- 1 Znamy przyczynę wypadku na Wielkopolskiej (265 opinii)
- 2 Chciał być uczciwy, ale z naturą nie wygrasz (59 opinii)
- 3 Będzie pył, nie będzie premii? (65 opinii)
- 4 "Mężczyzna z wężem" z zarzutami (130 opinii)
- 5 Podwyżka cen wody i ścieków w Gdyni (106 opinii)
- 6 Podwodne progi w Orłowie uchronią klif? (41 opinii)
Port przebuduje węzeł Ofiar Grudnia '70
Gdyński port szuka wykonawcy, który przebuduje układ komunikacyjny w obrębie węzła Ofiar Grudnia '70. W projekcie znajdują się przede wszystkim wytyczne dotyczące nowych prawo- i lewoskrętów. Prace powinny rozpocząć się w trzecim kwartale tego roku.
Czytaj też: Rusza budowa terminalu promowego w Porcie Gdynia
Węzeł Ofiar Grudnia'70 w Gdyni: nowe prawo- i lewoskręty
Prace mają ułatwić dojazd do Nabrzeża Polskiego przy większym natężeniu ruchu w tej okolicy. Pomogą też mieszkańcom stojącym na ul. Janka Wiśniewskiego w regularnych korkach.
- Zakres prac obejmuje przebudowę węzła, począwszy od wybudowania dodatkowego lewoskrętu i wydłużenia już istniejącego lewoskrętu z ulicy Janka Wiśniewskiego. Powstanie też dodatkowy pas ruchu w prawo z alei Solidarności. Zmiany pojawią się także od strony ulicy Polskiej, gdzie na wylocie mają zostać wydłużone pasy relacji na prawo - informuje Kamil Złoch z referatu relacji z mediami Urzędu Miasta w Gdyni.
W opanowaniu zatorów ma pomóc również nowy system regulacji świetlnej.
- Zmiany opracowano w oparciu o specjalistyczne analizy przy zadanych potokach ruchu, dla których wydajność jest najkorzystniejsza - zapewnia Kamil Złoch.
Rowerzyści powinni być zadowolenia z planu budowy drogi, z której skorzystają też piesi, ma ona biegnąć od węzła Ofiar Grudnia '70
![zobacz na mapie Gdyni zobacz na mapie Gdyni](/_img/icon_map_16x12.gif)
![zobacz na mapie Gdyni zobacz na mapie Gdyni](/_img/icon_map_16x12.gif)
Ul. Janka Wiśniewskiego w Gdyni poczeka na remont
Przypomnijmy przy okazji, że nie ma co liczyć w najbliższym czasie na remont ul. Janka Wiśniewskiego
![zobacz na mapie Gdyni zobacz na mapie Gdyni](/_img/icon_map_16x12.gif)
- Będziemy starali się w kolejnych latach wygospodarować na ten cel środki i termin, który nie będzie kolidował z innymi dużymi pracami drogowymi w mieście. Będzie to inwestycja wymagająca znacznego budżetu, a przy tym również znacznych zmian w ruchu - mówiła kilka dni temu Agata Grzegorczyk, rzecznik UM w Gdyni.
Czytaj również: remont ul. Janka Wiśniewskiego w Gdyni to melodia przyszłości
Miejsca
Opinie (145) 1 zablokowana
-
2018-03-30 19:33
W Warszawie to HGW trochę..
W Warszawie to HGW parę lat temu zdecydowanie ukróciła taką trochę samowole ciężarówek. Wprowadzili w na dużym obszarze centrum miasta takie przepustki C-16. Kto jeżdził to wie o co chodzi....Nie ma lekko.
- 4 1
-
2018-03-30 19:38
Dzielnice Pogórze Dolne i Górne oraz część Obłuża należy przyłączyć do Kosakowa :)
Mieszkańcy prostokąta Gdyni zawartego między ulicami: Dąbka - Kwiatkowskiego - Unruga - Wiejska, powinni walczyć przed wyborami samorządowymi o przyłączenie do gminy Kosakowo :) Albowiem gmina Kosakowo wybudowała ostatnio do Pogórza Górnego nową porządną ulicę Derdowskiego. Miasto Gdynia do swoich północnych dzielnic ostatnmi laty wybudowało kaleczną estakadę rowerową :)
- 21 3
-
2018-03-30 19:43
Węzeł imieniem ofiar przepychanki 24. Stycznia 1856 roku w Gdanskim barze (1)
Debilne nazwy wszystkiego tj. ławek, stolików, rond, krawężników itp.
- 7 5
-
2018-03-30 21:07
Debilny to jesteś ty!
- 1 1
-
2018-03-30 20:01
Jest inne rozwiązanie.
Jak by tak ktoś spojrzał na plan Stoczni CRIST i Portu to zauważy, że prawie równolegle do ul.J.Wiśniewskiego od strony Estakady Kwiatkowskiego w kier.Centrum - biegnie ul. Gołębia do ronda ul.Czechosłowacka/ Aleja Solidarności - z wylotami na ul.Rotterdamską poprzez ul.Dokerów-którą można przebudować. Tak więc można wybudować całkowicie niezależną trasę drogową od estakady Kwiatkowskiego do Portu/ nb.Rotterdamskie i nb.Polskie i po kłopocie z tranzytem do nowego terminalu i części Portu.. Tą "starą" częścią ul. Gołębiej jeżdziły kiedyś autobusy WPKG jak budowano Estakadę nad ul.J.Wiśniewskiego-wtedy ul. Marchlewskiego. Za podany pomysł nic nie chcę...bo mam plany które były za Gierka jak budowano terminal na ul.Kontenerowej.
Archiwum X- 20 1
-
2018-03-30 20:11
A co z estakada tam cyrki się dzieje również trzeba pomyśleć o dodatkowej drodze !
- 11 2
-
2018-03-30 20:13
Port inwestuje a szczur sprzedaje tereny wokół portu deweloperom. (1)
- 13 4
-
2018-03-31 02:51
Ostatnia szansa żeby się nachapac jak wieprz
- 5 0
-
2018-03-30 20:13
Nie wożę powietrza. "Kręci" mnie jazda taborem ZKM w Gdyni...
- 6 0
-
2018-03-30 20:23
Plany z 1979 roku- kluczem do rozwiązania problemu Estakady...
Jak otwierano terminal Kontenerowy w Gdyni ul.Kontenerowa bodaj że w 1979 roku to wydano taki fajny folder (trochę toporny bo format A-4. ) a w nim na planach i opisach były tamtejsze rozwiązania i PRL-owskie "koncepcje" rozwoju zachodniej części Portu w Gdyni,/ to obecne te tereny w stronę EC III/-gdzie pogłębiarka sypie urobek. Z tego co widać to rozważali dołożenie do estakady jeszcze jednego lub dwóch węzłów-zjazdów w kierunku Rumii /Kazimierz- Puck. Oprócz tego miały być dwa "baseny portowe" o długości około 400 metrów-jako przedłużenie kanału portowego-dlatego w tym miejscu Estakada biegnie b.wysoko- przęsła wydłużone,a filary są dość szeroko rozstawione. Warto by ktoś "mundry" z Z.D i Z tym się zainteresował.
- 17 0
-
2018-03-30 20:27
Tunel pod portem
- 7 2
-
2018-03-30 20:30
W Gdyni potrzebna jest zwodzona kładka pieszo rowerowa (1)
od ul. Admirała Wagi na Oksywiu do placu Gombrowicza przy Muzeum Emigracji i dalej trasa rowerowa do centrum miasta.
Przebudowa węzłów z myślą wyłącznie o ruchu drogowym nie rozwiąże problemów komunikacyjnych północnych dzielnic Gdyni.- 8 5
-
2018-03-30 20:42
A Tobie potrzebny jest dobry doktor :)
Rower i trampki nie rozwiążą problemów komunikacyjnych północnych dzielnic Gdyni.
- 4 3
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.