- 1 Będzie 500+ dla małżeństw ze stażem? (350 opinii)
- 2 Tak wybuchł pożar w Nowym Porcie (30 opinii)
- 3 Dlaczego szpetne kioski nie znikają z ulic? (230 opinii)
- 4 Niepełnosprawny: zostałem na lotnisku (348 opinii)
- 5 "Bilet miejski" bez zniżek dla seniorów (19 opinii)
- 6 50 lat pracuje w jednym zakładzie (273 opinie)
Pies pogryzł 9-letnią dziewczynkę. Właścicielka zgłosiła się na policję
Kobieta, której pies pogryzł 9-letnie dziecko, uciekła z miejsca zdarzenia.
W czwartek po południu 9-letnia dziewczynka została pogryziona przez psa podobnego do pitbulla bądź amstaffa. Jego właścicielka uciekła z miejsca zdarzenia. Po tym jak policja udostępniła jej wizerunek, 28-latka zgłosiła się w piątek na komisariat policji.
Aktualizacja godz. 18:40
- Dziś po godzinie 17:00 do komisariatu przy ul. Platynowej stawiła się 28-latka z Gdańska, poszukiwana przez policjantów do sprawy nieumyślnego uszkodzenia ciała 9-latki. Funkcjonariusze wykonują z kobietą dalsze czynności procesowe. Dziękujemy za udostępnianie postu i za wszystkie przekazane informacje w tej sprawie - poinformowała podinsp. Magdalena Ciska, rzecznik prasowy Komendy Miejskiej Policji w Gdańsku.
Aktualizacja godz. 16:40 Przedstawicielka administracji osiedla poinformowała mieszkańców, że tożsamość właścicielki psa została ustalona i poinformowano o tym policję.
Do zdarzenia doszło w czwartek, 6 czerwca, ok. godz. 17:40 przy ul. Niepołomickiej 23 C w Gdańsku. Informację o nim zamieszczono w Raporcie z Trójmiasta, za co dziękujemy.
UWAGA! Dziecko zaatakowane przez psa (151 opinii)
Opis kobiety: młoda, ok. 20-30 lat, blond włosy związane w dwa warkocze, ubrana na czarno (klasyczny t-shirt plus legginsy) na głowie granatowa czapka z daszkiem.
Opis psa: duży, złoto-brązowy z białymi łatami w pobliżu pyska i łap, ty rasy ala pitbull/boxer. Pies był na bardzo długiej smyczy, ale bez kagańca.
Jeżeli ktokolwiek ma informację nt. pobytu właścicielki, miejsca zamieszkania lub inne informację, które pomogą w ustaleniu jej tożsamości proszę o kontakt z administracją nieruchomości, na której doszło do zdarzenia - monika.tucholka@estatecare.pl, tel. 533-381-120 lub bezpośrednio z I Komisariatem Policji w Gdańsku.
Dziecko przebywa w szpitalu, bez informacji nt. tego czy zwierzę było szczepione dziecko będzie musiało zostać na oddziale zakaźnym. Zobacz więcej
Opis kobiety: młoda, ok. 20-30 lat, blond włosy związane w dwa warkocze, ubrana na czarno (klasyczny t-shirt plus legginsy) na głowie granatowa czapka z daszkiem.
Opis psa: duży, złoto-brązowy z białymi łatami w pobliżu pyska i łap, ty rasy ala pitbull/boxer. Pies był na bardzo długiej smyczy, ale bez kagańca.
Jeżeli ktokolwiek ma informację nt. pobytu właścicielki, miejsca zamieszkania lub inne informację, które pomogą w ustaleniu jej tożsamości proszę o kontakt z administracją nieruchomości, na której doszło do zdarzenia - monika.tucholka@estatecare.pl, tel. 533-381-120 lub bezpośrednio z I Komisariatem Policji w Gdańsku.
Dziecko przebywa w szpitalu, bez informacji nt. tego czy zwierzę było szczepione dziecko będzie musiało zostać na oddziale zakaźnym. Zobacz więcej
Pogryziona 9-latka trafiła do szpitala
9-latka została pogryziona przez psa rasy podobnej do pitbulla bądź amstaffa, który miał umaszczenie brązowe z białymi łapami oraz białym podbrzuszem.
Dziewczynka trafiła do szpitala. Z naszych informacji wynika, że ma m.in rany na twarzy. Bez informacji, czy zwierzę było szczepione, dziecko będzie musiało zostać na oddziale zakaźnym.
Właścicielka psa uciekła z miejsca zdarzenia
Właścicielka psa, która prowadziła zwierzę, uciekła z miejsca zdarzenia. Kobieta ma ok. 20-25 lat, włosy koloru ciemny blond i jasną karnację. Kobieta była ubrana w czarne spodnie typu legginsy, czarne buty sportowe z białymi podeszwami, czarną koszulkę z nieustalonym napisem oraz miała na głowie ciemną czapeczkę typu bejsbolówka.
Policja prosi o pomoc w znalezieniu właścicielki psa
Ponieważ dotychczas nie udało się ustalić tożsamości właścicielki psa, wszyscy, którzy rozpoznają osobę ze zdjęcia lub mają informacje mogące pomóc w ustaleniu jej personaliów lub miejsca pobytu, proszeni są o kontakt z Komisariatem Policji I w Gdańsku przy ul. Platynowej 6F.
Informacje można przekazać telefonicznie, dzwoniąc pod numer telefonu dyżurnego komisariatu 47 741 67 22 bądź zgłaszając się do najbliższej jednostki Policji lub pisząc na komendant.kp1@gd.policja.gov.pl.
Opinie wybrane
-
2024-06-07 13:58
Za ucieczkę kara powinna być dwa razy bardziej surowa. (83)
- 2437 21
-
2024-06-08 20:15
Kundel do uśpienia
- 40 6
-
2024-06-08 17:48
powinna odpowiadać za ucieczkę z miejsca zdarzenia, celowe nieudzielenie pomocy, atak psa na dziewczynkę czyli brak sprawowania odpowiedniej pieczy nad zwierzęciem, kara bez żadnych zawiasów lub odszkodowanie z 1 mln złotych dla dziewczynki ,tak minimum 1 mln złotych by to była kara dla właścicielki a dla dziecka symboliczną rekompensata za ból i strach oraz na poczet leczenia zabiegów itp.
- 44 1
-
2024-06-08 14:37
Na utłuczona butelkę
Temu dziecku nie udzieliła pomocy ,ucieczka z miejsca zdarzenia pokazała ,że za grosz w niej empatii człowieczeństwa tylko jawne sk@#$&$#@wo.
- 37 1
-
2024-06-08 14:14
2*0=0
problemem są sędziowie
- 9 1
-
2024-06-08 10:56
Ja bym ją oddał na miesiąc do obozu dla tych co szukają miejsca na ziemi
- 14 0
-
2024-06-07 22:48
Hm (6)
Oczywiście powinna ponieść koszty operacji plastycznych tego dziecka. Plus całego leczenia itd
- 64 0
-
2024-06-08 10:56
Oj dzesika jakby to było moje dziecko to osobiście bym cię pogryzł na twarzy
- 18 0
-
2024-06-07 23:51
nie w tym kraju, nie ma czegoś takiego w polskim prawie, zapłaci jak zwykle NFZ, czyli my wszyscy (4)
a odszkodowanie tylko jeśli rodzice wytoczą jej proces cywilny, który będzie się toczył latami, a zasądzone grosze i tak będą nieściągalne z tej pani... tak to z reguły wygląda w Polsce
- 45 2
-
2024-06-08 12:05
w tym kraju ? (2)
W jakim kraju?
- 4 2
-
2024-06-08 14:07
W kartonowym kraju tak to jest zamiast zakazać niebezpiecznych ras oraz im podobnych bo tłumaczą się że to pies bezrasowy (1)
- 21 0
-
2024-06-08 21:51
POlen 13 grudnia
- 3 5
-
2024-06-08 10:18
Akurat tu sprawa jest oczywista
Więc niech właścicielka wyskakuje z kasy-choć nic nie jest w stanie ulżyć traumie i cierpieniu tego dziecka. Nikomu nie życzę takiej tragedii
- 25 0
-
2024-06-07 21:23
ostatnio patologia psiazy krzyczała zabic kierowce który potracił psa który wbiegł na ulice teraz pies prawie zabił dziecko i (14)
i psiarze krzycza nic sie nie stało mandacik i pokrzyku!
- 50 12
-
2024-06-09 10:34
Nie manipuluj i nie łagodź przekazu. Nie pies wbiegł na drogę tylko kierowca specjalnie na niego najechał gdy te szedł jezdnią. I na przyszłość przestań mylić drogę z jezdnią.
- 2 8
-
2024-06-08 22:19
dokładnie
jakos nigdy nie słyszałem, by kot kogoś pogryzł lub zagryzł
- 8 2
-
2024-06-08 10:26
Niezrozumiałe jest to (5)
Czemu nie ma zakazu posiadania takich psów pomimo wielu przypadków pogryzień przez psy tych ras?!Minimum to zezwolenie na posiadanie, żeby łatwiej było ustalić tożsamość właściciela, kary za brak; rejestracji,czipa, szczepień i ubezpieczenie opłacane przez właścicieli. Ogólnie naprawdę ilu tragedii trzeba, żeby rządzący w końcu
Czemu nie ma zakazu posiadania takich psów pomimo wielu przypadków pogryzień przez psy tych ras?!Minimum to zezwolenie na posiadanie, żeby łatwiej było ustalić tożsamość właściciela, kary za brak; rejestracji,czipa, szczepień i ubezpieczenie opłacane przez właścicieli. Ogólnie naprawdę ilu tragedii trzeba, żeby rządzący w końcu wprowadzili jakieś rozwiązania systemowe?Olbrzymia ilość właścicieli takich czworonogów to socjopaci,niestbilni emocjonalnie ludzie, zakompleksieni i totalnie nieodpowiedzialni -jak właśnie widać
- 25 0
-
2024-06-10 21:48
Ograniczeniem powinna byc waga psa a nie rasa. Maksymalna waga dozwolonego psa powinna byc max 1kg, czyli taka, zeby kilkulatek byl w stanie sie obronic. Kazdy inny pies powinien byc na zezwolenie i nie powinien miec prawa pojawiania sie w publicznych miejscach nawet w kagancu i na smyczy.
- 0 0
-
2024-06-09 11:25
Bo to kundle przecież są a nie psy ras agresywnych takie tłumaczenia
- 4 0
-
2024-06-09 10:36
(1)
Takich tzn jakich a te "wiele przypadków" pogryzień to jaki stanowi odsetek ogółu i o ile jest większy niż u psów raz "nie takich"?
- 1 5
-
2024-06-09 16:12
"Raz "nie takich"....? hmmm..
Rozumiem, że często słyszysz, że jakiś jamnik, Golden retriever czy York rzucił się na kogoś i rozszarpał? No raczej medialne przypadki dotyczą konkretnych ras i mixów ras typu; rottweiler, American Pit Bull Terrier, Amerykański Staffordshire terrier
- 3 0
-
2024-06-08 10:46
Koniecznie
Testy psychologiczne, dla tych którzy chcą być posiadaczmi tego rodzaju piesków
- 15 0
-
2024-06-08 09:06
patologiczna psiarnia juz usprawiedliwia psiarnie i psa!
- 20 0
-
2024-06-08 07:40
To brednie piszesz, wszystko co się dzieje związane z psami jest tylko i wyłącznie winą ludzi ,a nie
samych psów
- 7 25
-
2024-06-07 22:06
(3)
Ale tutaj zawiniła właścicielka, nie pies. Nie rozumiem jak można mieć psa na smyczy i pozwolić mu kogoś pogryzc
- 23 4
-
2024-06-08 07:41
to dresiara prostaczka i nie wie ,ze taki pies powinien przejść tresurę (2)
- 37 1
-
2024-06-08 14:38
Ona zresztą tez (1)
- 13 0
-
2024-06-08 21:51
Dać ja na przeszkolenie do Berlina na dywanik
- 1 0
-
2024-06-07 19:16
Ja uważam że 7.5 raza bardziej surowa (2)
A jak wlascielka jest z innego kraju 8.5 raza v bardziej surowa.
Jeśli jest wierząca to 6.5.
A jeśli ma bombelka 6.34 razy bardziej surowa- 12 35
-
2024-06-07 22:46
Ale jesteś głupi matko kochana
- 15 3
-
2024-06-07 20:48
Bąbelek na czterech nóżkach.
Przecież to są ich dzieci.
- 22 4
-
2024-06-07 18:56
200pln (5)
Patrząc jakie są kary to pewnie z 200pln. Chory kraj
- 24 3
-
2024-06-07 19:10
Załatwimy ją na osiedlu (4)
Będzie miała problemy tak jak załatwiliśmy tego cwaniaka o kulach Wiadomixa. Mało kto wie, że Wiadomix był niestety arogancki i narzucający się z tym swoim psem. Poradzimy sobie i z tą paniusią i każdym następnym bezmózgiem terroryzującym spokojnych ludzi swoim psem.
- 50 6
-
2024-06-07 20:00
Co za tchórz z tej niekobiety tylko g*wniary 28letniej (3)
Widać wychowanie róbta co chceta.
- 33 7
-
2024-06-08 08:36
A co jesli to gorliwa katoliczka??? (1)
- 5 15
-
2024-06-08 21:52
A rozlazła aktywiszcze?
- 3 1
-
2024-06-08 08:20
wychowanie Owsiaka
- 13 12
-
2024-06-07 17:12
za samo nieudzielenie pomocy 3 lata więzienia
- 97 1
-
2024-06-07 16:49
Ale to kobieta! (2)
Przestraszyła się i popłakała!
- 20 44
-
2024-06-08 14:40
Przestraszyć się i popłakać to ona może
Ale jak guma pęknie , a nie w takiej sytuacji glu&$e ku#$@#ko
- 6 1
-
2024-06-07 19:11
Podoba mi się ten sarkazm!
- 22 2
-
2024-06-07 15:36
Czyli pewnie mandat 2x500zl
- 19 4
-
2024-06-07 15:16
Zależy co zrobił dziecku, przedewszystkim sędzia powinien zarządzić odszkodowanie dla dziecka i todzicow!!! Za naruszenie nietykalności, za uraz psychiczny, za cierpienie, szpital zastrzyki psychologa!! Za nieobecność w szkole i pracy rodziców!!! Nigdy nie ms wyroków podawanych, ciekawe dlaczego ?
- 90 3
-
2024-06-07 15:03
3-4 razy. Tak samo jak kierowcy. Zawsze spie**zaj ą pijani
- 36 6
-
2024-06-07 14:56
ucieczka + nieudzielenie pomocy (7)
I to małoletniemu dziecku!!! Art.162 KK przewiduje karę do 3 lat pozbawienia wolności za nieudzielenie pomocy w takiej sytuacji.
- 129 2
-
2024-06-07 20:41
Jak dziecko bez opieki to się nie liczy. (2)
- 4 29
-
2024-06-07 23:49
Dziewczynka ma 9 lat (1)
Dziecko w tym wieku (które nie jest chore lub niepełnosprawne) nie wymaga aby rodzic lub opiekun nie spuszczał go z oczu. Dzieci w tym wieku chodzą same do szkoły i bawią się z rówieśnikami na podwórku przed domem, w którym mieszkają. I nie jest to zaniedbanie ze strony rodziców.
- 39 0
-
2024-06-08 10:29
Wyrazy współczucia
Dla tej dziewczynki. Niech się trzyma!dużo zdrowia i wszystkiego dobrego!
- 12 0
-
2024-06-07 17:56
powinno być !
od 3 lat w górę ! bez zawieszenia , może to nauczy psiarzy dyscypliny ! Pies bandyta do Azji na potrawke lub gulasz .
- 47 3
-
2024-06-07 15:46
(2)
Powinno być 100 tys odszkodowania plus nawiązką na SORY za udzielanie pomocy takim ofiarom i to jakieś 20 tys . U nas ubezpieczenie i odszkodowania płacone są najmniejsze na całym świecie, jsk również alimenty na żonę i dla dziecka. To jest śmiech na sali!!!
- 30 6
-
2024-06-07 17:59
1 milion minimum (1)
Odszkodowania zasądzane w takich przypadkach są śmieszne ! Chyba że miała pecha i rodzice tego dziecka są w kaście ?
- 6 3
-
2024-06-07 19:09
jak są w kaście to będzie miała mega przerąbane :)
- 7 2
-
2024-06-07 14:59
Nie wiem co znacyz dwa razy bardziej. (7)
Pies do uśpienia a właścicielka 15 lat bez możliwości wcześniejszego zwolnienia. Psychiatrzy powinni być wykluczeni z roli biegłych, bo będzie może szukać taryfy ulgowej, że w szoku, że niepoczytalna...
- 69 13
-
2024-06-07 15:47
(6)
No niepoczytalna nie była jak tak chozo biegła nawet nie rozglądając się, aby uniknąć kary!!!
- 44 1
-
2024-06-07 16:50
No ale wpadła w panikę! (5)
Nie można winić kobiety, że się przestraszyła!
- 7 54
-
2024-06-07 19:14
To niech wróci do podstawówki
Czy ty rozumiesz, że właśnie resocjalizacja służy przywołaniu do dojrzałego zachowania społecznego? Co ona jest niepełnosprawna?
- 12 2
-
2024-06-07 17:23
(3)
Co ty pierdo...
Ma obowiązek pomocy a jak sie ma psa d**ila to trzeba jednak miec świadomość ze sie idzie z niebezpiecznym zwierzęciem i uzywa sie kagańca.- 51 1
-
2024-06-07 18:01
Pownne
Takie psy powinne mieć zaklejone taśma (najlepiej niebieską ) pyski ! Wzorem wojska jak im zaklejają amunicję żeby nie mogli strzelać !
- 13 5
-
2024-06-07 17:35
Kobiety nie mają obowiązku pomocy (1)
Są wrażliwe, emocjonalne, podatne na stres!
- 9 29
-
2024-06-07 19:28
Winni są zawsze mężczyźni, nawet jak ich tam nie było.
- 10 7
-
2024-06-07 14:51
Jakby potrąciła psa to już była zakuta w kajdanki
- 38 20
-
2024-06-07 14:48
Pójdzie siedzieć na wakacje
- 21 5
-
2024-06-07 14:38
kliniki weterynarii w okolicy
kliniki weterynarii w okolicy przepytac o wlascicieli takich psow - szybko namierza
- 65 2
-
2024-06-07 14:25
Ja bym uśpił... (7)
...ale nie psa tylko właścicielkę. Mówi się że agresywny pies. Ale agresja psa bierze się od właściciela. Więc nie psy winno się usypiać a właścicieli.
- 67 20
-
2024-06-07 15:00
Pies jest z natury agresywny... (6)
To właściciel może go wytresować, ułożyć, ale nie mów, że pies z natury jest łagodny bo nie jest. Pomijając różne temperamenty, czyli predyspozycje do agresji.
Ciężko o agresję u labradora, ale nie problem zrobić z labradora agresywnego psa. Za to z pitbullem to prościzna i brak porzadnego ułożenia kończy się agresją.
A to pies, a nie motyl, czy żaba.- 54 6
-
2024-06-07 18:28
Strzelać z ukrycia i paść kiełbaską z gipsem ! (1)
- 6 7
-
2024-06-07 21:34
do ciebie?
- 4 2
-
2024-06-07 17:16
Ale bzdura.
Rasa często bez znaczenia. Najbardziej agresywnym psem jakiego widziałam był Jack russel. Ciułały (kij wie jak to się pisze) to już w ogole kosmos :)
- 6 16
-
2024-06-07 15:42
(2)
Oczywiście pies został udomowiony ale ciagle ma geny wilka i nawet potrafi się do nich przyłączyć!! I to chyba w Polsce było!!! Chorym psem zaopiekowała się wilki .
- 21 3
-
2024-06-07 17:14
Wilki jak kazde dzikie zwierzę (1)
Zdobywają po prostu pokarm. To, że zabije by jeść tłumaczyć ie agresja. To tak jakby powiedzieć, że dziki są agresywne w stosunku do żołędzi
- 5 2
-
2024-06-07 18:05
Wilki ?
Jak zabijają kilkanaście sztuk owiec a zjadają dwie ? to co robią sobie zapasy ? Wilk też jest bandytą do utylizacji jak ten pies !!!
- 4 10
-
2024-06-07 14:14
czyli dwukrotne umorzenie
- 13 11
-
2024-06-07 14:00
(11)
I nawet nie zartuje, za ucieczke po takim czyms powinna byc kara wiezienia. Tylko nieuchronnosc i surowosc kary tu zadziala. Okej, mogl sie zdarzyc nieszczesliwy wypadek, pies pogryzl dziecko, mega przykre, ale przeciez nie tragiczne, obowiazkiem wlasciciela powinno byc udzielenie pierwszej pomocy i naprawienie szkody w dobrej wierze.
Nie powinno byc litosci dla tej baby.- 176 8
-
2024-06-07 14:19
(10)
kto ku*va minusuje takie wypowiedzi? włascicielka psa i bolce które ja posuwaja? serio ru***acie takie paskudne g*wno?
- 85 14
-
2024-06-07 14:42
Przepełnieni nienawiścią pisowcy (3)
- 18 48
-
2024-06-07 17:55
Opinia w 100% trafna jak zresztą widać ... (2)
Łapki w górę od normalnych i łapki w dół od pisowsców, czyli wszyscy potwierdzają opinię na swój sposób
- 5 10
-
2024-06-07 19:17
Myślisz się (1)
Tacy egoiści wywodzą się od Owsiaka. A to nie pisowiec na pewno. Pomyśl dwa razy zanim się sam strollujesz
- 12 13
-
2024-06-07 19:56
Trollowanie to szerzenie kłamstw i głupoty czyli twój komentarz
Podawanie faktów nie ma nic wspólnego z trollowaniem
- 4 2
-
2024-06-07 14:40
Chodzi zapewne o zdanie (5)
Przykre nie tragiczne.
Dla większości jednak tragiczne- 7 2
-
2024-06-07 18:09
(4)
No nie tragiczne, bo koniec końców dziecko żyje i jego zdrowiu nie zagraża niebezpieczeństwo i to jest najważniejsze. Natomiast za ucieczke i brak pomocy zero litośći.
- 9 4
-
2024-06-09 11:10
Stwierdzenie, ze zdrowiu dziecka nie zagraża niebezpieczeństwo to brak elementarnej wiedzy nt. zdrowia. Po takim wydarzeniu zostaje trauma i ślad w psychice do końca życia i jeszcze dopiero w przyszłości okaże się czy dziecko będzie w stanie normalnie funkcjonować.
- 1 0
-
2024-06-07 20:25
(2)
A jak miało pogryzioną twarz to co ? Też napiszesz że nic się nie stało bo żyje, krecie zasr*ny.
- 6 2
-
2024-06-08 08:42
(1)
Nikt nie napisał, że nic się nie stało dzbanie. Umiesz czytać? To tylko 2 zdania, postaraj się, dasz rade.
- 1 3
-
2024-06-08 16:22
Przykre
To jak jest: zła pogoda, masz katar czy ktoś ci na noge nadepnie, a nie jak rozwścieczony pies rozszarpie twarz, a jego pani ze strachu ucieknie. kumasz to?czy chcesz włożyć palec do wrzątku i rozkminiać dalej. Myślisz, że jak kobieta powie: ojej tak mi przykro - to będzie po sprawie?
- 2 0
-
2024-06-07 13:59
On nie gryzie! (69)
Dalej, właściciele wszystkich psów, mówcie do rodziców i dzieci, ale mój nie gryzie, on nikogo nie ugryzł. Od każdego to słyszę. A jak poprosisz o przytrzymanie/złapanie na smycz "pupila" to jeszcze wielka obraza i obelgi. Bo przecież pies musi się wylatać. Też mam dwa psy, zawsze na mieście na smyczy. Policja, Straż Miejska powinna częściej
Dalej, właściciele wszystkich psów, mówcie do rodziców i dzieci, ale mój nie gryzie, on nikogo nie ugryzł. Od każdego to słyszę. A jak poprosisz o przytrzymanie/złapanie na smycz "pupila" to jeszcze wielka obraza i obelgi. Bo przecież pies musi się wylatać. Też mam dwa psy, zawsze na mieście na smyczy. Policja, Straż Miejska powinna częściej reagować na puszczanie psów luzem, w mieście, na plaży, w lesie. Wszędzie, gdzie jest teren publiczny - i tylko nie tam, gdzie to jest ustawowo/uchwalone i dozwolone.
- 1827 99
-
2024-06-11 05:33
Gryzie
A ja mówię że mój zjada w całości i gryzie, a i tak się wszyscy pchają głaskać. Więc może trochę edukacji też nie zaszkodzi.
- 1 2
-
2024-06-10 09:43
Zawsze na smyczy
miałam taką sytuacje na placu zabaw , kobieta nie potrafiła utrzymać psa bo tak się wyrywał i jeszcze miała problem , żeby wyjść z placu
- 2 0
-
2024-06-08 18:26
Ciężko aby cię maltańczyk ugryzł. (2)
A takie psy jak pitbul czy amstaf nie powinny być wcale trzymane w domu.
- 7 11
-
2024-06-09 10:05
(1)
Akurta te male rasy są bardzie agresywne w stosunku do obcych i innych psów. Wynika to z braku pewnosci psa oraz braku szkolenia bo ludzie olewają to przy makych rasach.
- 3 3
-
2024-06-09 16:20
Pomyśl
Co ci zrobi agresywna cziłała, a co może agresywny amstaff? Z ataku cziłały masz duże szanse wyjść cało i nawet bez szwanku, a w starciu z amstaffem możesz stracić życie, zostać kaleką albo oszpeconym człowiekiem-ogólnie szansę masz niemal...żadne. Naprawdę takie rzeczy trzeba tłumaczyć?
- 3 4
-
2024-06-08 13:27
Dzieci bez winy!!
- 1 13
-
2024-06-08 11:55
Popieram
Tez mam dosyć właścicieli psów. Co drugi bez smyczy i ani jeden w kagańcu. Niedawno na osiedlu jeden z pełnym impetem wbiegł i skoczył na mojego 3 letniego syna. Nie gryzł ale prawie przewrócił na beton, gdybym nie zareagował. A właściciel udaje że nie widzi i ma pretensje że się nogami od psa broniłem... Powinien być obowiązek że poza miejscami wyznaczonymi każdy pies chodzina smyczy i kagańcu, bez wyjątków, a jak nie to mandaty
- 43 3
-
2024-06-08 10:23
Tez poprosiłam gościa z psem o skrócenie smyczy bo pies boleśnie uderzył mnie pyskiem w kolano to mnie zwyzywał ze mi wszystko przeszkadza. I ze nie ma przepisu żeby psa trzymać na smyczy. To tylko tu w Polsce . Po założeniu czipa właściciel powinien być poinformowany ze tylko pół chodnika należą się jemu i psu, druga cześć jest dla pieszego!!
- 28 1
-
2024-06-08 08:55
Odp (3)
Może dziecko podeszło samo
- 2 26
-
2024-06-09 09:35
to nie ma znaczenia Właściciel zwierzęcia ma mieć nad nim kontrolę i ewentualnie przestrzegać (odganiać) chętnych do bratania si (2)
"mój piesek nie gryzie" - tzn. do tej pory jeszcze nikogo nie ugryzł. Ale właśnie dziś mu może "odpalić" . Mój sąsiad od lat wyprowadza psa na spacer albo na smyczy albo bez ( to duży pies po szkoleniach ,jest posłuszny komendom właściciela) pies mnie zna - podejdzie powąchać ale nigdy mnie nie dotknął. Ale właściciel tyko raz udzielił mi
"mój piesek nie gryzie" - tzn. do tej pory jeszcze nikogo nie ugryzł. Ale właśnie dziś mu może "odpalić" . Mój sąsiad od lat wyprowadza psa na spacer albo na smyczy albo bez ( to duży pies po szkoleniach ,jest posłuszny komendom właściciela) pies mnie zna - podejdzie powąchać ale nigdy mnie nie dotknął. Ale właściciel tyko raz udzielił mi ostrzeżenia by go nie dotykać - bo ugryzie, i to mi wystarczyło . Nigdy nie widziałem żadnej agresji u tego psa, ani u właściciela ,pies jest wyszkolony i posłuszny . Ale ja jestem "obcy" spoza "stada" i nie mam się z nim (psem) spoufalać bo ugryzie. Amen
- 5 1
-
2024-06-09 10:12
(1)
I tu jest pewien problem w spoleczenstwie. Ludzie postronni sami chcą głaskać obce psy bez pytania wlascieciela. Po drugie co ktoryś przechodzeń cmoka na psa... ludzie to jest nie porozumienie. Zachecacie psa tym do uwagi a bez tego bardxo czesto pies by Was poprostu olał bo jesteście dla niego zwyklym, obcym człowiekiem.
- 2 1
-
2024-06-11 08:50
chodniki sa dla ludzi a nie dla psow. Male dziecko jest ciekawe swiata i ma prawo byc bezpieczne na chodniku a jak ktos ma kompleksy i brak przyjaciol to niech sobie chomika kupi zamiast n iebezpiecznego psa
- 0 1
-
2024-06-07 21:32
Chyba 'w' a nie 'na'
- 2 4
-
2024-06-07 21:26
psa natychmiast do utylizacji a oina 10 lat paki gdyby to było moje dziecko pie s juz by dyndał!!
- 26 16
-
2024-06-07 17:54
On nie gryzie (1)
Bo nie gryzie. Jest jak dwuletnie dziecko. Jeżeli wyciągasz rękę do psa to na własne ryzyko. Rzucasz piachem to masz problem. Ciągniesz za uszy otrzymasz adekwatna odpowiedź. Pies mógł być na długiej smyczy. Też musi się wybiegać. Psy trzymane cały czas na krótkiej smyczy jak i na łańcuchu stają się agresywne. Zapewne j jak człowiek na łańcuchu. A właścicielka powinna natychmiast udzielić pomocy dziecku.
- 19 102
-
2024-06-09 09:37
tzn. "do tej pory jeszcze nikogo nie ugryzł"
- 3 0
-
2024-06-07 17:36
(6)
W takim razie bardzo ciężkie życie mają Twoje psy, które są tylko na smyczy
- 6 64
-
2024-06-07 17:58
W miejscu publicznym mają byc na smyczy, nie stac cie na ogrod to nie bierz kundla (5)
- 90 6
-
2024-06-07 20:03
Już czas! (4)
Psiarze z za długą smyczą, zacznijcie się bać!
- 21 5
-
2024-06-08 08:58
Uspokój się (3)
Wrzeszczące dzieci bez pozwolenia biegnące do psów i szalejące na hałaśliwych hulajnogach powinny być do ogarnięcia przez rodzicow
- 15 17
-
2024-06-08 10:27
(2)
Właściciel psa ma swoje obowiązki, dzieci maja prawo do zabawy !! Dzieci to nie zwierzęta. Zwierzak musi być zaopiekowane tak aby nikogo nie skrzywdził i odpowiada za to właściciel!!!
- 24 7
-
2024-06-09 20:00
Dzieci też są zwierzętami. Tak samo jak dorośli. Bezwłose małpy dla lepszego samopoczucia sobie wmówiły że są czymś więcej. Ale jak nie zwierzętami to czym? Grzybami, roślinami?
- 1 4
-
2024-06-08 13:55
Parszywy hipokryta
- 0 0
-
2024-06-07 17:00
Też mam psa
Ale gdyby inny pies pogryzł moją wnuczkę i jeszcze właściciela by uciekła to masakra!
- 17 2
-
2024-06-07 16:53
Na smycz
Na smycz rodziców
- 3 31
-
2024-06-07 16:17
Każdy ponosi winę (5)
Nigdy nie pozwalam podchodzić do swojego psa, ale proszę też wziąć pod uwagę perspektywę opiekuna czworonoga - nawet sobie Pan/Pani nie zdaje sprawy jak często dorośli i dzieci startują z rękami do cudzych psów, bo taki ładny, taki puchaty itd. Oczywiście, że opiekunowie psów nie są bez winy, bo też zachowują się nieodpowiedzialnie, ale osoby bez psów też nie grzeszą inteligentną..
- 45 52
-
2024-06-08 10:32
Dzieci maja prawo się bawić , właściciel powinien to przewidywać ma obowiązki , teraz duże odszkodowanie proszę dla dziecka zasadzic bo NFZ tego nie ogarnie!! Psycholog trauma do końca życia, dermatolog z laserem , a jak blizna do końca życia to zadośćuczynienie za zeszpecenie , bo jest to naruszenie nietykalności dziecka!! Podobno dziecko ma być chronione??! Czy tylko plemniki?
- 15 6
-
2024-06-08 03:47
Niestety to prawda. A jak powiesz, ze prosze nie dotykac to sie nasluchasz od mamci. Ciagle mnie dziwi ze jak stoi ladny samochod to jest "nie dotykaj bo porysujesz" ale do psa jeszcze zachecaja by dzieciak lecial. I zeby nie bylo - tez mam dziecko i od malego jest uczone, ze nigdy nie dotykamy psa bo nawet maly slodki york moze ugryzc.
- 15 8
-
2024-06-07 20:11
Bzdury gadasz
Mam puchatego uroczego pieska, który chce ze wszystkimi się bawić a odkąd go mam nikt do niego z łapami nie podchodził. Jak komuś się podoba to albo zapyta czy może pogłaskać albo stara się go zawołać ale wtedy moim zadaniem jest zdecydować czy psu pozwolić podejść czy nie. Ty jesteś opiekunem psa i za niego odpowiadasz.
- 30 9
-
2024-06-07 19:03
Amstaff / pitbull, ładny i puchaty?
Tylko tacy jak właścicielka z newsa tak myślą, a jak widać po jej ucieczce, nie sa oni dostosowani do reszty społeczeństwa. Dziecko miało ogromne nieszczęście że trafiło na fankę agresywnych kundli, która nie umiała go przypilnować. żadne dzieci nie biegną głaskać pitbuli.
- 33 4
-
2024-06-07 17:59
i już się zaczyna usprawiedliwianie
takie psy bez kagancow w miejscu publicznym to jak jezdzenie wieczorem na swiatłach dziennych - "bo można", macie rozum?
- 48 3
-
2024-06-07 15:48
(3)
Nigdy czegoś takiego nie mówię, bo mojego psa ludzie kompletnie nie interesują, ignoruje ich. Przy tym jest karny i na komendę się zatrzymuje, żebym mógł mu zapiąć smycz. Dzieje się tak kiedy widzę innego psa, bo niestety z każdym chciałby się przywitać, ale nie każdy pies tego chce.
Ostatnio w parku zjawił się biegający pan, obokNigdy czegoś takiego nie mówię, bo mojego psa ludzie kompletnie nie interesują, ignoruje ich. Przy tym jest karny i na komendę się zatrzymuje, żebym mógł mu zapiąć smycz. Dzieje się tak kiedy widzę innego psa, bo niestety z każdym chciałby się przywitać, ale nie każdy pies tego chce.
Ostatnio w parku zjawił się biegający pan, obok którego mój pies biegł w odległości 2-3 m, ponieważ obydwaj biegli w keirunku z którego nadchodziłem. Pies kompletna zlewka, a facet z pretensjami, że pies biega oraz gadką co bym zrobił, gdyby mój pies go ugryzł. Odpowiedziałem, że pewnie zadzwonilibyśmy po policję, dochowali wszelakich procedur itp. Jednak mojego psa kompletnie nie interesują ludzie.
Wszystkim, którzy gadają o obowiązku trzymania psa na smyczy, odsyłam do przepisów, żeby doczytali o jakie psy chodzi.- 10 71
-
2024-06-07 18:10
W parku ?
Co puściłeś go luzem żeby nasr*ł i oszczał zieleń , ławki itp w parku ? Precz z parków , trawników , chodników , plaż !
Dość zasr*nców i ich wielbicieli !- 51 12
-
2024-06-07 18:00
Przepis to jedno a używanie rozumu to drugie
Myć tez się nie musisz ale z jakichś względów to robisz
- 19 1
-
2024-06-07 16:10
Chodzi o wszystkie psy bez względu na rasę. To mówią przepisy .
- 31 3
-
2024-06-07 15:38
Nie porównuj wszystkich , bo bredzisz , ja do moich nie pozwalam podchodzić nikomu
- 0 24
-
2024-06-07 15:18
Wtf??? (8)
Nie słyszałem takiej prośby, chodzę z psem na smyczy. Większym problemem są madki które same się pchają z dzieciakiem który próbuje okładać patykiem mojego psa ... I kto tu powinien być na smyczy?
- 30 56
-
2024-06-07 20:33
NP
Nie łaź z psem na plac zabaw.
- 16 3
-
2024-06-07 19:47
Do: W-e (1)
Gdybym cię znał osobiście dostał byś w ryj za dzdury na temat dzieci i kijów wobec psów. Nie ta skala incydentów psiarzy i bachorów. Chamskich psiarzy jest grubo więcej. Ty konfabulancie.
- 12 14
-
2024-06-07 21:34
Co za agresja
- 7 1
-
2024-06-07 18:51
jak to kto?! ty cymbale!!!
- 4 0
-
2024-06-07 18:12
????
Powinne Ciebie też tymi kijami ! Poprawia krążenie , może trochę byś zmądrzał ? A jak nie to : " oleum konopne " pij !
Zagłoba- 4 0
-
2024-06-07 15:23
madki? (2)
Weź idź skończ choć wieczorowo podstawówkę.
- 20 21
-
2024-06-08 13:42
to ty sie dokształć
- 4 0
-
2024-06-08 13:32
Matki---madki
To zwrot ostatnio używany określający nieodpowiedzialne matki.
- 6 0
-
2024-06-07 14:46
(4)
Nie słyszysz tego od każdego bo mnie nie pytałeś i od razu byś usłyszał - proszę nie podchodzić i nie głaskać.
Dzieci podbiegają do psa jak do pluszowej zabawki....... a to nie pluszowa zabawka.- 27 28
-
2024-06-07 15:11
Poczułbym się zagrożony, to żel do twarzy dla pieska i po temacie. Tyle byśmy sobie pogadali.
- 15 7
-
2024-06-07 14:52
żółta chustka (2)
jest od tego
- 4 15
-
2024-06-07 15:05
(1)
Tylko znaczenie żółtej chustki znają psiarze. Osoby nieposiadające psa nie wiedzą co ona oznacza i tak naprawdę nie muszą o tym wiedzieć.
- 39 1
-
2024-06-07 18:14
Chustki ? Żółte ?
to znaczy że pies czy człek ma żółte papiery ? Bo jak ludź to ma zakaz posiadania zwierząt !
- 4 1
-
2024-06-07 14:39
Dokladnie!!!
Ja mam takiego durnego męża, ktory twoerdzi,ze pis musi sie wybiegac. Ile psow juz przez niego zginelo. Na szczescie zaden nikogo nie pogryzl.
- 15 6
-
2024-06-07 14:38
każdy pies może ugryźć (3)
mam małego psa, i dlatego nikt się go nie boi, ale jak ktos pyta czy może pogłaskać zawsze mówie "nie, bo nie gwarantuję, że nie ugryzie" - wtedy jednak już głaskac nie chcą ;)
- 53 0
-
2024-06-07 15:08
(1)
I brawo za takie zachowanie. Mam psiaka dużego, ale bardzo przyjaznego ludziom, nawet obcym. Jednak jak ktoś chce go pogłaskać to mimo łagodności psa mówię, że wolałabym nie, ponieważ nie wiem jak zareaguje. Kiedyś mnie ugryzł pies ponieważ za szybko ruszyłam ręką pokazując coś komuś i chyba się obawiał, że go uderzę. Oczywiście nie mam pretensji do psa, to ja nie pomyślałam, że pies może źle odebrać zachowanie, które dla mnie było czymś standardowym.
- 23 5
-
2024-06-08 13:43
paranoicy
- 1 3
-
2024-06-07 14:42
no i super
Każdy tak powinien, a nie, że on nie gryzie, chce się tylko przywitać.
- 15 2
-
2024-06-07 14:27
może pan redaktor zapyta POL i SM - ile rocznie wystawia się mandatów za puszczanie psów bez smyczy? (2)
- 51 0
-
2024-06-07 14:48
(1)
Nie musi pytać. Zero.
- 43 0
-
2024-06-07 14:53
mam nadzieję, ze jednak więcej ale ile?
biegające luzem kundle są większym zagrożeniem niz ktos z puszka piwa
- 21 1
-
2024-06-07 14:22
Ja zawsze odpowiadam to jak on je. (1)
wtedy takie dziwne miny jak by dwa zwoje się spotkały...
- 14 6
-
2024-06-07 14:26
Aleś błysnął, szerloku...
- 3 11
-
2024-06-07 14:13
(5)
Jak na wyspach powinien być wysoki podatek ot takich ras.
- 42 1
-
2024-06-07 18:21
Podatek wróci ?
W Gdyni gryzonie znieśli podatek od zasrywaczy ! Mogą bez płatnie zapaskudzać okolice , reszta bez szczaczy musi płacić za skrzynki z torebkami z których 99% nie korzysta . Porażka !!! Kasy brakuje w mieście , budżet na minusie to przywrócić maksymalny wyznaczony przez MF . Dość , dość ! Pani Prezydent - kadencja nie trwa wiecznie , popatrzymy i rozliczymy Was .
- 20 1
-
2024-06-07 14:24
(3)
a co za różnica co to za rasa????....pies to pies i jak już chcesz podatek to od wszystkich ras a nie od jednej.....
- 25 15
-
2024-06-07 14:40
Jest roznica (2)
Jak sie nie znasz to nie pisz bzdur
- 14 12
-
2024-06-07 21:38
Ty nie pisz bzdur babo
- 2 2
-
2024-06-07 18:23
Nie ma
To może oprócz wysokiego podatku dla wszystkich psów i kotów wypuszczanych z mieszkań na polowania na ptaki, jaszczurki itd . , jeszcze zgoda wszystkich mieszkańców wspólnoty !
- 6 4
-
2024-06-07 14:05
(2)
Często biegam traktem w stronę Pruszcza, po parku oruńskim. Kiedyś byłem pogryziony przez psa. Już mam dość. Kupiłem mały gaz bo podbiegiwanie do mnie psów bez smyczy wywołuje we mnie lęk i strach.
Nawet najmniejszy szczur może ugryźć. Niestety ale jak dostanie raz po oczach pupil to może właściciel zrozumie. Niech wzywają policję. Naprawdę mam dość odskakiwania na bok przed psami.- 128 8
-
2024-06-08 16:35
Są ponoć odstraszacze na ultradźwięki
Nie wiem czy działają, ale po tylu akcjach z pogryzieniami to się zastanawiam czy może nie zakupię
- 1 0
-
2024-06-07 15:49
Ja też biegam z gazem ale to nic nie daje, przez durnych ludzie cierpią ich zwierzęta
- 17 1
-
2024-06-07 13:56
. (45)
No to masz pozamiatane dziewczyno.. Lepiej się sama zgłoś na policję bo to tylko kwestia czasu jak Cię namierzą..
- 1504 14
-
2024-06-07 18:45
(1)
na bank ją znajdą hahaha
- 11 6
-
2024-06-07 22:05
Nie zgłaszała się aż do momentu, gdy się dowiedziała z netu, że już są jej personalia i zostały przekazane policji
Co za niegodziwa osoba.
- 59 1
-
2024-06-07 15:32
Taaa, namierzą i
pouczą. A psy będą gryzły dalej. I obsrywały wszystko wokół.
- 39 15
-
2024-06-07 15:06
I okaz świadectwo szczepień!!! Bo dziecku groza zastrzyki!!! Co za wredna
- 57 4
-
2024-06-07 14:45
Loko
Powinni namierzyć i wymierzyć
- 27 2
-
2024-06-07 14:14
(31)
Pies do uśpienia, a właścicielka do więzienia za takie postepowanie!
- 192 17
-
2024-06-07 16:08
Byłoby lepiej dla wszyskich
Gdyby było Odwrotnie
- 33 1
-
2024-06-07 15:41
To właścicielka do uśpienia a pies na tresurę czy gdzie się takie psy na wychowanie daje.
- 23 12
-
2024-06-07 14:36
(14)
Nie wiemy jaka była sytuacja, Dzieci czasami drażnią psy a potem tragedia jak pies ugryzie.
Tak czy inaczej zachowanie właścicielki karygodne.- 18 180
-
2024-06-08 07:52
Psie gęby.
Wystarczy POpatrzeć na te rasowe łby to już ciarki przechodzą PO ciele a POza tym, facjaty ich właścicieli niczym się nie różnią od ich pupilków. Jaki mądry pan, taki głupi pies. Można i odwrotnie.
- 9 3
-
2024-06-07 16:31
Ostatnio jakiś Golden się na mnie rzucił (2)
Niby spokojny pies, a ja (lat 36) po prostu szedłem ulicą, nic nie robiłem. To zwierzę i nigdy nie wiesz, co jemu strzeli do łba. Takie tłumaczenia, że "mój jest wytresowany" to sobie można w bajki włożyć. Po prostu może zwierzęciu coś odbić i co z tego, że po kilku sekundach się psa ogarnie, jak dziecko będzie miało całe życie zniszczone.
- 38 4
-
2024-06-07 22:12
Pies może cię atakować, gdy wyczuje, że jesteś w stresie, myślisz o czymś negatywnym, co na ciebie spadło lub spadnie
Najczęściej jest jednak na smyczy i tylko szczeka zajadle. Ale odpowiedzialny właściciel utrzymuje go na smyczy choć metr dalej. Raz jednak spytałem: "proszę pani, naprawdę chce pani mnie zmusić, abym solidnym kopem przerzucił pani psa przez ten żywopłot? Bo ja nie mam zamiaru mieć poszarpanych najlepszych moich dżinsów". No i o dziwo trafiło do
Najczęściej jest jednak na smyczy i tylko szczeka zajadle. Ale odpowiedzialny właściciel utrzymuje go na smyczy choć metr dalej. Raz jednak spytałem: "proszę pani, naprawdę chce pani mnie zmusić, abym solidnym kopem przerzucił pani psa przez ten żywopłot? Bo ja nie mam zamiaru mieć poszarpanych najlepszych moich dżinsów". No i o dziwo trafiło do niej, pies błyskawicznie został ode mnie odciągnięty z 1,5 metra. a rzucał się 0,5 metra od moich nogawek. Oczywiście, nie był to wilczur, ale też nie york jakiś. Ale właścicielka się "odszczekiwała": to ja panu poceruję. Ja: wie pani, gdzie mam pocerowane? "To nowe panu kupię". Ja: taak, już to widzę.
- 7 1
-
2024-06-07 17:32
Może pachniałeś jak kiełbaska
- 9 8
-
2024-06-07 15:18
Oczywiście, dzieci zawsze winne. Mnie też pogryzł pies, gdy miałem 8 lat. (6)
Moją winą było to, że jechałem rowerem. Stuknijcie się psiarze i zacznijcie sprzątać g.. po swoich pupilach.
- 139 14
-
2024-06-08 11:36
Mój pies chodzi na smyczy, (1)
ale nie jestem w stanie zareagować, gdy od tyłu, bardzo blisko psa nadjeżdża dziecko na hulajnodze lub rowerze z dużą prędkością. Pies może zareagować agresywnie, bo albo się przestraszy albo odbierze to jako atak. Jednak od kilku- czy kilkunastoletniego dziecka można chyba oczekiwać więcej rozumu niż od psa.
- 4 14
-
2024-06-14 21:44
Dokładnie
- 0 0
-
2024-06-07 15:41
Zrozum - ich choroba polega na tym, że dla nich ich pies jest ich dzieckiem. Wtedy wszystko staje się jasne. (1)
Takie dziecko jest dla nich lepsze bo wymaga mniej wysiłku
- 49 8
-
2024-06-08 07:55
Pewnie wywalczą od nowego wodza 500+
- 5 2
-
2024-06-07 15:37
Zawsze to wina właściciela. (1)
Mimo, że sama mam dwa psy, i mimo że nie są agresywne, to zawsze mam je na smyczy jak w pobliżu są dzieci. Bo pies to zwierzę, nigdy na 100% nie przewidzi się jego zachowania. Dzieci czy psy, niczemu nie są winne, winni są zawsze dorośli. Odnośnie psich kup, też mnie strzela jak widzę nie sprzątnięte na ulicy czy trawniku. Nie wiem czy Ci nie sprzątający lubią mieć buty uwalone psią kupą?
- 71 0
-
2024-06-08 07:57
On ona wchodzą w kupy obcych psów.
- 1 0
-
2024-06-07 15:18
psiarskie bredzenie - jak niby dziecko miało drażnic tego spaślaka?
- 45 10
-
2024-06-07 15:09
Drażnią czy nie drażnią, napewno 9 latka sama do psa nie podeszła!!! To małe dziecko może poszarpac za uszy czy ogon, już ta pani by tak nie zwiewala gdyby nie była winna!!! Co za pokręcony umysł trzeba mieć żeby zostawić dziecko bez pomocy!!!
- 57 10
-
2024-06-07 14:56
kaganiec
- 37 1
-
2024-06-07 14:27
A pies co zrobił ze do uśpienia???? (13)
Zrozum ze to nie wina psów ale ich opiekunów.
Czyli jak ktoś kogoś pobije to tez należy uśpić? Ludzie poje.. was do reszty !!!!- 33 117
-
2024-06-07 16:32
Niby jak to wina właściciela? (1)
Kto gryzł? Pies czy człowiek? To kto jest winny pogryzienia?!
- 6 14
-
2024-06-09 10:39
Myśląc w ten sposób to winnym wypadku drogowego jest samochód a nie kierowca
- 2 1
-
2024-06-07 15:29
(1)
Wina psa, wolisz żeby uśpiono psa czy żeby właścicielka poszła na 3 lata do paki?
- 11 4
-
2024-06-07 17:11
To drugie.
- 12 1
-
2024-06-07 15:11
(2)
Pies który gryzie ludzi do uśpienia!!! Normalny pies nie ugryzie, teraz już to będzie stałe robił. Mogła mu założyć kaganiec lub krótka smycz a nie puszczać wolno!!! Odszkodowanie dziecku się należy 100 tys zł za ból, szok i za szwy , zastrzyki które musi wziąć i uraz do końca życia. Za psychologa!!! 1000 zł powinno być podatku od psa w mieście!!!
- 55 13
-
2024-06-08 13:29
Moim zdaniem większe
Dziewczynka została pogryziona po twarzy, więc zdecydowanie odszkodowanie+zadośćuczynienie powinno być adekwatne do niewyobrażalnej; traumy, bólu, cierpienia
- 9 0
-
2024-06-07 15:39
Nawet 5000 pln
Podatku nie pomoże, bo i tak by go nie płacili ludzie pokroju tej kobiety.
- 12 2
-
2024-06-07 14:54
Jest agresywny wobec dzieci. Nadaje się tylko do utylizacji psiaro
- 80 9
-
2024-06-07 14:41
tak, też do uśpienia
ja nie biegam po ulicy i nie biję ludzi, jesli ty masz takie rozrywki to tak jesteś do "uśpienia" tabletką podawaną prosto w potylicę
- 28 5
-
2024-06-07 14:37
Jeżeli nie miał szczepień to (2)
pójdzie do uśpienia z mocy prawa, na wniosek sanepidu, jeżeli osobą pogryziona będzie tego chciała. I tyle w temacie.
- 37 5
-
2024-06-07 15:20
Niestety nie pójdzie- prawo jest po jego stronie bo jest spasionym kundlem a nie przerażoną dziewczynką
- 10 9
-
2024-06-07 14:55
Nieprawda. Wezmą go na obserwacje na koszt podatników.
- 9 4
-
2024-06-07 14:35
pies jest zdziczały, należy go uśpić, a truchło odstawić do Portservice
- 41 8
-
2024-06-07 14:10
(2)
Pewnie już konsultuje z papugom.
- 36 2
-
2024-06-07 14:42
(1)
Dzwoni papuga?
- 1 5
-
2024-06-08 09:08
Tak i pyta, w jakim stanie jest twój musk.
- 1 0
-
2024-06-07 14:08
co ty wiesz - nic jej nie zrobią, to chory kraj gdzie psy mają wiecej praw niż ludzie (2)
- 60 25
-
2024-06-07 15:32
(1)
W tej sytuacji skażą typiarę! Zostało wszystko nagrane i dziecko w szpitalu! Nie uniknie kary!
- 8 1
-
2024-06-07 15:45
Pogryzienie jest traktowane jak "wypadek" dlatego psiarze czują się bezkarni
Nie ma znaczenia, że wczesniej uczyłeś psa agresji i doprowadziłeś do tragedii swoją głupotą.
- 10 0
-
2024-06-07 14:05
Mylisz się, policja nie kiwnie palcem bo w Gdańsku psy (1)
są ważniejsze od ludzi
- 48 19
-
2024-06-07 14:09
tak niestety jest w tym miescie
- 29 9
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.