• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Polecimy na południe Europy

js
12 października 2007 (artykuł sprzed 16 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat Loty z Gdańska na Maderę od października 2024
Już niedługo samoloty Centralwings oprócz Rzymu zabiorą nas najprawdopodobniej do innych miast Europy południowej. Już niedługo samoloty Centralwings oprócz Rzymu zabiorą nas najprawdopodobniej do innych miast Europy południowej.
Centralwings, czyli polskie tanie linie lotnicze otworzą w Gdańsku swoją bazę. Wraz z nowymi samolotami, pojawią się nowe loty, m.in. na południe Europy.

Z jakim krajem powinny być nowe połączenia lotnicze z Gdańska?


Polski przewoźnik wprowadzi do Rębiechowa trzy nowe samoloty boeing 737. Oznacza to nie tylko nowe miejsca pracy dla mechaników, stewardes, pilotów, pracowników obsługi naziemnej, ale także nowe połączenia. Jak na razie Centralwings lata do Dublina, Edynburga, Shannon i Rzymu, ale w sezonie letnim na pewno rozszerzy swoją ofertę.

Mieszkańcy Pomorza powinni być zadowoleni bowiem więcej niż pewne jest otwarcie połączeń do miast Europy południowej. Których? Tego przedstawiciele Centralwings nie chcą jeszcze zdradzić.

- Będą loty na południe Europy, czyli takie, jakich oczekują mieszkańcy Pomorza. Trzeba przywieźć tutaj trochę słońca - mówi prezes przewoźnika Waldemar Królikowski.

Wcześniej swoją bazę w Gdańsku otworzył Wizz Air.

Zanim jeszcze w Rębiechowie powstanie baza Centralwings, na gdańskim lotnisku pojawi się nowa tania linia lotnicza z Anglii - BmiBaby. Od 9 lutego jej boeingi 737 dwa razy w tygodniu będą latały do walijskiego Cardiff, a trzy razy na lotnisko East Midlands obsługujące miasta Nottingham, Derby i Leicester. Ceny zaczynają się od 22 funtów, czyli ok 115 zł za lot w jedną stronę.
js

Opinie (145) ponad 20 zablokowanych

  • No moze wkoncu polece sobie do wenecji zamiast tluc sie samochodem

    • 0 0

  • Czem predzej

    drugi terminal. Ten juz dawno jest za maly! Jak mozna bylo zbudowac terminal w 1997 r. ktory po mniej niz 10 latach nie jest w stanie "przemielic" rosnacej liczby pasazerow. Ale ktos tu jest biznesmenem i przedsiebiorca roku co rok. Nie mowie, juz o drodze kolowania i pozostalej infrastrukturze...

    • 0 0

  • Gallux

    Zapewne jako stary garus masz racje. Ale cebule, słonine, szlugi i herbate to chyba jej na "recepcji" skasuja?

    • 0 0

  • Praga!!!

    przydaly by sie loty do Pragi. :)

    • 0 0

  • Lotów coraz więcej

    A lotnisko ciągle małe, kolejki coraz większe

    • 0 0

  • Koniecznie do Plamy na Majorce !!!

    • 0 0

  • Niedlugo beda loty do plam na sloncu.

    Ale mozliwosci lotniska juz dawno sa na wykonczeniu.
    Za komuny, zeby jeszcze wolne miejsce dorwac, do pociagu wsiadalo sie na bocznicy.
    Teraz, na lotnisku w Gdansku do odprawy po wyladowaniu, czeka sie w ogonku juz na plycie lotniska.
    Pol biedy, jak jest ladna pogoda, ale w polowie listopada musze tam znowu ladowac.
    Brr, strach sie bac.
    Najwazniejsze, zeby nie zapomniec kalesonow.

    • 0 0

  • airbus (1)

    CO TAKIEGO JEST W BOENINGACH ,ZE NASI PRZEWOZNICY JE KUPUJA/CZARTERUJA ?
    AIRBUS TO MASZYNA BARDZIEJ KOMFORTOWA ,SZERSZA ,BARDZIEJ STABILNA I DZIELNA W POWIETRZU .WIZZAIR JUZ O TYM WIE .A NASI ? JESZCZE NIE...?????

    • 0 0

    • Zapomniałeś chyba dodać, jakie modele porównujesz

      Wyobraź sobie, że zarówno Airbus, jak i Boeing (o innych producentach nie wspominając) mają w ofercie po kilkanaście podstawowych modeli samolotów z praktycznie nieograniczoną możliwością dostosowania ich do potrzeb klienta. Jak już się ocenia, to wypada zaznaczyć co z czym się zestawia

      • 0 0

  • E tam, moi znajomi latają w tą i z powrotem, gubię się, czy aktualnie sa tu czy tam, i na lotnisko nie narzekaja!

    • 0 0

  • Rumun (2)

    Rębiechowo pęka w szwach? Eeeee Ostatnio czytałem jak Prezes Machczyński twierdził, że z jednym pasem startowym mogą przyjmować 3-5 mln pasażerów rocznie. Cytował teorię sprzed 30 lat. Obecnie przyjmują 1,5-1,6 mln rocznie.

    • 0 0

    • jw (1)

      Z Jednym pasem moga przyjac wiecej, problemem przy tych rzedach wielkosci jest wielkosc terminalu.
      Drogi kolowania,dojazd i parkingi to oddzielna bajka.

      e.Moze twoi znajomi korzystaja z przejsc dla VIP-ow, ze tego nie widza. Dla Rumunow sa one niestety zamkniete.

      • 0 0

      • nie korzystają z przejść dla VIPów
        jak dziennie można stracic więcej czasu w komunikacji miejskiej niz w przelocie, to reszta to juz drobiazg:)

        • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Najczęściej czytane