- 1 To będzie najlepszy pomnik w Trójmieście? (25 opinii)
- 2 Brak zgody na obniżkę opłat za parkowanie (135 opinii)
- 3 Loty z Gdańska na Maderę od jesieni (105 opinii)
- 4 Nowy cmentarz obok istniejącego (20 opinii)
- 5 Projekt nowej linii tramwajowej opóźniony (28 opinii)
- 6 Parkują w polu kapusty, by oszczędzić 9 zł (341 opinii)
Potrącono pieszą w Gdyni
Rano w Gdyni doszło do groźnie wyglądającego wypadku, w wyniku którego została potrącona 24 - letnia kobieta stojąca na wysepce. Z obrażeniami wewnętrznymi trafiła ona do szpitala.
Po godz. 8 na skrzyżowaniu ul. Wielkopolskiej i al. Zwycięstwa
![zobacz na mapie Gdańska zobacz na mapie Gdańska](/_img/icon_map_16x12.gif)
- Od policjanta, który był na miejscu zdarzenia wiemy, że 72 -letni kierowca skody chciał zawrócić w kierunku Gdyni i to on prawdopodobnie nie ustąpił pierwszeństwa przejazdu kierującemu prawidłowo kierowcy BMW, jadącemu z Sopotu. Ten w wyniku zderzenia potrącił stojącą na wysepce 24-letnią kobietę - wyjaśnia Dorota Podhorecka-Kłos, rzecznik gdyńskiej Policji.
Z wyjaśnień policji wynika, że kobieta doznała urazów wewnętrznych i nieprzytomna została przewieziona do szpitala.
W wyniku wypadku ponad godzinę trwały w tym rejonie spore utrudnienia w ruchu.
Opinie (283) ponad 20 zablokowanych
-
2011-08-01 10:03
Po zdjęciach i opisie wnioskuję (44)
że kierowca bmw za dużo mózgu nie posiada, niestety. Takich pajaców z marszu odsyłałbym na ponowny, pełnopłatny egzamin prawa jazdy.
- 219 61
-
2011-08-01 10:17
Po tym co ja czasem widzę to nie powtórny kurs a dożywotni zakaz i dozór elektroniczny.
- 36 9
-
2011-08-01 10:57
(19)
przejeżdżałem tuż po wypadku i głowiłem się jak tam o tej porze przy porannych korkach mogło dojść do takiego wypadku, bo auta były porozrzucane tak, że ciężko było uwierzyć aby jechały 20-30km/h. Zawracał w miejscu niedozwolonym - wszystko jasne. Pewnie Skoda przejeżdżała na zielonym w kierunku Gdyni i bum w zawracające bmw. Szkoda Bogu ducha winnej pieszej. Dobrze, że sprawca również wylądował w szpitalu - oby czekała go długa rekonwalescencja i przemyślenia.
- 11 18
-
2011-08-01 11:05
(1)
Tak jest zakaz zawracania? Pytam bo zwyczajnie nie wiem.
- 12 0
-
2011-08-01 11:27
jest
z lewego pasa można tylko skręcić w lewo. inna sprawa, że lewoskręt też jest fatalny - przejście dla pieszych jest zbyt blisko i mało jest miejsca jeśli trzeba się przed nim zatrzymać.
- 10 0
-
2011-08-01 11:22
Nie życz drugiemu co tobie nie miłe. (2)
Wiadomo że jest sprawcą i poniesie konsekwencje ale nie wolno życzyć komuś nieszczęścia.Jak jesteś wierzący to baaardzo sie dziwie twojego podejścia.Pamiętaj że zło powraca i to ze dwojoną siła. Bój sie,
- 13 8
-
2011-08-01 11:34
Niestety w wielu przypadkach tylko osobista fizyczna szkoda może niektórych czegokolwiek nauczyć. Cwaniaki zawracające na zakazie to niestety dosyć częsty widok. Szkoda im kilku minut i paru kropli paliwa na dojechanie do miejsca, gdzie mogą zawrócić albo zrobienie pętli po bocznych uliczkach i jazda jak człowiek zgodnie ze znakami.
- 5 0
-
2011-08-01 14:59
Czyli co? Kierowca BMW zostanie potrącony i wyląduje na wózku? Nie bardzo rozumiem?
- 5 0
-
2011-08-01 11:27
Po pierwsze (8)
Kierowca BMW zawracał w dozwolonym miejscu, po drugie kierowca Skody na pewno nie jechał z przepisową prędkością, a po trzecie nawet skręt w lewo w tamtym miejscu jest wyjątkowo niebezpieczny. Zanim zaczniesz wydawać pochopne osądy i szkalować kierowców BMW tylko dlatego że maja BMW najpierw pomyśl.
- 22 12
-
2011-08-01 11:32
(1)
Ja go nie szkaluję za to, że jechał BMW - sam lubię auta tej marki. Ja go szkaluję za zawracanie w tym miejscu.
- 9 3
-
2011-12-02 10:04
kierowca skody zawracał
z tego co czytam wyżej to:"72 -letni kierowca skody chciał zawrócić w kierunku Gdyni i to on prawdopodobnie nie ustąpił pierwszeństwa przejazdu kierującemu prawidłowo kierowcy BMW, jadącemu z Sopotu"
najpierw przeczytajcie a nie, że kierowca BMW jest winny!!!!!!!!!!!!- 0 0
-
2011-08-01 12:32
Tam nie wolno zawracać i tyle (1)
- 10 1
-
2011-08-01 17:27
kierowca Skody nie zawracał tylko skręcał w lewo
- 2 3
-
2011-08-01 15:02
PPszeczytaj BARANIAE artykół , a następnie komentuj ! (2)
To że w wypadku uczestniczyło BMW , nie znaczy , że kirowca jest winien .
- 20 3
-
2011-08-01 17:25
minus za wyzywanie od baranów
wcześniej (przed 14) trójmiasto.pl podawało, że BMW wymusiło pierwszeństwo przy zawracaniu
- 4 6
-
2011-08-01 23:33
artykol hahahaha!!
a ty sobie otworz slownik j. polskiego baranie!!!!!!!
- 5 0
-
2011-08-01 19:00
kierowca skody chciał zawrócić w kierunku Gdyni i to on prawdopodobnie nie ustąpił pierwszeństwa przejazdu kierującemu prawidłowo kierowcy BMW, jadącemu z Sopotu
- 8 0
-
2011-08-01 15:26
(3)
przepraszam - przez te negatywne komentarze "anty-bmw" i ustawienie aut na miejscu wypadku gdy przejezdzalem, uznalem, ze to BMW zawracało. Oczywiście zawracał kierowca Skody i to on wymuszając pierwszeństwo spowodował wypadek.
- 21 0
-
2011-08-01 15:29
(2)
już wszystko jasne - pierwsza wersja artykułu mówiła o "BMW", redakcja zmieniła jego treść i nie pozostawiła żadnej informacji typu "aktualizacja godz. XX:XX - kierowca Skody zawracał". Trochę nieładnie ze strony redakcji.
- 17 0
-
2011-08-01 20:08
Wiek kierowcy skody mowi sam za siebie. Kiedy wprowadza badania???
- 5 0
-
2011-08-02 17:08
Tylko : "Trochę nieładnie ze strony redakcji." - to za mało powiedziane ! "Łoni" w tej "redakcyii" tak "sie" mylom, że
pupsko ściska !
- 4 0
-
2011-08-18 21:51
do świadka wypadku :-( poety
Po co piszesz takie głupoty jak nie wiesz co się stało.To BMW jechało od strony Sopotu a Skoda zawracała w niedozwolonym miejscu. Wymusiła pierwszeństwo i tyle. Proszę spojrzeć na zdjęcia, żadna szyba w jednym ani drugim samochodzie nieuszkodzona, chociaż BMW uderzył centralnie w prawy bok Skody (prawie słupek pomiędzy drzwiami, widać to świetnie na zdjęciu). Gdyby Skoda została uderzona przez pędzące BMW (waga takiego samochodu to prawie 1800 kg) z dużą szybkością nie została by przesunięta o kilka metrów, ale przecięta lub koziołkowałaby podniesiona ogromną siłą uderzenia. Jeśli się nie mylę starszy Pan wyszedł z wypadku bez szwanku.
- 2 0
-
2011-08-01 11:01
i tak pomowny egzamin.... (1)
nic nie da... dalej tak będzie jeździć... nic to ich nie nauczy...
- 1 1
-
2011-08-01 11:04
pozatym...
sam nie raz widziałem ja głąby wymuszają na przejściach dla pieszych gdzie już prawie 2 razy by mnie taki inbecyl trzepnoł... :/
- 3 0
-
2011-08-01 14:58
czytanie ze zrozumieniem (1)
Po opisie i przeczytaniu tekstu, ze zrozumieniem, wnioskuję, że wypadek spowodował kierowca skody (72 letni) a nie kierowca BMW.... "Nic na świecie nie zostało tak sprawiedliwie rozdzielone jak rozum: każdy uważa, że otrzymał dostateczną porcję"
- 11 0
-
2011-08-01 15:23
wcześniej trójmiasto.pl pisało co innego
ale pierwsza wersja podana przez trójmiasto.pl była taka, iż kierowca BMW zawracał i wymusił pierwszeństwo zmiany tekstu w artykule dokonano po godzinie 14
- 5 0
-
2011-08-01 15:04
(1)
"Od policjanta, który był na miejscu zdarzenia wiemy, że 72 -letni kierowca skody chciał zawrócić w kierunku Gdyni i to on prawdopodobnie nie ustąpił pierwszeństwa przejazdu kierującemu prawidłowo kierowcy BMW, jadącemu z Sopotu. Ten w wyniku zderzenia potrącił stojącą na wysepce 24-letnią kobietę - wyjaśnia Dorota Podhorecka-Kłos, rzecznik gdyńskiej Policji."
- 6 0
-
2011-08-01 15:26
dobrze czytali tylko trójmiasto.pl zmienia zdanie
pierwsza wersja podana przez trójmiasto.pl była taka, iż kierowca BMW zawracał i wymusił pierwszeństwo zmiany tekstu w artykule dokonano po godzinie 14
- 7 0
-
2011-08-01 15:37
opis i zdjęcie to za mało
żeby dowiedzieć się jak było... w dalszej części jest napisane że uciekał przed skodą która mu wyjechała (prowadził dziadek 72 lata i to jemu trza odebrać prawko!)
- 7 0
-
2011-08-01 16:42
To żeś wywnioskował po zdjęciach... i kto tu dużo mózgu nie ma. heh..
- 0 0
-
2011-08-01 17:14
Zabrac prawko staruchowi (1)
Staremu grzybowi zabrac prawko.Podejrzewam ze po pijaku mam lepszy refleks i rozeznanie niz stary dziad.
- 6 3
-
2011-08-01 20:34
Nie, nie masz. Baranie.
- 1 4
-
2011-08-01 17:37
nie ustąpił pierwszeństwa przejazdu kierującemu prawidłowo kierowcy BMW, jadącemu z Sopotu (1)
nauczcie się najpierw czytać barany!!!
- 3 5
-
2011-08-01 20:09
rano w artykule pisali co innego!! BARANIE
- 4 0
-
2011-08-01 18:29
BMW to samochód jak każdy inny!
Kierowca BMW niczym nie zawinił, gdy uderzył w skodę to wyleciał w powietrze, pomimo hamowania, nic na to nie poradził że dziadek ze skody to jakiś artysta
- 5 0
-
2011-08-01 18:35
Ty chyba czytasz nie umiesz (1)
- 0 3
-
2011-08-01 23:47
a ty pisać po polsku nie umiesz
- 4 0
-
2011-08-01 20:41
też byś przyje...w tą skodę gdybyś tam jechał
i ktos by potem napisał o tobie że za dużo mózgu to nie masz
- 0 0
-
2011-08-01 23:05
trzeba czytac (1)
kierowca bmw jechał prawidłowo to starym dziadom trzeba zabrać prawko bo tylko zagrożenie na drogach stwarzają !!!
- 4 1
-
2011-08-01 23:48
rano do godziny 14 pisali co innego i dlatego takie komentarze
- 2 0
-
2011-08-01 23:31
HAHAHAHA
najlepsze ze ty posiadasz mozg!!! Mysle ze zasuwasz hulajoga, i masz problem z samochodami Bmw!!!!!!!!!!
- 2 1
-
2011-08-01 23:35
? (1)
A ja wnioskuję ,że "chuck" nie potrafi czytać ze zrozumieniem (szkoła podstawowa!) Drogi "chuck-u" gdybyś przeczytał ze zrozumieniem dowiedział byś się,że BMW zostało trafione przez Skodę i dlatego doszło do tragedii, niestety. ( ciekawe czy zapanowałbyś nad pojazdem wytrąconym z toru jazdy? obyś nie musiał tego doświadczyć...)
- 2 4
-
2011-08-01 23:58
a ja wnioskuję, że nie wiesz co się działo z tekstem w tym artykule
trzy razy w ciągu dnia była zmieniana treść. Do godziny 14 trójmiasto.pl pisało, że skręcało BMW i wymusiło pierwszeństwo, potem były dwie sprzeczne informacje w jednym tekście o winie BMW i winie Skody, a po 14 pojawiło się to co jest obecnie.Dlatego jest tyle komentarzy, że kierowca jest winien, bo tak było pierwotnie napisane
- 3 0
-
2011-08-01 23:50
typowy zawalidroga sprzed 45'
jeszcze rybka na klapie i wiadomo że omijać szerokim łukiem
- 0 1
-
2011-08-01 23:57
Tak
jej
- 0 0
-
2011-08-01 10:06
(14)
A gdzie zawracał? Bo na przykład jadąc Wielkopolską nie można zawracać, co i tak każdy ma w tyle z policją włącznie.
- 78 1
-
2011-08-01 10:17
Skup sie na czytaniu (1)
"Jechal w kierunku sopotu". Po drugie faktycznie zakaz zawracania w tamtym miejscu jest bez sensu.
- 5 1
-
2011-08-01 10:21
Faktycznie jest o Sopocie. Moje niedopatrzenie.
- 4 1
-
2011-08-01 11:01
dopiero od niedawna jest znak zakazu (9)
wcześniej można było zawracać
- 3 1
-
2011-08-01 11:29
nie można było (8)
wg znaków wskazujących z którego pasa gdzie można jechać zawracanie było zabronione.
- 2 1
-
2011-08-01 11:39
nie, sygnalizator to było "kółko" a nie strzałka (7)
Zawsze możesz w takiej sytuacji zawracać, o ile nie ma znaku zakazu.Zakaz zawracania wisi na wielkopolskiej od niedawna.
- 8 1
-
2011-08-01 11:43
(6)
owszem, nie ma tam sygnalizacji zezwalającej jedynie na skręt w lewo/zawrócenie. natomiast były znaki poziome lub znak F-10 które zezwalały jedynie na skręt w lewo z lewego pasa. w takim przypadku zawracać nie wolno.
- 2 1
-
2011-08-01 12:01
(3)
Światła są nadrzędne nad znakami poziomymi.
- 3 2
-
2011-08-01 12:25
(2)
jeśli chodzi o pierwszeństwo to tak. ale jeśli chodzi o kierunek jazdy z danego pasa to takie "okrągłe zielone" nie zezwala na zawracanie jeśli znaki poziome mówią, że zawracać nie można.
- 6 0
-
2011-08-01 17:16
(1)
Ta pozioma namalowana strzałka to za mało, gdy jest okragły sygnalizator....nie jeżdżę tamtędy akurat, ale pewnie przed skrzyżowaniem jest zakaz zawracania.
- 0 1
-
2011-08-01 20:59
ech
okrągłe zielone światło zezwala na przejazd dalej i na nic więcej. ono nie wskazuje z którego pasa gdzie można skręcić. co innego zielone światła z wskazanymi kierunkami (proszę nie mylić z zieloną strzałką w prawo ;), one będą nadrzędne do znaków poziomych i pionowych.
- 1 0
-
2011-08-01 20:38
(1)
F-10 nie zabrania zawracać,przy braku innego oznakowania.
- 1 0
-
2011-08-01 21:03
zwracam homor
coś mi się pokiełbasiło i byłem przekonany, że nie można zawracać gdy znaki wskazują tylko na skręt.
- 0 0
-
2011-08-01 11:24
Kierowca jechał w stronę szpitala
- 1 0
-
2011-08-02 00:08
Dobrze...
Jak jeszcze ktos raz przy mnie zawroci przede mną to dzwonie na drogówkę!!! Tak więc się niech boją Ci co tak robią! a jest ich wielu!
- 0 0
-
2011-08-01 10:11
Bardzo Mały Wacek (4)
I Mózg gładki jak stół w Belwederze
- 105 21
-
2011-08-01 10:13
Dosyć często spotykany
Tandem
- 18 2
-
2011-08-01 11:58
Masz bardzo dużo dystansu do siebie.
To świetnie, rzadko spotykana cecha!
- 4 2
-
2011-08-01 12:28
widac ze
Boli Miec Wiecej... ale zazdrosc to typowa cecha tych co do niczego nie doszli, a teraz kazdego dnia wsciekaja sie nawet ze pani w warzywniaku chce byc dluzna grosika, bo to dla nich majatek
- 7 7
-
2011-08-01 12:32
Bardzo Miękki Wacek....
- 6 2
-
2011-08-01 10:13
e ee synek! (8)
to skoda oktawia a nie drugie bmw
- 30 9
-
2011-08-01 10:34
Otóż to (2)
Więc jeśli te informacje są tak rzetelne i sprawdzone jak to "zielone bmw" to ja dziękuję.
- 1 1
-
2011-08-01 10:40
(1)
...i to chyba Octavia zawracał a nie bmw.....no ale podnosi się "ranga" artykułu, gdy winne bmw....a jak jeszcze dwa bmw....no to 1000wpisów gwarantowane.
- 8 1
-
2011-08-01 17:13
Hehe...a napisałem, że to jednak skoda zawracała....jednak ze zdjęć można dużo wyczytać....a poza tym widać, że skoda dostała w bok a bmw musiało coś taranować, że ma taki przód skasowany.
- 2 0
-
2011-08-01 10:51
Gdzie Ty w tekście widzisz "drugie BMW"? (3)
Nie używasz interpunkcji, to nie wiesz, co to kropka kończąca zdanie. "(...) i uderzył w niego inny samochód. BMW w wyniku zderzenia (...)" - to są DWA zdania, oddzielone kropką. Doczytaj, zanim zaczniesz napinać.
- 3 1
-
2011-08-01 10:55
Przed chwilą (2)
artykuł wyglądał nieco inaczej.
- 3 2
-
2011-08-01 11:52
Co nie zmienia faktu że octavia posiada lexus lampiony. A to już gwarantuje że na drodze spotkały się dwa miszcze kierownicy. (1)
Zawsze twierdziłęm że idioci w samochodzie nie sa groźni. Chyba że się spotkają na drodze w dwóch autach.
- 1 1
-
2011-08-01 12:59
To nie lexus-style
a przy uderzeniu lampy uległy zniszczeniu - przyjrzyj się dobrze.
- 0 1
-
2011-08-01 11:24
WEŹCIE CZYTAJCIE Z ZROZUMIENIEM GŁĄBY !
Nigdzie nie ma napisane to dwa auta to dwa BMW !!!
- 0 2
-
2011-08-01 10:26
(4)
komentarze ludzi ktorych nie stac na bmw
- 35 72
-
2011-08-01 10:31
komentarz człowieka, którego nei stać na porzadną nauke jazdy
- 15 7
-
2011-08-01 12:24
dokładnie tak, większośc to komentarze typowych polusów-zawistników :)
- 8 9
-
2011-08-01 20:47
ty maly folksdojczu
- 0 0
-
2011-08-01 22:07
bezmózg
Mam lepszy niz to g.... BMW i nie chwalę się.
- 0 1
-
2011-08-01 10:27
(3)
BMW - będziesz miał wydatki !
- 32 18
-
2011-08-01 10:49
(1)
Albo BMW - Będziesz Miał Wypadki.
- 6 1
-
2011-08-01 11:16
Bardzo Mały Wacek
- 5 1
-
2011-08-02 00:07
BMW-
Bolid Młodzieży Wiejskiej
- 0 0
-
2011-08-01 10:27
BMW i wszystko jasne... (6)
- 48 22
-
2011-08-01 12:31
opel i wszystko ciemne (3)
peugeot, renault i wszystko kolorowedacia, volvo i wszystko w kratkevolkswagen, audi i wszystko w kolkabawi cie to? bo mnie nie.. ale twoja zazdrosc ze nie masz na taki bawi mnie do lez... plyna mi nawet lzy z d**y
- 7 6
-
2011-08-01 12:44
(2)
zazdrość? ahaha, a to duży problem kupić dzisiaj używany Bolid Młodzieży Wielskiej lub Golfa
- 4 2
-
2011-08-01 12:45
(1)
tu chodzi o porządne auto a nie o BMW które jest warte tyle co Twój Golf 2 buahahahahahah
- 3 4
-
2011-08-01 20:41
nie udał ci się komentarz sztruclu :)
- 0 1
-
2011-08-01 13:29
trzeba przyznac ze
BMW e60 dobrze wyglada i narazie nie jest dresowozem.
- 3 4
-
2011-08-01 14:05
Bardzo porządne samochody, którym zupełnie niesłusznie przypina się idiotyczną łatkę, tylko dlatego, że kilku pół mózgów je sobie upodobało...
- 2 1
-
2011-08-01 10:31
panowie z karetki (2)
powinni tego kierowcę jeszcze porządnie obić, to może by się nauczył jeździć
- 46 12
-
2011-08-01 14:07
Takiemu
kierowcy wrzucić do organizmu duzo Pavulonu i będzie spokój !!
- 4 2
-
2011-08-01 15:19
Ale którego???
Masz namyśli tego dziadka co ten wypadek spowodował???
- 7 0
-
2011-08-01 10:31
Zaopiekowałabym się takim Bmw :D (1)
Przydałoby mi sie :)
- 17 27
-
2011-08-01 15:18
masz okazję!
niedługo będzie w promocyjnej cenie na Allegro! ;)
- 6 0
-
2011-08-01 10:34
Będziesz Miał Wypadek
i tyle
- 29 16
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.