zachowuje się jak III Rzesza w stosunku do Polaków, choć moim zdaniem wiele gorzej. Zachowuje się jak III Rzesza w stosunku do Żydów.
Z jednym masz racje - powinno powstać jedno państwo, dwuetniczne i pluralistyczne na obszarze całego dzisiejszego Izraela. Niestety, nie ma na to szans, jest to mrzonką. Trzeba wrócić do roku 67 i ówczesnych granic, jako punktu wyjścia do podziału terytoriów.- 27 24
-
2023-10-23 02:10
Gdyby nie USA to byłbyś już mięsem armatnim na ruskim froncie (3)
- 15 16
-
2023-10-23 11:15
Odwrotnie. Tylko USA moze nam ten front zorganizowac. (1)
- 2 0
-
2023-10-23 19:04
Ta, bo Rosja uznaje niepodległość Polski
- 0 0
-
2023-10-23 10:28
naprawdę id..to wierzyusz w te bajki? Póki co jesteśm,y wspólnikami tych bandytów w terrorystycznych napadach na suwerenne pańswtwa
- 3 1
-
2023-10-22 21:54
Dziwisz się ? (1)
Izrael wywalił ich z ich domu ,zabrał ziemię co mają teraz patrzeć przez mur jak ich domy są niszczone i budowane są osiedla ?
- 35 14
-
2023-10-23 06:53
Przecież od 2005 r. nie osadników w wokół Gazy i Izrael wycofał stamtąd osadników.
- 6 10
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.