- 1 Będzie 500+ dla małżeństw ze stażem? (455 opinii)
- 2 Szybko odzyskali skradzione auto (46 opinii)
- 3 "Bilet miejski" bez zniżek dla seniorów (193 opinie)
- 4 Tak wybuchł pożar w Nowym Porcie (280 opinii)
- 5 Karne kupony za niewłaściwe parkowanie (166 opinii)
- 6 Wznowili drogi remont po pół roku przerwy (67 opinii)
Problem z rachunkami za prąd. Energa wyjaśnia
Od prawie miesiąca Energa nie jest w stanie naprawić awarii systemu obsługi "Rozliczenia Rzeczywiste" za zużycie prądu. Klienci nie mogą terminowo regulować opłat za prąd - alarmują czytelnicy Trojmiasto.pl. Energa zapewnia, że pracuje nad naprawą usterki, a klienci nie poniosą żadnych dodatkowych kosztów w związku z awarią.
O poważnej awarii systemu rozliczeniowego dla klientów Grupy Energa poinformowali nas czytelnicy Trojmiasto.pl za pomocą Raportu z Trójmiasta.
- Klienci Energi nie poniosą żadnych dodatkowych kosztów w związku z obecną niedostępnością systemu, która utrudnia "Rozliczania Rzeczywiste" zużycia prądu. W tym czasie niektórzy klienci, dotychczas korzystający z "Rozliczeń Rzeczywistych", mogą otrzymać informacje o konieczności ponownej aktywacji usługi. Spółka zapewnia jednak, że usługa jest wciąż aktywna na ich kontach i obecnie nie trzeba wykonywać żadnych czynności w tej sprawie - informuje Krzysztof Kopeć, dyrektor Biura Prasowego Grupy Energa. - Tuż po zdiagnozowaniu usterki poinformowaliśmy klientów o utrudnieniach poprzez komunikaty w elektronicznym biurze obsługi klienta. Klienci otrzymali od nas również powiadomienia e-mail i SMS, w których zapewniliśmy, że po usunięciu usterki wyślemy do nich kolejną wiadomość. Pracujemy nad tym, aby w najbliższym czasie nasi klienci ponownie mogli korzystać z usługi.
Energa aktualizuje system
Od 11 do 19 lutego Energa Obrót przeprowadzi prace modernizacyjne, które usprawnią system obsługi klienta. W tym czasie mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do usług spółki.
W czasie aktualizacji oprogramowania i modernizacji infrastruktury klienci Energi mogą mieć trudność z:
- zalogowaniem się do elektronicznego biura obsługi klienta, rozliczeniem zużycia prądu w usłudze "Rozliczenia Rzeczywiste" oraz doładowaniem licznika przedpłatowego - do 19 lutego;
- podglądem faktury i sprawdzeniem aktualnego salda konta - do 27 lutego.
Spółka zapewnia, że w czasie prac modernizacyjnych klienci będą mieli dostęp do prądu. Jeśli ktoś nie doładuje licznika na czas, wystarczy, że skontaktuje się z infolinią Energi Obrotu pod numerem 555 555 555. Konsultanci pomogą wówczas wygenerować kod, który umożliwi doładowanie licznika. Spółka zachęca jednak do tego, aby klienci doładowali liczniki przedpłatowe wcześniej, czyli przed 11 lutego.
(7 opinii)
Miejsca
Opinie (271) ponad 20 zablokowanych
-
2020-02-07 18:55
Ja wszystkich przebiję!
Mnie pozwali do sądu za rzekomy pobór prądu bez umowy, bo ją...zgubili. Ekipa przyszła i zdjęła licznik, po czym obciążono za jakoby nielegalny pobór. To dopiero bajzel!!
- 12 0
-
2020-02-07 19:03
Dobra zmiana
W każdej Spółce Skarbu Państwa od 5 lat coraz mnie profesjonalizmu i coraz więcej politycznego nepotyzmu. Nomenklatura od sprzątaczki po prezesa i mamy efekty.
- 13 1
-
2020-02-07 19:05
burdel na kółkach
..ale w krawatach
- 8 0
-
2020-02-07 19:16
Usterki mają od wielu miesiecy i nic z tym nie robią.
Aplikacje chyba im robił jakiś gimnazjalista ,a gruba kawiorem za program wziol ojciec.
- 5 0
-
2020-02-07 19:31
Piękny kraj
Liczba zablokowanych opinii mówi sama za siebie. Mojej mamie wyłączyli prąd za rzekomy brak opłaconych rachunków, ale zrobili to pod adresem, który de facto nie istnieje. Prąd był cały czas, ale niesłusznie pobrali opłatę za ponowną aktywację. Chcesz człowieku, idź do sądu jak masz zdrowie i czas bo wiadomo kto u nas wygrywa w sądach... szkoda gadać, poprlowski moloch karmiony z naszych kieszeni, oby padł w końcu.
- 5 0
-
2020-02-07 19:42
Mi wciskali super ofertę - wyższa stawka za kw/h + 22 zł opłata handlowa z gwarancją niezmienności ceny przez dwa lata :-) jak odmówiłam to kobieta w słuchawce prawie udławiła się ze złości
- 9 0
-
2020-02-07 19:50
Zaktualizujmy i ich
Tow ez adoracji
- 1 0
-
2020-02-07 20:05
Jasne klienci nie ponoszą... a za kilka miesięcy posypią się wezwania do zapłaty a poźniej będą komornicy, tak właśnie burdel w enerdze sprawia ludziom problemy ;-)
- 5 0
-
2020-02-07 20:45
A co taka cisza o opłacie handlowej
hue hue...
- 2 0
-
2020-02-07 21:53
Skoro nie potrafią przez miesiąc naprawić systemu płatności
To skąd mam wiedzieć czy mają poprawnie liczący system ?
- 4 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.