- 1 Będzie 500+ dla małżeństw ze stażem? (455 opinii)
- 2 Szybko odzyskali skradzione auto (46 opinii)
- 3 "Bilet miejski" bez zniżek dla seniorów (193 opinie)
- 4 Tak wybuchł pożar w Nowym Porcie (280 opinii)
- 5 Karne kupony za niewłaściwe parkowanie (166 opinii)
- 6 Wznowili drogi remont po pół roku przerwy (67 opinii)
Problemy z T-mobile na Chełmie
Od kilku dni mieszkańcy gdańskiego Chełmu skarżą się na problemy z odbieraniem i wykonywaniem połączeń w sieci T-mobile. Jednak operator twierdzi, że problemów w Trójmieście z nadajnikami nie ma.
Aktualizacja 26 października godz. 12.33. - W wyniku przeprowadzonej analizy stwierdzono, że na jednej stacji bazowej występują niewielkie zakłócenia w jej działaniu, które w dniu dzisiejszym powinny zostać wyeliminowane - mówi Wojciech Strzałkowski.- Przepraszamy klientów za ewentualne niedogodności z tym związane.
- Od kilku dni nie mogę wykonywać ani odbierać połączeń z mojego domu, ani okolicy - mówi pani Edyta, mieszkanka Chełmu. - Jest to dla mnie bardzo uciążliwe, ponieważ telefon w tej sieci jest jedynym moim telefonem do kontaktowania się z otoczeniem, a mam dwoje dzieci z poważnymi problemami zdrowotnymi. Nie wyobrażam sobie, że wydarza się coś nieszczęśliwego, a ja nie mogę wykonać żadnego połączenia, nawet wezwać pomocy.
Takich historii usłyszeliśmy w ostatnich dniach kilkanaście. Wszystkie dotyczyły sieci T-mobile i okolicy ul. Dragana na Chełmie. Jednak zapytany o problem operator, twierdzi, że w Trójmieście nie ma problemów z nadajnikami.
- Nie dostaliśmy żadnego zgłoszenia o tym, by któryś z naszych nadajników na terenie Trójmiasta był niesprawny - mówi Wojciech Strzałkowski z biura prasowego T-mobile. - Niewykluczone, że problem dotyczy numeru telefonu. Gdybyśmy mieli numer osoby z Chełmu, która ma problemy z połączeniem, moglibyśmy go sprawdzić.
Sprawdź najbliższe biuro Obsługi Klienta T-mobile.
Miejsca
Opinie (286) 9 zablokowanych
-
2011-10-25 13:34
Odemnie dostaliście (1)
Odemnie dostaliście zgłoszenie i to z numerem Panie Strzałkowski i nic, a 60 godzin mija.
- 6 1
-
2011-10-25 13:40
60 dni
- 2 0
-
2011-10-25 13:48
ORANGE na Żabiance
Podczas rozmowy słyszę przebicia, po czym często zapada głucha cisza....
- 0 0
-
2011-10-25 14:03
licznik (1)
Ja słyszałam, że to przez te nowe, radiowe podzielniki ciepła. Mieszkam na Dragana, mam telefon w Orange, ale żadnych kłopotów nie mam. Za to sąsiedzi, którzy mają w Erze skarżą się, że im telefony nie działają jak należy.
- 3 2
-
2011-10-25 18:54
tak! to przez spółdzielnie
teraz spółdzielnia podsłuchuje wszystkich z t-mobile za pomocą kaloryferów. pan prezio chce wiedzieć kto czynszu nie płaci.
- 1 1
-
2011-10-25 14:18
a ja mam Heyah i wszędzie jest zasięg !!!! (2)
:)
- 2 4
-
2011-10-25 14:40
kijaah masz, nie Heyah
- 0 0
-
2011-10-25 15:08
matoł jesteś
heya działa na tych samych BTS-ach co t-mobile więc jak nie ma zasięgu t-mobile to heya też.
- 0 0
-
2011-10-25 14:23
Milczenie
Milczą nasze telefony w T-mobile i milczy pan Wojciech Strzałkowski z biura prasowego T-mobile, już nie ma nic innego do powiedzenia od rana? Dalej lekceważą klienta, bo to mała garstka ludzi męczy się już 2 tyg....więc szkoda zachodu.....
- 6 0
-
2011-10-25 14:25
Kłamca=Landryna=T-Mobile (5)
Panie Wojtku, co Pan mówi, co Pan mówi.. Od dwóch tygodni walczę z BOA wysyłam maile chodzę do salonu. Widać takich macie konsultantów i pracowników. A problem jest zarejestrowany w sieci , sprawdziłem to i jest wpisane w systemie. Nie chce Pan się przyznać do błędu bo Pana ze stołka wywalą ? To znaczy inaczej - płacą Panu za kłamstwa..Ja też nie miałem możliwości dzwonienia, byłem też dziś w salonie, a po rozmowie z konsultantem BOA - chyba jedynym który przynajmniej myślał i chciał coś zrobić- posiedziałem i u mnie działa już..można to zrobić, tylko u was żaden z konsultantów nie zna się na rzeczy tylko przyjmuje te telefony jak blondynki i ma nauczone kilka wyrazów-tak, dobrze,oddzwonimy,sprawdzimy.Jako załatwioną sprawę wpisano w systemie wysłanie do mnie maila. SUPER. Zatrudnijcie sobie jeszcze kilkuset ludzi po szkole za 700zł to napewno bedzie lepiej..
- 7 0
-
2011-10-25 14:39
Konsultant (4)
Może Pan pamięta imię tego konsultanta który pomógł naprawić usterkę ,chciałabym dotrzeć do tego Pana i żeby tez usunął problem w moim telefonie. Tylko teraz nie rozumiem sytuacji, jeżeli uszkodzony jest nadajnik, według oficjalnych danych z salonu w Tesco, to jak on mógł usunąć Pańskim telefonie...o co chodzi???
- 1 0
-
2011-10-25 15:03
Era (2)
Imienia nie pamiętam, ale do końca mi nie pomógł tylko wspomniał o innym paśmie, więc poszukałem i zmieniłem nie na GSM i nie na auto, tylko przymusowe 3G. Zabiera więcej baterii i czas rozmów i czuwania telefonu jest mniejszy, ale nie na tyle aby było to odczuwalne. Zmieńcie proszę na 3G czyli Typ Sieci WCDMA i powinno działać. Dajcie znać czy u was działa.
- 1 0
-
2011-10-25 15:12
Era (1)
I jeszcze jedno, nie wiem czy 2G i 3G to jest ten sam nadajnik czy nie, ale jeśli dwa to oba są na Kościele-przynajmniej tak wynika z mapy nadajników, bo drugi jest na Łostowickiej, ale to jest dalej. Może ktoś z mądrych by coś napisał jak to wszystko i działa i jak powinno?Dzwoniłem też do firmy Brunata , których podzielniki ciepła mamy w domu i one działają na zupełnie innych falach radiowych więc to zapewne nie to, ale firma duńska przyśle w tej sprawie informacje.
- 0 0
-
2011-10-25 19:55
podzielniki
zmieniłam przed chwilka z z automatu na 900/1800 i działa!!! nie rozumiem tego problemu? Ja cały czas myślę ze partia podzielników zamontowana na części Chełmnu: Dragana, Witosa, Cieszyńskiego to są wadliwe urządzenia i może zakłócają jakoś ten sygnał.....Buble wciśnięte spółdzielni za grosze a nam odsprzedane za podwójną cenę!!!
- 0 0
-
2011-10-26 11:27
Napewno to nie są podzielniki, inne fale o innej częstotliwości. Ale jak działa na 3G to niech działa tylko 95% ludzi o tym nie wie aby przełączyć telefon na te pasmo bo i skąd. BOA tym bardziej wiedzieć nie będzie, nawet nie chciało im się tego sprawdzić, przyjechać włączyć telefon ustawić inne pasmo w telefonie, sprawdzić, poinformować panie w Tesco w salonie aby wiedziały co mają mówić klientom..Jaki konsultant taka firma, i choć dali plamę to zostanę (narazie) z samego kilkunastoletniego sentymentu..
- 0 0
-
2011-10-25 14:38
Jedna przyczyna
Ale wy nie myślicie. Przecież to Plus zahipnotyzował T-Mobile i powstał trójkąt bermudzki gdzie fale latają jak chcą, telefony szaleją. Play glut zakleił mu oczy to się nie dał.
- 0 1
-
2011-10-25 14:50
Kłamstwo!!!!!
Byłam w salonie T -mobile i zgłaszałam problem. Uzyskałam odpowiedź „mamy uszkodzoną antenę i pracujemy nad tym”. Moje zgłoszeni zostało przyjęte 18 października. Od tamtej pory nic się nie zmieniło!Operator nawet nie raczył poinformować o problemach
- 4 0
-
2011-10-25 15:01
problem jest nie tylko na Chełmie ,ale i na Małomiejskiej...potrafi przerwać łączenie ,a kolejna próba połączenia to nabijane sekundy jak przy realizowanej rozmowie,tylko ,że faktycznie w telefonie nie słychać osoby do której sie dzwoni tylko siebie....identyczna sytuacja była pare dni temu w okolicach Auchan gdy chciałem dodzwonić sie do biura numerów TP.S.A.-nie łączyło tylko automatycznie naliczało sekundy jak za trwającą rozmowe....widać najlepiej udawać ,że nie ma problemu,nie ma to jak dobro klienta ,a konkretnie-płać abonament i nie wymagaj:)
- 3 0
-
2011-10-25 15:03
Ten sam problem
Ten sam problem mam na Górnej Orunii (nadajnik ul. Cieszyńskiego). Dwa razy zgłaszałem problem. Zgłoszenie zostało przyjęte, zero odpowiedzi, nawet sms-em.
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.